- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Szárba szökken a Galaxy Buds 3 Pro
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Telekom mobilszolgáltatások
- iPhone topik
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Huawei Watch Fit 3 - zöldalma
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
Hirdetés
-
Computex 2024: újfajta tápdizájn a Lian Li boszorkánykonyhájáról
ph Az L alakú Edge széria három kapacitással közeleg, és a legszerényebb variánsa kap egy picit olcsóbb kiadást, ami levehető mesh hálóval jön.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Az AI függővé teszi a bankokat a big tech-től
it A bankok szerint a nagy AI-népszerűség fokozza majd az amerikai big tech cégektől való függőségüket, ami új kockázatok teremt.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BigBlackDog
veterán
Igen, most már tudom mi hiányzott. Honda pickup, igazi !angol! összeszereléssel! És még fűnyíró is van hozzá!
-
BigBlackDog
veterán
Szerintem 8gennel kb. azonos a fej- és a lábtér a 9genben. Anno belepróbáltam magam egy Jazzba az UFO Civic után. Lábtérben nem éreztem változást, viszont az üléspozíció és a légtér olyan "egyterűs" volt a Jazzben. Szerintem a Civicben sem kicsi egyébként a tér, de a kilátás jóval korlátozottabb.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz szabonagyur #54486 üzenetére
Szerintem fél litert kapsz annyiért.
-
BigBlackDog
veterán
válasz nandow #54669 üzenetére
Tegnap voltam egy Honda szalonban, ott az 1.0T Civicre, Elegance Navi felszereltséggel mondott az értékesítő nekem egy 5.8M Hufos akciós árat. Ugyanezzel a motorral és felszereltséggel és CVT váltóval 6.3M Hufért tudják adni. Elvileg 2-3 hét alatt meg is jönne rendelést követően.
Ha már ott voltam, beültem a Jazzbe és a Civicbe is. Jazz nem rossz autó, de nálam kiesett. Nagy problémát nem láttam, csak apróbb, idegesítőbb dolgokat. Elegance felszereltségnél is műanyag az ajtón lévő kartámasz, a túl alacsonyan van, ezáltal használhatatlannak tűnt a középső kartámasz is, illetve a pedálok is kicsit furcsán álltak. Nem beszélve a kuplungpedálról, amit nyomkodva az UFO Civic kuplungja jutott eszembe, amit rühelltem benne (nem érezni a fogáspontját és rohadt könnyű benyomni). Egyébként nagy a tér elől és hátul is és a csomagtartó is értékelhető.
Elegance felszereltséggel (navi nélkül) és CVT-vel az 1.3-as 5.44M Huf lenne, míg a 1.5-ös motorral a Dynamicot szintén CVT-vel 5.32M Hufért adják. Viszont november-december közepén tudnák csak átadni, ami enyhén szólva sincs közel.Civicbe beülve nem csalódtam. Egyedül kb. csak a kormánybőrözés emlékeztetett az UFOra, de nem érzem ezt problémának. Álló helyzetben nagyon nyálcsorgatós. Tetszett a rövid úton járó klattyanós váltó is.
Viszont a gari témájáról beszélgetve háromszor is elhangzott az értékesítő részéről, hogy nem lényeges a garancia rövidebb időtartama (3 év teljeskörű), mivel egy Hondával úgysincs gond igazából. Nem akartam megemlíteni neki a 8gen Accord Type-S 2.4-es olajzabáló motorját.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz hülyegyerek #54674 üzenetére
Igen, összesen nyolc év, de én úgy értesültem, hogy a 5 év plusz az csak alkatrészgarancia (ha jól értettem, akkor a munkadíjat már nem állják 3 éven túl).
Honda Royal Motornál voltam.
-
BigBlackDog
veterán
válasz hülyegyerek #54676 üzenetére
Jó pénzért sok mindenre képes mindenki. Inkább az a kérdés, hogy mennyire normális áron számolnák be. Bár szvsz jobban jársz, ha magad adod el.
(#54677) Horel77: Nem, egyelőre nincs semmi baja. De gondolkozok azért kicsit. A 10gen Civic eléggé jól sikerült, legalábbis számomra bejön.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz hülyegyerek #54701 üzenetére
Neked milyen árat adtak rá, ha nem túl indiszkrét a kérdés? Civicet végül beszámíttatod, vagy inkább eladod?
-
BigBlackDog
veterán
válasz Quqesz #54730 üzenetére
Én focvis leírását követve szoktam pöszmögni vele. Közleről nézve értelemszerűen látni lehet a javítást, DE! általában nem szoktam túlzásba vinni. Pl. nem teszek rá lakkot és nem is políroztatom a felületet. Viszont ajtók élén nálam is eléggé le volt verve a festék. Ott átmentem javítófestékkel a Hondánál és Volvókánál is. A javítás előtt eléggé feltűnő volt a villógó fehér "csík", javítást követően egyszer sem vettem észre (és más sem), hogy baja lenne.
Ha a szerviz bevállalta "ajándékba", akkor első körben rájuk bíznám. Valószínűleg nagyobb a gyakorlatuk.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz Aladdin #54740 üzenetére
Őszinte leszek; én S60-ból átülve nem éreztem, hogy ne tudnám elviselni az új Civicet. Voltak apróbb részletek, amik felidéztek bennem UFO Civices emlékeket, de nem tudnám ahhoz mérni. De az én szavam ne legyen mérvadó ilyen téren, nálam az UFO kopogósműanyag belseje is teljesen rendben volt.
Mondjuk a legmagasabb felszereltségű Jazz ajtón lévő, műanyag könyöktámasza fájt.
-
BigBlackDog
veterán
Nem tetszik képek alapján. Viszont elég durva árat elkérnek egy ilyen 13 éves Accordért. A futása eléggé átlag alatti, ha valós, akkor megnyugtató. Ha jól látom, a gumik lassan 4 évesek lesznek, a következő 1(-2) évben számolnék ezeknek a cseréjével is.
Itt néhány típushiba fel van sorolva (generációk szerinti bontásban), ezeket leellenőrizném a kiszemelt példányon (a szokásos dolgok mellett).
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
Mikor eladtam az UFOt, volt egy érdeklődő, aki megtekintette. Vele beszélgettünk kicsit és ha jól rémlik, kért ki szerviztörténetet egy másik, külföldről behozott Civicről a márkaszerviztől. És meg is kapta. Viszont mintha az rémlene, hogy a külföldi Honda márkaszervizzel (ahol volt a jármű szervizelve) kommunikált e-mailben ez ügyben.
(#54833) tboy93: Én is a jó állapot híve vagyok, de a valós futás is fontos szerintem. Ha másért nem akkor csak azért, hogy tisztában legyek a cserék esedékességével. Mondjuk vezérlésnél, vízpumpánál nem árt tudni, hogy mikor volt legutóbb cserélve és mikor kell legközelebb. Persze, biztosra is lehet menni és ismeretlen előélet esetén mindent lehet cserélni megvételt követően.
[ Szerkesztve ]
-
BigBlackDog
veterán
válasz roti86 #54911 üzenetére
Ok. Az én ex, 1.8-as UFOm első tulaja is hölgy volt. Városon belül használta csak (Törökbálint-Budaörs). Eredetileg 1.4-et vettek még anno, de 3 hónap után visszavitték a szalonba és beszámítatták egy új 1.8-asba, mivel az 1.4 gyenge volt.
Itt szerintem egész jól össze lettek szedve a tudnivalók.
-
BigBlackDog
veterán
Type R UFOról mit lehet tudni? Ugyanazok a típushibái, mint a simának? Konkrétan ez lenne a kinézett példány.
Nem, nem saját részre lesz.
-
BigBlackDog
veterán
válasz Quqesz #55052 üzenetére
Gondolom nem ugyanaz a motor. Én eddig úgy képzeltem el, hogy a CVT mindig a gyorsítási "igényhez" (gázpedál álláshoz) igazítja a motor aktuális fordulatszámát, ezáltal az aktuális teljesítményt. Ha tövig nyomod, akkor bőgni fog, ezáltal konstans maximális teljesítménnyel fog a motor üzemelni. Egy hagyományo automata meg folyamatosan változó fordulatszám mellett fogja használni a motort, ezáltal a teljesítmény is vissza-vissza esik váltások után. Még régebben találtam egy ilyen videót.
-
BigBlackDog
veterán
6gen Accord kétliteres benzinmotorjára mennyire jellemző az olajfogyasztás?
-
BigBlackDog
veterán
válasz ACAB95 #55481 üzenetére
Alapvetően nem nyűgös konstrukció, inkább a körítésben (kormánymű, futómű, stb.) szokott hiba lenni, de ott sem vészes. 100-nál 2900-3000 rpm között forog, 130-nál inkább 3450 rpm, ha jól rémlik. Viszont tartósabb pályázásnál azért hangos tud lenni, legalábbis ez a tapasztalatom.
-
BigBlackDog
veterán
-
BigBlackDog
veterán
válasz jeness #55565 üzenetére
Én nyári gumi + alufelni párosról mikor váltottam téli gumi + lemezfelnire megváltás volt mindig az első néhány nap. Visszafelé meg a pokol.
A 16-os lemezfelnikkel sokkal légiesebben, rugalmasabban lehetett közlekedni, érezhetően fürgébb lett az UFO. És mentzajban is volt bőven érezhető különbség. -
BigBlackDog
veterán
válasz ---Lasali--- #55579 üzenetére
"Az baromira nem mindegy hogy milyen nehéz az alufelni."
Igen, ezért is írtam, hogy a téli lemezfelni volt (tehát a méret csökkenés és a lemezfelnire váltás együttese hozta, amit leírtam). Az viszont kimaradt, hogy a nyári pacskerek a gyári alufelnin voltak.
-
BigBlackDog
veterán
Tudnátok okokat írni, hogy miért nem érdemes 1.5-ös 5gen Civic-et venni? Találtunk egy szép példányt. Van néhány apróság (pl. 25 éves, majdnem teljesen gyári, csak egy műbizonylatos, de forgalmiba nem bejegyzett sportdob van rajta), de nem nagyon találok fogást. Rozsda legfeljebb egy-két pöttyben van rajta és a klíma is működik.
-
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen