- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Új HMD modell bukant fel
- Fotók, videók mobillal
- Poco M6 Plus néven újrázhat a Redmi Note 13R
- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Xiaomi Mi 11 Lite - 4G-vel vagy 5G-vel kéred?
Hirdetés
-
Egyre több európai használja a Telegramot, ezért megkereste az EU
it Hamarosan sokkal szigorúbb szabályozás alá esik az EU-ban a Telegram, mivel egyre több a helyi felhasználója.
-
Megjelent a RIPOUT című kooperatív horror FPS teljes változata
gp Az early access időszaknak vége, elérhető lett a végső verzió.
-
Poco M6 Plus néven újrázhat a Redmi Note 13R
ma A telefon feltűnt a HyperOS által támogatott készülékek listáján és a TÜV Rheinland is adott neki engedélyt.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
VTI-Totya
tag
válasz Integra #4483 üzenetére
Én is olvastam.
Kár, hogy nem a tömeg felé mentem amerre ők is vonultak el a végén.
Tuti sírtam volna a röhögéstől.
(GPS tudott rövidebbet hazafele)Ui.: milyen vasa is van?
[ Szerkesztve ]
150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
TexT-BoY
addikt
válasz Integra #4501 üzenetére
igen igen
integra: a tomicu megmondta a szépet. EK9 fullos 1.200.000 körül itthon van tokyobol....
Aztán van motor, futomü, merevités, fékek, kerekek... ha össze adod ugyan ott vagy mégsem EK9 type r Érdemes szeerintem.
[ Szerkesztve ]
HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
NoLF
addikt
válasz Integra #4518 üzenetére
tárcsa és kinyomócsapágy csere volt olyan 1,5 éve, tehát az _elvileg_ most nem fog kelleni, csak munkahenger lesz szerintem, de még nem beszéltem a sráccal.
most hívtam, főmunkahenger folyik, az lesz cserés. hétvégére kész.
[ Szerkesztve ]
The Institute of Unfinished Research has concluded that 6 out of 10 people
-
-
VTI-Totya
tag
válasz Integra #4579 üzenetére
Ez így van.
Nekem most szedte le haver a gyárilag összefestett kuplung cuccaimat. (91-es 4gen vazze)
Pedig én rádobtam még a 16/205-ös papucsot is tavaly nyár végén és azt füstöltem le vele.150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
Winner_hun
félisten
-
Winner_hun
félisten
-
-
VTI-Totya
tag
válasz Integra #4612 üzenetére
Na te alkesz, megérdemled.
Nem mentem ki sajna, bocsesz srácok.
De jövőhéten ott leszek.
Addigra kipucolom az édest. (bevetem még a titkos fegyveremet is, majd csak lestek a belsejére )150-nél tolok egy negyediket és a lehúzott ablakon dobom neked a fehér zsepit, hogy töröld szemed, szád.
-
-
Snoop-y
veterán
válasz Integra #4653 üzenetére
Tagdíjak:
Rendes tag: 10k/év ( ez te nem lehetsz ha csak nem lesz bogarad )
Pártoló tag: 6k/év ( ez lehetsz ha nem vagy máshol klubtag )
Külsős tag: 1k/év ( ha bejegyzett klubnak vagy tagja és ezt igazolni is tudod )Magyarul ha belépsz pártolóként akkor az éves költséged:
29800 Ft ( biztosítási díj )
6000 Ft ( pártoló tagként éves díj )
1000 Ft ( admin díj )Egyéb kötelezettséged nincs.
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
-
TexT-BoY
addikt
válasz Integra #4690 üzenetére
én nekem a f1el nincs bajom fater még gyötri az 1.6benzint de ez épp nem jön be, igen az RS sem rossz
Bárnekem az andrás 2.0 panther blackéböl elturbositott 280pacis verziója jobban.HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
orbano
félisten
válasz Integra #4707 üzenetére
én is max ezekre gondoltam, nincs szívem túlzottan hozzányúlni, pláne olyan dologhoz, ami motorélettartamot, fogyasztást ront. ha ez lett volna a célom, maradtam volna mondjuk Nolf gépénél, vagy vettem volna egy 4gent boldogan meghalni
de a légszűrő/auspuff dologról picit okosíthatnál lehetőségek, eredmények terén illetve a másik dolog nálam a felfüggesztés, arról pár szót már váltottunk, de érdekelne a téma bővebben.A vér nem válik VAZZE!™
-
Snoop-y
veterán
válasz Integra #4719 üzenetére
Ha ezt elkezded akkor meg már nincs megállás
Most megcsinálja a gátlót rugókat akkor már nyúljunk bele a fékbe. Oké de minek van pályaautókat megszégyenítő futóművem fékjeim ha nincs hozzá teljesítmény?
Olyan autón érdemes ezekhez nyúlni amit:a) Nem adsz el huzamosabb ideig és élvezed a jó futómű és fék áldásos hatásait
b) Valamilyen sport verzión mert ha még el is adod akkor az eladásnál esetleg figyelembe veszik ( persze ha minőségi cuccból van )Az a) verziónál ha hamar eladod szívni fogsz mert egy normál autót nem szívesen vesznek meg tuning cuccokkal kiegészítve.
Orbano milyen típusod van? Egyből megmondjuk van e értelme
New level... Advertising has us chasing cars and clothes, working jobs we hate so we can buy shit we don’t need
-
TexT-BoY
addikt
válasz Integra #4744 üzenetére
köszönöm fönököm az infót
de a gyári féknyergekkel nem feltétlen kell a 16"
Én amit leirtál ezzel tisztába vagyok, meg a féknyereg cserének az árával is.
Most 282 nem? és 290 a határa a 15"nak ha nm tévedek nagyot és a tendenciát figyelem, bár fékben nem vagyok eléggé otthon.[ Szerkesztve ]
HAAAAAKUNA BATATA "Mert ha nekem szar, neked jó, tipikus ember morál..."
-
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
- Mini-ITX
- EAFC 24
- Rengeteg csatlakozó van a HP legfrissebb, irodai célú monitorgóliátján
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Skoda, VW, Audi, Seat topik
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Itt van az eddig legjobban teljesítő kétfiókos NAS a TerraMastertől
- DIGI kábel TV
- E-roller topik
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen