- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- iPhone topik
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
it Elon Musk azt mondja, hogy betiltja a Teslánál és az X-nél is az iPhone-okat, ha az Apple operációs rendszer szintjén integrálja az OpenAI-t – szerinte ez elfogadhatatlan biztonsági kockázat.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
ma Az új iOS, az új iPad OS és a Mac OS is megkapja az Apple Intelligence nevű megoldást, amely a ChatGPT-re is támaszkodik.
-
Mobilarena
Honda topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #52597 üzenetére
Nagy szenzáció ugye itt felénk is a hókotrók közlekedése. Hogy nem csinál semmit, meg a szokásos. Pedig mennek. Namost sószóró autónak kell ezeket hívni, mert azt csinálják, kotorni nem nagyon kotornak soha. Én legalábbis kb. 20 éve nem láttam leengedett lapátot.
Ehhez képest 5 perce elment itt egy hómaró Az a rendes nagy kombájnszerű dög. Szerencsére marni még itt nem kell az utakat, de ahogy szakad, kitudja mi lesz még itt most, hogy a tavaszt nyögik befelé mindenhol, és egyre téliesebb az idő.Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #52648 üzenetére
Időnként rátölteni...sokat segít.
Ja, kitettem egy flakon 0W20-at az erkély szélére. Riogatnak itt a mínuszokkal, szerintem nálunk kb. -15 lesz, kivételesen asszem nem itt lesz a leghidegebb. Majd melléteszem a +20 fokos flakont, oszt jól megrázom őket. Hátha látszik valamicske különbség. Jó lett volna mellétenni valami 10W40-et, hogy azzal mi a különbség, de annyi ilyesmi videó van neten, meg kezembe se veszek már mostanában ilyesmit
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
tboldi
nagyúr
válasz demars #52654 üzenetére
Most már tényleg keresek bele 0W olajat... Talán azzal segítek kicsit...
Korábban 5W30-as olajjal én is sűrűbben töltögettem az aksit, meg indítás előtt fénykürttel élesztgettem, de ezek után sem lett könnyebb érdemben az indítás hidegben. A 0W30 viszont jó választásnak bizonyult eddig, sokkal hamarabb és kevesebb erőlködéssel "kapja el a fonalat".
Ez ment bele: Motul 8100 Eco-nergy
[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #52654 üzenetére
Megvan a véleményem a lidlis aldis töltőkről, de még kollégám direkt drágábban (dupla áron) rendelt Carstel vagy milyen töltőjéről is.
Amikor a fentiek már azt jelzik, hogy fullon van az akksi (rendszerint 10-20 perc után), akkor szokott még utána a ctek 6-8 órányi töltést belepakolni. Hiába hagyod a lidlisen napokig, az nem lesz feltöltve. Namost ha fullon lenne a lidlistől, akkor utána bármilyen töltő (ctek is) max. 10-20 percig töltene, kipróbáltam, 4 órás töltés és tele jelzés után saját maga után feltettem 1 óra pihentetés elteltével. 10-12 perc után mondta ismét hogy tele. Vagyis akkor elsőre valóban feltöltődött.
Nemtom ez érthető-e hogy mi a bajom. Értem hogy olcsó, és kb. 100 emberből 96 a lidlis olcsót használja, csak szerintem őket, és ők magukat valójában átverik vele. Valaki használja 1-2 évig az akksin, megnyugszik, hogy mindig fullra tölti, de idővel szépen lassan mégse. Lassan használódik el az akksi a látszattöltésektől, és pedig még nem kéne neki.Ez se sokkal drágább [link]
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #52683 üzenetére
Elvileg a csomagban van egy szemescsatlakozó, meg egy csipeszes. Vagyis az egyiket fixre tudod tenni, a másikat meg hagyományos módon bármi másra. A másik végük gyorscsatlakozós, a fixálhatóé gumidugóval. Magából a szerkezetből a gyorscsatlakozó ellendarabja jön ki. Elvileg így nem kell hozzá más semmi. Legalábbis a normál töltéshez.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #52931 üzenetére
Te mit teszel az emelőtányér és az alváz közé? Látom ott van pl. gumibak, de egy darab gumiért 4000Ft-ot sokallok. Meg szerintem 3 centi vastag is. Instabilabbá teszi. Egy 1 centis gumilap praktikusabbnak tűnhet, mert az még valamennyire belenyomódik a tányérba, és nem emelkedik ki túlságosan, kellő mértékben felfekszik, de már véd is. Az összehajtott újságpapír köteg is egy megoldás, bár kicsit fura.
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #52953 üzenetére
Na közben én is jártam a raktárban, más miatt, erre véletlenül belebotlottam egy darab gumilapba. Kérdeztem kollégákat kell-e, aszondták hogy a 10-15 tonnás acéltekercsek és a raklapok között van csúszásgátlónak betéve, gyakorlatilag újratermelődő hulladék. Még adtak belőle. Hulladék gumizúzalék újrapréselve. Kb. másfél centi vastag. Pontjó.
[kép] [kép] [kép]Aláírás (nem kötelező megadni)
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz demars #52983 üzenetére
Nekem az 5 ös accordon észrevenni, nehezebb tekerni, és jobban viszi a nyomvályú is. Megy majd rá 205/50 a 215/45 helyett.
(#52988) Winner_hun
Én a kerekenkénti 2.3 kilót simán megérzem, nagyon durva a különbség, futómű mozgásban, irányváltásban, fékezésben.[ Szerkesztve ]
-
BlacKSouL
addikt
válasz demars #53406 üzenetére
Nekem egyszer valaki megzsírozta a csavart, persze azóta nem, de ami rajta volt, maradt vékonyan, azóta már megkopott, megszáradt nagyjából. Nem hinném hogy valaha lelazult, bár az tény, sosem mértem nyomatékot leszedéskor. Haveromnak csontszáraz a csavar is, meg a csavar felfekvő kúpja is, és neki 140 Nm-re kell húzni, hát letekeréskor odabasz az ember kezének mikor nagy reccsenve megindul. Nekem simán csak elindul lefelé. Viszont idén lehet, hogy kézzel túlhúztam a csavarokat, ugyanis nyomatékkulcs nélkül raktam fel, és mikor később pártíz km után már nyomatékkulccsal ránéztünk, egyetlen csavarnál sem húzott már rajta. Vagyis lehet, hogy inkább le fgom lazítani mind, úgyis a fékekre muszáj ránéznünk, és akkor már csak nyomatékra húzom vissza.
A csavart zsírozni azért sem jó, mert túlhúzhatod. Húzod nyomatékra, de csak nem szorul, még mindig megy, még mindig megy, és addig húzod, hogy elszakítja a menetet.
[ Szerkesztve ]
Aláírás (nem kötelező megadni)
-
flegga92
senior tag
válasz demars #53406 üzenetére
Téli szett felrakásakor én is zsíroztam a tőcsavarokat, majd nyomatékkulcsal meghúztam 110-re (gyári érték 7g-nél 108). Mentem vele kb 40 km-t, hogy ráellenőrizzek az összes le volt lazulva 3 csavar elég szépen, majdnem egy egész fordulat kellett neki. Utána nem volt gond, tartotta egész télen.
Most a nyárit zsír nélkül tettem fel, kb 100 km-t mentem vele, nem lazult le.Soha többet nem fogok zsírozni, mert nagyobb baj is lehetett volna belőle, ha nem állok meg és húzok utána.
-
.LnB
titán
válasz demars #33650 üzenetére
Na ez kellett nekem. (Esetleg ha Gábor olvassa akkor Köszi.
Srácok, fater azt mondja, hogy vörös rézből meg tudja csinálni. Szerintetek az jó lehet? Vagy csak a bronz jó?
Informatikus vagyok, szóval ezekhez hót hülye vagyok, azért kérdezem meg inkább.„A kerékpározás első szabálya, hogy szenvedned kell, és senki más nem teheti meg helyetted. Semmilyen számítógép vagy edző által kitalált program nem tudja elérni, hogy kevésbé fájjon.”
Új hozzászólás Aktív témák
A nem szakmai témák megvitatására: Honda OFF topik
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen