- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- 5G-vel és hőkamerával strapálja magát az Ulefone
- Fotók, videók mobillal
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Mobil flották
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Redmi Note 11 és 11S - biztos alapra jobb építeni
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Computex 2024: az Acer Predator monitorok OLED lázban égnek
ph A cég harmadik negyedévben debütáló újdonságainál az 1440p és a 240 Hz jelenti az abszolút minimumot.
-
Megtévesztő AI-kampányok ellen küzd az OpenAI
it Egyre több a megtévesztő tevékenység és kampány, ami az AI segítségével készül – néhányat már elkapott az OpenAI.
-
Mobilarena
Amit a Coffee Lake-ről tudni érdemes!
Új hozzászólás Aktív témák
-
titán
válasz ScomComputer #3907 üzenetére
Ha nem jégkunyhóban lakik a sarkkörön túl, és bekapcsolva mégis 19 fok, akkor tuti, hogy félremér
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz DeckardCain #3950 üzenetére
Bármelyik lappal meg lehet ugrani az 5G-t, a siker inkább a procin fog múlni.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
-
titán
válasz #Morcosmedve #4081 üzenetére
Nem VRM kérdésre gondol, szóval nem a terhelés alatti feszültségesésre. Mert az nem lap, hanem egyszerűen elektronikai (ohm törvény) kérdés.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz #Morcosmedve #4086 üzenetére
Akkor te mire gondolsz, hogy nem tud egyik sem?
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz #Morcosmedve #4088 üzenetére
Nem az egyes magok, hanem a magok, az én olvasatomban És az megy. De tényleg lehet, hogy az egyesre gondolt.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz bajnokpityu #4091 üzenetére
Miért kéne az egyes magoknak különböző feszültséget adni? Ilyet tényleg nem lehet, és nem is lehetett még.
Mindegyik azonos órajelen jár, de ha külön órajel lenne, akkor is azonos eséllyel jutna a terhelés az egyes magokra. Szóval ha épp arra a magra esne a terhelés, amit alacsonyan hagytál, akkor jönne a fagyás. Tehát kénytelen lennél mindet megemelni. Lásd kiindulóhelyzet.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz bajnokpityu #4093 üzenetére
De a Vcore (core mint mag) az a magok feszültsége. Ha 1,2V-ot állítasz be, akkor a magok feszültésge 1,2V lesz.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
-
titán
válasz #Morcosmedve #4116 üzenetére
Én úgy teszem fel a hűtőt, hogy pötty, szétkenés, törlés, maradék szétkenése, törlés, maradék szétkenése, és ezt mindét felülteten. Több meló, de nekem ez vált be, így 10 fokot is nyerek a sok masszával szemben.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz #Morcosmedve #4120 üzenetére
Én úgy szoktam, hogy a hűtőt ráhelyezem az ihs-re, és a kereten belül ütközéstől ütközésig mozgatom körkörösen, így szétkenve a trutyit. Aztán mindkettőről a fele mennyiséget letörlöm úgy, hogy csak a közepén hagyom meg, az ihs és a hűtő felületének széléről minden letörlök. A maradékot megint körkörösen szétkenem, és így tovább.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
-
titán
válasz szabadoslac #4159 üzenetére
Ryzenen is megy, csak nem kap frissítéseket magától.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
Függ a gyártási minőségtől, függ a hűtőtől, de sokkal jobban függ a terhelés jellegétől. Milyen terhelésen? Csúcsterhelésen (prime AVX2+FMA3) léggel a gyártási minőségtől függetlenül throttlingol. (100 alatt tartja bármi áron, szóval ebből nem következetetsz semmire)
(#4165) Atmil
Nindzsaszerkesztettem.[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz snecy20 #4170 üzenetére
Jobban terhelődik 1050 Ti alatt? Mert? Szerintem inkább kevésbé. Igazából ventilátorprofiltól függ. Ha 60 fokig áll a cpuventi, akkor tuti nem áll meg 50 fokon. De ha nonstop fullra csavarom, akkor lehet 40 fok alatt is megáll
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz 2thletme2day #4174 üzenetére
A Vid lényegtelen, a kérdés, hogy mennyi a Vcore.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz 2thletme2day #4177 üzenetére
Nem acélos, de nem katasztrófa sem. Valóban inkább az alsóbb minőségi szegmenshez tartozik. De azért nem rossz 4,8 1.3-hoz. Újrakupakolt?
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz 2thletme2day #4186 üzenetére
Akkor ne csodálkozz semmin. A magasabb hőmérséklet miatti nagyobb szivárgást magasabb feszültséggel lehet csak kompenzálni. Nálam 60mV-ot jelentett a delid.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
-
-
titán
válasz Hunter2 #4196 üzenetére
Nem órajelhez áll a feszültség, hanem terheléshez. Realbench alatt 5,1-en a -30mV 1,26V és full 100%-on megy minden mag 5,1 órajelen, míg linx alatt ugyanez a 100% és 5,1 GHz 1,33V-ot állít be. Mert Realbench csak 85W terhelés, linx meg 165W.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Hunter2 #4198 üzenetére
Nem kell emelnem, mert adja magától. Még egyszer mondom, ha nem piszkálom a biosban a feszültséget, akkor 5,2-ig adja magának a feszt igény szerint. Valószínűleg utána is adná, nem próbáltam, mert 5,2-n 1.38V-tal kínálta, nekem annyi már nem egészséges. Jelenleg biosban mínusz feszültség van beállítva, és 5,1-en használom a procit. De megtehetem azt is, hogy fixálom a feszültséget, akkor az 5,0-hoz fix 1,29, az 5,1-hez fix 1,33 a nyerő. De mivel nincs gyári fix alap, ezért nem határozható meg, hogy ez mekkora feszültségemelés.
Ha azt szeretnéd, hogy gyárilag mennyit ad 4,3GHz-en linx alatt magától, akkor halványlila fingom sincs, még sosem ment a proci 4,3-on. És amúgy is más feszültséget állít linx alatt, mást ibt alatt, és mást állítana, ha készülne egy olyan program ami még ezeknél is jobban fűt. Nincs olyan, hogy órajelhez tartozó feszültség. De az biztos, hogy jócskán túlfeszeli, mert még 5,1-re is túl magas feszültséget állít magától, főleg, ha belövöm az llc-t. Akkor tizedeket kellene visszavennem.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz Anulu79 #4269 üzenetére
Proci olyan zárlatot nem tud. De szerintem az alaplapnak sincs semmi baja, csak mivel megfésülted a lábakat, nem volt jó az érintkezés, ezért volt egy kis ív. Így persze nem megy. Ha valaki rendbe tenné a lábakat, jó lenne az a lap még.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
-
titán
válasz #Morcosmedve #4294 üzenetére
Miért ne birkózna meg bármivel akár 1,4V-on (a proci érdekében ne) akár egy ennél is olcsóbb lap? Szerintem felszereltséget érdemes választani.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz #Morcosmedve #4298 üzenetére
VRM, ez varázsszó lett, aminek sokkal kisebb a jelentősége, mint amilyen erős a közösségi marketingje. A korai időszakban, amikor meglódult a tuningos fogyasztás a kétezres években, akkor volt gond bőven a VRM-ekkel, mert a gyártók régi reflexből olcsó szarokat raktak be. A mai kínálatban nincs olcsó szar VRM, csak olyan, ami jó, meg ami nagyon jó. Egy 5+GHz-en agyontuningolt i3 120W kiemelt csúcsfogyasztását bármelyik Z370 lap röhögve, csukott szemmel, fél lábon állva kiszolgálja. Hát még a 80W-os normál terhelést, szinte észre sem veszik. Még a hatmagosok sem okoznak gondot, 5,0-t bármivel meg lehet fogni gond nélkül.
Ki ütközött VRM limitbe Z370 lappal normál, léghűtéses, vagy vizes tuningnál? A nagyon jó VRM fagyasztásos tuningnál szükséges, de napi használatra legfeljebb a lelket ápolja.
evDirect villanyautós töltőhálózat
-
titán
válasz #35434496 #4299 üzenetére
Melyik, és hol? A 39ezer forintos lapom csókoltat mindenkit, köszöni jól van a 6-magos i5 8600K alatt léggel 5,2@1,4V-on AVX ofszet nélkül linx-szel terhelve 175W-on. (0-24-ben 5,1@1,32 a használt beállításom)
Amikor vettem, én is fostam, hogy szar lesz a VRM, nem fog menni a tuning, meg meghal minden kiskutya, mert minden csapból ez folyik. De mivel a PCI buszos lapok kínálata nagyon gyér volt, és csak a majdnem legolcsóbb lapokon létezik, ezért kénytelen voltam megvenni. Úgy voltam vele, ha megfutja a 4,6-ot, boldog leszek, igazából nekem az is elég, de a PCI létszükséglet. Ehhez képest a lap mintha ott se lenne, annyira nem korlátoz semmiben.
[ Szerkesztve ]
evDirect villanyautós töltőhálózat
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- 5G-vel és hőkamerával strapálja magát az Ulefone
- Kodi és kiegészítői magyar nyelvű online tartalmakhoz (Linux, Windows)
- Villanyszerelés
- Fotók, videók mobillal
- Assetto Corsa Competizione
- Amlogic S905, S912 processzoros készülékek
- Hálózati / IP kamera
- Nagyrobogósok baráti topikja
- HP notebook topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs