- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Telekom mobilszolgáltatások
- Yettel topik
- iPhone topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
it Végrehajtotta a világ első „magával ragadó” telefonhívását a Nokia vezérigazgatója. 3D-s hangélményt ígér.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Két marokkal szórja a Realme a GT 6 infómorzsáit
ma Valóban egy másik Realme átirata érkezhet június 20-án geek power tuninggal.
Új hozzászólás Aktív témák
-
zsid
senior tag
válasz KAMELOT #3376 üzenetére
2015 február 5-én vettem át az autót 22km-rel, most van benne 249990km, lusta vagyok kiszámolni az átlagot, de olyan 11000km/hó környékét mehetek saccra.
Persze, amit írtam az a tiszta nettó ami a számlámra érkezik.Mi megyünk éjjel is nappal is, attól függ hogy adja ki. Ha éjjel száguldunk mondjuk Olaszországban akkor ott azért ki lehet autózni a 87-88-as átlagot.
<tRucKdriFteR>
-
#79335424
törölt tag
válasz KAMELOT #3387 üzenetére
Ott lakom? Én leginkább sehol sem lakom. Szerda este leteszem a lantot, csütörtökön Magyarországon vagyok. Péntek haverok, szombaton indul a gépem a szöszimhez spanyolba. Ott vagyok egy hetet, majd vissza. Hétfőig pihi, aztán bevásárlás, ügyintézések, és szerda reggel irány vissza, németbe. Nem mondom, hogy ez állandó menetrend, de németben sosem maradok.
[ Szerkesztve ]
-
zsid
senior tag
válasz KAMELOT #3385 üzenetére
Nekem mindent betartva a tavaly november a rekordom. November 2 és december 3 között 15 000km, de a havi átlag 11000-11500 között szokott lenni.
Mivel szinte csak vámárut hozok és viszek így nekem a vámolással sok időm elmegy azért nem olyan sok a futott kilométerünk ( nemzetközis szinten ). A konténerezésnek egy baromi nagy előnye van: nincs vele munka. Daru felteszi és leveszi. Ha rakodni kell menni akkor csak annyi dolgom van, hogy rakodás előtt kinyissam az ajtót majd a végeztével bezárjam. Ilyen szempontból ez a munka nagyon Hawaii
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz KAMELOT #3395 üzenetére
A vám az változó. A nagyobb cégeknél ( flextronics,dhl stb..) általában haladós. A kisebb vámügynökségeknél változó 2-8 óráig. De volt már olyan, hogy problémás (gyanús) volt a konti aztán még a kikötőben berakták a szemlesorra és három napot kellett rá várni
Meg olyan is előfordul, hogy kimatekozza a vámos, hogy kevés a vámfedezet és akkor bekér még 5-10-15 000 eurot, ami késő délutáni/esté felvételnél eléggé szívás.Rakodás szempontjából jó ez a munka ( kivéve amikor 8 órán keresztül rakják a kontit, késik a hajó, bedugul a kikötő ), elég nyugis is. Én szinte csak Budapest-(Genova)-Koper-Budapestet járom, ha minden kiadja akkor tényleg lehet sokat menni, de ez a várakozás miatt ritka. Munkatársaim csinálják általában a bremerhaveni és hamburgi fuvarokat ( én csak akkor ha nagyon nincs más), az haladósabb lenne ha nem kellene napokat várni a konténerre ott is
Igazából nagyon lájtos munka ez, cserébe nem ez fizet a legjobban, szerintem ezt meg kompenzálja, hogy nem nagyon komolyan nem dolgozom. A legjobb talán a nyári kikötői várakozás, egy héten kétszer-háromszor ingyen strandolok az Adrián
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz KAMELOT #3597 üzenetére
Háát azért megnéztem volna az arcotokat amikor a második héten kaptok egy bicskei sparos éjjeli lerakást (a sajátomat láttam a tükörben)
Az oké, hogy van érzék meg két hét alatt bele lehet rázódni, de a gondok nem is az ilyen két rakodós, autópálya melletti munkáknál szoktak jönni.
<tRucKdriFteR>
-
#79335424
törölt tag
válasz KAMELOT #3600 üzenetére
Pl. az Operett szokott a Wabival szállíttatni. Megkapod a behajtási engedélyeket, és hajrá München belváros. Vagy, amit még imádtam, költöztetés Londonba, reklámtábla kihelyezés Párizsban, stb. Na, ezek sztem nem mennek kéthetes rutinnal. A mostani melómban gyakran kell manővereznünk úgy, hogy le kell engedni a póton a bogitengelyt, mert felhúzott bogival nem lehetne betolatni. Kicsit most én is parázok, mert tegnap vettem át az új pótot. Ha ezen egy karcolás is lesz, akkor .....
[ Szerkesztve ]
-
zsid
senior tag
válasz KAMELOT #3600 üzenetére
Mondjuk egy 6 felrakós észak-olasz hegyvidéki gyűjtő, ahogy írták a belvárosi melók, extrém szar ifára épített raktárak és gyárak. A waberers-es fika posztok nagy része mind a rutintalanság miatt keletkezik. Ott volt pl a csaj aki kitolatta a kerítést, mert nem tudott megfordulni, pedig már bejárta fél Európát
Van egy állandó melónk, a kínaiaknak viszünk konténert a régi Ganzba a Kőbányai útra, de csak este 6 után mehetünk, mert akkor nincs bent forgalom. Sötétedés után, 70 fokban jobbra hátra tolass be egy 2,70 széles ajtón az épületbe úgy hogy nincs helyed előre kihúzni és nincs térvilágítás. Két hetes rutinnal nekem simán nem ment volna.
Az üllői Auchan raktárban is elég sokan szoktak rutinozni, mire betolatnak a két betoncsík közé.
Ilyen szempontól az "industriaból-industriába" az tényleg egyszerűbb.
<tRucKdriFteR>
-
#79335424
törölt tag
válasz KAMELOT #3649 üzenetére
De, itt most az ADR -es autók áramtalanítódásáról diskuráltunk. A nem ADR -esen persze, hogy megy minden akkor is, ha kiveszed a kulcsot, meg a fűtést, hűtőt is kapcsolgathatod.
Nem tudjátok, hogy hány fokos a bodeni tó vize? Hideg lehet. Remélem, nem süllyed el a komp!
-
-
zsid
senior tag
válasz KAMELOT #3684 üzenetére
Én mindig nyitok-zárok, egyszer-egyszer elfelejtem én is, olasz kontrollnál a gép kidobta, csak a hatóság eltekintett tőle
A TRACEben le van írva, hogy mikor-milyen esetekben fogadható el és mikor nem a szalag.
MaciG:
'Amikor reggel beteszem, meg esete ki akkor nem kell külön a beadás menüre menni, igaz?'
Ki kell próbálni egy kártyaberakás utáni nyomtatással, hogy mit hoz a szalagon. Nekem úgy rémlik, hogy a kártya behelyezési országa nincs rajta a szalagon, csak a kezdőország, ha beütöd( de lehet rosszul emlékszem, ki kell próbálni ).A tachográffal kapcsolatban is van tanfolyam, 25 000 forint körüli összegért találsz tachográfkezelési tanfolyamot. Amúgy a munkahelyeden igazoltan évente oktatásban kellene, hogy részesülj ha ez nem történik meg akkor nagyon megbüntetik a céget.
dlaj: A gabonázást általában kétféle módon csinálják. Sima billencs oda-vissza ez a jobbik. Van az oldalfalas ponyvás pót belülről belső ponyvával és lánccal gabonához, na az már szívás
Errefelé nagyon sok billencses mozog, hozzák a gabonát Koper, Monfalcone, Velence visszafelé meg viszik a szóját meg mikor mit. Sokszor az ürítésre várni kell, ha kis intenzitással kell garatra billenteni az meg simán vagy egy óra, de az sem ritka amikor annyian összegyűlnek, hogy egy billentésre 2-3 órát ( Csepelen a 12-sem ritka ) várnak. Amikor tehenészetbe meg hasonló tanyákra viszed az anyagot az külön jó lehet sáros időbenNem olyan rossz meló az, de annak is megvan a hátránya, mint mindennek.
Ha már könyv. Valahol korábban linkeltem a TRACE-t, ezerszer jobb , mint bármelyik könyv.
[link]<tRucKdriFteR>
-
Dexar007
veterán
válasz KAMELOT #3756 üzenetére
Megint en .: de lehet kezdeni egy nap többször.:
,,- Hány alkalommal lehet műszakot kezdeni egy héten?
A címben feltett kérdésre a rövid válaszom az, hogy egyszemélyes járat esetén, kb. 13 alkalommal, 4kézben pedig 15 alkalommal kezdhetünk munkát hetente, szemben a "parkolói pletykák" által sugallt 6 kezdéssel!
Amikor megvan a napi pihenőd, kezdhetsz új műszakot, függetlenül attól, hogy az előző milyen hosszú (vagy rövid) volt!",,Pl. kezdesz hajnali 0 óra 1 perckor, vezetsz 10 órát (közben természetesen van 2x45 perc megszakítás is), majd kb. 12 órakor megkezded a pihenőt, ami este 9-kor ér véget. Itt ismét kezdhetsz vezetni, és éjfélig közel 3 órát vezethetsz. Ez így egy naptári napra közel 13 óra vezetés, mégis teljesen szabályos!"
[ Szerkesztve ]
Give me your cum,bull!
-
-
Dexar007
veterán
válasz KAMELOT #3800 üzenetére
A BAG pedig mar meg is szexualt.
,,Néhány lehetőség a heti pihenők szabályos eltöltésére:
45-45-45-45
45-24-45-24-66-45
45-40-45-24-50-24 "Becsapos a masodik,es a harmadik sor is. Mivel tovabb folytatva,ugy nezne ki,hogy : 45-24-45-24-66-45-66(Az elsö 66-ossal ugye visszapotoltad az elsö 24-es pihenöd elmaradt reszet,de mivel ket 24-es van,igy a masodikat is vissza kell potolnod a 3. het vege elött)
Harmadik sorban 5 orat csippentett le a masodik heti pihenobol,igy a 3. het vegeig 45 ora helyett 50-et kell allnia. Eddig ok. De az 50-es elött,es utan 24 orat allt,ezert az elsö 24-es pihi miatt megint 66 orat kell allnia,ezutan pedig vagy egy 45-ös következik,vagy meg egy 66-os,mert a masodik 24-est is vissza kell potolni.Vagyis: 45-40-45-24-50-24-66-45-66
Persze nem muszaj a heti pihenöhöz hozzakapcsolni,lehet a napihoz is het kozben.De nezzük a te peldadat:
,,1x,24 ora 3x 45 ora "
24-45-45-66 Kiveve persze,ha ugy gondoltad,hogy het kozben megallsz egy laza harmincasra.
Ki is kerestem,hogy mennyit er:
,,Nem megfelelő, 45 óránál rövidebb heti pihenőidő, ha a csökkentett heti pihenőidő nem megengedett "
,,44 h <...< 45 h :10 000 Ft" ---> Magyarul ha nem varod meg a 45-ös pihenöd veget,es egy oraval hamarabb elindulsz: 10 000 Ft-ot er. De mivel te nem egy oraval hamarabb indulsz,hanem 21 oraval hamarabb ezert:
,,x...< 33 h 300 000 Ft"Give me your cum,bull!
-
#79335424
törölt tag
válasz KAMELOT #3834 üzenetére
Viszamenőleg is meg tudnám nézni, de a mostani etap kb. tükrözi az átlagot. Húsvét előtti szombaton ültem vissza a Mancinkra. Akkor mentem, hétfőn viszont nem, tehát tekinthetjük húsvét hétfői kezdésnek. Tegnap délután adtam át a váltómnak és 5100Km -rel volt benne több.
-
ooloo
őstag
válasz KAMELOT #3834 üzenetére
Üdv,
A tisztán kilométeres időszakban átlag 9-10 ezreket mentem a 4 hetes ciklusokban . A napidíj bevezetésével ( 2016. 01.01. ) ez felment 13200 - 13500 km/ 4 hét . Rendre 13000 km felett mentem . Engem nem zavart a több kilométer ... sőt . Ha nincs a 2 hetes max 90 óra , akkor a bőrt is lenyúzzák rólam ....
Semmi sem olyan veszélyes a "demokráciára" , mint amikor az emberek szabadon választhatnak!
-
#79335424
törölt tag
válasz KAMELOT #3850 üzenetére
Ez szép kijelentés, de valamiből meg kell élni. Két hétre kapok 1250 -et. Legutóbb három hetet voltam, ami 1850, meg azt mondta a főnök, hogy rádob vmi prémiumot, amiért hajlandó voltam a kérésére belerondítani a húsvétomba. Ez olyan szar pénz? Tán tudsz jobbat?
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
válasz KAMELOT #3853 üzenetére
Nem feltétlenül. Nálunk mindegy, hogy ünnep, vagy sem, ha beleesik a melós két hétbe. De, most húsvétkor pihiben lettem volna. Azt viszont nem kell tudnia, hogy az én életmódomban nincs jelentőségük az ilyen ünnepeknek. Akkor tartok húsvétot, meg karácsonyt, amikor akarok. Nekem azok a szent ünnepek, amikor a szöszimnél vagyok spanyolban. De, onnan hiába is hívna, úgysem tudnék előbb repülőre pattanni.
-
#79335424
törölt tag
válasz KAMELOT #3855 üzenetére
Nálunk erre azt mondja a főnök, hogy évente fél évet otthon vagyunk, mit akarunk még? Nincs gyerekem, és sokáig színházban dolgoztam, ahol szintén nem számítottak az ilyen ünnepek. Nekem ez már fel sem tűnik, tök természetes. A nap reggel felkel, este meg lenyugszik pont ugyanúgy, mint bármelyik másik napon.
[ Szerkesztve ]
-
-
Zolás
addikt
válasz KAMELOT #4052 üzenetére
Franciáknál nagyon drága a mentés. És nem érdekli hogy hívtál valakit már, ha előbb ér oda az övé, akkor az visz el. Nekem egy berohadt üzemanyag szűrő került 2500euróba, és manba szerelte be a Renault szűrőt. Kiderült hogy még gyári a szűrő, 230000km után, úgyhogy a szervíz állta a csekket (Waberers).
Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
válasz KAMELOT #4057 üzenetére
Somatom jól mondja: tetszik-nem tetszik megeszed, különben éhen halsz. És ez a realizmus a kérdést tekintve, amit te írsz , az a szokásos HA-s meg, phórumos "reális" amitől a hátamon feláll a szőr, annyira van köze az élethez.
Ilyen kérdés pl a targonca. Kap az ember 7 tonna vasat, kis motorral, gagyi kerekekkel ami feszt elromlik 11-14 millió forintért. És nincs alternatíva, mert muszáj megvenni így az ára annyi amennyi - és megveszik mert nincs más.
Szerintem.https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
Dexar007
veterán
válasz KAMELOT #4057 üzenetére
Ja,mert a kamionba csak gazolaj kell oszjovana'
35 eu uzemanyag+200 eu szolgaltatas:minusz karbantartas,szervizek,utdijak,biztositasok,engedelyek. Vagyis magyarul meg o fizessen neked,hogy elhuzott.
Es meg neked van kozgaz ""diplomad""? Milyen diploma az? Amit Mo-n ket hetvege alatt ledaralnak esti tagozaton?Give me your cum,bull!
-
zsid
senior tag
-
Somatom
veterán
válasz KAMELOT #4091 üzenetére
Akkor mit eszel? Minden nap nem lehet hideget, a kajálda meg drága rendszeres étkezésnek. Plusz, én szeretem a 3+1 kávé ízét, ezért minden reggel melegítek vizet. Ezt lehetne szivargyujtós merülőforralóval is, de eddig legalább ötöt kukáztam. Kínai vackok.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
zsid
senior tag
válasz KAMELOT #4105 üzenetére
Itthon a közút kezelője ad ki hozzájárulást ( útvonalengedélyt ) és ők tudják melyik út mennyit bír el, ezért is engednek tovább 13t alatti tengelyterheléssel, ha kifizeted az engedélyt, a fölött átrakatják.
A rendőrre/vámosra/nkhs-ra más szabályok vonatkoznak, ott meg van szabva a határ és a bünti és a felett ő dönt, hogy továbbenged-e vagy sem. Egy 3,5-esnél +100-200kg az nem egészen ugyanaz a kategória, mint amikor egy billencset megfognak 60t össztömegben
HoTaZo pontozós bulit nem vállalunk. Ha kirakok hátra egy sárga táblát túlméret felirattal és bekapcsolom a sárga villogót akkor a kutya nem szól hozzám, hogy egy méterrel hosszabb vagyok. Az a vicces az ilyen esetekben, hogy az egész éves szlovén engedély 900 euro, az eseti ennek a töredéke..
[ Szerkesztve ]
<tRucKdriFteR>
-
zsid
senior tag
válasz KAMELOT #4108 üzenetére
Van pár billencses ismerősöm. Náluk a fülkéből fel lehetett venni a pótkocsi bogiját raksúlytól függetlenül, ugyanis a főnökük őrjöngött ha meglátta, hogy 3 tengellyel a földön szűken fordítják ( építkezésen meg csak úgy lehet). Na most képzeld el, amikor 35-38 tonna raksúllyal még a bogit is felveszed a sarkon...
<tRucKdriFteR>
Új hozzászólás Aktív témák
- Kávé kezdőknek - amatőr koffeinisták anonim klubja
- EAFC 24
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen TV-t vegyek?
- Xbox Series X|S
- Musk betiltja az iPhone-okat a Teslánál és az X-nél, ha ezt meglépi az Apple
- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- Toyota topik
- Milyen processzort vegyek?
- Projektor topic
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen