- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Xiaomi 11 Lite 5G NE (lisa)
- iPhone topik
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Megjelenési dátumot kapott a Tomb Raider animációs sorozat
gp A tervek szerint október elején debütál a teljes első évad Netflixen.
-
Kihagyták az NVIDIA-t egy új AI-hálózati szabványból
it Számos big tech cég összefogásával készült el egy új AI-hálózati szabvány, mindebből viszont kihagyták az NVIDIA-t.
Új hozzászólás Aktív témák
-
Somatom
veterán
válasz KAMELOT #5915 üzenetére
Nem egészen a semmiért. Két éve, amikor kezdtem a cégnél, még a "minden belefér, csak teperj" volt az elv. Gondolom, a főnök osztott-szorzott a büntetésekkel és most már közelítünk a legalitáshoz. Hónapok óta nem került hiba a kártyámra úgy, hogy ne én néztem volna be valamit. Legutóbb a szabi visszaírást qrtam el. Bedugtam a kártyát és amíg olvasgatott a gép, addig rendezkedtem a fülkében. Persze, elfeledkeztem róla, az meg továbblépett a kézi beadásról. Erre kiadattam a kártyát és újra be. Ezzel viszont megváltozott az utolsó kivétel időpontja, így már nem tudtam a két hét szabit manuálisan beadni.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz KAMELOT #5917 üzenetére
Ebben igazad van. Ráadásul, úgy tudom, hogy az elv szerint a szándékosságot, a rendszerességet kéne súlyozniuk. Azt sem értem, hogy egyes hibákért (pl. a 45 -özés) a sofőrt miért büntetik? Mégis, mit kéne tennie a szerencsétlennek? Mondjon fel a "kizsákmányoló" munkahelyén, miközben el kell tartania a családot?
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
zsid
senior tag
válasz KAMELOT #5921 üzenetére
Hát vannak erre vonatkozó törvények, azt minden ország megszavazta, azok szerint kell dolgoznunk és azt kell betartanunk. Ezek egy része szerintem is hülyeség, de ez nem változtat azon, hogy ez vonatkozik rám.
A három héttel ez előtti pihenő a mi pihenésünk szempontjából már lényegtelen, viszont a tisztességes verseny szempontjából meg lényeges. Ha jön egy cég aki okosba hord mindent és elviszi a fuvarjaitokat akkor valszeg te is fel leszel háborodva, hogy kereshetsz másik munkahelyet. Nem véletlenül kezdték ennyire büntetni a kocsiban töltött heti pihenőt is, a piac elkezdett torzulni, mert senki nem tartotta be.<tRucKdriFteR>
-
#77081088
törölt tag
válasz KAMELOT #5921 üzenetére
Gondoljunk vissza a "régi szép időkre" ,amikor nem volt kötelező a pihenő. Megértem a szigor ezen részét (bár,itt erősen érezni némi pénzszerzési lehetőséget a hatóság részéről), de ezt szerintem csak úgy lehetne betartattni,ha nem a sofőr fizet,hanem a munkáltató. Azt meg mindenki tudja,hogy a sofőrök önszántukból nem igen szeretnének 15+ órákat vezetni egyhuzamban.
-
-
HoTaZo
addikt
válasz KAMELOT #5932 üzenetére
Itt a bökkenője az egésznek. Én '97-ben csináltam az "E"-t, targoncát, ADR-t, tartányt, és az akkor itthon még gondolatban se lévő GKI-t (FIMO) megyi és francia állami finanszírozásból, kb. mint az OFA. Már akkor hatalmas sofőr hiányról beszéltek. Akkortájt kellett volna leülniük már beszélni az összes európai ország fuvar érdekvédelmi szervezetének, hogy miként lehetne partneri alapon osztozni a fuvarpiacon. De nem így tettek, hanem irigy gyerekként magukba borult mindegyik és elkezdtek könyökölgetni, meg köpködni kelet felé.
De buta, irigy gyerekként továbbra is megfeledkeznek rólunk, akik fogyóban vagyunk s mire mi kiszállunk a mókuskerékből, addigra teljesen szétcseszik maguk közt a piacot. S hiába az önvezető kamion projekt, késő lesz a továbbra is irigy kamasz vagy felnőtt hülye gyerekeket ráébreszteni a hibájukra.Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
Somatom
veterán
válasz KAMELOT #5929 üzenetére
Nagyon félreértettétek a mondandómat. A kolléga valóban 15+ vezetésről írt, de, nem erre reagáltam, mert ez alapból értelmetlen. Ha visszaolvasol, akkor láthatod, hogy a kolléga kisautózik, ezért valószínűleg nincs teljesen képben a mi munkaidőnk és vezetőidőnk közti különbséggel.
Én csak az általam gondolt elvet vázoltam. Ha a 15 órában van mondjuk 3 óra pihenő, akkor sztem elfogadható a 12 óra pihenő 3+9 leosztásban (ahogy ezt a jelenlegi szabály is elfogadja teljes pihenőnek). Én a 15 -ös műszak utáni 9 -est tartom kevésnek. Ráadásul, mint tudjuk, ez bruttó 9, ami a gyakorlatban nettó 7 körül van. Nálam a munkaidőben ritkán van olyan idő, amit pihenésre fordíthatok, és így 3db 15 órás műszak, nettó 7 órás pihenőkkel nekem sok. Nem arról van szó, hogy elaludnék a pályán, hanem arról, hogy mi 4-5 rakodást csinálunk naponta, és gyakran manőverezünk szűk helyeken, centikre. Ilyenkor észreveszem, hogy néha hibázok a fáradságtól, és ez baj.Zsid:
Te is félreértettél. Én kifejezetten az autóban töltött 45 -ös tiltására írtam, hogy szándékosan torzítják vele a piacot. Az autóban töltött 45 -ös nem torzította a piacot, mivel a kamionstop a tiltás előtt is mindenkire egyformán vonatkozott. Ugyanúgy a csökkentett pihenők pótlása is.Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Zolás
addikt
válasz KAMELOT #6380 üzenetére
Most felteszek egy kicsit személyes kérdést, mert egyszerűen nem jövök rá: a higiéniát hogy oldod meg? Ebben a parkolóban nincs wc, szóval a kisdolog még oké hogy besétálsz a fák közé, de a nagydolog? Vagy amíg nem mész el onnan addig tartogatod?
Bocs hogy ilyesmit kérdezek, de egyszerűen nem jövök rá. Irigylem azokat, akik ipari zónában állnak teljes hétvégén, meg ilyen egyszerű parkolókban, nekem nem menne.Csere érdekel komoly cucokra?Mik azok a Cucok??"A cucoknak két alfaja van.Van a komolytalan mindenhol megtalálható.A másik a komoly(cucokusz komolyikusz)na ez van neki ez sokkal ritkább"By:5teve
-
#77081088
törölt tag
válasz KAMELOT #6398 üzenetére
Szia!
dlaj Neked is szia!
Szóval,egy "kis" fiat dobloval dolgozok. Elég egyéni munkarendem van,fix felvét Debrecenben,fix lerakó németbe Tuttlingenben. Ugyanitt a vissza árut is kapom. Heti egy kanyar,teljesen korrekt havi 8h-ás bejelentés mellett. Fizu teljesen korrekt,debreceni keresetekhez viszonyítva. Nem is vállalnék normál furgonos munkát,az öngyilkosság. Ezt kiegészíthetem amivel csak tudom,illetve annyit vagyok a családdal amennyit csak szeretnék.
-
#77081088
törölt tag
válasz KAMELOT #6403 üzenetére
Ha félre érthető voltam valamelyik hsz-ben,elnézést! Nem volt szándékomban vitatkozni,vagy egyéb módon rossz indulatokat kelteni!
Én csak követem a fórumot,nem vagyok kamionos.
Az én munkám egész más a kamionos fuvarozáshoz nézve,így felesleges viszonyítgatni. Mindkét munkának megvannak az előnyei,hátrányai. Te többet keresel,kényelmesebb fülkében dolgozol.
Én kisautóval megyek,majdhogynem személy autó, de az oda vissza utat megjárom másfél nap alatt bőven.
Tény,hogy fáradtan jövök haza,de bőven van időm pihenni,gyerekemmel lenni,ház körül tenni. Vagyis itthon vagyok. Ez nekem többet ér akármennyi plusz fizetésért. -
#27070592
törölt tag
válasz KAMELOT #6420 üzenetére
Kint kell lenni, persze, a nemzetközi erről szól. Muszáj vagy kompromisszumot kötni, de nem mindegy milyet.
Ha nincs 20millás "frankalapú" hiteled meg három gyereked akik után három helyre fizetsz gyerektartást, akkor nem opció a 30 nap kintlét. Szerintem. Valamikor élni is kéne.
Ezért keresnek sokan 3/1 vagy mostanában 2/1, 2/2 beosztást.
Persze egy cégnek nem ez a jó hanem az ha talál olyan sofőrt aki letol négy hetet majd hazaesik egy hétvégére és újra letol négy hetet. Ha ugyanezt két sofőrrel kell megoldani az mindenképp kisebb profit mert két embert kell bejelenteni ugyanannyi elvégzett fuvarra.Illetve akkor jogos opció a 30 nap, ha később váltani akarsz, most viszont van pár éved amikor tolod ahogy kifér, hogy pénzt termelj egy későbbi kitűzött célhoz. (családalapítás, saját kégli, autó motor, thaiföldi kurvázás stb.)
-
#77081088
törölt tag
válasz KAMELOT #6424 üzenetére
Mikor nevezhető jónak egy sofőr? Illetve fontos tényező,hogy a munkavállaló oldaláról vagy a munka adó mondja hogy jó a sofőre.
Egyet értek hogy néha azért élni is kellene az embernek,nem csak dolgozni. Nem tudom a nagy cégeknél mi a hozzá állás,de a furgonos cégeknél sajnos az a tapasztalat,hogy nem emberszámba vesznek,hanem egy gép az autóval... -
HoTaZo
addikt
válasz KAMELOT #6613 üzenetére
Az új mobilitás csomag engedélyezi a 45-ös kabinban töltését, de csak olyan parkolóban, ahol a feltételek (gondolom tisztálkodás, wc ...) adottak. Mint Angliában, billegős tilos, de Wellcome break, Snap, telephely, ok.
Hogy ezt mikor élesítik, nem tudom, de szemétség lenne büntetni most valakit olyanért, ami jövőhéten szabad.Meg emlegetnek egy 3/1-es ciklust, ahol tök szabályos a 2 csökkentett heti pihi egymás után.
[kép]Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
Somatom
veterán
válasz KAMELOT #6626 üzenetére
Ha nem hétfőn kezdesz otthoni pihi után, akkor most is csak a harmadik hét végén kell 45 -ös.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz KAMELOT #6668 üzenetére
Én 24 -est. Tegnap a telephelyen voltam, de azt mondta a főnök, hogy le kell jönnöm a lerakóig. Ott WC sincs, úgyhogy inkább itt álltam meg. Tegnap este értem ide, hétfőig elvagyok itt. 45 -öshöz biztos kerestem volna vmi kultúráltabb helyet.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
HoTaZo
addikt
válasz KAMELOT #6679 üzenetére
Alapjában véve igen, de van, hogy 3 hetezek, akkor reménykedek benne, hogy az elsőt vagy a másodikat Angliába tölthessem, ott SNAP parkolósok vagyunk, elméletileg így nem cseszegethetnek, más országba se, de mint már volt itt téma, vannak ahol mégis.
Si jeunesse savait, si vieillesse pouvait.
-
Somatom
veterán
válasz KAMELOT #6681 üzenetére
Nem ilyen egyszerű ez. Nálunk a papírbála sztenderd áru, gyakran visszük. Csak kb. szokták tudni a súlyát. Abban lehet akár 200Kg eltérés is. De, legyen csak 100! 20 bálánál az 2 tonna. Nagyon nem mindegy. A gyakorlatban ez úgy megy, hogy megrak a targoncás, utánam gurul a mérleghez és leszed annyit, hogy jó legyek. Csakhogy, itt nem volt mérleg. Mindegy, túl vagyok rajta. Persze, ahogy sejtettem, délután módosították a melómat, megkaptam a kollegámét, mert ő ellébecolta a napot a szervízben.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz KAMELOT #6690 üzenetére
Kamionos mércével mi sem állunk sokat. Most Perlen -ben (CH) megraktak papírgurigával, amit reggel lerakok egy saarbrückeni nyomdában. Onnan 10Km -re visszarakok ömlesztett hulladékpapírt, amit leviszek Kehl -be (ahol ma reggel mérlegeltem). Lerakok, ugyanott visszarakok szintén ömlesztett papírt és irány vissza Perlenbe, de majd úgy csinálom, hogy csak a rheinfeldeni határig jussak el. Szerdán Perlenben remélem, megkapom a ma elmaradt Pont de Vaux -mat (papírmasszával), mert mire onnan visszajövök Németbe, már péntek lesz. Ezek nálunk jó melók.
[ Szerkesztve ]
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
Somatom
veterán
válasz KAMELOT #6774 üzenetére
Érdekes. Nekünk nem kell semmilyen extra zárat használnunk, mégsem hallottam olyat, hogy valaki be akart volna hatolni. A svájci határon egyszer mondták, hogy nyissam ki, de hamar megértette az ember, hogy ez egészségügyileg ellenjavalt és jobb, ha inkább felűlről kukkant bele.
Samsung XCover 6 pro, Tab S7+ 5G
-
#27070592
törölt tag
válasz KAMELOT #6783 üzenetére
Van egy feelingje.
Vagy kilenc éve Nagyvenyimből hordtam alkatrészeket Esztergomba a Suzukihoz, állandó éjszakás fuvar volt kéziváltós FH12vel, XF95tel. Akkor még át lehetett gurulni Pesten. Éjszaka a tök kihalt Hungária körúton az egy igazi flow élmény volt, főleg üresen visszafelé, alig forgatott motorral gurigázni, váltogatni. -
Somatom
veterán
-
#27070592
törölt tag
válasz KAMELOT #6787 üzenetére
Most?
Nap közben már akkor is nagyon sz@r volt.. az M3 bevezetőtől az M5 kivezetőig nem egyszer két és fél-három órát "stauztunk" (pedig akkor még azt sem tudtam mi fán terem a stau)A pesti idiótákat nem kell félteni. Attól függetlenül hogy mi már ki vagyunk onnan tiltva 12 tonna felett, képesek személyautókkal is városbénító dugókat létrehozni. Hála a Jóistennek, hogy már nem kell és nem is lehet átbattyogni Pesten. Főjjenek csak a saját levükben.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs