- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Telekom mobilszolgáltatások
- A Z Flip6 jókora, a Galaxy Ring parányi akkumulátort kap
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
The First Descendant - Napokon belül megkapjuk a megjelenési dátumot
gp Hamarosan vége a várakozásnak, reméljük a fejlesztők tartják magukat az ígéretükhöz.
-
Termékoldal is van a Galaxy Watch FE-hez
ma Igaz: sok adatot nem tartalmaz a július közepére várt óráról.
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
ludsimon
veterán
válasz ludsimon #23580 üzenetére
aktiváltam is !
Annyit még hozzáteszek, hogy csak annak aki 3 hónapon belül nem használta ezt a szolgáltatást annak jár ez a kedvezmény!!
De hát öcsém is most vett 600Ft-ért T-Mobile sim kártyát szóval akár még az is megéri ha vesz az ember egy új simkártyát és arra megcsinálja ezt.
undefined
-
venember83
nagyúr
válasz ludsimon #23626 üzenetére
Kétlem, hogy száz százalékos erőkifejtéssel mennének bármikor is a Touron. Egy ilyen hosszú versenyen ezt nem engedhetik meg maguknak, legalábbis azok, akik nyerni akarnak. Akik csak épp meg akarnak nyerni 1-2 sprint vagy hegyi szakaszt, az más, ők megtehetik, s meg is teszik, hogy hozzák a csapatnak ezt az elvárt eredményt. Érdemes megnézni egyik-másik győztesesélyes pulzusgörbéjét ezeken a versenyeken. Nekünk már általában magasabb a pulzusunk, ha ránézünk a bringára, mint nekik, amikor másznak bolyban.
-
Dirtyz
őstag
válasz ludsimon #23660 üzenetére
Nem vagy vak, nem volt nevezésem, és egy ismerős (aki lebetegedett) rajtszámával mentem.
Sajna a dobogóról megint lecsúsztam, újra egy negyedik helyet sikerült bespájzolnom.
Az összetett győztestől 3 kört kaptam , de az egy másik kategória.
Az átlagpulzusom 181, a max.197!! lett.[ Szerkesztve ]
Védd a fákat, egyél hódot!
-
válasz ludsimon #23626 üzenetére
pudingok. 11:30tól nézzed, amikor a kopasz megindul. 1:50 hátrányból csinál 1:30 előnyt hegynek fel, pár perc alatt. (!)
Érdemes/érdekes nézni, hogy a többi már az inhaláló spray-t szívja, nyögve, erőlködve megy felfele, a Kalóz lába meg pörög mint szélmalom kereke a tájfunban.
Ez a súlyos...[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
-
venember83
nagyúr
válasz ludsimon #23680 üzenetére
Hát persze. Csak éppen emberek végzik a teszteket, emberek rendelik el x csapatokon a teszteket, stb. De ugyanez van mindegyik pénzes sportban, kár csak a bringára levonatkoztatni. Hidd el, nemzetközi szinten, Pro Tour csapatok szintjén mindenki doppingol. Max nem mindig.
Amúgy szolgálati közlemény: 53-as vagy 52-es fékváltókaros országúti kerestetik olyan százötvenezer forintért, de nem kell ennyibe kerüljön. Ha nagyon jó áron és/vagy felszereltséggel van, akkor talán 54-es méret is belefér.
[ Szerkesztve ]
-
válasz ludsimon #23680 üzenetére
Tudod, ez olyan rabló-pandúros dolog. A rabló mindig egy (vagy két) lépéssel a pandúr előtt van. Hiába pisil akármennyit, ha a dopping-reagens anyag nem ismeri az újfajta doppingszereket. Egyszerűen átcsúszik a szitán a szer, mert nem is ismerik, vagy nem tudják kimutatni. Egyelőre. Emlékezz a tavalyi doppingbotrányra, amikor pár éves vizeletmintákat vizsgáltak meg, és tucatjával akadtak fent a népek a rostán. Pár éve nem tudták kimutatni, most már igen. Most vesznek pisimintát, egyelőre nem tudják kimutatni a zanyagot', de majd néhány év múlva igen.Dopping nélküli emberi izomzattal nem lehet megcsinálni se a Giro-t, se a Tour-t (ennyi idő alatt) Ezt nem én mondom, hanem professzordoktoratyaúristenek akik lehet, hogy jobban tisztában vannak az emberi test korlátaival, mint mi itt összesen.
(#23687) ludsimon
Tezsvérem. Az edzést elismerem, de edzhetsz akármennyit, az alapvető biológiai tulajdonságodat nem tudod megváltoztatni, ahhoz már a szüleid első éjszakai együttléte előtt össze kellene rendezni a génjeidet, génsebészeti úton. Ez (egyelőre) tiltott. Nem kell erről vitatkozni, fogadd el, hogy mindenki doppingol. Ki így, ki úgy.
Ahogy előttem írták, az doppingol jól, aki nem bukik meg.[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz ludsimon #23690 üzenetére
Téged nem vezetne rá a lelkiismereted. Nem is lennél az első 100ban sose. Aztán amikor nem jönnek az eredmények, Te is keresnél valamit/valakit...
Szarnak rá a lelkiismeretre, az ilyen élsport nem erről szól. Te legyél az első, más nem számít. Bármi áron... Vitorlázásban valszeg nincs dopping, és szerintem sakkban sem. Meg motorversenyben sem. Szóval lehet találni doppingmentes sportokat, csak legyen egy vastag AmEx-ed, vagy Visa-d
píszmod: ettől függetlenül és nagyon bírom a giro-t, meg a tour-t is. ezért vannak a hegyimenők nálam az első helyen. ott nincs nagyon kecmec, vagy bírod, vagy nem.
ezért no1 nálam a Kalóz, mert ugyanolyan doppingkörülmények között megevett reggelire bárkit hegynek felfele. Akkoriban mindenki erythropoietin-ezett. Mégis agyonvert bárkit hegynek fel. Ezt hívják tehetségnek. Ezt tisztelem, talán még irigylem is...Hofit idézném: Tudod miért tartom többre a vízilabdát mint a focit? A vízilabdában nem tudsz sumákolni... Aki nem úszik, az megfullad....
[ Szerkesztve ]
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
válasz ludsimon #23694 üzenetére
Írtam, hogy mindenki epo-zott, Ő is. De volt egy Isten adta tehetsége. Ezért lett a legjobb hegyi-menő, amilyen előtte sem volt sok, de azóta egy sem... és jó ideig nem is lesz ismét.
Általában a vér hemoglobin szintjét emelik meg, így egységnyi vér (sokkal) több O2-t képes szállítani.
どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
Cathfaern
nagyúr
válasz ludsimon #23709 üzenetére
A biciklizés mindenképp technikai sport (is). Az, hogy mi van alattad, nagyban befolyásolja a nyerési esélyeidet. Amatőr szinten nem annyira, de minél kisebb a különbség 1-1 versenyző között, annál nagyobb ennek is a jelentősége. Tehát aki kerékpáros élsportban részt vesz, annak el kell fogadnia azt a tényt, hogy bizony múlhat azon a győzelme, hogy a csapata milyen vasat rak alá. Na innen pedig már nem olyan távoli lépés elfogadni a drogot, mint a technikai sport egy másik részét (azaz múlhat azon a győzelme, hogy az ő csapata jobb szerekkel eteti, mint a másiké).
"A kezdő, új csapatokkal is így van ez a doppingolás, pl Team NetApp? 27. helyen végzett az egyik ma Giron."
Erre azért nehéz válaszolni, mert nagyon vékony a határvonal a dropping szerek, és a legális teljesítménynövelő szerek között. A kettőt sokszor csak az választja el, hogy elterjedt-e a szer, vagy csak 1-2 csapat használja, többiek nem ismerik még. Lehet ami X évben még legális, az rá pár évre már illegális lesz. Akkor az illető X évvel ezelőtt droppingolt? Végülis igen. Ha nagyon szabadon akarjuk kezelni a kategóriát, akkor minden teljesítménynövelő szert nevezhetünk annak. És nincs olyan csapat, ami ne alkalmazna ilyet.
De továbbmegyek, ha átfogalmazzuk a kérdést úgy, hogy "szednek-e olyan teljesítménynövelő szereket, ami (hosszútávon) káros az egészségre?", a válasz akkor is egyértelműen igen. -
-
tvamos
nagyúr
válasz ludsimon #23751 üzenetére
Gondolom, ha 100%-on mnyomnak, akkor nem lenne masnap is bicajozas. (Ha lehet ezt bicajozasnak nevezni! Nekik ez a munka, mint nekem a tervezes.) Gondolom, okosan beosztjak az erejuket, es a kiallas, meg a szanaszettepes nem max nekik. No ez a durva!!!
Egyebkent meg doppingoljanak is! En is 6-8 kavet iszok egy nap. Nekik meg ugye sokkal tobb a penzuk!
"Mindig a rossz győz, és a jó elnyeri méltó büntetését." Voga János
-
Cathfaern
nagyúr
válasz ludsimon #23751 üzenetére
Azért ilyen szintű dolgokra nem képes a dopping Volt linkelve korábban egy cikk tour de france-osokról, ahol leírták hogy miután végeznek a napi menettel, még tekernek fél - 1 órát levezetésként...
Amúgy átálltam én is sportypalról endomondora, telefonos kliense még mindig jobban tetszik a sportypalnak, de a webes felülete meg egyszerűen jobb a másiknak (mondjuk egy compare-t még mindig betehetnének ).
-
válasz ludsimon #23751 üzenetére
Ha jól emlékszem, akkor valami 60es évek közepei valamelyik Tour-on volt, hogy menet közben megállt a szíve az egyik bicajosnak. Kivizsgálták, és megállapítást nyert, hogy valami ló-doppingot kapott az ember.
Attól meg kidőlt a szíve.
Szóval valszeg a kerékpározás volt az első sportág, ahol doppingoltak, nem is akármivel.どんな時代だろうが、機械は決断しない、 戦闘は人間がやるんだ。
-
venember83
nagyúr
válasz ludsimon #23779 üzenetére
Használtan megkapsz egy ilyet pipere állapotban háromszázezerért, használati nyomokkal kétszázötvenért, nem alapváltozatban, tehát normális taggal, telóval és fékekkel. Újonnan meg félmillió sima Manitou taggal. Talán még annyit fűznék hozzá, hogy a fórumozók nagyobbik része használtan vette a gépét, ami ismét eléggé ellentmond a te elméletednek.
-
Vasinger!
nagyúr
válasz ludsimon #23779 üzenetére
Érdekes amit mondasz, van benne valami.
Igazából ha van olyan vevő mint én még egy akkor az meg fogja venni, mint én holnap. Szóval az az ember, akinek nincs 5-600k-ja egy biciklire, de szeretne egy normálisabbat venni, az valószínűleg egy ilyet fog venni szvsz. mint egy újat ami közelében sincs ennek a felszereltségéhez.
Tény, hogy minél drágább egy bicikli, annál nehezebb eladni, mivel szűkül a célközönség, de azt valljuk be, hogy az utóbbi években igencsak megnőtt a fullysok száma, egyre több ilyen vagy hasonló biciklit látni aprón és utcán is. Úgymond egy divattá vált, másrészt meg a magyar utak is megkövetelik már lassacskán...
Nagy a kockázat, tudom, de kockázat nélkül nincs győzelem
Persze ez csak a legrosszabb forgatókönyv, mivel csak akkor lép ez érvénybe, ha nem jönne be a bicikli, de ha egy ilyen bike nem fog tetszeni, akkor semmilyen nem fog
salieri:
Szerintem eléggé egyedi, kézzel készített váza van, szerintem nem túl sokat gyártotta belőle és a festése sem ronda
[ Szerkesztve ]
-
Vasinger!
nagyúr
válasz ludsimon #23795 üzenetére
Igen, pont ez az aminek köszönhetem, hogy összejött most ennyi, mivel nincs kocsim, se motorom és a gép fejlesztését is abbahagytam már egy jó ideje, tehát ez az egyetlen hobbim maradt már, a bicikli, ebbe feccölöm az összes pénzem, meg persze a tanulásba...
salieri.:
Alkudni fogok, bár nem múltkor rákérdeztem már és nem nagyon hajlott a dolog felé, majd meglátjuk.
Ez nem 3M gyártmányú szerintem, de lehet, hogy igen. A Haibeike-ról örökölte a mostani fully, tehát eléggé tartós. Koszolódik, tisztítani kell, de ezen kívül nincs vele baj. Sajna a rendőr nem fogadja el ezt itthon, csak külföldön használható prizma helyett. (Mivel a Haibike osztrák cég, Ők így adják a biciklijüket, tehát ott el is fogadják)Tüzi:
Teljesen igazad van, de a kettő dolgot összehasonlítani akkor sem lehet, teljesen más a célközönség. Én részben környezettudatos is vagyok, minek szennyezzem benzinnel a környezetet, amikor ugyanezt meg tudom tenni a saját erőmmel is[ Szerkesztve ]
-
belaazallat
addikt
válasz ludsimon #23808 üzenetére
Hali!
Igen ez volt, amit ajánlottam. Nettó idő volt 8 óra 32 perc, a megállások miatt 12óra 32 perc lett a bruttó menetidő. Ahol nem volt nagy forgalom, ott a főúton mentünk.
Rosszul csináltuk, mert mindenki megállt, amikor vmi történt, ha lassabban is, de tekertünk volna tovább nem lett volna ilyen. A megállások miatt volt hogy, síkon 35-38-as tempót diktálta vezető. Meg is lepődtem hogy egész jól tudtam tartani.
Nekem küllőtörésem volt, hátsó kerékben elszállt megint egy.(#23813) rétisün
Köszi!
Fonyód -Balatonszentgyörgy: Kicsit szembe-oldalszél
Balatonszentgyörgy-Keszthely: Hátszél
Északi part oldal szél
Déli part szembe-oldalszélA szél nagyságáról csak annyit, hogy volt hogy egy bringával ~65kg -os csajszit félméterrel pakolt odébb a szél, mikor kijött a szélárnyékból.
Szerk: Emlékszel még a Szigligeti kerékpárút minőségére? "Megjavították". Ahol a gyökerek felnyomták az aszfaltot, ott lemaratták a kitüremkedést, nem döccen ellenben igen ráz.
[ Szerkesztve ]
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
belaazallat
addikt
válasz ludsimon #23829 üzenetére
Ne sajnáld, lesz még októberben is. Arra jöhetsz.
Megpróbálom ma bevitetni a bringát a szervizbe, kerékfűzésre.
"Ha valami el tud romlani, az el is romlik. Ha nem tud elromlani, akkor oda kell adni Bélának, és el fog... ;]" by peterkeT \__/ Online FPS nick: Celpont \__/ Minden út járható. ... Harckocsival! Hummer rulez!
-
-
-
tzimash
őstag
válasz ludsimon #23864 üzenetére
Cavendish soha nem fog Giro-t vagy Tourt nyerni, de még Vueltát sem Ezeket csak hegyen lehet megnyerni, az meg nem fekszik Cav-nek (mivel sprinter, bár annak most talán a legjobb), tavaly is úgy húzta fel az autó az Etnára Iyen 20-30 perceket összeszed egy hegyi etapon, de a pontversenyt bármikor nyerheti a GT-ken.
[ Szerkesztve ]
-
Teasüti
nagyúr
válasz ludsimon #23913 üzenetére
Azért kocsiban sem szokásom vándoroltatni a tekintetem, biciklin is csak akkor nézek be egy kereszteződésbe mondjuk, ha jön egy. (Ezt jól megaszontam...)
Szóval nem azért nézelődök körbe, mert rutinszerűen és rendszeresen kellene, hanem azért, mert megváltozik a terepviszony, vagy történik egy esemény (hallok vmit hátulról, stb).Sztem nem értelmetlen a periférikus látómező kitágítása.
Nem mintha ki lehetne védeni, ha oldalról elvisznek, de talán hasznos, ha előbb észreveszed.
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs