- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Látóhatáron a drágább HMD készülékek
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- iPhone topik
- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Yettel topik
Hirdetés
-
Látóhatáron a drágább HMD készülékek
ma Eddig belépő és középkategóriás modelleket láttunk a HMD-től, de jönnek a konstrukciók is, például a Skyline.
-
Már tudjuk, hogy mikor jön pontosan az idei Ubisoft Forward
gp Idén is számos friss bejelentésre számíthatunk a cégtől.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Mobilarena
Vásárlási segédlet - Karbantartás - Egyéb hasznos dolgok
Mielőtt kérdeznél olvasd el a téma összefoglalót, vagy használd a keresőt
Aktív témák
-
salieri.
őstag
válasz ludsimon #21578 üzenetére
Igen ,tudom a teljesítményét, hogy nem tud annyit, de a dobozra annyi van írva.
Nekem nagy hidegben megzavarodik néha, a power gomb mint a kaméleon... piros zöld zöld piros A Bükkbe kell ez a fényerő ,merem engedni korom sötétben is lefelé
MÁS:Valakinek van tapasztalata a VDO MC1.0 PLUSZ órával kapcsolatban
[ Szerkesztve ]
-
N.GÁBOR
aktív tag
válasz ludsimon #21595 üzenetére
Köszönöm, jobb együtt mint egyedül és Kedvesem is nagyon szeret bizócni
Rendben, akkor szerintem pálcásat nézek. A letámasztó végülis csak praktikum, majd meglátom.
Láttam én is ezeket a videókat, épp ezért nem mertem U-lakatot nézni. Ezekszerint nem minden U lakat nyitható így ki?
Tényleg és az Abus 6000-se azért volt szimpatikus, mert pici és rögzíthető a kulacstartó helyére. Az U lakatokat is "fellehet tenni" valahová a bringára?
May the force be with you!
-
dqdb
nagyúr
válasz ludsimon #21633 üzenetére
Gratulálok az órához, tavaly a 8.0-t és 9.0-t sokáig nézegettem én is, aztán végül egy még nagyobb levegőt vettem.
A mellékelt szintrajz webes felületről származik, vagy kliensprogramból? Ha utóbbi, és szeretnél böngészhető felületet, és a kliensporgram képes magából .tcx kiterjesztésű fájlt exportálni, akkor azt a Garmin Connect-be be tudod úgy importálni, hogy az összes mért grafikon is meglegyen az útvonalhoz.
mielőtt még elkezdenéd a kötözködést
Miért is kezdeném el Korábban a GPS és a barometrikus mérés pontossága közötti különbséget írtam le, utána pedig a wattmérés és a -becslés közöttit. Mostantól neked is barometrikus mérésed van, ezért tévedett csak 16 métert, ami kevesebb, mint 3%, így tökéletesnek nevezhető.De a becslés és a mérés összemosásáért - amit a wattmérésnél tettél - a jövőben is be fogok szólni
Végre azt is tudom miért szenvedtem én azon az emelkedőn. 6 %-os már szép kis mászást jelent.
Sok talányos sík szakaszt is megfejtesz majd, ahol eddig nem értetted, miért voltál olyan lassú. Nekem Hűvösvölgynél derült ki, hogy egy síknak tűnő erdei rész 7,5%-os emelkedő a valóságban, csak az előző 12+%-os rész után tűnt síknak, és az érzetre a fák helyzete is ráerősítetttAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
rétisün
veterán
válasz ludsimon #21641 üzenetére
tegnap még telefonom se volt, szóval eddig kèg nem nèztem. majd visszakeressm a tegnapi hsz-ekben.
mostanában még biztos nem bringázok, mégiscsak van egy törött kulcscsontom, hiába illesztették össze. de legalább van egy kis esélyed felzárkózni
mod: a bikemagon volt egy cikk régebben, abban volt említve néhány meredek kis utca....
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
szki
őstag
válasz ludsimon #21633 üzenetére
Frankó tekerés! És jó lehet ez a Sigma cucc!
Emelkedők meg kellenek! Anélkül tök unalmas az élet(#21644): Milyen meredek lehetett az?!
(#21651): Akkor csak így tovább az alapozással!#21636) Nyugdíjas: én bicajboltban vettem a cipőmet, és tökéletes a lábamra. Cipőt, ruhát próba nélkül nem veszek sose a netről. A bicajos cipő 1 vagy akár 2 számmal is nagyobb lehet, mint az utcai cipőd. Bicajozáskor dagad ennyit a lábad. Pláne nyáron.
#21643) fpeter07: Azt a Bozsok-Botfa részt gyakorold oda-vissza (aszfalton). Tavaly én sokszor tekertem fel oda a mobil toronyhoz csak úgy
[ Szerkesztve ]
-
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #21661 üzenetére
Janihegy 2x, cross bicóval mentem, hátha itt látszik. A playeren látszik a szintemelkedés (elevation) zöld vonallal, ott látszik, hol volt a két mászás. Emlékeim szerint kb. 4-6%-os az aszfaltos, max. talán 8. Csak azért, mert a 8% már olyan, amit nem bírok sokáig, az osztrák murvás szerpentinek kb. erre vannak beállítva sajnos...
mod: Ez a Szépjuhásznétól kezdődő részre érvényes mármint.
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
dqdb
nagyúr
válasz ludsimon #21661 üzenetére
Azt nem igazán figyeltem még meg, mindig utólag jutott eszembe, hogy meg akartam nézni. Arra emlékszem, hogy a Költő utcánál 12%-os emelkedőt jelző tábla van kint.
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
eddie1978
aktív tag
válasz ludsimon #21670 üzenetére
A 800-ról írták több helyen, hogy eső után bekrepált. Azt nem tudom ellenőrizni, hogy a user volt-e balfasz vagy tényleg hibás a cucc. Az 500-asról nem találtam ilyen rémtörténeteket, sőt inkább volt több olyan, hogy ment a mosógépbe a rucival együtt és túlélte.
110k-s próba meg durva lett volna. Meg megvannak az edzőkörök. Oda nem kell navigáció.Van valakinek kamerája sisakra? Télire felvennék valamikor pár útvonalat a görgőzéshez. Már meguntam most télen a koncerteket. Írhatunk papírt is full letéttel a kölcsön idejére akár. Az év során nekem bármikor jó. Inkább nyáron kellene. Szép zöld minden.
Esetleg érdemes venni egy pár ezer forintos kínait erre a célra? A gopro, contour, drift elég durva árban vannak. Nekem a drift a legszimpibb, mert mindent adnak hozzá, míg a többihez vedd meg külön a kiegészítőket vagy okosteló kell. Most nem tervezek ilyet. Jobb lenne egy kölcsön kapott kamera.[ Szerkesztve ]
-
salieri.
őstag
válasz ludsimon #21699 üzenetére
Nem használtam fitness gépet abszolute.
De valljuk meg országúti nem való arra ,hogy valaki adott városon belül elmegy A pontból B pontba 5-10 kilométer dolgozni.Nekem pedig az jött le a hsz.-ból ,hogy városon belül használná.
Viszont az ára eléggé nyomott ezeknek a fitness gépeknek,egy outihoz képest mindenképp.
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz ludsimon #21748 üzenetére
Igazából a szemükbe is mondanám a sztorit, annyira bosszant, és gyűlöletet keltett bennem a dolog, így lelkiismeret furdalás nélkül képes vagyok ide kiírni.
Volt egy egyesület, akinek volt egy edzője, és volt egy társaság, a csapat, szinte egy család, egy olyan városban ahol az emberek nem tartanak össze, és kevesen vannak akik bringáznak és sportolnak. Én nekik köszönhettem mindent, életem kb legjobb élményeit, egy hobbit amit életem végéig szeretnék űzni. Ezek voltunk mi, az SKSC.
Mire megjelent valaki, aki hátbadöfte a csapat edzőét és vezetőjét, aki életben tartotta és mozgatta a mi egyesületünket, hátulról politikus módszerekkel a szülőknek hetet havat ígért, és megfúrta a csapatot, és elnyerte a szülők bizalmát.
És a jó versenyzőinket lenyúlták, akiket a mi egyesületünk nevelt fel. A többieket, akik szerettek bringázni, és lelkiismeretesen jártak az edzésekre, cserben hagyták. Ő többségük túl fiatal volt ahhoz hogy egyedül folytassa ezt a nagyszerű hobbit, most mást csinálnak. És szerintem ez szomorú.És én később megpróbáltam belenyugodni, hogy egyedül kell kimennem, és nem vár rám az a baráti társaság már.
De később megtudtam, hogy aki átkerült abba a csapatba, csalódott bennük, kiderült hogy egy csomó dolog csak ígérgetés volt, az edzői munka nevetséges volt, az edzők ide oda cserélődtek, élőben kb sose látták őket, csak emailben kaptak valami edzés tervet, csoportos edzés egy-egy edzőtábor kivételével sosem volt, a kocsi nem jött értük, nem vitték őket versenyre... egész nyáron nem voltak sehol, téli alapozó edzés nem volt, és ez miatt többen is abbahagyták, pedig volt köztük olyan akiért nagyon kár..
Szóval nem tudom hogy képzelték ezt. Lelkiismeret nélkül elrontottak valamit, ami élt, lehet nem volt tökéletes, lehet nem volt annyi szponzorunk és önerőből kellett működtetni a csapatot, de mi mindig kimentünk, ott voltunk, csináltuk közösen, és tudtuk hogy az edzőnk szemében a fény nem fog kihunyni és lehet rá számítani. De végül ez neki is túl sok volt... azóta nem láttuk. Ezzel elvesztettünk valakit, aki egyedül képes volt arra, hogy itt egy kerékpáros egyesületet összehozzon. Nem tudok benne hinni hogy valakinek újra sikerülhetne.Egyébként azóta úgy tudom az aegon csapat megszűnt, és betársult hozzájuk, azóta újra viszik őket versenyre meg összekapták magukat valamennyire, szóval még lehet lesz belőlük valami. De én azt soha nem fogom elfelejteni, ami itt történt.
[ Szerkesztve ]
-
---Lasali---
Közösségépítő
válasz ludsimon #21753 üzenetére
Én itt a környéken sem tudok jelenleg semmit, Pesten meg végképp nem tudom mi van most.
Egyébként szerintem csináld azt, hogy állíts be akármelyikhez, nagy önbizalommal keresd fel azt az embert aki vezeti az edzéseket, vagy vezeti az egyesületet, aztán mond meg neki hogy mit szeretnél, kipróbálnád magad a csapatban stb. Aztán ha nem jó, akkor megmondod nekik, aztán otthagyod és kész..
Most hogy a KSI komolytalan meg ilyesmi, hallottam én is ilyet, de arra hogy elkezdj csapatban bringázni, arra meg lehet pont jó.
Amúgy meg pl a bianchi nál egyéni edzés tervet kapott mindenki, azt amivel az ullrich edzett anno. Ezt netről is össze lehet egyébként vadászni.
Ha ilyen egyéni edzés tervet akarsz, aminek egyébként ha nem versenyzel, szerintem kb semmi értelme nincs, úgysem fogod betartani. De ha ilyet akarsz, akkor keress meg valami jó edzőt, aki felméri az állapotodat, mondjuk elküld a sportkórházban is, egy terheléses felmérésre, és az alapján összepakolja. És kipengeted neki a pénzt. És akkor gyakorlatilag van egy hatékony edzés terved, amilyet max csak a leghíresebb csapatokban kapnál, ahova meg nem biztos hogy bevesznek kezdőként. -
Ariadne
őstag
válasz ludsimon #21746 üzenetére
Ha jól tudom, talán velük (is) szokott járni bringázni Sasi.
mod: Á, Fertő-tó kerülés! Ez viszont valami bővebb táv lehet, a tavat megkerülni ennél jóval kevesebb. Egyszer bringáztam arra éppen amikor ez a verseny volt, iszonyú sokan indulnak rajta, nagy versenynek tűnt. (Rokonoméknak épp Mörbischben volt panziójuk régebben, hmmm...)
[ Szerkesztve ]
"In mountain biking, there is no destination - just a bike, a rider, and a place to ride" (The Collective:Roam)
-
szki
őstag
válasz ludsimon #21764 üzenetére
Én ezen a hétvégén tervezetem megkerülni a Fertő tavat egy haverral. De el kell halasztanunk 3 héttel
A 04.29-i versenyre szívesen mennék, de nincs outi bicajom (még), meg még edzeni kellene sokat a 2,5 órás 100 km-hez Frankó lehet, amikor egyszerre 1000 bicajos nekiindul!
-
salieri.
őstag
-
dqdb
nagyúr
válasz ludsimon #21790 üzenetére
Ezzel tökéletesen egyetértek, annyit hozzátennék, hogy Garmin Edge készüléket szinte kizárólag a bike-components.de-ről érdemes rendelni, ott a legolcsóbb, számla természetesen van, és mivel EU-n belülről jön, így nincsen vám és a webshop árra pluszban ráépülő áfa.
A Garmin árazása eléggé korrekt amúgy, náluk nem él az 1 euró = 1 dollár = 400 forint elv. Sőt, sokszor Magyarországon olcsóbbak a termékeik, mint nyugaton (a Dakota és GPSMAP modellekre ez állt, amikor tavaly néztem), kivéve az Edge sorozatot, azt itthon eszméletlenül túlárazzák.
salieri.: a mindent egybe megoldás sajnos drága, kevesen kínálnak kilométerórába épített GPS trackinget, most ezt még sokért mérik.
[ Szerkesztve ]
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
salieri.
őstag
válasz ludsimon #21794 üzenetére
Jelenleg egy cateye velo8 órám volt de leesett a bringáról és összetört.
Navigálás nem feltétlen szükséges, viszont cakk pakk 42 ből meglett volna a Garmin elngondolkodtam volna mivel jóval komolyabb egy mc 1.0 órához képest
Magasságmérés funkció ami szükséges.
[ Szerkesztve ]
-
fpeter07
veterán
-
-
Cathfaern
nagyúr
válasz ludsimon #21831 üzenetére
Valaki magyarázza el pls, hogy hogy van ez a lejtő % számítás A cikkben 17-18%-ról beszélnek, és 14%-os átlagról, a grafikonon meg a legmeredekebb résznél 7,4% van... Felteszem más számítással jön ki a kettő, de melyik hogy, és a biciklis körökben általánosan emlegetett %-ok melyikek?
Más:
Ma a "kedvenc" (azt hiszem 10%-os) emelkedőmön megpróbáltam kiállva feltekerni (majdnem sikerült is, de utolsó pár méternél a lelkierőm elfogyott ). Viszont olyan furcsának éreztem a hajtást, mint ha "hajolt", "nyúlt" volna az egész. Hazaérve néztem meg, hogy ilyen csoda hajtóműm van Eddig valamiért meg voltam győződve arról, hogy Shimano, mint a hátsó fogaskoszorú... (egyre morcosabb vagyok arra a bicikli boltra ahol vettem, már tavaly eldöntöttem hogy soha többet nem megyek oda, de azóta csak erősödött bennem a dolog) Elképzelhető, hogy emiatt éreztem így, vagy a technikámmal volt a gond? (nem szoktam kiállva tekerni, súlyom 90kg körül)
Illetve a kérdéstől függetlenül, jelentős lenne a különbség, ha befektetnék valami normálisabb hajtóműre?Ugyancsak más, váltástechnika:
- Elől nagytányérről közepesre akarok váltani. Ilyenkor nyilván a ha ugyanabban a hátsó fogaskereken hagyom, akkor túl fog pörögni. Mi a célszerűbb ilyenkor? Először hátul felváltani, és utána elől le, vagy fordítva? Egyszerre váltást még sose próbáltam, de felteszem azért nem rajongana a váltórendszer... ugyanez a kérdés áll közepesről nagytányérra felváltásnál is, bár ott kevésbé problémás a dolog.
- Ugyebár emelkedőnél célszerű előre váltani, mert a rendszer nem szereti a terhelés alatti váltást. De ha mondjuk tekerek 30-al, és tudom, hogy jön egy emelkedő, amin 15-el tudok felmenni (szóval 4-5-öt vissza kell váltani kb.), akkor ha az emelkedő alján leváltok, akkor gyak elvesztem a lendületet. Ha viszont akkor, amikor már fogyóban a lendület fokozatosan, akkor meg bőven terhelés alatt váltok Vagy a lendületvesztés nem számít annyit? -
dqdb
nagyúr
válasz ludsimon #21900 üzenetére
Az erőnlét mindkét részről megvan, ott lennének hátrányban, ahol a célterületre jellemző technikai tudás kell. Például egy montisnak nem biztos, hogy olyan hatékonysággal menne a bolyozás vagy a tempóváltás, míg egy országútis nehezebb talajminőségű terepen lenne bajban és repülő üzemmódban
tAm6DAHNIbRMzSEARWxtZW50ZW0gdmFka5RydIJ6bmkuDQoNClOBc4Ek
-
venember83
nagyúr
válasz ludsimon #21900 üzenetére
Jellemző mostanság, hogy szezonon kívül a montisok országútiznak és fordítva. Ősszel-télen meg mindenki találkozik a CX versenyeken. Alapvetően csak ugyanaz a mozgás, csak éppen másra kell figyelni, gondolom, hogy ezért is szeretnek néha a montisok országútira ülni és fordítva.
-
rétisün
veterán
válasz ludsimon #21902 üzenetére
nekem meg végre kórházszüneti nap....de gyanítom, ha nem lenne holnap munkanap, már ma hazazavartak volna.
még 6 öltésem van, meg volt egy, amivel rögzítették a csövet, amit tegnap kivettek.
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
fpeter07
veterán
válasz ludsimon #21903 üzenetére
Igen, igen. A D betű tévesztett meg. Ő egy másik honlapon van/játszik.
A mai bringázásban minden benne volt, amit szeretek az mtb-ben. Képet nem csináltam, szerencsére nem vagyok fotós vénával felvértezve, különben is, akkor a fél úton csak kattintgattam volna. A Traction gumi nem viselkedik jól olyan nyomon, amit gépek hagytak maguk után. Viszont mikor felértem az emelkedőn, láttam, hogy oldalt van egy teljesen jó dózer út. Miért nem azt találtam meg?
Még mindig elképesztő, milyen utak vannak a dombok között. Hát az erdőről még már nem is szívesen beszélnék... Láttam egy őzikét, aminek egy bordája csak meredt az ég felé. Egyéb földi állattal nem találkoztam.Azért nagyon fárasztó tud lenni egy-egy bringázás. Főleg az emelkedők veszélyesek, mert ott sok esetben nem lehet kényelmesen menni, cserébe viszont lejtőn nem kell tekerni...
-
rétisün
veterán
válasz ludsimon #22034 üzenetére
az azért még nagyon mesze van
azt mondta a doki, hogy a műtét jól sikerült (persze mi mást mondana a saját mukájára ) de hát egyelőre még a varratok is bennem vannak, sztem min. 4-5 hét.
aztán lassan ki kell mennem meglátogatni a bicajt, neki milyen sérülései vannak de ilyenkor lehet, hogy kormányt (meg talán stucnit is) illenék cserélni....
(#22036) DonThomasino: a két hajtókarban kétféle menet van, mindkét oldalon "előre" irányba tekerve a kulcsot lazítod ki a pedált
(#22039) Doki-HUN1978: nem is te, hanem a kádasi főorvos, aki műtött
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
-
rétisün
veterán
válasz ludsimon #22065 üzenetére
köszönöm
(#22059) Toomy: annak idején írtam is a fórumban, nem sok híja volt, hogy én isígy járjak....annyira furán működött a hátsóváltó, hogy meg kellett néznem, mi a gondja. egy-két szál volt már csak a bovdenből, a következő bringázásomról tuti én is így értem volna haza.
(#22068) bajtokarpi: eszerint cserélhető a lánctányér, szóval nem kell komplett hajtóművet cserélned, kérdés, hogy, mikorra, és mennyiért tudsz lánctányért venni.
basszus, hogy én mennyire irigyellek benneteket
[ Szerkesztve ]
war...war never changes.... hol kezdődik a valóság, és hol ér véget a képzelet.....Ron Swanson for president !!
Aktív témák
● Olvasnivaló az
1. hozzászólásban.
● 2013.04.01-től fokozottan ellenőrzik a rendőrök a kerékpárosokat!
● Bringás jókívánságok:
- Ésszel!
- Széles utat, gumifákat!
- Örökös hátszelet!
Itt a jó idő (és a magas UV sugárzás), úgyhogy hosszú túrák előtt kenjétek be magatokat naptejjel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs