Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Honor 200 Lite - nem százas a kétszázas
ma A jóval drágább és többet tudó testvérek farvizén próbál a Honor 200 Lite vásárlókat behúzni, a független piacon most sem versenyképes.
-
Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
it A török hatóságok letartóztattak egy diákot, amiért egy egyetem felvételi vizsgáján AI segítségével válaszolt a kérdésekre.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dnelb
veterán
elvileg azért forgófejes hogy ne tudják leutni, kulcsot meg nem kap hozzá, nem tudja a sorszámot.
mondom csak fura hogy fb posztok alatt is ugyanez az okoskodás megy, hogy fölösleges (ugyanez pajzs/blue16), mégis olyan ritka a kerekoros/pajzsos/blue16os lopás hogy 10 év alatt egyet sem láttam neten, mind mind full védtelen autó/felni volt. Szal valamit csak érnek ezek arányaiban.[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz stickermajom #216034 üzenetére
+1, lesz még épp elég időnk az elemes autókkal szívni, addig kell élvezni ezeket amíg vannak.
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
3 hónap állásnal kell valami amire figyelni kell? benzin az mindig 100as az okes, gumit felfujom 3 barra, akksi havonta töltve lesz, kézi kiengedve, valami mást érdemes?
-
dnelb
veterán
válasz focvis #216830 üzenetére
"Az 600 + optimizmus"
vagy elviszed Sanyihoz, megirja stabil 310-320ra és boldogság. 100k
6os 7es gtikbe pont az a jó hogy kap egy remapot meg nagyon max egy downpipeot és kapsz 80-100 lovat meg 180-250nmt. Fölös ilyen tuningbox szarokkal szenvedni, úgysem lesz olyan jó mint egy rendes remap.[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
jól negszivattam magam, turtle wax clearvuet használok évek óta, és most valahogy elronthattam, mert ha esik az eső és megy az ablaktörlő minden egyes kézmozdulat látszik ahogy felvittem az ablakra és alig látok ki Cif-el attoroltem 5x, semmi változás, szal rip új szélvédo
-
dnelb
veterán
-
dnelb
veterán
válasz Vismajor01 #219258 üzenetére
akkor már golf 6r + chip + haldex controller és 6.5m-bol megvan ugyanez
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz MasterMark #219670 üzenetére
én pl azért szoktam mert mindent felsorolok miket cseréltem ki benne, és nem akarom h emiatt ezt lopják el pont viszont a jszp lekerdezes eredményét berakom képként.
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz Vismajor01 #220789 üzenetére
satin chrome red még egy brutális szín
-
dnelb
veterán
"jobban megy mint a gti "
azért a tuningboxos gti ezt nagyon csúnyán odaveri, főleg dsgvel kb esélye nincs ellene, 80-120 4sec, az gtivel 2.5 max, 100-200ba meg kapna vagy 5 másodpercet.
meg nem csak az idő, egy ilyen szívóba ülni különösen fájdalmas lenne utána.[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz szotyika77 #222512 üzenetére
ilyen hosszú kivonás akkor is szokott lenni mikor TK egy autó, és sokáig tart összerakni. Az én régi gtim is így járt.
-
dnelb
veterán
-
dnelb
veterán
xi. be három omv is totál kifogyott, végül a negyediknel tudtam tankolni 600ert. durva, mindenhol tömeg
-
dnelb
veterán
pl hogy D-be mikor váltson, nekem gtibe átlett írva hogy ne 60nál tegye a 6.at hanem 70nél, ugyanigy minden fokozat 10km-el feljebb került, így védi a dmft. Ezen kivul van összezárás erősség de nem minden autonál, váltási sebesség gyorsítás(ez nagyon brutál), S mód átírás, nyomaték limit növelés. Igazából dsg-s autót chipelni úgy hogy nincs hozzáírva a váltó óriási marhaság, durván rövidíti az élettartamot. A tuningbox miatti megcsúszás is 1 jó példa erre, kuplung gyilkolás.
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz DeathAdder #228264 üzenetére
type r-nel nagy a power veszteség amit le is ad az útra plusz nem is tudják általában a mondott lóerőt padon, a 320 lovas változatot nem sokkal, de 100-230ba lehagytam a 270 lovas gtivel, pedig egy súlyban vannak. kb 1 autót kapott. De a focus rs ugyanez a téma, az 350 ló de ott az awd vesz el rengeteget, 100-200ba annyit tud mint egy 250-255 lovas golf. Szóval nem minden a lóerő
ez a zeperf meglepően pontos amúgy, nekem a legjobb mért 400m 13.8 lett még gyengébb programmal, 100-200 13.5 körül.[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz bulikavagyok #228651 üzenetére
azon múlik egyenletesen tölt e be a turbo, vagy hirtelen. Kisebb turbos autók hátbavernek mert hirtelen épül fel a nyomás de aztán gyorsan szakad is be. Nekem pl ilyen [kép] a görbe, hátba is ver mint állat de hátránya is van, hogy téli guminal még 110nel is kaparna, vadiuj nyárin meg 100ig akármikor, szóval kanyarokban észnél kell lenni mennyi gázt adok, mert megy amerre áll az orra.
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz bulikavagyok #229742 üzenetére
a4be azért van egy nagy ferdítés, az új gen atcsuszott az 5 éves intervallba szóval a 22esbe már 2 különböző generáció van szembe állítva..
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Autós topik
- Diablo IV
- E-roller topik
- Forza sorozat (Horizon/Motorsport)
- Filmgyűjtés
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- iPhone topik
- Computex 2024: dedikált NPU-val menedzselné a VGA-t a PowerColor
- Letartóztatták, mert AI segítségével csalt az egyetemi vizsgán
- További aktív témák...
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- D8EA gyertya ingyen vihető
- Gardena 9805-20 SmallCut Plus 300/23 fűszegélynyíró - 1 hét próbagarival! -
- Hibátlan Rommelsbacher AK 2099/E típusú 2000W német prémium főzőlap rezsó - 1 hét próbagaranciával!
- Eladó Peugeot 301 1.6 HDI Active
- Lumeo Ehmann vezetékbe iktatható dimmer, 20-400W 230V 50Hz fekete
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen