- Telekom mobilszolgáltatások
- Redmi Watch 4 - olcsó hús, sűrű a leve
- KuKirin G4 - a sebesség ára
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Mobil flották
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- iPhone topik
- Yettel topik
- Ránézésre nem változik a Pixel Watch 3
Hirdetés
-
Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
ph A trió egyik tagja egy Blu-ray olvasótól mentes, olcsósított kivitel lesz.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Destiny 2: The Final Shape - Mi vár ránk a jövőben?
gp A készítők egy rövid videóban beszéltek a rövid- és hosszútávú terveikről.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
dnelb
veterán
válasz cOxeR #260880 üzenetére
nekem assym5 van, nagyon jó de kb 2-3 évig birja a minta, most 2. szezon de már csak 5mm körül lehet, igaz kapja azért. Nankang NS-2R is van ring/drag napokra, az egy nagyon jó gumi, vegyed nyugodtan annál viszont kell a melegítés rendesen, addig elég csuszos sajna.
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz szabonagyur #260989 üzenetére
nekem autodna vált be, holland autóról nagyon sok mindent hozott, képeket is eladásról stb
-
dnelb
veterán
válasz Vismajor01 #261113 üzenetére
hogyha vissza akarjuk szorítani a co2 kibocsátást
az a baj ezt nem az autók elektromosra cserélésével fogjuk elérni. Az össz co2 kibocsátás 15%-a a közlekedés, ennek a 70%-a közúti, és ennek a 70-nek a 60%-a az autók... Ha holnaptól hirtelen minden autó elektromos lenne se változna semmi kb, csak most ezt nyomja a politika, mint anno a dízelt... Nagyon felhúzták erre a propagandát hogy az autók miatt van minden, közbe meg kb közük nincs hozzá arányaiban, csak ne kelljen hozzányúlni az iparhoz, repüléshez, hajókhoz stb Hátulról indulnak neki, karigerisen. Infrastruktúra, parkolóházak, p+r, elkerülő nincs, de mehet a tiltás meg a sávelvétel, azt csodálkozunk hogy kevesebb autóval is több a dugó mint régen -
dnelb
veterán
válasz Reggie0 #261245 üzenetére
valamelyik nap pont ezzel szivtam meg. A 20 perces utam esti 0 forgalomban a szokásos 1200 forint helyett lett 3200, aztán csak pislogtam mi történt. Jah, 183 ft km dij
percdijak alacsonyabbak lettek persze, es az appban csak az van kiirva, mondom de jo biztos akciós mint máskor.[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz MunezXBK #261472 üzenetére
hát ez nem igaz, nekem volt ebc tárcsa, most helyette zimmerman került fel, már 15e km után olyan vállas mint állat, max 20-at tudok menni vele és kuka. Megeszi a yellowstuff egyszerűen, az meg még alig kopott. Szóval árban a végén sokkal olcsóbbra jön ki az ebc tárcsa.
a lyuggatott zimmerman tárcsa is 1 fos, imád repedni aztán mehet a kukába ugyanugy[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz troll81 #261494 üzenetére
nyilván kopó, de amíg az ebc usr slotted kb újszerú volt 15e után, a zimmerman majdnem kuka.. szóval érted. Yellowstuffon most változtattak kicsit.
Nem tudom, nekem a baráti körömben(4-5 autó) bevált az ebc, hungaroring páyanapokat lazán kibir, akár 5 sessiont is 1 évben, pedig ott aztán van hő. Nekünk bevált.
Ate ceramic 40 perc után elégett, betéttel együtt, pedig azt is dicsérik sokan.honna tudod hogy reped? egy youtube videobol?használtad?neked reped el?
net, fórumok tele vannak vele. A lyukak mentén.MunezXBK
jó most pár 230-150 lassítást bármi kibir, még a gyári fékem is birta.. nem mérvadó. Ezzel szemben felmentem vele ringre aztán birt másfél kört a gyári[ Szerkesztve ]
-
-
dnelb
veterán
válasz Vismajor01 #262232 üzenetére
nyírja az autót
-
-
dnelb
veterán
-
dnelb
veterán
válasz Vismajor01 #264395 üzenetére
annyit is ér mondjuk
-
dnelb
veterán
válasz Vismajor01 #264401 üzenetére
jóvan ez a 300ló, mellé 2 tonna 100-200ad meg szarabb mint egy 170 lovas autónak, arra persze elég ne fárassz. nekem csak 285lo de szar gumival padlózom még 120nál is kapar, ilyen autókra kevés a cc, ezvan
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz BigBlackDog #264405 üzenetére
azért az emberek nagy része még mindig azért vesz hot hatchet hogy rugdossa, persze mindig van kivétel. Nekem egy goodyear szett 2 szezon max, 30e km, cserébe ki is van használva. Addig kell kiélvezni ezeket a dolgokat amíg vannak, utána úgyis beleleszünk kényszerítve az elektromos npc autókba sajnos.
-
dnelb
veterán
válasz Vismajor01 #264419 üzenetére
nem azt mondtam hogy szar ,hanem hogy egy gti,mx5 kaliberre kevés ha kihasználod az autót.. Amit továbbra is tartok, tesztek is igazolják. Egy sportos nyári gumihoz képest sehol sincs, közepes szint fékútban, tapadásban, elmelegedésben.
En csak azért irom ezt mert beirtad itt focvis-nak hogy "hehueuhehuue mekkora szopás és önként" holott full érthető amit csinál.
De nyugodtan nézd meg mit tud. Még a közepes szinttel is jófej voltam, tök utolsó órási hátrányban..[ Szerkesztve ]
-
-
dnelb
veterán
válasz grizlisandor #265089 üzenetére
ea888 gen 2. De alapvetően gen-től független azt mondja hogy ha írva van akkor gyári intervallumok /2. Dsg olaj is meg minden..
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz Szada85 #265199 üzenetére
(gondolom átnézték) de ez tipikus tünete a leak-nek valahol. Nekem pl a downpipe és a turbo között szétégett a tömítés az egyik szélén, semmi hibakódom nem volt, annyit láttam logban hogy a fuel trim kizárólag egy bizonyos fordulaton (1300-1600) felugrik -25re, aztán visszaáll. Később elkezdett rángatni az autó, 2k alatt szintén, (de itt is full random, nem mindig) pontosan úgy mintha kopott lenne a dsg kuplung, félre is tettem már az 500at rá. 0 hibakód, alatta felette tökéletes volt.
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
az ok de az upban lévő váltónal váltások között konkrétan 1seces lyukak vannak, meg dolsz előre hátra az ülésben. Ilyen a dsg sosem volt azért ..
A gondolkodás amit említettél az más téma, de ott is rengeteget segít egy remap. Én a legújabb dsgbe ugyanúgy érzem azokat a "hibákat" amiket a saját 2009esembe, csak jobban el van maszkolva, de ez egyszerűen azért van mert mást csinálsz mint amire számít. Pl kanyarba mész be motorfekkel, majd megint gázt adsz, itt is más fokozat van bekeszitve ezért "gondolkodik". Ilyenkor akár egy sec is lehet egy váltás, normál esetben meg 0.2s. Tényleg rakell érezni, én alapvetően 2 módban használom, ha gyorsan megyek manual, amúgy csak D. Az Snek semmi értelme, csak pörgeti feleslegesen, túl sokáig tartja fenn a fordulatot stb. Dugóban is berakom M-be, lockolom 1es és akkor nem tudja csúsztatni feleslegesen... Reset semmit nem számít amúgy, placebo. 50 km után ugyanolyan lesz mint volt. -
dnelb
veterán
a dsg nem tanul semmit, nem adaptálodik, erre írom h placebo meg tévhit. Vezethetsz te akárhogy, a váltási pontok mindig ugyanott lesznek. Mivel ezek fix értékek, max egy remappal módosul. Amihez tud "adaptálodni" az az aktuális kuplung kopas, kuplung nyomás, ezért lesz ugyanolyan a reset után mint előtte, nem azért mert ugyanúgy vezetsz.
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz MunezXBK #265543 üzenetére
De mi? Bele van égetve a szoftverbe hogy milyen gázallasnal, speed/rpmnel mit csináljon, ezen semmi vezetgetes nem fog változtatni Egyrészt az emisszió miatt, másfelől mind hard coded Ha adaptív lenne akkor tudna olyat hogy látja mindig 80nal rakom a 6ost és akkor ő is csinálja onnantól, de ilyet nyilván nem tud. Lefelé se tud ilyet. Ezek mind fix értékek.
A belső kopás mértékéhez tud igazítani egy bizonyos fokig, de ennyi.[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz macilaci78 #265863 üzenetére
en is tempomatozok, nagyon nehéz tartani az 50et sajna. szívó 1.6al biztos menne mondjuk
-
dnelb
veterán
nekem meglepő hogy ennyire megdöbbenek ezen az emberek, meg külön cikk stb. mindig is ilyen volt, redditten is ha van róla egy thread, egyesével küldi el a krva anyjába az embereket(400+ kommentre válaszolgat külön! ), yt komment alatt is ezt nyomja évek óta megmaradt gyerek szinten csóró, tele van frusztrációval . Nem véletlen gyuloli kb a teljes autos társadalom(az ujvonalas e fanokon kivul), sokat küzdött érte hogy elérje ezt. kedvenc videom mikor ment valami lamboval, fülig ért a szája közbe meg fikázta hogy mekkora sz*r, csak az i3... óriási bohóc a pali
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz BLUE TORNADO #267112 üzenetére
tfsi csoportban egy tag ment volna dió, előtte elvitte egy ilyen HHO tisztításra, majd ment vele 650kmt, utána ránéztek a szelepekre. Konkrétan semmi tisztulás nem volt, egy óriási scam az egész. Volt egy ilyen hitterito pali(itthoni talán legnagyobb hho cég vezetője) , állította jobb mint a dios tisztítás. Több szerelő is ajánlotta, oké nézzük meg akkor előtte utána, pali természetesen eltűnt. Aki ilyenre pénzt ad az fogyatékos, bizonyított hogy nem csinál abszolút semmit.
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz BLUE TORNADO #267114 üzenetére
jah. Tanulópénz. Legközelebb majd utána olvasol.
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz BLUE TORNADO #267116 üzenetére
nyilván. Az egész interneten nincs egy olyan poszt sem amibe ott lenne elejétől a végéig vágás nélkül , before after, nem gyanús? Ellenben kb végtelen poszt van arról hogy a szelepek ugyanolyan koxosak hho után A legnagyobb hho mester itthon nem vállalja be hogy bontás legyen előtte utána, nem gyanús?? kb ingyen reklám lett volna neki, de nem kellett persze nem besertodni kell, hanem legközelebb tájékozódni, megtérül.
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz BLUE TORNADO #267121 üzenetére
figy, te nem segítettél, hanem hazudtal amikor azt írtad hogy szépen letisztitja a koxot. Ez bizonyítottan nem igaz. Ne vezesd félre az embereket.
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz BigBlackDog #267136 üzenetére
mondjuk az adatihoz képest pont hogy a golf fogyaszt nagyon jól
-
dnelb
veterán
válasz norbert1998 #267146 üzenetére
nekem sima zimmerman van a gitin, yellowstuff betéttel, rengeteg 230-130 fékezés, +hungaroring után sincs semmi baja. Én ajánlom. Annyi hátránya van hogy brutálisan eszi az ebc, kb 20e km és cserélhetem, az ebc tárcsa sokkal sokkal jobban birta. (abból a sima mart volt fenn). De normál betéttel ez sem áll fenn.
-
dnelb
veterán
válasz rbalint88 #267265 üzenetére
ha nagyobbat szeretnél akkor a legolcsóbb megoldás egy zr18 szett(vagy zr17, méret fuggo) összelegózása, ez a porsce cayenne/touareg/q7 gyári féke, 6 dugattyu, 350mm tárcsa(zr17 330mm). Plug and play golfokra, a3, a4, kb minden konszernre. Árban meg kb harmada mint egy big brake kit.
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
-
dnelb
veterán
válasz focvis #267620 üzenetére
2 éve ők még jó drágák voltak.. ebcbrakesdirect.com ról közvetlen rendelve 15%al olcsóbban jöttem ki.. Kuponok is szoktak lenni oda(most is van -10%). Az ember még fel is háborodott hogy hádde miért nem tőlük rendelem, még kedvezményt is adott Mondom jah, csak igy is drágábbak vagytok jóval, szóval bocs.
[ Szerkesztve ]
-
dnelb
veterán
válasz focvis #267626 üzenetére
Mindennel együtt kóddal(return10) 44.48 lenne (19k), ha rendelsz eleget hogy free shipping legyen akkor meg 16.5k.
Megnéztem gyorsan az első tárcsám:
ebcbrakedirect : 78k
raceshop: 101k
fékmester : 88k
ebcbrakes.hu : 98k
Fékmesteren kivul még mindig drágán adják itthon. betéttel nyilván még nagyobb lenne a diffi -
Új hozzászólás Aktív témák
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen