Hirdetés
-
Olcsó USB WiFi AC adapter
lo Egy olcsó WiFi AC USB adapter jó szolgálatot jelenthet, ha az új router csak elvileg támogatja a 2,4 GHz-es átvitelt.
-
Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
it Nagyon sokan régóta nem vettek új iPhone-t – találgatnak az elemzők, hogy az Apple Intelligence miatt rohannak-e majd az emberek új Apple mobilt vásárolni.
-
Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
ma Mármint magukhoz képest, a Stellantis csoport márkáiban használt CMP platformhoz tartozó hajtáslánc optimalizációjának eredménye a mindennapokban is érezhető.
-
Mobilarena
Autós topik
Új hozzászólás Aktív témák
-
Szada85
aktív tag
válasz macilaci78 #237444 üzenetére
Úgyis ideje lenne már azokra is a rendszám. (Plusz még az is bevétel, ahogy elnézem ma a kommenikácijót, már minden fillérért lehajolnak úgyis.)
-
Szada85
aktív tag
válasz macilaci78 #237454 üzenetére
Szerintem pedig nem, semmilyen "kivételt" nem kellene csinálni, ami nem az útra való, az ne lehessen az úton. Autónál, motornál egyaránt..elnézve a forgalmi eszközök állapotát ideje lenne.
Vagy minden kategóriát egységesen kezelsz, vagy semmit sehogy, mert ez így megint "diszkrimináció" ilyen formában.
-
Szada85
aktív tag
válasz Puma K #237469 üzenetére
Pont ezért nem a szervizkönyv a lényeg ma már (önmagában, hiszen ahogy Te is írod, és a net is tele van, pár €-ért kapsz üreset, meg macinyomdát), hanem, ha megvan mellé az a számla dokumentáció, ami megerösíti azt, ami a szervizkönyvbe van írva.
Föleg ma, amikor simán 30 ezreket mennek egy olajtöltettel, vagy a "márkaszervizes" autóban 60 ezernél nem volt még levegöszürö cserélve. Nyilván ez alapján a számla sem szentírás, de mégis jobb benyomást kelt, mint a "haverom szerelö, Ö csinálta tutira, hidd el tesó" szintü eladók.
Nekem is megvolt/megvan eddig minden autómhoz az összes olajcsere számlája, az összes vásárolt és cserélt alkatrész (akksi, tömítés, gátló, akármi) számlájával együtt, és erröl szoktam is a hirdetéshez képet feldobni.
Nem kötelezö, de segíthet az eladásnál szerintem.
-
Szada85
aktív tag
válasz BigBlackDog #237712 üzenetére
Érdekes dolog ez egyébként:
-Ha koszos a motortér, akkor igénytelen a tulaj, biztos a müszaki részre is az volt...
-Ha tiszta a motortér, akkor tuti simlis, valamit el akar titkolni (akár kereskedö, akár magánember). -
Szada85
aktív tag
válasz BigBlackDog #237719 üzenetére
Nem egyszerü szerintem sem eltalálni, föleg, mivel a neten is mindenki seniorrá képzi magát autóvásárlásban is.
mobile.de-n ilyen szempontból kimondottan elönyös, hogy alapból is 15-16 képet lehet felrakni, én pl. szoktam egy montázst feldobni a 4 fékbetét állapotról is, egyet a számlákról, szervizkönyvröl, a legtöbb telefonhívásban úgyis ezeket kérdezték minden alkalommal, így talán egy felesleges kör megspórolható.
A Leon-nál most kíváncsi leszek, mivel a 90% autópályázás miatt az eleje bövelkedik kavicsnyomokban, már elöre látom majd a szörnyülködö jelölteket.
-
Szada85
aktív tag
válasz cOxeR #237728 üzenetére
Pedig tökéletesen konstans teljesítményt hoz a "szakértöi brigád" a korábbi bravúrjaival:
- Június 19-én foggal körömmel fikázza a minimumadót, mert ezzel Brüsszel emelné a vállalkozók adóját, aztán két hétre rá elkaszálják a KATA-t, és emeli a vállalkozások adóját.
- Július 11-én még "megvédnek minden munkahelyet", július 15-én meg beböfögi, hogy "harc lesz a munkahelyekért is".- Június 7-én még örömmel kommunikálják, hogy magukon kezdik a spórolást, a minisztériumok büdzséjét megvágják, aztán gyorsan dupláznak Vityának meg a minyonjainak.
- Június 18-án még Peti kijelenti, hogy "Magyrország földgázellátása stabil lábakon van" meg extra olcsó szerzödéses cucc jön Tavarishéktól, alig 1 hónappal késöbb meg már felhatalmazzák, hogy valahonnan szerezzen gázt, mert alig 44% a töltöttség. Aztán a nagy flaszteros dumát lehet majd nézegetni otthon is, férfiként szülve...
Napifogyi: 8gen Civic 1.8 melóba 7,7l, Cupra ugyanezen az úton 7,1-7,3-mat evett tegnap.
-
Szada85
aktív tag
Egy szimpla koronázás sokkal stílusosabb lenne szerintem is, micsoda pazarlás az is, no meg a kis biorobotokat kivenni a napszámból ilyen miatt, ejj..
Sebaj, itt Nyugaton meg küzdünk a halál kultúrájával, ahogy megmondta Bajusz is, tegnap már csak 1,73€ volt a puruttya nyál, irigykedve nézzük az otthoni "jólét"-et.
-
Szada85
aktív tag
Úgy látom még nem volt, ez az új Type-R kimondottan kívánatos lett, egyedül azt a nagy b@szo szárnyat rúgnám le róla:
[TC link]
Árat nem írtak egyelöre, lehet jobb is. -
Szada85
aktív tag
válasz barnam_ #238068 üzenetére
Itt a tartományban az önkiszolgáló autómosók sem lehetnek nyitva vasárnap/ünnepnap, emiatt az összes "irodista-munkarendü" szombaton tud menni, ezért aztán 9 után érkezve már órákat kell(ene) várni... Emiatt a mosási frekvenciát is megritkítottam, éljen a rendszer!
A vasárnapi "csendnap" is már inkább csak legenda (az eddigi két város tapasztalatai alapján), ugyanúgy nyírnak füvet, gondoznak kertet, vagy épp a kötelezö "grill-verseny" zajlik, ami miatt a környék nagyján jó kis füst kering.
Az idös szomszédok még nekünk is mesélték, hogy "van ilyen íratlan szokás", de érzésem szerint ez mára már kihalófélben van.
-
Szada85
aktív tag
válasz barnam_ #238084 üzenetére
A vasárnapi zárvatartás ösidök óta meglévö dolog, de -amennyire utánaolvastam- a mosó pl. azzal érvelt, hogy nincs személyzet vasárnap (és így az automata mosó-utca sem ment), és így csak a beállós önmosós blokkok mentek, így pedig ugye nincs ott effektív munkavégzés...
Pár évig nem volt gond, aztán panaszkodtak a cégre (gondolom itt is megmaradt néhányakban a házmester mentalitás), illetve a mosó környékén azért az "autós arcok" gyakran brümmögtetnek, meg voltak burnout nyomok, és egyszercsak felkerült a sorompó illetve a tábla, hogy az önkori jelezte, hogy vagy zárják vasárnap, vagy az egész helyet bezáratják a hivatalok.
Nekünk benne van a szerzödésben, hogy vasárnap/ünnepnak egész nap "Ruhezeit" van, illetve 20-07 óra között, illetve 13-15 óra között is.
Ehhez képest (5 lakásos ház) csak mi tartottuk ezt be, az összes többi mos éjjel-nappal (mondjuk ez nem zavar), simán mossa az autót itt a kertben a beállón, vagy szárítanak a lakásban.
Illetve az alattunk lakó bohóc stúdió hangfalakkal hallgat zenét (ezt kihagyta az ingatlanos a bemutatóból), ez többször zavaró, eddig ~8 hónap alatt 3x kellett este fél11 tájékán lemenni szólni, hogy ugye házirend, meg társasház...az ilyen nem tudom miért nem megy el a pötsbe valami tanyára, ha ilyen szórakozást választ..A benzin ára némileg kellemesebb, ma 1,73€-ért tankoltam 95-öst, fogyasztás volt, de nem néztem, bocs topik.
-
Szada85
aktív tag
válasz CactuS #238134 üzenetére
Ez már inkább érzödik a piacon a "mánia" idöszakának, amikor a kisemberek is azért vesznek mindent is, mert "úgyis többet fog érni", meg olyan árakat írnak be, ami mindenki tudja, hogy nonszensz, akkor pedig tudjuk mi fogja követni...
[piacok ciklikussága]Lásd a nemrégiben még a TC-n is megénekelt fapad GL F Astra 2,6 millióért...
-
Szada85
aktív tag
válasz radi8tor #238136 üzenetére
A téli hónapok, jövö év eleje érdekes lesz szerintem, amint bekopogtat a szomorú valóság a sokaknál, Draskovics videó alatt is láttam a "Most vettem NC-t 6 méterért az S-Max mellé, egyszer élünk..." címü okosságokat, fájni fog, de saját véleményem szerint nagyon is szükséges a világnak ismét egy fájdalmas pofon, mert irtózatos buborékok fújódtak mindenhol..
#238137rbalint88:
Olvastam sok kommentet róla, hogy pont azért ér sokat, mert fapados modell, és az milyen ritka, mert mindenki a "topmodelleket" menti meg, de egy fapad mennyivel jobb..Ilyen alapon egy GSi-re mit mondanánk reális áron? 5millió?
Nemrég 2 milliós GSi-n szisszegett mindenki, hogy "csak egy 30 éves Opel, nemááá", de egy ugyanannyi idös fapadnál még a TC is cikket csinál róla.. érdekes a piac.Ugyanilyen vonalon én sem kapnék a GSimért sokat, hiába van motor/futómü/fék átalakítva, biztosan jobban járnék adott esetben, ha ITB-t, Lexmault, tengelyt, futómüvet mindent külön adnék el, az autót meg gyárias állapotra visszabutítva..
-
Szada85
aktív tag
válasz rbalint88 #238149 üzenetére
"Mondjuk ha megkapna az OT-t a korabeli alkatreszekkel tuningolt, az sztem szinesitene a palettat, tamogatom."
Neeem, ilyesmi sosem lesz, egyrészt én használni, élményt szerezni tartom a GSi-t, nem ilyen "Trailer-Queen"-nek, sajnos volt sérült is az autó, így már csak papírnehezék lehet a szent grálok között, harmadrészt a CatCams tengelyt, egyedileg készült hibrid gewindét szerintem nincs az az OT-s ellenör, aki "korabeliként" jóváhagy.Már örülök, ha elkészülte után sikerül beletetováltatni a (valószinü addigra német) forgalmiba majd a módosításokat.
-
Szada85
aktív tag
válasz rbalint88 #238168 üzenetére
Az a "baj", hogy szerintem az OT-s "lét" korlátozza valamennyire a használtságát az autónak, mi bármikor felmegyünk egy tempósat kanyarogni a GSikkel Pilisvörösvár, vagy Héreg felé, mert "játszós autók", ha el is romlik valami, dkavicsot kap a fényezés, akkor sem döl össze a világ, mert nem múzeális az állapota egyiknek sem.,
Az OT-seket jellemzöen már csak mutogatni hordják, meg felvonulásokra, kínosan vigyázva minden elemére. Pedig a világ pazarlása egy dBilas-t nem megkiabáltatni, én is bezsongva várom a napot, hogy felkerüljön, és indíthassuk az autót.
Egyébként nekem a Mattig E Kadett "Breitbau" átépítés sokkal jobban tetszik, a König hátsó (talán Ascona) lámpái picit idegenek. Volt Mattig tavaly eladó, valami 25k€ körül.
-
Szada85
aktív tag
Neem, nincs ezzel semmi gond, járdán rallyzás is csak húszezer forint, ez meg itt az úttesten közlekedett, az igazságszolgáltatás ellátta feladatát, fontosabb a hidakon a narkósokkal foglalkozni...
A jogsit leadta, részegen felnin sikerült átküzdenie a városon magát, akkor most addig plasztikkártya nélkül járni sem lesz nehezebb, szerintem megoldja...
-
Szada85
aktív tag
Közben a 3-mas sorozat is kapott egy kis frissítést, az az odaállított "digitális deszka" legalább annyira dizájnos, mint az A osztályban.
Fizikai gombok itt is megszünöben, gondolom olcsóbb a kijelzö ma már, mint fizikai gombokat használni. -
Szada85
aktív tag
válasz z0d1@Ku$ #238487 üzenetére
Szerintem pedig pont, hogy "Nyugaton" is kezd egyre kevésbé müködni ez a dolog... az a gondolat halt mára ki (párhuzamosan az egyedfejlödésben elhatalmasodó egocentrikussággal), hogy a közlekedés maga az egy "társas játék" (lenne), ahol egymásra és egymást figyelve haladunk az úton...
Párszor beszéltük már, hogy míg régebben az oktató is arra tanított, hogy dinamikusan vedd fel a forgalom tempóját, és ne forgalmi akadály legyél, addig ma a tanulóautók is 10-böl 8 esetben 30-40km/h (óra szerinti) sebességgel andalognak lakott területen belül, kb. az "annyival menj, amennyit biztonságosnak érzel" elvet tanulja meg.
És emiatt egyre gyakrabban érezhetö, hogy a forgalom egyre több résztvevöje tanulta így, és kóvályognak mindenhol a limit -10-20km/h-val... mert érvényesül az elsö bekezdés, és Ö neki jogsija van, Ö most telefont nyomkod, nézelödik, és ha Ö ennyivel akar menni, akkor mindenki más is ennyivel fog mögötte menni. ( Vagy elözheted meg, és máris Te vagy az a "kcsög", aki száguldozik.)
A 3, vagy több sávos német pályán is növekszik a középsö sáv(ok)ban "ottragadó" autósok száma, a hétvégén olyan is volt, hogy 4 autós "konvojt" hagytunk így el a szélsö sávban haladva (~130-135km/s sebességgel), mert nekik ott középen volt kényelmes 100-110-zel bambizni...
-
Szada85
aktív tag
válasz cOxeR #238649 üzenetére
Ha igen, akkor legalább koherensen tartják magukat a pár hónapja még tüzzel vassal megvédett és biztosított (egyébként a tudjukki által már rég beszántotásra került volna, de náluk biztosan örökké fennmaradó) nyájvédelmi intézkedések keresztbehugyozásához.
De szerintem ezt nem fogják on-off módon átkattintani, kinézem, hogy majd lesz ott is havi "átlagos fogyasztás", ameddig jár a (keksz), afölött meg nem.
Csak gyorsan lefejlesztik (mondjuk hétföig) a kutak ezt az adatbázis, és máris kész...a benzinjegy. -
Szada85
aktív tag
válasz kisza25 #238865 üzenetére
Szerintem ez "tökéletesen felépített" stratégia, már most abba az irányba van állítva a kommunikáció (pl. péntek reggeli rádiós interjú), hogy "ha tudjukki így folytatja, októbertöl háborús gazdaság lesz", ezzel már masszírozzák a nyáj golyóit, hogy ülepedjen a gondolat..
Emellé ugye teli torokból nyomják, hogy a "az uniós deal nem rajtuk áll, ök megtettek mindent (sicc!), hanem a gonosz Ursula ül tyúkanyóként a bankókon", ezzel is súlykolva, hogy az Ö felelösségük ebben is nulla..Októberre nagy eséllyel úgyis eldöl, hogy meg tudják-e vezetni a Zuniós bumburnyákokat (adja Isten, hogy ne, vagy legyen annyi tökük Brüsszelben, hogy bemutatják a fakkot), és ha nem, akkor szimplán okt1-gyel sapka le, és lehet majd csúcsra járatni, hogy "ugyan ök megtettek mindent, de háborúban háborús gazdaság van, és lássátok feleim, nyugatról direkt akarnak kicsinálni minket", és ennyi.
A 3 millió meg fütyül, tapsol.. -
Szada85
aktív tag
válasz cOxeR #238927 üzenetére
A V6-os Vectráról én is levettem minden árulkodó feliratot, az pl. vicces volt, hogy 200 felett is maradt benne szufla, pályán szórakoztató volt.
Ilyenformán a Cuprát is poén lenne jelteleníteni, külsöleg a dupla kipuffon, meg a nagyobb felnin kívül nem sok látható dolog különbözteti meg a mezei modellektöl...
-
Szada85
aktív tag
válasz Vismajor01 #238934 üzenetére
Mivel egyre inkább kontraproduktív a villogás, ezért feleslegesnek érzem, sokan ma már csak azért sem húzódnak ki ilyenre...
Meg szoktam várni, míg 1-2 lassabb, a szélsö sávban haladó alanyt elhagyunk, ha utána sem húzódik ki hösünk, akkor megyek én, és elhaladok mellette jobbról...ez jellemzöen jobban zavarja az egójukat, mint a villogás.
-
Szada85
aktív tag
válasz fant0mi #238997 üzenetére
"Ausztriában felüdülés volt sztrádázni."
Én nem tudom ezeket Ausztria melyik pályáján tapasztaljátok, lehet, hogy van ilyen is ami a béke szigete, de amit mi szoktunk használni (A8-A1-A4) ott valahogy mást tapasztalok. Lehet rossz idöszak(ok)ban járunk arra..- Én német-osztrák határtól kezdve tempomat 137km/h-val megyek (az GPS szerint valós 132-133), az osztrák rendszámos autók olyan 145-150km/h-val zúznak el mellettünk, a többi "külföldi" (RO, H, SRB...) ezen felbátorodva szintén felmerészkedik erre a tempóra, a fix trafik elött természetesen cuzámmen koptatják a fékbetétet, mert annyira azért mégsem nagy az ego.
- A szélsö sáv ugyanúgy derogál, egyre többen alszanak a középsöben, miután elmegyek mellettük jobbról azért 5-6 észreveszi, és kihúzódik, de csökken a tendencia.
-
Szada85
aktív tag
A Független Benzinkutak Szövetségébe tartozó (kis)kutak zárva lesznek aug 19-20, ha lehet hinni a [cikkeknek (Telex cikk btw.)]...
Pánik ON! -
Szada85
aktív tag
válasz kisza25 #240324 üzenetére
Nem tudom, hogy hasonló elgondolásból-e (bár lehet benne ráció), de amerre mi járunk német pályákon, ahol felújítják, vagy 3 sávosítják a pályát, ott már jellemzöen betonból készül elemek kerülnek végig belülre a két pályatest közé, nem pedig szalagkorlát.. De Ausztriában is sok helyen beton van már.
-
Szada85
aktív tag
válasz tboldi #240533 üzenetére
Azt tudja esetleg valamelyikötök, hogy az OT vizsga ezen kitétele pontosan mit takarhat?
"A vizsgálaton kizárólag olyan jármű jelenhet meg...amelynek eredeti műszaki jellemzőit nem változtatták meg, vagy később megfelelően helyreállították."
Nézem az [MMB szabályzatát] is, de abban sincs egyértelmüen leírva ez mit jelent...
-
Szada85
aktív tag
válasz rbalint88 #240548 üzenetére
és többiek:
Igen, sejtettem, hogy ez lesz a végállomás, az otthoni rendszer nem túl rugalmas.. pedig sok alkatrész "kortalan" (futómü, fék pl.), illetve a motorban lévö dolgok is a tengely kivételével "korabeliek", illetve kipu sincs herélve, így az emissziós adatok miatt se sikítottak eddig.
A német H-Zulassungról is elég ködösek a cikkek, ott TÜV/Dekra állomáson kell megjelenni, ök értékelik, de itt elvileg a korabeli módosítások még talán engedélyezettek, és a cikk is úgy fogalmaz, hogy a vizsgálónak "van némi játéktere". De ez mindenképpen bíztatóbbnak hangzik, mint az otthoni rendszer.
Ha újra talpon lesz a vas kihozom majd, akkor legurulok a közeli TÜV-állomásra vele, egyébként is utána szeretnék járni, hogy a moddolások beíratásához mekkora címletet kell a biztos szemüvegébe tenni.
-
Szada85
aktív tag
válasz rbalint88 #240558 üzenetére
Az a baj, az autós "tuning" szcénát kompletten kikiáltották közellenségnek, amiröl természetesen nagy részben tehet az is, hogy az egész kultúra milyen irányba változott, illetve a résztvevök (generációk) színvonala is hova süllyed(t).
Az idei XS Carnight botrány sem kicsit szólt...A németek rendszere bár még rugalmas az utólagos módosításokkal, egyre gyakoribb visszajelzés, hogy már itt sem firkálnak csak úgy be bármit, bizonyos módosítások már itt sem mennek át.
De ettöl még élhetöbb, mert amiröl hivatalos papír van (felni, futómü, motor cuccok) és az autóhoz jóvá van hagyva, az még mehet. De kíváncsi leszek mit szólnak a GSi-hez, ha odakerül a sztori. Akkor sem dölök a kardomba persze, ha emiatt nem kaphat H-Zulassungot az autó, akkor marad a sima német rendszám, de (remélhetöleg) beírt módosításokkal. -
Szada85
aktív tag
válasz molnarpeter #240563 üzenetére
Az a baj (autós körböl többektöl is tapasztalat), hogy otthon már a sima müszaki is oroszrulett egy idösebb autóval még úgy is, hogy típusazonos dolgokat szerelsz fel...
Astra F csoportban többeket vágtak ki vizsgáról ilyen hátsó lámpa miatt:
Az Irmscher cégnek gyártotta ugyanaz az SWF cég, aki az összes "mezei" F Astra hátsó lámpáját is.
A fenti pilácsokban is benne van az SWF cég logója (index rész belsö szélénél), illetve az alsó középsö piros négyzet alján az összes E-jel, és minden gyári szám, ami a "sima" F-ek lámpáján is... a hátoldalon még a GM logó is szerepel. Srácok direkt TÜV papírral is készültek.A vizsgabiztos válasza: "Ez sprével van lefújva, a fekete lámpa nem szabályos, szerelje ki!".
De ugyanígy buknak a srácok GSi lökhárító miatt a "mezei" F Astrán, mert a biztos szerint "Nem típusazonos, tuningkiegészítö." És közben abban is ott a GM jel, minden.
Ilyen megfontolásból azért picit be vagyok tojva, hogy fogják tudni értelmezni a GSi-t a következö müszakin, legutoljára már a tengely miatti egyenetlen alapjárat miatt is nagyon ráncos volt a homlok a soron.
-
Szada85
aktív tag
válasz cOxeR #240569 üzenetére
Az utóbbi években nem sokat mentem a GSi-vel otthon, de elötte azért egy 6 éven át nyomtam az átalakított autóval, Vácin is gurultam vele, még igazoltatás is volt, de szerencsére sosem volt belöle gondom.
Mondjuk nem is volt arcoskodás, meg fellengzösködés a rendörrel, lehet ez is közrejátszott.
Mostanra már összeszedtem minden "látható" moddolásról a TÜV papírt (vagy annak digitalizált változatát), szóval tényleg csak az autónak kell újra visszanyernie a fém részeit, és nekilátok a bürokráciának. -
-
Szada85
aktív tag
válasz tboldi #241317 üzenetére
Gyanítom mobile.de alapján belötte a tulaj a "piaci árat", és várja a madarat, bár ha a leírás alapján 33e €-ról indult az ár, akkor már elkezdte belátni, hogy rossz polcra tette magát, különösen, ha hozzávesszük, hogy [Pápán 3 millióval olcsóbban kapni kevesebbet futott darabot]...
De ez nem csorbít persze a tényen, hogy az oldschool "élményautók" ára szépen kúszik fel, ahogy a mai autókból kihal a lélek és a szenvedély.
-
Szada85
aktív tag
válasz nandow #241347 üzenetére
Én szerintem nem feltétlen szerencsés ilyenbe tenni kizárólag befektetés céllal pénzt.
Hely kell, figyelni a tárolási körülményekre, foglalkozni, állagmegóvni... Másrészt szerintem ez nem az az "árkategória", ahol akkorákat lehet vele kaszálni (összehasonlítva azonos idö alatt más befektetésekkel pl.), az, ahol a Khosbin/Hamilton Collection/Gercollector "gyüjtöget" már inkább...
Illetve nem is annyira likvid, föleg egy ilyen rétegmodellnél, mint egy S2000, ahol meg kell találni azt a szük kört, aki ezt keresi és hajlandó is megfizetni.Más, ha egy adott típus a szenvedélyed, és néha mész vele, élményeket szerzel, s mellette másodlagosan az értéke is nö...nekem ilyen pl. a GSi.
-
Szada85
aktív tag
válasz krono. #242980 üzenetére
A márkatopikban [szúrtam be képet] a mostani állapotáról, egy 92-es F Astra GSi-ben fogja váltani a Lexmaul szívó oldalt, ha oda jutunk.
Ahogy írtam, ~3 éve vettem, akkor "alkalmi áron" 800€-t kért érte az eladó(minden egyben, motorspecifikus talp, a 2 dupla pillangó, injektorok, gyüjtödoboz, gázbowden kengyel, és a szenzorok adapterekkel), használtan vettem, mérési papírjaival, TÜV doksikkal.
-
Szada85
aktív tag
válasz bandus #243337 üzenetére
Az, hogy "olcsó" max addig igaz szerintem, amíg "megvett állapotban csúszós úton bohóckodni" próbálod használni, amíg bírja alapon.
Onnantól, hogy technikát is próbálsz építeni bele, egy sperr, motor, váltó már nem gombokért megy, hiába LADA.Ami szerintem vonzó lehet inkább, hogy relatíve sok "know-how" van hozzájuk, annyian versenyeztek/versenyeznek velük, hogy mindenre van több szaki/ alkatrészforrás is, nem kell mindent saját magad kitalálni, legyártatni..
Pontosan látom ennek az ellentettjét a GSi-mnél is, olyan mélységben, ahogy az enyém kasztnija "ujjászületik" még nem láttam egyetlen autót sem otthon, így a cimbi aki csinálja kell kitaláljon sokmindent (pl. rengeteg plusz merevítés itt-ott, a gyárilag elhagyott felületkezelések újragondolása stb.) ami egyrészt az idöt is durvány elnyújtja, másrészt költségben is más kategória lesz, mint amit az eddigi "lakatosok" letettek az asztalra.
-
Szada85
aktív tag
Az a baj, azzal is "nevetségessé teszi" magát egy ekkora márka.
Ott a G8R 20th Anniversary, ott is rászúrtak pár lovat jóval drágábban, VW-s körökben is csak kinevetik...A másik, hogy ezek a "kisszériás" limitált autók 80-90%-ban egy vitrinben fognak elrohadni "úgyistöbbetérmajd" felkiálltással, azoknak meg mindegy, hogy van-e +50 ló, vagy nincs, a rajta levö "X of 40" adja az értékét (szerintük)...
-
Szada85
aktív tag
Persze, de az is tök felesleges lett volna, mert szinte senki nem fog vele sem köridöt döntögetni, sem mást szerintem.
Pontosan azt "fejlesztették" - (látványpékség), amire használva lesz - kiállítani, mutogatni.
(a 40-50 ezer €-s limitált felárjából meg egy széria RS-böl lehet már ezt-azt reszelni. )
-
Szada85
aktív tag
válasz CactuS #243828 üzenetére
"de ha ez a szint, akkor az egy elég alacsony kerítés."...
Pontosan ez a fö oka a "trendfordulónak", hogy a nyugatra elvándorló munkavállalók jó része sajnos abból a rétegböl kerül ki, aki hozza magával és nem tudja/akarja levetközni abalkánibarbár viselkedést.
Ezzel pedig a társadalom (és vele együtt adott esetben a szolgáltatások) színvonala is romlani fog sajnos. -
Szada85
aktív tag
válasz macilaci78 #244197 üzenetére
Új hozzászólás Aktív témák
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen