- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Telekom mobilszolgáltatások
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Watch Active 2 - láthatatlan gyűrű
- Google Pixel topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
[CS]Blade2
addikt
válasz slett27 #194007 üzenetére
Én is néztem Lancer-t itt a környéken, de hamar letettem róla. Szerintem elég elavult a bele, sokat is fogyaszt. Amit linkeltél aszem annak 10 liter felett van a katalógusadat városba. Kívül a korához képest és ma is jól néz ki szerintem, de én úgy állapítottam meg a magam szempontjait, hogy én fogom vezetni, és a belsőjét fogom nézni, látni 95%-ban.
Ez mellé rájön a megyei extra 150-300K felár, és egy adag japánautó felár, amit szerintem még mindig érdemes lenne nekem kifizetni, de az tény, hogy tetemes.
Annó nekem ezekből egyébként az sedan EVO verziók tetszettek. 6,5-től már van is öreg belőle. 13-ért már egész jó. -
[CS]Blade2
addikt
-
[CS]Blade2
addikt
Hát azzal kezdtem, abban hangszórók vannak, de klíma ott sincs az alap felszereltségbe. Az a vicc, hogy én nem is tervezném eladni és nekem még nem is kellene annyira a klíma, így az alap felszereltség is jó lenne. Viszont a motorja borzasztó. Nekem feltétel a 4 henger és a szívó, szívósorba fecskendezés. 3 feletti árral az sem mondható ár/érték bajnoknak.
Egyébként a i20 2. felszereltség aszem 4,7, színnel meg 4,85. Hiányzik még az az abból az üres felszereltségből.
Azt a 2,5 éves Swift-et kellett volna megvennem a keresésem elején. 3 milláért, utolsó napon már csak 2,8 volt. Most a legolcsóbb egy évvel öregebb 2017-es 3,3-3,5.
[link] Ez van most a közelbe. 2014.feb-i 2,65milla. Ez is extrém ár.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Ursache #194094 üzenetére
Ilyet nem fogsz találni, tudom, mert én is hasonlóképp keresek. Olyat viszont találhatsz, mint mit nem rég beraktam ide a topicba képet, hogy az új i20-asban az entry felszereltségbe nincs rádió, hangszórók és klíma. Radaros-kamerás sz*r az persze van, meg a méregdrága guminyomás ellenőrző.
Ha az alap felszereltségeket nézed, akkor pl. kerékből nem a 20"-os alufelni lesz rajta, hanem a 15"-os lemezfelni dísztárcsával.
[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
válasz vzsryl #194100 üzenetére
Tudom. Viszont nem látom hasznát. Inkább legyen benne rádió, akkor nem hallom, hogy defektes a kerék és felnin megyek.
szerk.:
Amiket írt:
klíma: manuális 2 márkát leszámítva mindenhol alap, de a digi az sokszor a 2. vagy 3. felszereltség.
navi: sokszor a 3. vagy 4. felszereltség, vagy még ott is külön felár.
üléshűtés/fűtés: 2. felszereltségtől van fűtés ált.
20-as vagy nagy alu felni: ált. a 2. felszereltségtől van egyáltalán alu, és sokszor a fullosnál van a top top felni. Még nagyobb, polírozott, stb.
spéci gumi... talán kérésre horror felárért.
Biztonság: pl. amiket én nézek: Swift: hátul tárcsafék a GLX-be van csak, GL+ még hátul dobfék. Jó, ha rendben van, lehet tudja ugyanazt, de na...[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
válasz HKorn #194103 üzenetére
Autószerelő szerint némelyik simán képes 3 év alatt elromlani. A gyári verziónál a szeleppel egyben van, ha szétmegy a szelep, kuka. 2.-ra tudsz széttekerhetőt venni. A gumis is szét tudja cseszni, ha csak 4 felnid van és cserélteted, vagy 8, de valamiért le kell venni a gumit.
Kb. 15.000Ft/db.
Többe kerül, mint amennyit eddig a gumira költöttem. ráadásul nem szar gumira, mert Goodyear Ultragrip 9-esek vannak a gépen. 88.000 volt a gumi, meg valami 6000 körül tették fel. Ha szenzoros lenne, akkor a 2. szett most hullana ki belőle, az 120.000. Az én felhasználásommal minden szetthez 3 szett szenzor fog kelleni.[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
válasz HKorn #194114 üzenetére
Hát igen ez kérdés. Kolléga most vett 206-ost használtan, aztán vett 4S gumit. Bejött egy pár havas, jeges, saras, latyakos idő, mondja, hogy egy kalap sz*r, vennie kell rendes télit. Gondolom nem a Mislit vette, hanem valami olcsót.
Egyébként amire szánták, gyakorlatilag visszájára sül el a dolog. Én személy szerint szeretem a jó gumit az autón, de így el kell gondolkodnom a 4S-en. Na most így nem egy kicsivel jobb lesz a biztonság, hanem nagymértékben rosszabb, egész évben kompromisszumos gumin leszek.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz tboldi #194117 üzenetére
Én dombon lakom és nem sózzák, nem kotorják az utat. A munkahelyem meg a semmi közepén van, ott sem kotorják, csak késve. 6 éve még fater járt a géppel, valami Sava gumi volt rajta, volt, hogy lent kellett hagynia a főútnál a gépet és gyalog jött fel. Lefele meg az ónos fagyott trutyin 2x korábban fékezett, simán mentünk ugyanúgy tovább, kicsúsztunk a főútra egy sávnyit.
Azután vettem a goodyear-t. Ugyanitt nemrég volt az a kis hó, estére lejárták az egészet, simán feljöttem rajta. Még meg is álhattam volna. Esőben, latyakba, sáros, nedves úton marha jó. Havon nem a legjobb ADAC szerint, de ahogy elnézem a forgalomban a körülöttem levők csúszkáltak meg kapartak, és feltartottak. Inkább arra kell vele figyelni, hogy a mögöttem jövő meg tud-e állni, nem arra, hogy én megállok-e.Ez a téli veri a Michelin Alpin A4-et. Conti van még, amit hasonlót tud.
[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
válasz HKorn #194120 üzenetére
Azt nem tudom, tudunk valamit ezeknek az élettartamáról km-ben mondjuk addig, amíg már télen nem kezd el nagyon rossz lenni?
Én keveset megyek, nekem a 4 nyári + 4 téli az a repedezésig kitart. Szóval ahhoz 3x2x4 szenzor kinéz, és az jó 9 vagy 10 évig. Ebben az esetben új autó esetén nekem még kellene +4 felni is.
4S esetén, ha úgy meg elkopna mondjuk 5 év alatt, akkor nekem nem buli, mert addigra kihullik egy szett szenzor, és akkor ugyanúgy 8 gumi, de 4x2x4 szenzor.
Ha nagyon sokat megy valaki, akkor is ki tudja adni nagyon sz*rul. A régit már nem rakod vissza az új szett gumihoz, és ugyanúgy csak sz...okva megy.
[ Szerkesztve ]
-
[CS]Blade2
addikt
válasz slett27 #194065 üzenetére
Nem tudom nézel-e még Lancereket: Van most egy sedan Lancer [link] közel hozzád. 8 gumi, 8 alu felni.
Mondjuk lehet, hogy még így is van rajta egy kis extra felár. 1,5 most ezeknek az alja.Én meg ugyanitt nézek egy Swift-et. 2016/10-es 2.680.000. Az alja ezeknek most 2.390.000. Mondjuk a 2.-on nincs ennyi karc és parkolási lezúzás. Pesten fénykép alapján jobbat kapnék olcsóbban, csak hát a fénykép az csak fénykép.
2017-es újabb generációsból nem akarnak eladni valami jót jó áron.
1 évvel újabb már 3.500.000. -
[CS]Blade2
addikt
válasz slett27 #194206 üzenetére
Itt van egy 120 lovas verzió, csak ez drágább és még öregebb is.
Egyik munkatársamnak egyébként ilyen van, eddig elég sok gondja volt vele. Németektől hozta. Nem működött a rádió, 1 hónapot várt japánból alkatrészre, összerakták neki, nem lett jó. Vett bele egy olcsó érintős kínai kütyüt beépítőkerettel.
1x beindította reggel, hogy kicsit melegedjen, mire kiment, dőlt belőle a füst. Akkor cserélt egy trafót és 4 gyertyát.
Nem sokkal később elment vele horgászni, hazafele elment az ereje. A vezérlésnél a kerék belső felén van valami ék, az eltört, kiesett és az egyik szelepsor külön szabadon forgott. Az közel 200K-s mutatvány volt.1x odébb álltam vele, vezetni jó, meg kényelmes. Pozitívum, hogy szinte egyáltalán nem rohad így 10 éves korában. Egyedül a csomagtartón van két gumi/műanyag távtartó vagy ütköző. Na ott van neki rajta két kis 1cm-s rozsda, mert az valahogy leszedi idővel a fényezést.
Másik kis apró hiba, hogy a fényszórók nem a legjobbak. Valahogy a belső kialakítása vagy csak az övé nem a legjobb, de Osram H7-ből a legerősebb van bent neki, és még azt is keveselte. Rendeltünk neki bele off-road-ost, semmivel nem lett jobb. Aztán rendelt egy LED-est, azzal még rosszabb volt, pedig ismerősének eladta, másik autó másmilyen búrájában teljesen fa...a volt. Ha sokan mész sötétbe, akkor ezt érdemes ellenőrizni, nehogy vétel után derüljön ki, hogy nem lehet együtt élni vele. -
[CS]Blade2
addikt
válasz slett27 #194232 üzenetére
Az én értelmezésemben ez azt jelenti, hogy az állapotot nagyon meg kell nézni, mert visszatekerik az órát, így az nem mérvadó. Ez leginkább akkor érvényes, amikor a 10 éves autóban 50.000km van. Nem tudhatod az állapotáról, hogy 50, 150, 250 vagy 350 ezer a valós.
Persze erről sem tudhatod, hogy nem-e 350-ről vagy 400-ról tekerték.
Felfele marha ritkán tekerik, szóval annyit lehet tudni, hogy amit nem cseréltek, az már sokat futott.
Nem vagy sem előrébb, sem hátrébb. Lehetne kirakva ugyanez 75.000-el és 300.000-el drágábban. Nagy lutri az egész, egy zsákbamacska. Én ezért is kezdtem el megnézni, hogy mit tudnék megvenni tök újonnan. Az 0km-es, gyári fény, és semmi nincs elkopva. Itt csak az a biztos, vagy, ha van rokonságban, ismerősnél amivel láttad, hogy kb. mi történt a használat alatt, miket, mikor cserélgettek rajta. -
[CS]Blade2
addikt
válasz slett27 #194260 üzenetére
[link] Gondolom ez konkrétan a tied. 1205Kg és 90 ló, papíron 12,5 másodperc a 0-100.
Ami még könnyű és erősebb 5 személyes csak a Civic 1.8 és az i30 1.6-van.
A Civic 8,9 másodperces, az i30 9,9.
A Civic-nek mennie kellett volna.Alfa Giulietta 1.4 meg multiair. Az 170 ló és 7,7 másodperc.
Az sem bíztatóbb, mint az 1.4 TSI DSG.
Kifejezetten sportos RS modelek jöhetnének szóba. Pl. Skodából van.Ha fiatalabb kell és erősebb, és a költségkeret is erősen véges, akkor nem nagyon lesz más.
Vagy az erőről vagy az évjáratról valszeg le kellene mondanod, vagy több lé kell.
-
[CS]Blade2
addikt
Első nyilvántartásba vétel2014.02.11.
Első Mo.-i nyilvántartásba vétel2021.01.12.
Eddigi tulajdonosok száma1
Jelenlegi tulajdonosok száma1
Műszaki érvényesség 2021.03.31.Ez a műszaki hogy van? Hogy lehet, hogy csak 2,5 hónapra kapott műszakit?
-
[CS]Blade2
addikt
Van egyébként ezekre az Opelekre magyarázat, hogy mi van benne pluszban amitől vagy 100-200Kg-val nehezebb, mint bármi más ami hasonló méret és hasonló árkategória? Gyengébb anyagból tettek többet, vagy rosszul van kialakítva és azért kell több vagy vastagabb, vagy másból jön össze? (vezetékek, műanyagok, kárpitok, stb.)
Árban ezt a 100-200Kg-t nem tudták érvényesíteni, annyiért ment az 1400Kg-s, mint a konkurenciának az 1200-as. -
[CS]Blade2
addikt
válasz vzsryl #194452 üzenetére
Én olyanokat megyek, hogy:
H: reggel: 1,3km leáll 10perc, 1,3km
K: reggel: 9,3km, este 9,3km
SZ: este: 9,3km
CS: reggel 9,3km
P: reggel: 4,8km leáll 30perc, 0,4km leáll 20perc, 1,8km leáll 10perc, 3,5km
SZ: reggel: 9,3km, este 9,3km
V: reggel: 1,3km leáll 10perc, 1,3 km este: 9,3km
Összesen: 80,8kmEhhez hozzájönnek egyebek, úgy kicsit sűrűbb, de olyan, hogy a víz után még 25km mire meleg lesz az olaj és a motortömb, csak szökő évente.
Május óta írom a km-eket havonta:
699,9
571,8
506,2
462,7
538,6
538,2
738,0
561,1Szerintem ez kinyírná a turbót is. Zsír újat 20év/150.000km-re tervezve.
Most már abban sem vagyok biztos, hogy nem-e generálnék számottevő tételű karbantartást egy részecskeszűrős 2021-es 1.2-es ISG-s Swifttel.
Lehet, hogy kifejezetten 2017-est kellene keresnem. Abban elvileg még nincs egyik sem.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz Doki16 #194459 üzenetére
Az a gáz, hogy 2021-esbe alsó hangon az 4 millió helyett 8 millió, és akkor hybridnél még van amit ugyanúgy kinyírnék a felhasználással. Tisztán elektromosban nem bízom, hogy nem-e jönne be egy akku vagy motorcsere garancián túl, és nincs elég amper, nem tudnám rendesen tölteni, meg annyira nem is akarnék ezzel szarakodni. Jártam 3 évet elektromos kerékpárral, azt is csak 3-4 naponta kellett tölteni, de elég is volt bele. 3 év után lehalt az akkuja, azóta is itt áll a full alu villanyos kerékpár, 70.000-ért hirdetem évek óta, gyakorlatilag totálkár az akku nélkül.
Ha visszamegyünk években a használtakra, akkor már itt ebben a topicban kiveséztük a számomra, hogy nem igazán egyértelmű, hogy jobb lenne-e egy Honda Jazz helyett mondjuk egy HSD-s Yaris.Úgy akarok venni, hogy, ha 10 évest veszek, akkor 2 millió körül, ha 5 évest, akkor 3 millió körül, ha pedig tök újat, akkor 4, max 4,5.
Úgy, hogy, ha 20 éves koráig járatom, akkor durván évi 200.000 legyen a vételár visszaosztva.
Lehetne 4 millióért nézni 10 évest és akkor kitárul a világ, csak egy átlag autó 20 évesen már nagyon oda van, ha valahogy nem rohad, a műanyagok, gumik, vezetékek, minden napról napra drámaian romlik. Akku-snál is idővel probléma az év, 30 éves működő akkupackra én nem számítok.Szóval csak kell még egy utolsó szívó benzin. Olyan ami gyorsan melegszik, lehetőleg olcsó javítani. 4 henger, szívócső befecskendezés.
Egy turbó felújítást egyébként én is bevállalnék, ha sokat mennék. A vételárra, az üzemanyagra és a fenntartásra vetítve mondjuk 10.000.000Ft-onként jön be pár extra 100-as, de legyen 500.000 a turbós egyéb körítéseivel.
Akkor tudod, hogy ez azért van, mert fújtad a turbóval hogy erősebb legyen, jobban menjen. Kalkulálható. -
[CS]Blade2
addikt
válasz slett27 #194512 üzenetére
Az anyaghasználat a szükségeshez képest szerintem mindenki minden területen érzi, hogy egyre rosszabb. A gyártás egyre rosszabb.
A turbónál van egyszer egy plusz forgó alkatrész amit széthullhat, míg jó esetben csak elkophat, szóval egy kopó, fogyó.
Ezen kívül a motor a megszokott ütemben elkopik, ellenben az eddig megszokottól nagyobb eséllyel hullik szét, de ez nem a turbó miatt van. Van amelyiknél pl. a közvetlen befecskendezés okoz ezt-azt, van amelyiknél az olajpumpa, egy rossz gyári csődarab, egy szenzor hiánya, egy rossz felhasználás vagy rossz szokás. Igazából szívóként is elhullanának azok a mai turbós motorok, amelyikek végül széthullanak.
Ezért is ajánlott pl. az 1.4T-jet, mert turbó az van meg a hozzá kapcsolódó dolgok, de a fentiektől nagyrészt mentes.Költségben mindenképpen több, mert 1x meg kell venned a kocsi részeként, és, ha minden jól megy, akkor is kinéz egy felújítás mielőtt bontóba menne az autó.
Egy csomó dologra sokkal jobban kell figyelned, vigyáznod rá. Jó olaj kell, időben kell cserélni. Nézni kell többször a szinteket, vizet, hűtők állapotát. Amikor beindítod hidegen érdemes várni elindulás előtt, hogy meglegyen az elégséges kenés. Leállítás előtt szintén járnia kellene, főleg, ha a pályáról jöttél le, mert ezek kb. tudnak vörösen izzani. Van amelyik már manapság figyel magára a tulaj helyett, és leállítás után még vissza hűti saját pumpával, ami mellékesen egy újabb hibalehetőség is egyben.
További probléma szokott lenni, hogy turbósnál a turbó fújja, így nem érzed, hogy a motor szenved. Pl.: dombon felfele mész, repül fel a gép, és beváltasz egy 4-et is, és még 4-ben alacsonyabb fordulaton is repül fel... közben meg oválisra koptatod a hengerfalat. Azzal a fokozattal érdemes menni ilyenkor, amit a szívó motorosnál is használtál. -
[CS]Blade2
addikt
válasz slett27 #194518 üzenetére
Ahogy dj79 írta, autókereséssel. . Magamnak is nézek utána a dolgoknak, meg úgy ált. is. Az utolsó pl. Gajdán [Motorgyilkos autós szokás - így ne vezess! 1. rész | Vezess TV] Aszem ebben a videójában van.
-
[CS]Blade2
addikt
Én csináltam magamnak pár hónapja sajátot a saját felhasználásomra. 7222km/év.
Vételár, átírás, KGFB, az újnál CASCO, Adó, műszaki, olajcsere, nyári gumik, téli gumik, TMPS szenzorok, felnik, akkuk, kuplung, benzin (ezt nem kerekítettem, és én is 390Ft-al számoltam), generátor, önindító, lámpák, futómű, esetleges festés, szíjak, váltóolaj, fékek, nyelestengely-csapágy, ablaktörlés, és egyéb:
Swift 2020: 16 évre: 11.069.764Ft
Jazz 2014: 13 évre: 8.474.510Ft, míg az átlaga 16 évre vetítve: 10.430.166Ft
Jazz: 2011: 10 évre: 6.420.277Ft, míg az átlaga 16 évre vetítve: 10.272.443FtA 2011-es egy 1.800.000Ft-os, a 14-es pedig egy 2.370.000Ft-os géppel van számolva, a Swift meg az akkori 4.120.000Ft-os árán. (GL, fehér)
Érdekesség, hogy a sok rövid táv, amiről nemrég beszéltünk költségben is elég extrém:
A cikkben, ha felszorzom az 5 évet 16-ra:
12.630.496 a 2001-es.
18.620.160 az új.
Egyrészt nagyobb autóval számoltak, de a legnagyobb különbség, hogy 20.000km/évvel, az enyém meg 7.222-vel van.
A költségek 60%-án kb. a táv 33%-át lehet lemenni. -
[CS]Blade2
addikt
válasz Citroware #194672 üzenetére
"előbb megvárom a járvány végét mire veszek autót"
Szerintem a járvány végéig még nyugodtan lehet venni egy tök újat is, az is addigra el lesz bontva... mert ez itt marad velünk, mint az influenza. 20 év múlva talán kitalálnak valamit, hogy elhaljon, de egyébként valszeg végig kelleni fog az oltás vagy hébe-hóba mindig elkapjuk ezt is. -
[CS]Blade2
addikt
válasz pècsimunkás #194726 üzenetére
- Tankol első kattanásig. Számláló nulláz. 0km.
- Megy mondjuk 327,5 km-t.
- Tankol első kattanásig. 25,55 liter lett.
327,5/100=3,275
25,55/3,275= 7,80liter/100km10 liter
100/100=1
10/1=10 és akkor 10litert evett 100km-en. -
[CS]Blade2
addikt
válasz bandus #194823 üzenetére
Munkatársam faterja most hirdetett meg egy SX4-est, automataváltóst 1.500.000-ért. Kb. 2005-2007-es évjárat. Kereskedő 1.3-ért akarta elsőre elvinni, mondta, hogy másnap reggel megnézné, és vinné. Másnap pedig még egy 100.000-et lealkudott.
Úgyhogy szerintem 900-at vagy 1-et. -
[CS]Blade2
addikt
válasz ArthurShelby #195061 üzenetére
Mazda 6 van 2 literes és 2,5, Ford Mondeo 2 liter ecoboost, A4 vagy A6 TFSI, Opel Insignia 2.8 V6, Octavia 2.0-es RS. Főleg 2013-asok.
Hogy ezekből melyik ajánlott, azt majd a szakik megmondják. -
[CS]Blade2
addikt
Ezeket sorrendbe tudnánk tenni, hogy 183cm-s emberrel számolva 5 személlyel és sok csomaggal melyik adna több helyet, lábteret, és kb. mennyivel? Csomagtér is sokat számítana: ferdehátú mind a Jazz-en kívül, és 2010-2026 körüli évjáratok:
Jazz
Civic
i20
i30
Ceed
FocusPapíron a Jazz pl. 4 méter, a Focus 4,3 körül, de hasonlóan 350 liter körüli a csomagtartó, míg a Civic nem nagyobb kívül, mint a Focus, de sokkal nagyobb liter adat van a csomagtartóra.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz ngaba #195325 üzenetére
És a sima i30 és a civic közt?
378 litert ír az i30-ra 4300 mm hossz. A civic meg 477 liter és 4300 mm hossz.A +100 liter csomagtartót vajon megoldották úgy, hogy a motortér kisebb mondjuk, vagy csak egy része az, és a utastér kisebb annyival? Gondolom a 100 liter kb. 12-15 cm-t vehet el az utastérből.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz ngaba #195352 üzenetére
Kár, hogy nincs olyan összeszedett táblázat, amiben benne van, hogy ez és ez a gép 78x123cm, meg mondjuk két oldalt van még 2x 35x23cm.
Majd visszakeresem, valaki rakott be annó egy linket, hogy már a liter-el is mókolnak, és 1 literes szivacsokból van, amelyikbe vagy 100-al kevesebb fért be. -
[CS]Blade2
addikt
Én lesz..om, hogy 2016/12 vagy 2017/2. Az évet sem úgy számolom, hogy az egyik 4 éves a másik meg 5 éves, hisz az 4 éves és 3 hónapos.
Generáció különbség: Pl. Swift-ből én nézegetem a 2017-2020-as generációt. Nekem jobban tetszik, és kicsivel nagyobb a csomagtere. Jobban tetszik a belső tér, a kormány.
Ellenben, ha lenne egy 3,5 milliós 2016-os szinte új állapotokkal és egy 2017-es újabb generációs 3,5-ért lerúgott, akkor néznék nagyobb összegért inkább, vagy felejteném az egészet.
Ált. viszont nincs olyan nagy különbség, árban pedig csak éppen, hogy össze szoktak érni. Nem nagyon van annyira magasra árazható példány ált., amit többért el lehet adni. -
[CS]Blade2
addikt
2016-2018 körüli Focus Kombi az 1.6-os szívóval mennyit eszik városban és városokon át? Az összefoglalóból a link-en nem tudtam kihámozni, mert tele van Ecoboost-os adatokkal, abból is az 1 literessel.
Könyve szerint kb. 8.5, egy hahu-s hirdetés képén láttam 9.2-t. Ha az ecoboostosokkal együtt nézem az összefoglalóból akkor elvileg 7 és 8 között is elmegy.Most átálltam a Focus, Ceed és i30 kombik közötti keresésre. Állítólag a koreaihoz még drágább is az alkatrész és több hibája is lehet, mint a Ford-nak. Erről mi a vélemény? A vas ára kb. egyforma, évjáratonként más a sorrend, van ahol a kia olcsóbb pár 100.000-el, van ahol a Ford.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz BigBlackDog #199815 üzenetére
Ott van a Suzuki topicban: van aki 30.000km-nél már a 3. kuplungot tapossa, meg váltóházat és lendkereket cseréltek neki garanciába mielőtt eladta.
Én is ebbe az irányba mentem eddig, de már teljesen tanácstalan vagyok. Úgy néz ki, hogy 2016 és 2017 között óriásit eshetett a minőség.Arról mai napig nem tudok biztosat, hogy az 1.2-es Swiftbe akkor most van-e részecskeszűrő 2018 szeptember után gyártottaknál vagy sem. Nekem ez is kizáró tétel az új esetén.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz szabonagyur #199865 üzenetére
A mostani elérhető árkategóriában keresel 1.6-nál nagyobb ccm-re hahun, akkor nem nagyon van találat.
Van 1.8 TSI, 1.8 HSD, 2.0 mazda, 2.0 TSI
2.0 felett már tényleg alig van.Mind 0.9, 1.0, 1.1, 1.2, 1.25, 1.5.
-
[CS]Blade2
addikt
Két gyors kérdés:
1. Kia Rio 2019-es 1.25 MPI. Ez a motor láncos és nem kell cserélni, ha nem zörög, igaz? Nem találtam egyértelmű választ, mindenhol 2017-ig hozza és a sima 1.2-est.2. A kocsi 3,9 éves magyarországi kia, ami végig egy kft céges kocsija volt. Hogy néz ki a megvétel? Rögtön most el kellene ezt vinni eredetiségvizsgára?
Valamint egy ismerős pár éve vett egy gépet, kellett fizetnie valami vagyonszerzési illetéket vagy mit. Ilyet nekem is kell ebben az esetben?
Bocs az alap kérdésekért, csak ezekkel nem számoltam, mert azt hittem, hogy úgyis kereskedésből veszek és ők majd mindent elintéznek.
-
[CS]Blade2
addikt
A járműhöz nem tartoznak származásellenőrzési és eredetiségvizsgálati adatok.
2019-es, magyar az 1. perctől, rajta van a rendszám, forgalomban van. Egy nagyobbacska magyar kft-nél volt területi képviselő autó, végig márkaszervízes, 4 évente cserélik a kocsikat.
1991-es a Kft, és 5,5 milliárdos nettó árbevételes, 160 alkalmazott.Első nyilvántartásba vétel
2019.01.16.
Első Mo.-i nyilvántartásba vétel
2019.01.16.
Eddigi tulajdonosok száma
1
Jelenlegi tulajdonosok száma
1 -
[CS]Blade2
addikt
válasz kisza25 #210069 üzenetére
Én nem látok ennyi eltérést, amit én néztem ott a Kia 1110Kg, az i20 meg 1055Kg-ra volt írva.
Az i20 200.000Ft-al drágább, 2 évvel idősebb, és repedt a szélvédője, van egy festett elem, német, kereskedős, kevés km-es. Szebb a belseje meg kívül is kevesebb a kavicsfelverődés, de ez lehet, hogy csak az, hogy nagyon jók a kozmetikában. Látszik a fehér polir a fekete elemeken. A kopott kukás gumi csillog, a motor lemosva.
A Kia belül koszos, kívül sem friss mosás, a motor poros. Annyi, hogy a km 165.000 a nem egész 4 év alatt, és kopott a váltógomb, meg van pár 2-3mm-es kavicsfelverődés ami fém elemen van.
-
[CS]Blade2
addikt
válasz kisza25 #210094 üzenetére
Lehet, hogy elírás volt akkor. [link] De pl. itt is 1055Kg-t ír.
[link] Ilyet vettem végül. Forgalmiban nem néztem, de a netrisk-en nyomtam rá biztosítást, ott ezzel a 1110Kg-val számolta a felszereltséget kiválasztva.Holnapra van időpontom eredetiségvizsgára, aztán talán lesz időpontom péntekre átíráshoz.
Az úgy jó, hogy a biztosításról csak azt az előzetes netrisk-es 2 oldalt viszem, nem gáz, hogy nincs még meg a biztosítótól a doku, és befizetve sincs?
Viszem a összes papírt az okmányirodába, és akkor ott adnak egy csekk-et vagy egyéb módot a fizetésre az átírás előtt erről a vagyonszerzési illetékről? Nem kell erre külön ügyre való időpont, igaz?
Új hozzászólás Aktív témák
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Politika
- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen okostelefont vegyek?
- Peter Kiss: Let's Encrypt otthonra
- SGF24 - Megjelenési dátumot kapott a Dragon Ball: Sparking! Zero
- Bugok, problémák a PROHARDVER lapcsaládon
- Bambu Lab X1/X1C, P1P-P1S és A1 mini tulajok
- Formula-1
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen