- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
dj79
senior tag
válasz batai15 #181788 üzenetére
Nos, az enyémben pl nincs kettőstömegű, részecskeszűrő, common rail rendszer.
Van benne 4 db injektor, melynek új darabára is kevesebb, mint mondjuk egy dci-nél a darabonkénti felújítás, van benne 4 gyertya meg négy trafó, ami elég tartós.
A turbo közös pont, ott nincs előny
7,1 nem finomkodva az átlag, nem kell aggódni a gázolaj minőségén etc.[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz batai15 #181791 üzenetére
Nem, egy 20 ezres üzemanyagszivattyú van benne, meg egy 70 ezres magasnyomású.
Az injektorok tisztithatóak, de új áruk is megfizethető, 150e a 4 darab.
Most tisztítattam nemrég az injektorokat, 153e km után semmi bajuk, a művelet után gyári értékeket tudnak.Amúgy kifejezetten szeretik a forgatást (akkor kevésbé is kokszosodnak), csak nem nagyon van lehetőség rá, ugyanis 6-ban 3000rpm az már óra szerint 145km/h .
[ Szerkesztve ]
-
-
dj79
senior tag
válasz Gombinyó #181833 üzenetére
Ezek szerint jól sikerült átnézetni vásárlás előtt mindkettőt.
Komolyan, mennyi időt, energiát, ősz hajszálat meg lehetne spórolni ezzel, az eladók meg a nepperek meg belefulladnának egy idő után a roncsokba. De hát az emberek nem tanulnak, hiába van tele sok ismert internetes felület...[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz szabonagyur #181853 üzenetére
Stimmt, 2007/9 ky volt az egyiken.
-
dj79
senior tag
válasz LuckyL #182009 üzenetére
Szerintem ez rossz megközelítés.
Én pl autót csak kp-ra veszek. Ha 2m van rá, akkor annyi van rá és inkább a gyerekek megtakarítási számlájára utalok minden hónapban.A fenti esetben a kétszázezret futott dízel valószínűleg fog kérni némi pénzt, igen. A vételárhoz képest arányaiban sokat. Ha ő ezt fel tudja vállalni, akkor én nem látok benne problémát, kb 6 havi, az általad írt havi törlesztésből rendberakja a magasnyomású rendszert, turbót, 2 haviból kuplungozza, amennyiben szükséges.
-
dj79
senior tag
válasz Drughi #182066 üzenetére
Mindig az kerül többe, amelyiknek nem jó gazdája volt
Városi használatra szinte biztos, hogy az 1.6 szívó a legkevésbé problémás, leszámítva a vezérlésmódosító cuccot.
Szerintem érdemes lenne kipróbálni azt az egyhatos szívót, tényleg ilyen határeset kategória az autó súlyából adódóan.V.Stryker: az ismert előélet és a motor miatt én simán rámennék ennyiért.
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz V.Stryker #182069 üzenetére
Jók a d4d-k (pár napja volt itt erről szó), de lehetőség szerint nem innen és valószínűleg nem ennyiért.
Ahogy Cifu is írta, egy normálisan karbantartott 1.6 hdi/tdci is jó lehet, a focus vezethetőségben sokkal jobb, mint a 308. A 90 lovasokban nincs DPF/FAP emlékeim szerint.
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz V.Stryker #182079 üzenetére
Na innentől a leírtak alapján (vezérlés, kuplung, dmf csere után) pláne jó vásár lehet, ráadásul ez egy jó kis 1.9jtd. Max a karosszériaelemek pótlásával lehet rumli, de reméljük, arra nem lesz szükség.
tboldi: látnád anyós jazzét.... hihetetlen, hogy még mindig megy, csak ennyit mondok.
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz batai15 #182406 üzenetére
Ez ilyen, minden használtautónak megvan a maga baja sajnos, ami miatt lehet parázni.
2m körül már van épkézláb Megane 3, 1.6 szívóbenzin, az elég jól sikerült modell, már nincsenek trafógondjai, max az okoskerék miatti vezérléscsere kerül többe, mint egy random benzines kocsinál.
[ Szerkesztve ]
-
-
dj79
senior tag
válasz batai15 #182649 üzenetére
Kérdezzed le rendszám alapján (van egy kis káosz a jszp-ben), mérjed körbe aztán ha minden oké, hajrá.
Ahogy látom a szervizkönyv alapján, a dsg olajcserék megvoltak.mod: tavaly augusztusi az utolsó szervizszámla és a kereskedés nevére szól, jó régóta bent lehet az autó a telepen.
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
Vagy kellett a neppernek valami költségként elkönyvelhető dolog, a haver szervizesnek meg kapóra jött
1 év eltelt a karbantartás óta, az elvégzett munkára már nincs garancia, tehát lehet, hogy tényleg megcsináltak valamit, de az is lehet, hogy nem mindent .Ahogy láttam, korábban is tartották a long life olajcsere-intervallumot...
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
-
dj79
senior tag
Ismerős is így van a Voyagerrel. Vágyálom, tehát a költség nem annyira számít.
1,5m vételár, első szervíz + gumizás 650k, azóta volt egy kis ez meg az, kasztnizás, fényezés etc, így a névreírás óta 3 év alatt pont ráment a vételár, jelenleg nyolcszázat sem ér a kocsi, hiába szép.
Új hozzászólás Aktív témák
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- iPad topik
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Ukrajnai háború
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Politika
- iPhone topik
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen