- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Milyen okostelefont vegyek?
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
SGF24 - Befutott a Monster Hunter Wilds legújabb előzetese
gp Az új rész jövőre érkezik, ennél pontosabb dátumot nem kaptunk még sajnos.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
gaborbol
őstag
Az a baj,hogy tul sokat olvasok, es mindig elkezdek parazni.
Azt irjak, hogy 800.000 darab 2.4L-es ecotec motor erintett a nagy nyomasu befecskendezo rendszer hibajaval, aminek kovetkezteben benzin kerul az olajba. Ami 4-5 szor gyorsabban eszi meg a gumitomiteseket, meg a mozgo fem alkatreszeket mivel nincs megfelelo kenes meg hutes.Ahogy olvasgattam rengeteg volt a gond a 2010-11 es evjarattokkal es a vasarlot hibaztattak, hogy nem csereltek olajat redszeresen a kocsiban, azert van olajsar meg lerakodas a motorban igy nem jar az 5 ev meg 160K km gar a motorra. Ha megvolt minden szamla az olajcserelol 0 kilometertol, akkor tudtak sikert elerni a markaszerviz ellen.
Amikor tomegevel jott a gond akkor jott a visszahivas, de csak annyit csinaltak, hogy a mas olajat kell beletenni meg leroviditettek a csereperiodust 30-40%-kal, szoval most majd a gar idon kivul fog beallni a motor.
2012 -tol meg modositott motor jott ki csak kerdes, hogy meyikbe raktak meg a regi motnort mire kifutott a szar szeria. Lehet hagyom is es nezegetem az outlandert a 2.4-el, aztan ha megis beesik a V6 akkor meg az lesz megint.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
A 2.4-es motor keveske lenne a kocsi meretehez ezert kapta a 6 sebesseges automatat, hogy mindig a leg optimalisabb fokozatban legyen, csak amikor folyamatosan gyengul a motor akkor az automata is elkezd tobbet dolgozni allitolag azok is kezdenek hullani.
Jo dolog ez a downsizing latszik, hogy van ertelme.
Maradok akkor tenyleg az Outlandernel, akar hogy keresgelek arra nem talatam gondot a motorral kapcsolatban.[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Valamelyik egesterbe, mondja is hogy hoztam egy Taxi mercit nemetbol, es mindenki panaszkodott,hogy sok a kilometer benne, en meg mondtam nekik, hogy taxi volt azert kerul 1 millaval kevesebbe, mint a legolcsobb a piacon, de nem vitte el senki. Megunta, megtekerte, kert erte parszazezerrel tobbet, egybol elvittek.
Mindenkinek a tuti vetelk kell, a keves kilometeres alomvetel, kortol fuggetlenul.
Dodge Grand Caravan Sportot 11-12 evesen adtam el 502K km-el.
S80 14 eves Volvoba most van 352K km.
2007-es Priusba 265Km.Most 3-4 eves SUV-okt nezegetek, egyszeruen alig van olyan amibe ne lenne 140-160K mar eleve.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz deicide #101011 üzenetére
Apam mindig is ugy vezetett mint egy isten, evtizedeken keresztul soha egy balaest, soha nem alltakodott az uton, boven millio kilometer feletti futassal-rutinnal a hata mogott...
Egy teli napon reggel 3-kor tok sotetben, lakott teruleten kivul 90 helyett 70 Km/h sebessegessel ment eppen amikor egy bukkanobol kierve a kisteher kellos kozepevel elkapott egy kivilagitatlan biciklist az ut kellos kozepen.
22 -23 eves volt a bringas srac, ket napig elt meg a korhazban. Azt mondtak az orvosok, hogy minden letfontossagu szerver olyan mertekben karosodott, hogy teljesen esellytelen. Apam talan haromszor ment ki szembesitesre a helyszinre, hogy volt, mennyivel ment, miert nem tert ki a szembejovo savba. Egyszereuen vedhetetlen volt a baleset, de egy heten at meg az ures teat is kihanyta annyira bantotta a dolog.
Azt mondta nekem, remelem, hogy neked soha ne kell majd szulo vagy gyerek szemebe nezned amikor megolsz vagy megnyomoritasz valakit. Ezt kivaom neked is.
-
gaborbol
őstag
válasz runner 125 #103628 üzenetére
Ez, hogy lehet 2008/08-havi? Az enyem 2007-es volt es az mar az uj kasztnis volt. Ez inkabb a 2006 es elotte.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz DeFranco #103974 üzenetére
Meg csak az sem feltetlen kell. Modernebb autok legtobbje(2000-es evjarat ) ketto O2 szenzorral vannak szerelve, egy a katalizator elott egy a katalizator mogott.
Az elso O2 szenzor ertekebol tuja a kocsi, hogy mi lett lett bekuldve a katalizatorba a masodik O2 szenzor ertekebol meg, hogy mi jott ki belole. Megnezi a ket erteket es, ha nem adott tartomanyon bellul van akkor kirajka a sarga lampat a muszerfalra, hogy irany a szerviz.[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Ezt szivem szerint azonnal megvennem :
[link]
Menne ra egy gyari krom felni es ennyi.[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Latod kik csinaljak, teljesen megszokott kep. Heti szinten lehet latni, hogy festik a gepeket a haz elott.
Egy epp kocsi nincs belole soha, ossze vissza vannak torve-zuzva, tele matricaval, meg a muanyag krom latszatu szirszarokkal, szarnnyal megmorcositva. Oreg jappo gepeket szoktak venni, na meg a kisteher, esetleg oreg SUV
Amugy tok normalsiak, van 6-8 srac akik itt dolgoznak a tulajnak akitol berlem a hazat. Persze epitoipar, minimalber felett picivel, abbol gazdalkodnak ami van.
Gondolom ahonnan jottek, ott nem igazan elerheto az auto, ezert nem tudnak vezetni, meg megy a "tuning", az almok megvalositasa. En is ezt csinalom tulajdon keppen, nem sokkal profibban.[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Nem tudom biztosra, talan bobsys is emlitette itt, hogy rengeteg no vezet "izomautot" en speciel Challenger-t csak es kizarolag noi vezetovel lattam eddig, pedig gyakran latom oket.
Par hete nezegettem egy Lotus Elise-t a parkoloba, ahhoz egy 50-es no csoszogott oda szo szerint, 2 Tesco-s( itteni megfeleloje) szatyorral a kezeben.[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Tavaly vettem a Prius 2-t amibe nem volt Bluetooth gyarilag, ma tettem bele egy "gyarit ".
Arban szerintem nagyon rendben volt. Szifon6 es android is szepen megy vele gond nelkul, nagyon korrektul mukodik, igaz csak az elso hangszorokat hajtja, de mivel sokat telefonalok vezetes kozben, erre tokeletesen megfelel. Zenet is viszi annak azert a minosege nem annyira meggyozo.1-1.5 ora alatt bele is fabrikaltam. Nagyon otletesen meg van csinalva a kocsi kulonben, minden alkatresz szinte pattan ki meg be, es egy ful le nem tort a szereles soran es semmi nem zorog. Azert nem gondoltam volna, hogy ennyire szet kell bombazni.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz maggi1886076 #106495 üzenetére
Nem volt ez olyan veszes, minden szinte kipattan a helybol alig van benne csavar.
A Lincoln Towncar-on szellozo ajto motort kellett volna cserelnem az 4 oraig szedtem csak szet, aztan fel is adtam, mert meg felig sem voltam meg vele, egyszeruen brutalis, hogy abba mit szart epitettek be.
Van, hogy 400-600 merfoldet megyek hetente, es sok a hivas melo miatt, most verge nem kell szarakodni a telefonnal, nem kell dugdosni, ha rendor jon.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz ACAB95 #107471 üzenetére
Csak kivancsisagbol rakerestem, hogy megis milyen lo ez, aztan ez jott be elsore: Teljesen egyedi...
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz szőröscica #107482 üzenetére
Volt kollegam nagy VW GTI rajongo, a harmadik hasznalt GTI utan vett egy 0-km-et szalonbol. Megkerdezte, utannaolvasott, persze nem gond birjak ezek...tul vannak tervezve az alkatreszek. Dedelgette, meg vigyazott ra aztan 30K merfoldnel elkezdett csattogni a vatlo, akkor allitottak a programon, 47K -ig jo is volt, aztan megint elkezdett csattogni, akkor program le veglegesen, 51k motorhiba, $4700-os ajanlat csak a motorra, kocsit eladta es vett egy 4 ajtos jettat. Megse birta.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Amennyi cikket irt belole, siman visszhozta mar az arat
Akar melyik szerelohoz vittek pl a Cougar-t, szinte mind csak takolta, meg eszmeletlen penzekkel huzta le a tulajt. Aki tenyleg minosegi munkara vagyik, az vagy maga csinalja, vagy brutalis arat fizet erte brutalis hataridokkel.
Szerintem az eredeti sved tulaj sem biztos, hogy tudatosan baszta at, lehet vele is kifizettettek a minosegi munkat, aztan ezt kapta erte cserebe.
Nagyot almodott keves penzbol, Vagyunk igy paran, de a vegere csak ossze fog jonni, es szerintem bukni sem fog rajta, legalabb is nem sokat. -
gaborbol
őstag
válasz G.Peter #107792 üzenetére
"Főleg, ha tényleg olyan jó és megbízható autó ahogy állítják."
Soknak ez is okozza a vesztet, hogy ezek annyira megbizhatoak, hogy sosem kell rajuk kolteni! Mire ebbe a korba ernek addigra log a beluk rendesen, aztan kolteni mar senki sem akar rajuk, mert nem eri meg.
-
gaborbol
őstag
válasz Lupi00 #108363 üzenetére
Lehet, hogy csak legenda, de sok helyen mondtak itt (USA), hogy ha 150K+ van a kocsiban es meg nem volt cserlve az automataban olaj akkor nem szabad cserelni, mert a friss olaj leoldja a valtoban lerakodott, koszt, es sokszor elofordult, hogy ezutan elkezdett szarakodni a valto aminek elotte " nem volt baja".
-
gaborbol
őstag
válasz parandroid #108803 üzenetére
Szeretem az ilyen adok-veszek-szerelgetos temakat, pont azon goldolgodtam egy cikkel ezelott, hogy mennyi penzt fog elnyelni vajon ez a kocsi, es olyan 200-300K ra scaccoltam az vetelaron fellul.
Aztan meg mindig nem ugy indul a motor, zorog a valto, a belso ter okadek.Egyszer vettem en is egy oreg corolla GTi-t 100K-ert, ami egy evre ra 550K ba volt, ugy hogy a motorra valtora nem is kellett kolteni, talan 300K-ert ment el.
-
gaborbol
őstag
válasz Criton #108890 üzenetére
Markaszervizes atvizsgalasra mindenkeppen elvinnem mielott megvennem.
Egyszer majdnem vettem egy gyonyoru toyotat "teljesen serulesmenteset".... kereskedotol, aztan amikor felemeltek a markaszervizben akkor mondtak, hogy tobb a glett a jobb aljaban mint a vas. Bar kivulrol nagyon szep a fenyezes es nem nagyon lehet megmondani, de a jobb oldalan a ket ajto is vadi uj. Meg most, hogy igy alaposan nezik, az eleje is kapott, es inkabb feljetsem el. Azotan mindig elviszem, ha ertekesebb autot veszek.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz DeFranco #109322 üzenetére
Ismeros dolgozott ott anno( 6-8 eve), azt mondta, hogy nem lehetett ellopni a tavfelugyelt kocsikat csak, ha tulaj is akarja.
Mondta volt olyan, reggel 3-kor hivta az ugyfelet, hogy elnezest a zavarasert, de nem engedellyezett inditas tortent.
O biztos, teves... bent allok a zart kapu mogott.
Uram, az auto most mar mozgasban van.
Mondom tevedes lesz, bent allok a kapu mogott, a felesegem kocsija elottem parkol,ki sem lehet kerulni, kizart dolog... Tessek! Kinezek az erkelyen es itt all ...( nagy csond) aztan papucs csattogas, es egy hangos A K******rva anyatok, ajjatok meg b+!!! Aztan megint papucs csattogas hallatszik.
B+ ezek lopjak a kocsit!!
Uram, az autot az utca vegen blokkoltuk, az ajto nyitva.Ha nagy ertekul kocsim lenne biztos betennem, de gondolom olyan a havi dij, hogy sima autora nem eri meg.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz DeFranco #109326 üzenetére
Gps zavaro csak egy dolog, attol max nem tudja pontosan hogy hol van,( max talan valamennyire a cellainformacio alapjan) inkabb a mobil telefont kell blokkolni valahogy,hogy nem teliltsa le a kocsit, ami nem annyira egyszeru.
Nem ertek hozza, csak mint laikus arra gondolok, akkor talan inkabb atverni a telefont egyszerubb, hogy a te hazi mobil rendszeredre csatlakozzon ra, ami szinten nem lehet olcso( biztos van parezer euro es ahhoz is erteni kell)
Megint mondom, nem ebbol elek, de gondolom ezek nem a szakma nagyaszai, van egy adott tipus, ahhoz megvan a kutyu meg a modszer, radugja elinditja,aztan elmegy amilyen gyorsan csak lehet.
Ha meg nem jon ossze mert valami extra van benne, es nem valami nagyon nagy erteku ritka verda, akkor tovabb all, mert ket sarokkal arreb lesz egy masik amivel nem kell szorakozni. A trelerrel megint az a baj, hogy tul maceras.
Lehet hulyeseget is irtam? Van ezekben telefon modul is?
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz gaborbol #109338 üzenetére
Egyet a kocsiba egyet a kutyara:
[GPS+GSM system] Erre 5 ev gart adnak $48 dollarert
Hogy on is legyek, megint aktualis a SUV vasarlas
-
gaborbol
őstag
Nissan Qashqai 2010-2012 2.5L benzines lovakrol mi a velemeny? Mennyire lehet benne elferni ket felnottnek hosszab uton(8 ora+)? Konkretan ezt nezem , de a legtobb full fapad beloluk.
Vagy ez lenne vagy egy 2009-es Nissan Murano a 3.5-os V6-tal. Fogyasztas lenyegtelen. Megbizhatosag, biztonsag, kenyelem lenne a legfontosabb. -
gaborbol
őstag
válasz szőröscica #109402 üzenetére
Akkor megnezek holnap mar Muranot aztan meglatjuk mennyire jon be.
-
gaborbol
őstag
válasz runner 125 #109462 üzenetére
Csikos is igy kezdte, aztan mi let belole.( latom mar irtak)
Ha nincs jol felszerszamozott garazs, ido, szaktudas akkor szerintem kar megvenni.[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz runner 125 #109491 üzenetére
Igazabol ma mar mindenre ra lehet keresni az interneten, jo esellyel siman lehet talani, fenykeppel videoval dokumentalt komplett szerelesi utmutatokat a nepszerubb 5-20 eves autokhoz. Esetleg valamit nem sikerul kitalani akkor a JustAnswer.com-ra bedobom aztan jeletkezik a markaszervizes ember 10-20+ eves szaktudassal, gyari szerelesi utmutato beillesztve elmagyarazva, mit hogy, milyen speci szerszamot szerezzek be-honnan, vagy mivel lehet helyettesiteni, es mindezt perceken-orakon bellul, par ezer forintert.
A gond szerintem a kor, ilyen koru autohoz nem lehet annyira egyszeruen infot-alkatreszt szerezni.Kell egy "Karesz", meg egy "Sanyika", aki mar latott ilyet es kapasbol tudja, hogy ez nem a 121-esbe valo alkatresz hanem a teszem azt 122-es banat tudja melyik evjarata, mert ez 3 mm-rrel hosszabb, mint ami kene bele, csak valaki beletette anno. Kell neki egy fix garazs ahol lehet patyolgatni, meg nem kell mozgatni folyamatosan. Ha valaminek nekiallsz, es nincs hozza alkatresz, vagy nem jot kuldtek, vagy munka van akkor ott lehet hagyni napokig-hetekig szetszedve.
Es iszonyat penz meg ido megy majd bele, akar mihez nyulsz, majd latod, hogy a mellette, alatta-felette levo alkatresz sem tokeletes, ha mar ennyire szetszedted, ha mar ezt csereled akkor azt is kene, te is maximalista vagy nem fogod ugy hagyni.
IT mellett szinte semmire sincs idom, lejar a hivatalos munkaido, aztan az esetek nagyreszeben meg napi par orat rahuzok, es akkor hetvegen-este-ejjel jonnek a komolyabb karbantartasok-rendszermigraciok.
-
gaborbol
őstag
válasz Declare #109620 üzenetére
Nekem Dodge Grand caravan volt Flexfuelbe, ugyan erre jutottam. A sajat forman mindenki azt mondta, hogy nem eri meg beletankolni, mert gyengebb lesz, tobbet ker belole, tobbe jon ki mintha benzinnel jarnek, es mivel oregebb volt a verda, megvolt a lehetosege, hogy az eddig lerakodott koszt az etanol majd szepen feloldja es akkor jonnek majd a gondok.
-
gaborbol
őstag
Mi a budos banatnak raktak a normalisabban felextrazott muranora 20-as kerekeket?
Meg az "alap" 18-as is baszott nagy, akkora mint egy malomkerek. -
gaborbol
őstag
válasz Gergőke88 #109709 üzenetére
Az osszesben ugyan az a motor van nincs se erosebb, se gyengebb, harom felszereltsegi szint kozul lehet valogatni S,SL,LE. Az alap (S) verziohoz a 18"-as felnit kapod, fulloshoz(LE) amihez van gyari navigacio arra meg 20"-as kerul, de ugyan az a V6 3.5L-es motort kapod mind a harom verziohoz.
Holnap Megezem ezt a kettot, az LE tetszik bar a bor nem kene bele. Lat ezeken valaki valami gyanusat, a fel liter szilikont leszamitva?
[link][ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz tresh #109760 üzenetére
Azert a mazda sem vilagosodott meg egybol. A hasznalt CX-7 vasarlast konkretan a turbo es a motor nagy aranyu meghibasodasa miatt huztam ki a listarol. Ott nem egy embert szopatott be a Mazda eleg kemenyen, es meg ok hibaztattak a vasarlokat, hogy nem csereltek olajat idoben, pedig itt asztan megy az olajcsere 3000 merfoldenkent orrba-szajba.
-
gaborbol
őstag
Valaki egyszer linkelt egy kepet amin ket auto korvonalal volt egymasra teve, igy jol lehetett latni a meretbeli kulonbseget. Tudja valaki melyik volt ez az oldal?
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Mult heten talatam egy elso gazdas-serules mentes Muranot a kozelben, tulajdonostol elado, 20+ keppel hirdetve, tenlyeg szep kivul-bellul, arsav majdnem teteje. Hetfon hivom mikor lehetne megnezni?
Barmeyik nap 5 utan jo neki, melo utan mindig raer.Szerdan 5 utan jo? Jo, hivom, nem veszi fel. Este 10 kor ir egy emailt, hogy bocsi nem ert ra, de pentek 5 utan jo lenne-e nekem? Jo. Penteken hivom 5-kor megint nem veszi fel. Este 8 kor hiv, hogy most raer, johetek. Ha most azonnal elindulok akkor pont tok sotetbe erek oda, nem latok semmit a kocsin, Hetvege?
Vasarnap reggel 10 jo lenne-e? Persze. Reggel 8:30-kor hivom, hogy mondja a cimet. Nincs valasz, delutan 2-kor hiv, hogy ma megsem er ra, mikor lenne nekem jo a heten?
Hat B+, ha nem akarod eladni, minek hirdeted? Es meg negyedszerre is beszopatna, sok sikert kivantam neki udvariasan az eladashoz.Annyi ember panaszkodik a Muranora megbizhatosag miatt, hogy elegge meginogtam vele kapcsolatban.
Toyota venza-t kezdtem el nezegetni, kicsit dragabbak, de talan okkal.Nem konkretan errol, de magarol tipusrol van valami veleny? Szinten V6 3.5 L-rrel vennem .Tudom, hogy ez egy "igazi" SUV, csak egy magasitott avensis.
[lToyota Venza][ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz fi:zi'k #110101 üzenetére
Az evi 9K valoban nem valami sok egy nagy kenyelmes hosszu utakra tervezett kombiba. Nem tudom miert ilyen fakok a kepek, de hatso ules sokkal viseletesebbnek tunik mint az elso ami ugye nem nagyon lehetseges. De barmi lehet, meg kell nezni joparat eloben, ki kell probalni amennyit csak lehet, akkor konnyebb osszehasonlitani oket.
-
gaborbol
őstag
Ma elkoccoltam egy kereskedesbe megnezni/kiprobalni egy verdat. Egy gazdas, tenyleg serulesmentes, hibatlan 3 honap garral elado.
Elotte felhivtam oket, hogy van-e barmi gond a kocsival?
Sertodott hang a telefonba: Termeszetesen nincs, nem is ertik a kerdest. Szuper!Odamegyek az udvar olyan szinten fullon van az elado kocsiktol, hogy nincs hol megallni. Pont elmegy egy kocsi, annak a helyere beallok, kiszallok, korbenezek,kiszemelt kocsit sehol sem talalom.
Jon egy csaj, hogy az a kocsi amit keresek a garazsban van, mindjart mutatja. Okes.
Egy baszott nagy teremgarazs, rogyasig tele kocsival, de nem csak, hogy bent allnak a parkoloba, hanem minden egyes negyzetcentimeteren van egy kocsi, kijonni se lehet semmivel.Minden kocsiba leengedve mindket elso ablak, azt mondja az osszesbe benne van a kulcs, inditsam be batran amelyik tetszik.
Bal oldalrol ki sem lehetett nyitni, mert egy Landover van mellett szo szerint 5 centire, jobb oldalrol volt kb 25 cm hezag. Addig fogtak az ajotot, hogy ne verjem le a bal oldalon parkolo mergat veleA garazsban tok sotet volt, de vajbor uleshuzat igy is olyan retkesnek tunt mintha minden ulesen taroltak volna egy komplett motort motorcsere kozben. Ha valaki ennyire igenytelen a belterre amit maga korul lat minden egyes alkalommal az mennyit foglalkozhatott azzal a resszel amit nem lat belole?
Beinditom, emberesen surrog a motorban valami amig be nem melegedett, persze a check engine is egybol felgyulladt rajta. Motor leallit.
Na, hogy tetszik az auto?Jo lenne talani valamit az elkovetkezo 4-5 hetben.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz parandroid #110246 üzenetére
Soha eletemben nem vettem kereskedotol kocsit, KP es maganszemelly. Soha nem is volt gond.
Ez a 3-6 eves kategoria amit nezegetek szinte mind kereskedos, elvetve van egy-egy maganszemelly, ok joval olcsobban adjak a kocsit,.
Gyakorlatilag nem tudok olyan embert a kornyezetemben aki sajat maga adna el a kocsijat. Ez egy felesleges nyug az ittenieknek.
Havernak vagy egy fiatal( 5 eves) Chevy Impajaja, nagyon megkimelt, keves kilometeres, most vett egy 2013-as Grand Caravant. Az ottani markakereskedo $4K-ert szamitotta be volna a kocsijat. Elmet egy mezitlabas kereskedesbe ott $6.5K-t ajanlottak erte es $9K korul tennek ki.Ami jelenleg tetszik es arban is jo az messze van. 2.5-3 ora egy iranyba, viszont most talatam 3-4 esetleg 5 kocsit is egy rakason, lehet kiveszek egy nap szabit aztan lejarom oket sorba.
Az a baj tul sokat olvastam utanna Ne merek venni mar semmit.
A mazda CX-7 tetszik, de csak 2010 tol van szivo benzin az elotte levo 2.3L turbosba kifekszik a turbo, atugrik a lanc, megfo a motor. A szivo valami 160 lo a turbos 244 le? szivobol alig van, turbosbol Dunat lehetne rekeszteni.
Chevy Equinox 2009 uj modell, jol sikerult, de a 2010-2011 motor zabalja az olajat. 1 liter/ 3000 Km-es olajfogyasztas GM szerint teljesen rendben van.
Nissan Murano 2009-tol szinte mind V6-3.5 L, nincs a motorral gond viszont szinte mind AWD es mindbol a dol az olaj az osszkerek hajtasnal valamint a valtobol is, 2003 ota ismert a gond, de meg nem sikerult kijavitani/ elismerni egeszen 2012-ig panaszkodnak ra.
M. Outlander, 2009-tol a V6-os motor baszott ritka lett, csak a GT be meg XLS-be rakjak, mar a 2.4-es benzineseket is nezem beloluk, de alig van elado. Viszont mar szivarognak be a 2011-2013-es modellek az arsavomba 2.0- benzines motorokkal ami nem kell a kutyanak sem, mert egyszeruen nem megy.
AMD Power: Ezek tetszenek. Nagyon a szivo mazda vagy az outlander fele hajlok, de felek hogy mindegy mit veszek majd belenyulok valamibe aztan szivo lesz!
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz rbalint88 #110275 üzenetére
Highlander picit nagynak tunik, arban is feljebb vannak, felesegnek nem tetszik annyira es mivel 90%-ban o fogja hasznalni ezert az o velemenye mervado. Volvo-Toyota FJ Cruiser szinten hasonlo okok miatt nem jatszik. Igy is sokat nyuglodtunk, hogy legalabb ez a lista osszejojjon.
Annyi lenne a lenyeg, hogy ha talanek valamit 3-5 evesen, akkor egy 5-7 evet lehuzzon komolyabb gond nelkul.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz Bati0501 #110483 üzenetére
Nalam lassan 1 eve van egy prius 2-es, kimondottan melos kocsinak vettem, ugyfelekhez kijarkalni.
272K Km -nel jar lassan es szepen egyben van. Egy bal oldali kerekagyat vettem hozza, meg egy belso huto/futo ventillatort, mindketto elo szokott fordulni. Elobbi 22K Ft volt 5 ev garral, utobbi 13K 10 ev garral.
Szerintem alkatresz nem veszes hozza.Az 1.7-es "big block-kos" civichez kepest is rendesen megy es valoban meglepoen csendes. Nalunk ezeknek mar nincs nagy ertekuk az enyem $4K-volt, innen mar nem nagyon van ertekvesztes
Tankolasnal szoktam nevetni, mert 20-25 dollarbol tele lehet tankolni.[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz norbert1998 #110660 üzenetére
Azert talan lehet valamit talani ami kihuz par evet. Olyat keresnek ami nem rohad annyira es a bode-fenyezes viszonylag egyben van. A tobbivel azert el lehet boldogulni, persze az igenyekbol le kell adni.
Lehet valami 0.8-as Maruti-Alto-Tico val jarnal a legjobban, mert olcsok, keveset fogyaszt, halomba van hozza bontott cucc.
Volt ilyenem masodik autonak, es persze egy szar egy gyosz, de szeretheto, olcso, megbizhato. Egy Pecs-Budapest-Pecs sem volt neki gond.
[link]
[link]
[link]
Meg, ha beut a legrosszabb es motor-valto cseres is lesz akkor is megvagy 30-40K bol.Van meg par amit esetleg megnzenek:
Nekem Uno-m volt az elso autom, persze 18-evesen tanulokent semmi penzem nem volt, szulok szombaton megtankoltak, kovetkezo szombaton raktam csak le a haz elott, a vilagito szegenysegi mutatoval, meg a budira is kocsival jartam.
Persze ok fizettek a biztositast-adot, javitasokat, kolunben a 3 honap nyari keresetbol semmire sem futotta volna. Illetve egyszer motorcseres lett, a bontott motor munkadij nelkul pont kijott volna.
Viszont megtanultam rajta kicsit butykolni meg vezetni, soha sem tortem ossze, es nem a csaladi auto lett nyegtetve.Bitpork; Totalkarba szoktak elsutni a Big-block hondat.
-Te Pista probalrad mar a mittudomen milyen hondat, hogy az milyen jol megy?
- Ja problatam, tenyleg jo.
- Pedig csak 1.5-os , es hogy megy.
- Az 1.7-es az mar a big block-kos!
- JA A BIG-BLOCK! Persze, akkor mar ertem.[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz aero. #110892 üzenetére
Talan a Rain X -re gondolsz? En is szoktam hasznalni, viszont akkor nem torlok, mert felesleges es a lapatok a semmiert jarnak elottem, viszont az asszonyt ez oruletbe kergeti, o meg engem.
Rain x -es ablakmosot szoktam venni amivel rafujok kicsit az ablakra, elkeni a lapat aztan ennyi.
Multkor kapott a szelvedo egy kovet, es a javitas elott probaltak valami ipari cuccal megpucolni a kavicsfelverodes kornyeket, aztan csak a karomkodas ment. kerdem mi a gond?
B+ lepereg a tisztiszoer rola amint rafujom, van valami a szelvedon?
Rain X. Bocsika.[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Nem akarom elkiabalni, de ugy nez ki, hogy hosszas nyuglodest kovetoen talaltam megint egy Mitsubishi Outlandert Ha sikerul megalkudni a kereskedovel akkor ma vagy holnap el is hozom.
2010 GT, V6 3.0 L, Full extra, osszkerek, egy gazdas, serulesmentes. A fekete bor belsot szivem szerint kihagynam, de ez van.
Egy dolog nem szep rajta, a motorhazteto egyik oldala ferde rajta. Ugy nez ki valaki megprobalta lecsukni ugy, hogy a palca ki volt tamasztva, vagy nem volt a helyen. Beallitjak amennyire tudjak aztan meglatjuk. -
gaborbol
őstag
válasz runner 125 #111636 üzenetére
Itt is vege van a v6 nak, regen meg alap motor volt, szine az osszesbe ezt raktak, aztan jott a 2.4-es negyhenger, most meg mar a 2.0 literes turbus benzines, az az uj alapmotor, csak a GT maradt meg v6-nak. Persze valahol ertheto, atlagfogyasztasa 12 liter korul lesz. Ha nem lenne itt ennyire olcso a benzin en seem rajonganek erte.
-
gaborbol
őstag
Ma hivtak, hogy kesz a kocsi, lemuszakizott, bealitottak a motorhaztetot, raktak ra ket uj gumit ingyen, csereltek elso fekbeteteket szinten ingyen. Mondom WTF, es ezt tenyleg csak ugy ingyen kicsereltetek?
Azt mondtak muszaki nelkul kereskedo nem adhat el maganszemelynek kocsit, es igen, addig meloznak rajta ingyen amig at nem megy at muszakin. Ez nagy pozitivum.
A valosagban a motorhazteto ugyan olyan csale volt, de este 9-ig vannak nyitva varjam meg, megcsinaljak.
Ez a sajat kepuk a hirdetesbol:Oke megvarom, de addig lebasszak a karosszeria muhelyeseket,meg foglalnak idopontot azonnalra, menjek addig meg egy probakort vele, ahova akarok, egyedul, csak akkor jon velem valaki, ha en kerem.
Elmetem a ket uj gumi nem volt kicentirozva, razott a kormany, amugy iszonyatosan megy. Ez elott volt a 2007-es Outlander XLS, elvileg ugyan ezzel a motorral, de az nem ment ennyire. Persze a Prius 2-bol ultem at kovetlen, lehet azert tunt sokkal erosebbnek, vagy a GT-n mas program fut.
Na vissza a szerivzbe, kozbe a karosszeria muhely bezart, mert ok csak 5-ig voltak, csak a szalon es a szerviz van estig. Szoval holnap megint vissza. Amugy eszmeletlen udvariasak, rendesek, csak oda kell rajuk figyelni
Ha valaki ilyet keres es gondolkodik a Rockford- Fosgate premium hangrendszeren akkor ne tegye. Ahogy a neve is mondja egy fos, pont ugyan olyan szarul szol mint a sima gyari alap rendszer, bar a hangszorok es a gyari mely a csomagtartoban szepnek szep
Amugy nagyon korrekt joszag remelem sokaig huzza majd.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen