Hirdetés
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
Frissítve! Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A show késő este kezdődik, de utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
gaborbol
őstag
Ma szoltak, hogy kesz, megint. Talan negyedszerre-otodszorre?
Megkertem aki felhivott es mondta, hogy kesz a kocsi, hogy mivel ez a negyedik alkalom,hogy kesz, legyen szives es menjen mar vele egy kort es gyozogyon meg rola, hogy nem raz-e a gumi/futomu?
A szerelok mar kiprobaltak, es jo! De most o is megy vele. Visszahiv, kiprobalta, hibatlan, jojjek batran.Odamentem, motorhazteto szep, eg es fold, elek szepen futnak, egy nagyon kis elteres van talan egy 5 centis reszen. Elhoztam, autopalya, es ugyan ugy raz 110 korul.
Megint vissza hozzajuk. Adtak egy szerelot, mondtam vezzesse o batran,( en tudom, hogy szar) autopalya...jee ez tenyleg raz...Igen ezert hagytam itt tegnap es kertem, hogy centirozzatok ki.
Hjaaaa, ok tegnap csak a futomuvet allitottak, a kereket nem centiroztak. Es ez egy hivatalos Toyota markaszerviz.Harom ember vezette, (latom is, mert beleraktak 45 Km-t es ket kilometerre van az autopalya) es mondtam nekik, hogy 100-tol raz, 110-nel meg mocskosul raz, a 15 eves 350K--t futott Volvo nem csinalt ilyet.
Szoval itt az elso kep az "Outlander- rol"
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz fi:zi'k #111960 üzenetére
Egy 2015(?)-os benzines Toyota Camry, 5000 Km van benne.
Kicsit vezetve az Outlandert ma, nem cserelnem el ra.
Amikor udvariasan mondtam az eladonak, hogy ez minimum a negyedik alkalom, hogy mondjatok, hogy kesz a kocsi es ugyan olyan szar mint elsore, es megint meg kellett kernem valakit, hogy hozzon ki hozzatok most megint kell keresnem kell valakit aki haza tud vinni, akkor adtak ingyen egy bemutato autot amig nem sikerul kicentirozni az elso kerekeket, de beszarok mert hetfon neztem meg a kocsit, azota nyuglodunk vele.
Baszott rendes a srac tenyleg mindent megtesz,cserebe en se szivom a veret, van ez igy Kulonben nem csak a ket elso gumit adtak ingyen , de hatso tarcsakat es beteteket is csereltek meg kapott egy teljes szervizt, szoval tenyleg sokat megtesznek, de valahogy "mindig elveszik" az auto a kereskedo meg a karosszeria muhely meg a szerelok kozott.
Ma 3:30 kor mondtak, hogy max 1,5 ora es hivnak hogy johetek erte, most este 10 van. Nem egyszeru dolgok ezek.
Irtam, hogy a hifi szar a kocsiban, kiderult, hogy valaki random eltekergette a beallitasait, visszarakva mindent alapra, egesz normalisan szol, viszont megint csak a 15 eves S80-at emlitem, hangosabbnak hangosabb, de nem hozza azt a minoseget,
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz bobsys #111962 üzenetére
Lehet azt vettem csak tizenpar ezresert... Mar viccen kivul gondolkodtam rajta, hogy le kene vinni a helyi bontosokhoz egy centirra, bennuk meg nem csalodtam.
Amikor a goodyear szerviz ketszer atbaszott szinten a centirozassal... eloszor leszedtek az osszes sulyt, hogy akkor ez kesz is lenne, visszavittem akkor raktak ra sullyokat csak nem oda ahova kellett volna Aztan jott a mese, hogy hat oregek a felnik. Mondom mielott idehoztam nem raztak. Hja vegyek mar 4 uj felnit akkor kiderul.
Akkor mentem a bontosokhoz ott erdekes modon sikerult a muvelet elsore.Azert vitte vissza a szolnba, mert adtak ra garanciat. Ha maganszemellynel lett volna egy ugyan ilyen megvettem volna egybol.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Ne is mond...
Szombaton felvettem a szervizvezetotol, azt mondta O szemellyesen probalta ki miutan a szerelo is kiprobalta, minden fasza hibatlan, ha barmi gond van neki szoljak, elnezest az eddigieket.
Mikor visszavittem es a szerelo vezette, valami elkezdett vinnyogni- susogni , olyan hangot adott ki mint amikor az ekszij csuszik, de nem pontosan az volt. Mondta a szerelo, hogy igen , hallja O is, ez ist megoldjak szerinte csak a feszito vagy valami aprosag.
Elhozom, a centirozas ezuttal sikerult, bemelegszik a kocsi, es a vinnyogas el is kezdodik rogton, ugyhogy most reggel visszem is vissza.
Raneztem hogy meg is mi lehet, total ugyan az mint a Acura(Honda) osszkerekes TL-je eseten:
Aztan ez alapjan mar az Outlander alatt meg is talatam, szogre ugyan az a hiba amit o is ir meg az Acurasok is irtak.
$1100 dollar koruli a varhato javitas, garos meg az auto, de sajnos csak a Toyota markaszalon belso garja van ra, ha a centirozas negy alkalmat kivant, bele sem merek gondolni ,hogy ez mennyit fog.
-
gaborbol
őstag
Ket szerelo jott ma reggel tesztvezetni, szerintuk is csapagy hang, de nem tudjak megmondani, hogy honnan jon a hang, ma majd dolgoznak rajta....
Most hivtak, hogy bedobtak a torolkozot, nem tudjak mi a gond, ezert atviszik a Mitsubishi markaszervizbe es talan ok majd tudjak mit kell vele csinalni. A gond csak annyi, hogy a kovetkezo szabad idopont hetfo reggel es valoszinu 2-4 napig kell neki majd a kocsi.
-
gaborbol
őstag
válasz hobizoli #112142 üzenetére
Van persze, de amig "normalisan" allnak hozza addig en sem esem nekik. Elismerik , hogy balfaszok, de ez mellett megtesznek mindent, ezert adtak fel es viszik at a Mitsu markaszervizbe.
Kifizettem a vetelarat, adtak ra egy egy honapos belso gart, csak az elmult heten beleraktak sajat zsebbol Kb $1000 dollart, meg adtak par napra egy uj 2015-os Camry-t kolcsonautonak szinten ingyen amibe tankolni is ok tankoltak. Most hoznak-visznek haztol hazig, ha kell menni vagy vinni a kocsit, remelem mar nem sokaig.
Ha tenyleg az a gondja amire gondolok az megint $1100 korul lesz amit szinten ok fizetnek majd a Mitshubitshi markaszerviznek a javitasert. Mar csak abban nem vagyok biztos, hogy vajon a Mitsu szervizben is annyit ertenek-e majd a kocsihoz mint ezek, mert akkor tenyleg meg leszek love.
Kulonben szopas, hogy egy hete ki van fizetve a kocsi es eddig mentem vele kb vagy 70 kilometer. Most itt all az udvarban mint egy szobor jovo het hetfoig es talan a het vege fele lesz belole valami.
Amig foglalkoznak vele addig van remeny, hogy lesz auto belole. Ha ezt maganszemellytol vettem volna ahogy szoktak "sold as is" kent ( veszed ahogy veszed) akkor most borithatnam bele a penzt sajat zsebbol.
HA vege a mokanak akkor ujra indittatom veluk a gart, vagy addig hosszabbitjak ami fedezi a kiesett 3 hetet.[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz parandroid #112727 üzenetére
Kar a szoert, par hete meg a Volvo topicban hirdette az iget a BMW-rol. Mennyire szep meg jo kocsik es a legtobb ember csak irigy a BMW tulajokra.
-
gaborbol
őstag
válasz Xmodule #113165 üzenetére
Ezt szoktam mondani en is masoknak, hogy lehet belelapatolni a penzt rendesen komolyabb hibak nelkul is.
"Premium" auto kortol fuggetlenul premium alkatresz arakkal jar. Nem tudom, hogy ebbol a penzbol nalatok kapnal- e esetleg egy Prius harmast, arra az ado is biztos olcsobb, fogyasztasban is ott van, meretben nem hatalmas, de nem is kicsi.Nekem is hianyzik az s80, de ahogy mondod 2-3 ev alatt benyelt 300k-t csak az elso futomu alkatreszarban. A Prius ketto meg egy ev alatt egy db ketekcsapagyat meg egy utaster ventit valami vicc aron, es akar mikor tankolom rohogok a kutnal.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz fcbdani #114040 üzenetére
En fiatalabbakat nezegettem par honapja beloluk, 2012-2013 as evjarat, kivurol meg elmegy, de bellul annyira fapad, mint valami kisteherauto.
A 2006-os modellt felejtenem a kikonyoklo motor miatt:
[link]
[link]2007-tol taxikent hasznaltak New Yorkban jopar elment 450K-600K Km ment beloluk, tobbsegben jokat irnak rola. Viszont nem gyartottak beloluk valami sokata, ahogy estek az eladasok 2012-be be is szuntettek a gyartasukat.
-
gaborbol
őstag
válasz Zola007 #114235 üzenetére
Nekem a 1991-es es 1996-os kocsiban es gond nelkul megy(ment az oregebbet mar eladtam) a klima.
Ezert a penzert szerintem kokret tipust nem nagyon lehet ajanlani, inkabb azt kell venni amibol jobbat fogsz ki. Akar mit is veszel a rozsdara kell nagyon figyelni, mert ilyen aru kocsinal, mar nem feltetlen eri meg megcsinaltatni, ha szet van rohadva a verda es nem megy at a kovetkezo muszakin.
A klima jo dolog, ha mindenkeppen kell akkor az kihuzza az ebbol a penzbol vasarolhato kocsik minium 80%-at, mert ezekben az evjaratokban nem volt annyira gyakori. Mivel a bringa meg a horgaszat miatt, nagy kocsi kell az meg a maradek 70 %-at kihuzza az esetleges peldanyok kozul. A 8 literes varosi fogyasztas meg nem biztos, hogy ezekbol tarthato barmivel is foleg klimaval vagy akar telen, ha csak nem egy oreg szivo dizellel ami valoszinu mar parszor megkerulte a foldet.Bongeszve a hasznaltautot.hu-t azert talan ki lehet fogni ezt-azt, de szinte mind a kinalat legalja lesz, lehet az megan, astra, escort, mondeo, barakarmi.
Talan carina, wagon r vonalon indulnek el.
-
gaborbol
őstag
válasz Zola007 #114271 üzenetére
Megane-bol konkretan egyet talatam amit esetleg erdemes megnezni es kb megfelel a kriteriumoknak, kilometerorat ezekbe mar kar nezni.
[link]Nalunk cegesbe volt anno egy 0 kilometers koratol 2000-es vagy 2001-es evjarat 1.6 16V. Arra konkretan 1.2-1.5 milla koltve 6 eves koraig kulonbozo markaszervizben, en azota nem vagyok rajongoja a kocsinak. A vele egyidos Renault Thaliak meg egyszeruen nem akartak beszarni, pedig mindenki drukkolt, hogy essenek szet minnel hamarabb, akkor majd talan lesz helyette valami normalisabb, de azok csak mentek. A megane meg esett-kelt.
Persze ez 1 db konkret auto tapasztalata, nem tudom, hogy ennyi idossen mennyire megbizhatoak. ( Tudom,sokan irtak legutobb is, hogy sufni szervizbe, Pistabacsinal szamla nelkul, meg bontott motorral megallt volna akar 600K ba is a szervizelese, de nem erdekel. Nem az kocsim volt, nem az en problemam)
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz g4bb3r #114303 üzenetére
En is igy vagyok vele. Feleseg mult evben teljesen megtoltotte a Priust nyaralaskor, iden meg az Outlandert szinten koppanora gond nelkul
Persze nem sokszor kell a nagy auto nalunk se a nyaralast leszamitva, de amikor a mosogatogepet meg a faanyagot elhoztam egybe a konyhahoz benne, es nem kellett kolcsonkerni meg berelni semmit akkor azert jol jott.
Nekem az Accord kombi nagyon bejon ahogy van. Szerintem szep- letisztult azt mondjak jo is. Lancer van ket ismerosnel is telejen hibatlanul uzemelnek imadjak, elotte is az volt nekik.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz KAMELOT #114402 üzenetére
Mielott megvenned, menni kene vele amennyit csak lehet, hogy az esetleges kitorolt hibakat vissza tudja rakni, majd bevinni egy hivatalso BMW markaszervizbe, es ott egy teljes allapot felmerest csinaltatni rajta, ugy hogy valamelyik szerelo is menjen vele egy kort.
Mivel nem volt ilyen kocsid, nem tudod ,hogy mi hangzik normalisan rajta, o meg egybol erzi, ha valaminek log a bele.
Megkerdezni, hogy mik a tipushibak, mik szoktak elojonni ezen a konkret modellen milyen varhato koltsegei vannak ezeknek az esetleges javitasoknak. Ehhez meg sem kell venned a kocsid, mar most betelfonalhatsz par markaszalonba es beszelni kell szervizessel, mukafelvetelessel, hogy mire lehet szamitani anyagiakban, mennyi a szerviz oradij a 745-re, mennyiert neznek at alaposan a kiszemelet kocsit. Siman megmondjak a frankot, nyugodtan felhivhatsz par szalont tenyleg papirral ceruzaval szepen leirni ki mit mondott.Az atvizsgalas valoszinu nem lesz olcso, de ez majd ad egy valos kepet, hogy mi varhato a jovoben,
Mit kell cserelni a kocsin- mi szar rajta jelenleg, ezt szepen be lehet majd alkudni a vetelarba, biztos lesz rajta ez-az. Na meg szokod kicsit a premium szerviz oradijjat is. Ezekbe a kocsikba, olyan szintu technika van, hogy lesz olyan, hogy viheted majd barkihez, hozza se szagolnak gyari diagnosztika, meg szerszamok nelkul es akkor mar csak a szalon marad.Ezeket a kocsikat nem megvenni nehez,hanem fenntartani. Toltalcaron millio ilyen cikk van, hogy mi penz megy az oreg csucspremiumba, mert az ara ugyan leesett az eredeti ar tizedere- huszadara, de a fentartasa meg mindig annyiba kerul.
(6-7 evig dolgoztam BMW markaszalonoknak, sajnos nem egyszer voltam tanuja a keseru valosagnak, amikor vagy mar egy eleve szar kocsit vettek, vagy a vasarlast kovetoen par hettel-honappal jott a sokszazezres- arajanlat a javitasra, vagy csak javitas arra szintre, amikor meg eladhato a kocsi a kovetkezo madarnak.)[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Akkor faradj be a legkozelebbi markaszalonba es nez meg mi van kiirva a falra. Van harom kategoria minimum, de van ahol 4-5. BMW modell 1-3 , aztan 5, aztan 6-7 itt vagy benne van az X vagy nincs es van ahol a legnagyobb motor meg extra penz.
Minden munkafazis maximalva van 12 perces blokkokra lebontva a gyar altal, ez alapjan kapod a szamlat felszorozva az adott tipus oraberevel. Lassan 5 eve nem melozom ott, talan 5-7 ezer fortint plusz kulonbseg van-volt egy harmas meg egy hetes oradijja kozott?
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz roberto211 #114419 üzenetére
Lehet nem pontosok ezek a szamok mar, de 1-3 ra talan 12500+afa , 5-os talan 15K+afa, 7-esre meg talan 17-18K+ afa remlik. Nem tudom mar, hogy volt, de volt valami olyan, hogy ha nagy motoros volt akkor automatikusan atesett az eggyel nagyobb kategoriaba.
(Ezek, par eves magyaroszagi arak)[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz KAMELOT #114459 üzenetére
A Volvo S80 15 eves lovam egy fapados talicska volt ehhez az autohoz kepest, amire az utolso ket evben az eladasi arral egyenerteku penzmagot locsoltam ra(csak alkatresz arban- munkadij nelkul), ugy hogy se a motorra se az automata valtora nem kelett kolteni egy fillert sem. Szerintem er majd par meglepetes az 1.8 szivodenesbol atulve.
A 30 eves ruttinal rendelkezo szerelot viheted te magaddal, az nem fog sokat segiteni. A mechanikus hibakat esetleg latja, de azt nem tudja mennyibe kerul bele az alkatresz, vagy hogy honnan erdemes bele cuccot szerezni. Kerdezd meg tole,, hogy hany szamitogep modul van csak a vezeto oldali biztonsagi ovbe?
Ezt olvasd el, hogy mi ido, penz,szopas ezen barmit javittatni:
Marmint nem csak ezen, hanem barmin ami ennyi idos es meg van tomve extrakkal.[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
KB 2 eve vettem a Prius kettest hasznaltan, azota beleszaladt KB 40.000 kilometer lassan 10 eves lesz a kimometerora is kozelit benne a 300K KM-hez.
Elmeleti szinten gondolkodom rajta, hogy le kene cserelni.
Erteke mar alig van ami nem gond, mert eleve olcso volt amikor vettem, kolteni szinte semmit sem kellett ra, leszamitva par aprosagot amit mar a vasarlaskor tudtam. ( 1 kerekcsapagy, utaster ventilator, meg uj gumik meg kotelezo szerviz) Elobb utobb biztos jon majd mar ez-az, futomu, aksi felujjitas cellankent, szoval nezegetem, hogy mit lehetne kezdeni az araval meg egy pici penzzel.Prius 3-nak is szepen lent van mar az ara, Toyota Camry hybrid 2008-2010 szinten olcso vagy esetleg Ford Fusion hybrid 2010-11.
Igazabol nincs gond a mostani verdaval, kabatgombol tankohato, kicsit ugyan lomha, de elvisz A-bol B-be minden nap es ez a legfontosabb. Egyedul jarok vele, de mindig tele van szerszammal- alkatresszel meretre meg eppen eleg, ha picivel nagyobb lenne es jobban is menne az nem lenne hatrany, fogyasztasa annyira nem lenyeges.
Erdemes tartogatni, vagy inkabb cserelni kene a fent felsoroltakra.
A Volvo S80 is egesz szepen birta ugy 10 -11 eves koraig onnantol viszont latvanyosan ontottem bele a penzt inkabb ezt kerulnem el. -
gaborbol
őstag
válasz bitpork #125544 üzenetére
Eddig ezek voltak, de most van egy 3,5 honapos gyerkoc, vettunk hazat amihez van 2 parkolo a haz elott garazs nuku. Ket olyan kocsi kell ami teljesen funkcionalis a mindennapokban.Van a V6-os 3.0 literes Outlander meg kell valami rohangalos-melos ami olcso fenntarthato es mar nem nagy kar erte. ( ez az idoszak most egy ideig nem rolam szol )
Azert gondoltam a Camry hybrid-re, mert megis auto formaja van, a villanymotorral egybe mar 180+ lo, menni is tud ha kell, fer is bele cucc es remelhetoleg 2-3 evig elketyegne talan nagyobb gond nelkul.
Majd, ha megint ramkerul a sor es lesz garazs, akkor veszek valami oreg V8-at aztan rotyogtatom. -
gaborbol
őstag
Meg mindig gondolkodom , hogy a Prius 2-ot Prius 3 -ra vagy Camry hybridre csereljem.
Talatam par hirdetest NY-bol 2012-es 2013 taxik 4000-6000 dollar kozott, de nem is az ar a lenyeg, hanem mind 320.000 -400.000 Km-et futott varosban! Akkor ezek szepen birjak a gyurodest.
[2013]
[2012]Egyre inkabb bejon a Camry. Konkretan nem a taxik, mert gondolom ezeken mar heti szinten lehet szogelni valamit.
-
gaborbol
őstag
válasz tboy93 #127400 üzenetére
2016-os model rmar igy nez ki . Eloszor lattam a reklamot azt hittem ez az uj accord
-
gaborbol
őstag
Talatam egy 2011-es Prius-t, joaron, serulesmentes, egygazdas, szep kivul-bellul, modom az asszonynak elmegyek megnezem aztan, ha jo elhozom.
Okes! De, tisztara mint Columbo, egy kerdes milyen szinu?
Aranymetal?
Hja azt meg se nezd. Csak feher,fekete, es szurke legyen, vagy legvegso esetben ezust.
Hat ooo.Ez a szin gaz?
[link]
Nem konkretan ez a kocsi de ugyan igy nez ki.
Talan pezsgometal is lehetne. -
gaborbol
őstag
Ismeros csaj par napja verter orba a 10 eves Mazda 3-as kocsijat. Autopalyara akart felhajtani, es a felgyorsito savba megijett valamitol az elotte halado 17 eves srac, beleallt a fekbe, o meg ment mogotte, nyomta a gazt... Ma hivtak ,hogy totalkar.
Holnap hivja a biztosito, hogy mennyit fizetnek, semmi penze nincsen pluszba es kocsi kell neki - azonnal... Persze csak japan, szedan es fiatalabb mint ami neki volt, keves kilometers - ugye ssegitek.
Kemeny ebredes var ra holnap...[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Csajszi aki TK-ra vagta a mazda 3-mat, kis gondolkodas utan ugy dontott, hogy marad a mazda 3-nal.
Mivel penz csak a 2010-12 -es modellekre van igy nem kell aggodni a mexikoi gyartas miatt( 2014 nyar ->)
Van a 2 literes 5 seb automata es a 2.5L-es 6 seb automata. Egyikrol sem talalok semmi rosszat, neki meg tok mindegy. Ezek kozul melyik a jobb valasztas?Meglepoen olcso auto, ezeket el is megyek megnezni:
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz footy #130357 üzenetére
Ismeros csajnak is 2006-os Mazda 3 volt ott mind a ket oldalon hatul a kerekjaratnal tenyernyi helyen rohadt, de csak ott sehol mashol. Fonokom Mazda 3-san is ott rohadt egyedul az 2007 es volt. Allitolag 2008-tol felfele mar nem rohad ott se. Sot latta is a mazda, hogy rohad adtak is ra 6 EV extra garanciat. Aki viszavitte annak ingyen javitottak.
Ma kiprobaltam par 2012-es mazda harmast es egesz kellemes megn a 2.0 benzines is. Azert itt se szivbajos a kereskedo. Egygazdas serulesmentes,jojjek batran megnezni. Elmentuk az egesz oldala fujva volt es dorozmas volt a lakk rajta. Mondom ahaz, es tenyleg serulesmentes ahogy montad.
Hja ez ? Csak a feny mashogy esik ra.
Es a tankajto mogott a meg ragado lakkot ki fujtba bele ebbe az amugy hibatlan autoba?
Hat oooo... igen...viszont eleg szepet tudok engedni az arbol, ha meg mindig erdekel.[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Nem szoktam nagyon kocsit autokereskedesben vasarolni, de eleg komolyan nyomjak paran itt is.
Minden hasznaltauto melle a kereskedonek ki kell nyomtatnia a szerviztortenetet, ha megveszed a kocsit akkor egy alairt peldany nalad marad, egy meg nala mard, es akkor nincs felesleges mutogatas.
Szerviztortenet nem csak a markaszervizben tarolodik, hanem erre letrehozott szervezetnel.Nem csak szerviztortenet van benne konkretan, hanem elozo tulajdonosok szama, volt-e berbe adva, volt-e torve, ha igen akkor mennyire, jeg-arviz kar, TK, volt-e taxi stb, zolkartya vizsga -bukott-e meg, van-e hitel kocsin, stb
Ez egy jo kiindulasi alap, viszont amikor nem casco-ra csinaljak meg az osszetort kocsit, hanem elviszik pl Joe-hoz aki okosba dolgozik akkor azert bele lehet szaladni a pofonokba eleg gyorsan
Nemelyik ilyen egy gazdas, "serulesmetes" olyan szinten torve volt, hogy nem volt egy ep oldala. Mondom az embernek, hogy ezt, hogy lehetett igy megtorni?
Ez? Hat serulesmentes olvassam el a reportot.
Se a feher festekben levo csillam nem stimmel se a lakk kinezete a tetohoz kepest.
Aaa ez csak a feny, ahogy eri ugye a kocsit.
Dugd mar be az ujjadat az ajtoresbe, meg ragad a lakk, meg sem szaradt....Na ez az ar amit a kocsin latsz, meg amit az elejen mondtam csak egy jelkepes szam, szep engedmenyt tudunk adni am belole
2 Literes Mazda 3-bol atulve az 1.8-as Corollaba mintha behuzott kezifekkel jarna az ember. Nem gondoltam volna, hogy ennyire nay kulonbseg lesz.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Volt egy 2010-es corolla 60.000 km-rel hirdetve, felhivom. Holgy mondja, hogy ferje hasznalja harmadik autokent, szalonbol vettek ujonnan, teljesen rendben van, balesetes sem volt.
Mikor lehet megnezni?
Barmikor, ferjem fogorvos, itt a cim, lehet menni barmikor.
Kepek alapjan is rendben volt, igaz messzirol volt fotozva. Arsav legteteje kerdezem, hogy mennyire iranyar ez, 1.5 ora csak oda az ut. Hat alkudni nem nagyon lehet belole, mert annyira renben van a kocsi.
Okes, ha igy van akkor most indulunk, kp-ban tudunk fizetni....
Odaerunk a rendelohoz, kijon a doki, itt a kulcs nezzuk at, vigyuk el
pacienssel van, majd hivjuk ha vegeztunk. Kinyitom a kocsit, budos, es olyan mocsok van benne, hogy 200k-s futast is nehezen hittem volna el. A hatso fejtamlak golyostollal osszefirkalva, de nem csak vonalak, hanem konkret gyerekrajz a teljes feluleten, ules muanyagok szejjel kopva. Mindket elso lengescsillapito porvedoje, szetszakadva, fekvorendornel valami kopok hatul, elol a motor felol szinten daralodik valami finoman, minden elemen par centis horzsolas.
Hivom, hogy meg is vagyunk. Mondom, ez hogy?
6 nap 10-12 orazik, van 3 gyerek, es alig el, semmire nincs ideje. Vajon olajcserere sem volt?
A keves kilometers orvos kocsija . Ott is hagytuk.[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz AMD Power #130892 üzenetére
$8500 dollaros kerettel indult, lett belole 9500, csak hat az igenyek meg a piac meg ott sem talalkoztak.
Eleg sokat megneztunk, de sok a kilometer,ne legyen mar 6 evesnel oregebb, nem latja a kocsi elejet, tul nagy a kocsi, vagy eppen tul kicsi,vagy 10K az meg mar sok, stb...Majdnem egy 2012-es civic hybrid lett, de annak nem latta az elejet .
A vege az lett , hogy markakereskedesbol vett egy 2012-es 1.8-as Corollat 80K-val, amire van 2 ev Toyota extra gar, igy 11500 dollar lett a vege.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
válasz rbalint88 #134580 üzenetére
Prius 2 45K-ra levetitve 5.1 litert csinal nalam varos + autopalyara vegyesbe, persze nalunk az is max csak 112km/h szoval 130-140km/h kozott biztos eszik rendesen.
Felhajtosavban, padlozaskor bog a motor, de el lehet vele jarkalni esszel barhova. 1600 kilometers nyaralast is szepen megoldotta, persze nem erre valo annyira az ules nem kenyelmes azert.Lassan 290K km van benne, a 45K alatt gumi es olajcseret leszamitva, csak egy jobb oldali kekercsapagyat es egy utaster ventillatort kellett benne cserelni, de ezt mar akkor tudtam amikor megvettem.
Torony magasan a legmegbizhatobb kocsi azok kozul amik eddig volta, es minen mukodik rajta.Cserelni szeretnem valami fiatalabbra, vagy a P3 lesz vagy a Camry hybrid.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Nalunk szokott lenni elore meghirdetett nap amikor lehet vinni a kocsi meg a gyerekules leirasat es hivatasos rendorok teszik be a kocsiba (ingyen) a gyerekulest, vagy korrigaljak a mit a szulo elkovetett.
Azt mondak 10 ulesbol 8 vagy nem megfelelo vagy nem megfeleloen van beszerelve. Szoktak kijarni direkt helyszineln ahol gyerek is reszt vett a balesetben, es rengeteg mentheto-megelozheto lett volna, ha a szulo tudta volna hogy mit kell csinal.
En is berkatam az ulest es biztos voltam benne, hogy minden franko... aztan kiderult hogy nem. Amikor a rendor reszletesen elmagyarazta, hogy az akkor 4 honapos lanyom hogyan halt volna meg egy esetleges balesetben a nem megfeleloen beallitott ules miatt, az azert egy eletre szolo lecke volt.
-
gaborbol
őstag
válasz LuckyL #139649 üzenetére
Amikor beszereltem akkor csak az ules kezikonyve alapjan csinaltam es a hatso ules 2 gyari rogzitesi pontjat hasznalatam. Viszont a kocsi kezikonyve alapjan, ezt nem lehet. Egy pont es az ov athuzva.
Nem huztam meg elegge a szijjakat. Bele kell terdelni teljes testsullyal az ules aljaba, es valakinek meg meghuzni a szijjakat. Egyedul egyszeruen nem lehet annyira meghuzni amennyire kene.A baban az ovnek a szijja sem volt elegge meghuzni, a melkas csatt ala eppen, hogy csak be tudd eroltetni az ujjad.
Ami a legnagyobb gond volt, hogy a melkas csatt tulsagosan lent volt. Az a rendor szerint siman ol onmagaban, mert nincs kialakult igazi csontozat es a csatt szetroncsol mindent, ha annyira lent van mint ahova en tettem.Csak a szeggcsont kozepso-felso reszen lehet a csatt.
Mas amikor en olvasgatom, hogy mit kene csinalni elsore, meg mas amikor valami 15 eve ezt csinalja nap mint nap. Ingyen van, legyen 100℅ os, es ne ezen muljon.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Ha lehetoseg lenne elhozni egy 1979-es V8-as Porsche 928-at, 5-os kezivel szinte ingyen ami kuplung hibas es eleg viharvert kivul-bellul, viszont mar veteran, ado-biztositas fillerekbe kerul csak, (beznin szinten olcso), kizarolag szerelgetos, hobby autonak, lenne aki belevagna?
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
-
gaborbol
őstag
Kossz mindenkinek a velemenyt.
Atkuldte az ember a belso kepeket, most mar ertem miert nem rakta fel a hirdeteshez.
Azt mondta ugyan, hogy a szelvedo meg a kuplung cseres, de azert nem igy kepzeli el fejben az ember ezeket elsoreTegnap atolvastam par 928 restoration project-tet. Csak a bor belso + szonyegek helyreallitasa olyan $4-5K lenne onmagaban. Ha 1 dollaert elhoznam akkor sem eri meg ezzel foglalkozni, alkatresznek lehetne megvenni, kiarulni, de arra meg se ido se extra hely.
Jobban belemellyedve, az elso szerianak amugy sincs ara, egy hasznalhato peldany atlag $7K korul mozog, egy teljesen restauralt meg $15-20k korul. Szinte mindenhol azt irjak, hogy nincs erteke a kocsinak
Ez volt az elso orr mototors - vizhuteses Porsche, es igazi marka rajongo( nem, hogy gyujto) ra se nez ezekre, ergo sosem lesz klasszikus, vagy erteket novelo auto kiveve a 928 GTS.Mindezeket leszamitva, mindenhol megemlitik, hogy a mai napig szep a formaja, eszmeletlen megbizhato, meg mindig alkalmas akar napi kozlekedesre, kenyelmes, konnyen vezetheto, nem benzin temeto, es a benne levo V8 ma is eleg a kellemes autozashoz,
Szeretnek valami regi autot (1986 vagy oregebb ) ami picit kulonlegesebb, stilusos, V8-as, megbizhato, nem kabrio, es el lehetne vele menni egy tobbszaz (esetleg parezer) kilometers turara vele, lehetne szerelgetni, de nem csak egy feneketlen kut lenne ahova bedobnek minden pezt aztan a vegen kivennek belole 20-30% -ot.
Ez pl a mostani ismeretekhez kepest egesz korrekt arban.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
-
gaborbol
őstag
válasz Wiz Khalifa #142645 üzenetére
Nalunk anno volt ilyen talesz cegesbe amit alig vartuk, hogy szetessen es kapjunk valami mast helyettuk, persze sosem estek szet.
Hitelt felejtsd el, csak annyit kolts erre, hogy biztonsagosan elvigyen A-bol B-be, ha marad mellette nemi penz, azt rakd felre a kovetkezore ezt meg addig kell hajtani amig csak lehet.
[ Szerkesztve ]
-
gaborbol
őstag
Megneztem mennyi lenne a biztositas, ha a Prius 2 helyett egy Prius 3-mat vennek -> + 170Ft /ho.
Prius 2 -> 2012 -2013 Charger V8 RT -> +210 Ft /hoNem konnyu dontes Persze mit kezdenek a Hemi-vel a hetkoznapokba? Az inkabb masodik harmadik kocsinal valo, menni ugysem lehet vele a korlatozasok miatt, de a Priust meg unom... Persze a logikus dontes megis csak a Prius 3 lenne. Sajnos csak egy kocsi lehet, a meglevo Outlander mellett.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen