- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Redmi Note 10 Pro - majdnem minden stimmel
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Samsung Galaxy Watch Active 2 - láthatatlan gyűrű
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- A Samsung megnyitja külsős appok számára az AI fordítás lehetőségét
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
-
SGF24 - Remekül fest a Phantom Blade Zero
gp A Summer Game Fest utolsó játéka nem más volt mint a PC-re és PS5-re készülő játék, amelyhez még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
jozefgucci1
addikt
válasz blt.62 #94129 üzenetére
Már bocs ,de aki azt mondta , hogy nem fontos a katalizátor az milyen szerelő ? Azon kívül , hogy környezetvédelmi előírás , még a motor fojtásában is szerepe van . Mindenképpen pótolnám mégha utánagyártott akkor is .
Origin :jozefgucci1980 , Cod =játszótéri mászóka színekkel operáló, vérpistikebőszítő játékmenet...
-
Qru
MODERÁTOR
válasz blt.62 #94234 üzenetére
Picit jobban fog menni de cserébe többet is fog enni mert nem lesz akkora fojtás.
Ja és ha belefutsz egy (kpm) ellenőrzésbe komoly bírságra számíthatsz, plusz a hangos verdákra jobban vadászank a rendőrök is. Arról nem is beszélve, hogy műszakin így tuti nem megy át a géped legálisan.#nincsbennetarcsi
-
giigz
veterán
válasz blt.62 #95274 üzenetére
Persze, kapható, ezekhez a ~20(+) éves Mercikhez is ugyanúgy rengeteg utángyártott alkatrész van, max. ennyi a különbség, hogy nincs mindig készleten Magyarországon, hanem az utángyártó külső raktárából hozzák meg 1-2 nap alatt. Most ránéztem egy 1982 és 1993 között gyártott W201 Mercire 2.0 benzin, ugyanúgy vannak utángyártott olajszűrők pl. 898 Ft-ért Purflux, ami már jó minőség.
Tehát ilyen autóhoz is lehet filléres az alkatrész.
[ Szerkesztve ]
-
szőröscica
addikt
válasz blt.62 #95274 üzenetére
A gond ezekkel az autókkal az, hogy idősek, és emiatt nagyon sok alkatrészük, ami műanyagból és gumiból van, egyszerűen elöregednek, és a lehető legvéletlenszerűbb időpontokban törnek borsot az orrod alá. Persze ezeket meg lehet előzni, ha vásárláskor mindent kicserélsz, de az nem két filléres móka lesz.
Ennek ellenére én azt gondolom, hogy ha már ennyi ideje szemezel velük, akkor egy jó állapotú példányra csapj le, és használd örömmel.
-
-
8th
addikt
válasz blt.62 #95314 üzenetére
2006-ban ültem utoljára W124-ben de emlékeim szerint az átlagosnál alacsonyabb az üléspozíció bennük. Írtad korábban, hogy problémák vannak a lábaddal. Mercibe biztos, hogy kényelmetlenebb lenne a ki-bejutás mint a mostani autódba.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
WunderKinder
tag
válasz blt.62 #95408 üzenetére
Nem kimondottan vagyok karcsú (193cm/118kg) és W124-em van. Elférek benne kényelmesen, de a vezetőüléseket gyilkolom. 5 év alatt már a második ülést ülöm szét. Az előzőben széttört a háttámla keresztmerevítője, a mostani még csak nyekereg. Akinek nagyon vastag a combja és rövidek a lábai annak érdemes lehet a gyári hajókormányt kisebbre cserélni.
-
TaaT
veterán
válasz blt.62 #96279 üzenetére
"Vagy nem Létezik full extrás B4?"
De, főleg usankában, persze Európában is előfordulnak.
Viszont sztem egy jól felszerelt passat ami nincs fél lábbal a bontóbal veszélyes árban lesz.
szerk.: Lehet B5-ből hamarabb találsz elfogadhatót, abban azért több a jól felszerelt.
[ Szerkesztve ]
Give them hell Ukraine!
-
TaaT
veterán
válasz blt.62 #96284 üzenetére
Az 1.9-es TDI-ből a 90lovas az egyszerűbb (no kettőstömegű, no változógeoturbo), az autómata váltót én sem ismerem de biztos nincs velük akkora szívás mint a későbbi tiptronic-okkal ha megmakkannak.
tboy93: Azért szerintem előbb talál B5-ből jól felszereltet mint B4-ből.
Give them hell Ukraine!
-
!Overdose!
őstag
válasz blt.62 #108620 üzenetére
Képet nem tudok, de keresgélj a neten. Egy gyári (akár más Citroenről) vagy az utángyártottak közül valami modernebb formavilágú jobban állna neki. Használtautón, Racing-Bazáron, OLX-en elég nagy a választék.
[ Szerkesztve ]
Villanyszerelés - Klímaszerelés - UPS javítás, karbantartás
-
deicide
veterán
válasz blt.62 #116181 üzenetére
7 éve járok egész évben téli gumival az F Astra-n, volt 2 vészfékezésem is nyáron, semmi komoly különbséget nem éreztem, nem is kopott számottevően, de ennek nálam az az oka, hogy 70%-ban pályán használom, konstans 120 körüli tempóval, kevés város és országút van benne, ahol többet kellene fékezgetni és jobban kopna. Szóval ha 4-5 évente cseréled és nem egy többszáz lóerős autóról beszélünk, jó lehet.
Arra figyelj, hogy néha azért legalább centrírozni vedd le, mert 5 év alatt kegyetlenül rá tudnak rohadni a kerékcsavarok.
Live fast - On high - Repentless - Let it ride
-
kenguru99
aktív tag
válasz blt.62 #116181 üzenetére
Az autonavigator.hu letesztelte a nyári melegben a téli gumikat. Siralmas eredménnyel. Néhány vészvékezés hatására cafatokra szakadt a futófelület.
Kégaléria 14-15-16-os képek. -
-v-
addikt
válasz blt.62 #117475 üzenetére
Ha ennyire az olcsó fenntarthatóság a fontos, felejts el minden prémiumot, ha semmi szopórollerre nem ülsz fel akkor is sokkal többe kerül a fenntartásuk (nyilván mindjárt jön piggy és megmondja ez nem igaz, csak szeretni kell - de mégis). Egy ilyen X5-re évi több százazret el lehet költeni simán, úgy hogy überszopóba még nem is futottál bele. Ha meg beszopsz valami lefingott darabot .. Nem rokkantnyugdíjas korodra akarsz a rollerre felülni, ebben biztos vagyok, én elfelejteném a prémiumot, meg az összes kétes hírű modellt/motort, meg a dízelt pláne ennyi futáshoz. 2-2.5m-ból már tudsz venni valami szép állapotú szívóbenzint valamelyik jobb hírű típusból, biztosíték semmire nincs, de ott a legjobbak az esélyeid.
[ Szerkesztve ]
-
válasz blt.62 #117475 üzenetére
Én a 2. opciót választanám. Az ML270 elég jó hírű, a többi macerásabb. X5-tel kapcsolatban LuckyL Tud elrettentőeket mondani, volt neki. az XC90-t nem ismerem, csak olvastam róla hogy az automata és nagyobb motorok nem szeretnek együttműködni megbízhatóan.
(#117480) [rvilike]: Szeretni nagyon fontos az autót! Ugyanakkor soha nem titkoltam amit költöttem, és nincs okom szégyellni a tapasztalataimat. Másokét pedig elismerem.
(#117481) kornelka: Igen, lehet használt gumit venni rá. Én minden 2. szezonban ezt teszem. Télit (a legutolsó vásárláskor) 7 mm-st vettem 52k-t a 4 darabot michelint. A mostani Nokian is 6 feletti volt, és hasonló árban. Láncos vezérlést nem cserélünk, amíg nincs rá ok. Kopót pedig minden autóm kapott.
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
nagyúr
válasz blt.62 #129164 üzenetére
Passz. Meg kell nézni, emberrel beszélni. Lehet nem keresni akar rajta, csak túladni, mert viszi a pénzt a fenntartása, de járni nem tud vele valamiért. Inkább ez mint a másik linkelt zöld, jófogástól amúgy is fázok, főleg autóeladás tekintetében.
Minél Több Embert Ismerek, Annál Jobban Szeretem A Cicáimat!
-
válasz blt.62 #129163 üzenetére
Már lassan 2 éve talán, hogy cserélni akarod a Picasso-t, én még emlékszem miért és megértem. Azóta nem sikerült egy kis pénzt félretenni? Picassot eladnád, utána 1.5 millióból vehetnél egy automata dízel SuperB-et. Jó a W124, de kell egy ember is hozzá, aki ismeri a technikát. Azzal számoltál, hogy 15 liter alatt nem jössz ki vele rövidtávon?
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen