- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Fotók, videók mobillal
Hirdetés
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Acheron
őstag
válasz Delvor00 #152861 üzenetére
Szép, méretes jószág. Tőlünk nem messze szokott parkolni egy fehérben, péntektől naponta fogom látni, mikor viszem a gyerkőcöt suliba. Arányokat nézve nekem az A5 jobban adja, de hát ízlések és pofonok.
Sajnos a mostani fejlesztések nem épp a megbízhatóság felé tolják a benzineseket. Egyre gyakoribbak azok az alkatrészek, amik korábban csak a dízeleknél voltak jellemzők (nagynyomású pumpa, bespricc, stb), amik újonnan nagyon jók, de használtan már ordas hibaforrások Elég ambivalens, de a benzines motorok kapcsán úgy tűnik, a régi nem feltétlenül rosszabb (már ha sikerül épkézláb példányt kifogni belőle).
Link -nél használd a link gombot, gyorsabban meg tudjuk nézni, mire gondoltál (kijelöl, link, paste, kész)[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz aliali #153350 üzenetére
Gyakran vezetek mostanában S-Max -ot, ami ugyan nem SUV, de az üléspozíció hasonló. Teljesen meg tudom érteni, aki szeret ilyennel közlekedni városban (én is). Jól belátható a forgalom, a legtöbb padka sem tépi le a lököst, jó motorral pedig dinamikusan vezethető. Dízellel többnyire jó páros, de az nem való csak a városba (20% országút nem lesz elég a tisztuláshoz), benzinnel pedig magas lehet (és többnyire az is) a fogyasztás. Egy RX Lexus jó alternatíva, de ahogy fentebb már rámutattak, a SUV fenntartási költségek és a "nagyon" árérzékeny fogyasztói magatartás viszonylag ritkán képeznek közös metszetet.
[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz MPowerPH #153494 üzenetére
Pár hónapja én is nézegettem ezeket (2010+), a HDI motorokról pozitív visszajelzéseket olvastam. Nagyon tetszett a 3.0 dízel motor és a hidropneumatikus rugózás a változtatható hasmagassággal. A kezdeti viszonylag nagy áresése miatt jól felszerelt példányokat lehet kifogni belőle (bár az áresés valószínűleg nem áll meg). Külsőre, formailag nem igazán tudott megnyerni, az álló agyrészes kormány pedig nekem több, mint furcsa volt (a beltér ettől eltekintve bejött). Ha elhozod, kíváncsi lennék a véleményedre.
-
Acheron
őstag
Találtam egy egész ígéretes autót, (azt nem tudom, honnan tekerték vissza 38e -re, de nem néz ki rosszul ) viszont úgy néz ki, hogy nincs benne ülésfűtés (ki az ördög rendel bőr belsőt ülésfűtés nélkül ) Mennyibe kerülhet egy utólagos beépítés egy ilyen verdába?
[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz LuckyL #155348 üzenetére
Köszönöm a javaslatokat!
Valamelyik katalógusban valóban úgy láttam, hogy a 2015 -ös modelleknél az Attraction felszereltségtől alap az első ülésfűtés, de ez régiónként lehet eltérő. Revolution Top -nál viszont furcsa lenne, ha nem lenne (bár a megjelölt felszereltség ritkán szentírás). Sajnos a képek nem nagyíthatók, így nem tudom megnézni a műszerfal kapcsolóit (nem szeretem a HD képek nélküli hirdetéseket).[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz LuckyL #155348 üzenetére
Beszéltem a kereskedéssel, korrekt módon tájékoztattak. A lényeg, hogy amerikai, a hátsó traktus volt sérült, a márkaszervizben lekérdezett adat szerint a km valós, az autó a kereskedés tulajdona (nem bizományos). Ülésfűtés valóban nincs benne. Bevizsgálásra elvihető. (igaz, ez utóbbi mindenképp javasolt minden autónál, akármit is mondjanak róla) Az amerikai mivolta miatt valószínűleg kimarad a játékból, kár, mert a képek alapján nagyon szép. A 19 colos felni gumizása alighanem egy vagyon...
Mindig visszakanyarodok a Volvokhoz, hátha, de benzines sajnos alig akad.
S60 - V60 -ban az 1.6 -os motorok szerintem kicsik. 2.5 T5 motorral kettő van (1, 2), mindkettő szintén amerikai. Egy van a Ford féle 241 lóerős kétliteres motorral, ez esetleg megérhet egy misét, bár a powershift váltó kérdéses. -
Acheron
őstag
válasz molnarpeter #155451 üzenetére
Köszönöm a tippeket! Meglehet így is elmegyek megnézni - az ára, a kora és a km alapján vélelmezhető volt, hogy van valami csavar a sztoriban. Attól tartok, hogy ha megérte onnan átszállítani és itt javítani, akkor az nem néhány parkolási karcolás volt a hátulján. Sajnos pont a Mazdák híresek / hírhedtek a korrózióról, ez kombózva egy sérült, javított kasznival, háát... De azért szép... Ezt a formát nagyon eltalálták, tetszik. Szét kell néznem a mobile -n is, van -e hasonló.
A motorra visszatérve kicsit: Ennek a 2.5 szívómotornak jelenleg nincs rossz megítélése, ahogy olvastam. Van alternatívája, amiben érdemes lehet gondolkodni? (sok modern benzinmotort megnéztem már, szinte mindnek van valami nyűgje) -
Acheron
őstag
válasz lorcsi #155460 üzenetére
Én szeretem a kombikat a praktikusságuk okán. De családi döntés alapján benzines kell. 5 - 6 év időtávra tervezek vele, és jó lenne, ha nem esne indokolatlanul az autó értéke egy mesterségesen gerjesztett tömeghiszti miatt. Ez sajnos rendkívüli módon beszűkíti a lehetőségeket
-
Acheron
őstag
válasz rbalint88 #156097 üzenetére
Ez szubjektív. Nyilván hasznos extra a bőrhőz, főleg, ha valaki szeret / szokott combközépig érő rövidnaciban vezetni, de én pl 80% -ban hosszú nadrágban járva nem éreztem ilyen élesnek a szellőzés hiányát. Ha jó a klíma, nyáron is nagyon hamar olyan hőfok van az utastérben, hogy nem izzad rá az ember az ülésre. Nemigen emlékszem, hogy valaha ragadtam volna rá. Ellenben ülésfűtés nélkül megvenni balgaság, amíg télen (főleg egy dízel) bemelegszik, befagy a Yucatan...
[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz szőröscica #158360 üzenetére
DSG vel nincs sok tapasztalatom, de Powershift -es Fordot gyakran vezetek - érzetre nekem nincs sok különbség, ugyanúgy "kúszik" gázadás nélkül, mint az Aisin anno. Vezetni jó ezeket a duplakuplungosokat, a javítása más kérdés, ha megadja magát.
Bálint kérdéséhez kapcsolódva (hasonló kombót keresek magam is): a 2011 -es C Merci 1.8 motorja (C 250) mennyire megbízható? Ez normális benzines, vagy ez is közvetlen befecskendezéses, annak minden gondjával együtt?[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz Acheron #158361 üzenetére
A Merci motorhoz kapcsolódóan: ez az 1.8 motor még küzdött az alulméretezett vezérléssel. Van esetleg valakinek tapasztalata, hogy W204 M271 motoron mennyit kóstálhat a vezérlés csere a vezérlés lánckerékkel együtt? Ezt néztem volna meg de az olvasottak elbizonytalanítanak, a külföldi fórumok komoly összegekről szólnak (a 2013 -as modellekben persze már javították ezt a problémát). Ha nem volt igazolt vezérlés csere, némi alkualap lehetne. Jah, persze már ez is közvetlen befecskendezéses.
-
Acheron
őstag
válasz szőröscica #158499 üzenetére
Nem csak hihetetlen, hanem elkeserítő. Nagyon tetszenek a német triumvirátus autói, de 2010 után gyakorlatilag nem találni élhető benzinmotor - automata váltó kombót Más gyártók sem jeleskednek ebben sajnos, ami van, az meg erőst túllépi a keretet (pl Mazda 6 2.5)
(#158500) focvis: Jó szemed van az autókhoz Sajnos ez már messze kilóg a tervezett összegből, az 5m is igen kifeszített állapot, szívem szerint átírással és fullos első szervizzel szánnék rá ennyit. No és chipelni nem szeretnék, kinőttem már a bohóságokból Annak vagyok a híve, hogy gyáriból vegyen megfelelő teljesítményűt az ember fia.[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz Tothgera30 #159062 üzenetére
Holnap fővárosunkba látogatok, ha időben sikerülne felérni, élőben is megnézném őkelmét Technikailag talán a legkevésbé vágyott formáció (TFSI motor, DSG váltó ), de a kaszni nagyon tetszik. Ha bejön, lehet teszek rá egy tisztességtelen ajánlatot... Mit gondoltok a típusról?
A másik jelöltem jövő hétre ő, Ha most hétvégén nem találok megfelelőt Budapesten, akkor megnézem. Vélemény?
Thanks, előre is. -
Acheron
őstag
válasz alázógyík #159067 üzenetére
+ diegho, SzlobiG, sky11
Elég nagy az egyetértés, nem hagyható figyelmen kívül...
A miértről tudnátok pár szót mondani? Ez az 1.8 motor egyébként már szintén közvetlen befecskendezéses, a TFSI -hez hasonlóan (OK, maga az autó sokkal jobban felszerelt + újabb )Budapest sajnos elmaradt ma, jövő hétre csúszott. Beszéltem ma a Merci kereskedőjével, az elmondottak alapján biztató, szinte minden benne van ami fontos lehet nekem. Igaz, ha valóban olyan jó állapotban van, nem sok alku férhet bele. A magyarországi forgalomba helyezés benne van az árban, az átírás nyilván az enyém (ez rendben is van) Jövő héten valahogy el kéne jutnom hozzájuk, munka mellett nem egyszerű. Nagy feneség, hogy pont hétvégén alig van nyitva tartó kereskedő - ha én kereskedő lennék, tuti akkor tartanék nyitva, amikor a vevők ráérnek...
[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz MunezXBK #159081 üzenetére
Pontosan Ez lenne a normális.
Itt van olyan, aki hétvégén ki sem nyit (?)
A többség szombaton is nyitva van, 12 - 14 óráig, melyik meddig. Egyről tudok, aki vasárnap is.
Én preferálnám, ha szombat pl 16 -ig, vasárnap 12 - 13 -ig lennének nyitva, és inkább hétfőn zárva. Ez jobban igazodik az átlag vásárló időbeosztásához.
Pl most szabaddá vált a délutánom és a holnap délelőttöm - épp csak nincs hova menni. -
Acheron
őstag
válasz Viperator #159083 üzenetére
Sanszos, hogy ez lesz - de itt most épp arról van szó, hogy szolgáltatóként hogyan ne okozzak kellemetlenséget az ügyfeleimnek... A szabadságom szeretném arra tartogatni, amire szívesen szánom, nem arra használni, amire rákényszerítenek. Esetleg te másképp vagy ezzel?
-
Acheron
őstag
válasz Acheron #159063 üzenetére
A héten szabival vagy anélkül, de elmegyek, megnézem a korábban linkelt Mercedest közelebbről. A hétvégi budapesti útra is gyűjtögetek jelölteket, egy benzines Volvot találtam még, ami érdekes lehet. Nem pont ugyanaz kategória, de árban kb egyformák. A Volvokhoz van pár érzelmi kötődésem, a Merci meg csak úgy tetszik, rosszakat sem nagyon olvastam róla.
-
Acheron
őstag
válasz Acheron #159140 üzenetére
Nos. megvolt a Merci mustra (w204 C250 benzin) Ma három órát szabaddá tudtam tenni magamnak, de mivel az út oda vissza cirka 2,25 óra, így csak kívül - belül körbenéztem, próbaút nem volt. Az autó tényleg szép, használati nyomok látszanak, de nem feltűnő. Egy nagyon pici benyomódást láttam a hátsó lökösön, de tényleg nagyon közelről észrevehető, jelentéktelen kategória. A kipufogó kormos belülről, ez ha jól olvastam, a közvetlen befecsi velejárója (biztos nem ettől környezetkímélőbb) Belülről is teljesen rendben van, a színes LCD kijelzője kicsit kopottasnak tűnt, ami érdekes, mert nem érintőképernyő.A felszereltség OK, bár tolatókamera nincs, hiába van bejelölve. Van viszont kulcsnélküli nyitás, zárás, indítás - ezt szeretem, kényelmes. Az első ülések hűtöttek, fűtöttek - működnek. Az ülések bőrborítása nincs megkopva, mondhatni bőrillat volt az autóban, ahogy elnéztem, kaphatott némi bőrápolást. Mindemellett a bőr elég keménynek tűnt elsőre, főleg hátul. Ami meglepő, mennyire nem nagy autó.Kívülről sem tűnik nagynak (pedig cirka akkora, mint az S60 -am volt) és a belső tér sem nagy. Elöl azért el lehet férni, kényelmes az üléspozíció, már - már fekvősen lapos (az Aurisból átülve lég feltűnően), bár nem annyira "földön ülős", nincs kényelmetlenül mélyen. Az üléssel persze lehetett volna még játszani. Hátul viszont nagyon szűk, nem is bent ülni, mert akkor már OK, hanem beszállni. Na az a magamfajta méretű jószágoknak van kitalálva, a 186 centimmel és 100+ kg habsúlyommal könnyedén libbentem be (jah, hogy nem is). De befértem.
A motor nagyon szépen, csendesen jár, semmi dög nincs benne (mi legyen egy 1.8 motorban?), belülről alig hallani belőle valamit. Alapjárat 800 körül, egyenletes. Indításnál nem hallottam csörgét (hidegen lett indítva), de ez semmit nem jelent, avatatlan fül lehet süket a nyilvánvalóra is.
Első ránézésre nem láttam sérülés nyomát a csomagtartóban vagy a motortérben, bár utóbbi léggé tele van, sok minden nem is látszik. Egy motorburkolat alatti fémlemez kissé fura, ezt lefotóztam (csatolva), ez az autó jobb oldaláról a motortérbe nézve látszó, közvetlenül a motort fedő alu lemez. Hogy ez normális -e, nem tudom.
Ha emellett maradnánk, rászánok egy napot, próbaút, szakszervizes átvizsgálás. A kereskedés nyitott az utóbbira (is), az autó is az ő nevükön van, nem Gianni Ravioli nevén (olasz import - legalább a só nem ette meg)
Összességében tetszett, bár nem éreztem, hogy most rohannom kell megvenni. Benne marad a kalapban. Most hétvégén megyek Budapestre (most nem marad el az út), remélem meg tudom nézni azt a pár autót, amit beraktam a parkolóba (pl a korábban linkelt Volvo -t) Azért az jóval nagyobb, kívül - belül + a motorja is jóval dühösebb (a váltója persze nem biztos, hogy jobb, sőt. A Merciben már a 7G tronic plus van).
Vélemény esetleg? -
Acheron
őstag
válasz akela91 #159280 üzenetére
Az autó és a motor is rendben van, a váltó is egy hagyományos 6 sebességes Aisin, nincs vele semmi gond, ha karban van tartva. A konkrét példány viszont erősen kérdéses. Ezt én is nézegettem még tavaly (vagy egy történetesen pont ugyanilyet, ugyanitt ), akkor még Amerikából behozottként szerepelt. Beszéltem is a kereskedéssel, elmondták, hogy a hátulja sérült volt (hogy mennyire, az nem derült ki), Kaliforniából érkezett, pl ezért nincs benne ülésfűtés (az európai Revolution felszereltségnél alap ez az extra)
Elképzelhető, hogy ez nem ugyanaz, zavaró, hogy ebben európai skálázású a kilométeróra (arra már nem emlékszem, látszott -e ez egyáltalán a régi hirdetésen), de minden más stimmel (évjárat, km, szín, Fővárosi Autópiac)
Ha megnézed, 5 misi alatt nem találsz automatát a 2.0 verzióból sem, (még manuális 2.0 sincs benzinesben bőrös Revolution felszereltséggel ennyiért) No meg az autó is ott van több hónapja - ennek általában oka van.[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
Ahogy Winkler írta egyszer, sokat számít, miből ülsz át. Ugyanazt az erőt /nyomatékot érezheted kevésnek és soknak is.
(#159580) BigBlackDog: Ilyenből érkezve alighanem igen, bár a súly is (nagyon) sokat számít. No meg a vezetési stílus.
A V70 vonalat nem vetném el, akár másik példánnyal, AWD nélkül. Masszív, megbízható technika mind a felépítményre, mind a motorra, nem jellemző a korrózió, az öthengeres dízelről pedig csak jót tudok mondani. Emellett kényelmes, nagyon. Tény, hogy a fenntartási költségei valamivel magasabbak lesznek a másik kettőnél.[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz bitpork #160153 üzenetére
Egyetértek. 1 - 3 litert mindig rá lehet számolni a gyári adatra, láb nehézségtől függően. Az ilyen hibrideknél pedig erősen terpfüggő. A hibrid rendszer városban van elemében, mert a sok lassítás vissza is tölt, de ha kifogyott a delej, csak a nagy motor és a nagy tömeg (cirka két tonna) marad. Ezekkel együtt tőlem nem áll távol ez a technika
-
Acheron
őstag
válasz theuprising #160156 üzenetére
Jellemzően pályán lehet ezeket nagyobb fogyasztásba kergeti, ahol a hibrid hajtás nem tud annyit segíteni, és a tempó miatt nagy a légellenállás. De a méreteikhez képest átlagban nem rossz a fogyasztásuk.
A gyári adat pedig minden más típusnál is becsapós. Tapasztalatom szerint ha lehet is hozni, akkor vitorlázással, tojással a pedál alatt (ha bírja az ember idegekkel azt a tempót) -
Acheron
őstag
+1
Az erősebb autóhoz rendszerint erősebb fék- és egyéb biztonsági rendszerek is kapcsolódnak. Nagyon sokat számít, ha egy- egy előzést pár másodperc alatt letudsz fél perc helyett, vagy ne adja az ég, grízes helyzetben esetleg előre is tudsz menekülni.
Ha valaki menni akar, menni fog, mindegy, miben ül. Saját (nem jó és senkinek nem tanácsolt) példámból tudom, hogy a most használt 97 lovas kisautóval - némi túlzással - pont ugyanolyan tempóban közlekedek, mint anno a 167 lovas Svéd acéllal - de ott bőven volt tartalék, ha szükség volt rá, motorban és fékben egyaránt. Vajon melyik szituáció veszélyesebb magamra vagy a környezetemre? -
Acheron
őstag
válasz focvis #160264 üzenetére
Szerintem unatkoznék, ha már nem keresgélnék
2010 utáni megbízható, erős benzines megtalálása a feladat, pofás köntösben, jól felszerelve. Nem ezekkel van elborítva a piac. De előbb utóbb beesik a megfelelő vétel, autó addig is van, kényszer nincs (lehet, utóbbi a gond )
(#160265) bitpork: Naaa, még csak kettőt -
Acheron
őstag
Jövő héten komolyabban is megnéznék néhány autót. Régen volt, hogy magamnak kellett intéznem a papírmunkát, de most lehet, erre lesz szükség. Milyen standard adásvételit javasoltok, illetve ha magánszemélytől vennék autót, milyen sorrend a legcélravezetőbb (biztosítás, okmányiroda, stb). Csak azért kérdés, mert ha felutazok Budapestre, lehetőleg egy (de inkább fél) nap alatt szeretnék mindent elintézni.
Köszönöm, előre is.[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz Johnny_vT #160372 üzenetére
Az IS250 automatájáról eddig csak jót hallottam, az Aisin váltók általában véve sem rossz konstrukciók, megfelelő karbantartás mellet. Tudomásom szerint kettőstömegű és kuplung nincs az automata verzióban. A dízel teljesen felejtős belőle (kézivel és automatával egyaránt), de nem is ezeket nézed, ha jól értettem.
-
Acheron
őstag
Lehet, hogy pont kerül egy hosszú keresés végére. A hétvégén megnézem ezt a példányt. Sok szempontból olyan, mint a milyet régóta keresek, több szempontból nem. A fogyasztást ismerem (évi 15 - 18 k futásra kell, határeset). A márkafórumban sok infót olvashattam a típusról (no meg persze kaptam segítséget is, amit itt is köszönök) - egyelőre nem tudom, mi okból, de nagyon érdekes a számomra.
A személyes átnézés után majd eldöntöm a hogyantovábbot, de azért vannak itt páran, akinek érdekel a véleménye -
Acheron
őstag
válasz bitpork #160561 üzenetére
OK, jegyeztem
(#160562) theuprising: Részben. Alapvetően megbízható, megnyugtató méretű benzines szedánt kerestem - leginkább munkába járni . Idővel jött be a kicsit (de nem túl) magasabb üléspozíció igénye a kényelem miatt, kicsit később pedig az AWD. Az élménykeresés relatív, kanyarvadászatra sosem vágytam, nekem a kényelmes, stabil és erős már kellő élmény. Azért, ha direkt nem is megyek ki a szerpentinekre (hegy mellett lakom), ha már ott vagyok, szeretem kiélvezni[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz theuprising #160589 üzenetére
Rx450h talán, de ezek jellemzően drágábbak.
-
Acheron
őstag
válasz theuprising #160592 üzenetére
Küllemre egyik sem az igazi (bár a 450 valóban túl gombóc lett), beltérben nekem a 450 jobban adja. Az eddig nézett 400h -k beltere nem szépen öregedett, többnyire a bőr ülés van összerepedezve - nagyon.
-
Acheron
őstag
válasz Acheron #160558 üzenetére
Nos ma megnéztem az autót, és mellette megnéztem ezt a Volvo-t is. Menetben mindkettő nagyon meggyőző. Nagy dilemma, a Volvo újabb, komoly nosztalgikus szálak kötnek a márkához, és az ülései még mindig frenetikusak. A Subi pedig egy arany pofa autó, nem annyira szép de nagyon élhető, és teljesen lekövethető az előélete (hazai), patent állapotban, nagyon gondosnak tűnő, szimpatikus tulajtól, emellett kicsit kuriózum is a maga nemében.
-
Acheron
őstag
válasz i-sti #160641 üzenetére
Csak ha nincs karbantartva. Az Ave -m bőrüléséről neigen mondtad volna meg 7 évesen, hogy annyi. Ez egyébként élőben egyáltalán nem volt gáz, de egy nagyon alapos bőrtisztítás, karbantartás bizony ráférne.(itthon bevetésre készen vár az Autoglym készlet, ezzel a résszel nem lesz gond)
(#160642) MunezXBK: +1
(#160649) nesa: Háát, nemtom, a presztízstől nem megy jobban vagy tovább az autó Tény, európaibb a dizájnja a Volvonak, sőt szerintem szebb is, ezen nem fogok senkivel vitázni. Elfogult is vagyok vele szemben, pozitív irányban. Viszont technikailag a Subaru is ott van a toppon (még ha nálunk nem is annyira ismert vagy elismert), tehát ezen nem múlik. A megbízhatóság, ~ 5 évre vetített várható költségek jobban érdekelnek, a presztízs is jó dolog, de nálam hátrébb van a rangsorban. Régebben itt írta egy fórumtárs, hogy nem érdekli, hogy néz ki az autója, mert benne ül, nem látja -
Acheron
őstag
válasz htomi85 #160792 üzenetére
Hát, ha határozott fellépés kell hozzá, azzal nem szokott gond lenni. De inkább jó lenne tudni, melyik márkánál okoz ez problémát, hogy elkerülhessük egymást
(#160794) athomi: Bár nem táplálok mély érzelmeket a Toyota iránt, de ez még nekik sem okozott problémát.[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz bitpork #160800 üzenetére
Elolvastam a cikket, ebben nincs arról szó, hogy a tulajdonosnak sem adják ki az infót (sajnos a csatolt táblázat tartalmát már nem láthatom, időközben törölték). Ha én mint reménybeli vevő bejelentkezek, valahogy még benyelem,, hogy nem kapok infót az autóról, csak az éppen aktuális tulaj jelenlétében - végül is a tulajdonszerzésig senki sem vagyok, mi közöm hozzá? De azt már nehezen viselném, ha bizonyos - vélhetően számomra nem kicsi - összeg fejében, megszerezve az autót annak minden korábbi hibájának / sérüléseinek a jelen állapotra kiható következményeivel együtt, azokról nem kaphatnék infót a gyártó / forgalmazó hivatalos képviselőjétől. Ez kb - hülye hasonlattal élve - olyan lenne, mint ha a helyi supermarketben vennék egy élelmiszer készítményt, de ők a beszállító védelmében nem akarnák elárulni, miből is készült valójában (kutya, macska, urambocsá, malac!? (semmi személyeskedés! ).
-
Acheron
őstag
válasz bitpork #160812 üzenetére
Nem akarok ezen rugózni, bizonyosan van ilyen cég is. Én továbbra is azt gondolom, hogy ha én vagyok a bejegyzett tulajdonos, akkor minden jogom megvan ezekhez az infókhoz - hivatalosan is. Eddig meg is kaptam, ha kértem.
(#160818) Qru: Ezt tudom, itt épp arról ment az eszmecsere, hogy kinek mennyire élhető vagy nem élhető, ha bejegyzett tulajként sem juthat az előélet infóihoz.
De nem offolnék itt ezzel tovább, végül is mindenki maga dönti el, mennyit érnek neki ezek az infók, vagy meddig megy el értük. -
Acheron
őstag
Sziasztok! Egy kedves ismerősöm kinézett egy 2011 évjáratú S40 -et 1,6D (109 Le)motorral és Summum felszereltséggel. Kifejezetten nyugodt tempójú, takarékos A -ból B -be való eljutás a cél.
Ezt a motort sajnos nem ismerem, dióhéjban tudnátok valami infót adni róla, pro és kontra?
Nagyon köszönöm! -
Acheron
őstag
Köszönöm mindenkinek a gyors infókat. A konkrét autó 2011 év végi, azaz már lehet, a 116 Le egység van benne (nem láttam sajnos, csak annyit tudok, amit elmondtak róla)
-
Acheron
őstag
válasz zoo8800 #161103 üzenetére
Előtted írta Péter a V60 D6 -ot. Kombi, minőségi beltérrel remek motorral + elektromos hajtással, a Volvo ülések pedig többnyire jók, több közülük nagyon jó..
Nem találtam, mennyi a keret, így nem tudom, beleférhet -e, illetve egy kritériumnak biztosan nem felel meg - nincs nagy választék belőle.
(#161104) bitpork: Btw
(#161107) nesa: Ami azért vicces, mert az S40 a Focus, az S60 pedig a Mondeo alapjaira épül - a Mondeo pedig egy bárka belül is.[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz molnarpeter #161108 üzenetére
-
Acheron
őstag
válasz kisza25 #161997 üzenetére
Valószínűleg azért, mert ha kiesik alólad az autó motorcserével, és rá kell locsolnod egy rahedli pénzt, leginkább látni sem akarod többet az életben. Én ugyanígy voltam az Avensissel, hiába volt gyönyörű állapotban és lett volna benne új motor, nem tudtam volna jó érzéssel beleülni többet.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest