- Redmi Note 13 Pro+ - a fejlődés íve
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy A52s 5G - jó S-tehetség
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Remekül néz ki a szögletes Z Fold6
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Xiaomi Mi 11 Ultra - Circus Maximus
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
Hirdetés
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Ismét mozgásban a Where Winds Meet
gp A kínai történelem és mitológia ihlette nyílt világú akció-RPG alkotás még mindig nem kapott megjelenési dátumot.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
válasz blt.62 #150376 üzenetére
A motorja sem problemas, a valto is elmegy felujitas nelkul felmilliot, ha szervizelve van (olajcserevel egyutt szuro + csatlakozo, tomites, pkusz uj olajbetolto is kell, mert azt mindig le kell torni). Varosban 14 litert fog enni, amugy nem elromlos fajta, nekem van egy C ebbol a szeriabol, 21 eves, futoventit csereltem meg most elkopott a hatso fek. Automatanal 40 ezret birnak a fekek max, foleg varosban, ott meg kevesebbet.
-
diegho
nagyúr
válasz blt.62 #150376 üzenetére
Nem tudom miért nem értik meg sokan. A használt prémium autót nem megvenni kerül sokba, hanem fenntartani. Ez az autó teljesen jó lesz, ha van annyi pénzed, hogy fenn tudod tartani. Ha netán azt mondja a szerviz szeptemberben, hogy 674000 a javítás és azt mosolyogva kifizeted, akkor hajrá, imádni fogod. Ha egy teljesen váratlan 250000-es javítás kifizetése is probléma, akkor nagyon gyorsan felejtsd el az összes prémium autót.
-
8th
addikt
válasz blt.62 #150428 üzenetére
1M-ért nem kapsz normális állapotú automata SUV-ot. Még 1,3M-ért is necces. Kézi váltóval sima ügy lenne 1.2M környékén kifoghatsz valamit ezek közül de az automata váltó nagyon leszűkíti a lehetőségeidet. Ezeket érdemes átfutnod.
Honda CRV II (2001-2006)
Kia Sorento I (2003-2006)
Hyundai Tucson (2004-2010)Hogy méretben megfelel-e azt nem tudom. Egyik sem kicsi autó de el kell menni beülni egybe valamelyik kereskedésben. Az európai hobbiterepjárók olyan nevetségesen túlárazottak, hogy még fontolóra venni sem érdemes egyiket sem ráadásul megbízhatóságban tartósságban semmivel sem jobbak mint ezek a távol-keleti autók, sőt. Rendre rosszabbak.
Egyébként én azt látom, hogy nem akarsz te megválni attól a Picassotól."Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
#94529552
törölt tag
válasz blt.62 #150440 üzenetére
cserélni kell a vezérműszíjat és a görgőket a vízszivattúval.
Ha másikat veszel, azon is kell ezeket cserélni, mégpedig azonnal(+összes szűrő, összes folyadék, + az állapot szerint szükséges egyebeket rendbe tenni) és azok vélhetően jóval drágább fenntartásúak. De akkor még az átírásnak is lesznek költségei. -
válasz blt.62 #150444 üzenetére
Mert lecserélni időben 80k, ha elszakad akkor 200k, ahol drágább a csere ott a szakadás is drágább.
Használt autónál alap a vezérlés, vízpumpa és minden folyadék cseréje, legalábbis 1M autónál már tuti.
Én is most költöttem 200k-t egy 2003-as golf4-re ami kb 800k-t ér, viszont mikor 200k-t ér majd, akkor is ennyi lesz a vezérlés+ gyertyák, vízpumpa.....csere. Most rendben van 5évre, csak folyadékokat és szűrőket esetleg fékpofát kell cserélnem (fék tárcsa is mos volt nemrég)
Van egy honda civic a családban, kb 300k-t ér mégis minden 8k km-en olaj+ szűrő van benne cserélve+ minden amikor kell, 350k km van benne és hibátlan. Ilyen ez a popszakma.
Olcsón fenntartható autó nincsen, csak olcsóbban és drágábban[ Szerkesztve ]
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
-
válasz blt.62 #150451 üzenetére
tartsd meg, ha csak ennyi pénz lenne másikra az nagyon lutri, a jelenlegit meg tudod, hogy mindig szervizelted
Eladó Tarrington House TH AD3020 páramentesítő, használt, jó állapotú. Ár: 25000Ft 600W Napi akar 20liter 3,5 literes tartály Max 52 m² 30cm x 35cm x 52cm 14kg
-
theuprising
tag
válasz blt.62 #150605 üzenetére
Leírás szerint fél éve áll, az egy autónak sem tesz jót.
Ráadásul L-es rendszáma van, azelőtt külföldről behozott? Az a 290ezer akár 2x annyi is lehet. Meg ki a ... tesz gázt egy prémium V6-ba? A legkisebb, legjelentéktelenebb biszf.z is hibaforrás lehet egy ilyen korú-állapotú prémiumban.
Túl sok lehet az akna, szerintem bérelj fel egy merci szervizest aki elmegy veled és kívül-belül megnézi, vagy vidd be merci szervizbe bevizsgáltatni.Bár szvsz én nem venném ezt meg fele ennyiért sem, de szerintem ezzel nem vagyok egyedül itt.
[ Szerkesztve ]
-
válasz blt.62 #150599 üzenetére
Múlthéten már leírtuk a véleményünket. Én is, más is. A totalcaron is tavaly volt használtteszt a típusból. A lambdaszonda nem drága, alkudd le az árából, max. 30 ezer, de kedvezménnyel 20 körül is van Bosch. Azt mondtad ismerősöd, ezért szerintem van még alkualap belőle. A másik kulcsot fel kellene tanítani, elemcsere után alapművelet, ha egygombos, akkor a belső visszapillantóra irányítva (közelről) a gombot 2x megnyomva és utána a gyújtáskapcsoló 2. poziciójába forgatva a kulcsot szinkronizál. A régi Merciknek fent van az ára, mivel eléggé megbízható típusok, a lemezek alatt még ez is, csak a vízbázisú festékkel raktak pecsétet az autó életére, értsd. rohad a kasztni. Elolvasod egyáltalán amiket írunk?
-
válasz blt.62 #150615 üzenetére
Régebben mindig a fogyasztáson rágódtál, már leírtam, ez 14 alatt (a gyári városi adata 15,7 liter) nem fog enni városban, belefér? Ez az E széria fekete báránya, nem azért, mert szar technikailag, hanem hajlamos a rozsdára és kétes a hírneve a bizonyos tulajdonosi kör miatt. 1 millió alatt ebből sem kapsz jót, nem tudom néztél-e már W124-est, az első E-osztályt? A legfiatalabb is 22 éves, és még ennél is drágább ... Ha neked tetszik: menj el, próbáld ki, érezni fogod milyen állapotú a futómű, hogyan vált az automata. Dobj be 1,1m-t, ha elutasítja akkor fordulj sarkon. Ennyi, nem fogjuk helyetted lealkudni. Vehetsz ilyet 900-ért is, de lehet a kezedben marad a sárvédőív.
Alternatíva: [link]
[ Szerkesztve ]
-
-
-
őstag
válasz blt.62 #150605 üzenetére
hát képekről nem lehet tudni
egy ilyen ócska verda általános állapotából kiindulva mondom az 1 millát
pl. egy váltófelújítás kb 4-500k kapásból
motoralkatrészeket nézd meg a bárdyn pl.
ha rozsdásodik, akkor feneketlen kút és sose lesz jó...
stb stbez közgazdász szemmel egy gazdasági totálkáros élettartamon túli roncs, szar kimondani de ez van
szép hobbiautó lehet belőle ha rengeteg felesleges pénzed van, de ennyi a max amit ki lehet hozni belőlevagy persze egy szakadt faluvégi ócska merci is lehet, toldozgatva foldozgatva, amivel nem mer senki elindulni 10km-nél messzebbre
cryptot minden termékemért elfogadom
-
8th
addikt
válasz blt.62 #150628 üzenetére
Azért lássuk be, ezzel a vasember arcképpel tényleg elég gyanús vagy.
Na nem kell komolyan venni, csak hülyülünk.
"Egy nép csak úgy semmisül meg, ha önmagát semmisíti meg. Önmagát a nép úgy semmisíti meg, ha múltját már nem látja, jelenében csavarog, jövőjében nem hisz."
-
-
bajnokpityu
félisten
válasz blt.62 #151662 üzenetére
cimboráméban épp átlépte a fél milliót.és ismerek még kettőt, ami hasonlóan hibátlan volt 500e km-el, majd eladták őket. volt közte PD is, meg egy öregebb is.
messze nem akkora betegágy ez se, mint hirlik. egy "baja" van, drága a vezérléscsere. viszont 390e km azért már nem kevés, ha nem volt olyan jó tulaja, mint haverjaim, akkor azért történhetett egysmás.[ Szerkesztve ]
eladó Kawasaki j300 robogó
-
-
veterán
válasz blt.62 #187119 üzenetére
Nekem a sorento tűnik biztonságosabb választásnak mivel nem prémium, nem francia.
W210 hiresen rohad.
W211 már nem de nem olcso fenntartani, egyébként kiváló autó, kényelem, vezetési élmény, beltér nagyon rendben van. A benzinesség azért csökkenti a fenntartási költséget, bár nem könnyű autó egy 10est biztos benyal majd. Elég sokáig futott széria, facelift is volt, elötte még voltak soröt dízelek, majd v6-ra váltottak, azóta csak a bmw gyárt soros hátsókerekes német prémiumothttps://tinyurl.com/rasoapro
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Test Drive Unlimited [FAQ, Ph! Játékosok listája és térkép az első hszben]
- Mibe tegyem a megtakarításaimat?
- Székesfehérvár és környéke adok-veszek-beszélgetek
- EA Sports WRC '23
- Tudományos Pandémia Klub
- Középpontba kerültek a hibrid autók, alig fogyaszt a BYD újdonsága
- Hálózati / IP kamera
- Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
- Vicces képek
- 5.1, 7.1 és gamer fejhallgatók
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest