Hirdetés
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
SGF24 - Befutott a Monster Hunter Wilds legújabb előzetese
gp Az új rész jövőre érkezik, ennél pontosabb dátumot nem kaptunk még sajnos.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz bitpork #169940 üzenetére
Rólad jut eszembe hogy tetszik az új Hyundai Palisade, csak az a kár hogy nem fogják hozzánk hozni. Bár neked még az is az éppen elmegy kategória lenne
Jó kis 3,8-as V6-os mely elketyeg Atkinson ciklusban is, finom kis hagyományos 8-as automatával. Nyami. Bár ha hoznák abba is beletennék csak a 2,2 dízelt, amely az egyetlen hyundai motor amiről rosszakat is hallok.
-
őstag
válasz ALI_G #170191 üzenetére
Én hagyományos automata párti vagyok, nekem az van. A keretedből csak alá vagy felé tudok ajánlani. Vagy scross automata (5,2-től az 1,4-essel, el lehet menni 7 környékéig bár én nem tenném, nekem gl+ allgrip van). Vagy kell még egy kicsi és 10 körül volvo xc40 (vagy mazda cx5 ha nem félsz a rozsdásodásától).
Scross előnye hogy még (talán tavaszig) nincs benne részecskeszűrő.
+1 most szórják ki a hahu alapján a kifutó hibrid rav4-eket. Pont 8,5 körül. Azt még megnézném a helyedbe (a cvt megszokandó de elég megbízható konstrukció).
-
őstag
válasz rbalint88 #170193 üzenetére
Hát legyen igazad, de én azt hallottam hogy tavasztól lesz egy újabb norma megint és akkor már az 1.4t is kap részecskeszűrőt.
Szerk: a régebbi most kifutó kisebb motoros volvo automatáknál arra kell vigyázni hogy ugyanaz a széria manuálisban 4 automatában 3 hengeres. És maga az automata 6-os nem 8-as (mondjuk ez nekem nem lenne akadály, mindkettő aisin ha jól tudom).
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz ALI_G #170198 üzenetére
Ülj bele, nagyon panaszkodott rá mindenki hogy belső minőségben sokkal gyengébb mint pl. a golf.
Plusz az a kérdés hogy meddig tartod meg (avagy a te problémád lesz a "száraz" dsg gyengébb "városállósága" vagy a következő tulajé).De maga a T-Roc szerintem felettébb jól kinéző élőben.
-
őstag
Hogy megbízható adatot adjak nektek i30 classic ac. Új ára: 3,4 milla (2007.11.) eladva: 1,4 milla (2018.04.) Ez 59% értékvesztés 10,5 év alatt (150k kilométer körül). Nyilván inflációt és kamatot és egyéb teljesen felesleges dolgokat kihagyva a számításból Meg azt hogy végig az enyém volt (1 tulaj azért előny, meg valahogy megbíznak bennem és ezért keményen tudom tartani az árat, elhiszik hogy van miért ).
-
őstag
válasz BigBlackDog #170851 üzenetére
Ja, múlt nyáron szerintem lista áron vitték volna 1 éves scrossomat a fenekem alól. Leszólított egy jól szituált ember benzinkúton hogy nem adom-e el Ez akkor volt amikor valamiért éppen nem volt gyártás (vagy valami más? de még többet kellett várni rá). Van egy olyan érzésem ha nem lesz vele valami baleset akkor ezen az scrosson sem lesz nagy a buktám
Hogy kicsit témát váltsak. Van már valami nagyobb kilométer távú tapasztalat ezekkel a benzines részecskeszűrőkkel? Ne adj isten összehasonlító írás/videó a dízelekhez képest? Sokat megyek városban és a következő autóm is turbós automata lesz. Részecskeszűrő nélkül már nem fogok kapni szerintem.
-
őstag
válasz Gombinyó #170855 üzenetére
Ha elkezdjük beleszámolni azt hogy adott mennyiségű pénz befektetésével (mondjuk konzervatívval mert minden más azért már nagyon elméletivé teszi a dolgot) elérhető hasznot akkor nagyon szétnyílik az olló az biztos. De ez általában igaz a fogyasztás vs befektetés kérdésben.
Szóval szerintem jó értéktartás mutató tényező az új és az eladási ár, csak azt nem szabad elfelejteni hogy a pl az én esetemben a 41 % ami megmaradt az igazából jóval kevesebb (de ez már a fogyasztás vs befektetés része a dolognak és már nem az autóval függ össze).
-
őstag
válasz Motion_Blur #170857 üzenetére
Fiat Linea, Renault Thalia és esetleg Fluence. Ha belefér én Fluence-t preferálnám.
-
őstag
válasz molnarpeter #170863 üzenetére
Az jó, talán van róla tapasztalat. Az a baj hogy csak semmitmondó dolgokat találok róla (mind meghalunk eltömődik mind vagy benzin magasabb hőfokon ég nem lesz semmi gond). Semmi konkrét összehasonlítás, leírás és tapasztalat....
-
őstag
válasz LuckyL #170870 üzenetére
Ez igaz, de ha más 10 éves autókat nézzünk összehasonlításként akkor elég mindegy hogy jelenértékezünk-e, igazán az egymáshoz viszonyított arány az érdekes (mert az arány nem változik).
És ha elmélyedünk ebben minél jobban annál rosszabb befektetés az autó
De szerintem ennek ellenére túlértékeltek a használt autók itthon. Pedig haszonélvezője voltam.
De hogy kedvenc filmem idézzem:
"We are selling to willing buyers at the current fair market price"
-
őstag
válasz ALI_G #171350 üzenetére
Akkor nem csoda hogy tetszik nekem is az új rav4. Mert Volvo bérenc vagyok, és xc40 helyett kezdtem filózni rajta következő autóként. Sokat járok városban oda jobb a hibrid. Meg nagyobb is. Kíváncsi vagyok ha lesz független teszt a jbl hifi-ről mit mondanak róla (xc40-ben a Harman Kardon nem egy nagy durranás eddigi infók alapján). Mondjuk ahogy nézegettem az executive a megfelelő felszereltség, de úgy már nem is sokkal olcsóbb mint az xc40.
-
őstag
válasz gaborbol #171833 üzenetére
Ja és kezd elég hosszú idejű sztori lenni... Több hónap már. Szoftveres frissítés? Nem értek hozzá, nem vagyok mérnök, de a bullshit érzékelőm hangosan jelez. Félek hogy konstrukciós hiba, és egyszerűen nincs rentábilis visszaút a cégnek (szoftveres javítás= kihúzza amíg a gari tart, aztán beáll a vékony láncos tsi kollégák mellé anyázni). Azért Crv-ből nem 1-2 darabot adnak el...
-
őstag
válasz bajnokpityu #171836 üzenetére
Igen, ebben az értelemben jobb a tsi hiba. Mondjuk hogy ez a kijelentés megtehető, az a hondára nézve több mint kellemetlen...
-
őstag
válasz bajnokpityu #171845 üzenetére
Valószínűleg akkor ezért adják meg rosszabbnak a gyorsulási adataik mint a valóság mostanában. Ebből az irányból akkor nem buknak le
-
őstag
válasz Bestspiler7 #172105 üzenetére
+ 1.4t és az automata pöpec nagyon. Ledes lámpa gl+-tól.
- Hangszigetelés és hifi elég vacak (valamit valamiért, valahol oka van az árnak). -
őstag
válasz BigBlackDog #172109 üzenetére
Ülése szerintem sem szörnyű, de nyilván mint minden autónál meg kell próbálni. Nem egy volvo ülés hogy biztos jó lesz
A 10 éves első generációs i30 hangszigetelésben és hifi-ben is veri. Ennyi Meg szerintem az új jazz is, pedig az eggyel kisebb.
-
őstag
válasz BigBlackDog #172117 üzenetére
Hibrid toyota fogyi és megbízhatóság, volvo üléssel, biztonsággal és hifivel, ferrari motorerővel és szépséggel suzuki áron lesz szíves. Ja és 2 darabot kérek
-
őstag
válasz Grande Ale #172210 üzenetére
Ebben a cipőben voltam 2 éve. Akkor engedett a hyundai (nekem 7 millás listaárú i30-at odaadtak volna 6-ért, de ugye az árlistából eleve van engedmény ahhoz képest már nem olyan nagy a mozgástér).
Nálam a dct-n bukott el a dolog, hagyományos automatát akartam nem duplakuplungosat (főleg nem száraz változatot), sokat járok városban.
Nekem 2007-től 10 évig az első i30 volt, 1,4-es. Nem ment rosszul, de a turbó azért más (és a környezetvédelem azóta gyengíti a szívó motorokat, az autók meg nem lettek könnyebbek a jobb felszereltséggel Hyundainál). Szóval én 1.4t-t vennék.
-
őstag
válasz kisza25 #172218 üzenetére
Ez sajnos így megy, ez az én tapasztalatom is. Neked egyszerűen fontosabb az autóvásárlás mint az eladónak (neked egy nagy döntés, neki egy napi üzletmenet kis része). Szomorú, de ez van. Tisztelet a kivételes eladóknak (akik többet tudnak az autóról mint én a vevő).
-
őstag
Én most értem haza Máltáról és egy új sorozatú automata picantot béreltem. Szerintem teljesen korrekt (filóztam is korábban egy i10/picanto vásárláson feleségemnek, de aztán nem bírtuk ki és jazz lett). Szigorúan a méretéhez képest van benne hely és az automata is teljesen korrekt (hagyományos nem valami robot/cvt mondjuk csak 4 sebességes). i10-et 3,6 körül lehet kapni korrekt felszereltséggel nagyobb motor automatával. Szerintem az nem rossz, inkább a következő generáció árától félnék.
2000-ig visszamenően én inkább 2,5 környékére emlékszem ahol kaptál valami normális városi szaladgálósat (full fapad + klíma). Első corsám 2000-ben 2,1 milla volt (klíma nélkül... de 1,2-es, hiába fiatalság kellet a dübörgő 65 lóerő )
Abban viszont egyetértek hogy az alsó középkategória (golf,astra,i30 stb) nagyon elszállt árban.. Lásd amit kolléga is mondott hogy mondeot is majdnem kapsz ilyen árban.
-
őstag
válasz Declare #173422 üzenetére
Az astra esetén mondjuk a H tűnt nekem igazi jó értékarányúnak, bár meg kell mondanom szerintem az új astra nagyon jól sikerült, és ehhez képest az árával sincs gond. Szerintem inkább a hyundai szállt egy kicsit el alapabb i30-asok árával (meg kicsit a toyota és honda is, vw-ről meg nem nyilatkozok soha nem volt figyelmem központjában vásárlás szempontjából).
-
őstag
válasz diegho #176902 üzenetére
Szerintem ha a gyengécske hangszigetelést (ebben 2007-es i30-as is jobb volt) és a gyengus hifit el tudod viselni akkor egyértelműen scross. Én mondjuk a k astráról azt halottam hogy csendes, és azért ott vannak finomságok mint full pöpec led lámpa + agr ülés (jó pénzért). Szóval semmi bajom az i30-al, nekem is volt, de lehet hogy scrossnál jóval drágábban astrát vennék (plusz ugye az astra automatája ha minden igaz még hagyományos nem duplakuplungos, bár mintha a ráncfelvarrtba már valami cvt és peugeot motorok jönnek = azt is most kell venni mint a suzuki 1.4t-t hogy ne legyen benne részecskeszűrő).
-
őstag
válasz Golota #176922 üzenetére
Scross 1.4 allgrip automata. Kicsit több mint 5,5 de csomagtérben és utastérben is tágasabb mint a vitara (plusz 50 ezerért a vitarához képest és a gl+-ban van led lámpa). Gyorsan kell venni amíg nem lesz benne részecskeszűrő (talán már csak készletről...).
Nekem ilyen van, szerettem.
-
őstag
válasz ryger #177005 üzenetére
+1, de azért nem prémium. Nálam például versenyben van a kívánságlistán következő autóként az xc40-el (nyilván méretben xc60 lenne a vetélytárs, de itt inkább árverseny van, még álmaimban sincs végtelen pénzem ). Főleg hogy a volvo megbízhatósági statisztikái amit én láttam, hát hogy is mondjam. Vacakok.
-
őstag
válasz ryger #177010 üzenetére
Azért egy prémium belső minősége, hangszigetelése más. Persze lehet utólagosan fejleszteni, de az sem ugyanaz.
Mondjuk amire kíváncsi vagyok hogy a JBL hogy szól a Rav4-ben. Nyilván nem lesz olyan mint a Bowers&Wilkins a nagyobb volvókban de megüti e mondjuk a Harman Kardon szintjét az xc40-ben.
Ahogy nézegettem a teszteket az a benyomásom kezd kialakulni hogy Rav4-ből executive változatot kell rendelni, főleg ha prémiumok az ellenfelek (csak ő kap más belső ajtó és műszerfal borítást, és nem csodálkoznék ha hangszigetelése is jobb lenne).
-
őstag
válasz soldi3r #177042 üzenetére
Hát azért nagyon remélem hogy az adott autókra hangolták őket. De ha azonos adottságokkal rendelkeznek és rendesen autóra hangolták akkor a kérdés az melyik autó akusztikája/hangszigetelése a jobb. Xc40-re tippelnék de nem egyértelmű (Rav4 eggyel nagyobb de nem prémium).
-
őstag
válasz runner 125 #177046 üzenetére
Statisztikában egyet tudok érteni (szörnyen manipulálható). Amit valamennyire közvetlen forrásból hallottam az a kezdeti T8 hibrid problémák (első vevők= tesztelők...).
Annak örülök hogy ilyet vettél mert gyerek korom óta volvo mániás vagyok (kinek a bmw, kinek a merci, én ebben is alternatív voltam, zenében sem vagyok átlagízlésű), és kíváncsi vagyok majd a tapasztalataidra. Elég alapos vagy azt látom (ez nálam nagy plusz pont).
A Rav4 nekem nagyon racionális döntés lenne, azért vonz.
De az a csúcs volvo hifi. Na az nagyon vonz...
-
őstag
Kíváncsi vagyok, hogy a nagy 7 személyes állami támogatás mellett a Toyota hozza e majd jövőre ide az új Highlandert (az is az új rav4 alapokon van ha jól tudom). Gondolom inkább gyártási hely kérdés (fogják e ott gyártani ahonnan hozzánk jönnek a rav4-ek). Nekem kb ideális lenne (sok város a hybridnek , sok kis nyári kirándulás 6-7-en megoldható egy autóval).
-
őstag
Azt tudja véletlenül valaki hogy a hybrid toyoták megússzák a részecskeszűrőt a közeljövőben (idén és jövő évben... hosszú távon nyilván arra halad az EU hogy minden autónak üzemanyagot kell termelnie miközben tisztítja a levegőt)?
-
őstag
válasz r6man123 #177403 üzenetére
Nem írtad milyen motorral, de én megfuttatnám a tesómárkát a sportage-el (bár az hivatalosan sportosabb, talán kevésbé kényelmes). Ha nem fillér szigorú a kereted akkor adnék egy esélyt a rav4-nek is (normálisan a crv-t is írnám, de az 1.5t dolgai miatt van bennem bizalmatlanság, mondjuk hibridet mernék venni, de abban jobb a rav4).
Ha szereted a peugeot-ot akkor érdemes megnézni a 3008-at is (bár én abból dízelt vennék ha nem kellene sokat városban járni, de nekem kell).
-
őstag
válasz runner 125 #177405 üzenetére
Igen, és ahogy én tudom Kínában is jelentkezett. Szóval én ott kivárnék (az információhiány és Honda erőteljes titkolózása kiváltotta bennem a bizalmatlanságot, nagyon remélem én vagyok üldözési mániás, mert már itthon is van ebből a mociból szép számmal civicekben és most már crv-ben is, mondjuk pozitívumként azért fontos hogy itthon még egy emiatt morcos tulajról sem hallottam).
-
őstag
válasz batai15 #178276 üzenetére
Hát egy 1.4t scross automata azért teljesen más kategória mint egy swift (nekem az van, de nem utálom a swiftet, maga méretében kifejezetten tetszik). Ha meg tudod oldani a plusz egy millát akkor ár érték arányban nagyon megéri (1.4t-hez az automata váltó is erősebb, a több nyomatékhoz). Mondjuk az idő sürget mert az 1.4-hez is jön a részecskeszűrő (nem csodálkoznék ha lassan csak készletes lenne nélküle).
-
őstag
válasz batai15 #178284 üzenetére
Hibridet meg tudom érteni. Én a rav4 hibridet nézegettem következő autónak, mert többet járok városban mint gondoltam (és annak jobb már azért a hangszigetelése).
xc40 kis hibridet éppen lehúztam az álomlistáról mert az automatája nem hagyományos mint a "nagyban" hanem duplakuplungos...
-
őstag
válasz Doki16 #178378 üzenetére
Hát az eladási érv a legjobb, ha jól tudom nagy többség 1.4t-t választ, valószínűleg használt autóként is az lesz népszerűbb. Szerintem kér azért a plusz paci enni (nekem 1.4t van), de megéri Nyaraláskor durva hegyi utakon felfelé full emberrel és cuccal is röhögve vágtat (és ilyenkor az 1.3 jazz ami követ ugyanannyit eszik majdnem mert majd megszakad az erőlködéstől).
De aki szívóról váltott 1.0t az sem nagyon panaszkodik... Megy azért az is rendesen.
-
őstag
Ha nem lennék olyan lusta akkor most jegyzetelnék És szilveszter éjjel lesújtana a nyelvtan nácikra a gondosan megírt szövegem Az se tudnák mit javítsanak először...
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen