- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Nothing Phone (2) - több, mint elsőre látszik
- Google Pixel topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Motorola Edge 30 Ultra - a 200 megapixeles kérdés
- Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
Októberben jön a Starship Troopers: Extermination teljes változata
gp A végső kiadás PC mellett már PlayStation 5-re és Xbox Series X/S-re is elérhető lesz.
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
Computex 2024: szimpatikus Montech billentyűzetek a porondon
ph A vállalat egy olcsóbb fajta, két színben választható, vezetékmentes modellel és két érdekesen festő koncepcióval jelentkezett.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Ádám16
addikt
OFF:
Egy olyan sztoriba csöppentem, amibe nem szoktam.
Új autót vettünk faternak 16 év után (Almera 1.5-öt váltunk) úgy, hogy nem jártam utána a típusnak.
Lényeg, hogy nagyon jó barátom a helyi DasWelt értékesítési vezetője, és szólt, hogy beszámított egy E150 Corolla sedan-t, ami apának hibátlan lenne.
Amit tudunk róla: 92k km., szervízkönyves, 2008-as, Luna felszereltség, mo.-i, 2 tulajos, 1.4-es szívóbenzines, egy elem fényezett, alámásztam-rozsdamentes, hibátlanul indult, ment, állt meg, manuális klímás kb. faék egyszerűségű autó. A DasWelt-nél van nagy bevizsgálás is, azt is megnéztük, nem nagyon találtak ők sem hibát az autón. Pár karc (poller kihozza), be. fényszórón egy húzásnyom, és kész.
Ez alapján lepacsiztunk. Nekünk 1,7m + 300 az Almeráért.ON:
2008-as Corollak 1.4-es benzines motorral mennyire ajánlottak? Mik a nyűgjei? Ti hova pozícionáljátok árban ezt a típust? -
Ádám16
addikt
válasz rbalint88 #185487 üzenetére
1.7 volt.
Én sem, és nekem is, DE a célszemélynek a-b autó kellett az év 365 napjára.
Szóval:
Erre jó? Tudunk típushibákról, kicserélendő alkatrészekről megelőzés szempontjából, milyen olajat kapjon, illetve mennyire tudnak rohadni (s ha igen, hol jellemző), ha kapja a havas-sós lötyit?
(Olyan 159-et vettem volna, hogy ihaj a Miata mellé )zhali: . Köszi a megerősítést.
[ Szerkesztve ]
-
Ádám16
addikt
válasz LuckyL #185491 üzenetére
Hahu. alapján ennyi km-el, ilyen állapotban a kínálat legtetejere lehetne pozicionalni, azok pedig 2m körül vannak. (Nekünk 1.7 volt.)
Egyébként tényleg egyetértek, ennyiért sokallom én is az árát alapból, ráadásul leforgatva se nagyon akart megindulni ez az 1.4. Nem alám lett tervezve, de...
Úgy látszik, ezek ennyik.Csak erdeklideskepp: A-B autó ebben a kategóriában mi meg ajánlott, ha a megbízhatóság-biztonsag metszet jóval a dinamizmus, (esztétika), ergonomia előtt van? Szivobenzin only (...), 2m-ig. Napi 50km, ebből 30 országút, 20 város. Sedan/kombi előnyben.
OFF: Szerintem egy Fiat Croma többet adna egy megbízható dízel motorral sokkal olcsóbban, de egyszerűen ajánlani se mertem apának mást, be van oltva nem japán autók ellen. Ez kivételes ajánlat volt, garancia is lesz rá, hátha elég lesz neki.
12 éves, de ez simán jó lehet még 10 évig, ha volt gazdája. Úgy néz ki, volt. -
Ádám16
addikt
Szívesen vettem volna céges autót (nem riaszt el a sok km, sokszor tök igényes autókat látok hahu-n, amik cégesek), de ha ilyen fszán tartják az előírtakat, akkor erősen kerülendő kategória.
Apropó. Unokatesóm vett egy Lodgyt (családtámogatási bolondéria):
"1000km nincs még benne, de 160-nal már repült párszor". -
Ádám16
addikt
válasz rbalint88 #185966 üzenetére
Tényleg a végletek felé terelnek az ilyen dolgok: vagy újat, vagy egy 10-20 éves használtat.
De csak azért venni egy 3-4 évest, mert "majdnem új, és mekkorát esett az értéke ennyi idő alatt, nekem pont jó lesz" alapon hatalmas lufik lehetnek. Persze, ha kifogsz egy értelmes tulajt, óriásit is nyerhetsz.Járnak hozzám partnerek, az egyik úr alatt most egy 7es Golf kombi van. Jól ismerem a tagot, utaztam is azzal az autóval már, 2-3 évente cserélik az autóikat (s akkor megfogalmazódott bennem, hogy erre ráugrok, ismerve a sofőrje igényességét). Rákérdezek majd, hogy működik náluk a szerviz, de sanszos, hogy azt a fajta törődést sofőrtől függetlenül nem kapta meg, ami kéne egy új verdának.
kisza: á... Aki azzal kezdi, hogy hogy "gyilkolja" az autóját, rohadtul nem érdekel, hogy mennyire modern a motor, és elvileg mennyire nem feltétlen kell bejáratni. Szerintem lefingódik alatta 3-4 év múlva. És persze a Dacia lesz a hibás.
-
Ádám16
addikt
válasz xEon1337 #186433 üzenetére
Mivel jársz vele városban is, ezért be greener, vedd a hibrid Toyotát. Egyébként én sajátnak a többiekkel ellentétben pont a Golfot venném, az interior nagyon bejön, és az első lámpát is megszerettem már. A Corolla középre aszott ízléstelen tabletjét még most sem sikerült megszoknom.
-
Ádám16
addikt
Vajon ugrik a gari egy alvázvédelem után új autó vásárlása esetén?
Valaki írta itt, hogy Focusnál mondták neki, hogy marad a gari... akkor már a Mazda is megtehetné ezt igazán, ha ilyen szar a felületvédelmük.alázógyík: Részemről egy előnyük van: gyártanak MX5-öt, és szépésjó 6-ost is (na meg az új 3 is mese, de annyiért inkább a 6). Amúgy a rohadás engem is aggasztana új autónál.
Viszont NB tulajként azt mondom, hogy megéri ezt a márkát választani. Ha volt gazdájuk/igényesen rendbe lett rakva az aljuk, nagyon megbízható autók, ahogy olvasok róluk. Jó őket vezetni, szépek, megbízhatóak (főleg a szívóbenzinesek), jól fogyasztanak.[ Szerkesztve ]
-
Ádám16
addikt
Tegnap Debrecent is utolérte a világvégeesőzés. Pont forgalomban voltam a Miatával, hát, isteni áldás, hogy nem akadtam el a vízben.
Viszont láttam kb. 10 autót is leállni, egy Corsa előttem beejtegette a fordulatot, fulladt. Ilyenkor mi kap vizet, amitől nem tud járni egyenletesen az autó? Gyújtótrafó? Gyertyák? -
Ádám16
addikt
válasz Tothgera30 #188121 üzenetére
Szerinted 1m környékén egy 10+ éves autónál kb. annyi legyen elvárható, hogy ne hulljon szét?
Én személy szerint G Astráért tökéletes állapotban sem adnék többet 700-nál.
Nem példálózni akarok, de 750-ért vettem egy patika Miatát. 20 éves, egész jó minőségű a beltér, és hagy ne mondjam el, mennyit ad 10+ éves létére azon kívül, hogy nem hullik szét (nyilván, te nem ezt keresel, csak példának írtam). Ha G Astrát akarsz venni 1 milláért, szerintem senki sem tart vissza, de azért nem az lesz a topikban olvasott legjobb döntés ever, szerintem.Millió környékén Vasalóswift, Avensis, Corolla, esetleg 500-600 körül egy tényleg jó Almera 1.5 is jobb, mint egy G Astra szvsz.
-
Ádám16
addikt
-
Ádám16
addikt
válasz olajbogyo #188670 üzenetére
Mindenki venne új autót szerintem a topikból, viszont két dolog van:
-ha értesz hozzá egy kicsit, bevizsgáltatod, esetleg ismert és rendbentartott az autó előélete, kb 2x jobb autót vehetsz a pénzedért, mint újonnan (kényelem, minőség, ismerheted a típushibákat, az ajánlott motorokat, ...)
-az új autók áraI 2020-ra úgy felmentek, hogy engem totál elrettent attól, hogy elkezdjek rá gyűjteni.persze, akinek van 10-12 millája autóra, ne vegyen használtat, de itthon szerintem inkább a feléért nézeget(ne) az átlagmagyar, de már ott se túl nagy a kínálat, ha 3 hengernél többet akarsz, és egy kétzónás digitklíma se jönne rosszul.
[ Szerkesztve ]
-
Ádám16
addikt
Sógornő autót keres, testvérem fogalmatlan hozzá, így a nagyobb lyukrafutás ellen segédkezek.
Ami "jó", hogy kizárólag Toyotát keres, a használati szokások miatt csak benzines/hibrid jöhet szóba. A keret 1,5m Ft.
Aygo-ja van a hölgy édesanyjának, attól nagyobb kéne,
így az IQ is kiesett (pedig szerintem nem lenne rossz neki).
Aurisban ült, az tetszett neki méretre, vezetni is jó volt.
Emellé még ott a Corolla, mint alternatíva.
Avensis nem, az bátyámnak van, és sokat (akár 8-at (OMG )) is fogyaszt, az is kiesik.
Értelmes Prius kapható ebben az árban, vagy engedjem el?
Corolla vs Auris esetén mik a pro-kontrák? Milyen motorokkal nézzem őket? Esetleg típushibákról tudtok? -
Ádám16
addikt
Mivel nem aktuális, off-ba írom.
A következő autómon gondolkodok egy jó ideje (ki ne tenné), amit az MX5 mellé tervezek venni. Lassan családalapítás lesz (1-2 év), így jó lenne egy olyan autó, amiben többen elférünk kettőnél. 2,5m-ig megyek el, ebben benne van a "nagygenerál"+névre írás is. Szedán vagy kombi jöhet szóba (típusa válogatja, melyiknél melyik kivitel jön be jobban).
Szeretem az autókat (ne legyen antiautó, legyen stílusa), szeretek vezetni (értelmes futómű, jó motor, jó ergonómia, az anyaghasználat se legyen bóvli), és szeretnék megbízhatóságot, és biztonságot. Rendben tartom az autóimat, nem ijedek meg, ha pénzt kér, de volt már lyukas persely típusú autóm, ami elvett az életemből 2-3 évet, többet nem kérek belőle.
Az MX-szel 10/8-9x munkába járok, 2*22km, szinte végig új állapotú országúton. Erre a célra ideális lenne egy dízelüzemű jármű is, így attól függetlenül, hogy ódzkodok tőlük, erősen képbejöttek a gázolajos autók is.Addig jutottam el nagyon erősen, hogy számomra a 159 2.0 jtdm lenne ideális.
Emellé tetszik a C5 kombi, az 508 szedán/kombi is. Mondeo (Ford alapvetően) nem, Insignia csak egy jól felszerelt Faceliftes esetleg (FL előtti beltere nekem nagyon nem jön be).
Toyota kínálatában nem látok nemantiautó autót (bátyámnak T25 Avensise van, apának E13 Corolla. Hibátlan A-B autók, de én nem ezt keresem), az Accord nem tetszik a nejemnek. VW-ből szép-szép a Passat, de tucatjármű. BMW-ből jól néz ki az E46, de csak a kupét venném meg, gyerek mellé nem ideális, E90 szériából pedig nem kérek.
Korabeli Mercik, Audik inkább nem.
Esetleg egy Superb lehet ajánlott? Lexus IS?Egyéb tippetek, ötletetek van?
-
Ádám16
addikt
válasz mandleee #188811 üzenetére
A Laguna III. egy jó ajánlat, felírom a listámra, mert tetszik is (s ha jól tudom, ajánlott is a típus az előző két szar generáció után). A Megane-ból inkább az aktuális széria jön be.
Ha egy 508-cal/C5-tel vetem össze a Lagunát, mindkettőt a jobbik (ajánlottabb) dízellel venném, merre billenne a mérleg, és miért?A 159 típushibáit ismerem már, eléggé sokat olvastam róla. Tény, lehetnek vele gondok, de nem annyira veszélyes. Azt is tudom, hogy szűkösebb a többitől. Viszont egy MX5 után, ami konkrétan rám van öntve (és imádom) szerintem bármi mást tágasnak éreznék. A csomagtérrel is ugyanez a helyzet. Ha egy babakocsi és egy vásárlás együtt elfér, nekem elég. Max veszek egy tetőboxot nyaraláshoz. Persze egy Superb kombi esetén nem kéne logisztikázni, 1 körrel lehetne költözni nyugatra, de talán az már feleslegesen nagy lenne nekem.
Te mit válaszottál végül?
-
Ádám16
addikt
IS-t csak benzinnel gondoltam én is.
A Superb lehet még protipp számomra. A helyi DasWelt kereskedés értékesítési vezetője jó barátom, és tudna olyat mutatni/szerezni a típusból, ami igazoltan rendben van. Persze van egy kis felára baráti kedvezménnyel is, de ott nem kellene nagyon félni. Annyi a bajom a Superb-bel, hogy egy rohadt nagy limuzin, és nekem egyből egy taxi/sofőrautó jut eszembe arról a szériáról. Viszont tényleg nem lehet rossz. Egész mást adhat, mint egy 159, de meg tudnám szokni. Vezetni jó ezeket? Jó a futómű? Jól mozgatja a kasznit ez a motor?Még a Mazda 6 van eszemben, de a rohadás miatt mindig elvetem.
-
Ádám16
addikt
Az IS baromira tetszik, de “prémium” márka, prémium árú alkatrészekkel, ha mégis megnyekkenne valami. Azt is olvastam, hogy szűk, de nekem és a nejemnek -mint írtam, egy mx5 után- ezzel nem lenne gond.
Inkább az a bajom vele, amit írtál. Óriási átverés a Sport szót használni rá. Egy E92 (csak egy példa) keresztbe lenyeli minden tekintetben, ha vezetési élményről van szó, cserébe Az IS még sokat is fogyaszt. Akkor már lenne hibrid belőle.
A Superb MK2 után Passatot kaptál, majd egy új gen. Superbet, ami pedig a hűtővizet eszi, jól emlékszek?
Nekem a Superb egy tipik dízel autó, mással nem is venném szerintem. Hosszúutazós, jólfogyasztós, alulról nyomatékos motor illik a karakteréhez. Beletettem a kalapba.
Eddig így állok:
1. 159: míg nem ültem bele, nem vezettem, marad vakon szerelem. Szerintem vezetni is ezt lesz a legjobb.
2-3.: Laguna III, PUG508 (a kettő közül az ár miatt inkább az előbbit venném, de dizájnra az utóbbi szebb szerintem)
4: Superb: brutál nagy hely, de ha nem bézs belsővel rendelkezik, nekem túl hűvös, már-már antiautós a beltere. Minden más téren jó lehet.
5. C5: az asszony miatt hátrakerült, a másik két francia jobban bejön neki, s mivel nálam ugyanazon a szinten mozognak, nem ragaszkodok hozzá.Átnyálazom a típusokat, és jelentkezek még kérdésekkel.
-
Ádám16
addikt
válasz Németh Péter #189122 üzenetére
Lődd be az árat konkrétan, amit rászánnál nyugodt szívvel. Én 6-7 millióért út autót vennék.
Városi használatra a dízelt elfelejteném. Mivel nem tudsz annyira vezetni, felteszem, annyira nem is érdekel, és a vezetés élvezete sokadlagos szempont lesz, egy hibrid hibátlan alád.
Mivel -gondolom- “sit and drive” stílusú autót szeretnél, amibe beülve A-ból B-be eljutsz nyugisan, és nincsenek váratlan hibák én elmennék egy Toyota irányába.
Ha nincs gyerek, akkor a kifutó Yaris széria jó lehet, ha kell a nagyobb hely, akkor egy Corolla szedán 1.8 hibrid lesz az autód szerintem.
Esetleg amit én még vennék a helyedben, az egy Kia Ceed lenne egy jó benzinmotorral a 7 év gari miatt. -
Ádám16
addikt
válasz Tothgera30 #189584 üzenetére
Cserébe tucat-tömeg-dögunalom + gagyi a beltér. Ráadásul a jobbakat túl drágán mérik. #nemkéne
-
Ádám16
addikt
Az Insignia belterét szerintem jól leírta a srác: nem túl finom műbőrrel van leöntve minden, szerintem a küllem is lehetne jobb (előválasztó kar, kormány eléggé meh). Amúgy külsőre vagány, szép kupészerű a tetővonal, az fincsi.
Én rámennék egy Mazda 6-ra. Jó futómű, ár, motorok, dizájn, és nem is egy Passat szintű rideg cégautó.
Ha pedig belefér, és a feltűnés nem zavaró (bár azt írta a srác, hogy az Insignia is már túl sportos), akkor egy IS nálam etalon. De az árban máshol is van azért értelmesen felszerelve. -
Ádám16
addikt
válasz #46372352 #189691 üzenetére
Qru új Superbje eszi a vizet. Az nem 3.5m- kategória.
De ha már Superb, akkor inkább Passat, kb. mindig megérte a felárat a Passat.Ennyiért pedig van szép Passat is, úgy hívják, hogy CC. :) 4-4.5-ért egy R-linet ha megfogsz, az jó lehet.
Egyébként 3.5-4-ért -ha nem félsz tőle, szereted a "luxit", utánajársz a motoroknak, gondos gazditol veszed-, akkor egy E92-90 is ott lehet a szeren.Ha pedig maradnál a "legmegbízhatóbbnál", bejött a japán életérzés, ott az IS.
-
Ádám16
addikt
válasz IMIIKE1998 #189823 üzenetére
Ahogy írták, egy NB Mx5 1.6 klíma nélküli lesz az autód.
Azon kívül, hogy a formavilág 20 év után is üt, megbízható, egyszerű szerkezet, jó törésteszttel, szépen elindul, és szépen meg is tud állni.
Rengeteg tulaj van ahhoz képest, hogy egy roadster, Alkatresz is van bőnyállal. Próbáld ki! -
Ádám16
addikt
válasz customer114 #190549 üzenetére
MX5-öt mer az jó
-
Ádám16
addikt
Valószínűleg úgy fog alakulni, hogy megy az MX5 pár hónapon belül.
Helyette keresek egy kompakt autót 600-ig.
Igazából két elvárás van: Megbízhatóság, biztonság (+klíma). A kínálat felsőbb részéről vennék ennyiért autót, nem szeretnék egy lelakott type-c példánnyal rohangálni.
Szívódízel is szóba jöhet, nagyjából 2x25km ingára használnám, de egy egyszerű szívó benzinben jobban bíznék.Ti mit vennétek? Egy békalámpás Corollától van feljebb ennyiért?
[ Szerkesztve ]
-
Ádám16
addikt
válasz szotyika77 #193045 üzenetére
Láttam a minap egy vörös CH-R-t fekete tetővel, fekete felnivel. Egészen megkívántam.
Nagyon japán a szó nem feltétlen jó értelmében, de nekem begyere.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen