- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Milyen okostelefont vegyek?
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Samsung Galaxy Z Fold5 - toldozás-foldozás
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- Magisk
Hirdetés
-
SGF24 - Remekül fest a Phantom Blade Zero
gp A Summer Game Fest utolsó játéka nem más volt mint a PC-re és PS5-re készülő játék, amelyhez még mindig nem kaptunk megjelenési dátumot.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Acheron
őstag
válasz neduddki #81578 üzenetére
A 2.0 dízel nincs automata váltóval...
A gyári hibát meg remélem megoldja a gyári garancia - hét éves koráig vagy 160 ezer kilométerig kiterjeszthető, én ezek alatt tervezem megvenni.
Jobban zavar a hangja, ami elég kopogós.
Szívem szerint benzinest néznék, de az 1.8 -as CVT -től félek, hogy nagyon lomha lesz ehhez képest (a mostanihoz meg pláne), és ráadásul többet is eszik.
2 - 3 évig tervezem megtartani, remélem az alatt negy baja nem lesz.
Ott van még a 2.0 benzines, mivel a Németországban nézetek autót, így elvileg az is szóbajöhet. Bár sokkal az sem erősebb. -
Acheron
őstag
Fogyasztásban kb ugyanazt tudják, a benzines pedig sokkal rizikómentesebb, mint a dízel, emellett jóval csendesebb. Ellenben automata - automata viszonylatban egy másodpercel több idő kell a 0 - 100 sprinthez - papíron, ami nem kevés.
(#81585) neduddki: Igen, pont ezeket néztem én is, alig van különbség fogyasztásban.
Jelenleg kicsi város, inkább autóút, főút, napi kb 100 km (ősztől kb napi 60). Viszont egy - két éven belül nem elképzelhetetlen, hogy több városi út lesz.
Az nem baj, ha az autó kicsit nyugalomra ösztönöz, rám fér, de azért ha kell, tudjon haladni (főleg előzéseknél nem szetrném, ha nagyon lomha lenne, ezeket szeretem hamar letudni.)(#81583) B-L-A-C-K :
A fenntartása amolyan prémiumautós, de nem kiugróan magas
Nézd meg itt az alkatrészárakat.
Az autó 7 vagy 10 (most hirtelen nem ugrik be melyik) éves koráig köthető rá meghosszabbított biztosítás, ami kiterjed az akkucsomagra is.
Belülről kicsit szűk, főleg a napfénytetős kivitel, ha a családtagok magasak, akkor nézzék meg alaposan.
Ha nem családi használatra kell, akkor a 280 literes csomagtartó teljesen vállaljható, nem olyan kicsi, mint ahogy sok helyen írják, belföldi hosszú hétvégéhez elég lehet egy négyfős családnak is.
A beltér egyépként minőségi, a motort pedig alig hallani bent.[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
Van két autó, ugyanaz a típus, mindkettő dízel, egyazon árban.
Az egyik 126 lovas, 310 NM -el, 2010 -es, 100.000 km futással. 6 sebességes kéziváltó. Mondhatni jól felszerelt, majd minden jó van benne (navi, tolatókamera, ülésfűtés, stb) A spritmonitor szerint 6,4 -ből elmászkál.
A másik egy 2009 évjáratú, 150 lovas, 340 Nm -es 6 sebességes automata, 140.000 km -el. Full felszerelt, minden megvan benne, mint a másikban, + panoráma tető, elektromos ülés és kormányállítás, adaptív tempomat, full bőr. Ha minden igaz, ehhez van egy szet téli kerék. A sprit szerint 7,1 -et eszik.
A regadója a teljesítmény többlet miatt kicsit több (cc 50e)
Kíváncsi vagyok, az itteni közösség szerint melyik a jobb vétel. 2-3 év (kb 50 - 80 e km) után lenne cserélve. Nem ez alapján akarok dönteni, de a vélemény érdekel -
Acheron
őstag
válasz szőröscica #82314 üzenetére
Csak az alapján nyilván én is, főleg, hogy épp ilyesmi felszereltséget keresek, de azért erősen árnyalja a képet néhány dolog. 160e km -ig lehet kiegészítő biztosítást kötni erre a típusra, de ezzel a futással ezt max egy évig tudnám kihasználni, jövőre már nem. Három év múlva, amikor el akarnám adni, 8 évesen 200e vagy több lenne benne. Az automata váltóját nem ismerem, lehet, ahhoz is hozzá kell nyúlni ilyen futásnál
(#82316) lsc: Igen, a kor mindenképp mellette szól, a kérdésed viszont jó, nem tudom, elég -e? Persze közlekedni nyilván elég, hogyne lenne, inkább azt nem tudom, hogy hogyan barátkoznék meg a cirka 37 Le és 30 Nm mínusszal a mostanihoz képest hosszú távon. Ez viszont inkább 150 lovas keresésére sarkall - jó lenne nem gyengébb autóba átülni
(#82317) neduddki: Nem először mondod, és nem akarok úgy járni, mint Csülök . Bizonyosan oka van, hogy ezt mondod, néhány támpontot adhatnál, egész pontosan mi szokott lenni a legnagyobb gondja ezeknek a 2.2 motoroknak - hallom, olvasom, hogy érzékenyebb, hajlamosabb, stb, de hogy mire?
-
Acheron
őstag
Injektor tisztítóval mik a tapasztalatok? Milyet érdemes kipróbálni és hol lehet kapni?
Thanks! -
Acheron
őstag
Sziasztok!
Német forgalmin melyik mező (megnevezés) jelöli az alvázszámot?
Köszönöm! -
Acheron
őstag
válasz Acheron #83153 üzenetére
Kérdés storno. De van jobb
Honosítási folyamatban az okmányirodához már kell a kötelező biztosítás. A biztosító ügyintézője szerint ehhez elég az alvázszám. A biztosító online programja viszont kötelezően kéri pl a rendszámot, amit ugye majd csak később adnak ki (ha megvan a biztosítás). Szép...
Csak a személyes ügyintézés a megoldás ilyen esetben? -
Acheron
őstag
válasz Buster17 #83736 üzenetére
Csak a design. Az első spaceball fantázianéven fut a Volvo -nál, a másik a standard váltókar. Mindkettő manuális, ahogy már !Overdose! írta is. Szerintem a Volvohoz jobban illik a hagyományos, bár ezt a sportosnak szánt design -t az R -ben láttam, ahhoz lehet hogy jobban passzol. Biztosan van, akinek tetszik
-
Acheron
őstag
válasz jozefgucci1 #85104 üzenetére
A 2.0 D-4D -ről nem nagyon fogsz rosszakat olvasni - nem egy erőgép, de cserébe - modern dízel mércével mérve - megbízható, és kifejezetten jó a fogyasztása. Tény, hogy gyakran ajánják mellette / helyette az 1.8 benzinest is, ami kb annyit tud, de nem egy elromlós fajta, és hosszú utakon szinte dízelesen jól fogyaszt (városban azért nem...)
A kinézett autó felszereltsége itthon kifejezetten jónak mondható, majd minden jót beleraktak (talán az adaptív tempomatot nem látom bekötve) Hosszú távon is kényelmesek az ülések (no jó, a Volvo azért jobb ), az autó komfortja kifejezetten jó.
A 2.2 mizériát értem is, meg nem is, voltak / vannak vele konstrukciós problémák, de emellett nagyon csendes, erős motor, szintén jó fogyasztással, és azért nem mai konstrukció, sokat javítottak rajta. Ellenben rendkívül kényes, pl kifejezetten érzékeny az olaj és az üzemanyag milyenségére. De pl a piezo -s porlasztó csúcsokat jóval tartósabbank írják, mint a D-4D hagyományos csúcsait (bár jellemzően nem is ezekkel van gond, ha gond van). És persze nem is csak a különösen veszélyeztetett 177 lpovas verzió létezik belőle. Szóval ez is csak egy dízel, félre kell rakni szépen a javításra, aztán használni. De a2.0 D-4D -vel ettől sem kell tartani (azért az is dízel marad )[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz neduddki #85121 üzenetére
Nem is állítottam, hogy a megbízhatóság szobra, mint írtam is, "voltak / vannak vele konstrukciós problémák". Vélhetően az üzleti megfontolásokon kívül nem azért áll át a Toyota BMW dízelekre, mert felülmúlhatatlan minőségű saját dízeleket alkotott.
De pl, amennyire tudható, a 2.2 D-4D - D-Cat összehasonlításban az utóbbi piezo- s csúcsai bírják jobban. Lehet előbbiek esnek ki kétszázezrenként? Nem vitázom a Bosch minőségével, az nekem a másik verdában már 360e km -t futott, mind az öt teszi a dolgát, és hidegen-melegen pöccre indul - bizonyítottan tartós szerkezet.
Nekem a 2.2 -nél elrémítőbb volt a hengerfej probléma (ami az általad írt x% motorcsere oka volt), de azért itt is kérdés, hogy mennyi az x, és hogy milyen évjáratoknál volt ez a legjellemzőbb.
Félreértés ne essék, ez kicsit sem normális, és valóban nem a megbízhatóság csúcsát jelzi.
Ugyanakkor tulajok leírásait olvasva a karbantartott 2.2 motorok java része hibátlanul üzemel (vagyis nem mind... ), persze ehhez nem árt betartani a gyártói előírásokat, a megfelelő időközönként cserélt megfelelő olaj + megfelelő üzemanyag (értsd: alacsony kéntartalmú, prémium dízel). Ennek a hanyagolása előbb utóbb valóban kinyírja a motort, vagy inkább a részecskeszűrőt. Ha valaki azzal hitegeti magát, hogy az EU előírások miatt már minden nálunk kapható dízel jó bele, mer 50ppm alatt van a kéntartalom - nos az nem jó úton jár a hosszú hibamentes üzemeltetést illetően ennél a típusnál.
Pro és kontra érveket olvasva nekem nem tűnt rosszabnak, problémásabbnak, mint bármelyik másik modern dízel. Aki használt dízelt vesz, az éljen együtt vele, hogy feladott egy szelvényt a szopóágra, vagy kihúzzák, vagy nem.Ha az említett gondok előállnának, első kézből tudok róla infót adni, nemrég bekötöttem egy 150 lovas automatát ebből a 2.2 jószágból az istállóba, meglátjuk, meddig bírja, vagy két évet valószínűleg együtt töltünk.
A benzinesben meg egyetértünk, fogalmam sincs, miért lett végül dízel, (talán mert nincs elég nagy benzines ehhez a kasznihoz ), egyáltalán nem akartam megint gázolajost, legközlebb megmaradok az eredeti elképzelésnél, nagy szívó benzines, de még inkább egy hibrid - nagy szívó benzinessel -
Acheron
őstag
válasz neduddki #85129 üzenetére
Szép kilátások
Megy ameddig megy, ha valami típushiba ugrik elő, akkor a háztól is megy, meglátjuk. Messze még a 200, nemigen leszünk akkor már együtt. De legközelebb valóban vagy nagyon fiatal dízel lesz, vagy benzines.
(bár az utolsó mondatból némi iróniát, no meg némi szójátékot érzek a nagyszívó-hibriddel kapcsolatban ).
A vicc, hogy azért nem lett benzines, mert nem gondoltam elég dinamikusnak, most meg a nagy dízelt nincs kedvem hajtani, ez annyira lenyugtató autó, hogy félelmetes (Ave kombi). Néha csak mókából átülök a régibe, az sem megy jobban, de sokkal pörgősebbnek érzi az ember.
Szóval ennyi erővel akár az 1.8 benyás is lehetett volna, igaz, azt nem láttam ennyire felszerelve.
Az automatára meg nagyon rákaptam pár hét alatt, úgyhogy úgy tűnik, az marad... -
Acheron
őstag
válasz jozefgucci1 #85135 üzenetére
Azért a 2.0 D-4D messze nem olyan rossz hírű, mint a 2.2. A benzinesekben pedig érdekes módon még a Mobile -n sem találtam full felszereltet, legalábbis olyan áron nem, amennyit rá akartam szánni. Azért a programozható ülés (kormány) nem rossz dolog, ha ketten is vezetitek az autót, a smart key sokkal hasznosabb, mint amilyennek elsőre tűnik, stb. Nem beszélve arról, hogy egyszer el is kell adni az autót, és egy full extrás azért csábítóbb sokaknak - persze nem árt a sok extrát meg is óvni (bőrápolás, egyebek)
(#85136) neduddki: OK, kíváncsi vagyok a folytatásra
-
Acheron
őstag
válasz jozefgucci1 #86414 üzenetére
Csatlakozom az előttem szólókhoz, a kettő közül inkább a Honda (mondom ezt úgy hogy Avém van...)
Az Ave egy jó autó, de az az Ave azért nem annyira fullos, bőr van benne, de pl nincs ülésfűtés (pedig ezt beírták, a huncutok), memóriás ülések, keyless, Xenon, távolságtartó tempomat, tolatóradar (pedig az igen hasznos ebben a kaszniban) - a Hondában ezekből több minden benne van. No meg szép is mellette -
Acheron
őstag
Úgy alakult, hogy a páromnak hamarosan szüksége lesz egy városi kis autóra, úgy 1,5 körül szánnánk rá.
Várhatóan napi 6 - 10 kilométert fog menni, így mindenképp benzinesben gondolkodunk, kb 2006 -os évjárattól.
Elsősorban Jazz a kiszemelt (neki ez jön be leginkább), de nézegetem még a Toyotákat is (Yaris, esetleg Auris). Ebben a méretkategóriában mit érdemes még megnézni, ami megbízható motorikusan, nem eszi meg a rozsda, könnyen kezelhető, és biztonságosnak mondható? A fogyasztás nem nagyon érdekel ilyen futásteljesítménynél.
A végén úgysem ezek döntenek majd, hanem hogy mi tetszik neki -
Acheron
őstag
válasz Acheron #90801 üzenetére
Bár sok javaslat nem jött, közben némiképp változott a képlet. Egy kicsitt nőtt a méretkategória (ezzel a keretet is növelni kell kicsit), Jazz helyett ufo Civic, Yaris helyett pedig Auris került a célkeresztbe.
Reálisan 2006 - 2008 közötti évjáratok jöhetnek szóba.
Biztonság szempontjából az Auris jobb minősítést kapott, ez fontos (feleség, gyerek fog főleg utazni vele)
Ezek közül (Civic 1.4 és 1.8, illetve Auris 1.4 és 1.6) melyik motor tűnik a legmegbízhatóbbnak? A napi néhány kilométeres városi használat mellett időszakonként néhány hosszabb út is beeshet.
Van esetleg típushiba, sajátosság, amire érdemes különösen figyelni vásárláskor?
Szerviz költségre gondolom kb egál lehet.
Köszönböm, ha valaki megosztja a tapasztalatait[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz Kornel #91079 üzenetére
Sajnos nem nekem lesz A feleségem fogja hajtani, a Prius pedig formailag nem jön be neki (ami az ufo Civic szimpátia mellett érdekes, de ez van) A fogyasztás egyébként nem mérvadó, olyan keveset fog mozogni az autó. (hosszabb távra van nagyobb, azzal én járok ezután is)
-
Acheron
őstag
válasz neduddki #91080 üzenetére
Formailag a Civic a befutó nála, abban nekem is tetszik az 1.8 -as motor, vagy mondhatom úgy is, hogy leginkább az tetszik. A Toyotáknál láttam, hogy többet fogyasztanak, de a fentiek miatt önmagában ez nem igazán számít (jó esetben 2500 km éves futás néz ki, én egy hónapban megyek közel ennyit). A kényelem, menetkomfort, és főleg a biztonság ami fontos.
Ha jól értem, az 1.8 -as motor technikailag nagyon jó (mindjárt utána is olvasok), de megbízható is? Az sem jó, ha velem áll meg a verda, de a boldogabbik felem különösen nem reppesne az örömtől. -
Acheron
őstag
Igazándiból nem akarok ebben a gumi vitában részt venni, de mivel egy szettel sokat megyek egy szezonban (értsd egy nyáron lefutom a nyári gumi kb harmadát - felét (típustól függően), télen dettó a téliét), így érdekelne, hogy ezek szerint az a helyes eljárás, ha sosem cserélem az első gumikat a hátsóra, és fordítva? Hiszen az első (elsőkerék hajtású autónál) mindig jobban kopik, mint a hátsó, de a fentiek szerint a jobb állapotban lévő hátsót sosem szabad előre tennem. Ez némileg ellentmond annak a több helyen is fellelhető ajánlásnak, hogy kb 8 - 10 ezer kilométerenként célszerű oldalanként az első és hátsó abroncsokat cserélni...
Persze azért vannak előnyök is, ha nem cserélek, nem négy 80 - 90 % -ra lefutott gumim lesz két szezon után (ami ugye már kuka), hanem lesz két csupaszra futott elsőm, meg két 50 - 60 % -os hátsóm , utóbbiak még eladhatók (kövezés előtt: utolsó mondat csak vicc volt ) -
Acheron
őstag
Miért más? A rosszabb gumi hátul tudi fogja, hogy ez most szezon utáni csere és nem okoz galibát?
(nekem mindegy, eddig is cseréltem szezononként, ez után is fogom, az első - hátsó megcsúszást pedig leginkább úgy kezelem, hogy annyival megyek, amennyivel az út engedi. Ez élet benevelt, határon autózás után hiába mondta nekem a nénne, mikor a törött kerítését nézegettük (a törött autóm mellett), hogy "Nem baj fiam, jött már itt be kamion is", nem tudtam őszintén mosolyogni. Akkor... )[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz neduddki #91565 üzenetére
Világos, kicsit sarkítom a dolgot, mert néha úgy hangzik el a "jobbat hátra", mintha minden esetre ez állna, kivétel nélkül. Az alapelvel nincs vita, sosem szeretném az autóm hátulját látni elém kerülni...
Szerencsére eddig csak elvétve (egész extrém okok miatt) volt szükség arra, hogy elöl - hátul jelentősen eltérő gumi legyen, a garnitúra megfelelően cserélgetve kb egyszerre fogy el. -
Acheron
őstag
Sziasztok!
Tudtok javasolni Miskolc környékén kormány - sebváltó bőröző szakit/műhelyt?
Mivel kalkuláljak, mennyi egy ilyen munka normális ára? A neten elég nagy a szórás. -
Acheron
őstag
Sziasztok!
Kb másfél éve egy 150 lovas 2009 -es Avensist hajtok, cirka 15e km megy bele évente. Még kb egy évig tervezem megtartani, de ha közben találnék valamilyen jó vételt, meggondolnám a hamarabbi cserét.
A dolog miértje egyszerű - nehezen találom az összhangot az autóval. Rosszat nehezen tudnék rá mondani, nem is akarok, nagyon jól felszerelt és nagyon jó autó, csak nem nagyon illünk össze. Előtte hat évig egy 163 lovas S60 -at hajtottam, és bár csak 13 lóerő a különbség, a vezetési élmény a közel 100 kg plusz és az automata váltó miatt messze nem ugyanaz, sokkal komótosabb az Ave.
Igazán két dologgal nem békélek vele, egyrészt nagyon nehéz megszokni a négyhengeres dízel kerregést az öt henger dörmögése után (konkrétan nem lehet, végtelenül idegesítő), erről persze nem a típus tehet, más márkák sokkal "kerregősebbek". A másik, amit talán tényleg felrónék neki, az a fogyasztása, szerintem hétfeles nagy átlag sok egy modern dízeltől, pláne, hogy prémium üzemanyaggal kell etetni.
Az már csak hab a tortán, hogy valamiért ezzel az autóval minden WV és Skoda tulaj olyan lelkesen akar megelőzni, mintha fizetnének nekik érte
Szóval olyasmi vasat keresek majdan, ami hozza minimum az S60 vezetési élményét, és valahol a márka elismertségét is. Az automatát megtartanám, megkedveltem, öregszem, na Viszont a hagyományos automata helyett inkább valamilyen dupla kuplungosban gondolkodnék. Első körben a jól bevált vonalon gondoltam pl az S80 205 lóerős változatára, 2010 utánról. (a Volvo -k fenntartási költségeit ismerem, nem fog gondot okozni) De más típust, sőt, a benzint sem vetem el, ha ilyenből van (viszonylag) takarékos, de emellett szükség esetén erős modell. Hathengeres GS300 Lexusban ültem már, hát, az a motorhang, már ami behallatszik, az nagyon adja...
Korábban hibridekben is gondolkodtam, de ezekből szűk a kör, mert csomagtartó kell (Az Ave most kombi, a Volvóban a szűk rakodónyílást nem szerettem egyedül). Szóval nem kanyarvadász sportkocsit fogok keresni, hanem nagy, kényelmes, családnak is jó utazóautót, amiben azért (bőven) van kraft.
Ezekkel a paraméterekkel mit ajánlanátok, miket érdemes alaposabban megnézni, ami a fenti S80 színvonalát hozza? Ha érdemes benzinben gondolkodni esetleg, milyen motorok jöhetnek szóba?
Idő bőven van, ez nem egy sürgős keresés.
Köszönöm a hasznos javaslatokat. -
Acheron
őstag
Sziasztok!
Köszönöm a sok választ.
(#121933) Tsebacsi: Max 4 - 4,5 között szánok rá, ennyi volt az Ave is anno, gondolom beszámíttatom majd, a többit kipótolom. Ennyiért még jó állapotú prémiumot nem nagyon dobálnak, de nem is feltétlenül ez a cél. BMW -ben pl nem gondolkodom, szép és jó, de nem kifelé szeretnék villantani, inkább befelé, magamnak. A Volvot -pont emiatt (is) szerettem, éppen nem a tizenkettő egy tucat autó, de nem is kötődnek hozzá sztereotípiák. A Merci esetlegesen szóba jöhet, inkább kényelmes, mint sportos, a három nagy német közül talán ez és az Audi, ami esetleg megfontolható. Konkrét típus vagy motor lenne esetleg, amivel érdemes foglalkozni?
Az S70 az tulajdonképpen egy kombi S60 Az S60 -hoz, bármennyire szerettem is, egyelőre nem fogok visszatérni, túl rövid az élet, hogy egyféle autóban éljük le :-)
(#121934) Declare: A 163 lovas D5 fentarására gondoltam konkrétan 180 ezer kilométert töltöttünk együtt, volt alkalmam költeni rá. A mostani meg 17 -es és 18 -as papucsokon tipeg, az abroncs árakon sem fogok meglepődni - bár tudatosan biztosan nem fogok 18 -as felnikre hajtani, csak azért, mert az szép és nagy
Audikat én is nézegettem, mondjuk a 2012 -esek nem messze nem férnek bele az árkategóriámba.
Skodában szintén nem gondolkodtam, bár mostanában sok jót olvastam róluk, ezzel kapcsolatban bennem is élnek a sztereotípiák.
(#121935) footy: Melyik gyártó dupla kuplungosaiban érdemes gondolkodni? A mostani egy tiptronic automata, a simaságával semmi bajom, de ahogy olvasom, + 1 liter ennek a "javára" írható.
(#121936) Halver: Nem az abszolút értékben vett fogyasztás zavar, hanem a teljesítmény / fogyasztás arány. Ha ez lenne az elsődleges szempont, nem olyan autót veszek, amiről tudom, hogy kizárólag prémium gázolaj tankolható bele + 40 HUF / literért. Ez egy német TEC edition, ha érdekel, nézz utána, milyen felszereltség tartozik hozzá.
Mindemellett én sem otthon nyomom a forintokat, dolgozom érte
A Volvo anno sokkal dinamikusabban, élvezetesebben vezethetően tette a dolgát, és ha a lelkét kitapostam, akkor sem bírtam 8 liter fölé hajszolni a fogyasztását, most pedig télen, ha nem figyelek, bőven nyolc fölött kalandozik, most speciel 9,3 -at mutat a fedcomp (szerencsére felfelé csal, ez kb 8,5 körül van) Ez az, ami zavar, nem a 7,5 átlag egy másfél tonnás, 150 lóerős automatától.
Nem mondom, mentem már 5,6 liter átlagot egy tankkal, de azt nem kívánom senkinek, frusztráló, mikor a Maruti Suzuki -k előzgetnek
(#121937) sasa134: Az új Mazda 6 nekem is tetszik, bár tartok tőle, addigra ez sem csúszik bele az árkategóriámba. Szép autó, jókat is írnak róla, ennyi elég is lehet, nem hajtok a márkajelzésre.
-
Acheron
őstag
válasz SzlobiG #121942 üzenetére
Nem nagy Ezt a motort már nézegettem korábban is, tetszik. A belső méretei kb hogy viszonyulnak egy S60 -hoz?
(#121947) Integrale: A 2007 -es modelltől igen, előtte, amennyire tudom, az S60 volt a sedan változata.
De nagy különbség akkor sem volt, javarészt az S60 is az akkori S80 -ra épült, belülről csaknem ugyanúgy néztek ki anno (pl középkonzol kopp ugyanaz, stb) Talán a kormány más volt a V70 -ben.
(#121950) footy: OK, utánanézek még ennek a témának, nem nagyon ismerem ezeket a konstrukciókat, előnyeiket, hátrányaikat.
(#121966) runner 125: Aki próbálta, tudja Ez pl nagyon hiányzik. A mai napig vissza - visszanézek még az S60 - V70 topikba, nosztalgiázni
No igen, ahogy mennek az évek, úgy lesz egyre szimpatikusabb az S80. Az még klasszikus forma, az új generáció (S60) már nem annyira az én világom.
Az IS -t nem próbáltam még, GS -ben ültem, az éppen jó belülről (kivéve a fa berakásokat), de az IS -t szűkebbnek mondják. Állítólag a benzineshez adott automata viszont nagyon jó.
Az F1 váltó nem egy rossz dolog, bár meg lehetne lenni nélküle, ha a váltóról is megy a kézi kapcsolás. Előzésnél viszonylag gyakran használom, mert jobb szeretem, ha akkor vált, amikor én akarom. De pl éles kanyarban (pl némely autópálya felhajtó), ha elfelejtem visszatenni D -ba, akkor lehet keresgélni, hogy hol is vannak a váltó fülek, és melyik merre kapcsol -
Acheron
őstag
válasz SzlobiG #121977 üzenetére
Köszönöm az infókat.
Ezek a motorok (2,7 és 3.0 V6) a megbízhatósága milyen, a közvélekedés szerint? A paramétereik impozánsak, de hiba esetén gondolom zsebbenyúlós. A régebbi motorjaikról nem minden esetben jó vélekedéseket olvastam. Btw, ezekben Bosch porlasztócsúcsok dolgoznak, jól tudom? -
Acheron
őstag
válasz szőröscica #122032 üzenetére
A 3.0 V6 nem láncos? A láncosoknál is beeshet egy csere, de ez azért jóval ritkább, mint a szíjasoknál, ott gyakorlatilag "kötelező" a vétel után cserélni.
A multitronicról valóban nem sok jót olvastam. Bár a tiptronicot sem mindenhol dícsérték. Amikor ennyi problémáról olvas az ember az automatákkal kapcsolatban, elbizonytalanodik, de azért városban, dugóban megfizethetetlenek. Van egyáltalán megbízható, ajánlott automata (nem csak Audi, hanem úgy általánosan)? -
Acheron
őstag
válasz Integrale #122034 üzenetére
A kérdés az, hogy milyen gyakran kell bolygatni. A franc se bánja, hogy honnan lehet hozzáférni, ha nem kell hozzányúlni, csak minden második szökőévben.
Úgy nézem, mindegyik jófajta motornak van valami kínja Végül is nem csoda, ilyen teljesítményeknél már fárad az anyag.
Azért csak akad megbízható konstrukció az erős gépek között is. -
Acheron
őstag
válasz szőröscica #122037 üzenetére
OK, de ennyi erővel az ember sosem venne autót Van olyan költség, amivel igenis számolni kell, ha ilyen kategóriájú autót néz az ember.
Viszont ha van kiugróan rossz konstrukció, vagy méregdrágán javítható (pl amit itt-ott olvasok, hogy multitronic hiba =új / bontott váltó), na azt kerülném, ezért megköszönök minden ilyen tanácsot.(#122038) aero.: Saab -ot nem gyártják már (kár érte), a BMW pedig nem játszik nálam, bár a motorja annak is nagyon jó. Tetszenek ezek a nagy köbcentis motorok, és egyszer nagyon szeretnék egy V6 -ot. Viszont a racionalitások talaján mozogva valóban, dízel fronton az egyik legvalószínűbb jelölt továbbra is a D5. 205 lóerővel az sem lusta már, ha nem is olyan erőgép, mint a V6 3 literesek.
[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
Sziasztok!
A Volvo D5 motorján kívül milyen erőforrást tudnátok javasolni, ami hasonló paraméterekel bír dinamizmusban és fogyasztásban? (180+ Le, normál vezetési stílus melett (tehát nem tojáshéjjal a talp alatt és nem is a szemét kinyomva, szétpörgetve) ~7 literes átlagfogyasztással). 2,5 - 3,5 m közötti autót fogok keresni, lehetőleg automatával (kombi felépítés előny). Évjáratot és futást majd meglátom.
A D5 a referencia, ezt ismerem, kedvelem, első helyen áll a listán, de megnézném az egyéb lehetőségeket is. Elsősorban a motor érdekel, az autót majd "hozzánézem". Minimum a 163 lovas kéziváltós S60 vezetési élményét szeretném elérni - kutya mód hiányzik...
Benzinesben (esetleg hibridként) mi lehet alternatíva (nyilván kb +2 liter átlaggal számolva sima benzinesnél). -
Acheron
őstag
válasz runner 125 #131816 üzenetére
Szia!
2,5 - 3,5 misi között. Tőlem lehetne kisebb is, mert javarészt egyedül járok vele, de kell egy nagyobb csomagtartós autó is a családba, mert a párom csak a kisebbel szeret közlekedni (ő javarészt városban mászkál, oda jobb is). AZ IS talán emiatt nem a legjobb választás (pedig nagyon tetszik, régóta nézegetem).
A Volvok közül gyakorlatilag bármelyiket bevállalnám, a fentiek miatt talán egy V70 lenne a legpraktikusabb - a C30 -nak nincs nagy csomagtartója, ha jól rémlik (munkába járni pedig lehet jobb lenne).
Az Accordot megszemlélem, köszönöm!(#131817) runner 125: Hasonlókban gondolkodunk A Camry -val is csak annyi a baj sajnos, hogy nincs kombi belőle, az akkuk miatt pedig pici a csomagtartója.
[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz Declare #131823 üzenetére
Azzal mindenképpen, hat évig nyúztam egy S60 -at, eléggé megalapozta a vevői elégedettséget, azóta is bánom, hogy nem onnan választottam utódot.
150 ló is tisztes mennyiség, de egy automatával már kiérződhet a különbség. Mindemellett a 2.0 öthengerest nem ismerem, de feltételezem, nem rossz. Már önmagában az öt henger hangja ad egy nagy löketet a vezetői élményhez, utána elég siralmas a négyhengeres kopogást hallgatni.(#131821) rbalint88: Valahogy így, de inkább alaposan körülnézek, ezért is vagyok kíváncsi az itteni közösség véleményére is.
Audikat nem néztem, a német márkákból inkább a Mercik állnak közelebb hozzám, de ebben a keretben alighanem nem játszanak.[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz LógaGéza #131913 üzenetére
Nem igazán ajánlott. A 2009 előtti 2.2 D-CAT motorokkal voltak problémák (egy az egyben a Toyota motort tették át bele, csak jobb hangszigeteléssel), keress rá, itt is többször volt szó róla. Nem véletlenül vette ki a Lexus a palettáról - a márkához mérten aránytalanul sok panasz volt rá.
-
Acheron
őstag
válasz LógaGéza #131917 üzenetére
Amennyire én tudom, ez az egyetlen dízel motor, ami Lexus -ba került - előtte - utána csak benzines vagy hibrid hajtás volt, van. De ezek jobban is illenek a Lexus -hoz
Ha IS -t nézel, akkor 2.5 benzines jó választás (3.0 még jobb lehet, de az fehér holló mifelénk), az automatáját különösen dícsérik.(#131918) bitpork: Lexusnál ezt kötelező megjegyezni
[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz Tsebacsi #131975 üzenetére
Ez azért így barokkos túlzás. A 2.0 D4D semmivel sem rosszabb (igaz, nem is jobb), mint a kortárs dízelek, kellően nyomatékos és - kézi váltóval - meglehetősen takarékos. 2009 -től már a 2.2 sem időzített bomba (főleg a 150 lovas), de ezek nem nagyon állnak meg ebben az ársávban.
(#131982) kornelka: nem akarom én rábeszélni a Toyotára, de azért az nem állítható, hogy minden Toyota dízel alapból kuka.
Akkor meg már sokkal ,inkább egy D5
(#131984) Tsebacsi: a 2.2 -nél jóval magasabb a rizikófaktor, ezen nincs vita. Azon se, hogy ez keményen lerombolta a Toyota dízelek renoméját. Nekem speciel 2.2 150 lovas van 2009 utánról, de ma már én sem ezt venném, bár műszakilag semmi gond nincs vele.[ Szerkesztve ]
-
Acheron
őstag
válasz Luck Dragon #132719 üzenetére
Ferrari Tisztarozsda
Új hozzászólás Aktív témák
- Politika
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Hobby elektronika
- Telekom otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Formula-1
- Autós topik
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Milyen okostelefont vegyek?
- SGF24 - Ilyen lesz a Delta Force: Hawk Ops
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen