Hirdetés
-
A kánikula elviseléséhez hardverek is kellhetnek a napernyő mellé
ph Tajpeji kiruccanásunk hetén többek között notebookok, monitorok, NAS, szimulátor-kiegészítő és kompakt hűtő igyekszik árnyékot találni.
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz Declare #96467 üzenetére
Hát erre a suzukira biztos nem költök 3 millát Bármennyit is csak akkor ha élőben elmegy.
Második autónak kell alapvetően városba, ott eddig a max 5 éves korosztály használtban lehangoló volt. Szerintem nem jó üzlet 5 éves autóért új ár 60-65%-át adni. Ahol meg kevesebb ott oka van... Úgy látszik a válság miatt most ez a piac.
2,5-2,6-ért kapok 1,2-es ötajtós picantót klímával. És az tetszik is. Ha ennyiből van sokkal jobb minden tippet szívesen veszek (olcsóbb de jó és értékarányos max 5 éves használt, vagy ennyiért jobb új).
-
-
őstag
válasz AMD Power #96530 üzenetére
Hát, az újat még nem néztem mert drága. Az előd modellel felmossa a padlót az i10 elődmodel (1.2-es mindenképpen). A régi aygo-t láttam és menekültem...
Adatok alapján még mindig nagyon kicsi még méreteihez képest is. De lehet hogy megnézem milyen lett. De egy alap + légkondi aygo áráért kapok egy fullos 1.2-es i10-est.[ Szerkesztve ]
-
őstag
Ezt csak most vettem észre. Miniautót keresőknek érdekes lehet. Mondjuk valós árban a picanto i10 viszony pont fordítva van. Elég nehéz persze összehasonlítani csomagozásaik miatt, de az i10 legalább 200 ezerrel drágább (P1 csomaggal és klímával 100 ezerrel olcsóbb a picanto mint a fapad+klíma i10 amiben még hangszórók sincsnek...)
-
őstag
válasz runner 125 #96872 üzenetére
Igen, szép... A 2006 utáni volvo s80 szériában (mostani) van még egyáltalán ilyen 2.4-es benzines turbo nélkül? Az lenne az igazi...
-
őstag
Szerintetek ezzel van valami gond? Igazából rá vagyok állva egy új kia picantora rendesen, de ez nem megy ki a fejemből. Mégis csak harmadárban van. Biztos van oka.
A kereskedőt ismeri valaki (oda nem menj egész ajánlott skálán)? Ha semmi nem merül fel megnézem. De valami az súgja hogy ez biztosan kidobott idő.
-
őstag
válasz alázógyík #97131 üzenetére
Mazda 2 váltó/kuplung gyengeség azt jelenti hogy cserélhetem ötévenként vagy azt hogy bármikor bekrepálhat?
Igazából mióta az asszony megvétózta az iq-t a mazda 2 tetszik a legjobban (szerintem nagyon szép mint autó), de a jazz azért racionálisabb. A picanto ott száll el hogy 1.2-es sehol (rendelve 4-6 hónap), 1.0 meg nem akaródzik.
Van egyáltalán valami komoly jazz tipushiba (az első vagy a másodi szériában)?
-
őstag
válasz tboldi #97583 üzenetére
És neked hogy tetszett az S-Cross? Én is ma voltam tesztvezetni. Gondoltam adok neki egy esélyt ha ilyen komoly akció van rá.
Kellemesen meglepett, szerintem nem volt rossz vagy csúnya. Olyan jó ajánlatot kaptam rá hogy komolyan gondolkozom rajta. Az alapban is benne van a tempomat, lehet hogy nekem az is elég (plusz ugye 4 téli gumi, meg navigáció). Legalább félmilla előnye van az asx-hez képest. De ha ragaszkodom a tempomathoz máshoz viszont nem annyira akkor 800 ezer (igaz az akkkor 2-ik felszereltség asx és első S-cross).
Ja az eladó teljesen szimpatikus volt, nem kamuzott. Tőlem speciel semmit sem kértek tesztvezetéshez (mondjuk sehol sem szoktak, valamiért mintha bíznának bennem, biztos mert mindig csak munka után full öltönyben érek rá ).
-
őstag
Megalkudtam egy iq-ra (feltételesen ha szervíz is ok). Szép és jó gondoltam megbeszélem hogy pénteken elviszem szervízbe megnézetni. Minden pesti toyota szervíz 21-éig betáblázva (vagy fel sem veszi a telefont, van egy ilyen, de az konzekvens és mailre sem válaszol).
Tudtok véletlenül jó toyota szakit akivel meg lehet nézetni egy gépet nem két hetes határidővel?
Előre is köszönöm.
-
őstag
Én is elhozom ezt az iq-t. Jövő héten meglesz a forgalmi és kötelező szervíz. Márkaszevízben átnézettem, és alkudtam is egy picit. Kerül bele egy pajzs aztán megtartom másodiknak amíg elrohad (remélem sokára). Az i30-hoz képest terepjáró, olyan fekvőrendőrökön "száguldott" át 10-el ahol az i30 3-al beverte a hasát.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz vendingo #98387 üzenetére
Ezt olvasd el ha még nem láttad. Én az i10-et és a picantot is megnézném a helyébe. Nem tudom hogy az 1.0-ás volkswagen motortól kell e tartani, de a láncos motorokkal szívtak még a közelmúltban is a konszernnél (és nem nem csak a turbósok, 1,2-es alapnál is volt ahol hamar jöttek motorhibák ha jól emlékszem). Én speciel ezért húztam ki az új skodákat, pedig különben tetszenek (ugye egy octavia + magasított futómű megoldás lett volna fekvőrendőr mániámra).
Twingo jópofa ha valami különlegesre vágyik (hátsókerék hajtás, ugye gyakorlatilag ugyanaz mint a smart forfour).
-
őstag
Megvan az iq Mindenkinek köszönet a sok válaszért. Fekvőrendőröket sokkal jobban leküzdi mint az i30. Rövid útra még úgyis beférünk 4-en hogy én vezetek (2 felnőtt 2 gyerek). i30 cseréje akkor majd 2-3 év múlva.
-
őstag
Ma reggel az új kis iq kihúzta a jó öreg i30-at a csávából.
Az i30 nem indult, be kellett bikázni.Akksi, ugye már 7 éves. Mostanában nem volt neki olyan hogy péntektől hétfőig állt (most ugye igen, az iq-t próbálgatuk végig). De 1 kilométerrel arrébb megálltam valamiért és leállítottam reflexből az i30-at (vertem is a fejem utána 2 másodperccel) de utána simán pöccre indult.
Volt itt beszélgetés melyik az a jó magyar akksi ami értékarányos, de nem találom. Aki tudja mondja meg legyen szíves. Plusz egy megbízható pesti vagy online akksibolt (ár csak megbízhatóság utáni kritérium).
Köszönöm!
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz alázógyík #98836 üzenetére
Nekem az van 7 éve (i30). De kicsinek nem mondanám városba Bár lehet hogy csak én vagyok béna parkolásban... De nem nagyon romlik el az biztos. Honda Jazz-nél és újabb Civic-nél biztos nincs jobb alapterület per belső hely/csomagtér képletben. Csak egy csöppet drágák...
Én még bedobnám az i10-est és az új picantót (én csak 1.2-essel venném, az nem nagyon szokott lenni...).
Vagy az i20 sem rossz. -
őstag
válasz tboldi #98877 üzenetére
Nem vagy egyedül, szerintem sem ronda. Kezdetben túlzott ára volt, de most már szerintem nem az hogy leakciózták majd egy millával. Komolyan gondolkoztam rajta. Csak az asszony közölte hogy csinálok amit akarok de az i30 marad nála (NEM adod el...), csak másodiknak néha használva meg minek S-cross. Így lett IQ. Ez is terepjáró hasmagasságban az i30-hoz képest
-
őstag
válasz duhuss #99557 üzenetére
Szia!
Én pedig az i30-at venném az is tuti. Nekem első i30-am van (a linkelt már második) és soha semmi baja nem volt (7 év 115 ezer km, pici városi utakkal).
A golf mototja a problémás 1.4 tsi (láncnyúlás és egyéb finomságok), az i30 egy megbízható 1.6-os szivóbenzines. Én is komolyan nézegettem mostanában a használtakat. Az i30-nak egy gondja van, alacsony a hasmagassága. Brutál fekvőrendőröket nem szereti.
De maga a golf egy nagyon jó autó, minőségérzetben biztos jobb (az i30 is jó de ebben a golf az etalon). De 1.4 tsi-t én biztos nem vennék.
-
őstag
válasz Dare2Live #99563 üzenetére
Akkor az nagy előrelépés. Cserélni kell ugyan időnként, de az nem olyan nagy tragédia.
Mondjuk én abban a gyártóban akinek valamilyen motorja megbízhatóságban csúnyán leég nem hiszek vagy 5 évig (amíg az "új" motor nem bizonyít).
És nem fikázásból mondom, nekem egy octavia magasítot futoművel (nekik van ilyen gyári extrájuk pár 10 ezerért) kifejezetten szimpi volt. Csak aztán jöttek a tsi hírek...
-
őstag
válasz Dare2Live #99568 üzenetére
Én ebben nem hiszek annyira. Ha egy motoron láncról szíjra cserélik a vezérlést az nekem nem a "kijavítottuk a kis hibát, ez így már egy régi kiforott konstrukció". Persze valószínűleg így lesz, ilyen blamát a vw nem engedhet meg magának kétszer egymás után. Ha igen akkor újra lesz nálam esélye az octaviának. Évek múlva.
És azt is elismerem hogy az 1.4tsi használatban azért jóval kellemesebb mint egy 1.6 szívóbenzines (és bevallottan engem is vonzott).
Mondjuk mostmár a mazda 2 literes szivóbenzinese vonz... Ha lenne egy olyan mazda időszak végre amikor nem rozsdálnak jóval hamarabb autóik mint bármelyik másik versenytársé (éppen kifutó mazda 2-vel is előfordulgat bizonyos források szerint, plusz a mazda 5-el meg biztosan).
-
őstag
válasz Dare2Live #99575 üzenetére
Nem. Abban nem hiszek hogyha rosszul terveznek meg egy motort (nyúlik a lánc) akkor szíjjal feltétlenül minden pöpec lesz (azaz pl. nyúlni nem fog, de sorozatosan szakad hivatalosan leírt csereidőszakon belül, nagy motorkárokat okozva). Ezért mondom hogy 5 év múlva meglátjuk.
Igen, a mazdákkal nem volt eddig ilyen gond. Ha lesz ők is elvesztik az adott motorra a bizalmam. Hogy lásd hogy nem japánimádó vagyok (mert volvo imádó vagyok, peddig van egy két nagy kupac végtermék ott is lásd régebbi automatáik): 2,2-es toyota dízelt sem vennék. Főleg nem a legerősebbet.
u.i: egyébként a mazdák már elvesztették bizalmam, csak nem motor hanem rozsdásodás miatt. Hiába tetszene a 2.0-ás benyás motor...
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Dare2Live #99586 üzenetére
Igen, alapvetően igazad van. Mivel nem vagyok mérnök ezért kihúzom azokat a motorokat és közvetlen utódaikat melyekkel nagyon rossz volt a tapasztalat. Még akkor is ha teljesen más motor (akkor meg azért mert teljesen új és a múltkor elcseszték ). És nekem aztán édes mindegy hogy a blokk vagy csak a műanyagborítás vagy bármi más miatt lesz drága és megbízhatatlan egy motor.
A kezdeti VVTI-k idején nem voltam abban a helyzetben hogy kocsit vegyek, ezért erről nem is tudtam. De igen, ha akkoriban keresek és ezt megtudom akkor ők is kiestek volna 5 évre.
Taat: Hát igen. De a dízel annyira nem fegyeget különben sem. A napi 4*2 kilométer hétköznapomba bármelyik dízel belehal. Szerintem turbó benzines sem örülne annyira neki
-
őstag
válasz Declare #99762 üzenetére
Ja ez ilyen. Nekem ugye 1.4-es benzines i30-asban nemrég volt akksi csere (2007-es a gép). Ez ugye nullázta az utóbbi vagy 30 ezer kilométer átlagát (ez 500 kilométer pálya, olyan 150 kilométer kiugrás auchanba 15 kilométeres távok, meg a 20 nap * 4*2 kilométer napi gyilkolás per hó és nyáron a nyaralás, ugye ezzel volt 7,4 átlag). Most azóta majdnem csak a napi 4*2 km gyilkolás van benne. Átlag 11,2 liter... Következő pálya majd lehúzza
Az iq 1.0 első fogyija 6,85 liter volt, majdnem hasonló gyilkolásban (egyszer kijutott a MOM parkig és budaörsi nagy üzletekig ). Mondjuk tegyük hozzá hogy városban gyakran 4-en ültünk benne (pályára nem nagyon vinném azért 4-en, kicsi a hátsó tér ha baj van)... Azért poén kis budai hegyi utca kereszteződésben simán visszafordulni Y nélkül.
Ja ne tudjátok meg mekkora a különbség fékhangolásban a toyota és a hyundai között. Hyundai on/off a toyotához képest. De szerintem a hyundai hozzáállása jobb ebben, hiába húzza le minden teszt az ilyesmit a Hyundai/KIA konszernél. Ugyanis megszokod és 1 nap után tudsz finoman fékezni minden probléma nélkül. De ha baj van a fékreakcióidő sokkal jobb. Főleg mondjuk feleségnek.
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz Declare #99785 üzenetére
Puntot nem vezettem. De az i30 féke teljesen jól adagolható, csak a toyotához képest on/off. Nekem és asszonynak is simán megy alapból. Csak az iq-ból átszállva az első 5 percben nem
De lehet hogy a punto rosszabb ebben a tekintetben (stilom volt, ott sem volt gond a fékkel, bár az volt az egyetlen autó ahol megbántam a vásárlást, de nem a féke miatt).
-
őstag
válasz GabN73 #99886 üzenetére
Csatlakozom. Smartot olcsón ne... Korábban gondolkoztam rajta, és egyöntetű véleményeket olvastam róla hogy "játék" autó. Közel sem bír annyit mint egy "normál" autó (motor, sebváltó...).
A mostani 14-ben induló széria talán jobb lesz (van normális kis szívó benzines kézi váltóval). Az talán lesz 2030 -ban vállalható 500k-s
Ezért lett nekem iq. De az iq nagyon drága.
-
őstag
válasz runner 125 #100353 üzenetére
Ahogy nézegettem az új hrv nagyon ütős lesz. 500 liter körüli csomagtér és nem hosszabb mint az i30... 3 év múlva amikor lecserélem az i30-at pont kinövi a gyerekbetegségeit (mexikói gyárral zűrök vannak ahol gyártják, bár nem tudom hozzánk onnan jön e majd).
-
őstag
válasz runner 125 #100356 üzenetére
Nekem csak a fekvőrendőrök ellen kell a hasmagasság, én nem is akarok 4wd-t. Egyedüli ami aggaszt az 1,8-as benzines, mely az egyetlen honda motor amiről rosszakat is hallok (és az 1,5 ha lesz is szerintem már halovány ilyen méretben). Sőt feleségem uncsitesójának az volt az előző civicben és nem szerette. Semmi komoly, de zabálta az olajat.
-
őstag
válasz Bigemperor #100368 üzenetére
Egy honda civic 3 ajtós 2008-2009 körüli évjáratnak tippelem. Nem szívesen beszélt róla, láthatólag csalódott az autóban. Ha egyedi eset az jó, mert egyébként nekem teljesen szimpatikus a jelenlegi civic (pedig a szaksajtó nem igazán szereti) és az érkező hrv is jónak tűnik. Az csomagtartó/autó hosszban verhetetlenek és a hrv magasság is jól jönne.
Brutális értéktartásukat nézve hondát újonnan vennék...A turbóhoz szokott újságírók fanyalgása meg nem érdekel, egyéb adatok alapján teljesen jó az 1.8-as. Nekem mindig szivó benzineseim voltak. Volt idő hogy elkapott a turbó utáni vágy, de gyorsan elmúlt.
-
őstag
válasz Bigemperor #100393 üzenetére
Nekem az ufó-civic volt sok, a mostani vhogy pont teteszik Az 1,8 benya az meg jó kompromiszumnak tűnik (nem is zabálja le a hajam és valamennyire megy is).
Kiváncsi leszek mennyiért adják majd a hrv-t itthon. Remélem civic ár környékén.
-
őstag
válasz focvis #101860 üzenetére
Én nem gondoltam volna hogy forgalomban ilyen hatása lesz. Én megszokásból a fóti út fele megyek bevásárolni. Lidl, Aldi vagy Auchan attól függ milyen listát kapok az asszonytól.
Na az útközbeni Lidl nem sír szerintem. Minimum 3-szor annyian voltak mint szoktak, és az út is majdnem dugulásig tele... Visszafele a bevezetőn jöttem, majdnem senki nem volt.
A toyota iq-n amit nemrég vettem hátsó féket cseréletettem (hangos volt, a betét totál elkopva a tárcsa az állástól rozsdás). Tárcsa és betét. Biztos hiba volt közeli szevízbe vinni (bár az i30-on sikeres volt amikor csak fékbetétet cseréltek), a probléma a következő:
Először minden teljesen jó 2-4 kilométerig (fékezés is jó és nincs plusz hang). Utána menet közben jön folyamatos csikorgó/sivító hang hátulról. Nem nagyon erős inkább közepes, de folyamatos. Megállás után hátul mintha melegebb lenne a fék (de ez csak közel tett kéz módszerrel mértem...) és égett szag.
Hétfőn viszem vissza és kérnék tippeket hogy ez mi lehet... Mentem már vele új fékkel vagy 70 kilométert (bár ilyet szerintem alapban sem csinálhatna), és a csikorgás előjötte is távfüggő inkább (akár volt nagy fékezés akár nem 2-4 kilométer, de ha megkezdődik a csikorgás akkor a fékezés elején is csikorog egyet). Probáltam nagyobb fékezésekkel bejáratni az sem használt... Kicsit leállítva megint 2-4 kilométerig ok.
Köszönöm a tippeket!
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz VegyesTamás #101873 üzenetére
Nu igen, de akkor amikor nem fékezek? Mert ez menet közben csinálja nem fékezéskor...
-
őstag
válasz VegyesTamás #101875 üzenetére
Hát lehet kavics de nem hiszem, mert pont a fék csere óta van ez. Kis sebességnél halkabb, szerintem hátramenet sebességnél nem nagyon halatszana (és ugye általában út elején tolatok amikor még nincs ilyen hang).
Veszélyesnek nem mondanám a melegedést, az első langyos a hátsó meg "langyosabb". Az égett szag meg a zaj egyben azért aggaszt... Ezért is viszem vissza, de hátha van tipp mire figyeljek.
-
őstag
válasz VegyesTamás #101877 üzenetére
Hát igen, a kombináció a gond. Plusz még ez a 2-4 kilométer (ha valami rosszul van betéve és érintkezik alapban akkor miért nem hallatszik rögtön?).
-
őstag
válasz forzaroma #101935 üzenetére
Nekem i30-asom van, még 2007-es. Soha semmi baja nem volt, szóval pöpec. Ebben az előző generációban szerintem elég az 1,4-es. Arra viszont vigyázz hogy az alja alacsony ha sok az agyatlanul megépített fekvőrendőr ott ahol használod (én mostanában szívok ezzel mióta zeneiskolába jár junior, ott vannak agyatalanul magas fekvőrendőrök melyekből a rendes felvezetést is kispórolták).
Az új szériában ahogy néztem a használtak döntő része 1,4-es, az 1,6-osokat rögtön elviszik az 1,4-seket meg jóval lassabban (1.6-os benzines az kb hiánycikk használtban). Szóval arra tipelnék hogy az újban már kevés az 1,4, de közvetlen tapasztalatom nincs.
-
őstag
válasz szőröscica #102043 üzenetére
Az a váltó nekem is sokk volt. Ott szállt el második autóként az aygo/c1/107 trio. Konkrétan nem tudtam sebességbe rakni...Mondjuk a belseje is eszméletlenül igénytelen volt. Újat még nem láttam belülről, de gondolom csak javította rajta... Mondjuk egy full fapad plusz klíma 1.0 aygo most annyi mint egy közepesen felszerelt 1,2-es i10-es. Nem nagyon tudom mi érv lenne az aygo mellett azon kivül ha valakinek az tetszik és kész (mondjuk ez szerintem elég ).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Moderátort keresek a fórumhoz!
- Politika
- BestBuy topik
- NVIDIA GeForce RTX 4080 /4080S / 4090 (AD103 / 102)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Honor Magic V2 - origami
- Szeged és környéke adok-veszek-beszélgetek
- EAFC 24
- OLED TV topic
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- AKCIÓ, BOLTI ÁR FELÉÉRT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen