- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi Mi Band 6 - hatodik érzék
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- MIUI / HyperOS topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Okosóra és okoskiegészítő topik
Hirdetés
-
Pénzt akar a WhatsAppból a Meta, az AI majd segít
it Új AI-eszközöket kapnak a cégnek, a Meta célja, hogy több bevételt szedjen ki a WhatsAppból.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Core2duo6600
veterán
válasz koxkids #175048 üzenetére
Toyota Prius ? vagy más hybrid Toyota
Azt hiszem mindenben megfelel.
.
Még a Ford focus is jó lehet, bár aránylag kevés az automata,(#175050) tboy93
Accord munkába járáshoz ?
Kicsit túlzásnak érzem a méretét, inkább a ritkább utazásoknál tetriszezzen a csomagokkal, mint minden nap a nagy mérettel.Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Core2duo6600
veterán
válasz Declare #175072 üzenetére
A dieseleknek eleve drágább legtöbbször a szervízelése, látom apám kocsiját, 1.6 tdci kombi focus.
Lehet, hogy megspórolt valamennyit az üzemanyagon, de a különbséget kifizette a szervízben, és még csak rendkivüli történet sem volt, most lépte át a 300 000 et, kb. 80 000 óta hatja ő. Még eredeti a turbó is, kuplung + kettőstömegű volt most cserélve.Városba tuti, hogy nem éri meg a diesel, újként pláne nem.
Be sem melegszik rendesen a vas mire odaérsz, néhány keményebb télen még fűteni sem fűtött rendesen. (Nem mintha a benzines foka ugyanekkor jobb lett volna fűtés szempontból, pedig víz meg ezek rendben voltak)
Bár nem mintha a benzines bemelegedne, de mivel maga a motor könnyebb talán mégis hamarabb.És mint tudjuk, az hogy már fűt, nem jelenti azt, hogy a motor minden része üzemmeleg.
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Core2duo6600
veterán
A havi 1000 km az annnyi, mint elmenni Bp ről Keszthelyre meg vissza minden héten.
Nem igazán az a futásmennyiség, amiért megérné a diesel.
Csak a pálya évente 12 000 km.
Ez nem sok.(#175075) petty88
Használtban én maradnék a Toyotánál, annyiért már talán akad hybrid is.
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Core2duo6600
veterán
válasz daninet #175104 üzenetére
A Ford Focust is nézd meg, a jelölt árvásban leginkább a 2 es foka van és már válogatni is tudsz.
Apámnak 1.6 tdci van, eddig rendkivüli gond nem volt csak olyan, ami bármelyikkel is volt / van /lesz már átlépte a 300 000 km -t
A gyári ajánlott 30 000 es csere helyett az olaj 15 000 ként van cserélve.
Ahhoz, hogy a diesel jó eséllyel problémamentes legyen szükséges rendszeres pályázás vagy országutazás, hogy a részecskeszürő regenerálódni tudjon.
Hogy a diesel megéri-e jó kérdés, sokban függ, hogy
Mennyit tervezel vele évente menni?
Mennyi ideig tervezel majd a kocsival ?Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Core2duo6600
veterán
válasz Doki16 #175145 üzenetére
Esetleg egy Leaf vagy i3 , vagy Smart EV / netán egy Czero/P ion/Mitsubishi miev ?
Ha egy magad csak munkába járnál, akkor utobbi 2 lehet a nyerő.(#175146) harry
Megbizhatónak mondják az Outlandert, én vetnék egy pillantást a PHEV re is.
Az egyetlen Plugin hybrid ami villámtölthető, Németországban/Ausztriában az ev képesség akár fontos is lehet.Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Core2duo6600
veterán
válasz LuckyL #175167 üzenetére
Lehet, jobb volt a régi páros / páratlan megoldás.
Azzal nagyjából felezödött a kocsik száma, és rendkivül egyszerű volt ellenőrízni is.A metró meghosszabításokkal egyetértek.
És még a buszok helyett trolit kellene csinálni a legtöbb helyen van erre lehetőség, nem lehet olyan nagy kulszt feltenni a felsővezetéket.Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Core2duo6600
veterán
válasz MunezXBK #175184 üzenetére
Az elektromos füstmentes meghajtás a cél, és egy városi busz esetén adja magát a troli lehetősége, az oroszoknál van vidéki vagy 80 km es vonal is, az tartja jelenleg a világrekordot a leghoszabb trolivonal kategóriában.
[link](#175190) freeknight
Egyszerű akkora adót kell kivetni a füstös kocsikra, hogy ne érje meg fentartani őket, és még jobban adóztatni azokat a háztartásokat ahol 2 vagy több kocsi van.
Míg az elekromosok vásárását tovább könnyíteni, és idővel majd lesznek használtan is.
Persze nem arra ösztönözni a népet, hogy nagy méretű villanyos kocsit válasszanak, vagy ha igen + adó.
Ezen okból született meg Japánban a Kei Car, ami kis helyet foglal, könnyű parkolás, és A ból elvisz B be,
Pl.: Peugeot Ion, Citroen C zero, Mitsubishi i-miev ma is árulják még őket.
Ott is gond a sok autó.(#175191) Dare2Live
Lehet kitette már az utasait egy megfelelő megállóban(#175192) bitpork
Azért Bp en elégséges a tömegközlekedés, minél beljebb megyünk a belváros felé annál jobb.
Az is gond, hogy elkémyelmesedtek a hölgyek és urak, ez a helyzet.(#175193) Jorus
Szerzel egy kis haasznált elektromosat és a gond megoldva, azzal ingyen parkolsz, és mehetsz tovább metróval.(#175194) NB2
Ez így van, ezen tudnának talán enyhíteni a car sharing szolgáltatók, leginkább villany hajtással, de sokkal nagyobb autóparkkal mint most, olyan tarifával ami versenyképes a saját kocsival összevetve, lehet drágább tőle kicsit, és büntetni a saját kocsi tartást, kiváltképp ha régi szennyező, és nincs garázs hozzá.Keményen hangzik, de így lehet szabályozni az autók darabszámát.
+ adó ha a belső, kerületekben nincs garázs hozzá.Avagy máshogy fogalmazva csak akkor engedélyezni a saját kocsi tartást ha tudod hova tenni.
Ennek fényében nem elvetendő ötlet az ingyenes tömegközlekedés(#175201) SPeti1984
Ilyen kis futásra benzines mindenképp vagy esetleg egy használt elektromos, ha tudod otthon tölteni.Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Core2duo6600
veterán
Nem kell dicshimnuszokat szengeni a diesel melett, nem városba való és kész.
Valamit csinálni kell, mert már mozdulni nem lehet az autoktól, nuku parkolóhely.Te hogy oldanád meg?
Ez olyan mint ha én odaállítanék random lakóházhoz és közölném az ott élőkkel, hogy nem érdekel van-e rá 3-5millió forintja de amíg nem szigeteli a házát és nem épít ki környezetkímélő fűtési rendszert addig nem fűthet be és fagyjon meg a családjával együtt. Marha jól hangzik nem?
Ha van gázfűtésre lehetőség, márpedig a fővárosban mindenhol van vezetékes gáz és az ország számos pontján szintén, akkor igen, használja azt kiváltképp szogriadó esetében.
(#175219) Jorus
Pl. Ford FocusTalán itt : [link]
(#175253) H A M M E R
Benzines, ha tartasz a részecskeszűrötől, akkor keress olyat, amiben nincs.
A Hybrid Toyotákban tudtommal nincs, ha nem elektromosat nézel, akkor a városba nincs jobb a Toyota Hyridnél.Nem írtad mennyit szánsz rá, de egy Nissan Leaf esetleg ?
SUV ban van nem részecskeszűrős új autó?
Tudtommal a Toyota RAW 4 hybridben nincs.
A részecskeszűrő jelenléte nem a kombi / SUV felépítés miatt van jelen.Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Core2duo6600
veterán
Akkor lehet mérlegelni, hogy mi a kellemesebb, ha az automata váltó kotlik meg, vagy a kettöstömegű.
A apám focusában 1.6 tdci ben a kuplunggal van egybeépítve.
A tárcsa kopott el, hogy a kettöstömegűnek volt-e a baja, azt nem tudom, 300 000 km felett van már a kocsi és 1 hónapja volt kb. cserélve.Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Core2duo6600
veterán
válasz H A M M E R #175270 üzenetére
Egy Mitsubishi Outlander PHEV esetleg ?
A jelezett összegért már vállogatni is tudsz.Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Core2duo6600
veterán
válasz Rukongai #175362 üzenetére
Bármely kis köbcentis, turbo mentes benzines
Pl.
Opel Corsa, Astra,
Peguot 206, 207, 306, 307
Ford Focus, ha találsz rozsdamenteset, jó lehet
Ford Fiesta
Seat Ibiza, Cordoba
VW Polo, Golf
Toyota Corolla is jó lehetIgazágszerint abból kell megnézni jópárat ami tetszik neked, nagy a választék, így biztos lehet találni megfelelőt, persze az első szervízre rá kell szánni a zsetont.
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Core2duo6600
veterán
válasz harry #175427 üzenetére
...esetleg gondatlanabb tulajt
Ott a pont, ha a korábbi tulaj nem tartotta rendben, nem figyelt oda a megfelelő karbantartásra akkor bármely márka terméke gázos.
Ha odafigyelt, akkor meg nem lesz gond a szokásosokon kivül, mint ahogy neked sem volt a fokával.
Ez a lutri a használt autónál, pont ezért olcsóbb mint az új autó.(#175428) harry
A Hondák általában szervízigényesebbek a tobbi japánnál, de ha megadod neki ami kell, akkor nem lesz gond.(#175429) trassher
Fordítsuk meg a kérdést, milyen szerelő / szervíz van a környéken ?(#175442) harry
Hol ocsóbb fentartani ?
Ha úgy is osztrák rendszám kerül majd rá, akkor nem egyszerübb odakint megvenni ?Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Core2duo6600
veterán
válasz tboldi #175447 üzenetére
Míg egy Toyota Corollában, (nem hybrid, még a korábbi ) ha elszállt az aksid kicseréled,
és továbbmész.Addig a Honda Civic kiad egy villáskulcsot, és a szervíz + egy laptop kell hozzá, hogy elindítsák.
Hiába cseréled ki, nem mozdul a kocsi a villáskulcs ott figyel a műszerfalon,
ekkor bánta mega kollegám, hogy Hondát vett, (újjonnan)Na ez milyen megoldás ?
A civic az kb 10 éves talán ufo civic.Ha ez nem szervízigény, akkor mi ?
és csak egy akksicsere ....Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Core2duo6600
veterán
válasz Johnny_vT #175455 üzenetére
Akkor buta tervezés, így jobb ?
Egy alapvetően a felhasználó által cserélhető alkatrészről van szó, könnyű hozzáférni stb.
Azért nem nevezném apró kellemetlenségnek, hogy a kollegámnak ez 100 000 ropiba fájt, ebben benne van persze az új akksi ára is, de akkor is durva, mindezt valamelyik bevásárlóközpontnál adta elő a kocsi.
Még csak nem is indítozott, hogy gyanakodni lehessen.(#175458) batai15
Olvass bele a népitéletbe ill. a típussal kapcsolatos használttesztekbe a totalcaron.
Pl.: [link]Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Core2duo6600
veterán
válasz tboldi #175462 üzenetére
....és minden az előző tulaj(ok) gondosságán múlik.
Ott a pont, és ez bármelyik kocsira igaz.
Na persze vannak az igénytelenebb motorok, és az igényesebbek.
Értem ez alatt, hogy mennyire érzékeny egy elfelejtett olajcserére stb...(#175465) tboldi
Passzolom, ilyen szintem nem vagyok otthon a priusban.
A Toyota topikban biztosan hamarabb kapsz választ.[ Szerkesztve ]
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Core2duo6600
veterán
válasz molnarpeter #175467 üzenetére
Lassan mindegyik mai autóban fel kell tanítani az új akkut.
Hát ez röhely és elkeserítő is egyben.
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Core2duo6600
veterán
válasz harry #175486 üzenetére
A márkaszervízben van legtöbbször olyan gép, ami minden részletét kiolvassa az adott kocsinak, az egyéb szervíz általában egy olcsóbb gépet / szoftver-t szerez be, ami csak a leggyakrabb dolgokat olvassa ki, de azt minden márkából.
Tehát igen, indokolt a márkaszervíz.
Ha neked tetszik a kocsi, menj el és nézd meg.Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Core2duo6600
veterán
-
Core2duo6600
veterán
válasz bitpork #175608 üzenetére
Mivel gariban cserélték nem a kukába megy, kielemzik, és vagy felújítva másik kocsiba vagy powerbankba megy.
(#175619) bitpork
Supercharger, ha csak azon, akkor érthető, hogy megzakkant az akksi.(#175649) Dare2Live
Olyan nincs aki nem áll meg 700 km alatt legalább 3-4 alkalommal, akármilyen hajtáslácal megy a kocsi mindenképpen megállsz.(#175656) Humbucker
Az audi is egy premium autó, és mint mindegyik premium autónál a szervíz/alkatrész is premium szinten van árazva.
Vagy a másik, hogy egy eleve drágábbat nézel, és akkor később kezdődik az állandó szervízbe járogatás.(#175682) Humbucker
Focusé jobb(#175697) Bazsee71
A gumiabroncsot én a kopó alkatrészek közé sorolnám.(#175703) Richard!
Ott a pont.
Vagy ha spórolni akar a fogyasztáson, akkor esetleg még a prius 2 játszat.(#175712) koxkids
1.6 benzinessel korrekt, az 1.4 es sovány, bár talán a 2 es fokuszban már nem volt.(#175733) trialboj
Jól látod ördögi kőr.
Elektromos kocsi, abban sokkal kevesebb alkatrész van, mivel a gyártók is vagy 8 év garit vállalnak az akksira amiatt sem aggodnék olyan nagyon.
Úgy látom pillanatnyilag sokkal kevésbé lehet mellényúlni egy elektromossal használtan.
Míg egy robbanómotorosban nincs a motorra ráírva, hogy rendesen cserélték - e benne az olajat, mert ugye a 30 000 es ciklus az képtelenség.
Az elektromosban meg le kell méretni az akksit a márkaszervízzel, és pont, a korosszéria meg ugyanúgy átnézendő mint egy belsőégésűnél.Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Core2duo6600
veterán
válasz Doki16 #175760 üzenetére
Esetleg az öregebb mercik, bár költeni kell rá, ha másra nem akkor a karosszériára, mert a rozsda ilyen áron már téma, és akkor még találnia kell egy nem rommá tört darabot.
w124, w190 elsődlegesen.Esetleg még a focus 1 et ha találsz a rozsdára kell figyelni, meg persze a motorra, hogy menjen.
(#175764) bitpork
Nem is a tesla tulajának kell a powerbank, hanem egyéb akár más jellegű felhasználásra ahova a tesla értékesíti, hisz nincs kivülrőlráírva, hogy használt, de felujított cellák vannak benne.
Nincs mindenhol supercharger, de elég sok helyen van akár nyugat-európában is.(#175765) Doki16
Ezt meg tudom érteni.(#175772) fecaga21
Kicsi elektromos autó ?
Mitsubishi I Miev / Citroen C-zero / Peugeot Ion
A fenti trió, ami lényegében mind ugyanaz, a fent vázolt feladatra maximálisan alkalmas.(#175781) Webhun
Ha tudod otthon tölteni erre a feladatra pl. egy Nissan Leaf is alkalmas lehet, évente egyszer max lasabban érsz el a nyaraló helyre, viszont minden más helyzetben spórolsz vele annyit, hogy akár bérelhess is egy nagyobb verdát a nyaralásra, az általad említett összegért már találhatóak.
A leaf kb olyan hosszú mint a kombi focus 2, tehát nem a legkisebb autok közül való, csak a formáját kell elfogadni.(#175796) trialboj
Jól látod, 2010 környékén került a legtöbb nem premium autóba, de lehet felszereltségfüggő is.
2005 ben még nem volt általános ha volt is valamelyikben az biztos.Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Core2duo6600
veterán
válasz stickermajom #175993 üzenetére
Egy használt elektromos esetleg ?
Még Akár az Opel Amperat is meg lehet nézni, lévén, hogy 4 személyes nem lehet taxizni vele.(#176004) Kickass
Nem az a lényeg, hogy baszogatják, hanem az, hogy büdös és nem akarjuk szagolni, és igaz ez az újabakra is.(#176010) Dare2Live
Egyrészt, és másrészt sokkal hatásosabb lenne a páros / páratlan, amivel lényegében felezik a társaságot, ezen felül a diesel katalizátor nélkül nem mehet, vagy egyaltalán nem !
Nem a besorolást kell nézni, mivel honnan tudja a rendőr, hogy a kocsi hova van sorolva, a rendszám meg egyértelmű.(#176013) Kickass
Úgy kell megállapíni a mértékét, hogy ne fizPlesse mindenki, ennyire egyszerű.(#176019) bitpork
Földgázégetés, ha a fűtést nézed nem termel pm10 et, ez a legnagyobb előnye a szilárd és olaj tüzeléshez képest(#176026) 8th
Nem kitilani kelll, hanem olyan adókörnyezetet léztrehozni, hogy ne érje meg anyagilag sem tartani, lsd Norvégia, ott sem azért cserélték nagyon sokan elektromosra, mert nagyon zöldek, hanem mert nem ellenségük a saját pénzüknek.
Ott egy füstös kocsin, durva adó van, és akkor még 1 métert sem mentél, 1000 eur felett évente.
Hollandoknál szintpén ez a helyzet.De az is igaz, hogy már mozdulni sem lehet Bp en az autoktól, tehát valamit tenni kell, hogy kevesebben autózanak a városban.
(#176031) LuckyL
Pluginosra nincs vásárlás esetén semmi.
Csak elektromosra van 1,5 misi, Romániában ennek a duplája a támogatás.(#176033) freeknight
Én az euro 6 nak sem kegyelmeznék.(#176042) z-csongor
Egy toyota hybrid vagy elelktromos ?(#176063) bitpork
Márhogyne tudná, eladja mégegyszer powerbanknak, de nem döglenek annyira az akksik.
Fejlesztési és elemzési céllal cseréltek pár kiválasztott autóban, nem azért mert elromlott volna.(#176092) Qru
Vagy hybridet vagy villanyt(#176118) ribarszki
Ford, erre a futásra felesleges a diesel.
Ha kell bele az automataa akkor azzal is tudod választani, vagy akár hybrid, ha létezik belőle.(#176124) Qru
Ilyen kis távra akkor sem.Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Core2duo6600
veterán
(#176186) 8th
Azt nem mondtam, hogy minden rendben van a hazai adórendszerrel és bérhelyzettel.
De ezeken bármikor lehet változtatni, csak akarat kérdése, nyilván a kormány irányából, vagy a nép akaratának a segítségével.Az viszont biztos, hogy a régebbi dieslek büdösek és nem valóak a városba, de leginkább sehova sem, mint ahogy a régi benzinesek sem, kiváltképp szmogriadó esetén
Az sem megoldás, hogy megfulladunk a légszennyezéstől csak azért mert más a helyzet az országban
Mondom, az a tuti, hogy páros / páratlan korlátozás kell mint ami régen volt, a mostani rendszerben alig van kocsi amit érint a korlátozás, tehát csak látszat intézkedés
(#176184) máyköl
Miért is ?Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Core2duo6600
veterán
válasz bitpork #176208 üzenetére
Villany - hybrid - benzin - diesel
Így ebben a sorrendben.(#176209) Qru
Nálunk is egyforma a vége mind 2 kocsinak a családban, engem nem érint, mivel semmien autóval nem rendelkezem jelen pillanatban.(#176212) Gaben92
(#176235) Morales72
Érthető, ha alaposan körbenézi, azért vannak árulkodó jelek.
Egy használt autónál bármi lehet, ezzel mindeninek számolnia kell.
Nekünk családi szinten lekopogom, eddig szerencsénk volt.
A hugom korábbi vw poloja kivételével, annak a motorjában az egy vagy több henger megadta magát, de szervízelés után, már no problém, az árát is figyelembe véve nem volt anyagi bukás, azt mi sem nézettük át.
A másik 2 nek meg ismert volt az előélete, a régebbi foka már 20 éves, új korától anyám munkahelyének cég autója volt, 5 éven keresztül futott céges szinten. 1.4 kombi focus, innen üzenem a Fordnak, elmegy a fenébe, hogy beteszi az 1.4 es motort a kombiba, 1.6 dukált volna, mint alapmotor
Így legalább nem nyomtad, mert úgye sem ment.
Az ujabb foka az 2 éves volt szintén cégautó kereskedésben lett véve, miután a társaságot aki volt vagy megszüntették, vagy csak eladták az autót, 2 évesnél 90 000 km körül volt benne, az 1.6 tdci.A Polo meg talán 8-10 éves lehetett, az ára az talán 700 000 és 800 k közt valahol vagy 8-10 éve.
(#176240) feco70
Jó váltasztás, választék is van belőle bőven.(#176245) focvis
Mert alul becsülte Barna úr a kibocsátást.(#176250) g@bo
Hogy ma mi van azt nem tudom, de régen az első olcsjcserét 250 km nél majd 500 nál, majd 2000 nél csináltk, és onnan a szokásos intervallumot.
Ma azt mondják, hogy nem kell bejáratni, mert jobb a gyártástechnika stb.
Na most lehet, hogy javult a gyártástechnika, de nézd meg a nivopálcád olajcsere után mindjárt,mert párszáz km után, benzines autón persze, a dieselnél a korom miatt szinte azonnal fekete lesz, de erre is van kivétel, mert anyám használt céges szinten egy fokuszt 1.6 tdci ferdehátút, egy pár évig talán a fokus 3 ast 2010 után volt.
Na annak az olaja átlátszó volt még annak ellenére is, hogy a gyártó szerint 30 000 km enként kell cserélni benne, ami hát hogy mondjam hihetetlen kategória.(#176278) Dare2Live
Az is gond, hogy magasak a munkavállaló utáni adóterhek a cégnél, a személyi jövedelemadoról nem is beszélve.
Én 200 000 at kapok havonta, magyar tulajdonú cég, épület tervezéssel foglalkozik, it supportot látok el.(#176337) Morales72
Igen, úgy tűnik.(#176346) Humbucker
Amikor tönkremegy, nincs időhöz kötve, jellenzően a kuplungszerkezettel együtt.
A focus 2 ben egybe van építve az 1.6 tdci n 300 000 km körül volt cserélve, 320 000 huf körüli volt az összeg ha jól emlékszem.(#176347) batai15
Kinyitsz egy autóalkatrészes oldalt, de nem túl mérvadó, mert a szerelők biza olcsóbban kapják.(#176400) daninet
Évi 20 000 km re ki az aki dieselt vesz ?
Ezt is vedd figyelembe.(#176428) Novics
Jaja benzines leginkább.Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Core2duo6600
veterán
Mi egy kombi Focust 2010 -est próbálunk eladni.
1.6 tdci, 300 000 feletti futás,ha jól emlékszem, akkor 317 000 körül
Magyarországi törés és fényezésmentes 0 érdeklődő volt 1 hónap alatt leszámítva 2 komolytalan neppert.
Most épp nincs fent a hahun mert lejárt.Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Core2duo6600
veterán
880 000 ért volt legutóbb fent azt hiszem.
Apám tette fel, de 0 érdeklődő.
Most a vicc, hogy amiben kevesebb van jellemzően azokban is van ennyi csak vissza lettek tekerve.
Nem tudom miért jó a vásárlónak ha át van vágva.Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
-
Core2duo6600
veterán
válasz tutis #184100 üzenetére
Amit megspórolsz a gázolajon, ha egyáltalán, azt kifizeted a szervizben.
Erre a távra felejtő a diesel
A kérdésben benne van a válasz a diesellel kapcsolatban, hogy drágább a benzines vas mint a diesel, vajon miért ....
Toyota Yaris, Auris esetleg akár hybrid hajtással ?Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Core2duo6600
veterán
válasz BUZZLGHTYR #184238 üzenetére
Focus 1 esetleg ?
Szintén benzinestGigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Core2duo6600
veterán
válasz BUZZLGHTYR #184238 üzenetére
Focus 1 esetleg ?
Szintén benzinest(#184269) Tin
Majd az összes kút a moltól veszi, hogy lenne köztük jelentős különbség.
Ha maga a kút tartályai koszosak, nem karbantartottak az lehet magyarázat, de ez független attól, hogy melyik finomítóból jön a nafta.(#184320) Tin
Azért nem kell tömegesen cserélni az akksikat, ha a felhasználó nem teljesen hülye, akkor nem lesz baja.
Legtöbbet azzal segítesz az akksi élettartamának, hogy csak akkor töltöd ha szükséges, nem szabad minden nap 100 % ra tölteni, ha nem használod ki a hatótávot.
Villámtöltőt meg csak igény esetén, hosszú utakon(#184392) emvy
Valóban félreértik, de te is, mert pont a rövid városi futások miatt tellik meg a dpf, és mivel rövidek a futások nincs alkalma a rendszernek a regenerációt elvégezni (hogy elinduljon a folyamat üzem meleg motor kell, min. 50 km, és vagy 20 percen keresztül 2500-3500 as fordulat), amihez kell az autópálya tempo, de min országúti rendszeresen, szükség esetén egyel alacsonyabb sebesség fokozatbanPont annál nem lesz baj a dpf el aki sokat megy, évi 50 000 essx futás amit említesz sok pálya nélkül nem jön ki.
(#184413) sk
Valami szívó benzinest, ennyiért már állapotot veszünk, a km számlálót meg se nézd, ne rohadjon az a legfontosabb, inkább manuál váltósat ott talán kisebb a rizikó, és figyelj az autó előéletére, bár ennyi idősen majdnem lehetetlen ezt átlátni.
Audi felejtő, mivel premium autó volt újkorában, ezért használtan is annak megfelelő a fentartása.
Octáviákra is ránézhetsz talán a gen 2 is akad ennyiért, elég sok van belőle, így talán találni egy nem teljesen leharcolt példányt[ Szerkesztve ]
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
-
Core2duo6600
veterán
válasz Laszmen #184418 üzenetére
Annak a kocsinak 935 kg az önsulya, 1,5 t a maximális.
Elég lesz, első autónak mindenképp !
Nem rakéta, de elvisz A ból B be, max a pályán betartod a jobbra tartsot, ami nem olyan nagy baj.(#184425) molnarpeter
Egyfelöl, de valamiért mégis csak kiadták a szivar alatt is, feltételezem, hogy drágább is volt mint VW alatt.Az octaviat meg sokan sedan golf nak issmerik, ki tudja lehet benne valami.
[ Szerkesztve ]
Gigabyte Z390 Aorus master , Core i9 9900K, Asus RTX2070, 64 GB DDR4, Dell Latitude 6430
Új hozzászólás Aktív témák
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- Formula-1
- Politika
- Ingatlanos topic!
- Life is Strange
- XGS24 - Rövid videón a Starfield: Shattered Space
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- Vodafone otthoni szolgáltatások (TV, internet, telefon)
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Milyen processzort vegyek?
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Eladó Családi Ház Nőtincsen 70 négyzetméter Lakó rész + 40 négyzetméter beépíthető rész
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Erős asztalláb (Steelcase)
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen