- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- iPhone topik
- MIUI / HyperOS topik
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Xiaomi 14 - párátlanul jó lehetne
- Redmi Note 12 4G - valaki fizetni fog
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
Hirdetés
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Frissítve! Summer Game Fest 2024 - Az összes bejelentés egy helyen!
gp A show késő este kezdődik, de utána az összes trailert összegyűjtjük egy helyre.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz V.Stryker #182219 üzenetére
Nekem is nagyon rossz tapasztalatom volt velük, de az már több mint 10 éve volt. Hozzá kell tennem hogy abban biztos vagyok hogy változniuk kell, mert különben nem maradhatnak a piacon. Szóval lehet hogy évek óta igyekeznek, de egy ilyen hajót nagyon nehéz megfordítani. Mondjuk az elég idegesítő automata sms még jött tőlük múlt tavasszal amikor eladtam az i30-at (ez az ami nálam nem ok, akitől ilyet kapok az ignorálom eladás szempontjából még ha azt is írja hogy dupla áron kp-ban megveszi rögtön).
-
őstag
Hátha van valakinek jobb ötlete.
Nekem sajna ár/érték arányban nincs jobb ötletem mint egy új ignis gl felszereltségben (led lámpicsek hurrá, de azért 3,4 milla...)Családban egy 13 éves altot cserélne ami gyakorlatilag kezd szétesni (kapott már egy két pofont az élettől nem a kis alto tehet róla). A felhasználó hogy is fogalmazzam finoman, egy hölgy (0,0 technikai tudás, menjen és bírja a hideg tartást, rövid utakat,és sokkal nagyobb külméret se legyen, le is kell ám parkolni ).
Amit néztem azok a fiatal celeriok de szerintem 2,5 millióért egy 2 éves celerio rosszabb ár/érték arány mint egy új ignis 3,4-ért (made in japan vs made in India alapon is..). Most a 8 éves Splashekről nem is beszélve ahol 1,6-18 milla egy újonnan 2,2 millás autó
Köszönöm hátha van valakinek ötlete
-
őstag
Ok, köszi. A jazz szerintem egy kicsit nagy neki (az első új széria az nem, de az meg már elég idős). A yaris esetleg jó lehet.
Szerintem a használt autó árak itthon viccesek, még ha mostanában hasznot is húztam belőle. Csak sajna mindig kísértésbe esek emiatt (eladom az scrosst majd új áron és veszek egy szép ...-ot ). -
őstag
válasz Spancho #182825 üzenetére
Ha ceed akkor inkább 1,6-os ha belefér. 1,4-es i30-asom volt minden motorikus gond nélkül 10,5 évig. De benne vagyok mindenféle hyundai csoportban és az 1,4-esről kezd néhány horror sztori is jönni (benne van a nem megfelelő szervizelés/olaj is gyakran, de kezd úgy tűnni hogy nem olyan golyóálló mint a sok gari miatt várná az ember, kb toyota 1,33-as mostanában romló híréhez hasonlítanám).
-
őstag
válasz richies #182839 üzenetére
Biztos leírtad valahol mire használnád de lusta vagyok és szenilis Szóval ha nem full városban használod akkor én ezekből az i30-at venném. Az 1.6 crdi-ről sok rosszat nem hallottam. Az 1.2 tsi-ről igen, de az korábbi verzió volt (bár én leonban 1.4tsi-t akarnék). A rapid szerintem más kategória, felfújt kisautó jellege van, én azt kihagynám.
-
őstag
Speciel 10,5 évig volt i30-asom 1,4 motorral és ezt a szelephézag ellenőrzést nem tudtam. Mondjuk egy hyundai klub alapító taghoz vittem végig (amilyen kis hazánk, ez 3 különböző helyen jelentette ugyanazt az embert), lehet hogy nézte anélkül hogy ezzel fárasztott volna
Mondjuk olajat évente és kb 15 ezer kilométerenként kapott, motor gondja vagy olajevése nekem nem volt (160k környékén adtam el). -
őstag
Egyébként ez a túlteljesítés fel sem merült bennem, nekem aztán mondhatnak bármit évente (vagy 15k) minimum kap egy olajcserét minden autó a családban. Mikor újat veszek csak azt nézem hogy esetleg kevesebb e az előírás (szerintem ilyen nem is nagyon van mostanában). Az scrossnál mondjuk tudatosan túlteljesítek mert turbós és sokat megy városban (6 havonta, 7,5-8k kilométerenként).
Mondjuk biztos látszik rajtam hogy mániákus vagyok mert minden autómat elvitték aránylag gyorsan és jó áron amikor meghirdettem.
-
őstag
A feleségem jazz-e is elég alacsony (igaz az a legújabb), és nézegettem valamikor az előző generációt is, szerintem az is elég kis hasmagasságú. Talán a legelső "igazi" (tehát nem ős) jazz ami kicsit magasabbnak tűnik.
Speciel amit kicsit nagyobb hasmagasságúnak látok azok a yarisok, de lehet hogy csak érzéki csalódás...
-
őstag
válasz molnarpeter #183118 üzenetére
+1 erre, ha meg veheted egy idő múlva akkor mindenképpen a corolla. Száraz DSG nagyrészt városra érdekes lehet, 200k-t nem is vagyok benne biztos hogy kibír. Kíváncsi lennék a tapasztalataidra ha valamelyik DSG-és autó lesz (privátban jöhet 4 év múlva ).
-
őstag
válasz Doki16 #183198 üzenetére
Az is jó lenne ha húzna valami kisebb méretű rendes SUV-ot toyota. A CH-R nagyon népszerű, de nekem nem szimpi (hátul bunker, kicsi csomagtér, én a SUV-os és kupés dolgot sem kedvelem). Mondjuk scross méretben jó hangszigeteléssel, 2.0 hibriddel
Az meg igen érdekes hogy rebesgetik hogy a highlander jön Európába. Ha igaz lesz kíváncsi leszek mennyiért...
-
őstag
válasz Doki16 #183202 üzenetére
RAV4 nekem is tetszik elég erősen (meg a Highlander is birizgálja a fantáziám, nagy családi hosszú hétvégék 1 autóval azért nyugisabb, mint amikor 6-7-en megyünk 2 autóval és mindig figyelni kell a mögöttem lévő jazz hogy/hol is van). Meg egy toyota raize méretű SUV-ocska sem lenne rossz az 1,8-as alap hibriddel (mondjuk a jazz helyett, bármit is mond feleségem azért le le veri az alját a pesti akadálypályán).
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz BigBlackDog #183705 üzenetére
+1 a 2,2-ről én is meg akartam jegyezni, hogy sok panaszt hallottam rá, ami nem a szokásos opeles olajcsipegetés.
-
őstag
válasz vzsryl #198267 üzenetére
Valakinek a rokonságban lerobbant (szerintem gyakorlatilag darabokra esett) a régi alto-ja, de tényleg csak egy motoros esőkabát kellene... 1 milla környékén mi ajánlott? Ahogy ránéztem még itt sem feltétlenül szerencsés csak japánra menni (talán szívó benzines clio?).
Bármilyen tippet, segítséget, linket köszönök -
őstag
válasz tboldi #198296 üzenetére
Az 1.33-as toyota benzines is szenved ha jól emlékszem az ilyen olajat csak néha tegyél bele kitételtől melynek magyar szervízes fordítása: jól lesz az mindig... Kár mert állítólag jó olajjal nincs vele gond.
Itt is kis rövid utak a felhasználás nyíregyen és környékén (20 km max, de gyakran 1-3).De azt meghagyom a használt autó piacnak ha rohadt drága is hogy szelektál. Az 1,2-es szívó benzines cliok is drágák
-
őstag
válasz szabonagyur #199595 üzenetére
Nekem scross gl+ automatám van (1.4t, gl+ allgrip). Gondolkozom erősen a cseréjén és mindkét fő ok nem jó neked. Egyrészt drágán el lehet adni mert jól tartja az árát és jelenleg újonnan is jó drága. Másrészt szerintem hangos, rossz a hangszigetelés és a hifi (én nem csinálok semmit utólag autón, mindig marad gyári, hangszigetelésben és hifiben 10 évvel ezelőtti első i30 és jelenlegi előtti 3 éves jazz is jobb nála). Motor és váltó viszont pöpec szerintem (avagy valamit valamiért, ez a legolcsóbb hagyományos automatás autó jó motorral ebben a méretben). Most nagyon a Rav4 felé hajlok.
-
őstag
válasz szabonagyur #199609 üzenetére
Más automata ennyiért nincs (a vitara és scross az nekem kb egy, ízlés szerint vásárlandó).
Korando van 7,5-8-ért, tesztek alapján komolyabb autó, de értéktartása rosszabb (és pár hónapja elég rosszul állt anyagilag a cég, azóta nem tudom de vétel előtt utána néznék).
Mazda nekem rozsdaveszély miatt esik ki (mostanában közel sem mindegyik rozsdál, de rémsztorik még mindig vannak).
Volvo dupla ár. Toyota is majdnem (de nincs megfelelője, a C-HR kívül nagyobb belül kisebb, főleg hátul és csomagtérben).
Peugeot is jó lenne ha lenne jó benzinese. De nincs (vagy 1,2 három henger, vagy 1.6 prince motor, tudom javított, de van ismerősöm Peugeot kereskedésben Ő maga se venne...).
Szóval helyedben max Korandót nézegetném, de óvatosan.
Én megvárom az új HR-V-t (de hibridje sokkal kevésbé szimpi), reménykedek hogy lesz Corolla Cross (méretbe jó az Scross kicsivel nagyobb elég lenne), meg megnézem mennyi lesz az új NX (abból 2-ik legalacsonyabb feleszereltség elég lenne, de úgyis 17 misi lesz, úgyhogy mindegy ).
-
őstag
válasz kisza25 #199616 üzenetére
Az egyik legnehezebb mutatvány megtudni egy duplakuplungos automatáról laikus vásárlóként hogy nedves vagy száraz. Nyilván mert a gyártónak ez az érdeke. Ebben a VW is profi (és a szakértőktől is gyakran az a válasz jön hogy pl. eddig 250 NM-ig száraz utána nedves de a jövőben ez sem biztos).
-
őstag
válasz kisza25 #199619 üzenetére
Igen a "rendes" hibridség sokat segít az "ügyön", de valahogy taszít a duplakuplungosban hogy éppen az árt neki a legjobban ahol igazán jól jön egy automata, és ez a város. Nálam a preferencia sorrend ezért a hagyományos automata, ecvt, cvt, dsg, szimpla robotváltó. Persze ezek között is van típus és gyártó szerint jobb és rosszabb.
-
őstag
válasz z0d1@Ku$ #199960 üzenetére
Kia picanto vagy hyundai i10 előző generáció automata. Abba még "rendes" hagyományos automata van (a mostani már ott is robotváltó). Igaz csak négy fokozatú, ezért fog eszegetni. De racionális alap válasz erre a yaris hibrid. Gondolom suzuki még kevésbé tetszene (1.2-es újabb cvt-k sem rosszak állítólag és a fogy is jó, csak lehet hogy ehhez kevés a keret).
-
őstag
válasz SPeti1984 #200071 üzenetére
Igen. Ha újonnan veszed és még gari alatt eladod akkor ok. De vannak műveletek amit tudtommal nagy elhasználódással "jutalmaznak" ilyen pl. a dugóban kúszás, hátra felfelé tolatás stb... Ezekre nem figyelve nagyon gyorsan le lehet amortizálni egy ilyen váltót. Mondjuk azt én is kétlem hogy ez 26 ezer kilométer alatt sikerülne
-
őstag
válasz focvis #200082 üzenetére
Ezért irigylem pl az ausztrálokat, ők rendes 8-as automatával kapják a vw csoport cuccainak legalább egy részét. Hát ja kicsit többet fogyaszt. Itthon lenne mondjuk 200k felárral a dsg felett simán megvenném....
Ssangyong-al meg az a gond hogy lehet hogy csődbe megy.Én is ebben a keresős cipőben vagyok, 10-11 milla kerettel. Még jövő nyár előtt (köszi nem kérek automatikus sebesség korlátozót, főleg nem az első kísérleti darabokat beta teszterként). Scross méretű benzinest szeretnék, normális automatával és hangszigeteléssel.
Most kb ott tartok hogy egy elég alap RAV4, de ez is csalás mert azért jóval nagyobb (4,6 vs 4,3). Még megvárom az új HRV-t (szájhúzogatás a sokkal rosszabb hibrid miatt lesz), meg esetlegesen a Corolla Crosst ha lesz év végéig (itt meg a corollás vacak hangszigetelés akaszthat meg). Nem egyszerű...
-
őstag
válasz BigBlackDog #200091 üzenetére
Igen, pontosan ez. És még az sincs eldöntve hogy kegyeskednek e megengedni hogy csak csipogással idegeljen. És vannak fokozatok az előzés közben megöl és a csipogás között (pl. át kell nyomni a gázpedált egy ellenálláson, és az is elromolhat ugye).
Bitpork: csőd kapcsán én is kb annyit hallottam amit runner linkelt. Szimpi a Korando valamennyire, de nagyon probálnék informálódni mielőtt megveszem (és ez pl. a Mitsubishi-re is igaz, ott ugye az Európából való kivonulás kapcsán van csiki csuki, igen aztán nem aztán félig stb. stb.)
-
őstag
válasz focvis #200099 üzenetére
Szerintem akkor pont az amit én akarok Active felett eggyel van a Comfort és abban van radar hátul, előre plusz lehet rendelni és azt én is szeretnék. Style csomagot lehet hogy kihagyom (kulcs nélküli kényelmes az scrossban de kockázat is, motoros csomagtartó biztos jó de nem egy élet halál kérdés ahogy én látom most).
-
őstag
válasz Des1gnR #200112 üzenetére
Szalonban dolgozó ismerősömtől én is ezt hallom Peugeot ügyileg. Benzinest és elektromost ne... Dízel ok.
Nagy kár mert a 3008 belseje nagyon tetszik, és ők még használják a hagyományos aisin 8-as automatát ami nálam szintén plusz pont.Ha lehajolnának és ők is elkezdenék használni az ingyenes toyota hibrid licenszeket elég gyorsan lehet hogy 3008/5008 tulaj lennék... Fordban ez nagyon szimpatikus (csak minden Kuga tesztben azt olvasom hogy kényelmetlenek az első ülések + kisebb csomagtér azonos áron mint a toyota rav4, pedig könnyen lehet hogy hangszigetelésben és hifiben jobbak, de a kényelmetlen ülés az nem elfogadható).
-
őstag
válasz molnarpeter #200124 üzenetére
Ez jó kérdés mert maga a hibrid rendszer licensz ha jól tudom ingyenes, de pl szerintem a 2,5-es atkinson moci amivel szolgál az sem nagyon volt fordéknak, az simán lehet hogy azért fizetnek (mert az sem az a kőegyszerű technika aminek gondolni lehetne).
-
őstag
válasz bandus #200125 üzenetére
Rendes automatán így slendrián nem mérnök autóbuzik között a hidromechanikus, vagy a köznyelvben bolygóműves automatára gondolunk. Vagy olajkavarós ha igazán pontatlanok akarunk lenni...
A duplakuplungos meg tényleg teljesen más, a 2 robotizált váltó együtt nem is olyan rossz hasonlat, az "egyik" hajtásban van a "másik" meg készül arra ami szerinte történi fog (ha eltalálja nagyon finom és gyors, ha nem akkor nem annyira). Ebből is van ahol az érzékenyebb rész olajban úszkál (ez a jobb "nedves") hogy bekavarjuk az egészet
De ha szigorúak akarunk lenni egy sima legegyszerűbb robotváltóra is mondhatjuk hogy rendes automata
-
őstag
válasz focvis #200131 üzenetére
Ez azért nem rossz ár az alapárhoz képest. A 180 ha jól emlékszem kivételesen nem kibabrálás hanem technikai korlát (valami varázslat az e-cvt-ne belül talán, csak a végeredményt vagyok képes megjegyezni). Hajlok rá hogy nekem 17-es kerék jó lesz, nem kell az elektromos csomagtér ajtó meg a kulcs nélküli (majd próbálom direkt megnézni valahol hogy a 17 nem direkt bénán kicsi-e).
Des1gnR: A hibrid egyik fő hátránya ez a "bőgés" a Rav4 éppen azért szimpi mert ebben a legnagyobb űrméretű az "alap" motor és elég jó a hangszigetelés (mondjuk csak pl. corollához képest, különben ebben elég gyengusz a toyota, tartok tőle azért hogy a kényesebb népek Lexust vegyenek) ezért kevésbé bőg. Reakcióidőre nem láttam panaszt a rav4 hibrid tekintetében.
Bitpork: abban igazad van hogy vannak borzalmas cvt váltók. Pl egy pár nissan változat melyek talán csak USA-ban voltak nálunk nem. És a jobbak is nagyon kényesek az olajcserére (Honda pl kőkeményen 2 évente előírja). De tudtommal az ecvt-vel nem voltak nagy gondok (nem is cvt igazán, csak viselkedése nagyon hasonlít vezetési szempontból).
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz 3L1T3 #200652 üzenetére
Kb ugyanabban a cipőben vagyunk, csak kicsit kisebb a keretem, meg kisebbet szeretnék de még nincs (új honda hrv-t megvárom, corolla cross lehet hogy nem is lesz). Szóval a Rav4 áll nálam az első helyen. Rengeteg tesztet néztem esetleges opciókról. Papíron a Kuga az lenne (egyik ami nekem számít abban jobb is, ez a hifi). De riasztóan nagy arányban van a tesztekben a rossz ülés a Kuga-nál... És ez nem olyan hogy beülsz egy körre és biztosan meg tudod ítélni Szóval én Kugá-t ezért nem merek.
-
őstag
válasz footy #200698 üzenetére
AGR ülés mostani Kugában? Melyik feleszereltség vagy csomag (Fordnál már egy felszereltség megnézés is maga a halál a csomagjaikkal )? Agr-re keresve nem találtam... Az azért változtatna a dolgokon AGR ülésről rosszat még nem olvastam (a spektrum a jó jó de nem ér ennyitől a tök szuperig terjedt)
A B&O lehet hogy nem a legjobb de sok teszt alapján majd mindenki szerint a JBL prémium hifinek a toyotában elég gyengus. Mondjuk ezt biztosan meg tudom hallgatni, ez könnyebb mint az ülés (ahhoz nyaralásra kéne elvinnem egy szalon autóját, az itthoni rövid utak erre nem elegek, kölcsönzők meg max ez vagy similar amit garantálnak)
-
őstag
Jajj de jó ha az ülés jó is, akkor van más gond a Kugával Mondjuk valami északi népek akik az A merci óta csinálják mindenkivel a rénszarvas tesztet a rav4-től sem voltak elragadtatva (azt hiszem a "sima" változat is kapott miattuk egy szoftverfrissítést de talán a plug-in-re még jobban fújtak ebből a szempontból).
-
őstag
válasz footy #200710 üzenetére
Köszönöm! Én nem hallottam AGR Ford Kuga ülésről, de ugye amilyen a felszereltségi listájuk aranytrón is lehet rendelhető azt sem venném észre, mindig beleunok mielőtt végig érnék rajta...
A BO általában jó közepes a tesztekben (és ez prémium hifi szinten, tehát biztos sokkal jobb mint ami most van).
-
őstag
válasz 3L1T3 #200726 üzenetére
Hát igen, jó eséllyel csak a hibrid hajtáslánc elvét tette ingyenessé a toyota. Maga a 2.5-es motor egyáltalán nem egyszerű, sőt inkább összetett a rav4-ben. Van egy toyota szervízes amerikai a youtube-on aki jó hosszú ideig magyarázta a motort, és vannak benne érdekes dolgok (pl. amennyire megértettem van benne valami pörgéssel szabályozott külön kis dolog melyet egy külön elektromos motor hajt meg, de toyota módra úgy megoldva ha elromlik "csak" lefullad a motor nem minden tönkremegy). Azért ilyet nem egyszerű megcsinálni hogy csak egy egyszerű kis szívóbenzines... Lehet hogy a fordnak nem sikerült... És aki elmondta jó motornak tartja a rav4 hibridben lévő 2,5-est, pedig őszinte ember azt is megmondja ha valami nem jó (pl. toyota hagyományos 8-as automata első éve elég rázós volt).
-
őstag
válasz Gergőke88 #200740 üzenetére
Ez egy jó kérdés amire nem nagyon láttam sehol választ, de a ford kuga-ban a benzinmotor egy 10-15%-al kisebb teljesítményűnek van megadva. Ez persze nyugodtan eredhet bármiből (pl. hibriden belül mennyit számolnak a benzinesre, vagy direkt kisebb teljesítményre van hangolva), de mintha olvastam volna valahol hogy a motor nem ugyanaz. 1.0-ás, 1.5-ös, 1.6-os benzines turbókról fordéknál én is hallottam sok panaszt.
-
őstag
válasz 3L1T3 #200964 üzenetére
Hát akkor a tucson sem az igazi (én ott örültem a rendes 6-os automatának a hibridben, viszont az 1.6-os turbójuknak annyira nincs jó híre) neked.
A mazdák nagyon tetszenek nekem, de ott meg a rozsdásodás. Persze most már jó a válasz 20 éve Reméljük tényleg csak a csaló acélbeszállítón múlott a dolog. Meg a mazdák általában kisebbek belül mint a versenytársak.
De ha biztosan tudnám hogy nem fog rozsdásodni akkor nálam is játszana a cx5 (legalább 10 évig szeretném évi egy szervízzel nyugodtan használni).
Lexus NX 350h pont a keretednél kezdődik, de szerintem az még egy hosszabb idő amíg elkezdenek adni rá nagyobb kedvezményeket hogy ne csak a "full fapad" férjen bele. És ez nem a régimódi autó az biztos (lásd mi tetszett neked a cx5-ben).
-
őstag
válasz 3L1T3 #200977 üzenetére
Igen, csak mint mindenhol itt is az "át" részén van a hangsúly nem a "rozsdásodási"-n. Van ahol még direkt azzal is szórakoznak hogy kötelezőn külön meg van e csinálva a karosszéria átvizsgálás (aztán nem csinálják meg..., de ez már nem biztos hogy mazda). De A-Z-ig azt hallom hogy bármelyik márka nagyon nagyon ódzkodik bármilyen rozsdásodással kapcsolatos garis ügyet intézni.
-
őstag
válasz 3L1T3 #200986 üzenetére
Ha azt veszel (mazdát) akkor tényleg érdekelne a tapasztalat ebben, mert kb egyetlen komoly rav4 ellenfél lenne rozsda para nélkül a cx5 (rav4 csak a hibrid rendszerben és a tágasabb beltérben nyerne, mazda egy "finomabb" autó) Az 1-2 éve kifutott mazda 3-ból (melyben már a skyactive benzines motor van) és az előző szériás cx5-ben még volt durván rohadós példány fotóval. És simán elhiszem hogy a csaló acél beszállító, mert ezek a rémsztorik az utóbbi 10 évben már vegyesek (azaz van egy csomó ember akinek nem rohad, korábban kb kivétel volt ahol nem).
Gaborn1: Igen a kifutóra szép akció van, de sokkal jobb a jelenlegi hibrid rendszer mint az előző... Szerintem jövőre azért lesz az újra is, de nem igazán tudom hogy fullos rav4 vagy alap lexus nx (lexusban a hangszigetelés szimpi, a toyotában a feltűnés mentesség, legalább is itt pesten egy rav4 nem feltűnő). +1 hogy 360-as kamerát egyre inkább akarok, hátha akkor feleségem is vezetné/parkolná az csak nagyon drága NX-ben van
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz 3L1T3 #201060 üzenetére
Szuper, ha tetszik olyat kell venni (első és legfontosabb autóvásárlási tipp, amit szeretsz annak sok mindent megbocsátasz ha kell). Ha sokáig megtartod érdemes 60 ezerenként olajat cserélni a váltóban "átmosós" módszerrel. Én nem rég csináltam, erősen látszott a színkülönbség az új és régi olajon. 91 ezer volt, szerintem annyit megér.
Kérlek ha cx5 lesz és csalódsz benne rozsda ügyileg írd meg nekem (de azt is ha 10 évig pöpec ilyen ügyileg). Ha nem felejted el
-
őstag
válasz KoVee84 #201087 üzenetére
Ez sajna ilyen, feleségem jazze (2018. május, 1.3 comfort) is kb dupla szerviz költséggel üzemel mint az scross (2017. augusztus, gl+, automata allgrip).
Bár a toyota iq szervíze nem volt rossz árban (bár az 4év felett volt amikor vittem). Gondolom ha új Rav4 hibrid lesz akkor az elején megnyomják ők is a cerkát...
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Formula-1
- Xbox tulajok OFF topicja
- Folyószámla, bankszámla, bankváltás, külföldi kártyahasználat
- Azonnali alaplapos kérdések órája
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- iPad topik
- Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
- Ukrajnai háború
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen