- Samsung Galaxy Watch Active 2 - láthatatlan gyűrű
- Google Pixel topik
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- A Samsung megnyitja külsős appok számára az AI fordítás lehetőségét
- Samsung Galaxy S24 - nos, Exynos
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Apple iPhone 14 Pro Max - sziget fesztivál
- iPhone topik
Hirdetés
-
Ingyen osztogatja a Samsung a Galaxy Watch FE-t
ma Pedig még nem is létezik. Közben befutott a szuperfényes Watch Ultra specifikációja.
-
SGF24 - Befutott a Monster Hunter Wilds legújabb előzetese
gp Az új rész jövőre érkezik, ennél pontosabb dátumot nem kaptunk még sajnos.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
dj79
senior tag
válasz Veron #198111 üzenetére
Nekem konkrétan telefonban azt mondták, hogy az adásvételi keltétől 30 napig nem buziznak.
Ha ennyire tré a helyzet, akkor érdemes a lakhelytől távolabb is körülnézni.
fővárosi haverom decemberben pannonhalmára ment okmányirodázni, mert a jobbkormányos autó papírozását el kellett intéznie mindenképpen január 1 előtt a brexit miatt -
dj79
senior tag
válasz molnarpeter #198214 üzenetére
..aztán jövőre 4+ programban olcsón lehet már kötelező szervizre járni.
-
dj79
senior tag
válasz Yiggdrasil #198686 üzenetére
Ha a megane 800, akkor azt.
a prius annyiért felejtős, a 2007 végi törés mentes, navis, jbl hifis példányomat friss műszakival, téli-nyári gumikkal, 275e km-rel nem sokkal drágábban adtam el.[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz Yiggdrasil #198690 üzenetére
Vedd meg a renaultot, a megane 3 nem annyira nyűgös autó, rohadni sem szeret.
-
dj79
senior tag
válasz IMIIKE1998 #198757 üzenetére
Kacsaseggű megane első szériája két okból: először is abban az időben kezdte a renyó a biztonságot előtérbe helyezni, másodsorban mindig lesz valami baja, így sokat fog állni,kevésszer jut majd ki a forgalomba
-
dj79
senior tag
válasz yodamester10 #198793 üzenetére
Fék, vezérlés kedvezmény nélküli márkaszervizes ára, hozzá a Renault márkaszerviz 15ezer körüli nettó óradíja, simán kiadja.
Anno egy fűtőmotor 78e lett volna márkaszervizben, a bárdiban ugyanazt a valeot megkaptam kedvezménnyel 18ezerért… -
dj79
senior tag
válasz Stylewars_kp #198870 üzenetére
Igen, de nem véletlenül. Anyós is egy 2006-ost használ, kb 6 éve vették, használják mindenre is, értsd ezalatt unokák szállítása, meló, gyakran utánfutóval is, a kötelezőkön kívül egy akkut kellett cserélnem nemrég, meg 22xe km-nél kapott egy új kuplungszettet. Kicsi rügy volt rajta, vételkor rendbe lett téve, azóta meg megy. Rohadt megbízható, tágas jószág.
-
dj79
senior tag
válasz Luck Dragon #198928 üzenetére
Szia! Sokan tesznek bele pótkereket, kiveszik a műanyagot és lesz helye.
-
dj79
senior tag
válasz Luck Dragon #198932 üzenetére
-
dj79
senior tag
válasz yuing #198973 üzenetére
FSI nem jó, ráadásul súlyosbítva van egy okoskerékkel is.
A ceednél/i30nál láncprobléma/olajfogyasztás előfordulhat.
A focus 1.6 101 benzinese kb a legjobb szívómotor a felsorolásból, turbóban a bravo t-jet, vagy esetleg meg lehet szondázni a piacot a jazzek, illetve a toyota auris/corolla 1.4 vagy 1.6 benzinesek felé.
-
dj79
senior tag
válasz Citroware #199323 üzenetére
Nem feltétlen, de itt a 180.000 km esetében jóval kisebb terhelést kap az autó, mert:
- nem igazán lehet hidegen szénné forgatni
- az autó maga intézi a bemelegítési fázisokat, ez alapján állítja a maximális fordulatszámokat
- nincs kuplung, önindító egyebek.
- egr legyen kipucolva
- a hibrid venti szűrője és a motorhűtő / klímahűtő legyenek tiszták, azzal megúszható a hengerfejesedési gond, ami egy időben minden 1.8 hsd-t érintett, de 2013 óta jobb tömítést használnak.
- elektromos vízpumpát célszerű ellenőrizni ilyen futásnál, amúgy százezer forintért cserélik márkaszervizben
- hibrid garancia legyen.Más kérdés, hogy 5 milla környékén én pl már nem vennék használtautót, de ez legyen az én bajom
-
dj79
senior tag
válasz szabonagyur #199394 üzenetére
Szíjas, kokszon kívül nincs nagy gondja. Száraz dsg van benne, ilyen futásnál nem sokkal egy nagyobb összegű felújítás előtt. Jó az a hatos kézi
-
dj79
senior tag
A fentieken kívül auto329, illetve a kedvenc kereskedést is meg lehet nézni, róluk is volt jó pár pozitív vélemény az általam látogatott Fb csoportokban.
kisza25: az er-mobil sem rossz, de annyit tennék hozzá, hogy náluk a sérülésmentes jelző azt jelenti, hogy jelenleg nincs sérülés az autón
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz szabonagyur #199595 üzenetére
Scross automata is nagyon drága sajnos, hatnyolcért. Tesztvezetésre vidd el, de szerintem a golf halkabb lesz (már az ötös és hatos is az volt)
-
dj79
senior tag
válasz szabonagyur #199609 üzenetére
Igen, ennyiért valóban nincs ellenfele, ugyanezen agyaltam pár hónapja, amikor új automatákat nézegettem.
-
dj79
senior tag
válasz szabonagyur #199624 üzenetére
4,2 méter körül már akad mekaful auris ts fl is
-
dj79
senior tag
válasz szabonagyur #199626 üzenetére
Akkor egy jó kis kéziváltós Golf7 kell, szíjas tsi-vel.
-
dj79
senior tag
válasz molnarpeter #199628 üzenetére
-
dj79
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen