- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Honor Magic V2 - origami
- Milyen okostelefont vegyek?
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Telekom mobilszolgáltatások
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy Watch Active 2 - láthatatlan gyűrű
- Google Pixel topik
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- iPhone topik
Hirdetés
-
10 éve nem változott ekkorát a Netflix tévés appja
it A Netflix útnak indította a megújult tévés appját, amely az első nagy felújítást jelenti az utóbbi 10 évben.
-
Új Reno12 modellek is érkeznek
ma A Reno12 Pro mellett belépő ajánlatokkal is készül az Oppo, a Reno12 F 4G-s és 5G-s verzióban is elérhető lesz.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
őstag
válasz Citroware #219848 üzenetére
Hát nehéz döntés előtt állsz, mondom úgy hogy megértem mind a nagyobb hasmagasság mind a jobb gyorsulás igényt.
Rövid vélemény:
UX250h: moci jó, viszont a klasszikus példa a kivül nagy belül kicsi autóra. Ok hogy nem kell neked sok hely, de akkor minek 4,5 méteres autó.
NX300h: szerintem korrekt autó, de még csak 3. generációs hibrid, azaz városban és közúton ok, de pályán elég rendesen zabálni fog, szolid sebességgel is, egyik topictárs szerintem pont ezért fogja elengedni
Összkerékben azért toyota hibrid nem lesz egy subaru (jól látod az elektromos hátsó moci erejével az összefüggést), semminél biztos jobb, de nagy elvárásod azért ne legyen.
Sajna neked még az sem megoldás hogy vársz kicsit amíg használt LXB lesz ennyiért, mert az meg gyorsulásban/erőben lesz kevés.
Szóval ezen Lexus helyzetben én lehet hogy megvárnám amíg kifér az újabb NX350h, bár ki tudja az mennyi idő.
-
őstag
válasz Citroware #219851 üzenetére
NX350h nagyon jól sikerült de nekem sajna jó eséllyel nem lesz. A Rav4 is kicsit nagy már kivülről főleg a budapesti használat részhez, de tolerálom mert most családdal kell a hely. Az NX meg 6 centivel hosszabb és belül mint minden Lexus elég sokkal kisebb. Szóval amíg itthon vannak a gyerköcök és kell a hely addig kicsi, utána meg feleslegesen nagy kivülről... Gőzöm sincs mi lesz rav4 után
-
őstag
Macan nem jó, hosszabb mint egy rav4 Öreg napjaimra (= gyerekek kirepültek) ideális egy 2.0 hybrid (hogy menjen is) Lexus LBX + egy hybrid új toyota iq lenne ideális. És ugye egyik sem létezik De az biztos hogy kettecskén holt felesleges egy rav4+jazz kombó...
Sport autó sose vonzott, most már valószínűleg maradnék a nagyobb magasságnál tényleg kényelmesebb beülni ha nem is azért váltottam ilyenre (vacak utak). Mondjuk rav4 magassága nem kell feltétlenül, crossoveres is elég kicsit kisebb magasággal.
A jó benne az hogy ez leghamarabb jövő év problémája ha külföldre mennek a gyerekek. Ha maradnak itthon akkor meg van 5 év amíg jó ez így ahogy van. -
őstag
Plug in hibrid csak napelemes házzal lenne, az meg nincs Rav4-el igazából a méret a gond néhány helyen ahol járok (belváros...) máshol teljesen ok. Régen V. kerbe IQ-val simán bementem para nélkül, most gyakran leteszem a rav4-et a pápa téren és bemegyek a Kávinig a zöld metróval.
Amennyit fogyaszt a Rav4 az sokadik költség városban, azért nem is vonz az elektromos annyira. -
őstag
válasz vzsryl #219867 üzenetére
Igazad van, a pontos megfogalmazás a megfelelő saját garázs ahol van saját töltőm lenne. Ezt én igazán csak saját házban tudom elképzelni, és akkor menne már fel napelem is (mondjuk simán lehet hogy 10 év múlva inkább társasházat akarok már, akkor megfelelően tágas parkolóhelyre tennék töltőt napelem nélkül is). A jelenlegi társasház ahol lakok kis lakásszámú ami általában véve pozitív, de emiatt olyan kicsi a mélygarázs hogy évtizede nem jártam ott saját autóval, oda biztos nem raknék töltőt.
Az a pénz meg nincs hogy más helyen töltéssel szenvedjek, a rav4 hybrid üzemanyagköltsége simán elviselhető tartományban van most nekem.
-
őstag
válasz laszak #220144 üzenetére
Rav4 hybrid tulajdonosként (amit szeretek) mondom hogy többieknek igazuk van hogy audi után azért fájhat. Főleg pályán. 8-10k évi kilométer mondjuk nem sok, ha annak nem túlnyomó része pálya talán ok lehet, de tényleg próbáld ki előtte (nekem évi dupla a kilométer de rengeteg Budapesttel, azért van ez, túlnyomó pályával valami 2.0 tdi dsg lenne). Tágasnak szerintem tágas. Mondanám hogy talán NX 350h is beleférhet már használtan, talán éppen 2 éves lesz lassan. Sajna viszont szerintem jelentősen szűkebb mint a rav4 (hangszigetelés és pálya rész viszont jobban idomulna egy audihoz).
-
őstag
válasz dkaro #220222 üzenetére
Mindkettő formára hangsúlyt helyező kategórián belül szűk autók (nekem a CX-30 tetszik ott megértem, a C-HR nem, így ott nem de ugye ezeket én akkor venném ha ez tetszenne és kész). Ha hely is kellene akkor inkább corolla cross. Ha a hely nem fontos akkor egy yaris cross is elég lehet (de menetteljesítményben is áldozat lesz). De agglomerációból bejárni toyota hybrid szerintem ideális.
Ha nem kell mindenáron SUV (és a nagy belső hely) akkor bejárni ideális lehet egy 2023-as modellév corolla hatchback, az egész jól felszerelt comfort style tech 13,55 helyett 9.95 milla 1.8-as már 140 lovas hybriddel. De ezek készletes darabok ha van még, nem biztos hogy pl. nagy színválogatás lesz belőle.
-
őstag
válasz den89 #220238 üzenetére
Én igen. És egyetértek valahol a suv elleneséggel, nekem is "normál" autóim voltak 17 éven át. Aztán az akadálypálya (Zugló) és az óvatosan is rengetegszer levert autó alj és veszélyesen magas parkoló végi járdák és fekvőrendőrök "áttoltak" a sötét oldalra. Azóta sokkal kevesebbet idegeskedek, mint megoldás bevállt. Feleségem is majd ugyanilyen régen vezet és van autója, és most jutott el Ő is ide. Nagyobb hasmagasság kell. Imádja a jazzét de egy csomó helyre nem tud menni nyugodtan ahova én igen (vidéken és Budapesten is, és nem az összkerék hiányzik).
Jó utakkal simán nem lenne. Mondjuk az ülésmagasság kezd jól esni (sok tenisz + 50 év kor + messze távolban vessző csúcsforma).
-
őstag
válasz molnarpeter #220244 üzenetére
Skoda szimpi is volt mindig hogy lehet kicsit emelt/erősített futóművel rendelni autóik. Csak ott meg a száraz DSG... Meg az a 1.5 centi nem tudom mennyire elég az octávián pl (biztos nem egy rav4 szintű hasmagasság azért, ezzel majd mindent ki tudok röhögni amit pest nyújthat, mondjuk sajna csak majdnem). De skodánál különben adtam volna ennek egy esélyt, octávia szimpatikus különben.
-
őstag
Ez egy nagyon érdekes autó, csodálkoztam is az új hajtáson amikor először hallottam (miért nem a már használt 1.6 alapú hybrid, bár nyilván nehezebb kasztniba jobb a turbó).
Céges vagy magán? Bátor vagy de becsülöm Mondjuk az 1.33 turbó és az 1.6 hybrid esetén nem hallok rosszakat, talán ez is követi a trendet. Mennyi a fogyasztásod milyen felhasználással? Mennyire nyomta fel a tél?Most is érdekes autó olyan tekintetben hogy olcsóbb mint egy jazz pl és maga a kasztni tetszik... Bár feleség autó nézegetése megy, és annak lehet hogy nagy (rav4 helyett meg nem lesz az biztos).
-
őstag
válasz tibbike01 #220361 üzenetére
Mondjuk előző generációs rav4-ben nem ültem, de a mostani nem annyira szörnyű (bár igaz hogy azért kategóriában nem a hangszigetelés bajnok). Mondjuk kevés városra én sem venném mert az előző generáció hybrid pályán nagyon zabál rav4-nél (+ 2 liter is lehet a mostanihoz képest).
-
őstag
válasz bandus #220364 üzenetére
Na jó a q3 azért nagyon más... A rav4 amerika suzuki vitarája kb. Tágas és megbízható (már hogy menni fog, kis szarságai neki is vannak) aztán pont. Mondjuk nekem is tervben van hogy előbb utóbb átülök egy lexusba (lehetőleg kicsit kisebb külméretbe ha összeszedi magát a lexus külméret per belméret együtthatóban amire általában éppen az audi a példám, hogy ők meg tudják csinálni a prémiumot anélkül hogy minden sokkal kisebb lenne belül).
-
őstag
válasz szőröscica #220370 üzenetére
Ezzel egyetértek, kiemelve hogy azzal a tempóval próbálja ki amennyivel járni szeret pályán. Hogy nekem 120-nál nem megy az agyamra az azért nem jelenti hogy 150-nél is pöpec... És azért én is átülnék Lexusba ha összeszedik magukat (vagy már nem kell annyi hely a kocsiban ).
-
őstag
válasz ngaba #220414 üzenetére
Hasonló a cipő csak nálam lenne korlát (feleségem autóját kellene cserélni). A T-roc tetszik neki nagyon, és éppen a száraz dsg a gond. Amennyit össze tudtam szedni (és elmondtak itt és vw topicban a nálam ehhez jobban értők) az az hogy sokkal jobb mint volt de nem betonbiztos... A keret hiányában jó hír hogy a t-roc-hoz van 2.0 tsi és ahhoz a dsg már "olajos" ha minden igaz, de ezt azért ellenőrizzék (250 nm nyomaték a várázsszó, de én ebben sem lennék azért 100%-ig biztos).
Én majd megnézem a kis lexust (lbx vagy mi a neve), de az 3 hengeres (de nem 1.0 hanem 1.5) a hybrid ezért lehet hogy kiesik.
Ha már t-roc én az audi q2-re is ránéznék talán ott is van 2.0 tsi a hülye számozásuk mögé rejtve.
-
-
őstag
-
őstag
válasz szőröscica #220444 üzenetére
Duplakuplungosból eddig a legjobb, a nyári bmw borzalmas volt (X1, szerintem jó eséllyel hiba volt mögötte), plusz béreltem egy captour duplakuplungost 2019-ben Lyon környékén egy hétig, annál jobb volt az 1.5tsi+dsg. Valószínűleg el vagyok kényeztetve de városban sokkal finomabb és gyorsabb (reakcióidőben nem abszolút gyorsulásban) az e-cvt a rav4-emben. De egy 2.0 tsi 4*4 t-roc olajos dsg-vel már lehet hogy jó lenne De az már 14 misi ha jól nézem.
-
őstag
válasz tibbike01 #220447 üzenetére
A hibrid rész tudtommal pont ott segít be ahol kell a száraz dsg-nek (lassú sebességnél) szóval kiváncsi lennék, az octavia maga pöpec szekér (és kérhető magasított erősített futóművvel ami szimpatikus).
u.i: hangszigetelés milyen (abban toyota vacak, ráncfelvarott kamiq-ot és scalát dicsérték ebben)?
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz szőröscica #220449 üzenetére
-
őstag
válasz szőröscica #220451 üzenetére
Toyota yaris faceliftben is comfort felszereltségtől hangszigetelt szélvédő van... Állítólag (árlista szerint)... De én is saját fülemnek hinnék ez esetben, egyetértek az óvatosággal...
-
őstag
válasz rbalint88 #220457 üzenetére
Feleségemnek 300 lóerő? Másnap hozhatom ki a börtönből Jár mostanában vidékre pályán elég gyakran (évente olyan 10-15 Nyíregy oda-vissza megvan) és a szintideje jazzel jobb mint nekem rav4-el... Mondjuk golfon kezdtem még el gondolkozni így ráncfelvarrás után, de a konfigurátor csak dízelt dob egyenlőre. Milyen a mostani golf hangszigetelése van valakinek tapsztalata?
-
őstag
válasz BigBlackDog #220461 üzenetére
Köszönöm mindketőttöknek. Lehet majd ránézek a faceliftes golfra mennyit sikerült javítani a csupa érintőképernyős horroron. A volvo is játszana simán ha sikerülne nekik egy pár év relatív megbízhatóság (egy toyotához viszonyítva ). , de sajna nem látom a jeleket...
-
őstag
válasz BigBlackDog #220461 üzenetére
Egyébként lehet hogy a legegyszerűbb egy kis hangszigetelés és hifi upgrade utólagosan a rav4-en, mert ezeken kivül elégedett vagyok vele. Végre referenciám is van aki már csinált ilyet (700k volt mondjuk 2019-ben....).
-
őstag
válasz Tothgera30 #220464 üzenetére
Ha az user ügyes akkor igen. Ha az user én vagyok akkor az károkkal jár De leírás alapján elég profi a hifi része (és ott azért már hozzáértés is kell).
Mondjuk lexus nem lesz ettől a toyotából, gondolom azért a dupla hangszigetelt üvegek nyomnak a latba rendesen lexusnál.
-
őstag
válasz cappa72 #220498 üzenetére
Motor kérdésedre nem tudok választ, de a mitsu fél lábbal már kb kivonult Európából (új modelljei itt átcímkézett renault-ok), és ez a modell ősöreg én biztosan kihagynám. I10-et béreltem nem rég, szerintem kisautónak elég korrekt csak az 1.0 gyengus nagyon (1,2 meg 5,5 listaáron, annyiért mondjuk a toyota aygo-ra is ránéznék annyiért már van az is és szerintem a toyota 1.0 elég sokkal jobb mint a hyundai-é).
-
őstag
válasz cappa72 #220502 üzenetére
Hát hivatalosan nem jelentettek be semmit, de a csak renault-ok jönnek Európába átcímkézve az árulkodó. Ha jól olvastam az a stratégia hogy japánban lesznek igazi mitsu-k aztán majd ha minden jól megy meglátják... Szóval én őket most kihagynám...
Aygo szerintem szűkebb belül mint az i10 (bár matizhoz képest mindegyik tágas...), de én jobban bíznék benne. Esetleg még a kis suzukik (swift és ignis) de azok még drágábbak.
-
őstag
Hehe, nincs az az isten Bár ha legalább egyik gyerek itthon marad akkor lehet hogy ürügyként felhasználom és veszek egy 1.0 cvt iq-t harmadik "játék" autónak... Gyereknek kell gyakorolni....
Szerk: T-Cross egyértelmű választás lenne szerintem is ha lenne...
[ Szerkesztve ]
-
őstag
Én mondjuk már ott nem értettem hogy ki vesz átcímkézett peugeot-ot opel néven... Ha szereti a peugeot azt vesz, a tipikus opel vásárló meg azért nem egy francia gép rajongó általában. Nagy árkülönbségek nem voltak (meg mi értelme is lenne olcsóbban adni opel néven, akkor minek az a márka név, drágábban meg vicces lenne). De biztos én vagyok az elvakult autóbuzi, és nem hiszek a formaterv a minden irányban.
-
-
őstag
válasz Stealth #220678 üzenetére
Suzukinak is vannak dolgai, de általában igen (mondjuk kevesebb minden is mehet szét általában egy suzukiban ). A legújabb full hybridet kerüld, gyenge, kicsi csomagtartós, és vacak robotváltós. De nem lesz nehéz elkerülni mert emelett rohadt drága is (kettő közül lehetne választani suzuki full hybrid vagy t-roc 1.5 tsi akkor simán t-roc).
-
őstag
válasz Stealth #220680 üzenetére
Igen, de ha addig tudsz nyújtozkodni akkor inkább egy hybrid kuga (ha új). Ha használtban akkor én a száraz dsg-és darabokat elkerülném (skoda nálam is képben van, és állítólag sokat javult a száraz dsg de én újonnan sem merem bevállalni). De 1.5 tsi manuált pl simán megvehetőnek tartom ha volt gazdája (de nálam manuál kizárva).
Szerk: Ránéztem hahu-n 8-9 milla egy 3-4 éves használt amit meg is néznék. Én ennyiért biztos inkább beletolnám a hybrid kugára valót... Vagy megérdezném a fordos hozzáértőket milyen az 1.5 ecoboost ami most van (előd 1.6 turbónak elég vacak híre volt) mert azt 9,2-től szórják ki (basszus a hybrid is már 11,6-tól)...
[ Szerkesztve ]
-
őstag
válasz taylor9414 #220687 üzenetére
Ford Kuga hybrid 11,6-tól még belefér a 10 környékébe?
-
őstag
válasz OPiiPO #221067 üzenetére
Nem jó, de nem is tragikus hogy klasszikust idézek (bár nekem eggyel újabb rav4 van). És szerintem direkt csinálják hogy lexust vegyél (szóval vzsryl kollégának igaza van). Csak egy pici gond van hogy ugyanaz a kategóriás lexus belül jelentősen kisebb mint a toyota (ha az árat el is engedjük, mert az még ok lenne többet a többért alapon).
-
őstag
Erről a nissan [1.3-asról] még nem hallottam rosszat, van valami tapasztalat a hybrid változatról? Nissan cvt-t nem mernék (mondjuk feleségem nem is annyira akar), de a manuális árban már egész lementek és ez a felszereltség sem nézz ki rosszul. Mondjuk a jazzének a használtpiaci ára közel sem biztos hogy annyi mint amire én gondolok (ha jól nézem itt és a hahun mennek le az árak, vagy ahol nem ott öröké megmaradnak az eladónál).
Új hozzászólás Aktív témák
- DAH Solar 405W full black napelemek verhetetlen áron
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen