- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Google Pixel 6/7/8 topik
- iPhone topik
- Honor Magic5 Pro - kamerák bűvöletében
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Samsung Galaxy S21 Ultra - vákuumcsomagolás
- Poco X6 Pro - ötös alá
- T Phone 2 5G - kétszer olyan jó
- Milyen okostelefont vegyek?
Hirdetés
-
Perelnek a vallásos kripto-piramisjáték miatt
it Két kriptocéget perel New York államügyésze, mert több mint 1 milliárd dollárral károsították meg az áldozatokat.
-
Computex 2024: monstrumhűtő a DeepCoolnál (videóval!)
ph Az Assassin IV széria legújabb verziója egy vapor chamber talpat kapott, így már 300 wattig használható.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz -HajTömeg- #76585 üzenetére
1.8TD mi? Ilyen nincs, vagy 1.9 tdi, vagy 1.8T- de az benzin. B5 passat egész megbízható.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz -HajTömeg- #76591 üzenetére
Az nem épp a legrosszabb motor, de van 1-2 nyűgje. Idejében kell benne olajat cserélni és illik levenni 200 000km után az olajkádat, kimosni az olajpumpa szívókosarának szitáját. Az ha eltömődik, elég komoly gondokat tud okozni. A vákuum csövezés állapotára érzékeny még, gyujtó trafókra...
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz -HajTömeg- #76597 üzenetére
A diesel V6 automata kb. annyit nyal be, mint az 1.8T.
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz DeFranco #76993 üzenetére
Az konkrétan egy gumi tallér, olyan mint egy fánk. Nem része a gátlónak. a porvédőt a gátlón ha megfogod és megmozgatod jobbra-bajra, fel-le, elvileg lehet reprodukálni a hangot, de az autónak a kerekein kell állnia. Terhelés alatt kell, hogy legyen a futómű. Ha felemeled, erre a gumiágyra fekszik fel a tetején az alátét.
A csomagtartó szőnyegét félre húzva(mintha izzót akarnál cserélni a hátsó lámpában) meglátod felül a hátsó tornyokat, ott látszik egy kicsi a gumiból is.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz szőröscica #77333 üzenetére
Erre még nem jöttem rá, de remélem megfizettetik vele. Gondolom valami automatához szokott dildo tesztelte a manualt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Ez mindegyik autónál így van, a hátsók gyengébben fognak. Az ABS modulban van a fékerő elosztó. Nem foghat egyformán a 4 kerék, mert akkor a hátulja hamar megcsúszna.
Vidd el és fékezz 130-ról 0ra(satu) 2x-3x egymás után, utána fogd meg a hátsó tárcsát, ha leolvadt az ujjad, akkor jó.
Ha úgy jársz, mint a nyugdíjasok, akkor nem melegszik fel a hátsó, városban egyáltalán nem melegszik...Teszteld, ahogy mondtam, szerintem nem taposod a féket, attól ilyen a tárcsa, néha napján meg kell nyomni keményebben a pedált.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz neduddki #77498 üzenetére
Ez tudod miért nem kopik annyira? Mert van benne egy fontos műszer, amit a többiből kihagytak. Olajnyomás mérő a neve, amint valami baja van a kenésnek, rögtön látja a looser, hogy gebasz van. Az új műanyag csodákba már egy rendes hőmérő sincs, nem hogy olajnyomás mérő. Pedig az olajnyomás a lelke minden forgó, csúszó alkatrésznek.
A skodám pl. 75-110 fokos vízhőmérsékleten 90-et mutat. No most ha 70 fokos a víz, akkor olyan 50 fok körüli az olaj, ha akkor a júzer elkezdi nyomni a szemét, mert már meleg, akkor hamar kileheli a lelkét.
mod: Az meg a másik, hogy a tervezés során más volt acél.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz runner 125 #77508 üzenetére
Én is láttam 900 000-et futott TDI-t, de ez nem jelenti azt, hogy az enyém is elmegy ennyit.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Hétközben nem sokat megy, akkor sem érkezik bemelegedni, hétvégén kap rendesen, de akkor már üzemmeleg. Néha előfordult, hogy megjatottam hidegen, mert az ember fontosabb, mint a gép. Szomszéddal rohantam kórházba, meg ilyenek... átjött lógó hüvelykujjal, mert lecsapta a körfűrész, no ilyenkor nem várod meg, míg bemelegszik.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz neduddki #77528 üzenetére
Akkor már a honda sem az, ami volt, már ott is algoritmus csalja el a cuccot, ilyen pontos termosztát nincs.
A skodában, ha rádugom a diagot, akkor pontosan meg lehet nézni a vízhőfokot, olajhőfokot. A vízhőmérő 2 hőmérő egy egységben, egyik a motorvezérlőnek mutat pontos adatot, a másik a sofőrt hülyíti.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
válasz !Overdose! #77596 üzenetére
Nem volt az döglött, csak furcsa. Alacsony fordulaton, mintha 8 szelepes lenne, nem fuldoklik, de nem is kirobbanó. Magasabb fordulaton megindul mint a 16 szelepesek.... Gondolom az 1 vezérműtengelyes konstrukció miatt.
neduddki ha lesz rá alkalom, mindenképp megteszem. Majd megírom mi volt.
[ Szerkesztve ]
-
Mágus2
Közösségépítő
Ez a hogyan pördüljünk meg topik?
Új hozzászólás Aktív témák
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- Vezetékes FEJhallgatók
- Kerékpárosok, bringások ide!
- sziku69: Fűzzük össze a szavakat :)
- Xbox Series X|S
- Politika
- Okos Otthon / Smart Home
- Discord
- Otthoni hálózat és internet megosztás
- További aktív témák...
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen