- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Yettel topik
- Huawei Mate 50 Pro - blendemonda
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Netfone
Hirdetés
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
Mobilarena
Új hozzászólás Aktív témák
-
dj79
senior tag
válasz tboy93 #202932 üzenetére
Pont ez az, hogy a faceliftesek pont rohadtul ellenálló anyagokból lettek összerakva.
Kint sem a kevesett futott, megkímélt példányok olcsóak, azok az idők pár éve elmúltak.Miénk is 14 éves volt, de nem igazán látszott rajta.
V.Stryker: abból is a faceliftes a jó, vagy esetleg kereshetsz benzines Aurist (1.4 vagy 1.6)
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz V.Stryker #202968 üzenetére
Háááát.... ford ellen szól a ti-vct, mindkettő ellen szól a telephelyek címe
fehér út, a kilométerek és szervizkönyvek bermuda háromszöge.Amúgy kinagyítva a képeket a focus hátulról kapott, illetve a bal első sárvédő-vezetőajtó hézaga nem egyforma mindenhol. A két utolsó szervízpecsét/olajcsere beütése közt pont meg is kerülte a földet.
A toyota képekről jobbnak tűnik, de az ára elég súlyos, prius árban adják.
-
dj79
senior tag
válasz molnarpeter #203007 üzenetére
A bontott cuccra is volt leleményes megoldás nemrég
komolyra fordítva a szót a csapágytéma lassan megoldódik, casco sem rumlis már annyira, negatívum a még mindig kevés hozzáértő szaki. -
dj79
senior tag
válasz V.Stryker #203009 üzenetére
Ercsi, a néhánypriusos neppercsalád, aki háztól adja az autókat?
Vízpumpa csere nem nagy ügy, fék sem drágább, mint bármely másik autóhoz. Viszont tudomásul kell venni, hogy lassan 15 éves autó két milláért nem lesz hibátlan, sőt egyre többet kér majd, öregednek a csövek, műanyagok, nagyakku etc. -
dj79
senior tag
válasz Yiggdrasil #203239 üzenetére
Leon 1.8T.
-
dj79
senior tag
válasz Vismajor01 #203315 üzenetére
Hahu képek? Shutterstockon olcsóbban hozzájutottál volna
amúgy grat -
dj79
senior tag
válasz kuyarashi #203514 üzenetére
Lehet cserélhetni a modulokat a Toyota akksijaiban, de nem minden esetben érdemes.
A hibrid garinak pedig megvan a feltételrendszere, ha az ember ügyes, az autó 11 éves koráig tudja húzni.
a toyotáknál elég a kis 12v akksit lekötni hegesztésnél.
Szervizekről annyit, hogy felénk sem nagyon van hozzáértő, de annyira, hogy inkább vettem kábelt az aurishoz, kötelező szerviz meg így egy nap szabadság, mehetek Budakeszire. -
dj79
senior tag
370 árfolyamnál nem éri meg behozni a valóban jó autókat, 330-nál sem volt az, mert azok sem olcsók odakint.
És igen, eljön hamarosan az aznidő, hogy a használt, szögegyszerű, megbízhatónak mondott technika ára is necces lesz sok embernek. Az áprilisban vett 3 milliós autónk piaci értéke jelenleg 700-800 ezerrel magasabb, ez nem normális. -
dj79
senior tag
2010 óta volt pár autónk, abból egyet vettem kereskedésből tavaly, a többit, közte a legutolsót is magánszemélytől.
Persze ezeket nem az ársáv alján kerestem….így eladásnál sem okozott gondot a sok hozzáértő sógorkomajóbarát, megkapták a szervizszámlákat, munkalapokat meg odaadtam a kezükbe a rétegvastagságmérőt és félrevonultam.
Amúgy az autózás drágulása nem is annyira aggasztó, mint a lakhatás kérdése, de ez megint egy más téma.
Amúgy a belföldön megvett autókat a kereskedő bejelenti, a bizományosi értékesítést viszont nem kell.[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz Vismajor01 #203635 üzenetére
Jézusisten , ennél olcsóbban vettük áprilisban az aurist, pedig fiatalabb, kevesebbet futott és körben gyári fényezés.
RJ45: számomra inkább az a döbbenetes, hogy a négy éve vett ingatlanunk az akkori értékéhez képest jelenlegi viszonyok között 220%-át éri a piacon, pedig az a létszükséglet, nem az autózás.
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz szabonagyur #203664 üzenetére
ja, gusztustalan dolgok ezek, hogy kopóalkatrészek cseréje miatt anyagi válságba borít egy 10+éves autó.
-
dj79
senior tag
válasz Vismajor01 #203725 üzenetére
nem lesz jó az auris, mert 3 milláért hibátlan, új autót szeretne.
-
dj79
senior tag
Jazz: van egy a családban, 15 éves a gép. Minden kényelmi extra és elektronika működik rajta (még a fejegység is).Az első lenyaklása tavaly ősszel volt, mikor is a hét éves akku megadta magát, illetve idén lett kuplungozva, olyan 220ezer van benne, szóval időszerű volt. De bármikor, bárhová el lehet vele indulni. Volt ennél fiatalabb autónk, kevesebb kilométerrel, ami viszont pár havonta kért random összeget, mert bármi el tudott rajta romlani a két rendszámtábla között… a hondák mindig is magasabb árakon voltak hirdetve, mint európai kategóriatársaik, elég megnézni a faceliftes ufo civicet bármely más alsóközepes autóval szemben. A piac áraz, nem pedig randomvevő, aki azt gondolja, hogy ennyiért csillivilli keveset futott mindenre is jó autót kap. Ha mégis sikerül kifogni az aranyhalat a hahu mocsarából, örülni kell. Ha nem sikerül, akkor pedig pedig érdemes kihúzni a kezeket az éjjeliedényből és frissen felébredve átgondolni a dolgokat, miszerint itt ebben az esetben nem a zsemle a kicsi elvtársak…
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz Vismajor01 #203939 üzenetére
ja, hat liter alatt pályán, 110-120 átlagtempóval maximum
[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz Tothgera30 #204081 üzenetére
A motor alapvetően nem rossz, 1.6-bán van okoskerék, fhp jeladó meg trafó szeret benne elhullani, illetve pár lambdaszonda rumli előfordulhat (a hátsóból csak gyárit érdemes, nem annyira olcsó). A váltó rövid, de bírja a pörgetést.
Ami gyenge ezekben (pedig így is sokat javult a pre-fl modellhez képest): motor és váltótartó bakok, első lencsés fényszóró fényereje nagyon gyenge, indítókártyák, légzsákátvezető szalag, fűtés előtétellenállás, valamint a futóműben a rugók szeretnek töredezni. Ja, és mivel az ötajtós rövidebb tengelytávval készült, a hátsó üléssor lábtere szűkös.[ Szerkesztve ]
-
dj79
senior tag
válasz Cyborg #204222 üzenetére
Szia!
vannak/voltak jó cuccaik is, normálisan papíroznak, cserébe nem olcsók. Az egyik olyan kereskedés (a kettőből) a környéken, ahová betenném a lábam .
A szóban forgó autóval kapcsolatban annyit mondanék, hogy a jóval többet futott aurisunkban nincs ennyire lerogyva a vezetőülés. Első lökös szerintem volt leszedve, hátsó is mintha lógna picit.
Ha meg akarod nézni, körbe kell mérni meg fel kell emelni, techstream+minivci kiolvasással kapcsolatban meg tudok segíteni. -
dj79
senior tag
válasz molnarpeter #204338 üzenetére
normális amperák se háromnál kezdődnek már, bezzeg tavaly márciusban...
(bár mondjuk a toyoták se lettek olcsóbbak, idén jól ki tudunk szállni belőle ) -
dj79
senior tag
-
dj79
senior tag
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen