- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Android szakmai topik
- Magisk
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Ezek a OnePlus 12 és 12R európai árai
- Poco F3 - a mindenes, de nem mindenkinek
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S22 és S22+ - a kis vagány meg a bátyja
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
EU: a bankoké a felelősség, ha AI-t használnak
it Az EU tőzsdefelügyelete szerint ha AI-t használnak a bankok és befektetési cégek, akkor övék a felelősség.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Féltucat régi Samsung kapott új One UI-t, köztük az A52s
ma A 6.1 olcsó, drága, ütésálló és közönségkedvenc készülékekre is megérkezett.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Norbika88 #52194 üzenetére
Az a baj, hogy a tuning nem igazán átesés kérdése...
Az egyikből következik a másik. Gyárilag kapsz egy összehangolt rendszert. Ha azt felborítod, akkor utána kell hangolni. És ez sok-sok idő (Maján sem tökéletes, ugye most teljesítménycsúcs fölé pörög). Ennek akkora költségei lehetnek, amibe nem biztos, hogy érdemes belevágni.
Előítéletes vagyok, és ezt nem is tagadom. Az egyhengeresek többsége nem arról híres, hogy 100 000km hiba nélkül. A Motowellekről én még kevesebb jót hallottam... Ki lehet fogni, reméljük, te kifogtad. Ezt ugye csak X év után tudod meg...
Viszont a tuning mindenképpen csökkenti az élettartamot.www.dongosofor.hu
-
huszi.gyb
senior tag
-
huszi.gyb
senior tag
válasz Norbika88 #52204 üzenetére
Tudod, elég sok ismerős kint dolgozik... Így jobban keresnek, jobb* autókkal járnak...
Azok szokták mondani, hogy 180ekm-nél szétesik a Merci, akik megvették 350-ért az A klasszét mert csillagos.
A szervizkönyves, drágább autók, jó gazdával érdekes módon 3-400 000km-nél sem esnek szét.*megj.: Jobb autó= nem az ársáv aljából válogatott kettőbő összerakott f.s, hanem mondjuk egy ismert előéletű szervizkönyves, megkímélt autó.
megj2: Nem általánosítok, itthon is van ilyen, de sajnos ritkább. Tisztelet a kivételnek.
Motoroknál sajnos nem ismerek olyat, aki új 50-est vett volna, és lökné bele a km-t.
Viszont futárokat igen... Öreg Hondát megvette, és ment vele napi 120km-t. heti 6 nap. Évi 36000km-rel számolhatsz. Igaz melegen, de városi használattal... És évente biztosan nem cseréltek hengert... És nem új géppel jártak... Volt olyan, amelyik annyira egyben volt, hogy én is megkívántam.Tehát szerintem az 50k nem elképzelhetetlen.
Persze ha veszel egy kinti gépet 10k-val (valójában mondjuk 60k), és 30-nál gond van... Akkor mindenkinek azt mondod, hogy 30k-nál esett szét...[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
dzso22
senior tag
válasz Norbika88 #52366 üzenetére
Igen van ilyesmi hogy a nagy a hő kicsit "kidobja" az olajat de az egy külön túlfolyón elfolyik aminek általában cső van a végén hogy ne kenjen össze semmit.És nagy ritkán fordul elő nyári hőségben.
Lehet túl töltötted kicsit az olajat,vagy az olaj viszkozitás nem jó.
Esetleg tömítés hiba. Vannak olyan típusok amelyeknek a végáttét tömítése direkt úgy van kialakítva hogy, ezáltal jut nehezebben az olaj a túlfolyóhoz.
Ha ez megsérül vagy átenged akkor is csinálhat ilyet.A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
dzso22
senior tag
válasz Norbika88 #52557 üzenetére
Egyszer sétáltam hazafelé, jött egy Robogós aminek a csomagtartóján fel volt gumipókozva egy gázpalack.
Kikerült visszahúzta az útszélére a motort a gumipók elszakadt a gázpalack meg lecsattant az útra és
elkezdett gurulni felém full tele volt a palack hangjából ítélve ahogy közeledett.
Megálltam nyeltem egyet és elkezdtem rohanni visszafele
Hála az égnek nem volt semmi gáz.
A muki lazán visszakötötte a motorra a palackját és elhajtottCsak a gázról jutott eszembe
A legfontosabb,hogy a kacsák előtt mindíg legyen víz!
-
30z.Samu
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz Norbika88 #52600 üzenetére
Ez még durvábban szór, mint a xenon, mégannyira sincs fókuszpontja.
Sima foncsorba amúgy xenon is mókusvakító tud lenni. Projektorba jó.
Szóval ezt a LED-es csodalámpát felejtsd el: kész életveszély, és gagyi.Szerk: na igen. Az összevissza világító xenon nem sokkal jobb, egy jól
belőtt, normális gyári lámpánál. Nem mindegy, hogy hova fókuszált az
a nagy fényáram. Ha a gyári lámpa "übergagyi", az xenonnal se lesz jó.[ Szerkesztve ]
-
30z.Samu
félisten
válasz Norbika88 #52685 üzenetére
Oké, de le van burkolva az egész, fogalmam sincs hol keressem a gyertyát... pedig ránéznék. Ran-t első nekifutásra is szétkaptam, annál kvázi látható volt minden, de ez modernebb és majdnem minden le van takarva. A gyertya fogalmam sincs hol lehet.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
-
Dexar007
veterán
-
30z.Samu
félisten
válasz Norbika88 #52697 üzenetére
Lejött bátyám is, leszedtük a sisak tartót, nagy nehezen megtaláltuk a pipát, bal oldalt volt, közép tájt. Kiszedni nem tudtuk a gyertyát, mert nem fértünk hozzá és valami speciális kulccsal lett rögzítve az idom . Meg annyira nem is akartunk belenyúlni. Visszaraktuk a pipát, tettünk egy próbát, pöcc röff. Elképzelhető, hogy valami kijött csak, vagy a légszűrő miatt nem akart indulni, nem tudom. De most 3-ból háromszor gömbnyomásra indult.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
-
30z.Samu
félisten
válasz Norbika88 #52779 üzenetére
Jó, hogy letettem a paripát, hívott a góré, hogy be tudok-e ugrani, mert van valami, amit csak ma tud megvenni karácsonyra. Mondom persze, motoros gúnyába be, motor garázsbú ki! Pöcc-röff, go. Nem volt gond (kopp kopp). Remélem csak a gyertyát kellett kipucolni, azt írja mondjuk a Service manual is, hogy 3000km-enként tisztítani, 6000km-enként cserélni érdemes.
[ Szerkesztve ]
Sic Parvis Magna
-
wolfnet
tag
válasz Norbika88 #52926 üzenetére
Jó de szerintem az utólagos dolog nem mindig célravezető. Ha esetleg új bukó felé kacsingat az illető, akkor érdemesebb olyat választani amelyikbe van lehetőség feltenni, esetleg nincs benne gyárilag, nyáron úgy sem mindig kell tehát ráér később megvenni.
Privátban érdeklődj! :)
-
wolfnet
tag
válasz Norbika88 #52932 üzenetére
Fu hát jó a kérdés. Múltkor nézegettem, nekem a feltétel listám: zárt, napszemcsi betétes, pinlock (opcionális). Márkától erősen függ, de a legalja szerintem 30-35, a teteje meg a csillagos ég. Én a mostani sisakommal még ki akarok húzni legalább 1, de max 2 szezont, de utána egy 45-50 es árkategóriára gyűjtök. Ott már a héjszerkezet rendes anyagból van (üvegszálas kompozit legalább), sok a szellőzés, és teljesíti a többi feltételt. Nameg awesome a festés.
Privátban érdeklődj! :)
Új hozzászólás Aktív témák
- Elkészült Oroszország első litográfiai berendezése
- PlayerUnknown’s Battlegrounds
- Tőzsde és gazdaság
- Elektromos autók - motorok
- Sorozatok
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Nem indul és mi a baja a gépemnek topik
- Tuning kezdőknek
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 7***(X) "Zen 4" (AM5)
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- További aktív témák...
- Üzleted van? Akkor ilyen nyitvatartás matricával dobd fel! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen