- Honor Magic V2 - origami
- Minden a BlackBerry telefonokról és rendszerről
- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- iPhone topik
- Júliustól kötelező biztosítást kell fizetni egyes rollerek után is!
- Huawei P30 Pro - teletalálat
- Milyen okostelefont vegyek?
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Élénk színekben várható a Galaxy Watch FE
Hirdetés
-
Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
ph A trió egyik tagja egy Blu-ray olvasótól mentes, olcsósított kivitel lesz.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Csinált valamit a Nokia: megváltoznak a telefonhívások
it Végrehajtotta a világ első „magával ragadó” telefonhívását a Nokia vezérigazgatója. 3D-s hangélményt ígér.
-
Mobilarena
Mindent a robogókról / kis motorokról topik
Első hozzászólás előtt olvasd át a téma összefoglalót!
Új hozzászólás Aktív témák
-
ett
aktív tag
válasz ToRR3nt3 #3825 üzenetére
Én még nem rendeltem náluk, de annyira rossz nem lehet. Miért nem írtál a fórumba nekik? Van ott ''kérdések egühöz'' topic. Nem egészen értem ezt a karburátor felújító szettet 70-es hengerhez. Nem sok köze van a 70-es hengernek a felújítószetthez. Gondolom nagyobb a karbi a gyárinál, mivel 70-es cucc van rajta. De ha a dugattyúgyűrű meg 50-eshez kell, akkor végképp nem értem. De miért akarod felújítani? Nem szoktak azok csakúgy hipp-hopp megdögleni. Folyik a nyál valahol belőle? Vagy felakad az úszód?
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
golyani
addikt
válasz ToRR3nt3 #3827 üzenetére
nos, 17,5-es karbi elég az 50-es motorhoz felújítószett pedig karbiszerint megy nem hengerméret szerint. karbi tipusa pedig rajta van a karbin.
nagyobb fúvókának akkor látnám értelmét ha tennél rá vmi sportkipufancsot+sportlégszűrőt(vagy eggyel nagyobb fúvóka és több levegő).
(kipuffnál újra kell görgőzni és kuplungolni a mocit).
ne írogass ímélt, sokkal gyorsabb ha megkérdezed a fórumban.
hmm ha nagy felújítás ott hónolni szokták a hengert és ahhoz veszenk dugót, gyűrűt. ilynekor még érdemes megnézni a tűgörgőket és a főtengelycsapágyakat, szimeringeket. ha meg változó a teljesítmény az meg karbidugulás miatt van, akkor meg csak ki kell pucolni. az h kicsivel nagyobb fúvókát teszel bele nem valószínű h annyival nő a teljesítmény mint amennyivel többet eszik.
Gergello:
olajnak én ajánlanám a Shell advance VSX 2-t, én ezt használom vagy vmelyik Repsol olajat. előbbi az 2680 kúton a repsol pedig ilyen 2000-3000 körül mozog, vagy vmilyen Motul. -
golyani
addikt
válasz ToRR3nt3 #3970 üzenetére
hát.
az EIX/EVX jelölik a platina/iridium elektródás gyertyákat ezeknek a közép elektródájuk 0,7mm ellenben a normál 2mm-ével szemben.
de míg a normál az kb 800-900Ft ezek olyan 3-4 ezer körül mozognak és + telejsítményt nem igazán jelentenek, annyi h picit erősebb és biztosabb a szikra, de ez gyári gépnél nem eredményez plusz teljesítményt.ott van értelme ahol más sokat pörög a gép, hogy magas fordulaton is biztos legyen a szikra.
[Szerkesztve] -
ett
aktív tag
válasz ToRR3nt3 #4143 üzenetére
Nem, akksi nélkül is mennie kell rendesen. Nézd meg a gyertyaképedet. Ha szép barna, akkor nagyjából jól van belőve a karbi. Érdekes a speedfightom nekem se megy többet 65-nél, és a végén az is enyhén rángat. De a karbi tökéletesen van beállítva. Szétszedtem az egészet és a főtengelyszimeringem belülről picit ki volt szakadva. Meg a dugattyúmon a gyűrűk érdekesen álltak. Picit nehezen is indult, kellett rúgdosni bele párat, mire hajlandó volt beröffenni. Most jönnek a cuccok hozzá, aztán meglátjuk mi lesz belőle.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
ett
aktív tag
válasz ToRR3nt3 #4694 üzenetére
De ha üzemmelegen nem rosszalkodik, akkor felesleges állítgatni, mert csak rosszabb lesz. Sok múlik a jó beállításon és igaz csak két csavart kell tekergetni (ha a tű jó helyzetben van és a fúvóka is jó a gyertyakép alapján), mégsem olyan egyszerű dolog pont jól beállítani. Nekem is volt olyan gondom amit golyani írt, hogy 20-30 közt ha gázt adtam neki, akkor gondolkozott, de nekem meleg időben is csinálta üzemmelegen is. Tekergettem picit a levegőcsavaron a karbin és megjavult. Pedig minimálisat tekertem.
Here's a little song I wrote, I hope you learn it note for note. Don't worry, be happy.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz ToRR3nt3 #4694 üzenetére
Pont azzal rontod el, hogy elállítod. Üzemmeleg állapotban jól viselkedik, akkor minden oké. Ezért kell melegíteni általában a robogót is. Akárcsak a karburátoros autókat. Azok is amíg nem érték el az üzemi hőfokot nem viselkedtek jól.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Den
veterán
válasz ToRR3nt3 #4689 üzenetére
ez attól van hogy a karburátorban a főfúvoka vonalában van egy szűkülő rész a venturi, ami a venturi elvről kapta a nevét aminek a lényege hogy a szűkülő résben az áramló levegő felgyorsul ettől viszont lecsökken a nyomása, amitől viszont felkapja a benzint a fúvókából ami az alacsony nyomás és nagy sebesség miatt szétporlad. Na amikor hirtelen csutkára rántod a gázt akkor a tolattyú kinyitja a karbutátort teljesen, és gyorsabban mint ahogy a motor felpörög, emiatt ugyanakkora mennyiségű levegő nagyonbb keresztmetszeten áramlik így lelassul és nő a nyomása a korábbihoz képest, így a venturiban kevesebb benzin keveredik a levegőhöz és a motor ahelyett hogy húzna elkezd fulldni, vagy jobb esetben csak nem történik semmi.
ennek kiküszöbölésére van a vákumvezérelt porlasztó aminek aműködését most nem íromle, plusz alkalmaznaak esetleg még gyorsítópumpát ami mikor tövigrántod a gázt plusz benzint spriccel a légáramba.
robogókon általában vákumos karbi van ami jól is máködik, de ha hideg van akkor hidegindításkor a hideg fémalkatrészeken, meg ahengerfalon kicsapódik akeverékből a benzin egyrésze amitől a keverék szegénylesz, nemég olyan jól, kevesebb energiát ad ilyenkor előjön az ajelenség amit írtál.
ne állítgasd mert úgyelszórod abeállítást hogutánaaz életben vissza nem állítod normálisra
a megoldásegyszerű, hidege nem rárántod a gézt hanem folyamatosan adod rá hogy a motor köetni tudja
[ Szerkesztve ]
www.simson4t.hu
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen