- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Új HMD modell bukant fel
- Poco F5 - pokolian jó ajánlat
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Megérkezett a Google Pixel 7 és 7 Pro
- Mobil flották
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Samsung Galaxy Note10 és Note10+ duplateszt
Hirdetés
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
2 nm-en készülhet az Exynos 2600
ma A 3 nm-es node kész a tömeggyártásra, a következő fejezetre fókuszál a Samsung.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
.mf
veterán
válasz Integra #6022 üzenetére
Remélem szombat azért még tűrhető marad...
Más: höhöhö. Street triple + crossosítás + stunt + erdő = ez a videó
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #6071 üzenetére
Ennek ellenére, én mióta márc. 15.-én elővettem, minden nap avval járok munkába (kivéve 2 nap műszaki és szerviz). Ma is éjjel-nappalos vagyok (utolsó hetem, de még mindig rogyásig melóval), gyorsabb még motorral, mint az éjjeli járatok. A benzint meg leszarom, inkább fizetem, mint a napi 6-8-10x szívást békávén (bejárás mhelyre, kijárás ügyfelekhez, este még judo-edzés vagy japánóra)
Ha tartósabban leszek kinn a projekten dojcslándban, viszem a motort is magammal
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Integra #6090 üzenetére
Oda megyek, ahova az ügyfél ügyfele kéri
De ezek csak ilyen 0,5-6 hónapos projektek lesznek, ahova mint szerződő külső consultant, bedolgozok.
De ha majd lesz rá lehetőségem, mindenképp megnézem Hamburgot isFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #6118 üzenetére
Párszor velem is fordult már elő, szerencsére idén még nem. Ilyenkor előrébb gurulok (általában ezek balra lekanyarodós lámpák, viszonylag védett), vagy le szélre, hogy egy autó rá tudjon gurulni.
Amúgy tudtommal nem súlyt, hanem mágneses teret érzékelnek indukciós hurkokkal.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
-
.mf
veterán
válasz vendingo #6287 üzenetére
Van. Kelomotorban vásárolt valami olcsóbbfajta, DG márkájú, mágneses, hátizsákká átalakítható. Mit szeretnél róla tudni? Működni "működik", napi használatban van, abban viszem a váltócipőm és kajám munkahelyre. A 4 mágnes viszont nem mindig elég, ha nagyobb súly van benne, ld. az 5-kilós láncom, akkor már megengedett sebesség mellett is arrébb tud kicsit csúszkálni. Ill. van még egy hibája, hogy az elején-alján egy zipzár van a hátizsák pántjának és egyebek (pl. esőhuzat) tárolására szolgáló zsebénél, ez felkaristolta a tankom, nem is értem, hogy tudták így tervezni, inkább tépőzárat tettek volna oda. De amúgy jó, sokkal jobb, mint hátizsák (nem húzza a hátad, nem rángatja a szél, stb), az enyém széles (de még nincs útban kéznek és kormánynak) és lapos, így a plexi mögé is még valamelyest be lehet hajolni.
Daywalker, én sejtem, mikor vettél legutoljára zoknit. Reggel, fel
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz vendingo #6302 üzenetére
Elsősorban tanktáska, a hátizsák-pánt csak arra van rajta, hogy úgy is tudd cipelni, de inkább a kézi fogantyúját szoktam használni, hátizsáknak már nem az igazi.
Arra pont jó, hogy pár cuccot berakj és ne hátizsákkal küzdj a menetszél ellen. Az enyém közepes méret, olyan, amitől még kényelmesen el lehet férni tempós haladásnál is, nincs útban sem a kezemnek, plexi alá bebújásnál is csak ritkán éreztem, hogy már rajta fekszem. Nem az a túrás típusú szétzipzárazható-magasítható, de ebbe is befér: egy váltócipő, egy 0.6l-es kajásdoboz, az ötkilós lánc öklömnyi lakatjával, s pár egyéb. Strandcuccból kettő is beférne
Ez itt.Daywalker: én kérek elnézést
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #6440 üzenetére
ehhez képest márc. 15 óta csak 4 nap volt, hogy nem motorral mentem dolgozni: ebből 3 szerelőnél volt, egyiken pedig egy olyan ügyfeles megbeszélés volt, hogy jobban ki kellett öltözni, máskülönben aznap is motorral mentem volna
Ma egész tűrhető idő volt. Lehet, hogy még egy rövidet elmegyek gurulni a Normafára / KFKI-hez.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz boogie84 #6443 üzenetére
Normafa / KFKI nem sok országban van Még itt vagyok Budapesten.
Mondjuk vicces módon a Normafáig ma nem jutottam el, az Istenhegyi úton visszafordultam. Néztem, hogy fura a gép, más a hangja, erőtlen, mi baja van? Szokásos benzint kapja, olaj még egy gramm se fogyott, benzin sem fogyhatott el, nem mentem 200-at még a legutolsó tankolás óta. Aztán egyszercsak leállt, és csak szárazon indítózott, mégis benzin volt. 7.86 liter, eddigi messze legrosszabb átlagom (nagyátlag 5.25-5.5 között mozog, legjobb 4.52 volt, Mátrás túrázás, tehát még nem is sík terep). Pedig csak normál városi közlekedés, nem is az a nagygáz-nagyfékes fajta, pirosról váltást is igyekszem mindig még gurulásból elérni. Egyre erősebben gyanakszom, hogy nem állították be jól a karbim, nem csak a most már kötelező érvényű szívatózás induláshoz (régen ilyen időben sem kellett), az ingadozó alapjárat és könnyű lefulladás 60-65 fokig, az erős benzinszag indulásnál, de még ez a szar átlag is.Ne viccelj már, csomó nap volt, amikor épp csak egy kevés esett éjszaka, aztán max. nappal még pár percre szemerkélt. Volt 20+°C is. A mai nappal sem értem, mi bajod, egész jó idő volt, 15-18 fok is lehetett, több ilyen napot el tudnék viselni. Ha már 5 felett van a minimum és 15-öt eléri a maximum, én már inkább motorral megyek. Holnap viszont tényleg fullszar lesz, köpönyeg 11mm esőt mond, úgyhogy ponyvát rá is raktam a gépsárkányra.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Nem értem, ez tök egyszerű, sokkal nehezebb, kivétel kivételének kérdésére számítottam. Mondhatni, alap, mivel az elmélet rendszeréből logikusan következik (ennek ellenére a valósághoz vajmi kevés köze, oda is kell oldaltávolság). (Ami viszont nem logikus, hogy ennek fordítottja nem él: motorral, mint egy nyomvonalon közlekedő járművel, nem előzhetsz ilyen esetben autót, csak ő téged.)
Van is erre a vicc, hogy ennél a táblánál csak egy nyomvonalon közlekedő járműveket előzhetsz, kerékpárt, segédmotoros kerékpárt, motorkerékpárt és úthengert.Sz.: CBR400? Kinél? Csak nem Hartmann Ádámnál?
[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Most biztos nem találnám meg, de juhtyúkon láttam már olyan videót, hogy két motoros egymás mögött, hátsó kameráz, elsőnél valami mint puskagolyó kirepül hátsó felé és elkezd lassulni, majd félreáll. A hátsó szerencséje, hogy nem pont mögötte ment, mert különben eltalálta volna a lánc.
Párezer km. volt még csak benne, de a tulaj sosem fújta még....... áááVakondvok: grat! Két személyre viszont a 125-öst gyorsan kinövöd, ugyan kategória szerint avval már lehetséges a személyszállítás, de gyakorlatban még kevés az ereje hozzá.
Alvaro: mi? azért a nyamvadt szíjért a teljes hátsó lengőkart? Elmebeteg, hogy lehetett ilyen szar konstrukciót utcára engedélyezni...
[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Uraim, a zidőjós kuruzsoldalak szerint a hét további részén végre jobb idő lesz (16-20 fok is, kevesebb eső, s motorozáshoz sztem pont jó kicsit felhős-napos). Szombat vagy vasárnap Kecskemétring? (Illetve most részemről péntek is lehet)
Viktor, szabad a pálya?Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Na újra itthon, kezdett már hűvös lenni
Srácok, ma csodát láttam. Mentem be a városba, látom Múzeum körút vastagon áll. Gondoltam kerülök akkor Üllői - Nagykörúttal. Azonban az Üllőin is ugyanúgy sor fogadott. Viszont: ugyan mást motorost nem láttam, és én se messziről hallhatóan bőgetve közeledtem, de az autók olyan szépen álltak, középen bőséges-kényelmes helyet hagyva, hogy alig győztem köszöngetni. De komolyan, akár még két robesz is elfért volna, az egész Üllőin végig tudtam gurulni a Nagykörútig, úgy, hogy csak a lámpák miatt kellett megállnom -- pedig a kocsisorok szinte álltak vagy csak lépésben mentek. Motorosokkal-szembeni-figyelmesség világnapja volt? Hirtelen megjavult a pesti közlekedési morál? Szinte még most sem hiszem el. De remélem ez egy javuló tendencia újabb (nagy) lépése
Hazaértem, s gondoltam még azért lenne kedvem egy kicsit motorozni, csak már sötét van, úgyhogy csak pár km-t kerültem a város körül. Aztán kezdtem érezni: nem csak sötét, hanem azért hűvös is van, ugyan az aláöltöző felső jól szuperált, de a lábam és a kezem már kezdett fázni a városhatáron túl, aztán nézem kb. 6-8 fok lehetett.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Integra #6650 üzenetére
Már most kezdődik (mármint a TT), nem később szokott? Most még sztem kicsit hűvös lenne hozzá. Legalábbis itt az van. Napközben amúgy kiváló idő volt, napos-felhős, nem olyan meleg, hogy leizzadj, de nem is olyan, hogy fázol egy-két réteget alávéve. Ma is mentem még éjszaka egy kis kört, féléjfélre értem haza, azért már kezdett hűs lenni tempónál, pedig ma elvileg kevésbé hűl vissza éjszaka, mint tegnap.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
"Lófász! Néhogymá!"
Napközben tegnap és ma is jó idő van / volt. Mondtam, napos néhány felhővel, és még nincs annyira meleg, hogy beleizzadj, viszont már egy plusz réteggel is pont kellemes. Este kezdett csak hűvös lenni, de még 23h tájban is motoroztam tegnap és tegnapelőtt is, ki lehetett bírni.
Komolyan, nem tudom, mit vártok még. Én már most is kihasználom ezt az egész jó időt, mert ki tudja, lehet, hogy májusban végig esni fog, aztán meg nézhettek, hogy bezzeg két hete ehhez képest milyen jó idő volt.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Ne rondítsál közbe
Ez a hsz-szám Docnak volt fenntartva. Most írhatunk 60k hozzászólást, miattad!F1DO:
Hogy ki a király? Természtesen István. De hogy jön ez valami műmájerkedő majomhoz?Gábor:
én húzok is el, csak nem a bús, büdös, retkes, ....
Szomorú, de nem lep meg. Legalább még így is kevesebb, mint egy kocsié. De külföldön sem kolbász, ott a biztosítással húznak le, de sokkal mocskosabban.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Néztem már múltkor, azt sajnálom csak, hogy motort nem adnak hozzá -- akkor már inkább a Safety.
Más: aki ma nem volt motorozni, az nem tudom, mire vár még. Csak egy vékony aláöltöző (nyári hosszú-ujjú futó-aláöltöző) és póló volt a bőrkabátom alatt, mégis melegem volt, még akkor is, amikor 22h után hazaértem.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Integra #6708 üzenetére
Lehet motorral is dolgozni járni, én avval szoktam
Valamint lehet munka után is motorozni, én ma is hazaértem este 21:x-kor, de még motorozhatnékom volt, így mentem még egy fél órátHolnap, holnapután vki Euring, Kecsóring?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Alapból én se szeretek este / éjjel vezetni, de egyrészt annyira mehetnékem volt még, másrészt pedig a város környékén maradtam, erre ritkábbak a négylábú állatok (helyette vannak négykerekű állatok).
Nem csak este jönnek amúgy. A Mátrában volt már, hogy kora délután is feltűnt az út melletti bozótban egy őzike, egy ideig farkasszemet néztünk, kezemmel a féken, de jedi-trükkel meggyőztem, hogy nem akarsz kijönni elém, úgyhogy csak nagy bociszemeivel nézett, ahogy elmentem.
Shinin: csak addig aranyos, amíg ki nem rohan eléd, ő szétloccsan, a motorod és te is jó esetben csak csúnyán összetörtök. Motoron menve inkább nem szeretnék találkozni velük.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Voltam kanyarogni pár órát a Budai hegyekben, össze-vissza, Budakeszi útról elkerültem Perbálra, Dorogba, Tatabányára, stb, ~200km, evvel átfordult a 44000 km is és idénre átléptem az 1000 km-t.
Rohadt tanulságos volt, ismét bizonyossá vált előttem, hogy mennyire nem tudok motorozni. Márnemistudomhol, Tokodról mentem Tatabánya felé, gugli szerint Bajna és Héreg között pl., belefutottam szerpentinekbe, ahol valamikor esett az eső (nyomokban, árnyékban és völgyekben nedves út), és az út minősége is hagyott kívánnivalókat maga után: foltozás, nem-foltozott kátyúk, hupák. Alig mertem 40-50-nel menni, olyan szögletesen vettem a kanyarokat, hogy szinte már szégyelltem magam.
Asszem első kinti fizumból mégiscsak veszek valami dobálós sm kisgépet, felcsövezem, s irány valami parkoló gyakorolni a döntést.Sz: ja és végre a nem-városi közlekedéssel a fogyasztás is visszaállt normálisra: a mai kiruccanásra 5.1-es átlag jött ki.
[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Egy ring más tészta, normális aszfalt, belátod a kanyart, s előtted nagyon váratlan nem szokott történni; a gumijaim szélig le vannak pályázva. Viszont közutaktól néha fosok. Bármikor jöhet egy méretes kátyú. Távolról nem látom, hogy milyen a kanyar hajlata. Nem lehet belátni a kanyarba, hogy mi van az úton. Néhány paraszt autós a seggedben nyomul, nem hagy követési távolságot. Stb.
Tesztmotor tréning: nem tudom, hogy akkor még itthon leszek-e, vagy már pont elutazok. S hiába olcsó, végig attól rettegnék, hogy eldobom a vasat. Ugyan történt már meg egy párszor, de akkor sem esik jól. Nekem valami olyasmi kéne, hogy adnak egy felcsövezett motort, és egy üres pályát, ahol kényemre-kedvemre gyakorolhatok, el is ejthetem. Nekem még tréner se kell, mert tudom, hogy mit kéne még gyakorolnom.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Már kétszer voltam náluk, tudom, hogy náluk van
S ahogy Inti is írta, kétnaposra fizettem 35k-t, s tavaly a tavaszi egynapos 15k volt, tehát nem 40-60. A többi, amit írsz, az sem igaz. Szűk, de tempós szlalom gázzal-hátsó fékkel, eltolt szlalom fékkel, kanyar és nyolcas be- ill. kidőlve, vékony pallón lassan, valamint létrán át, ezek nem 1-1 mozdulatos dolgok, s a legtöbb más helyen is ugyanezek az alapelemek.Inti: tudom, hogy jó motor, csakhát nem akarom eldobni, ezért félteném rendesen dönteni Felcsövezni gány lenne, felgombázni pedig nem lehet jól (ahol a bölcsővázhoz a blokk fel van fogatva, ott van a víztartály; ahol még a vázon van elérhető felfogatási pont, ott csak kis csavarhelyek vannak; és alul a generátordekli is túlságosan kilóg).
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Integra #6750 üzenetére
Ma van az aranyhal-memória világnapja? Tavaly 3 hónap alatt 3-szor fektettem a motort, az első után egy hónapig nem motorozhattam, mert kiment a vállam
Amit gyakorolni szeretnék (alacsony ill. közepes sebesség melletti erős döntés), abban biztos, hogy el fogom fektetni a motort. S egyrészt ezt a motort sajnálnám, másrészt ennek nem tesz jót, balra a generátor-dekli és váltó van nagyon kinn és könnyen sérül, jobbra pedig a fékpedál (már mindhárom kapott, utóbbi kettő a fentebb említett 3 esetben letört, a dekli még valahogy egybenmaradt). Benne van, tudom jól, tapasztaltam eleget, de ha lehet, inkább elkerülöm. Főleg, hogy a tavalyi utolsó esésnél a váltó úgy tört ki, hogy nem tudtam visszaváltani egyesbe, csak trélerrel tudtam hazavitetni, nem olcsó móka.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Voltam ma is egy kicsit kanyarogni a Budai hegységbe, Pilis kis hegyi falvacskáiba. Igaz most másfelé indultam, de végül megint ugyanott kötöttem ki, mint tegnap, úgyhogy volt alkalmam ma is menni azokon a szerpentineken de most már száraz úttal jobb volt.
Hazafelé már messziről láttam, hogy lóg az eső lába, jobb lenne rövid úton hazamenni. Csakhát eltereltek, aztán megint; kénytelen voltam Pest felé kerülni, de az egész város valami totál dugóhalmaz volt ma. Így az utolsó km-eken sajnos pont elkaptam, de mindegy, kell időnként egy kis mosás is
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Igen, ez nálam is így működik, még amikor tavaly egy jókorát is estem, sem a tükröm, sem a (fék/kuplung)-karok nem törtek. Annak ellenére, hogy a motor is csúszott pár métert. Csodálkoztam is, amikor sorolta, hogy csak így állva eldőlve mennyi minden sérült meg rajta... pedig csak egy csupasz motor...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Hmm? A csomag tartalma előbb jár le, mint a csomag?
A csomagomra asszem 2013-as lejárat van írva, kibontani nem akarom, mert még originálferpákt, a fólia nélkül belefolyna víz és annyi a sterilitásnak.Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz yodamastah #6904 üzenetére
Nyugi, holnapután már fenn lesz a használtautó.hu-n, kevés km-rel, nyugdíjas orvostól, megkímélt, csak telekrejárós
Alaposan szétjött...
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Kicsit furcsán viselkedik most a motorom.
Az utóbbi napokban kétszer fordult elő, hogy reggeli előszedésnél induláshoz egyesbe váltásnál be volt ragadva a kuplung, ugrott egyet és leállt, úgy kellett hintáztatni, hogy ki mozduljon. Ma voltam egy kisebb körön (cipőt indultam venni de nem kaptam, aztán egyszercsak véletlenül Esztergomban és Visegrádon kötöttem ki, tudjátok, hogy megy ez ), aztán visszafelé kicsit jobban vibrált, mint szokott (eddig még nem zsibbadt a bal kezem tőle, most viszont többször is le kellett vennem a kormányról), kicsit hangosabb volt a motor hangja, kicsit nehezebben lehetett váltani, de a lényeg, hogy már visszafelé Pestre érve a lámpáknál éreztem, hogy sokkal bentebb fog csak a kuplung, ha nem húzom egészen be, akkor elkezd rángatni. Addigra a váltás is sokkal nehezebb lett.
Elsőre az olajra gondoltam, hogy talán nem jó a kenés a lamellák között. Hazaértem, s ugyan még meleg motorral néztem meg, de színültig van, tehát gondolom visszahűlve is marad legalább a min. fölött.
Második tippem a kuplunglamella lenne. Az produkálhat ilyeneket? Milyen gyakran kell cserélni?
Tudom, távgyógyítani nem tudtok, de csak addig kell, amíg kapok időpontot szervizbe.
Kösz!Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Jaésmajdnemelfelejtettem:
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Topiccsendőr #6943 üzenetére
Hmmm...
Már hazafelé jöttem, amikor ezt elkezdte csinálni, tehát már alaposan be volt melegedve (sőt, városban jöttem, hűtőventi ki-be kapcsolgatott), tehát nem gondolnám, hogy még a hideg miatt sűrű olaj lenne. Bár azt is hozzátenném, hogy amikor először (még menet közben, amikor elkzedte csinálni) megnéztem, akkor kicsit habos volt a kémlelőnyílásnál.
Olajcsere tavaly júliusban volt, azóta kb 5k km ment bele, s azelőtt is szép tiszta volt még cserekor az olaj (nyugisan járok vele, nem nyelezem).
Én is inkább a kuplung környékére gyanakodnék inkább.Vendingo: 37-38k-val, sajnos ebből is látszik, hogy milyen kevés időm marad rá
[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Szo-va ki hova? Kecsoring?
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Újra itthon, és már tömöm magamba a kaját, mert jól megéheztem.
Jól esett ez a kis gurulás, bár kicsit távol van. Most már legalább ismerem a pályát is, a teljesítményem mondjuk bitangpusztulatosan fostos volt, de hát lesz ez még így seFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Integra #6963 üzenetére
Én meg DNy felé indultam el, gondoltam megkeresem azt a jó kis jóutas-kanyargós részt Gánt környékén, de most a másik irányból. Nem találtam meg helyette voltam: régi 7-es le Várpalotáig, Hajmáskér, Veszprém, Zirc, Mór, Tatabányától 1-esen vissza, 300km-t toltam ma is bele, s néztem, hogy mire hazaérek, pont meglesz a kerek 45000, meg tudok-e addig állni, lesz-e félreálló, 44999, 44500, á, van félreálló, odaállok, veszem elő a telefont, nyomom ki a képernyőzárat, nyomom ki a képernyőzárat, nyomom mégerősebben, erre megrezzen, amit bekapcsolásnál szokott csinálni a fosadék lemerült
Szóval most képzeljétek ide a képet:
<km-óra>
_______
| 45000 |Vegyes utakon jártam ma, néhol csak egyszerűen szar, néhol, még ha nem is kátyús, akkor is olyan rodeós, hogy a megengedettel se bírsz menni; néhol teli, néhol, ha nem is teli, de záróvonal és 90 helyett 60-nal tötyögők; de voltak azért olyan szakaszok is, ahol km-eken át csak én voltam, volt olyan is, ahol még az út is jó volt, na az jól esett.
Volt egy-két helyzet is, pl. egyből itt az elején egy fekete kombi audi ugyan látja, hogy jövök, de úgy fordul ki elém, hogy a teljes két sávot keresztbe elfoglalta. Volt egy olyan is, amit én néztem be csúnyán: Veszprém után kanyargós rész, előttem nagy tanker lassan, a kocsik előttem kimennek előzni, én is kinézek, amerre az utat látni vélem, üres, elkezdek előzni, s mikor már a kamion elejénél vagyok, látom, hogy az, amit az útnak láttam, azelőtt még van egy hurok, amin jött szembe pár autó, s már csak kb. 30m volt köztünk... Itt jött jól a tegnapi gyakorlás, nagyobb gáz, nagyobb döntés, és még épp befértem, huhh... azért jellemző, hogy egyik autós sem kezdett el fékezni vagy kitérni...Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
Amúgy múltkori gurulásnál néztem, hogy néha mekkora különbségek vannak a kutak között, még vidéken, városok egyik és másik fele között. Láttam 438-at (pont, miután megtankoltam ) és 456.9-et is... S nem, nem Lacibá Kókánykútja, hanem csak "brand" kutak, MOL és Shell voltak a drágábbak, Agip és Lukoil olcsóbbak, a két csoport átlaga között is van 10 Ft eltérés. Néha a jó kutat megtalálni többet ér.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
-
.mf
veterán
Lelazult az egyik tükröm (mivel minden nap be kell hajtanom, hogy be tudjam tolni az udvarba). Még alacsonyabb tempó mellett is a rezonancia és hupák egy idő után elforgatják. Mit lehet vele csinálni?
Ali: duct tape nem megoldás, mert három pozíció kell: elrakás behajtva, alacsony-közepes sebességnél egyenes háttal, és magasabb sebesség kuporgásFotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz boogie84 #7356 üzenetére
Franciaországban láttam egy párat. Úgy mentek az álló autók között (mármint nem csak egyenesen, hanem autók között szlalomozva), mintha robogón ülnének... asszem írtam is anno. Én sem gondoltam volna.
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
.mf
veterán
válasz Daywalker #7369 üzenetére
Én pedig most jöttem vissza
Kicsit ijesztgetős volt kívülről nézni a fákat és az eget, de motoron elviselhető volt. Viszont elkezdett csöpögni, úgyhogy hazajöttem, különben mentem volna még.A tükörnél pedig csak a rögzítésre szolgáló csavarok vannak
Lehet, hogy a tükör (üveg) mögött lenne?Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- gban: Ingyen kellene, de tegnapra
- Fellebbezett az EU-ban az Apple, amelyet kongói botrány fenyeget
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Renault, Dacia topik
- Formula-1
- Hatalmas, 16K felbontású, szemüveg nélküli 3D kijelzőt villantott a BOE
- antikomcsi: Való Világ: A piszkos 12 - VV12 - Való Világ 12
- Pécs és környéke adok-veszek-beszélgetek
- Vallás
- Ukrajnai háború
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen