- iPhone topik
- Apple iPhone 15 - a bevált módszer
- iOS alkalmazások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Szinte csak formaság: bemutatkozott a Pixel 6 és Pixel 6 Pro
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Mobil flották
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Milyen okostelefont vegyek?
- Redmi Note 9 Pro [joyeuse]
Hirdetés
-
Az otthoni irodákba költözne be az AOC 100 Hz-es monitora
ph A cég Type-C-s modellje Full HD-nél magasabb felbontást ígér, és a kontrasztja sem gyenge.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
ma Kínában más néven már startoltak, az európai árak magasabbak, de elviselhetők.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
(én akartam lenni az őrölt fahéj a habon lévő meggy a tetején)
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
NitroNori BSB ben van a yamahánál. kéne nézni azt is.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
nem kell átgondolnod.
Aki nem cordurában jár hidegben esőben az fázik. Én nem szeretem, mert csúszkálok vele a motoron, de utcára mindig azt vettem fel. gyorsabb is, meg melegebb is volt.
egyébként én is akarok venni utcai "csizmát" sima magasszárú motoros cipőt, mert ebben a robotzsaruban az a nagyonkevés utcai kedvem is elmegy.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz HELLAFLUSH #4706 üzenetére
Jó hozzáállás. Csak keveset motorozik így az ember.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz HELLAFLUSH #4715 üzenetére
Rohadtul el kéne vinned szerelőhöz, ez mostmár hótbiztos egy ilyen hsz után. Vagy fatert hívd, hogy segítsen
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Azt meséltem már, hogy láttam egy hirdetést, amiben a motornak hiányzott konkrétan 1 kereke, és a fickó a leírásban annyit említett meg a dologról, hogy: "FÉLIG TOLHATÓ ÁLLAPOTBAN"
Végülis, van akinek egy pohár félig üres, ennek a gyökérnek meg félig tele vanNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
ilyen max hyosung gt 650 nél van, annak elfogy a tárcsája betéttel együtt.
vagy izzóra fékezed a tárcsátnekem volt tárcsagondom, amit elraktam X aktába.
indikátorórával kimérve nem ütött. amint fékeztem pumpált, tehát hullámos volt. 3 tárcsát próbáltam fel az agyra. az agyat is kimértem, az sem ütött semmit. Lekromofágoztam, hátha valami festékdarab tud alászorulni. semmi. Most a 4. tárcsa jó, nem üt.
azóta sem tudom mi lehetett az oka.
mindenhogy ki volt mérve axiális, radiális ütésre. el nem tudom képzelni mi a rák volt ez.nálad mi a tünet?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
olyan szépet fikkantottam bringával (lábbal tekerős) munkába menet, érzem a szezonkezdetet. kiment az eleje. szokás szerint. ennek is szar a villaszöge
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
kimértétek indikátorórával a többit?
milyen minőségű volt a többi tárcsa? Kawa? vagy utángyártott?
olyan is elő tud fordulni, hogy el lehet rakni a tárcsát az agy tengelyétől. ugyanolyan tüneteket produkál, mintha ütne (pumpál egy kicsit) pedig semmit nem üt, egész egyszerűen nem ugyanaz a középpontja, mint az agynak. Mindenféle erőlköds nélkül fel lehet rakni. utángyártott tárcsánál találkoztam ilyennel GSXR 1000 nél.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Jaaah bontós.
Hát itt azért ki tud ütközni, hogy kinek mi még a jó állapot. (bár nem kéne, mert ki lehet mérni mennyit üt)
Fel voltak szabályozva ezek esetleg?
Csúnya dolgokat tudnak ám csinálni alkatrészekkel bontóban, csak hogy el lehessen adni. Menet közben max az tud előjönni.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
hogyhogy mit csinálj a régi gumival?
b*szd ki a kukába. értsd meg, hogy attól, hogy van rajta barázda, egy öreg, kockás motorgumi az egy szar. életveszély. szereld le a sportdobodat, add el és vegyél helyette egy normális gumit, mert azzal megy a motor. meg pályán mi lesz az új gumival? azt hiszed a közepe fogy? utcán le lesz darálva a közepe hatszor, de az oldala az érintetlen lesz.
a kockás gumival nem lesz komfortos kanyarodni, egy szar élmény lesz az egész motorozás tőle. Utcán is. Ezt a hozzáállást nem bírom megérteni. A motorsport költség. tessék normális gumit venni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
nah ott a nyaka a rohadéknak.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #4938 üzenetére
hát ha megnézed az 5100 ast és összeveted mondjuk a MOL Dynamic Moto 4T Racing vel, és nem a márkát nézed, hanem azt, hogy a mol az JASO MA2 és nem JASO MA...
illetve mindkettő API SL.
árban majdhogynem ugyanott vannak, JASO MA2 meg jelenleg az aktuális legmagasabb teljesítményszint...A motulnak a 300V 5W30 asa pl minden teljesítményszintet, vagy ajánlást túlteljesít több mint 6 papírért/liter. de az nem azt jelenti, hogy a márka a létező összes palettán csak a legjobbat alkotja.
Yamalube 15W30 ugyanez a helyzet. supersportban ezt használják a csapatok.érdemes elolvasni az ajánlásokat és a teljesítményszinteket.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
vagy ott sem.
mivel a motorkerékpár olajnak csúsznia is kell (kennie), illetve tapadnia is a nagy nyomatékkal rendelkező de relatív kicsi kupplunggal szerelt járműveknél, (motorkerékpárok) ezért itt sem a márkát fogod megérezni a váltódban, hanem az adalékolást, ami nem jelenti azt, hogy ne kenne az az olaj.megjegyzem én kipróbáltam elég sok olajat de egyikkel sem éreztem változást a váltómon. nekem ez X akta. Azt el tudom képzelni, hogy nem üzemmeleg állapotban máshogy működik. esetleg nem akkora a hézagkitöltő képessége egy idő után az olajnak, mivel a hosszúláncú molekulák eltörnek stb. és talán "lötyögősebbek" lesznek a váltó alkatrészek, kapcsolókerék, váltóvillák, ezért akadozottnak érezni. De oda kell egy viszonylag kopott váltó is. ez valószínűleg viszkozitás kérdés.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #4942 üzenetére
érzésem szerint ez továbbra is vakhit egy márkában.
ha valami egy teljesítményszintet hoz, akkor miért lenne kotyvalék? Tökmindegy mi van ráírva. meg van vizsgálva mit tud.
Ha te érzed autóban két olaj között a különbséget, akkor minimum, hogy viszkozitás különbség van a két olaj között.
én jóval egyszerűbb dolgokra vezetném vissza ezt. még régebben mondtad, hogy a gyári előírtnál sűrűbb olajat raksz bele. ha most lecserélted egy gyárilag előírt megfelelő viszkozitású olajra, akkor simán változhat a pörgési kedve és a fogyasztása is az autódnak.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #4949 üzenetére
nem. nem pontosan értettem akkor a kérdést.
a váltóolajban más adalék van. EP. ami a fogaskerekeknél fellépő félkenéses állapotnál tud csak működni. ilyenkor egy hővillanás van a két fém alkatrész között, ami aktiválja azt az adalékot. ha nem ilyen olajat raksz bele, akkor szétkopik az egész.
motokerékpár olajban ez bennevan.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #4952 üzenetére
a ferrari 60asat csak versenykörülményekre ajánlja egyébként.
12 hengeres motorhoz azt írja: használjunk 0w-40-et a közúton és 10w-60-as “verseny” olajat a pályán.megjegyzem versenykörülmények között senki nem használ 60as olajat, mert annyi minusz lóerő van tőle. a hőtől meg nem ment meg az a vastag olaj.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #4954 üzenetére
az van, hogy az eu ban api SJ nél régebbi olajat nem adhatnak ki, kijelenthetjük kis túlzással, hogy szar olajat nem kaphatsz. Lerakódás ezekkel az olajokkal nem nagyon van.
versenyzésre senki nem használ vastag olajat. a híg olaj jobban hűti az alkatrészeket, és nem üzemmeleg állapotban is jobban óvja az alkatrészeket. ez tény. ezt tudják a versenyszerelők is.
nincs ferrarim, úgyhogy innentől passzolom a kérdést.
cseréld úgy, ahogy érzed, adatlapon az volt írva, hogy ahogy a jármű gyártója előírja emlékeim szerint.
de ez a 300V most a motorba megy?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #5023 üzenetére
Hát ezt így azért erős kijelenteni. Hondából is kifoghatsz fesszabályzósat, vagy elfolyik az állórészed, vagy pont a te 600 rr ed szereti a hengerfaláról lehámlani a kopóálló réteget néhány 1000 km után. Van ott is sansz mindenre. De tény, hogy többet kell költeni a prémiummárkára. Alkatrészek áraiban is megmutatkozik.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
Mert nem sportra lett kifejlesztve a blokk. Arra ott a sornégy blokk. Nem lehet egy blokkot mindenféle kompromisszum nélkül megcsinálni egy adott felhasználásra. Akkor az lenne, hogy mindent a versenyblokk butitott változatából állítanának elő. A motorépítés nem ilyen egyszerű.
V5 utcára... az rettentő drága mindenkinek. Gyárnak, felhasználónak egyaránt. Egy elcseszett prémiumkategóriát lehetne max csinálni belőle, mint az NR, vagy a Desmosedici.
Olyan áron, amin röhögve veszel több darab nem presztízs, gyorsabb motort. Ez annyira vicces szerintem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #5048 üzenetére
sedici 16 millába került, és nagyon kevés gyártódott le belőle. NR ugyanez a kategória. mennyi készült belőle? 250 db?
Panigale meg a zászlóshajója a Ducatinak tudtommal. az 1199. leváltva az 1198at. mint régen a 998 at a 999 váltotta. Van belőle S meg R. nem ugyanaz a kategória.a GP hez visszatérve a 800 köbös motorokat azért vezették be, hogy ne haljanak halomra a pilóták, igazából lassítani akarták a gépeket, de valamiért az lett, hogy a kanyarsebességük nagyobb lett 1000 hez képest. annyira nem láthatunk bele, milyen szabály miért lett, ezért én nem is fogallkoznék ezzel a részével a dolognak, mindenesetre mindennek oka van.
egy márka mit tehet meg, meg mit nem. picivel okosabb emberek ülnek ott, akik eldöntik h a palettán mi legyen. mi nem végeztünk semmilyen piackutatást, nem ismerjük a fogyasztási kultúrát az országokban, nincsenek olyan ismereteink, millió dolgot nem ismerünk. Ezért egy sör mellett lehet ezt beszélni, meg a politikáról is, csak nincs alja
valaki mondta, hoyg ezek nem ugyanazok a ajapánok, mint régen. én erre azt tudom mondani, hogy de. csak mi lettünk öregebbek, meg a világ változott.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Integra #5053 üzenetére
V5 ből szerintem nem, mert a V4 is drága technológia, de most inkább hagyjuk.
abban igazad van, hogy egy olyan cégnél, ami tekintélyelvűségre épül, történhetnek nagyon csúnya dolgok. de ha irányban vannak akkor meg nagyon jó.
nem annyira az eszét akartam volna kihozni a vezetőknek, hanem amit nem látsz, hogy milyen összefonódások vannak, meg érdekkek. Amilyen döntések ebből születnek, azt kívűlről úgy tűnik, agyatlanság, holott nem ismered a helyzetet, hogy kinek mennyire fájna az, és általában mindennek van oka. ennél többet nem tudok én sem az egészről, csak ezt figyeltem meg. lehet nem így van.
ettől függetlenül nem tudom figyelmen kívűl hagyni azt, hogy egy magyarországi topicban egy magyarországi- nagyonidézőjeles és nem pejoratíve mondom!!! - huszonhatodik senki (én is) mondja meg éppen, hogy a Hondának mi legyen az üzlet és modellpolitikája, aki ráadásul nem is ebben az iparban dolgozik. (én sem)
nem fura?
és mi mondjuk meg, hogy ki a hülye, meg ki nem. Úgy, hogy ebben az országban 90 óta van tulajdonképp autó.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz #25954560 #5055 üzenetére
Szerintem egy kicsit fordítva látjátok a dolgot.
ők eldöntik mi lesz a trend, kb 5 évvel előre meg vannak tervezve a dolgok. Nem lehet néhány hónap alatt letervezni egy autót, vagy motort.
A marketing nagyon sok dologra képes.de ehhez sem értek, csak amit összeolvastam abból gondolom.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen