- Magisk
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Motorola Moto G54 5G Power Edition - nem merül le
- Telekom mobilszolgáltatások
- Google Pixel 6/7/8 topik
- Elindult a Google készülékkeresője
- Samsung SmartTag2 teszt
- iPhone topik
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
Hirdetés
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
ma Ezen a héten sem tétlenkedett a Samsung szoftverfejlesztő csapata.
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
.mf
veterán
válasz Djuree #23995 üzenetére
Akkor nekem / nekünk volt eddig szerencsénk
Attól még a generátorom olajban van, ez viszont biztos. Én is csodálkoztam, hogy autóban nem így szokás, meg kicsit megbonyolítja a dolgokat, de ez van.Doc: Bécsi úton vettem asszem akkumax.hu az url, náluk volt készleten legjobb áron agm-es Varta; Yuasa is náluk volt legjobb áron, csak az kicsit drágább.
[ Szerkesztve ]
Fotóim és kalandjaim a világ körül: https://www.facebook.com/fmartinphoto/
-
Bogyó bá'
nagyúr
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Djuree #24163 üzenetére
A nyitott sisakomban értelemszerűen nem volt arcpárna, mégis érezhetően (és elég sokat) alakult (mondjuk annak a szivacsozása is jóval puhább, mint az újé). A most vett zártnak meg igazán csak az arcpárnával vannak komolyabb gondjaim, ráadásul nem kevés. Az én fejméretemre, de nem az én arcformámhoz illeszkedik szerintem (kiálló pofacsontok, előre ugró áll). Ja meg a szemüvegességem okoz még gondot, nem is kicsit...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
zsolt19900
őstag
válasz Djuree #25172 üzenetére
jó bukfencezés csak hirtelen megfogalmazás volt, sebességben leáll a motor akkor blokkol a hátsó kerék, így nem hinném, hogy vidáman tovább haladna az illető bukfenc=kifarol alóla a motor
Faragó Szolgáltatóház - Magyarszék - Autóalkatrészek és kiegészítők, Biztosítási alkusz, pénzügyi tanácsadás, számítógép javítás karbantartás, Új műanyag nyílászárók értékesítés, ingatlanközvetítés --HÍVJ VAGY ÍRJ BIZALOMMAL--
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Djuree #25178 üzenetére
Arra még gondolni sem merek, hogy a zasszony mit fog szólni hozzá, hogy a szép hosszú, csapzott sörényem helyén 1 centis borosta ékeskedik....
Viszont a sisakba sokkal könnyebben bele férek!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
TommyGun
őstag
válasz Djuree #25416 üzenetére
egyetértek, nem kerek a fazon
Jó mondjuk Anglia, ahol 1-2 havi átlagfizuból már megveszem a mostani motoromat nem éveket gyüjtök rá...
Nyilván kevesebb a szarrágó ha kevesebb a költség. Ha 3x annyit keresnék mint most jóval többet költenék énis a motoromra, és nem szaroznék az eladásnál mert nem hiányozna hogy visszajárjon a vevő hogy mekkora genya voltam és eladtam neki egy fost.[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
őstag
válasz Djuree #25615 üzenetére
Lehet, hogy csak akkor ment 200 alatt mikor kútra beállt tankolni
Azért akármilyen motor egyik sem veti meg a benzint főleg mikor a gazdija "tempósan haladni" akar
“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
csongi
veterán
-
-
senior tag
válasz Djuree #26240 üzenetére
Detto ezt osztom én is.
Sajnos az ember (motoros) akkor nem megy gyorsan ha nem tud / nincs mivel gyorsan menni.
Én is gondolkozom már rég egy 'nyamvadt kis robogó Bp-re' (persze nem a legalja típusokból) és egy sportgép pályára konfiguráción.
Már meg is léptem volna, csak totál halott a használtmotor piac, eladni nagyon nem most kell... -
yodamastah
őstag
válasz Djuree #26240 üzenetére
Hogyne lehetne vele pályázni. Erre vettem Toltam is vele elég sokat, de 2012ben megfogadtam hogy csak akkor pályázok megint ha tényleg van egy csomó fölsöleges pénzem erre.
Nem nyavajogni akarok, csupán leírtam miért lenne tök elég egy nagyrobogó. Egyelőre marad a gixxer, csak éppen nem ésszerü ezzel közlekedni. Nem erre való.
[ Szerkesztve ]
-
TommyGun
őstag
válasz Djuree #26414 üzenetére
Én Kb addig tervezek motorozni amíg az aszfalt nem fagy. Mondjuk a Burgonya elég jó ebből a szempontból, jó a szélvédettség, a béléses kabát alatt csak egy póló van rajtam és nem fázok. Ahol fázok az a gatya, mostmár alá kell venni vmit reggelente, meg a maszkot is felszoktam venni hogy ne fázzon a nyakam.
Tavaly októberben verőfényes 20 fokok voltak, jólenne még idén ha november közepéig nem fagyna reggel.
Fagyba nem mernék elindulni, nem akarok zakózni.[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
TommyGun
őstag
válasz Djuree #26492 üzenetére
Nekem spec fedett helyen áll, de nem fűtött, két épület között se eső se hó nem esik be oda. Leszoktam takarni néhány ronggyal, régi ágyneműhuzattal betekerem, és még lefedem egy ilyen "festő" nejlonnal amit festésnél szoktak lerakni teszi vagy 300ft egy szobányi belőle oszt csókolom, aksi ki, kipuff bedug. Milyen adalékot raksz a tanakba?
[ Szerkesztve ]
"Vannak, akik azt hiszik, a futball olyannyira fontos, hogy úgyszólván élet-halál kérdése. Mindig elszomorít, ha ilyen véleményt hallok. Biztosíthatok mindenkit: a futball sokkal, de sokkal fontosabb."
-
Daywalker
addikt
válasz Djuree #26497 üzenetére
Akkor nincs más választás.
vendingo: igen, mondtam is, hogy nagyban függ a tárolástól. Én tavaly kijárattam, utána első pöccenésre indult. Amikor nem járattam ki, akkor kellett forgatni jó párszor...
[ Szerkesztve ]
"A szabályok csak irányelvek azoknak, akiknek végképp nincs szabad akaratuk."
-
-
Integra
titán
válasz Djuree #26501 üzenetére
nézd, a fazer-t 9 éven át úgy tároltuk télen, hogy teletankolva, középsztenderdre, kulcs kihúz, letakar. ennyi. igaz, fűtetlen házgarázsban állt ahol mindig volt legalább 16-17 fok. és minden tavasszal minimális szivató, és 2-3 mp múlva már járt is a motor. ilyen környezetben ez bőven elég. semmit sem kell csinálni. ja és soha nem volt elzárva a benzincsap sem.
azt viszont elhiszem, hogy ha jóval hidegebb környezetben tárol az ember egy karbis motort, akkor ott pici pluszt kell tenni. a tank alatt van az elzáró, ahogy persu is mondja, zárd el ott, egyszerű. és tényleg egy sima golyóscsap, mint a vízvezetékeknél.[ Szerkesztve ]
...egy fecske nem csinál nyarat, viszont egy hülye százat csinál...
-
válasz Djuree #26492 üzenetére
Itt is hasonló lesz.
Én nem tudom fiúk, de vagy megint a nem jó a motor téma vagy én nem tudok váltani (utóbbi). Városba - Árpád híd, dugó.
Tegyük fel 5.-be megyek és jön a piros vagy a dugó és gyorsan mentek. Ti itt mit csináltok? Én Kuplung behúz és egyet le, majd még egyet, egészen üresig vagy 1-2-ig. De nem megy!!! Nem jelzi de üresbe van és k nagyot kattan ha bárhova rakom. Jellemzően nem megy ilyenkor az elindulás sem.
Csak úgy működik a dolog, hogy kuplung be, egyet le, kuplung ki, kuplung be, egyet le, kuplung ki és így tovább. Így megy üresig vagy bárhova. Ez normális? A simson korszakból ez rémlik nekem, hogy normális.
A másik, hogy nem számolom a fokozatokat és nem tudom miben vagyok. Ez főleg akkor baj ha üresbe akarom rakni guruláskor, mert a 2-es és az üres nagyon apró kis pöccintlés és ha én azt hiszem 3.-ban van akkor "nagyot" lépek rá, ekkor jön az 1-es ami meg azért gáz mert onnan üresbe rakni szinte nem lehet, csak ha 2-es, majd pöccintés és üres. Az őrületbe kergetett ez a dolog. HA sikerül mellé váltani annak nem szép a hangja mikor beveszi. Odafelé ez ment, visszafelé már számoltam miben vagyok és nagyon óvatosan tapostam a váltót. Így 90%-ban jól ment, de ezzel nem mehet el az utazás.Ma bakker 30cm-re dőlt ki egy fa a motortól a munkahelyen. Mondom mi a f van emberek? Esetleg szólni h vágjátok??
[ Szerkesztve ]
-
ujskodas
tag
válasz Djuree #26822 üzenetére
Nekem a 177-178-ra kicsi volt az 52-es. Viszont nem tudom, hogy milyen a női méretezés, mert a feleségemre pl. kicsi az 52-es kabát a mellrésznél, egyébként maga a dzseki nagy. ( ArlenNess) Ő is 165 cm körüli.
Egy próbát megér. - szerintem.[ Szerkesztve ]
Az ostoba hitelt ad a szóbeszédnek.
-
őstag
válasz Djuree #29180 üzenetére
Azzal én is szemeztem nagyon lement az ára.
Mégiscsak egy rendes bőr.... Ilyenkor nem fázik a vesém van térdvédő, csak nekem félek nem jön rám....“Yesterday is history, tomorrow is a mystery, today is a gift of God, which is why we call it the present.” --- Grand Master Oogway
-
-
canniball
nagyúr
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen