- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Xiaomi Mi 9 SE - csúcsimitátor
- Samsung Galaxy Watch4 és Watch4 Classic - próbawearzió
- Mobil flották
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Samsung Galaxy S10 és S10+ duplateszt
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
Hirdetés
-
Elhozná az olcsó önvezető autók korát az Xpeng
it Gyümölcsöző az Xpeng kutatás-fejlesztési részlegének munkája, a Volkswagennel való együttműködés. Az Xpeng négyes szintű önvezetésre és olcsó önvezető EV-kre készül.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Még a nyár előtt megérkeznek a G.Skill új Ripjaws memóriái
ph A külsejüket tekintve Trident Z sorozatból merítő modulpárok 32, 64 és 96 GB-os csomagokban vásárolhatók majd meg.
-
Mobilarena
Motoros topik
Hirdetni a Hardveraprón lehet, nem a topikban!
Országos motoros rendezvények
Új hozzászólás Aktív témák
-
Topiccsendőr
addikt
válasz yodamastah #148574 üzenetére
Ebbol a szempontbol igazad van, konnyebb vizsgalni egy gumit az embernek, mint az olajat mondjuk.
De igenye a nagy atlagnak erre nincs. Ugyanugy hit alapjan fog gumit vasarolni. Nezd a szinvonalat a gumi temanak.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz tboy93 #148577 üzenetére
A tarcsa kopas szempontjabol mindig a gyari honda betet lesz a legjobb.
Fekhatas tekinteteben mar nem biztos, de kopas szempontjabol kulonbozhet. A betet elettartama sem lesz egyezo a gyarival valszeg, negativ iranyban.
Fekhatas tekinteteben ha nem organic- ot veszel, nem lesz szamottevo hatas negativ iranyban.
A link nem mukodik.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz csongi #148583 üzenetére
Ennek meg egy masik peldaja, pont nemreg jott be a muhelybe.
Contitrail3, mindenhol azt olvasta az ember, hogy egy szuper gumi.
Ez a hatso kb 2900km utan
Azt mondta, szedjem le ezt a szart a felnirol, es rakjak ra angel gt2-ot, mert az ketszerannyit elmegy.
A kopasbol latszik, hogy az ember nem egyenesen ment. Kerdeztem, hogy amugy barmi mas baja volt vele? Nem csak hamar kopik.
Egyebkent full hulye a motorozashoz, a lancot nem tudja hogyan kell fujni, motorozni valoszinuleg azert jol tud, ennek ellenere neki ennyi jott le, hogy ez a gumi gyorsan kopik, kesz.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #148606 üzenetére
Az arrow-on megakadt azonnal a szemem.
nem fikkantani akarom, csak en pontosan vmi ilyesmi kulsore szamitottam latatlanban
Jo lesz ez, csak nem szabad póver nyitás alá engedni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #148609 üzenetére
Na neee. A lohere az jolly moto. A legdragabb 2T kipu. Amennyiben corsa, azt ki se lehet addig forgatni, ahol az mukodik, ha gyari a gyujtas, es a henger atomlocsatornai es kipufogorese.
Az arrow alul erosebb lenne, de az nsr eleve gyengebb a mitonal.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #148611 üzenetére
Nem lehet, hogy siman ennyire gyenge? Az nsr nem volt sosem eros. Meddig forog ki?
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz zgospel #148620 üzenetére
Japanoknal nem igy megy. Vagy tokico vagy nissin, szokott lenni. Kulon nem tudod megvasarolni a ket gyartotol. annak idejen kerestem legalabbis, es kulon nem tudtam semmit venni. ha esetleg valahogy osszejonne, az japanbol jon ugyanugy eros jennel.
Viszont arra kivancsi lennek, hogyan vettel stylemahoz 100€ alatt betetet. A keverék szama ugyanaz a betet hatuljan?
Vagy le tudnad irni a keverek szamat?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #148629 üzenetére
Huha. Lesz program
az valszeg karbi+ rc valve mindig nyitva?Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Chosen #148660 üzenetére
Ugyanakkora kobcenti eseten a 2 hengeresnek a gazcsereje jobb szokott lenni alul, mert nem foroghat el ugyanannyit, mint a 4 hengeres. (Vannak kivetelek, de azok ugyancsak gyengek alul, es a nagyobb dugattyutomeg miatt rovidebb elettartammal rendelkeznek, mint egy konnyebb dugattyus 4 hengeres) A nyomatekcsucsa is joval alacsonyabb fordulatszamon ebred (amikor a legjobb a hengertoltottseg) A 4 hengeres motoroknak a nyomatekcsucsuk nagyobb fordulaton van.
A tobbi az eroatvitel miatt van. A sokat forgo 4 hengeres motoroknal a nagyobb fordulat miatt kesobb tudod a fotengelyen ebredo nyomatekot a valtassal a hatso kereken csokkenteni, igy a valtoattetel is mas lesz, mint a 2 hengeresnel. De a vegen tobb loerod lesz.Es nem vettuk figyelembe a szelepszamot, vagy egyebeket, tehat ez nagyon nyersen megfogalmazva nez ki igy.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Ricardo128 #148670 üzenetére
Ha nem mukodik a km ora egyaltalan, akkor meg kellene nezni a kapcsolasi rajzot, hogy ezek hogyan fuggenek ossze.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Döglött Róka #148681 üzenetére
Ha ajanlhatok egy masik yt csatornat, inkabb a driving4answers lenne az, mert az altalad linkelt ytber sokszor téves informaciokat oszt meg, es pongyolan fogalmaz, illetve tobbszor rossz kovetkeztetest von le.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #148746 üzenetére
A povert a tisztitas miatt nyitogatja, az jo lesz.
Kompotot mindig wot on merni. Az sem tunik annyira rossznak.
Sztm karbi.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #148749 üzenetére
de.
Ha megnezed a rotax megoldasat, alapjaraton az is nyitogatja.
Sőt, a regebbi rotaxon a hatso fekhez volt kapcsolva, es amikor fekeztel, mindig nyitotta.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #148753 üzenetére
A membrannak jonak kell lennie, emlekeim szerint, ha nem jo, be sem indul. Csak akkor van problema, ha le van cserelve utangyartott membranlapokra, pl karbonra, azt azonnal vissza kell cserelni a gyarira.
Az sem baj, ha hezag van a membran lapoknal, nem idealis, de a huzat majd ugyis becsukja.
Ha a tolozár tűje zold volt, akkor ott mar nagy problemak vannak, valszeg az alapjarati rendszer teljesen rottyon van, es ossze-vissza lett allitva a karbi, hogy vmennyire mukodjon. De legalabb kezd egyertelmu lenni, mivel van a bajNem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz User_2 #148858 üzenetére
Attol fugg milyen a kikepzese a tanksapkanak, van ahol teljesen mashol van a szellozofurat, de ennyi km utan a benzinszivattyu nem tudna benzint szivni, ha a szellozofurat eltomodott volna, illetve itt a zar nyitasaval volt a baj, nem a tanksapka nyitasaval.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Zoli bácsi #148873 üzenetére
Valszeg mert a fektarcsara kerult polirozoszer, ami most a beteten van valamennyire, es a fektarcsa sima feluletet lekoptatta? Nem tudom, valoszinuleg a feluletet megvaltoztatta, amitol a surlodasi egyutthato megvaltozott.
Ezt en is erzekeltem enduronal, hogy homokos terep utan a fek jobban fogott, es a tarcsa bemattult, en arra kovetkeztetnek, hogy itt is hasonlo tortent.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #148913 üzenetére
Gyarilag lotyog az aprilian, de ha veszel barmilyen motorra egy brembo serie oro-t (ami egyaltalan nem csucsminoseg), az is lotyog kozutra. Nem annyit, mint egy versenytarcsa, de lotyog. Mert az olaszra normalis feket raknak.
4-6000 fordulatos dadogas euro norma, egy jumpert kell atvagni az cdi dobozban, interneten hamar megtalalod, ha nem, akkor szolj, atkuldom a leirast.
8100-200 nal az RS SP nyit, de annak irhato gyujtasa van, es egyeb nyalanksagok. 2005 os szeriaban nincs ilyen verzio, csak korabbrol. 7800 nal nyit ezeknel a power. A power dobozra ra van nyomtatva feherrel a nyitasi fordulatszam.Elegge le van fingva ez is, van ott par problema, es biztos, hogy nem 11e km van benne.
Hat ezt is szet kellene szedni darabokra, ami szar az csere, meg ki tudja mit ganyoltak rajta ossze-vissza. Igy lesz egy normalis motorod 1 milliobol.
De ez ilyen mindig.
Gyari csovel nem gondolnam hogy annyira gyorsan kellene szednie a labat. Egy arrow csovel nagy nehezen megy 160 at, ami a sebesseg jelzoje szerint mar 180 kornyeke.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #148918 üzenetére
Efi lampa alatt mit ertesz?
Tehat 2005 utan is volt palyaverzio belole corsa neven? Sose hallottam rola, van rola vmi link?
Nezd meg a feliratot a power dobozon, hatul a segedvazon van. Ha 7800, akkor ez 11KW verzio. Corsaban nem kellene euro norma miatti lyuknak sem lennie.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #148921 üzenetére
Ahha, ez nekem is megvan, ebben sport pro-t ir, azaz SP-t.
De az az elozo szeriaban volt, 2006 elott, ugyanugy rotax 122 volt abban is. Viszont igy ertem, euro3 al nem is lehet benne rave, akkor 2006 tol felfele nincs SP se.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #148923 üzenetére
Ez nem az olajszint lampa?
Mert ez karburatoros. Gondolom ezert az efi vmi teljesen mast kellene jelentsen. A karbijan van potmeter emlekeim szerint, de ennyi, ami az uzemanyagellatasban elektronikusan hibajelet tud csinalni.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #148925 üzenetére
Dzsinn lampara. De akkor ez vmi mas.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Döglött Róka #148951 üzenetére
Ez a retro vonal eleg jol nez ki
Simpson drag bandit-os[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Döglött Róka #148981 üzenetére
Peldaul ket dugattyut mutatott a dugattyun kepzodo olajkoksz es a fordulatszam viszonylataban.
Az egyik dugattyu teteje egyszeruen kezzel le volt tisztitva- ezt hozta fel peldanak, hogy a magasabb fordulat tisztabban tartja a motort- es nem a mas hasznalat miatt volt tisztabb. ezt azonnal latni lehetett rajta, mivel lattam mar nehany szetszedett blokkot.
Ezen kivul az olajkoksz lerakodasa leginkabb az olajfogyasztastol fugg, nem pedig azoktol a tenyezoktol, amit a videoban hozott fel.
Egyelore ez jutott eszembe, de volt par ilyen dolog, amin felhuztam magam, de mar nem emlekszem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Döglött Róka #148983 üzenetére
Onnan, hogy ilyen allapotban nem veszel ki dugattyut motorbol, ahogyan az mutatva volt, illetve abban a videoban a magas fordularszam mellett ervelt, hogy miert jo az a motornak. peldaul hogy tisztabbak lesznek az alkatreszek. Ami eleve megint a tema teljes leegyszerusitese es olyan osszefuggesek interpretalasa, mint hogy ha akvariumod van akkor b*zi vagy.
Es lehet latni, milyen az, amikor egy dugattyurol lecsiszolod az olajkokszot. Ez olyan volt.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Döglött Róka #148986 üzenetére
Latod a lerakodasbol, ha valamihez hozzanyultak mar, vagy epp szetszedtek a motort, mashogy sajnos nem tudom elmondani- de ertem en, ez csak szimpla dramaturgia, hogy a paraszt lassa, hogy a belso alkatreszek tisztabbak magadabb fordulaton. De ez akkor is atveres az en velemenyem szerint. Es ha folyamatosan ilyen eszkozoket hasznal, csak azert hogy a videoi fogyaszthatok legyenek a nagy retegek szamara, az attol meg fake marad.
Mint mondtam korabban, az, hogy a belso alkatreszeken mennyi lerakodas van, az nem csak a fordulatszamtol fugg, hanem meg millio tenyezotol. Milyen elofeszitesu gyururuid vannak, milyen alaku gyuruk, milyen olajat hasznalsz, mennyi olajat eszik a motor, milyen benzint hasznalsz. A fordulatszam sokat nem oszt-szoroz, nem fogod a dugattyutetot kikormolni fordulattal, de a szivoszelepeket sem. Csak ha a benzin olyan adalekkal van ellatva, akkor fog tisztulni a szivoszelep is, es itt megint kepbe jon a kartergáz visszavezetes a legszurohazba, es annak modja, emelle a fordulatszam (nagyobb fordulat->tobb kartelgaz, tobb olajpára, nagyobb lerakodas)
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Döglött Róka #148990 üzenetére
Ez azert kisse eros, h szorszalhasogatas
Szoval szorszalhasogatas ha nem szeretem ha valaki atbsz? Ha laikus vagy, akarmit megetethetnek veled, mert a tenyszeruseg vagy a valosag nem emesztheto egy laikus szamara? a valosagot nem lehet megmutatni, mert nem lenne latvanyos? Vagy mi?Es nem te vagy az egyetlen akinek ez a velemenyenye, egy topikgazdanak pontosan ugyanilyen ervei voltak amellett, hogy ez vegtere is egyaltalan nem problema, mert "laikusoknak" szol. A laikusok nem informaciot szeretnenek gyujteni, hanem egy szorakoztato videot megnezni? Akkor megis ilyen videokra ne hivatkozzunk beszelgetesek soran, hiszen ez csak a szorakoztatasrol szol.
Szerintem ez hatalmas problema, h nem tekintik felnottnek az embert.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Döglött Róka #148992 üzenetére
Nem tamadtam, kerdeseket tettem fel az erveid elleneben.
(Miert erzekeli ezt mindenki tamadasnak?)Kikormolas nem mukodik. az elozo hszemben leirtam par kerdest, problemat a kikormolassal kapcsolatban.
Ez csak egyetlen pelda volt. Van par videoja.
Ha fekete-feherben kell megmutatnod a vilagot: ertsd oda kell tenned egy szep tiszta alkatreszt, es egy koszosat, hogy lassa a paraszt mirol van szo. es nem lehet belemenni azokba a kerdesekbe, amiket en is feltettem, hanem egy hatarozott dontest kell meghoznod: pl melyik a legjobb hengerelrendezes, melyik a legjobb fordulat stb ugy, h mi mindannyian teljesen mashogy hasznaljuk a motorokat, es mas dologra van igenyunk..
Akkor ez inkabb a gyerek tartalom fele tendal.[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Döglött Róka #148995 üzenetére
Most hozz inkabb te peldat arra, miert ertekes tartalom ez, mert azert videot nezegetnem nincs nagyon idom napkozben. Meg nem celom megteriteni teged, ha ennyire szereted ezt az embert.
Turbos motorokat, kozvetlenbefecs stb, eleve alacsony fordulatu automotorokat sztm nem erdemes osszehasonlitani motorokkal. Nade megint a kerdes az: mit tekintesz eleve motorkerekpar motornak, a japan sor4 eket?
Esetleg nezd meg a youtuber nevet beirva keresesbe, hogy milyen parazs vita volt a topikgazdaval, es akkor ott a kovetkezo pelda.
Nem mindenki ebbol el. maga az a mindset, hogy neked vki akkor mondja el, hogy tulajdonkepp mi a velemenyed. Fekete- vagy feher. A konkluzionak egyertelmunek kell lennie mindig, holott a vilag nem egyertelmu.
[ Szerkesztve ]
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Döglött Róka #148997 üzenetére
elnezest a feltetelezesert, valoban prekoncepcio volt hogy szereted, csak kisse gyanus, h az elso reakciod eleve az volt, hogy felfogtad, amit mondtam a videojaval kapcsolatban, csak leszarod ez a driving4 answeres.
(nem agressziv vagyok) szoval a peldat, amit hoztam 5 hszben nagynehezen megvitattunk, es most akkor alljak elo a kovetkezo peldaval, hogy teged meggyozzelek, azok utan, hogy nem sikerult atadnom azt a kardinalis informaciot, hogy nem igaz dolgok vannak a videoban. Ennyi energiat nem tudok belefektetni a dologba egyszeruen, es mit nyernek vele? Hogy nem nezed meg a videoit tobbe?
Valaszolni tudok, mert nem kell videot nezegetnem+ valaszolnom, ami megtobb ido, illetve eleve az okolszabalyt kerdezted, hogy autot hasonlitsunk-e motorhoz. NE!
NEM. tovabbra sem a reszletekkel, vagy annak hianyaval van baj, hanem hogy fals informaciok vannak a videokban.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Döglött Róka #149002 üzenetére
Ha lesz idom, megnezem a videot, (tenere tw?) privatban folytathatjuk, mert teleszorjuk a topicot.
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz norbert1998 #149005 üzenetére
En mindenkepp, de a tobbi videoja nem trefa
Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Döglött Róka #149011 üzenetére
Nem ez a hirhedt video, ez csak egy a sok kozul ami epp eszembe jutott, ahol egyszeruen hulyesegek jelennek meg, mert egy ilyen zsanerben nem mondhatod azt a videoban, hogy ez azert ilyen, mert...
Igazabol fogalmam sincs rola.
De a tobbi videoban is faszsagok vannak egyszeruen. De nem csupan errol a videorol van szo, ezt fontos hozzatennem.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
válasz Döglött Róka #149013 üzenetére
A masik peldat elolvastad?
Nem az jon le h nem szeretem, hanem az ervem az, hogy valotlansagokat allit, amiket kifejtettem. ezert nem szeretem. Nem ures allitas. Az az lenne hogy nem szeretem, mert nem szimpatikus.Nem menekülsz a csendőrség elől.
-
Topiccsendőr
addikt
-
Topiccsendőr
addikt
Új hozzászólás Aktív témák
Rokon topikok:
• Robogó, kismotor
• Nagyrobogósok baráti topikja
• Elektromos autók - motorok
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Vicces képek
- CADA, Polymobil, és más építőkockák
- Energiaital topic
- Milyen TV-t vegyek?
- Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
- Házimozi belépő szinten
- Kerti grill és bográcsozó házilag (BBQ, tervek, ötletek, receptek)
- Parci: Milyen mosógépet vegyek?
- Senua’s Saga: Hellblade II teszt
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs