- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- Ilyen lesz a CMF Phone 1
- Telekom mobilszolgáltatások
- Mobil flották
- Milyen okostelefont vegyek?
- Samsung Galaxy S21 FE 5G - utóirat
- Honor 90 - modellalkat
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Tényleg jobban fogyaszt a Peugeot, az Opel és a Citroen?
- Motorola Edge 40 - jó bőr
Hirdetés
-
Computex 2024: Hordozható SSD-k és töltők a Silicon Powertől
ma MagSafe, ütésálló, kicsi, nagy. Mindenki megtalálhatja az igényeinek megfelelőt.
-
Több mint 20 percnyi játékmenet videón a Dragon Age: Veilguard
gp A legutóbbi trailer után nem sokkal a készítők egy hosszabb videóban mutatták meg, hogy fest majd a sorozat következő része.
-
Computex 2024: még két Socket AM4-es Ryzen jön
ph Az AMD nem tett le az ötödik generációs, Zen 3 magokat használó dizájnjairól.
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
cocka
veterán
válasz Viktor0610 #102324 üzenetére
De ugyanoda hivatkozik és ugyanazt tölteti le, amit az alsó linken is elérsz bejelentkezés nélkül. Ezért nem értem az egészet. Ennyi erővel az alsó linket is küldhetnék SMS-ben mindenféle bejelentkezős, telefonszámmegadós bohóckodás nélkül.
-
cocka
veterán
válasz donjohnson #102973 üzenetére
Küldd el az AJANLAT szót a +36209000888 számra
Válasz SMS:
Kedves Ügyfelünk!
Sajnáljuk, jelenleg nincs egyedi ajánlatod, nem adtad meg a megfelelő (profilozási és marketing) hozzájárulást adataid kezeléséhez. Kérjük lépj be a Yettel fiókodba, vagy hívd ügyfélszolgálatunkat a megadáshoz a 1220-as számon és gyere vissza később!Üdv, a Yettel csapata
Jó kifogás, csak ez eddig enélkül is ment.
-
cocka
veterán
válasz donjohnson #102994 üzenetére
és gondolom ha megadod, aztán törlöd, akkor megint ugyanott vagy, mint megadás előtt.
-
cocka
veterán
Sziasztok!
Mi ez a baromság már megint? Két számomra azt írja a Yettel fiókok honlapja, hogy megszüntetve, holott:
Egyik szám:
A következő adategyeztetést 2024.07.17 - 2025.01.13 között kell elvégezned.
Érvényességi idő: 2024.08.20.
Másik szám:
A következő adategyeztetést 2024.06.23 - 2024.12.20 között kell elvégezned.
Érvényességi idő: 2024.08.20.
Áttekintésben semmilyen szolgáltatás nem mutat, menüpontok hiányoznak. Nem mutat egyenleget se és feltöltésnaplót sem. Ezeknek mi baja van?
USSD-n simán lekérhető az egyenlegem.
-
cocka
veterán
válasz Viktor0610 #104243 üzenetére
Nyilván semmi ilyesmi nem történt nálam. Ezek a számok mindig is feltöltősek voltak. Szerintem kicsit "túlkapott" a kasza, amikor beaktiválták a számlásokra ezt a nagy megszüntető kampányt.
A kérdés: ehhez a nagy, számlások csomagjait megszüntetjük témához nekem mi közöm van? Az egyik szám kb. 21 éve feltöltős. De a másik szám se mostanában jött létre, hanem mondjuk 13-15 éve.
Magyarul akkor a Yettel által okozott hibát korrigálja az ügyfél? Érdekes hozzáállás.
[ Szerkesztve ]
-
cocka
veterán
-
cocka
veterán
válasz #37698048 #107273 üzenetére
A Yettel Feltöltőkártya és Yettel Feltöltőkártya Expressz tarifára (kiegészítő szolgáltatás nélkül) önmagában új Előfizetői Szerződés kötése nem lehetséges,
És akiket átpasszíroznak az új tarifába, azokkal is kötelezően megrendeltetnek egy 5 napos cuccot? LOL
Még szerencse, hogy ha valaki átsiklik a zárójeles megjegyzés felett, teljesen ÚJ értelmet nyer a mondat!
A magyar nyelvnek szerencsére megvan az a specialitása, hogy a szórendet relatíve szabadon kezeli, ugyanakkor kommunikációs szempontból fontos, hogy mi áll a mondat elején. Ez így, a jelenlegi formájában egyszerűen félreértésre adhat okot.
A mondat legfontosabb részét bezárójelezni azért elég merész. Eleve úgy írnám át, hogy:
Kiegészítő szolgáltatás megrendelése nélkül a Yettel Feltöltőkártya és Yettel Feltöltőkártya Expressz tarifára új Előfizetői Szerződés kötése nem lehetséges.
+ fontos lenne kihangsúlyozni, hogy a SIM kártya megvásárlásával egyidejűleg az egyszeri 5 napos kiegészítő szolgáltatást az előfizető már kifizeti és az az aktiválás után automatikusan él.
-
cocka
veterán
válasz Bondix #107394 üzenetére
Boxon van alkalmazásba nincs ez miért hogyan?
Ez ugyanolyan korlátozó baromság, mint a Vodánál. Pár csatorna ott is csak boxon keresztül érhető el. Pl. sem weben, sem appban nem érhetők el a kifejezetten idegen nyelvű csatornák, nincs se BBC, se Mezzo, se D1 TV, nincs Magyar mozi TV (és természetesen pornó csatornák sincsenek) stb..
Valami API-ba biztos beleírható a box netes forgalmát vizsgálva, hogy ominózus csatornák is bejöjjenek 3rd party appokon, programokon keresztül, de ez elég szürke zóna nyilván.
-
cocka
veterán
válasz bopeti98 #107399 üzenetére
Tudtommal a Yettel TV is megy weben. Ott viszont nincs a képletben semmilyen Google Play. (ahogy a voda tv webes verziójánál sincs)
Jól értem, azt akarod mondani, hogy a Yettel TV honlapján a weben viszont elérhetők a pornócsatornák?
Vodánál jogi okokra hivatkozva nem teszik elérhetővé a felsorolt csatornákat appon és weben.
És a Yettelnél kizárólag a pornócsatornák érhetőek el csak boxon? Minden más csatorna elérhető mindhárom helyen?
-
cocka
veterán
válasz szaboi6512 #107402 üzenetére
Vodafone TV app (meg tv.vodafone.hu)
De ezt csak az összehasonlítás miatt írtam, hogy vélhetően itt is ugyanaz a helyzet ezzel a "csak boxon érhetők el egyes csatornák", mint a vodánál.
-
cocka
veterán
Nálatok is úgy működik a Yettel honlapja, hogy tök mindegy, hogy kívülről akarok elérni valamilyen aloldalát vagy egy már régóta betöltött Yettel oldalon átkattintanék máshova, először mindig a főoldal jön be és csak ezután tudok betölteni bármilyen aloldalát?
Rohadt idegesítő, mert így kvázi egy másolt linket egyből "töröl" is, mert kötelező jelleggel a yettel.hu-t tölti be.
-
cocka
veterán
válasz donjohnson #107850 üzenetére
Firefox.
Igen reklámblokkoló van. De önmagán kívül ugyan mit reklámozna még? Cookie-blokkoló nincs. Meg javascript-blokkoló sincs, mert ezekkel már megszívtam.
-
cocka
veterán
válasz donjohnson #107856 üzenetére
Megmondom őszintén sose mértem. De több óra elteltével nekem mindig ezt csinálja. Teljesen mindegy melyik yetteles aloldalról van szó. Először mindig a főoldalt tölti, és ha az bejött utána hajlandó csak betölteni bármelyik aloldalt.
-
cocka
veterán
válasz Landsmann #108027 üzenetére
Többek közt kártyásoknak is csupa jó hír:
1. Már bármelyik bíróságra mehetsz pereskedni ellenük, nem csak kettőre.
2. Felhatalmazzák magukat, hogy most már nyugodtan módosíthatnak szerződést egyoldalúan, ezzel együtt kegyeskednek megfogalmazni, hogy előfizetőnek milyen lehetőségei vannak ilyen esetben.
3. Feltehetően a kártérítési igényeket is sajátos módon óhajtják kezelni innentől fogva. Nyilván az ügyfelek hátrányára.
4. Valami rizsa a számhordozásról meg tájékoztató szövegek a roamingról és a külföldi adathasználatról
5. Ha új kártyás előfizetést vásárolsz vagy áttérsz kártyásra, kötelező lesz a feltöltés.
6. új roamingkvóta az 1-es díjzónában.
A többi a szokásos parasztvakító szöveg, hogy az áttekinthetőség meg az előfizetők pontosabb tájékoztatása blabla... a szolgáltatás megfelelő színvonalú biztosítása stb.. miatt került sor.
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen