- Motorola Edge 30 Ultra - a 200 megapixeles kérdés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobil flották
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Ránézésre nem változik a Pixel Watch 3
- Fotók, videók mobillal
- Android szakmai topik
- A hátsó raktárból érkezhet a Galaxy S24 FE főkamerája
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
Hirdetés
-
Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
ph A trió egyik tagja egy Blu-ray olvasótól mentes, olcsósított kivitel lesz.
-
Destiny 2: The Final Shape - Mi vár ránk a jövőben?
gp A készítők egy rövid videóban beszéltek a rövid- és hosszútávú terveikről.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Mobilarena
Yettel topic
▼ Kérdés előtt olvasd el az összefoglalót, légy szíves! ▼
Aktuális:
Inflációkövető díjkorrekció 2024
Új hozzászólás Aktív témák
-
Tigerclaw
nagyúr
Ezt a másodikat nem én vettem, hanem rokonok (ugyanabból a célból). Én az első után már megtanultam a leckét. Egyébként nem azért írtam ezekről a telefonokról, hogy a Telenort húzzam le vele, csak annyira nincs info ezekről a noname express csomagos valamikről (vásárlás előtt én is próbáltam tájékozódni...hiába), hogy legalább más tanuljon a dologból. Lehet express csomagot venni a Telenortól is, de inkább valami ismert gyártó telefonjával...amiről lehet olvasni teszteket, infokat, lehet hozzá venni tartozékokat, és persze megütnek egy bizonyos minőségi szintet.
Az a baj a világgal, hogy a hülyék mindenben holtbiztosak, az okosak meg tele vannak kételyekkel.
-
dptrsk
addikt
Ha csak nála lenne szar a net még meg is értenélek.
DE
-Budapesten nem csak a net a szar hanem a hálózat is(szerintem Mo. nagyrészén szar)
-Nem csak nála szar, hanem elég sok személynélÉrdekes, senkinek meg nem fordul a fejében, hogy írjon pl. Telenor FB oldalra, hogy van pár elégedetlenkedő a PH Telenor topicban, nézzenek már be ide és csináljanak valamit(ugye vannak konkrét helyszínek, amiket a panaszkodó személyek már bejelentettek sikertelenül)...
Csak nem azért nem történik ez meg mert mindenki tisztában van vele, hogy a Telenor sz@rik bele? -
szabonagyur
félisten
Ha meg mégjobban visszanéz a kolléga azt is látja, hogy ugyan szerinte már régen rossz az egész telenor dolog, júniusban még a másik kettőt írta le, hogy mekkora hulladék szolgáltató, és akkor még ő is úgy gondolta, hogy mindenkinek a saját döntése, hogy alá ír e 2 év rabláncot és hogy mindenki tudja mire vállalkozik.
Eladó: DUPLO 10978 120 db-s bontatlan
-
Landsmann
addikt
Nem csinálok én itt problémát ebből, csupán megjegyeztem, hogy ami újabb, nem freltétlenül jobb. Sajnos éppen elég példa van erre, minél újabb egy technológia, annál inkább silányabb a minősége. Vonatkozik, ez az elektronikai dolgokra is. Naja, nektek az okostelefonnal nem tűnik fel, hogy nem 24, hanem 22 óra alatt merül le. De több napos készenlétnél észrevehető a különbség. Lehet, hogy a telefon nem kezeli le rendesen a különböző feszültésgeket, de az is lehet, hogy valóbana SIm kártyák a silányabbak. Én inkább ez utóbbit tartom valószínűnek.
Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
szabogabor10
veterán
Csak hálón belül megy.
Telekomnál stabil 3G-s helyeken nálam mindig HD hang van, ha a partner is Telekomos, és telefonja is támogatja (túlnyomórészt igen). Elégedett vagyok.[ Szerkesztve ]
iPhone 14 Pro Max -- iPad Pro -- tv 4K -- Watch — Mac — AirPods Pro 2nd gen
-
#65388800
törölt tag
Hát engedhetnék igazán Már lassan 10 éve ott vagyok és kedvezményként egy nokia c100-at kaptam ingyen Mondtam köszi
De azt nem tudom hogy az All-in M csomag M-es kategória vagy S-es?
Mert mind a 2 helyen máshogy írják:
Szerk.: Mert ha M-es már nincs is gondom Mert most is M-esben vagyok.
[ Szerkesztve ]
-
veterán
Mi kb 40 db telefonos céges elöfizetéshez kaptunk 1200 Ft/hó összeget + 3 Ft kapcsolási díj. Havi 50.000-et akarnak így tőlünk. Haver cégénél havi 300 Ft. Másik üzleti partnerünknél 200 Ft. Mi jogászhoz fordultunk és ha kell perre visszük a dolgot. Bocsánat, de aki ezt eltűri, szerintem hülye. Amúgy a szerződésben benne van hogy tehet ilyet, de véleményem szerint ez tisztességtelen és jogsértő. Persze majd a jogász megmondja mi a helyzet, de az tuti hogy jövő karácsonyra már nem leszünk Telenor ügyfelek.
[ Szerkesztve ]
Ide valami nagyon nagy bölcsességet fogok írni, csak egyelőre még nem tudom mit mert olyan sűrűn nem nézegetek világmegváltó idézeteket. Pedig a világnak nagy szüksége lenne a megváltásra, kezdetnek mondjuk egy örök PH előfizetés mindenkinek jól jönne. PornHub. Nem Prohardver. :D
-
Landsmann
addikt
Azt én sem tudom, hogy a kedvezményesen 10 ezer alatti áru készülékre mi vonatkozik, minek tekintik. De! MIndegy mennyi az ára a készüléknek, ha garancia jegyet, vagy jótállási jegyet adnak hozzá, akkor arra a jótállási feltételek vonatkoznak. Olyan nincs, hogy ott a jótállási jegy és azt mondják, a termékre szavatosság vonatkozik. Durva példát láttam a múlt héten. Kezembe került egy termék. (nem telefon) Ára 10000 Ft alatt volt. Jótállási jegyet adtak hozzá, két helyen is feltüntetve, hogy a garancia időtartama 1 év. Ezzel szemben a vevőszolgálatnál azt mondták a fogyasztónak, hogy 6 hónap a szavatosság. Már ezért is fenéken billentenék a fogyasztóvédők a Tescót, azért meg külön, hogy olyan jótállási jegyet mellékletek az áruhoz, amiben hatályon kívül helyezett törvényre hivatkoznak. Nyár elején volt nálunk fogyasztóvédelmi ellenőrzés éppen a szavatosság, jótállás kapcsán, úgyhogy elég jól beleástam magam a dolgokba, hogy megússzuk a büntetést.
Válasszuk ketté a dolgot, mert egy kicsit összefolynak. Az az alap kiindulás, hogy a termék vételára 10000 Ft alatt van. Namármost, attól függően, hogy hol vásárol az ember készüléket, vagy kap jótállási jegyet (ekkor a jótállás szabályai élnek) vagy nem. (ekkor pedig a szavatosság szabályai élnek) Nyilvánvaló, a jótállás nagyobb kedvezményt biztosít a vásárló részére, így hülye lenne a garanciajegyet letagadva szavatossággal próbálkozni, de még ha akarná sem menne a dolog, hiszen szavatosság esetén a vásárlás helyén kell intézni a dolgot. Ott viszont ha jótállási jegyet adtak a termékhez, szavatossággal nem élhet. (trükközne, hogy a készüléket javítás nélkül cseréljék ki) Fordítva meg ugye értelemszerűen nem megy megint, mert ha nem kapott jótállási jegyet, akkor a jótállási jogait nem tudja gyakorolni. Visszatérve az első felére a dolognak, pontosabban ha elveszti a jótállási jegyet, de a számla, blokk megvan, (egyértelműen beazonosíthatónak kell lenni a terméknek rajta) a szabály úgy fogalmaz, hogy a fogyasztói szerződést megkötöttnek kell tekinteni. Na de arra már nem tér ki, hogy akkor pontosan mi is a helyzet. Jótállás, vagy szavatosság. Ez vitát keletkeztethet.
Egyébként a tavaly tavaszi PTK változása miatt vált szükségessé a jótállás, szavatosság szabályainak módosítása. Ettől függetlenül több, igen gázos dolog van a szabályozásban, kezdve onnantól, hogy az új alapfogalmak magyarázata is hibás. Aztán van még egy dolog, ami szintén igencsak sok vitát fog generálni a vásárló-eladó (vállalkozás) és a gyártó, importőr között. Ugyanis ha a termék ára 10000 Ft alatt van és emiatt nem tartozik a jótállásra kötelezett termékek közé, a gyártó, importőr nem fog kiadni jótállási jegyet. Viszont mire az üzletbe kerül az áru és az áfával, árréssel növelt ára átlépi a bűvös határt, az üzlet köteles jótállási jegyet adni a termékhez. Namármost, ha a termék meghibásodik, a jótállás szabályai élnek a vásárló (fogyasztó felé). Viszont az eladó (vállalkozás) és a gyártó, importőr felé csak szavatosság áll fenn. Magyarán az ilyen termék meghibásodása jó eséllyel az üzlet kára lesz.Videóim: http://www.youtube.com/landsmann?sub_confirmation=1
-
djculture
félisten
Jó akkor 162 mindegy akkor is az alapeset nem változik, egyszerűen minden szolgáltató csak azt nézi hogy lehet atörvények között ugy lavirozni hogy a felhasználóit jól megtudja kopasztani de ne kelljen érte sok büntit fizetni. Egyik se játszik tiszta lappal ezek a büntetések mutatják.
-
#79335424
törölt tag
Ezt nem gondolhatod komolyan! Hol érdekel az engem, hogy ki, mit állított be arra a számra, mielőtt a szolgáltató a rendelkezésemre bocsátotta volna? Ha előzőleg vmi ügyfélszolgálatos szám volt, akkor használjak hívástiltót, vagy esetleg oldjam is meg a telefonálók problémáit? Plusz majd addig nem leszek elérhető azoknak, akik engem hívnának? Pont ugyanannnyit fizettem, mint egy új számért. Akkor miért is nem várhatom el azt, mint ha egy új számot vásároltam volna? Mi az, hogy akkor ingyen lecserélik? Megvettem, közzétettem. Innentől az nekem érték. A számcsere nem megoldás!
-
axioma
veterán
Ott nem kerek a tortenet a Telenor reszerol, hogy az OK hogy a pihentetes utan kiadja, de hogy - foleg egy szerzodott partner mint az OTP - fele a parkoltatas alatt egyszer se jelzi, hogy ez a szam mar nem az, es ne hasznalja mert rovidesen valaki mase lesz, az mondjuk szerintem erosen GAZ. Nemletezo szamra kuldott sms-nel kene jelezni, hogy nem nem erheto el, hanem mar parkoltatas alatt van. Igazabol a normal usernek is, ill. nem csak sms hanem hivas eseten is... nem azt, hogy nem letezik a szam, hanem hogy a korabbi tulajdonos _soha_tobbe_ nem erheto el ezen a szamon.
Itt a Telenor abban bunos, hogy egyedul o van a szereplok kozul azon adat(bit) birtokaban, hogy ez a szam mar mashoz fog tartozni, es ezt megsem hozza kellokeppen a kuldo tudomasara.
Postasnal ez annak az esetnek felel meg, amikor a postas tudja hogy elkoltozott illeto, valamint azt is hogy a kuldemeny a szemelynek, nem pedig az ingatlannak szol, az egyszeruseg kedveert inkabb kezbesiti, mert macera lenne a "cimzett elkoltozott" eljarast vegigcsinalni.[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
Ez rossz példa, mert itt nem egy találomra bedobott szóróanyagról van szó. Ez az a én címemre érkezett, de nem én vagyok a címzett. Elfogadom, hogy a szolgáltatók úgy gondolják, hogy ez rendben van. Nem vagyok jogtudor, de ez nekem sántít. A személyes adatok kezelését az ÁSZF -nél magasabb szinten szabályozzák. Akár beleegyezem, akár nem, az ÁSZF nem tartalmazhat olyat, ami nincs összhangban ezekkel a szabályokkal. A telefonszám személyes adat. Az én személyes adatom és a szabályokban rögzítettek körén (pl. rendőrség, bár nekik is megvan az erre vonatkozó szabályzásuk) kívül, kizárólag én rendelkezhetek vele. Én viszont nem rendelkeztem úgy, hogy az SMS küldője rendelkezzen vele, tárolja, felhasználja. Értem az álláspontodat, de amikor a nevemre kerül a SIM, akkor a száma, mint személyes adat, hozzám kapcsolódik, hivatalosan nem kezelhető tőlem függetlenül.
[ Szerkesztve ]
-
#79335424
törölt tag
Nem a bank SMS -ei a problémásak. Az símán kezelhető ügy. De a más által már használt telefonszámból sok olyan szitu adódhat, amik kellemetlenek és sokkal nehezebben kezelhetőek. Mi a helyzet azokkal a szolgáltatásokkal, amikre a telószám a regisztráció, az account azonosító? Pl. az előző tulajnak élő regisztrációja van ezzel a számmal a Dellmont -nál, Viberen, Whatsappon, Reengeren, stb? Mi van, ha vmit elkövetett, amiért végleg bannolták? Vagy veszek egy kártyát, másnap elutazom külföldre és ott kezdenek jönni a hívások? Fizetek utánuk? Ott nem tudok pikk-pakk lezongorázni egy kártyacserét. Mi van, ha ott derül ki egy, a telószámmal kapcsolatos visszaélés? Pl. Franciaországban csak úgy lehet nyilvános wifire csatlakozni, ha előbb bejelentkezek az adataimmal egy központi, hatósági adatbázisba. Az a jobbik eset, ha csak elutasítják a bejelentkezést. De minden technikai lehetőség adott ahhoz, hogy perceken belül az anyósom, vagy a főnököm szeme láttára ültessenek be egy rendőrautóba. Kicsit kínos és költséges kellemetlenségek ezek ahhoz képest, hogy nem tehetek az egészről. Egyébként meg miért is lenne ez szétoffolás? Ha ez nem kapcsolatos a Telenorral, akkor mi? Tőle került a birtokomba egy SIM, amit nem tudok rendeltetésszerűen használni, sőt, még ügyem is lehet belőle. Mellesleg onnan indult a szitu, hogy a Telenor adatbázisából jut vki egy másik ügyfél személyes adataihoz. Ennek tudatában senki nem tudja elhitetni velem, hogy a Telenor szabályszerűen bánik a személyes adatokkal.
-
#79335424
törölt tag
Nekem úgy rémlik, hogy csak új telószámot tudok rendelni az account -hoz. Mondjuk telócsere, számmal együtt. De sztem úgy nem lehet, hogy az új szám már hozzá van rendelve egy másik, aktív accounthoz. Az a minimum, hogy előbb abba az accountba belépve, valahogy le kell íratni a számot. De hogy léphetnék be egy nemtomki fiókjába? Ok, felmegyek a Telenor honlapjára, mert az majd úgyis hozza az előző tulaj adatait. De ha nem ugyanaz a Whatsapp jelszava akkor bukta. Meg akkor már én is átmentem illegálisba. Annyit meg nem kockáztatok a Telenor miatt.
[ Szerkesztve ]
-
axioma
veterán
Mert sose volt gond a feltoltessel... es mert csak a fenntartasert fizetunk, nem telefonal, nem volt jelentosege hogy egynel tobb nappal megelozzuk.
Nezd, ha tevedesbol toltottem volna ketszer, vagy nem azt mondjak hogy karbantartas es probaljam ujra, szo nelkul megoldanam, de ezt konkretan egy penzugyi tranzakcio kezelesenel csesztek el, ami nem csak 3e eseten hanem mashol es maskor is elofordulhat, azt tenyleg rendbe kene tenniuk. A tranzakcionak nem lehetne olyan allapota, amikor ugy tunik hogy meghiusult, es kesobb kiderul, hogy megsem.
Lotto egyebkent nem lenne gond, ferjem nevere lett a kartya aktivalva, csak a gyereknel van. -
Out
addikt
Végülis valamilyen szintű szűrőnek valóban jó megoldás lehet ez is, de mint tudjuk sok csalót ez sem tart vissza. Azért köszi az ötletet.
Az eredeti kérdésemre megkaptam a választ privátban, zárható a topik Na jó, akkor csak a téma.
Commodore Plus/4 --- Személyi számítógép beépített profi szoftverrel
-
#79335424
törölt tag
Komolyan mondom, előfizetésesnek lenni totál bukó. Én nagyon örülök, hogy feltöltősre váltottam. 5rugó a legnagyobb tétel, amivel le tudnak húzni. Eddig három volt, de jóváírták. Feltöltöttem a kreditet. Pont ennyi a 2GB Deezer. Megjött az SMS a kreditről. Én meg neteztem. Másnap jött az SMS, hogy fogy a lóvé. Mi vaaaan??? Kiderült, hogy vmi szokásos rendszernyavaja miatt nem aktiválták a Deezert, viszont ez a Startizé aktív volt, tehát tudtam netezni. Csakhogy rögtön leszívta 3 rugó alá az egyenleget, amitől nem tudták aktiválni a Deezer -t. Meg kellett volna várnom a Deezer aktiváló SMS -ét. Akkor kérdeztem, hogy "Te, medve! Nem tudnál lehúzni engem arról a net start listáról?" "Dehogynem", válaszolta a
medvea Telenor. Ez király, de net kell, úgyhogy bankkártyáról töltötöttem újabb kreditet, majd vártam. Majd eluntam és megnéztem az egyenlegemet. Zéró!!! Mi vaaan??? Ismét telefon az üfsz. -nak. Nyugodjak meg, azért nulla, mert aktiválták a Deezer -t, csak valószínűleg vmi rendszerhiba miatt nem küldtek róla SMS -t. De ettől még netezhetek nyugodtan. Na, ekkor borult el az agyam. Vázoltam a helyzetet a hölgynek, mire azt javasolta, hogy írjak panaszt a mittudoménkinek. Persze, erre én is tettem egy javaslatot, hogy ha már kettőnk közül Ő van közelebb a billentyűzethez, meg a címinfókhoz, akkor sztem Ő írja meg azt a levelet, de má'! Persze, jött a szokásos "ilyet nem lehet". De megtartottam neki a gyorsított továbbképzést és utána már lehetett ilyet. Aztán jóvá is írták az összeget. De ez nem ugyanaz, mintha meg sem történt volna az eset.
Új hozzászólás Aktív témák
- Motorola Edge 30 Ultra - a 200 megapixeles kérdés
- Milyen okostelefont vegyek?
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Építő/felújító topik
- Politika
- Ventilátorok - Ház, CPU (borda, radiátor), VGA
- D1Rect: Nagy "hülyétkapokazapróktól" topik
- OLED TV topic
- 3D nyomtatás
- Mobil flották
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen