- Magisk
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Garmin Instinct – küldetés teljesítve
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Samsung Galaxy Watch6 Classic - tekerd!
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Milyen hagyományos (nem okos-) telefont vegyek?
- Android alkalmazások - szoftver kibeszélő topik
- Netfone
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
Hirdetés
-
Mobvoi TicWatch Pro 5 Enduro - kitartás kartárs?
ma WearOS 3.5, két kijelző, hosszú üzemidő, és zavaró apróságok a legújabb TicWatch modellben.
-
Computex 2024: a GeIL memóriái között akad olyan, ami 10 GHz fölé merészkedik
ph A vállalat portfóliójában a hétköznapi DDR5 DIMM-eken kívül vannak CUDIMM, CSODIMM, CAMM2 és LPCAMM2 formátumú újdonságok is.
-
Megjelenési dátumot kapott a Tomb Raider animációs sorozat
gp A tervek szerint október elején debütál a teljes első évad Netflixen.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
djculture
félisten
válasz szabogabor10 #20526 üzenetére
Az nem jó mert nem lehet vele fajerozni. Másra ezek a hülye kártyák ugyse jók
[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
A fanok tarolnak megint
Szeretnénk tájékoztatni benneteket, hogy hogy az online előrendelhető, szeptember 28-án kiszállításra kerülő iPhone 5 készletek a nagy érdeklődésre való tekintettel elfogytak. Emiatt a további előrendelések esetén a készülék kiszállítására későbbi időpontban kerül sor, amely időpontról tájékoztatni fogjuk ügyfeleinket. -
djculture
félisten
Nem biztos hogy hibás volt az az összeg ugyanis volt már párszor ilyen bonuszos akció. Most nemtudom épp van e. De ha hibás volt is már úgy fog maradni, nemtud vele senki se semmit csinálni, ugyanis a péztártól való távozás blabla visszafele is érvényes.
[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
válasz dedike #20643 üzenetére
Volt olyan akcio az 100% mert emlékszem hogyha x idő alatt elértél x ezer feltöltést akkor kaptál +3500 feltöltést. Mert elég sokan mondták hogy megkapták ezt szerintem biztos nem jópofizott volna több ezerszer 3500ft ot a t-mobile csak tévedésből Persze nem mostanában volt, most ha jól tudom elektronikus feltöltéseknél van bonusz.
[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
válasz dedike #20645 üzenetére
Nem egy feltöltést néztek hanem x hónap alatt összeadták őket. Magyarán lehet akkor duplázásnak nézki de mégse az. Kitudja mit variálnak most is.. Eleve adnak olyan dominó kártyákat amire csak azért küldenek lóvét hogy ne járjon le. Mert akkor a negyed előfizető menne a levesbe ami csak ilyen papiron felhasználó. Nem tudom elképzelni hogy kiirja a terminál hogy nem elérhető a t-mobile szervere de azért elküldi az egyenleget és papirtse nyomtat róla.
[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
válasz dedike #20648 üzenetére
Erre azt mondom neked akkor ezt heti szinten elbaltázták, megkérdeztem igy kapásból pár havert és 3 azt mondta ő is járt már igy... A plusz egyenleg egyiknek még most is rajta van.
Biztos ezért kell árat emelni elfolyik a lé a trágya rendszereken. Mer akkor ez a terminál hibája az tuti, magyarán a vásárlótól ezt követelni nemtudja se a bolt se a t-mobile. Nyomtatni eleve kötelező róla nyugtát és itt elbukott az egész történet...[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
válasz sipeti2 #20651 üzenetére
A bizonyítási kötelezettségnek a felek általában úgy szoktak eleget tenni, hogy bevizsgáltatják a terméket. Jelenleg több független, akkreditált minőségvizsgáló szervezet van, amelyek szakvéleményt állítanak ki. A szakvélemény azonban nem kötelező, tehát előfordulhat, hogy a fogyasztó saját költségén – mivel a szakvélemény költsége a vizsgálatot kérőt terheli – bevizsgáltatja a terméket, és a szakvélemény szerint jogos az igénye, a kereskedő mégsem ismeri el azt. A békéltető testületi, illetve bíróság előtti eljárásban viszont felhasználható a dokumentum.
Ha a szakvélemény szerint megalapozott a fogyasztó igénye, akkor kérheti a forgalmazótól a szakvélemény költségének megtérítését is.Magyarán én a fogyasztóvédelemhez mennék legelőször de amúgy a MEEI kft szokta ha jól emlékszem vizsgálni ezeket atermékeket. [link]
[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
válasz sipeti2 #20653 üzenetére
De jegyzőkönyvet kellett adniuk amiben leirják hogy mi miatt nem javitható garanciában a készülék mivel kötelességük hitelt érdemlően bizonyitani hogy miért tagadják meg a javítást. Evvel meg már lehet a fogyasztóvédelemhez fordulni ha nem ismered el. Azok meg több mint valószínű hogy a békéltető testülethez fognak küldeni, ez ingyenes.
[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
Na megjött a szokásos 2012 11.01-től módosulnak az üzektszabályzataink duma megint...
-
djculture
félisten
válasz sarkanyolo2 #20786 üzenetére
Nem tudom, holnaptól lehet megnézni a honlapon szöveg van a végén. Gondolom megint áremelés itt ott, de majd kiderül.
[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
válasz blueye #21041 üzenetére
Nem is csoda miközben ott tartunk hogy a telefon árak vicc kategória.
Heti móka volt, egyik isminek kellett venni asha 300-at, 2 év hűséggel t-mobilemál 26 010 Ft.
Mondom hagyjuk 2 éves garival lehet kapni kártyafüggetlenül 25000ft ért ezer darab gsm boltba. Az is lett a vége meg lett véve kártyafüggetlenül, a megmaradt dominókártya bepattant bele és ennyi.
Ilyen árakkal nem nagyon akar a t-mobile telefont eladni az látszik.[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
Szerintem egy ilyen történet minimum megér egy fogasztóvédelmi jelzést.
Vangelis Üdv a való életbe de szerintem attól hogy csekk nemjön még ugyanugy jön a reklám.. Tehát totál hülyeség az egész.
csemberlen Amíg megnem szívatnak addig nincs baj. Nekem már egyszer rendszerhiba miatt véletelenül le emelete a villamos szolgáltató az egész megtakaritásomat. 3 hónapiomba került visszaszerezni
[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
válasz csemberlen #21076 üzenetére
Hát nekem is maximalizálva volt csak épp rendszer hiba szöveg volt.
Számitógépen futó rendszerröl beszélgetünk ami ezer hibát képes elkövetni mire észreveszik. Így fordulhat elő hogy pl egy öregembernek küldenek rendszerhibából pár milliárdos áram számlát az meg összesik. Vagy pl felénk tavaly megbolondult szintén egy számla nyomtató rendszer és kiküldte az egész városnak hogy tartozik 10 éves dijal.[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
válasz dedike #21078 üzenetére
Október közepén a Fővárosi Törvényszéken folytatódik a csekkdíj körüli kötélhúzás, miután a Fogyasztóvédelmi Egyesületek Országos Szövetsége (FEOSZ) pert indított a Magyar Telekom ellen - írja a Népszava szerdán.
Ennyit a jogosságról..
Magyarán ezt is lehet nyugodtan jelenteni hogy a x nek az x ért kérnek plusz pénzt, ezt nevezik kérlek szépen jogalap nélküli gazdagodásnak! Attól hogy valaki minden befizet más elvárja azt hogy minden cég legyen korrekt![ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
válasz atillaahun #21095 üzenetére
Pont beadtak egy törvénymódositást ha átmegy akkor teljesen megfog változni ugyanis nem lehet emelgetni élő hűség esetén a hws-n volt is róla cikk ha jól rémlik A csekdíj is megy a levesbe meg emelgetni is lehet de akkor a hűség automatikusan megszünik.. Itt is van:
[link][ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
válasz #40993792 #21106 üzenetére
Majd kiderül mi lesz a pontos szöveg amit elfogadnak akkor pontosan kiderül, mert több verzió is felmerült. Ezért is egyik helyen ir irják a másikon meg úgy. Az biztos hogy mindegyikbe szigorítani akarják a hűség alatti áremelgetéseket. Mondjuk meg is értem mert az ember egy szollgáltatásra szerződik x havidíjért és vállalja hogy 1-2 évig fizeti akkor nem lehet annyival elintézni hogy fizess érte x+y árat mert igy döntöttünk. És az élő szerződés az smafu?
[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
Jó hírek terjengenek a neten, lassan tényleg befog dögleni a telefonálgatás.
"Úgy tudjuk, a kabinet az idén nyáron bevezetett, percenként kétforintos telefonadó emelésére készül, és valójában a Brüsszel által kifogásolt adó egy új mutációjáról van szó. Lapunk információja szerint a kormány már megüzente a szolgáltatóknak, hogy a telefonadó növelésére készül, s bár a mértékéről még informálisan sem tájékoztatta a cégeket, a kabinet kapcsolattartói megsúgták a vállalatok képviselőinek: készüljenek fel a legrosszabbra." -
djculture
félisten
Én nekem a T vel semmi bajom szolgáltatásilag más meg engem se érdekel. A telefonárak ügyében meg mindenki eldöntheti hogy 5-10k forintért drágábban vesz egy független készüléket mindenféle megkötés nélkül vagy aláir 1-2 évet fölöslegesen.
Senki fejéhez nem tartanak puskát hogy nem szabad szétnéznie a gyártói független piacon.
Telefonárak azok röhögtető szintűek mindhárom szolgáltatónál.
Amelyiknél van is valami kedvezmény az aláirat olyan csomagra aminek a felét nem lehet kihasználni és persze a hónap végén megy a levesbe a fel nem használt.[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
Az tudom hogy előfizetésnél a szolgáltatás szünetetltetési havidijas lesz novembertől az egyszeri dij helyett.
Plusz ami jó dolog 18 éven aluli személy novembertől nem használhat emeltdijas szolgáltatást amin nem neki való tartalom egyebek érhető el, és ha használ is valami ok miatt akkor se követelheti a szolgáltató a szülein vagy törvényes képviselőjén. -
djculture
félisten
válasz ödönke #21577 üzenetére
"ehhez képest most szó szerint néha pang a bolt, középen ülnek bent értékesítők és tércselnek"
Ez kb mindegyik szolgáltatónál igy van mert nem a telefon mostanában a fő dolog. Mindenki meg gondolja tízszer, hogy mit vesz mit ír alá mert nem lehet itthon tervezni. Én is gondoltam már jó lenne egy jobb telefon aláirnák érte 2 évet, de minek hogy jöjjön az új telefon adó meg mittomén milyen baromság amit terveznek megint és 2 évre x összegre eltervezett dijcsomag emelkedik 10-20%-al mert megérdemled.
A franc se irna alá ebben a helyzetben ahol egyik napról a másikra megváltoznak a törvények/adók minden.[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
válasz ödönke #21581 üzenetére
Azért tavaly óta lett némi szektoriális adó plusz a telefon adó, majd ahogy hallani mindkettőt fogják emelgetni.
Akinek több az ögyfele az többet fizet be
Majd szépen ezt az ügyfelektől beszedi a T.
Nem lehet rajta csodálkozni részvénytársaság, nem a veszteség lenyelése miatt alapitották.
Az állami törvényhozás amúgy arra játszott hogy majd egy állami telefoncéggel szépen kikényszerítik a versenyt de a mostani állapot szerint ez megbukott. Igy maradnak a brutális árak.
Telenor azért kapálózik hogy még ha veszteséggel is de ügyfeleket csábitson át a két konkurenciától, másként szerintem brutálisan fog csökkeni a bevétele.
Elég sokan elhúztak onnan a legutóbbi kapcsolási dijat vezetek be húzáskor.[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
válasz HuMarc #21684 üzenetére
Hozzászólásba valaki megírta a tutit: " kártyafüggetlenben olcsóban lehet mobilt vásárolni, mint függőt a t-mobile-nál" Ezt látom én is a szektorális adó óta, ez megy.
Régen meglehetett ezt játszani de ma egyre többen neteznek és megnézik a független árát és megveszik függetlenül a szolgáltatóknak meg egyre kevesebb bevételük lesz.
Rengeteg ismerősöm most tervez átállni dominóra is, az előfizetések meg mennek a levesbe. Hogy ezt nem veszik észre a megfelelő döntési helyzetben lévő emberek..
Ha valamiért megérné lekötnie magát 2 évre az embernek akkor meg gondolná mindenki, de sokszor nevetséges 2-3 ezer sincs a független új és a két év rabláncos ugyanolyan telefon között.[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
Hát ha szégyen hanem jobb szólni mint lapítani hogy hátha nem veszik észre, ott is emberek dolgoznak látják hogy manapság nem könnyű a fizetésekből megélni.
Általában ha látják valakin a hajlandóságot a fizetésre és nem csak időt akar valaki húzni mert úgyse fog fizetni , akkor szoktak fizetési könnyítést haladékot stb-t adni.[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
válasz Pttypang #21777 üzenetére
Csak ha biztos vagy benne hogy tudod fizetni bármi van akkor érdemes belemenni. Mert ha megcsúszol úgy járhatsz mint egy két személy a jogi fórumon hogy 95k körül lett leadva a végső telekomos tartozásuk amiből lett 300k a jó kis behajtói rablás költségeknek köszönhetően.
Ezért mondom mindig ha valaki megcsúszik a fizetéssel inkább hívja fel őket kérjen halasztást vagy részletfizetést.[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
válasz Varszegig #21783 üzenetére
Akkor az törvényt sért ha ezek nem állnak fenn:
Az előfizetőnek az átadó szolgáltatóval szemben számlatartozása vagy egyéb, szerződésen alapuló tartozása van, amelyet az átvevő szolgáltató nem vállal át, vagy
a számhordozást kérő előfizető nem azonosítható a meghatározott dokumentumok alapján,
az adott előfizető számára a szolgáltatás megindítása óta még nem telt el 30 nap.Simán lehet jelezni a Hírközlési Fogyasztói Jogok Képviselőjének 1525 Budapest Pf. 75.
Email: hfjk@nhh.hu
Tel: (06 1) 457 7141
Fax: (06 1) 457 7105[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
Azon se lepődnék meg ha ez egy új stratégia része lenne.
-
djculture
félisten
válasz gboszi #21940 üzenetére
Attól függ ezek a flottás hülyeséges szerződések ki között köttetnek, ha a flotta üzembentartója és a szolgáltató között akkor nem kell neked szólnia. A üzembentartónak kellett volna szólni neked.
Viszont mivel nem szólt neked a flottás üzemben tartó tőle akár bíróság útján belehet hajtatni a sima és a flotta számla közötti különbözetet.[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
válasz [CS]Blade2 #22078 üzenetére
Felhívjátok az ügyfélszolgálatot és visszakapcsoltatjátok. Ez amiatt van, mivel törvény van rá hogy kéretlenül nem lehet senkinek netes elérést bekapcsolni a telefonjára.
Jobb is ez így, tekintve hogy régen egy ilyen művelet után szokás volt a adatforgalmas netet bekapcsolni szó nélkül és jöttek a több százezres számlák.[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
válasz [CS]Blade2 #22083 üzenetére
Vagy egymásra lett aktiválva bár ezt nem tudom hogy előfordulhat e ilyen. Telefon mérője az sajnos semmit se ér, nagyon sokat szokott tévedni és lefele...
[ Szerkesztve ]
-
djculture
félisten
válasz bandi0000 #22103 üzenetére
Ha le van tényleg tiltva akkor a t-mobile felelőssége is fennáll az ügyben, ha nincs akkor meg le kell tiltatni és benyelni ezt a kárt/ haveroddal elrendezed , tanulópénznek fogod fel stb/. Mindenképp ügyintézős a dolog, ők látják tényleg le van e tiltva. Nem szabad úgy hagyni mert folyamatosan terhelgetni fognak, mindegyik genyaság így működik jó ideje.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs