Hirdetés
-
Computex 2024: a TravelMate sem kerül el az AI-t
ph Az Acer üzleti notebooksorozatába érkező P4 16 és P6 14 sem menekül a CoPilot megjelölés elöl.
-
A hátsó raktárból érkezhet a Galaxy S24 FE főkamerája
ma A Samsung nem gondolja újra a kamerarendszert és bejáratott alapokra építkezhet.
-
Az AI miatt vehetnek sokan új iPhone-t
it Nagyon sokan régóta nem vettek új iPhone-t – találgatnak az elemzők, hogy az Apple Intelligence miatt rohannak-e majd az emberek új Apple mobilt vásárolni.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomy86
addikt
válasz lesaux #45279 üzenetére
Jó eséllyel ingyen cserélik. Hivatkozhatsz arra is, hogy a telefont, amibe a micro sim kell, náluk vetted. De igazából attól függ, hogy milyen hangulatban van az ügyintéző.
Az, hogy hány éve vagy ügyfél és hogy milyen kártyád van, hidegen hagyja a T-t (tapasztalat).[ Szerkesztve ]
-
tomy86
addikt
válasz punky10 #45383 üzenetére
10 napos autópálya matrica vásárlás. Egyébként ABC123 HETI. Külföldi rendszámnál a rendszám után szóközzel az országjelzést.
Az ne zavarjon, hogy az elején kiemelve az van, hogy "Személyautó (D1 kategória), havi (30 napos) autópálya-hozzáférés vásárlásának menete", mert utána már a 10 napos (heti) matricavásárlás menetét írják le. A T informatikusai hozták a formájukat. Szerintem félnek, hogy ha hibátlan lesz az oldal, akkor mindenkit kirúgnak.
[ Szerkesztve ]
-
tomy86
addikt
válasz punky10 #45386 üzenetére
Igen, az "újabb" kártyákon ezeket a szolgáltatásokat lehet elérni. Korábban többek között ezért cseréltettem le a szintén még westeles kártyámat.
[ Szerkesztve ]
-
tomy86
addikt
válasz ch003067 #45470 üzenetére
"Mert azért több mint 10 év elég figyelemre méltó idő szerintem"
Csak ez egyik szolgáltatót sem érdekli. Többen vagyunk itt még a Westelnél lassan 20 éve kezdett előfizetéssel és nullához közeli kedvezménnyel. Ahogy A@ron is írta csak az számít milyen csomagban vagy és így mennyit fizetsz havonta. Kb. havi 10e-s számlától kezdődnek az értékelhető kedvezmények. Illetve az alkalmankénti akciókban lehet néha valamit kifogni. -
tomy86
addikt
válasz Hegyirabló #45629 üzenetére
Kérdezz rá a Telekom vezetékes részlegének a topikjában is!
[ Szerkesztve ]
-
tomy86
addikt
válasz MaxxDamage #45678 üzenetére
-
tomy86
addikt
válasz Vangelis #45684 üzenetére
Van ahol azt mondják, hogy nem, van ahol átveszik. Ez is olyan, mint az ingyenes sim csere. Vagy ingyen van, vagy nem. Telefonon azt mondták, hogy nem lehet személyesen leadni. Mindenesetre a Budafoki úton átvettek mindent. Szerintem azért mondják, hogy nem lehet személyesen leadni, mert addig is fizeted az előfizetést amíg a postán utazik a cucc vagy amíg kijönnek a szerelőik. Ezzel is megpróbáltak trükközni és 8 nap helyett 12-t kifizettetni pluszban. Ráadásul amikor felhívtam őket ez ügyben az első "kedves" hölgy közölte, hogy ez így van, ki kell fizetni és nem reklamálni (szó szerint). Egy másik ügyintéző felvette a reklamációt, miután kifejtettem, hogy nem olyan nagy az irodaépületük, hogy 4 napig tartson amíg egy lemondás a földszintről eljut valamelyik emeleti irodába. Így visszakaptam a 4 nap különbözetet, amit a 8 napon felül kiszámláztak.
(#45687) St3ven: az dühített legjobban, hogy ha új előfizetést akarsz, akkor fillérre megmondják, hogy mennyit fogsz fizetni. Lemondáskor meg megy a mellébeszélés. Pl. ha a Budafoki úton hallgatok az első ügyintézőre és kifuttatom a hűségidőt, akkor 40 ezerrel fizettem volna többet, mint az azonnali lemondással. Ha szigorúan vesszük lehúztak volna 40 ezerre.
Bocs mindenkitől a hosszú hozzászólás miatt. A T ügyfélszolgálata így rombolta le kb. 1 hónap alatt a róluk korábban kialakult jó véleményemet.
-
tomy86
addikt
válasz MaxxDamage #45682 üzenetére
Ez kimaradt az előző hozzászólásból. Jól mondták. Nekem is azt az összeget kellett végül kifizetnem, ami hűségkedvezményként szerepelt a számlán, a T-home kedvezményeket nem. Mivel utóbbit azért adják, mert több szolgáltatást veszel igénybe egyszerre és semmi köze a hűséghez.
(#45683) djculture: Nálam 14 ezres számla mellett (mert van még egy tripla előfizetésem a történtek ellenére) két tétel van a számlán kedvezményként. Hűségkedvezmény 3600 (ezt kell visszafizetni az igénybevett hónapokra) és T-Home kedvezmény címén 3750 Ft. Az utóbbinak semmi köze a hűséghez, így nem is kell visszafizetni.
Ígérem nem offolok tovább.
[ Szerkesztve ]
-
tomy86
addikt
válasz MaxxDamage #45692 üzenetére
"Am. ha lemondom akkor az STB és modemet le kell adnom ?"
Igen, plusz a távirányító(ka)t. Kábelekhez, eredeti dobozhoz nem ragaszkodtak. -
tomy86
addikt
válasz Godimodi #45744 üzenetére
A hónap végén 6000+1500 lesz a számlád. Ugyanis meg van határozva minden díjcsomagnál, hogy mi számít bele a lebeszélhető havidíjba. Többnyire a normál díjas belföldi vezetékes ill. mobil irányba indított hívások, sms-ek. De hogy a Tippmix és társai nem, az biztos.
(#45748) Godimodi: és a hotdog, hamburger és a táncoslányok is a havidíjon felül fizetendők. De legegyszerűbb, ha megnézed a weboldalon, hogy mi számít bele a leforgalmazható havidíjba a te díjcsomagod esetén.
[ Szerkesztve ]
-
tomy86
addikt
-
tomy86
addikt
válasz Sayuar #45963 üzenetére
Tehát ha te kapsz havonta egy 2000 Ft. értékű ingyombingyomot, amire semmi szükséged (a pincédben porosodik), akkor inkább az éves lomtalanításkor kidobod a szemétbe, de nem adod oda senkinek 1500-ért, mert rajtad ne nyerészkedjenek? Megfordítva: más fizessen neked névértéket valamiért, amit egyébként kivágnál a kukába.
-
tomy86
addikt
válasz pepe091 #46190 üzenetére
Rajtam kívül senki nem használja a csoportos beszedési megbízás opciót? Nem kell utalgatni, kártyával szórakozni, határidőket figyelni.
Hogy ON is legyek. A Telekom alkalmazást használóktól kérdezném, hogy másnál is előfordult, hogy bizonyos hívásokat nem számol? Jelenleg azt írja, hogy volt 25 perc hálózaton belüli hívásom és 40 perc más mobil hálózatba. Viszont volt még 10 perc vezetékes irányba is, aminek nyoma sincs az alkalmazásban.
[ Szerkesztve ]
-
tomy86
addikt
válasz raziel01 #46196 üzenetére
Ahogy dedike is írta minden megbízáshoz be van állítva egy limit, ami valamivel több, mint az adott szolgáltatótól várható legmagasabb számla összege. Úgyhogy az általad említett többszörös összeg kifizetésére esély sincs. Max pár ezressel tudnának többet vonni, de eddig nem volt ilyen, pedig nem egy szolgáltatást fizetek így és nem tegnap óta.
-
tomy86
addikt
válasz MaxxDamage #46330 üzenetére
Biztos én is rosszul értelmezek valamit, de szintén nem értem, hogy hol a probléma. Sehol nem írják, hogy kamatot kell fizetned. Az derül ki, hogy 24 hónapos hűség mellett vettél egy Xperia Z-t 24 havi részletre 107760 Forintért. Ebből rögtön kifizettél 9228 Forintot és a fennmaradó 98532-t az elkövetkezendő 23 hónap alatt törleszted.
" legyen a termék összege 98.532 HUF , nem peddig 107.760 HUF"
Miért lenne?? 9228 (kezdő részlet amit ez első számlában kifizettél) + 98532 (ami hátralékként szerepel, mivel ennyi van még vissza a teljes vételárból = 107760Ft (vételár)[ Szerkesztve ]
-
tomy86
addikt
válasz MaxxDamage #46333 üzenetére
Hol írják, hogy csak 98-at törlesztesz összesen (az a 107 ezerből fennmaradó rész)? 107 ezret törlesztesz (mivel ennyi a vételár), amiből 9-et kifizettél rögtön az első számlában, így maradt még 98 (ahogy a számlán is szerepel). De én feladom, mert szerintem nem fogom megérteni a probléma lényegét. Vagy nem akarod fizetni a részleteket? Mert akkor tényleg csak 98 ezret kell fizetned, valamint mellékesen a 70000-es kötbért és tied a telefon.
-
tomy86
addikt
válasz raziel01 #46527 üzenetére
Nem is írtam, hogy az évszázad ajánlata De az átlag csomagoknál mindenképpen jobb, ha eltekintünk a célcsoporttól. Ezért írtam, hogy aki látja sejthetné, hogy van valami külön feltétel. Egyébként legalább biztosítanak valami kedvezményt. Figyelembe véve, hogy derék politikusaink döntése alapján pl. egy ideje egy rokkantnyugdíjas csak teljes árú bkv bérletet vehet, ez egész korrekt dolog. Ezt úgyis kimoderálják
[ Szerkesztve ]
-
-
tomy86
addikt
válasz zoetsa #46693 üzenetére
"Nem gondoltam, h ilyen nehéz nektek szöveget értelmezni."
Arcod kicsit nagy, azonkívül ez nem szövegértelmezés kérdése. Pontosan értettük, hogy mit írtál, ezért javítottunk ki, hogy ez nem így működik. Ha a szerződésben nem ez van, akkor értelmezhetsz, ahogy akarsz. Ha a T a szerződés szerint havonta 5000 törlesztőt kér, akkor te nem mondhatod, hogy te csak 2500-at fizetsz 6 hónapig, mert már előre kifizettél x összeget. Illetve mondhatod, csak nézd meg a következményeket.[ Szerkesztve ]
-
tomy86
addikt
válasz zoetsa #46697 üzenetére
Erre a szintre nem megyek le. A nagy az arcodat arra értettem, hogy más stílusban is elő lehet adni, hogy félreértettem azt, amit írtál. Mindegy, majd ha nagy leszel megérted.
Viszont arra válaszodra, hogy meghatalmazás kell más ügyeinek az intézéséhez, annyit tennék hozzá, hogy nem feltétlenül költséghatékony megoldás:
"Természetes személy Előfizető/Számlafizető/Felhasználó meghatalmazottjaként egyes, a Szolgáltató által meghatározott esetekben kizárólag ügyvéd járhat el, vagy olyan természetes személy, akinek meghatalmazását közjegyző hitelesítette vagy ügyvéd készítette és ellenjegyezte. "[ Szerkesztve ]
-
tomy86
addikt
válasz Sterilzona #47550 üzenetére
"Gondolom az mobil adatkeretem ott mar nem lesz ervenyes."
Jól gondolod. A többire kérdezz rá a "Mobilhasználat külföldön" topikban, ha itt nem jön válasz. Ott jó eséllyel tudnak infót arról, hogy az olaszoknál milyen lehetőségek, díjak vannak feltöltős nettel kapcsolatban.[ Szerkesztve ]
-
tomy86
addikt
válasz Schizoka #47574 üzenetére
Hívásértesítő
Lehet, hogy a telefonban lettek elállítva az átirányítási beállítások. Nem elérhető, foglalt stb. esetén.[ Szerkesztve ]
-
tomy86
addikt
válasz raziel01 #47600 üzenetére
Én értem amit mondasz és én is rühellem, hogy magasról tesznek a régi ügyfelekre (de ez mindenhol így van), de azért az életszinvonalat ne keverjük ide! Nem a Telekom és társai tehetnek arról, hogy folyamatosan a csőd felé viszik az országot az illetékesek és az elmúlt 25 évben csak Albánia nem előzött be. Vagy már ők is? Mindegy ami késik, nem múlik .
-
tomy86
addikt
Kb. három éve vettem utoljára telefont hűséggel, de akkor a szerződésemben szerepelt a kötbér pontos összege. Most nem írják valahol?
Megkerestem közben. A szerződésem első oldalán szerepelt a kötbér. -előfizető hívószáma, - előfizető neve, - készülék típusa, - kötbér összege (nálam ez 60e volt,de ez csak a készülék kötbér)[ Szerkesztve ]
-
tomy86
addikt
"120 volt a telo, listaaron talan 139 maximum"
Ha ez alapján megnézed, akkor LG G2 esetén jelenleg a kisker listaár (172.843) - kisker akciós lista (120.990) = 51.853 Ft a kedvezmény. Az egy dolog, hogy esetleg függetlenül sem került soha sehol 170 ezerbe a telefon (igazából nem tudom mennyi volt függetlenül). Ők a saját kisker árlistájuk alapján számolnak. -
tomy86
addikt
válasz zsof Nokia #47969 üzenetére
e-pack
Az e-Pack kedvezmény igénybevételéhez mindössze az alábbi három feltételt teljesítése szükséges:
-elektronikus számla kérése
-elektronikus számlafizetés
-a számla fizetési határidőre történő kiegyenlítése
Amennyiben a fentiek közül valamelyik feltétel nem teljesül, akkor a következő havi számlán nem érvényesül az e-Pack kedvezmény. -
tomy86
addikt
válasz bigrock #48110 üzenetére
Azt nem tudom, hogy most is működik-e, de van egy olyan oldala a Telekomnak, hogy "Mobil gyorsbeállító"
-
tomy86
addikt
-
tomy86
addikt
Rendben, hogy leírod, csak az a gond, hogy az ügyintézőknek erről ezek szerint fogalmuk sincs. Erről sem Ugyanis továbbra is ötletszerű a sim csere díjazása. Főleg régi kártya esetén (10+ éves). Két éve velem is fizettetni akartak egy 12-13 éves (Westeles) sim cseréjekor (1430-on is azt mondták, hogy fizetős történet) és fél éve ugyanígy próbálkoztak az egyik ismerősöm hasonló korú sim kártyájánál. Végül csak trükközéssel lett ingyen.
[ Szerkesztve ]
-
tomy86
addikt
Egy szóval sem vitattam, hogy valahol a szabályzatban ez így szerepel.Csak rámutattam, hogy a gyakorlatban inkább a káosz az úr, mint a szabályzat. Nem kell régóta követni a fórumot ahhoz, hogy lásd miszerint a gyakorlat teljesen mást mutat. Viszont az nevetséges, hogy egy sim cserénél a régi, az '99 év eleji kártyát jelent (ezt a 1430-on mondták). A lehúzással kapcsolatban egyetértünk. Nem is fizettem érte.
-
tomy86
addikt
Ez igaz. Nem is fejtem ki sokadszorra a Telekomos ügyfélszolgálattal kapcsolatos tapasztalataimat Csak elég kellemetlen egy cégre nézve, ha egy ügyfél naívan bemegy kártyát cseréltetni (mert a havernak tegnap ingyen cserélték) és erre közlik, hogy ma éppen 4500 Ft. lesz, mert másik ügyintézőt fogott ki vagy másik T pontba ment.
-
tomy86
addikt
válasz bicajoskema #48406 üzenetére
Van rendes program a havi forgalom követésére: Call Meter 3G
Most látom, hogy St3ven már ajánlotta. Tényleg el kell mennem szemészhez
[ Szerkesztve ]
-
tomy86
addikt
"Mindegy mennyi ideig vagyok ügyfél (negyedik évem vége lesz)"
'96 óta vagyok T-mobileos (Westeles). Szerinted milyen kedvezményt kapok? Költői kérdés volt
De, ha megnyugtat, akkor máshol is ez a helyzet, sőt német rokonok is panaszkodnak, hogy náluk is erre tartanak a szolgáltatók. Senkit nem érdekel mióta vagy ügyfél, csak hogy az adott pillanatban milyen drága díjcsomagot fizetsz.
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
- Jogász topic
- Max
- Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
- Kés topik
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Telekom mobilszolgáltatások
- Eredeti játékok OFF topik
- OFF TOPIC 44 - Te mondd, hogy offtopic, a te hangod mélyebb!
- OLED TV topic
- Milyen cserélhető objektíves gépet?
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen