Hirdetés
-
A hátsó raktárból érkezhet a Galaxy S24 FE főkamerája
ma A Samsung nem gondolja újra a kamerarendszert és bejáratott alapokra építkezhet.
-
Call of Duty: Black Ops 6 - Nyugalom, nem lesz 300GB-os a játék
gp Az Activision némileg tisztázta a felbukkant félreértést az idei epizód méretével kapcsolatban.
-
Az Xbox Series X|S konzolnak három új verziója jön idén
ph A trió egyik tagja egy Blu-ray olvasótól mentes, olcsósított kivitel lesz.
-
Mobilarena
Magyar Telekom (Mobilszolgáltatások)
Infók a MultiSIM szolgáltatással kapcsolatban: [link]
Új hozzászólás Aktív témák
-
tomy86
addikt
Ha amiatt kell, mert csekkes fizetésről akarsz váltani, akkor nem kell semmi a T-től. Csak a bankodnak kell megbízást adni és ők lerendezik a T-vel. A havi számlád első oldalán a jobb oldalon vannak az adatok, amiket meg kell adnod a banknak (jogosult és fogyasztó azonosító).
-
tomy86
addikt
Sziasztok!
Roaminggal kapcsolatban van kérdésem. Időnként Németországban és Ausztriában is használom a telefont. Ha csak a hívás és sms a lényeg (mms-t évek óta nem küldtem, adatforgalmat meg tudom oldani wi-fi-n), akkor jól láttam, hogy a Travel&Talk a legjobb választás? Előfizetésem van nem domino, ha ez lényeges. -
tomy86
addikt
válasz Soulfly842 #20933 üzenetére
Köszönöm a megerősítést, már csak azt nem értem miért emleget kötbért a honlap, ha a Világjáró EU csomagot át akarom váltani Travel&Talkra. Oké, hogy van hűségem még a díjcsomagra (Mozaik), de nem is azt akarom megváltoztatni. Vagy ezt minden oldalon feldobja, ha módosítani akarok valamit?
-
tomy86
addikt
válasz Soulfly842 #20941 üzenetére
Én is így gondolom, de inkább tutira megyek és felhívom a 1430-at. Múlt hét óta úgy vagyok vele, hogy t-pontba csak akkor megyek, ha végképp semmi más megoldás nincs Köszi a segítséget.
-
tomy86
addikt
4500Ft. Utolsó oldal
-
tomy86
addikt
válasz lsebestyen #21512 üzenetére
Akkor csak velem szórakoztak, bár a 1430-on is ezt a tájékoztatást kaptam (kb. 2 hónapja). Mondjuk elkövettem azt a hibát, hogy itt a nagy faluban a Camponában lévő T-pontba mentem (az biztos, hogy utoljára voltam ott), ahol köztudottan nincsenek a helyzet magaslatán az ügyintézők. Lényeg, hogy megoldódott.
(#21509) ESP: mint feljebb írtam a 1430-on kaptam ezt az infót.
[ Szerkesztve ]
-
tomy86
addikt
válasz dedike #21670 üzenetére
Sajnos nem tudnak többet Elég vegyes a tudásuk/hozzáállásuk és ez nem függ attól, hogy partnerüzlet vagy sem. Igaz T-homeos ügy kapcsán, de nemrég 4 jelentősen eltérő választ sikerült kapnom szolgáltatás (hűségidőn belüli) lemondásának a díjáról. Egyet a 1412-n, egyet T-pontban és kettőt két egymástól 3 méterre ülő ügyintézőtől másfél óra eltéréssel a Budafoki úti központban. Az elmúlt 15 év alatt (ill. nem emlékszem mikor lettek Westelből T) nem sikerült annyi negatív tapasztalatot szereznem a T kapcsán, mint az elmúlt hónapban.
-
tomy86
addikt
Sziasztok!
Egy ismerősöm venne használt telefont. A jelenlegi tulaj a T-nél vette részletre (1év), hűségidővel (2 év). A telefon részleteit már kifizette viszont a hűség még nem járt le. Kérdés, hogy ilyen esetben is tilthatja a T magát a telefont számlaelmaradás esetén vagy nem? Ha az előbbi (szerintem igen), akkor nyilván lebeszélem a vételről.[ Szerkesztve ]
-
tomy86
addikt
válasz daaves333 #22992 üzenetére
Vagy visszaviszed és, ha szerencséd van még meg is várhatod, amíg tolnak rá egy új rendszert vagy flashtoolal megpróbálsz feltenni egy gyári romot (ahhoz be sem kell kapcsolni a telefont). Ebben a telefonod topikjában tudnak segíteni.
-
tomy86
addikt
válasz gekkoman #23192 üzenetére
"Az ügyintéző a végén már igen ingerült volt (ámbár a hangnem formai követelményeknek megfelelt)"
Úgy látszik a T-s ügyintézők az elmúlt évek tapasztalataival ellentétben, már nincsenek a helyzet magaslatán. Én belefutottam idén több olyanba is, akinél a hangnem már a beszélgetés elején sem felelt meg sem a formai sem az elvárható udvariasság szabályainak. Akkor nagyon udvariasak, ha szolgáltatást, terméket rendelsz. Ha le akarod mondani, akkor úgy látszik ez már nem kötelező. -
tomy86
addikt
válasz Pttypang #23197 üzenetére
Amit én tapasztaltam, az már nem fér bele ebbe a magyarázatba. Azonkívül, ha én normális hangnemben, udvariasan beszélek valakivel, akkor ezt viszont elvárom és nem érdekel a túlterheltsége. Mindenkinek megvan a saját gondja, én mégse zúdítom azt egy ügyintéző nyakába. Bocs az offért, de az utolsó negyedévben többször kiakasztottak (pedig elég nyugodt típus vagyok) a T-s (mobile és home vegyesen) ügyintézők. Ja és nem T partnerekről beszélek.
A legjobb az volt, amikor az egyik T pontban elmondtam, hogy a telefonos ügyintéző mást mondott, mint ő. Erre közölte, hogy ha én jobban hiszek egy jöttmentnek, akkor az az én dolgom és ha gondolom elmehetek a város másik felébe is, hátha ott megint mást mondanak (akkor nem nevettem ezen).[ Szerkesztve ]
-
tomy86
addikt
válasz ANDROID??? #23357 üzenetére
A Westel és később a T-mobile vezérigazgatója 2005-ig.
-
tomy86
addikt
válasz callmeakos #24800 üzenetére
Mozaikhoz tudsz rendelni limitbővítő opciót.
-
tomy86
addikt
válasz pana0017 #24823 üzenetére
Szerintem be van kapcsolva az az opció, hogy ha x másodperc csörgés után nem veszed fel, akkor hangpostára irányítja a bejövő hívást. Telefon menüjében a hívásátirányítások beállításait ellenőrizd ("átirányítás, ha nem válaszol" vagy ehhez hasonló beállítást keress)!
[ Szerkesztve ]
-
tomy86
addikt
-
tomy86
addikt
válasz golya87 #25114 üzenetére
APN beállítások (amelyik sort itt nem látod, azt hagyd alaphelyzetben):
Név: Web
Hozzáférési pont neve: wnw
MCC 216
MNC 30
Hitelesítés típusa: PAP
Hozzáf.pont-név típusa: default,supl
APN protokoll: IPv4Név: T-Mobile MMS
Hozzáférési pont neve: mms
Felhasználónév: mms
Jelszó: mms
MMSC: http://mms.t-moible.hu/servlets/mms
MMS-proxy: 212.051.126.010
MMS-port: 8080
MCC 216
MNC 30
Hitelesítés típusa: PAP
Hozzáf.pont-név típusa: mms
APN protokoll: IPv4 -
-
tomy86
addikt
válasz Phreetsie #25607 üzenetére
Szerintem rosszul közelíted meg a dolgokat. Attól, hogy valami egy számlán szerepel, nem feltétlenül tartozik össze. Ha nekem van egy számlám, amin egy Samsung mobil és egy Nokia töltő szerepel, az nem azt jelenti, hogy a számlán szereplő telefonhoz vettem a töltőt.
(#25608) .bruszli.: ok, értem. Nem jutott eszembe, hogy ha dominóval veszel telefont, akkor a dominós simnek mindenképpen szerepelnie kell a számlán.
"részlet-elmaradás miatt nem lesz tiltva"
Viszont, ha hűséget vállalt akkor tilthatják, ha nem fizeti a számláit, hiába van kifizetve a telefon.[ Szerkesztve ]
-
tomy86
addikt
válasz .bruszli. #25611 üzenetére
Nem tudom másnál mennyire életszerű, de én többször is vásároltam úgy a T-től is, hogy több, nem összetartozó tétel volt a számlán.
Én visszanéztem több számlát is, de egyiken sem találtam utalást arra, hogy milyen simhez vettem a telefont.
(#25612) Phreetsie: igen, ezt írtam én is. Én eddig mindig (illetve egyszer vettem használt telefont) új telefont vettem hűségidővel (tudom nem vagyok normális ), viszont néhány ismerősöm gondolkozik használt telefon vásárlásán és ezért érdekel a téma.
(#25613) Zsolt_72:
[ Szerkesztve ]
-
tomy86
addikt
válasz .bruszli. #25620 üzenetére
Úgy néz ki, hogy nincs jelentősége. Most, hogy pietrasko linkelte 1430 hozzászólását, megnéztem a legutolsó rendelésemet. Folyószámlaszám van nálam is a számlán és nem vevőkód. Szintén webshop, utánvétes vásárlás. Meglévő előfizetéshez vettem telefont.
[ Szerkesztve ]
-
tomy86
addikt
válasz dedike #25741 üzenetére
+ 1 szavazat
Nem tudom, hogy ez a lista mennyire fedi a valóságot, de ha igen, akkor magasan a T kéri a legtöbbet a sim lock feloldásért. -
tomy86
addikt
válasz azigazimoris #25948 üzenetére
Mindenkinek igaza van, csak onnan indult a kavarodás, hogy az eredeti válasz a MozaikXS csomag+Net&Roll 1GB limitbővítő kombinációról szólt. Ott valóban 21Mb/s lesz a sávszél. Míg a Net&RollXS csomagban valóban nem.
[ Szerkesztve ]
-
tomy86
addikt
válasz puszedlia #25991 üzenetére
Net beállítás:
-Név: Web
-APN: wnw
-MCC: 216
-MNC: 30
-Hitelesítés típusa: PAP
-Hozzáférési pont típusa: default,suplPDF formátumban: Galaxy S APN beállítások (T-mobile)
[ Szerkesztve ]
-
tomy86
addikt
válasz Phreetsie #26126 üzenetére
Egyrészt, ahogy írták ez más szolgáltatóknál is így van. Másrészt emiatt legyél dühös a sok kedves honfitársra, akik orrba-szájba vásárolták hűségre a telefonokat (egy időben "divat" volt hajléktalanokat igénybe venni erre a célra) és cse...tek fizetni a részleteket. Ha majd nem friss ügyfél leszel, akkor nem kell előleget fizetni. Én 16 éve vagyok a Westel/T vonalon és egyszer sem kértek előleget.
-
tomy86
addikt
-
tomy86
addikt
-
tomy86
addikt
válasz hokins #27098 üzenetére
Az tény, hogy arra nem emlékszem, hogy mikor és melyik telefonomnál állt át, de nem mostanában volt az biztos. Arra sem emlékszem mikor lett Westelből T-mobile.
Közben meglett: wikipedia szerint 2004
Szerintem sem a telefon típusához, sem a kártyához nincs köze, de lehet, hogy tévedek.[ Szerkesztve ]
-
tomy86
addikt
Ne reménykedj. Már jó ideje nem hívnak érkezés előtt (amióta a GLS-el szállíttat a T). A GLS ÁVH-s stílusban szállít (egyszercsak megjelennek az ajtód előtt). Nekem hoztak úgy cuccot (nem a T-től), hogy még arról sem értesítettek melyik napon jönnek, nemhogy az időpontról.
(#27204) kali: erre tényleg nem lehet alapozni (futárja válogatja). Nekem volt olyan megrendelésem, hogy nem akarta odaadni a futár a telefont, mert nem egyezett a személyi igazolvány számom azzal, ami a T-nél szerepelt (ellopták a régit és nem módosíttattam a T-nél az újra).
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
Ez a Telekom mobil szolgáltatások topicja
- Hír A Telekom elindította az ország első szabványos 5G tesztállomását Zalaegerszegen
- Hír Egy előfizetés, több SIM a Telekom új ajánlatában
- Hír A Magyar Telekom bejelentette az eSIM támogatását
- Hír Készülék nélkül csak egyéves hűség köthető
- Blogbejegyzés Új alapokra kerül a Telekom árlistája
- Hír Modulárissá lettek a Telekom mobilos csomagjai
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen