- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- Samsung Galaxy S21 és S21+ - húszra akartak lapot húzni
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Szupervékony külsővel jöhet a Mix Fold 4
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Apple Watch
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Samsung Gear S3 - második kör
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
Hirdetés
-
Előbb csúcstábla aztán topmobil jöhet a OnePlustól
ma Középpontban a Snapdragon elit teljesítménye.
-
Akciófigyelő 2024: PlayStation Summer Game Fest leárazások
gp Számos játék szerezhető be az eredeti áránál olcsóbban, érdemes lehet a teljes listát átböngészni.
-
Computex 2024: Léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett
ph Élőben is brutális a Fuzion hűtése, ami két verzióban, egy RTX 4090 és egy RTX 4080 Super kártyán is feltűnik.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #1947 üzenetére
Igazából nehéz volna elrontanom... Dayco 8206K
-
kcsa
veterán
válasz -Mosquito- #1949 üzenetére
Abból indulok ki, hogy a kompatibilitási táblázat ritkán hazudik. Már csak azért sem tartom ezt reálisnak, mert csak ehhez az egy típushoz való - pont itt tévednének?
Tudományos, precíz és szakszerű módszerekkel ellenőriztük (összenéztük a gyárival a hosszt és a szélességet is ), és látszólag nem nagyon volt különbség...
@longwild: nem, nincs légkulcsom sem nyomatékkulcs, sem kuplungrögzítő. De kezdek gondolkozni rajta A széles szíj is lehet baj, de attól nem kéne rezonálnia mint az állat - főleg terhelés alatt. Én is laza szíjra gondoltam elsőre, de a fent említett tudományos igényességű módszerrel nem tűnt fel számottevő eltérés.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
Ezért kértem a véleményetek, hátha van más ötlet.
Visszakerült a gyári Mitsuboshi, és azzal elsőre hibátlan - ezzel kizárnám a szerelői hibát, iránya is jó volt a Dayconak.
Azt csinálta egyébként, hogy ha a kuplung még befogva maradt, de lassan gurultam, akkor beesett a fordulatszám, és gázadásra erősen rezonált és k.vára nem gyorsult. Ha már elérte az ötezret akkor úgy-ahogy ment, de nem volt az igazi, fölé meg alig akart pörögni. Néha szerintem meg is csúszott a szíj, két személyes terhelésnél legalábbis voltak kihagyás-érzéseim.
Ma reggel a régi szíjjal jöttem be, és megy mint a mérgezett egér. Minimális rezonancia itt is van, de bőven az elviselhető és tolerálható határon belül.
-
kcsa
veterán
...és DigitXT:
Persze, meg a hajtásnak is van saját frekvenciája, és azokat bizonyos sebességtartományban jobban érezni mint máskor, nem újdonság ez
De egyébként valóban nem "vált vissza" rendesen, de ahogy mondtam magasabb sebességtartományban is volt gond, két személlyel pedig határozottan szär, alig ment.
Felhívtam a kereskedőt ahol a szíjat vettem, abszolút pozitív volt a hozzáállása, küldjem vissza mindenféle papírokkal, visszaküldik, megnézetik.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #1965 üzenetére
Az a gondom amúgy, hogy bár mocskos egyszerű szerkezetnek tűnik a CVT váltó (igazából valamilyen szinten az is), de az efféle hibamegállapítások és diagnosztikák, finomhangolások már komoly tudást és rutint igényelnek.
Hátsó varió szorulás... Túl erős kontrasztrugó? Az világos hogy megnézem, hogy van-e benne bemaródás, de merre tovább?
szerk: azt még nem tettem hozzá, hogy a Dayco szíjjal amúgy kurva hangos is volt, ha terhelés nélkül mentem (kigurulás). Kymco szíjjal néma csend.
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
Totalcaron megint kiszarták magukból a spanyolviaszt.
Épeszű ember ezt magától is tudja szvsz...
-
-
kcsa
veterán
válasz huszi.gyb #1997 üzenetére
Nos igen, ez a téma megint a szíj kapcsán jött elő. SZEMRE nem rossz a bent lévő szíj állapota. De ha egyszer elszakad és odacsap egyet a főtengelynek, nem lesz vidám móka a javítás. Ezért próbálok a dolog végére járni...
Olajok, fékfolyadék már cserélve, hűtőfolyadékig még nem jutottam el, de az is lesz. Van még a szíj, de ezzel nagy a szenvedés.
-
kcsa
veterán
Itt rólam van szó, ha történhet drága, körülményes kár, akkor az nálam be is következik
Hétvégén lebontom és összemérem pontosan a szíjakat.
szerk.: Murphy nem hogy nem alszik, egész nap velem robogózik
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz DigitXT #2030 üzenetére
Úgy látom ugyanazok a tapasztalataid mint nekem gokartban. Harmadik futamban és utána már én is fulladozni szoktam
De a kisúlyozós ötleted sem újdonság, tekintve arra hogy kollégákkal voltunk egyszer-kétszer, és garantáltan én vagyok a legnehezebb (ha a legöregebb nem is ) és még így sem voltam utolsó, szóval volna értelme kisúlyozni, még a végén dobogós is lehetnék
Erről győzködöm én is őket hogy fejenként egy zsák cement / ballon víz és mehet a verseny. Na majd
-
kcsa
veterán
Jópofa videó. Csak tudnám hogy fogjam a tankot a térdem közé, amikor a talpam alatt van... Oh wait..
-
kcsa
veterán
válasz KatonaT #2104 üzenetére
Ha két személlyel akarsz sokat járni, akkor már nem a 250-est ajánlom.
Öt évig jártam 250-essel, egy személlyel ideális, két személlyel (főleg ha akár csak a sofőr is a nehezebbek közé tartozik ugye ) akkor már nem az igazi. Bőven jó még persze, hazudnék ha azt mondanám hogy kevés.
De a százas utazó az olyan, hogy azt még csak-csak bírja, de ha egy kamion mögé beszorulsz két személlyel akkor jó darabig ottmaradsz
Az viszont tény, hogy a fenntartási költségek ugranak 250 felett. (az én tapasztalatom alapján legalábbis, ebben lehetnek véleménykülönbségek )
A költségkeretedbe belefér - szóval egy jobb állapotú Burgman400 meggondolandó, de a 250-esről sem beszélnélek le, megértem abszolút, hogy a 250 egy nagyon racionális döntés. Döntés, ami a tiéd
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz KatonaT #2152 üzenetére
K6-tól kezdve Burgman 400 injektoros - kifejezetten jó fogyasztása van, de K7 és újabb ajánlott - megoldották az olajfogyasztást okozó problémákat - ezek a gondok K2-nél még bőven jelen vannak.
Kymcoval egy probléma van: általában nem szépek. Ha ezen túl tudod tenni magad, nem csinálsz túl rossz vételt. Én is Kymcot használok (bár ez számodra nem sokat jelent )
K5-K6 Burgi egyébként nem vészes méretű szvsz, főleg kétemberes használathoz, az én Xcitingomhoz képest múltkor a parkolóban kifejezetten filigránnak tűnt - viszont országútra két emberhez továbbra is 400+
nagyműanyagotvasat ajánlanék, ezekkel még mindig gazdaságosan tudsz közlekedni városban.Én azért járok ilyennel, mert az idő megfizethetetlen (ahogy ezt egy nagy ember mondta ugye). Lehet ugyanannyit fogyaszt mint egy dízel törpeautó (még swift is 6.5 városban), de egész egyszerűen sokkal gyorsabb így közlekedni.
Injektoros 250-esem volt, városban fixen 3.5 volt a fogyasztása. Ehhez képest ha Burgman 400 legyen 4, de inkább tud azonost is, akkor már inkább legyen az
-
kcsa
veterán
Új hozzászólás Aktív témák
- Ukrajnai háború
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
- PHP programozás
- Intel Core i5 / i7 / i9 "Alder Lake-Raptor Lake/Refresh" (LGA1700)
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- eBay-es kütyük kis pénzért
- Tippmix
- AMD K6-III, és minden ami RETRO - Oldschool tuning
- Spórolós topik
- Kertészet, mezőgazdaság topik
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs