- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Milyen okostelefont vegyek?
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
- iPhone topik
- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Xiaomi 13 - felnőni nehéz
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Hetedik generációs Gorilla Glass készült a középkategóriának
- Honor Magic6 Pro - kör közepén számok
Hirdetés
-
Computex 2024: ASRock minden mennyiségben
ph Az Arrow Lake és a Granite Ridge CPU-kra várakozva az ASRock több alaplapot és egy érdekes VGA-t is bemutatott.
-
A Biden-kormányt is zavarja a big tech és az adatközpontok energiaéhsége
it Az energiaéhes adatközpontok és a big tech egyre növekvő igényei miatt elindultak a megbeszélések az USA kormánya és a tech szektor között: klímabarát áramtermelést akarnak.
-
Előbb csúcstábla aztán topmobil jöhet a OnePlustól
ma Középpontban a Snapdragon elit teljesítménye.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz astrojoe12 #27586 üzenetére
A féklámpa oké, de a folyamat reflektorozó motorosokat utálom.
Igen, motorosként is. Sokkal zavaróbb, mint amennyivel feltűnőbb. -
DigitXT
félisten
válasz yodamastah #27605 üzenetére
Jó kép. (Videók is állatok.)
-
DigitXT
félisten
válasz astrojoe12 #27616 üzenetére
Összenyomni?! A teljes hossz kinyitva értendő... Alapól csak kicsit ül
be a motor súlyától. Többet a pilótától (főleg, ha már szar). Végül a
maradék a rugóút... (Ha kompatibilis teleszkópot keresel, szerintem
a teljesen nyitott állapotból indulj ki: nagysztenderen döntsd előre.) -
DigitXT
félisten
Kemény az új index kép: action selfie, szélvédő nézetből.
Szerencsére nem a T-max műanyag burkolata kapta az ívet:
pedig előtte 42-43-as körök, minden szép/minden jó, erre...
Jobbulást. (Feltételezem, ez simán benne van bármikor.) -
DigitXT
félisten
válasz astrojoe12 #27700 üzenetére
Nekem ugyanettől olyan fuldoklásba kezdett, hogy csak...
Alapjárat bezuhant, iszonyat túldúsult, minden baja lett.
Meg is állapítottam, hogy alkoholista a sárkány, kívánja az
etanolt, legalábbis adott karburátor beállítás mellett tuti...Szerk: aztán lehet, hogy az OMV prémium volt a gyilkos.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz astrojoe12 #27704 üzenetére
Így hirtelen telefonon nézve ez rosszabb, mint csapágy hang.
Kapd szét, aztán minden kiderül. Remélhetőleg mindenki derül. -
DigitXT
félisten
válasz astrojoe12 #27702 üzenetére
Á dehogy, de amikor ilyet látok, messziről kiszúrom... Egy járóképes 400-as!
Szerk: sőt, első ránézésre teljesen egyben van.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz astrojoe12 #27712 üzenetére
Pedig ma lőttem.
-
DigitXT
félisten
válasz Madball #27729 üzenetére
Véletlenül sem! Más a görgőpálya, aztán ha felborul a puli, kész a baj.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Madball #27734 üzenetére
Á dehogy, 400-as Morini... Viszonylag nehéz tőle a motor: én is meglepődtem,
amikor egy 250-as viszonylag simán tudott jönni velem a városban. (Talán csak
nagyobb sebességnél számít, hogy erősebb, de robogóhoz képest jól ment.)Szerk: főtengely csere óta nem tudja ezt a gyorsulást, de majd egyszer, talán,
ha nagyon rá fogok érni, megnézem, hogy jó helyen van-e a vezérlés.
Sajnos 2 éve elő se vettem szegényt, helyette rollerekkel szórakozok, ill. autó.
Szerk: mármint autóval közlekedem, ha olyan, lustaságból: nem kell beöltözni.
De ha át kéne vágnom a városon, akkor bizony nincs is jobb a motornál...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz astrojoe12 #27736 üzenetére
Vegyél újat: Burt felújíttatta, de kb. annyiba fájt, mint egy komplett új kuplung.
És akkor nem kapott hozzá új tárcsákat. Ha meg az is jár hozzá annyi pénzért... -
DigitXT
félisten
válasz bajnokpityu #27741 üzenetére
1 milliós keretből hogyan veszel nagymotoros futóművel szerelt T-Max 530-at?
-
DigitXT
félisten
válasz astrojoe12 #27750 üzenetére
Egész véletlenül nem a kuplung tengely csapágyaid mentek gajra?
Csak mert akkor lehet hatása annak a kigyensúlyozatlanságnak... -
DigitXT
félisten
válasz astrojoe12 #27773 üzenetére
Az a TPS* szerintem, és igen, abból tudja az injektor (pontosabban a
motorvezérlő elektronika), hogy mennyi gázt húztál, mennyit kellene
befecskendezni benzinből. Legalábbis ez az elméletem: karbis motor
esetén értelemszerűen nincs ilyen, de hát ott lambda szonda se igen
szokott lenni, én mégis raktam bele, s emiatt gondolkodtam TPS-en,
pont az UTCOMP logok miatt, hogy egyértelmű legyen mikor túl dús.*: Throttle Position Sensor
Szerk: mondjuk lehet, hogy inkább a fojtószelep környékén szokott a
szenzor lenni és akkor sztornó a fenti gondolatmenet. Mostanában a
roller kendácsolása miatt, nagyon bennem van az elektromos gázkar.
(Ami egyébként önmagában egy TPS-ként felfogható valami. Kérdés,
hogy az érdekes, mit húzott a pilóta, vagy az, hogy hol áll a pillangó.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz astrojoe12 #27775 üzenetére
Hát erről inkább egy burgist kéne megkérdezni, lásd a szerkesztett részt.
Rolleren mindenesetre a gázkar elfordulás érzékelője egy hall szenzor, és
igen, ha sz.rakodik mindenféle problémákat tud okozni vezethetőségben. -
DigitXT
félisten
válasz bolondember #27826 üzenetére
Két iskola van. Az egyik azt mondja, nem kell elesni...
A másik már keveredett bajba, és inkább felöltözik. DE!
Akkor van a szar, amikor á, csak ide gurulok a sarokra...
És pont akkor húzzák eléd a parkolóból index nélkül.
(Nem velem történt, de még bármikor megtörténhet...)Ui: estem rövidgatya/ingben, szerencsére szinte állva...
Estem rendes kabátban: csúnyább lett volna nélküle.
Illetve a legdurvább, protektoringben... rollerrel!Abból is lehetett volna egy könyöktörés, ezért nem lett.
Ennek ellenére kimentem gurulni egy szál sisakban egy
tök másik rolleren, mivel ebben jobban bízom... És igen,
ha eldobod 60-nál, nem fáj kevésbé mint nagymotorról
(sem nagyrobogóról, sem csak SMKP-ról, sem rollerről).[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz astrojoe12 #27831 üzenetére
Nekem mondjuk pont a miért hiányzik belőle... Ha már edukáció.
Senki más nincs rajta kívül az úton. Nem száguld. Enyhe jobb, és
elrakja keresztbe, lefekeszik. Oké, kavicsok, homok, akármi, csak
nekem olyan érzésem van, hogy ha valóban el akarná dobni, hát
egy ilyenhez bele kéne állnia a hátsó fékbe, hogy kierőszakolja...Ha nem lenne trükkfelvétel, talán bele is áll? Nem lenne jobb ezt
az esést elkerülni? Ha beöltözik, nem sérül nagyon meg... Ha tud
motort vezetni, akkor meg egyáltalán. Lehetne talán valamivel
életszerűbb példa, mondjuk derült égből autó. Vagy nem tudom.Nyilván ha "tempót" akar menni közúton, akkor fel kell készülni a
legrosszabbra, bár én inkább nem erőltetném közúton....Vagy azt
mondjátok, hogy nem vezetői hiba volt, hanem kivédhetetlen?Ui: kemény kettő napja linkelte Yoda, azóta motoszkál a kérdés...
Amúgy a roller annyiból szerencsésebb, hogy nem szorulsz alá.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz astrojoe12 #27912 üzenetére
Olajfolt.
-
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz macilaci78 #27936 üzenetére
Hol találtok ilyen motorokat? 6700 km az nagyjából 1 év se, ha használják.
Max. 2, ha csak annyira, mint én anno (városban, munkába). 10 éves motor...
(Oké, az elmúlt 3 évben az enyém is ennyit futott... biztos ki lehet fogni, csak
ez kb. a hihetetlen kategória. Idős orvostól, nemdohányzó, stb. Ja és olcsón!) -
DigitXT
félisten
válasz bajnokpityu #27942 üzenetére
Nade nem is az egyetlen közlekedési eszközöd. Én se raktam mellé az
autó statisztikáját, mert egy dolog, hogy a karantén miatt kevesebbet
kellett közlekedni, de azért nem szűnt meg teljesen. Csak a motor volt
kevésbé használva. Neked meg gondolom van mellette nagyvas.Ui: igen, vannak élethelyzetek, amikor nincs használva az eszköz, csak
ugye mindenki ilyet keres, aztán nem szokott sikerülni találni. Sajnos...
(Tisztelet a ritka kivételnek, akik csökkentik a szopóroller faktort erre.) -
DigitXT
félisten
válasz Bacusuz #27941 üzenetére
Quadlocknak van ilyen adaptere. Hogy-hogynem az FB épp reklámozza
nekem a "hírfolyamban", mondhatni a nagy testvér mindent lát.Szerk: be is pakoltam a kosárba... Huawei P30 Pro, rezgéscsillapító, meg
vezeték nélküli töltő, de ilyenkor jön, hogy mennyit is motorozok? (70K)
Lehet FB azért nyomja, mert már máskor néztem... De azóta se olcsóbb.
Szerk: mondjuk 8 évvel ezelőtt még azt mondtam, hogy én oda nem.
Nyilván volt némi köze hozzá, hogy néha rá kellett tölteni, meg ilyenek...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz macilaci78 #27953 üzenetére
Nekem egy 1000 éves
sólyomNolan N103 van... Mindent tud, amit írsz...
Pontosabban tudott, mert pl. a BT headset akkuja már rég megmurdelt sajna:
ki is kéne szerelnem belőle, mert nem életbiztosítás a fejed mellett egy LiPo...
Szivacsokat egyszer cseréltem, azóta alig mentem, így ma is újszerű. Simán
ajánlható típus, picit nehéz, de ez ilyen: a nyitó mechanika megdobja a súlyát.Ui: bármelyik motoros boltban lehet próbálni, ez alap. Hogy engedik-e elvinni
egy körre is, hogy a hangját meghallgasd (milyen a turbulencia a motorodon),
talán ritkább, de biztos megoldható. Én anno a Bázis motornál vettem. Rég.
(Hirtelen egy 2016-os megrendelést találtam. De az már egy új mikrofon volt:
ennyit arról, hogy hány évenként kéne cserélni. UV nem érte jó 3 éve* az tuti.)*: rolleren volt rajtam, de jellemzően este, amikor vadállatokat próbáltam ki.
Mivel ez egy 2009-es modell azóta számtalan újabb jött ki belőle, csak nekem
azokkal még nem volt tapasztalatom, de esetleg, ha felélesztem a sárkányt.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Bacusuz #27962 üzenetére
Szerintem életveszélyes próbálkozás. Kibillentheti a motort, és elborul vele...
Egyedül középsztenderen képzelhető el, azon elég stabil, hogy rá üljön.
Viszont maga a sztender nem szereti, ha túl van terhelve: nem arról van szó,
hogy nem viseli el, de elfáradhat, hosszú távon, s olyankor levenni sem igen
lehet róla a motort, ha valaki még pluszban hátul rajta ül extra terhelésként.Vittem már utast, ritkán, borzasztó érzés, valahogy mindig felmászott, de az
a legvalószínűbb, hogy akkor amikor már fogtam egyenesen a földön állva...
Ilyenkor a futómű veszi fel a terhelést, nem a sztender... a pilóta felelőssége,
hogy egyenesen tartsa a gépet stabilan megállva, bele lehet kapaszkodni. -
DigitXT
félisten
válasz macilaci78 #27985 üzenetére
Jahogy 1.6M? Kettőt kérek! Keveseknek van itt ennyire drága
motorja: akad egy T-Max (ami biztos többe került), de a többi...
Mármint beszerzési árra gondolok, nem szopóroller fenntartási,
ill. esetlegesen a tuning költségeire, amiben sajnos "jól állok".
Ui: mondjuk az elmúlt 3 év kvázi költségmentes volt: KGFB, adó.
Kivonathattam volna forgalomból, ha előre tudom, hogy ez lesz.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz macilaci78 #27990 üzenetére
A tankolás hagyján, bár a 6L körüli fogyasztás valóban sok:
az elején úgy el volt tekerve a karbi, hogy beverte a 8L-t.
Viszont amikor elmentünk gurulni nagyobb tempóval, ott a
fogyasztás lement 5L alá. (Hiába, ennyit számít a beállítás.)A többi az megint más kérdés, csomó mindent nem kellett
volna venni, csak ebben éltem ki a mérnöki kíváncsiságom.
Pl. mi a fenének egy karbis motorba lambda szonda, nem?
Engem érdekelt. (És még a karbi finomhangolásához is jó.)Annyi féle variátort próbáltam ki, mint égen a csillag.
Most pl. J.Costa van benne, mert a hagyományosban csak
a Dr. Pulley csúszógörgők játszanak, de néha felborultak...(Sportkipufogó se létszükséglet, fedélzeti komputer sem...
Olajnyomásmérő már véleményes, elektromos szivattyú is,
mert így sokkal könnyebben indul sok állás után is, hiszen
ha leürült az úszóház, az indítómotort nyektetve feltölteni
a vákuumos szivattyúval, nem túl gazdaságos megoldás...)De azért volt rajta költeni való már az első két év alatt is...
(És itt értelemszerűen nem a gyártástól számítjuk a 0-t.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Vismajor01 #27996 üzenetére
Ha akarsz témát adni a topiknak, rögtön vedd meg.
Igaz, még a márkanév sem ismerős, de lehet, csak nekem...
Kinézetre pofás, de hogy mit tud és mennyire használható? -
DigitXT
félisten
válasz -Mosquito- #28035 üzenetére
Ez jó!
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #27946 üzenetére
Végül csak vettem egy ilyen szettet, kicsi eltéréssel. Yamaha?
Madison? Igen, mindkettő van a képen. Meg egy Quadlock...
Megjegyzem, marha jó cucc, ha felélesztem a sárkányt, talán
veszek arra is. Végülis a telefon már olyan tokban van.
Rolleren kijelzőnek használom, meg adatrögzítőnek, és ezzel
együtt töltődik vezeték nélkül: azt kell mondjam, priceless! -
DigitXT
félisten
Kollégák! Úgy néz ki, hogy a roller balesetem miatt letészem a lantot.
Még a lifepo4 indító akkut megcsinálom, mérnökileg nagyon érdekel,
de nem valószínű, hogy utána még hajtanám a vasat (eleve 3 éve áll).Csak gondoltam jelzem a közösségnek, hogy Madison ügyben biztos
felhalmozódott némi tudás, de eleve egy ritka típus, szóval felesleges
is lehet, de, ha lehet ilyet mondani, hogy Magyarország leginkább tele
műszerezett Madisonja, akkor ez az. Csak egy karburátor tisztítás, és
pár szűrő csere, aztán leműszakiztatom... Csak forrjon össze a csont,
meg maradjon meg a lépem. Nagy kérések, tudom, de ha valaki most
azt mondaná, hogy mindez biztosan megtörténik, de elviszi "cserébe"
a vasat kompletten, tuti belemennék... egészséget nem lehet venni.Az extrákat viszont le lehet szerelni: másnak is jó lehet, ha úgy van.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Micsurin #28108 üzenetére
Meg kéne mérni a pontos feszültséget ill. esést indítózáskor,
esetleg a csúcs áramfelvételt, abból már lehet következtetni.Szerk: mindenkinek köszönöm a jókívánságokat! Nekem is
szerelem volt a motorozás, ám le tudok mondani róla, hiszen
már megtettem pár évvel ezelőtt: egy nagy hibát követtem el,
hogy a rollert kezdtem motor pótlékká varázsolni... (Kár érte.)Huszi viccelt anno a lifepo4 cella láttán, hogy esetleg készül
Magyarország első elektromos Madisonja, de nem, pedig az
ötlet tetszik! Csak nem fogok lengőkart gyártani, hogy aztán
amiatt esek pofára: mégegyszer nem, ahogy a mondás tartja.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
Ó, én már járdán régóta soha, tényleg életveszély...
Nekem megvolt a 12"-os kerék. Tök jónak éreztem.
Erre hirtelen megreccsent. Ha valaki azt mondaná,
hogy menjünk vissza a balesetet napjára és elviszi
az összes otthon lévő roller alkatrészem ami tutira
megvan ~1MFt ingyen, nem mehetek be munkába,
felejtsem el az egészet, biztos belemennék: utólag.Azt, hogy egy ilyen viszonylag "alacsony tempónál"
bekövetkező baleset milyen súlyos + életveszélyes
sérüléseket tud okozni, sokan nem is sejtik. Durva!Ui: és konkrétan volt rajtam sisak... Nézzétek azt a
sérülést az oldalán: puszta koponyával hárítani?
Be van állítva ez a roller téma gyalogos kiegészítő,
kényelmes, biztonságos, mindennek, hát nem az...
(Természetesen az én esetem nem általános, igen
ritka az ilyen súlyos műszaki hiba, de pl. kormány-,
villa-törések bizonyos típusoknál gyakoriak voltak,
mégsem történt semmi; amíg nincs baj, nincs baj.)Bár én lettem volna olyan okos, mint Te voltál.
Valószínűleg ezért a HSZ-ért kapnék "on-topikban"
hideget-meleget, de mit lehet tenni mikor azt olyan
megmondóemberek járják, aki szerint a bukósisak
az csak hamis biztonságérzetet nyújt. Nevetséges.
Egyet tudok tenni, hogy rejtem. Vitázni értelmetlen.Szerk: és én ezt a szart anno megküldtem 70-nel is.
(Igaz, hogy motoros kabát, motoros sisak, de ha így
bele tudott baszni az aszfaltba töredék tempónál...)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Micsurin #28144 üzenetére
Vadi új relé hasznos, csak kérdés, hogy az áramkör hol (nem) szakad meg?
Mondjuk ha az önindító gombja a kormányon szar, az is okozhatja ezt.Szerk: lehet több relé is a rendszerben! De az igazi önindító relé nem "fent"
van, hanem valahol lent, mármint minél közelebb az akkuhoz, önindítóhoz.
(Hiszen végeredményben rövidre kell zárnia az indítómotort az akkuval.)Szerk2: érdemes a gyári kapcsolási rajzot végig nyálazni, mi lehet a rossz.
(Ha nem indítható, akkor egy csomó minden, ha beragad, talán a gomb és
vagy a hozzá tartozó kis áramú relé, tehát nem a böszme indító relé.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #28167 üzenetére
Ha csak úgy nem... És az a vicc, hogy elkezdett lassan emelkedni a töltő áram,
szóval nem is az fogta vissza eddig, hogy már majdnem kész, hanem a meleg!
Szerk: már 6A alatt volt, de ahogy hűti le a venti, már ~7A ismét: hővédelem.
(Örülök, hogy működik, halt már meg ilyen töltőm ahogy kint töltött, pár éve.)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz yodamastah #28182 üzenetére
Ó, hát az SH300-ra is azt mondták a kollégák, hogy milyen filigrán, meg kicsi,
emiatt ideális a nagyvárosi forgatagba. Ehhez képest még nagyobb is, mint a
Madison. Pedig az sem egy kis motor. Keskenyebb valamivel a segge, az tuti
az SH-nak, szóval értem, honnan jön az érzés, ám amikor egymás mellé áll a
kettő, akkor mindjárt látszik, hogy valójában egyáltalán nem kicsi. Egyetértek,
a PCX az valóban kicsi, de ezek a fotelforma vasak nem tudnak olyanok lenni.
Akkor sem, ha egy T-Max egyáltalán nem fotel, hanem valóban sportos...[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz macilaci78 #28186 üzenetére
Én sem szoktam fennakadni a Madisonnal sehol, amikor még aktívan használtam, szóval, bár nem azt mondom, hogy egy "fotelrobogó" az ideális a városban, ám az egy picit túl van misztifikálva, hogy mi mekkora, és "hol fér el", meg hol nem. Más kérdés, hogy én a legvadabb dugókba azért nem mentem be (sűrűn: mondjuk nagykörút szűk sávjai), de picivel szélesebb utakon mindig el lehetett menni az autók közt, akkor is, ha beállt minden teljesen.
-
DigitXT
félisten
válasz Grillo #28224 üzenetére
Uh, ez fájt. Nem, ez a Madison akkuja (volt és lesz), hivatalosan egy hete már keresőképes vagyok (számítógépet nyomni itthonról is lehet jeligére), egyre jobb a bal vállam is (jövő héten talán már autót is fogok vezetni), csak éppen gyógytornára nem sikerült még eljutni... Nade ami késik, maga esik bele. Amúgy minden fasza.
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #28223 üzenetére
Na kérem szépen. A 100A BMS röhögve elég, hiszen akkora áramot csak akkor ránt(ana) be, amikor (ill. ha) "megszorul" az indítómotor, de egyelőre ilyet nem tapasztaltam, nagyon simán pörgeti a korábban is kimért 57A áram fogyasztás körül. Ez amúgy nem csak az indítómotor magában, megy a benzinszivattyú (~2.5A), meg a lambaszonda fűtés (~1.7A). Apróság*, tudom, de azért mennek... És igen, egy gyári Madisonban membrános szivattyú van, és nincs lambdaszonda.
Lassú reagálású a BMS szoftvere, ilyen 5 mp-enként frissít, de bátran tudtam nyektetni az akkunak meg se kottyan, attól meg nem kellett félni, hogy beindul, mert hiába van benzinnyomás, el van dugulva a karbi a 3 éves benzintől. Következő projekt, hogy karbi ki, és megy befelé az ultrahangos mosóba...*: a xenon már odabaszósabb, az olyan +8A, ha bemelegedett, de amúgy nem szoktam felkapcsolt lámpával indítózni, nehogy túlterheljem az akkut, na ezt nem fogom. Az egy dolog, hogy 36Ah**, de amúgy elméletileg tudna 330A indítóáramot, és a mellékelt ábra szerint ennek ötödét ha le kell adnia, amit mindössze 0,5V körüli feszültségeséssel megcsinál. Szerintem baromi jól bírja. Más kérdés, hogy mennyire lesz barátja a zord környezet, ilyen szempontból egy műanyag dobozba csomagolt ólom-savas lehetőleg AGM akku egész biztos, hogy igénytelenebb.
**: és ezt nem úgy értjuk, mint a 24Ah a sárga akkun, hogy 20 óra alatt kiszenvedi. Nem, ez nagy terhelésen is közel ezt tudja, bár csak 10A-rel tudtam meríteni (pici a tesztelőm), de simán leadja folyamatosan több, mint 3.5 órán keresztül. Ennek mondjuk nincs különösebb jelentősége, de mondjuk egy generátor hiba esetén egy full töltésről még simán elmenne ennyit, kivilágítva, meg minden. Nem rossz, na.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #28226 üzenetére
Ha levonjuk az apróságokat, akkor kijön hogy 52,6A, ami 12,5V-on 657W.
Láss csodát, 3 évvel ezelőtt is ilyesmit számolgattam. Csak akkor még az
ólom savas akku belső ellenállását becsültem 20mOhm-ra. Ez meg 10. -
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #28226 üzenetére
Jelentem annyira dzsuvás volt a karbi, hogy arra nincs megfelelő kifejezés...
A fúvókák karbitisztító, ultrahangos mosó, kompresszor (!) kombóval lettek
végül átjárhatók, szó nincs arról amikor a szerelő csak belefújt az út szélén.Leengedtem a benzint is, jó pár pici apró törmelék úszik benne, ám a végén
csak kíváncsi voltam, hogy beröffen-e. Nos abszolút nem, de a lifepo4 bírja.Egyelőre ennyi: pár másodpercig dohogott szóval kell legyen szikra, viszont
mintha benzin nem lenne. Igaz üresnek jelzi, de a nyomás még felépül.
Apropó nyomás... konkrétan a lezárótű bele volt rohadva a helyére, szóval a
korábban látott nyomás vélhetően csak a karbi előtt épült fel, benne semmi.Az úszó meg full sárga már, de talán még úszik valamennyire. Semmi se jó:
erre mondják, hogy a Jurrasic Worldben a 20-30 éve ott rohadó alias "fellelt
állapotú" autóban nem biztos, hogy elég egy akku csere... Nyehehe.
Új hozzászólás Aktív témák
- Filmvilág
- LEGO klub
- Eredeti játékok OFF topik
- OLED TV topic
- Renault, Dacia topik
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- Apple iPhone 13 Pro Max - őnagysága
- Bluetooth hangszórók
- Debrecen és környéke adok-veszek-beszélgetek
- További aktív témák...
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- AKCIÓ! Okos otthon és biztonság - BOLTI ÁR FELÉÉRT!
- Erős asztalláb (Steelcase)
- Eladó-Kiadó ingatlan táblák , hogy sikeres legyen az eladás! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen