- Apple iPhone 13 - hízott, de jól áll neki!
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Jolla és SailfishOS tapasztalatcsere
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Apple iPhone 15 Pro Max - Attack on Titan
- Magisk
- Szimpatikusnak tűnik a T Phone új generációja
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Realme GT Master Edition - mestermunka
- iPhone topik
Hirdetés
-
Megfizethető és viszonylag kompakt ház született a Lian Li-DAN Cases frigyből
ph A 26,3 literes térfogatú, két színben választható típus moduláris belsővel és korrekt szellőzéssel igyekszik magára vonni a figyelmet.
-
Akciófigyelő: Humble Games Bundle - Nightdive FPS Remasters
gp Számos remek játék szerezhető be PC-re az elkövetkező több mint húsz napban.
-
Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
ma Kínában más néven már startoltak, az európai árak magasabbak, de elviselhetők.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
AndrewTdi
addikt
válasz DigitXT #2732 üzenetére
na azzal tuti fasza lesz. ha már csak egy kicsivel lesz jobb mint most, akkor megérte.
Nexusnál nem vettem észre a bizonytalanságot még 2 személlyel sem. Viszont a légszűrő érezhetően jót tett neki. 2 személlyel is virgonc volt.
Most amennyire szar indulásnál (valszeg a Malo szíj miatt), annyival jobb fent (szerintem). majd letesztelhetnénk valamikor. Te, vagyis a Medison a mérvadó. -
AndrewTdi
addikt
válasz DigitXT #2734 üzenetére
nem azért kell motorra költeni, hogy az értékét emeld. Elsődlegesen a biztonságod a cél. Illetve a biztonság érzete(d). És ha ez megvan, akkor megérte.
No nem arra gondoltam, hogy 300km-t csumázzunk végig rajtból. Egyszerkétszer tépjük ki a bajszukat 40-50-től. Alul kutyaszar.
#2735) Mosquito34: jól hangzik. Én tegnap chilleltem. Dallas nekem nem jött be. Hootersbe készütlünk, de nem vártuk ki az 1 órás sort, így átmentünk dallasba. hangulatos, de a hambi nem ízlett. Lehet csak rosszat választottam.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #2748 üzenetére
Amúgy ötletesek az olaszok: az olajleeresztő csavar mágneses... Tök sok
kis fémreszeléket gyűjtött össze. Olyan volt, mint egy sündisznó. De hogy
ez nekem jó, vagy rossz, azt nem tudom. Mindenesetre: olajcsere letudva!
(Jó, hogy összegyűjtötte, de rossz, hogy voltak: miből származnak?!) -
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #2749 üzenetére
jo mert ossze szedi, nem jo mert van benne. vas reszelek vas alkatreszekzol johet. Erdemes lenne megnezni a hengerfejet vezermu lancot es kerekeket. Szelephezeg allitas volt mostanaban? Xado adalekot javaslom, eddign nekem bevalt. Mehet hajtomube motorba uzemanyagba. Mindenutt hallhato a valtozas, sokkal halkabb lett minden. szivatyu motor hajtas. par szaz km es hallhato ha kifejti hatsat.
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #2768 üzenetére
Hát izé: az első kép láttán azért nyugtalankodnék kicsit....
szerk, de csak találgatás: éles szilánkoknak tűnnek, így edzett felületű alkatrészből származhatnak. Önindító fogaskereke vagy szabadonfutója, vezérmű-lánckerék....
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #2771 üzenetére
Ok,tudom már.
Akkor viszont izgulnék kicsit,hogy ennyi trutyit szedett össze. Igaz nem mond ez semmit se Neked,de a Burgikon is van mágneses olajleeresztő csavar a 34eKm alatt jó ha volt pár szem mikró morzsa. Na most vagy lecserélték azt az olajat akkor vagy nem.. Irány a szerviz,olaj/szűrő cserével kezdem mindig amikor veszek valamit.Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #2775 üzenetére
Ebből valóban nem sokat látni.. Legközelebbi olajcsere előtt motoröblitővel "mosd" át. Figyeld meg mennyire,hogy változik az olaj színe.
Off.
Pl Varán ~2eKm-nél is szép méz színű az olaj. Igaz itt 12eKm a csere periódus.[ Szerkesztve ]
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #2780 üzenetére
Mi a kocsikba használunk Molibdén adalékot. De nem azért, mert baja van, csak sokan jó véleménnyel voltak róla... Ha már baja van... Akkor szerintem mindegy. Tüneti kezelést lehet adni neki... De ha leszakad a kezed hiába szigszalagozod oda, és mondod, hogy minden oké...
De ez persze az én véleményem... Inkább keressünk hiba okot.Tippem: írtátok, hogy mintha a láncból lennének a darabok... Hidegen indításkor kis "csörgést" lehetett hallani. Produkálhatja az, hogy mondjuk megnyúlt a lánc? Esetleg utána kéne feszíteni? Vagy csere? Mi a véleményetek?
Érdekes, hogy melegen már egyáltalán nem hallottam.
www.dongosofor.hu
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #2778 üzenetére
Keress rá a neten nagyon sok fajta/féle motoröblítő van. Egy próbát megérhet az öblítő,vagy a deknit/teknőt levenni megnézni,hogy ott milyen állapotok vannak. Pontos színét te látod/láttad milyen volt/lehetett amikor megvetted,majd le/cserélted az olajat. Reszelék miatt én is aggódnék egy picurit,ha valóban cserélt olaj volt és ez alatt gyült össze. A legközelebbi cserénél viszont fény derül/het.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
-
csongi
Topikgazda
válasz DigitXT #2780 üzenetére
Azert motorot nem ujjit fel. Marketing nincs benne, sajat tapasztalatok vannak. Es eddig csak jok. csendesebb simabb jaras. adalekos diesel motorot szedtunk szet, es szepen revatelizal. De uj mar soha nem lesz, de kesleltet es elet idot novel. Nekem szimering es akku gondom volt, ehhez semmi koze. Anszivattyu szimering ennel tipus baj, 10 ev es 25ezer kilometer korul rendre feladjak.
Az adalekot tobb motorba is tettuk. tesomnal konstrukcios dolog az olaj fogyasztas. Fekvo henger, de nem fektetedik ki a kipufogo karimaja, valahogy ez a xado olaj mintha jobban elegne a karosterbe. De konnyebb indulas es lenyegesen csendesebb a motor. Eddig fogyasztas csokkenesrol nem tudok beszamolni.
Igaz nekem most volt olyan szakasz ahol 3,4 lett a fogyi. agyon kimelve persze. -
Zolee_70
senior tag
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #2840 üzenetére
Kitartást! Átérzem a helyzetedet...
Én is nézegetem az albérleteket, de idióták az emberek...Nagyon offtopic
Nem használt telek, ismerősék mellett tulaját kinyomoztuk... Eljutottunk egy nem használt lakáshoz... Majd végül a tulajjal is beszéltünk. Évek óta nem volt egyiken se, mondtuk, hogy bérbe vennénk (plusz később vételi szándék is lehet belőle)... Minden ktg+ jelképes összeg+ állapotmegóvás fejében. Erre közölte, hogy csak kp-ra eladó, a telekért 20 millát kér (reális értéke kb 7millió, vagy az alatt, mivel építési engedély nincs rá, csak az a kis ház, ami rajta van).
Lakást szintén horror áron akarta adni, azt is lehetőleg kp-ra úgy a piaci ár 1,5x-eséért. Erre mondtuk, hogy akkor fizesse még 6 évig ő a dolgokat utána fölöslegesen...
www.dongosofor.hu
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #2843 üzenetére
Nem a menettulajdonságai csábítanak, hanem a nálam "mindent vivő" klasszikus megjelenése. Ha gyártanák mondjuk 250-esben vagy 400-asban, akkor arról álmodoznék, gondolom olcsóbb is volna. (Ez a gép a cikk alapján gyakorlatilag benzintemető, tehát ha meg is lenne valaha nekem, jóval kevesebben gurulhatnék vele a kis pénzemből, mint mondjuk egy CBF 250-nel, Virago 250-nel. Az előbbi viszont "snassz", utóbbi meg "giccses" számomra. Egyelőre pedig ez a két modell szerepel a távoli terveimben: a 94-es végsebességet én sem szeretem, de nem sokkal hiányozna több nekem. Ez a két motor viszont 90-es utazó mellett, egy személlyel valóban 3 litert kér százon!) De tényleg hagyjuk, mert kiutálnak a topicból...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
huszi.gyb
senior tag
-
Grillo
senior tag
válasz DigitXT #2847 üzenetére
A Scarabeonak 16-os kerekei vannak, a 125ösnek is. Hihetetlen, hogy milyen kényelmesen gázolok át a pesti kátyúrengetegen. Rugóútja is valami 15 cm, bár gondolom kanyarodásnál, meg technikás egyeneseknél ezek nem feltétlen előnyök.
Eredetiségvizsga meglett, mondjuk mit csinált egy órán keresztül, az rejtély, mert az első 5 percben átnézte a papírokat, és lefotózta a váz meg motorszámot.
-
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #2926 üzenetére
Azért télig csak kihúzza... Utána meg szétdöntjük.
De nem úgy, mint én a Tactot...A héten a helyére került minden, 15km teszt is belement már... Furcsa volt Maja után... Tényleg játékmotornak tűnt... De vicces volt.
A szerelés 1 az 1-ben az utcán történt...[ Szerkesztve ]
www.dongosofor.hu
-
DigitXT
félisten
válasz DigitXT #2928 üzenetére
Höhö, morgós medve. Tessék megnézni a dobot. Benne még a hangtompító.
Na, de már takarékra teszem magam. Jó éjszakát!Búcsúzik a hahu-szemle. -
huszi.gyb
senior tag
válasz DigitXT #2939 üzenetére
Majd a képet dobd fel, amit csináltál. Vattacukrot? Valaki?
Egyébként haveromat hazadobtam még (kocsival). Bedugtuk a telefonját tölteni, és elkezdett sípolni a lámpaőr... Majd ha belső világítást kapcsoltam is sípolt, meg ha levettem a gyújtást akkor is... Lehet emiatt halt meg az előző akku? Ma tényleg nem kellett volna felkelni...
www.dongosofor.hu
-
-Mosquito-
őstag
válasz DigitXT #2941 üzenetére
Vagy a kuplung csilingel vagy a rosszabbik a főtengely csapágy. Hallani kéne tisztán. Főtengelyről le kéne szedni szálakat mert jobban rátekerdhet és a szimmeringet is megeheti. Nagyon nem kéne használni ezt a motort.
Ha senki nem utál,valamit rosszul csinálsz. [ Doktor House ]
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen