- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Júniusban Magyarországra érkezik a Tecno, a fejlődő piacok egyik kedvenc márkája
- Android szakmai topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Ilyen lehet a Samsung Galaxy Watch7 Ultra
- Közönségkedvenc Galaxy vált One UI 6.1-re
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Samsung Galaxy Watch5 Pro - kerek, de nem tekerek
- Telekom mobilszolgáltatások
Hirdetés
-
Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
ma A 300 eurós ár mellé kifejezetten igényes megjelenés társulhat.
-
Retro Kocka Kuckó 2024
lo Megint eltelt egy esztendő, ezért mögyünk retrokockulni Vásárhelyre! Gyere velünk gyereknapon!
-
Jó dolog az AI, de emberek nélkül nincs játékfejlesztés
it A Tomb Raider franchise tulajdonosa szerint egy dolog az AI térhódítása – de a sikeres játékfejlesztéshez emberi kreativitás kell.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #16135 üzenetére
Hát erre most rá kellett keresnem: lehet elhúzok előtte, de sose vettem észre.
(Azt kihagytam, hogy megállás nincs! Szigorúan egyben tekerem le a tesztkört.)Ez egy nagy túra kérem! Kicsit papperos, kicsit rövid, kicsit nagypapper tempójú,
de a miénk. Mondjuk legutóbb úgy megutáltam, hogy azóta sem voltam. (2 éve.) -
csongi
Topikgazda
válasz Bogyó bá' #16145 üzenetére
NEM!
Csak azzal kevesebbet szívtam, mint a soha el nem romló Hondával... ,
De lassan majd csak össze áll.Digitxt.
A ledizzót kipróbáltam korrekt módon világít. Igaz a kivitelezés eléggé gagyika. Majd kiderül mennyire életképes. Simsonba világbajnok , de kettő együtt elmegy szerintem a Malagutiba is. Rendeltünk kettőt és kipróbáljuk a 125ös Madisonba, Fényváltós az égő, nem is gondoltam volna -
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #16147 üzenetére
Kedves, hogy így aggódtok. Itthon vagyok, de még nem volt időm megírni
az élménybeszámolót, elöljáróban: a csoda elmaradt, 4.085 L/100 km lett.
Talán nem kellett volna párszor végsebességet tesztelni. De része a körnek!Szerk: tényleg ott az Üvegtigris. (Remélem addig nem merült le a kamera...)
Bár nekem a Petőfi arckép sokkal jobban tetszett, mint látnivaló. Ha már...Szerk: nem rossz, de nem kezdődik 3-mal. A fenébe... Ráadásul van némi
anomália a távolságméréssel. Eddig GPS alapon igazolva is keveset mért,
kapott +2%-ot a SpeedoHealerrel. Tökéletes lett. Ma viszont 106.3 km-t mért,
ami hogy-hogynem épp 2%-kal több, mint a Google térkép által is jelzett 104.Megjegyzem, közben volt egy gumicsere, de az elméletileg növeli a kerületet.
(A kopott gumihoz képest a vadiúj elvileg nagyobb. Aham! Most hogy leírtam,
bekattant, hogy az első Michelin nem vadiúj, hanem "50%-os", lehet kisebb?)[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #16243 üzenetére
Nemtommi az a stabkocka, de amiket én néztem LED izzókat, azok 24V
rendszerekhez is alkalmazhatók (9-32V között tolerálják a tápot). Annyira
meg már "pontos" a Madison fesszstabja is, hogy 15V alatt megfogja...csongi: a H7-essel "felveszi a versenyt" még kevés... Azt csúnyán le kéne
nyomnia, mert a projektorba nagyobb fényerő kell.Hirtelen nem tudom, de
mintha méregettek volna a Totalcaron valami 1000 lumen körül a H4-esre...[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz Bogyó bá' #16243 üzenetére
Azé 14,5 meglehet. Ez Fesszab válogatja, nekem a hazai gyártású 14,3V-ot prezentált Városi fénnyel,tartós távolsági fénnyel 13,8V 2db H11-el, ha jól emlékszem az izzó foglalatra. (Aprilia).
Honda csoda 13,7V oszt innen se több se kevesebb
Ezek a ledek valószínűleg jobban elbírják a 2-3V ingadozást is, főleg ha nem tüske. Inkább a biztonság miatt a Kínai mivoltból fakadóan javasoltam.Digitxt.
Nem ismerem a projektoros foncsorodat, de rengeteget számít annak állapota. Egy gyenge foncsornál 1KW is kevés lehet ahhoz hogy lásson az ember.
Nekem a Hondába a foncsor teljesen rendben van, fehér 4300K halogén izzó van benne. Ehhez viszonyítottam a led fényét. De valamelyik esete, csinálok egy összehasonlító képet.
A vetített fény meg azért lehet ilyen jó, mert egy irányba világít a led, pont úgy ahogy egy normális foncsorába az égő felső résészénél árnyékoló van. Így a kis gagyi kínai fejlámpába is egész jó a vetített fény.
Jobb mint a sima halogénnel, mivel a lámpába nincs terelő, így a halogénnel csak fényerő van, de látni nem kell vele
Nálam egy 8W led van bent a Simsonba . Ez persze kevés lenne neked.A Malaguti búra érdekes, mert nem egy légmenetesen záródó darab, körbe az illesztésénél van jópár mm hézag, ennek ellenére, megolvadt a nálam járt foncsor. Csak azt nem tudom, a xenontól, vagy az előtte benne lévő akármiktől.
lehet egy kis agyalással, elegendő menetszelet lehetne bejuttatni, vagy vákumot képezni ezzel növelve a hűtést.
A lámpa búra kialakításából fakadóan nem csodálkozom a foncsor kifakulásán. Pór, napsütés, pára, ezek idővel kinyírják.kcsa:
A kép alapján a Led égő a K miatt tűnhet gyengébbnek. Az én szememnek a fényerő meg van, de ezzel a 6500K színnel tompábbnak tűnik másiknál. Nekem még mindig a 4300K ami a legjobban bejön.
Szerintem a mostani Ledlámpával kijött verdák már ennél fehérebbek, baxa is a szemem rendesen.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #16250 üzenetére
Jó, de nekem mi szükségem lenne erre? Van a motorban fesszab.
Terhelés nélkül egy kicsit elszáll a fesz (15V), de úgy sosem használom.
Jelenleg úgy használom, hogy elindulok, helyzetjelzővel, ha becsipog az
UTCOMP, hogy 14,7V fölé ment a fesz, felkapcsolom a xenont, és kész:
utána* sosem megy 14,4V fölé, szóval szerintem nem kell túlbonyolítani.*: természetesen esti indulásnál azonnal megy a xenon, a "visszatöltés"
dologra is inkább csak a hétvégi állás után van szükség, ahogy merül az
akku. Vagy hát "szükség" nem is feltétlenül van rá, mert pöcc-röff úgy is,
ha le is esik a fesz 10,5V-ra indítózáskor. (Van még ennyi az akkuban...)De tegyük fel, hogy 15V-os töltőfesszel gyilkolok mindent. Egy 24V-ra is
hitelesített LED-nek attól mi baja lenne? (Tuti van benne stabilizátor, stb.) -
nyogo83
senior tag
válasz Bogyó bá' #16263 üzenetére
Szerintem ne igy kiragadottan a tularazott szot figyeld, hanem a tobbi reszet is.
Bontoszokeveny, belet maga utan huzo penztemeto, de (lehet csak szamunkra) irrealis arkepzessel.
Itt konkretan nem a 300k-s peldakent emlitett Madisonra gondolok, hanem amikor hasonlo jo allapotu peldanyt 400-450k-ert hirdetnek.
Ugyanez, mint a hasznalt idosebb nagymotoroknal 500Ft alatt.(Ugye megvan a sok hirdetes, : olajat,vizet nem eszi, nem csorog, nem zorog, hibatlan, stb. Eloben meg maximum mar csak szenteltvizet kellene beletolteni)Az a 300k az realis annak a Madisonnak ismerve az allapotat.
Ennyiert lehet egy viszonylag nagyobb hiba nelkuli 125-180-as robogot venni. -
Golota
aktív tag
válasz Bogyó bá' #16263 üzenetére
Ahogy nyogo83 is írja: nem konkrétan erre az esetre gondoltam, inkább általában. Az a baj, hogy egy régebbi, de jó állapotú, müszakilag megbízható, rendesen karbantartott gép árában nem tudod érvényesíteni, mert tele van a piac ugyanabban az árkategóriában hirdetett (túlárazott), lefosott állapotú romokkal. Mikor az Xcitinget vettem, ugyanazon az áron láttam pár motort és volt, amelyiket egy próbakörre nem lehetett elvinni, mert annyira ki volt a kormánycsapágy kopva, vagy be sem indult. Vastagon állt rajtuk a trutymó, lyukas kipufogó, házilag kókányolt megoldások. A hirdetési fényképek kb 10 évvel korábban készülhettek. Mindezt elöre egyeztetett próbákon úgy, hogy 220 km-t utaztam érte...
-
Burt1793
veterán
válasz Bogyó bá' #16329 üzenetére
Na jó, de ez teljesen más felhasználás, oké, nem mentem hosszú távon 125-össel, de biztosan nem halnék bele, ha egy ilyen N-max-szal vagy bármelyik 125-ös robogóval kéne megtennem ezt az utat, pedig ez napi 50 km.
Persze a nagyobb motor biztonságosabb, mert jobb a futóműve, a féke, van tartalék benne (feltéve, hogy nagyjából olyan tempóval mész vele, mint a 125-tel).Plusz mivel ez automata, nincs az a szenvedés, mint nálad volt a nyélgáz, kuplung-váltás, nyélgáz.
[ Szerkesztve ]
-
Burt1793
veterán
-
Burt1793
veterán
válasz Bogyó bá' #16333 üzenetére
Ő pont napi 20 km-t menne, amiben van országút is (nem tudni milyen, mennyi, én ilyenkor kisebb, sokszámjegyű útra gondolok, mert olyanon megyek, de a kétjegyű nagyforgalmú utak teljesen más vezetést, motort igényelnek hosszú távon, ilyenre az sh-val is csak párhavonta tévedek).
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz Bogyó bá' #16358 üzenetére
Dugattyú, gyűrűk, szelephézag lapkák és teljes tömítés készlet. Plusz némi gépmunka. Dugattyú ugyan origi Honda, de költségtakarékossági okokból nem az SH-ba illik cikkszám szerint, emiatt hangyányit magasabb lett a kompresszió, valószínűleg ennek ia köszönhető a teljesítmény növekmény. Cserébe negyed ár.
@Burt: igen, ez a kis plusz erő hiányzott.
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #16412 üzenetére
Ne fokozd! Amúgy friss: beugat, erre megverik, és még neki áll feljebb. LOL
Persze kérdéses, hogy mi lesz a rendőrségi eljárás vége, de azért "vicces".[ Szerkesztve ]
-
tigipuf
senior tag
válasz Bogyó bá' #16462 üzenetére
Simán,kövér disznó vagyok 80-nál már lórugással felérő szelet fogok felsőtesttel .Ja és persze a "sámli,vagy budin ülős" üléspozíció is belejátszik 100%.
Ősszel tettem fel ,eleinte rohadtul idegesített,hogy gyakorlatilag nincs kontaktusom a menetszéllel,sokat elvesz a naked tipusú motorozás élményből.De gyakorlatilag munkába,boltba járós robeszről beszélek,így lehet fent marad nyárra is.Az oldalról plexi mögé bevágó széllel azért vigyázni kell,trükkös mutatványokra képes a people.Nagy pozitívuma a menetszél védelem mellett,a bögöly ,darázs,egyéb hatalmasra nőtt repülő ruha alá bebújó,mellkason szétcsattanó jószágok elmaradása.[ Szerkesztve ]
"Ha jól viselkedik akkor gyuszi,ha rosszalkodik akkor Gyula."
-
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #16530 üzenetére
A valóságban szerencsére nem pont így történt. Már rég csóróságjelzőn
mentem, szóval volt előjele... Nem 150-nel mentem csak a megengedettel,
és nem 150 km-nél járt a számláló, hanem már 17x-nél... Éés odaértem!Annyira nem is volt vészes: előredöntve 7L-nél csattant, hátradöntve 8-nál!
Beletoltam óvatosan 9.88-at, ami 179 km-re "csak" 5.5L/100 km: ennyit tud.
(Ha most nyomom 10L fölé, akkor megint kifolyik, stb. Csak egy a baj ezzel
az óvatoskodással, hogy nem tudom a teljes "12L-es" tankot kihasználni...)Amúgy, előtte jól megleptem egy GP800-as arcot... Jött xenonnal meg nagy
kidörrenővel: elengedtem, törjön utat a dugóban... Üres szakaszon mentem
vele (annyira nem sietett), majd mikor visszaállt a dugóba, másfelé mentem.
Magamban előre röhögtem, hogy végre megtudom, mennyivel lassabb arra!
Sokkal. Kb. 2 km után ért utol megint... (Szép mattfekete gép volt amúgy.) -
kcsa
veterán
válasz Bogyó bá' #16793 üzenetére
Nyilván
Nekiálltam lecserélni a magas plexit a kicsire (ez azt jelenti gondolom hogy holnaptól jégverés várható), és egyszer már megszenvedtem ezt a tekergetést, de a végén már annyira ideges voltam hogy ott is hagytam a p.csába, úgyhogy fogalmam sincs hogy melyik oldal milyen
-
kcsa
veterán
válasz Bogyó bá' #16849 üzenetére
Önzáró ez is, de nem zárta le magát eléggé. Majd most ellenőrizgetem, meg egyébként is akarok már ezer éve menetrögzítőt venni, majd most. (ha már gányolás, legyen rendes).
Aztán jó utat
szerk.: most tavasszal az Alpok jópár nevesebb útvonalát bejártam - kocsival - , csak a Grossglockner maradt ki a környéken, de el tudom képzelni nyáron meg se lehet mozdulni a motorosoktól
[ Szerkesztve ]
-
kcsa
veterán
válasz Bogyó bá' #16853 üzenetére
Annyira nem vészesen méregdrága: Karintia kártyával a legtöbb ingyenes, a Grossglockner meg féláras. De ha bemész még pár helyre, múzeum, ilyesmik, már bőven megéri a kártya megvétele. Én is szívtam a fogam elsőre az ára miatt, de a háromtagú családdal már kb. második napon nullszaldóban voltunk a kártyával
szerk.: igen, az ingyenesnél persze drágább. De én személyes tapasztalataim után Romániába akkor se teszem be a lábam, ha fizetnek
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #16896 üzenetére
Nem, az még nincs... De KÉT olajnyomásmérőm már van (a kék számokat megjelenítő kábele sajnos kontaktos, tehát néhanapján nem lehet hinni neki, bezzeg a másik tuti, és CSV fájlban logolásra is kerül az értéke) a benzinhőmérő meg még beépítésre vár... egy jó ideje. Esetleg kapni fog egy nyomásmérőt az üzemanyagrendszer is, meg egy vákuummérőt a szívócsonk, ha onnan lekötöm a vákuumos membránszivattyút - HA cserélem elektromosra (múlt héten érkezett).
És ebben az a durva, hogy ez NEM vicc... De már jó ideje "jegelem" a projektet (csongi tudna róla mesélni mennyi ideje), mert momentám SEMMI időm nincs rá, és ha már hozzá kéne nyúlni a motorhoz mégis nagyon sürgősen, nos vannak ezeknél fontosabb dolgok is, mint pl. a majdnem felforró hűtővíz esete...
Biztos megsértődött, hogy miazhogy rövid távon nem tud bemelegedni? Be tud!Ui: amúgy a keréknyomásmérő nem is rossz ötlet, vannak is rá okos szettek...
Szerk: viszont, ha már belinkeltem a HSZ-t, az a terv is megvalósításra került, miszerint TÉNYLEG vékonyabb olajat vettem bele, nevezetesen Xado 5W50-et.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #16988 üzenetére
Kötve hiszem, mert a "robogó" kivitelt hívják így. Az NC750X-ből meg
van DCT, meg nem DCT verzió is, aztán egyik sem lett "D"-s...A komolytalan kérdéseket nem kell ám komolyan megválaszolni.
-
Burt1793
veterán
válasz Bogyó bá' #16990 üzenetére
Sajnos eléggé "semmilyen" az a motor, én is nézegetem, igazából pont emiatt tökéletes, főleg ingázásra. A 750X az újabb, az se sokkal erősebb, viszont + fél milla az ára, plusz inkább 4 hengerest szeretnék, legyen pörgős, kelljen sokat váltani, stb...
(#16987) DigitXT: Ez nem volkswagen, vagy zöldségesmerci. Ha már honda, a legjobb, ez "vtec" vfr lenne, pl egy v4-es 800-as, csak azok elég drágák.
(#16991) Hauptmann: Nem az S a sima, idomos, olyat szeretnék. A CBF600-ból ez a kettő van: N és S. 2003-2007ig ritka az abs-es és porlasztósok, a szivatóhoz én fiatal vagyok, 2008 vagy újabb kell.
Ez is jó, hogy nem írják oda azt, hogy S (általában), aztán van olyan, hogy SA, na az gondolom az első széria, de ezt már nem tudom.(#16992) Mosquito34: Van ilyen, neki a legjobb, elméletben tud élvezkedni, ugyanolyan örömet szerez magának a meséléssel, mint a motorozással. Mostanában waze-zel navigáltam az sh-n, fél fülessel a sisakban, hibátlan, persze túrán kényelmetlenebb, de már vannak olyan jók ezek, hogy belföldön akár ennyi is elég. Főleg évi 3 ezer km-re.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #17199 üzenetére
A vízhűtőkörben van ez a két passzív borda. Szvsz sokat nem érnek, de
ilyen a motor kialakítása, mondhatni Luigi így tervezte, ezt kell szeretni...
A csatlakozója kb. 22 mm-es, és egy jókora darab már hiányzik belőle.
Hosszú távon cserés, mert ha nincs jó csatlakozás, elfolyhat a hűtővíz.15-én rendeltem, hogy majd augusztus végefelé lecserélem. Erre itt van.
Igaz, már bent van a fagyálló. De azt seperc alatt leengedem majd.[ Szerkesztve ]
-
yodamastah
őstag
válasz Bogyó bá' #17273 üzenetére
Nem, az egy nagyon jó motor. De sajnos kegyetlenül elszálltak az árak az elmúlt pár évben. 5milliótól indulnak az 1000es sportmotorok, egy normális nagyrobogó meg 1.8-2M.
Ebből következik hogy egy megkímélt kevesett futott pár éves nagyrobogót senki nem fog odaadni 1M alatt.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #17445 üzenetére
Nem az van, hogy a motorteljesítmény a feltöltés sebességét korlátozza?
Az enyém is csak "2 lovas", de feltölt 10 barra egy pár perc alatt. Járt hozzá
légkulcs is, igaz csak kis pici (3/8"-os), de adapterre mennek 1/2"-os fejek...
Még nem próbáltam ki, variószereléshez bőven sok egy ütvecsavarozó is.
(A fő gond, hogy egy komolyabb légkulcs túl erősen húzza rá a varióanyát...)Grillo: csak ezért ne költs rá sokat... Ha állandóan bütykölni akarod, akkor jó.
Ha csak szétkap-bezsíroz-összerak a program, ugorj be hozzám, megoldjuk.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #17447 üzenetére
Értem. Tehát adott térfogatáramnál, amit a szerszám igényel,
nagy a vékonyka cső nyomásvesztesége, tehát nem tudja azt a
8-10 bar nyomást a szerszámnak dinamikusan leadni. Logikus!Ha meg jó csatlakozókkal, és vastagabb csövezéssel, kijönne a
megfelelő nyomáson a (megfelelő térfogatáramú) levegő, akkor
pikk-pakk kifogyna a 24L... De legalábbis: hamar lecsökkenne
a nyomás... folyton mennie kéne a motornak, amitől megmurdel
hamar. Kifejezetten írják az ilyen otthoni játszós kompresszorok
leírásában, hogy a folyamatos üzemet kerüljük*, túlmelegszik.A magam részéről élesben még nem teszteltem, mit tud. Amire
eddig használtam, arra jó volt. Légkulcsot üresen megpörgette:
majd egyszer letesztelem, hogy leszedi-e a varióanyát így.*: x perc pihenőt kell tartani. De egy csavart csak lekap 50L-ből.
Grillo: szó se róla, a fűnyíróról gyönyörűen lefújta a port.
[ Szerkesztve ]
Új hozzászólás Aktív témák
- Fortnite - Battle Royale & Save the World (PC, XO, PS4, Switch, Mobil)
- Háztartási gépek
- Kerékpárosok, bringások ide!
- ThinkPad (NEM IdeaPad)
- Milyen billentyűzetet vegyek?
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Milyen TV-t vegyek?
- Luck Dragon: Asszociációs játék. :)
- Vicces képek
- LCD, plazma és projektoros TV-k hibái
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen