- Redmi Note 13 Pro 5G - nem százas, kétszázas!
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Prémium külsőt kaphat a Motorola Moto G85 5G
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Xiaomi Redmi Note 4 - B20
- 2 nm-en készülhet az Exynos 2600
- Fotók, videók mobillal
- MWC 2024: Két új órát hozott a Xiaomi
- Minimális változásokat hozott a Huawei FreeBuds 6i
Hirdetés
-
Készül a Warhammer 40,000: Mechanicus 2
gp A folytatás PC-re és konzolokra készül, a megjelenési dátum egyelőre nem ismert.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Olcsó és visszafogottan elegáns kompakt AIO jön az ID-Cooling berkeiből
ph Az előzetes tesztek alapján korrektül teljesítő modellnek nem kenyere a cicoma, és akár titkos favorit is válhat belőle a kategóriájában.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Burt1793 #15165 üzenetére
Én már az előbb megnéztem az enyémet, bár 4 hete volt a vas utoljára beindítva. 1 decit rá is bírtam tölteni (3/4-ig volt a jelzés a min/max között. Egyébként minden túra után nézni szoktam, 2 ezrenként 1-1,5 decit eszik)
(#15166) csongi: igen, a vezérműtengely "csapágyazása" a legkényesebb az olajhiányra, mivel a legtöbb mai gépen nincs csapágy hanem simán a hengerfej alumínium anyagával érintkezik. Az viszont nemigen javítható csak a hengerfej cseréjével. "Előnye" viszont, hogy maguk a vezérműtengelyek nem szoktak sérülni.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Burt1793 #15169 üzenetére
A 16 éves, 200 ezret futott Yarisomban tényleg semennyi olaj nem fogy 2 csere (12 ezer km) között, de pár ezrenként rá pislantok. A Suzuki GS500 meg annyit eszik, amit az előbb írtam. Léghűtés, kőkori technika, ez ilyen... (a kompresszióm a gyári értéken, így 47 ezer km után is).
(#15172) Mosquito34: na jó, de neked egy korszerű, vízhűtéses Hondád van!
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Érdekes a biztosítás díjváltozása: a kocsinál 8000-ről ment fel 10-re (B10), a motoré meg 9-ről ment le 3800-ra (B3), mindkettő baleset nélkül. Ugyanannál a biztosítónál, átkötés nélkül. (éves díjak a K&H-nál).
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Szerinted mennyi Honda áll most itthon?
A japán vas "felsőbbrendűségében" viszont a mai napig hiszek, erre legjobb okom nem is a motorok, hanem a 16 éves, 200 ezret futott (a mai napig szervizkönyves!) még echte japán gyártású Yarisom: erre az elmúlt 5 és fél év alatt 3 olajcserét (szűrőkkel), egy légszűrő cserét, 1 pollenszűrőt, 2 fényszóróizzót (emelt fényű ), valamint egy garnitúra első tárcsafék-betétet kellett költenem. Slussz, 40 ezer km alatt ennyi. A 3 héttel ezelőtti (nem csókos) műszaki vizsgára lemostam, és kész....
Előtte a Renaultokra meg locsoltam a pénzt, pedig sokkal kevesebbet futott, sokkal fiatalabb gépek voltak.
szerk: a Hondát azért "szeretem", mert anno a kis Csótányom valami hihetetlenül precíz szerkezet volt, még a - 14 évvel fiatalabb - mostani GS500-hoz képest is. Az egy Doxa-óra volt, korát messze felülmúló műszaki megoldásokkal. Más kérdés, hogy 19 ezer km nyélgáz megtette a hatását, így eltűnt belőle a kompresszió, valamint a karbijai szétkoptak (azok már akkor sem voltak egészségesek amikor megvettem), és nem sikerült korrekt módon pótolni őket igen ritka madár lévén. A GS500 nálam eddig teljesen gondmentes, de ez inkább a faék egyszerűségű konstrukciónak, fiatal korának, és az előző tulaj(ok) kíméletességének tudható be. Én is nagyon kíméletesen bánok vele, leginkább két okból: - "túl erős" nekem, ezzel nem merek nyélgázon konstans közlekedni, másrészt meg az én anyagi helyzetemben valószínűleg nem is lesz már más motorom, muszáj hogy még 5-6 (-8-10) évet nagyobb baj nélkül kibírjon. Magyarul vigyázok rá.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Szerintem pont hogy kiemeli (több módon is), hogy a B-s jogsival vezetett, rendszám nélküli, de 90-el száguldozni akaró egyedekről beszél. Tehát még véletlenül sem a motorkerékpáros jogsival hajtott nagyrobogókról. Ötvenes váltósból manapság nem sok van, gyakorlatilag az 50-es (70-es...) kétüteműekről van szó a cikkben: 2016 végén az SMKP nagyjából a fenti "robogókat" takarja 99%-ban.
szerk: nem ide, hanem a "kisrobogósba" kellett volna belinkelned a cikket.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Sajnos a köztudatban éppen ezek a nagyvárosban, rendszám nélkül száguldozó, semmilyen szabályt be nem tartó, repedtfazék hangú (meg az "ötvenesként használt nagyobb...) tuningmatyik miatt vált mára a "robogó" szitokszóvá. Ti meg vagytok ennek a sztereotípiának az ártatlan szenvedői.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
Urak! Ez a Givi doboz, csak holnap, és csak a pesti SHOX üzletben 9900,- forint. Ha valakit érdekel esetleg! (Mai hírlevélben jött)
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz huszi.gyb #15571 üzenetére
Én hajdanán a Conrad-ból rendeltem, de ahogy nézem semmilyen méret nincs készleten, rendelni kell...
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Hauptmann #15616 üzenetére
Főleg hogy ebben a "kalandmotor" kategóriában van mindkettőnél olcsóbban, jobb motor: a küllős kerekű Suzuki DL 650 XT 2,35 millióért.
Sípos úrra amúgy is haragszom, hittem az egyik tesztjének és jót átqrta a fejemet: ilyet vettem, és konkrétan sz*r. Ebben a ruhában vagy fázni vagy izzadni lehet, esetleg mindkettőt egyszerre, de kizárólag bélések nélkül, kánikulában kényelmes viselet, egyébként nagyon nem az.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Én sem emléxem már pontosan... Összesen volt kb. 60-65 ezer forintom, ebből kellett megoldanom a teljes évi öltözködést, mert az előtte használtan, nagyon olcsón vett és 3 év alatt ronggyá nyúzott / mosott, de amúgy kitűnő, komfortos Kushitani cuccom szétfoszlott, rongyokban lógott rajtam.
Így - Sípos úr cikke nyomán - 65-ből lett kabátom, nadrágom + egy Level2-es szintű SAS-TEC gerincprotektorom. Nem volt több pénzem, na!
Ez a Shox 3 layer cucc egy teljesen hálós (nem becipzározható szellőzőkkel ellátott) kitűnő nyári kabát és nadrág, amit berakható (jó sz*r) bélésekkel próbáltak 4 évszakossá tenni. Jelentem, nem sikerült. Nyáron sokkal jobb mint a Kushitani volt, minden más évszakban meg rosszabb: a szél átfúj rajta, a "víz- és szélálló" bélése meg olyan mint a folpack fólia, semennyire nem szellőzik. Megállsz, azonnal belerohadsz, ha elindulsz, akkor meg a sz*r is beléd fagy.
Némiképpen sikerült megoldást találnom a hűvösebb időben történő használatra: a Shox Warmax téli aláöltözővel már elviselhető. Egyelőre marad, most sincs pénzem másikat (pláne külön téli-nyárit) venni.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Hauptmann #15723 üzenetére
Nem elírás, 1999-ben jelent meg a típus, akkor nagyon korszerűnek számító VVT-I motorral, 2 lambda-szondával, stb. Az enyém 2000-es évjáratú, még echte japán (2001-től hozták a gyártását Európába).
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
A gyártóműtől kell egy hiteles igazolás hogy az adott márkájú / típusú / évjáratú stb. jármű ilyen meg ilyen kibocsátási értékekkel rendelkezik, ezzel az igazolással fel kell keresni a hatóságot (vizsgaállomás? okmányiroda? ) és csináltatni egy új forgalmit immár a helyes besorolással.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Hauptmann #15751 üzenetére
Nem behajtásként kell felfogni, hanem "ránevelésként" hogy a rendeleteket igenis be kell tartani. Ha mindenki abban bízna hogy nuku következménnyel lehet megb@szni mindent, akkor magasról tennének rá.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #15984 üzenetére
"... feltűnt, hogy ezzel a gumival könnyebb tologatni a motort..." - Vagy csak a rutin teszi. Hajdanán a Pannóniások is profi módon belejöttek e motortolásba, míg az MZ-seknek nem alakult ki ilyen rutinjuk.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Hauptmann #16030 üzenetére
A DL650 V-Strom nagyon bevált szerkezet, de éppen ezért tartja is az árát: 1 milláért csak a "legalját" tudod megvenni. Ha valaha az életben váltani fogok a GS500-ról, akkor tuti olyanom lesz.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
- Xiaomi Smart Cooking Robot. Teljesen új bontatlan 2 év garanciával!
- Gorenje KAM 35 THP 3.5 kW mobilklíma
- Leárazás! AKCIÓ, BOLTI ÁR ALATT! Xiaomi HUTT C6 ablaktisztító robot
- AKCIÓ! KONYHA - HÁZTARTÁSI TERMÉKEK - BOTI ÁR FELÉÉRT!
- Krómozott előlapos Jura Z5 automata kávéfőző beépített profi cappuccino fejjel
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest