- Apple Watch
- Xiaomi 14 Ultra - Leica hercegnő
- iOS alkalmazások
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Milyen okostelefont vegyek?
- Mobilinternet EU-n kívül, eSIM adatcsomagok használata
- Honor 90 - modellalkat
- Sony Xperia 1 V - kizárólag igényeseknek
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Nothing Phone 2a - semmi nem drága
Hirdetés
-
Szupervékony külsővel jöhet a Mix Fold 4
ma A Xiaomi viszont nem ezt, hanem a Mix Flipet hozhatja a nemzetközi piacra.
-
Computex 2024: Léggel, vízzel – egy MSI VGA mindenek felett
ph Élőben is brutális a Fuzion hűtése, ami két verzióban, egy RTX 4090 és egy RTX 4080 Super kártyán is feltűnik.
-
Akciófigyelő 2024: PlayStation Summer Game Fest leárazások
gp Számos játék szerezhető be az eredeti áránál olcsóbban, érdemes lehet a teljes listát átböngészni.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
vendingo
veterán
válasz Bogyó bá' #26405 üzenetére
Henger és vászon oldaltáskák mindent tudnak, max nem viszel utast. Így jártam be a fél világot kempingezéssel.
Én is robeszra váltok az afrikáról. Menesztem a kocsit meg a mocit is. Nekem a legnagyobb gondom, hogy 193 centivel milyen 125-ös gépen férek el. Sym nagyon tetszik, de fosok az egy szem kereskedőtől. Körbe kéne néznem, hogy ausztriában mi a helyzet szervizeléssel, alkatrészekkel kapcsolatban.[ Szerkesztve ]
Csak a Puffin ad neked erőt és mindent lebíró akaratot!
-
Burt1793
veterán
válasz Bogyó bá' #26407 üzenetére
Az se biztos, hogy lenne hamarabb.
#26398DigitXT: Hiába van tél közepe (nem ültem a robogón 1,5 hónapja), mégse kívánom és talán nem a hideg miatt. Valahogy ez a 6 év alatt megtett 60 ezer km elvette a kedvemet a cvt-től, de nem is ez, hanem hogy mostanában országúton használom és nem Budapesten. Csak városban szuper, a 125-ös meg végképp. Semmiképpen nem ajánlanék pcx-et túrázni. Van a családban 2020-as sh125. Nagyon menő, hogy alapjáraton nincs hangja és nem a start stop miatt. 40-ig jó vele menni, utána csak erőlködik.
-
Burt1793
veterán
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Bogyó bá' #26420 üzenetére
Ha GPS szerint is eléri a százat, akkor csak tudok vele VALÓS 80-at menni tartósan, nem?
Nagyplexi van a motoron, nem a gyári picike.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Grillo
senior tag
válasz Bogyó bá' #26424 üzenetére
Á már nem is emlékszem, olyan régen volt. Elvittem szakihoz szelhézag állítás, lánccsere, stbre. Ott volt hónapokig. Aztán bírt vagy 2 hónapot. Akkor leraktam, melegedett (szerintem a ventillátor nem kapcsolt), szivárgott a benzin a karburátornál, stb.
Kint áll letakarva vagy 3 éve, pedig előtte DigitXT-vel felújítottuk a hajtást is.
Amikor találtam másik szakit, vagy nem ért rá, vagy mikor kiderült, hogy rotax, akkor mégsem vállalta. -
csongi
Topikgazda
válasz Bogyó bá' #26455 üzenetére
Megértelek.
A cikkben volt erőteljesen elfogultság.
A hátizsák ésszerűbb megoldás, vagy az ülésre pókozva. A dobozlás és annak a megpakolása, elviszi a motor érdemeit, és egy fos lesz tőle sztem.
A te motorozási temperamentumoddal, a SYM teljesen jó választás.
Minden is kapható hozzá, csak várni kell. Mivel kínai olcsóbb is alkatrész.
Félsz tőle?
Sztem a kymco a Sym, már egy évtizede elverte a robogó szegmensbe a japán és Európai gyártókat. -
csongi
Topikgazda
válasz Bogyó bá' #26457 üzenetére
Sztem azon a motoron a doboz egy kínzás.
Egyszerűen kevés hozzá az önsúlya. Billegős f.stlicska lesz, a felhúzott sportos hátsó résszel.
Értem az újat elméletet.
De ebben a erősen kompromisszimus helyzetben, egy 250es CB sztem jobb választás lehet
Ok nincs ABS, de ennyi.
Mentem a CBF125el. Sőtt ketten is mentünk. Ment mint a meszes.
Nekem is szar a derekam. Meg kellett tanulnom felülni.
Oldaltámaszon simán átlépem erőlködés nélkül. 815 ülés magassággal. -
csongi
Topikgazda
válasz Bogyó bá' #26459 üzenetére
Cb 250, és nem cbf.
A CBF példát csak a ccm miatt hoztam fel.
Igen, klasszik bike. Nincs benne VPS rendszer.
Nem is kell műszeres szervizbe vinni, mert egyszerű karbis.
Ugyan az a jellemző érvényes, és hibátlanon van a hangsúly.Nekem elhiheted, az sem kellemes mikor beakad az alagútba a lábad.
Sym-nél ez is benne van, és a robogóknál általában.
A Sym alagútját nem léped át kényelmesen, az csak csak illúzió.
770-es ülésmagasság 130Kg tömeggel.
CB250 755 ülésmagasság 135kg tömeggel.És még maradna 400ezer pénzed is.
Persze ha szív húz az új felé, akkor újat kell venni.
De nincs semmilyen szerelgetés, csak nézegetés, mert ugrik a garancia.
Hova hordod kötelezőre az új motort? Az mennyibe kerülne, időbe és pénzbe?
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #26468 üzenetére
Kicsit tényleg magasnak néz ki, de közben az egész motor vicc méretű.
Nézd meg élőben. Szerintem a Cygnus is nagyobb volt, mint a PCX. Aztán
volt, hogy a Cygnus mellett álltam a nagy Majával, ami "kétszer hosszabb":
ezt képről nem tudom megmondani. Majom, köszörűkő. Próba szekerce.Szerk: prospektusban csajszi ül rajta ránézésre, előre teszi ugyan a lábát,
de szemre nem tűnik übernagynak a lábtér. Hogy ez mennyire kirándulós?Szerk2: de hogy a Cygnus mennyire olyan, mint a SYM VS, hihetetlen.
[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #26475 üzenetére
Görhokedli... Miket nem dob ki a kereső! (Pl. azt a "magabiztos" állításomat,
hogy nem fogok 80K-t költeni a hajtásra egy kis torpanás miatt. Lett az 160 is.) -
Burt1793
veterán
válasz Bogyó bá' #26484 üzenetére
A robogókat simán lehet letolva vezetni, nem kell vele dőlni, vagy túl rajta (nincs akkora tempó).
Amúgy talppal ösztönösen befeszítesz és egész jól tartható a test az sh-n.
Mentem már ősszel motorozni melóból haverokkal az sh300zal, simán lemaradtak páran kanyarokban a 600as sportmotorokkal. -
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Bogyó bá' #26488 üzenetére
Szóval hiába alacsony maga a "sofőrülés" a kis CB-n, ha a motor hátulja 20 centivel feljebb van emelve - azt át kellene lépnem.
szerk: a GS 500 is pont ilyen, súlyosbítva egy hátsó doboztartó konzollal (ami erre is kellene...). Fel tudok rá szállni általában, de minden ötödik-tizedik felszállásnál becsípődik a derekam, utána meg van baj rendesen. Ez az ország másik végén, valami harmadrendű utacska szélén állva nem vicces.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #26494 üzenetére
Olyannak ismersz, mint akinek modern, ABS-es, ESP-s járgánya van?
1999. No ABS, no ESP, no Fear. (Pedig jó lenne, ha lenne benne, de nincs.)
Szerk: természetesen most a légtelenítésnél nem lenne jó az tiszta sor...
Amúgy eldöcögtem volna a szervizbe, csak hát be vannak táblázva februárig.[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz Bogyó bá' #26501 üzenetére
Tőlem olyat veszel amilyet szeretnél
Miért pikkeljek rád?
Nem az én pénzem, és nem is én fogom használni.
Csupán a racionális érveket tartom fontosnak.
Látszólag ugyan azzal a problémával fogsz küzdeni, csak ha új a motor, akkor nem lesz fontos.
Mint korábban is írtam, a lényeg, hogy boldogságot okozzon. Jól érezd magad rajta, és azt az örömöt adja, amit vársz tőle.
Csupán ebbe a boldogságba egyenlőre úgy tűnik az új motor vásárlása tartozik.
Egyszerűen elég lenne annyi, hogy újat akarok, mert a szívem vágya, és most meg merem lépni anyagilag.
Legyen Japán mert más nem jöhet szóba. Van rá xx forint.
A végeredmény PCX.
És innen minden is ésszerű érv lesz mellette.
Nah erről gondolom azt, hogy önmegnyugtatás, és emellett jó lenne egy megerősítés másoktól.
Racionálisnak még talán ez sem.
Évi 5000Km és a garanciális idő alatt sem sikerülne egy érdemleges szervizelési km vallumot bele tenni. De hátha sikerül, és többet használod, mint a jelenlegit.
Két év alatt elég a jármű árának a fele, csak azzal hogy áll a garázsba.
Egy olyan járműnél amit a városi adjad neki, majd eldobod és kész használatra terveztek.
Mindenki úgy vásárol ahogy akar. Ez csak az én véleményem. És semmi köze a te döntésedhez.
Én a próbaülésnél próbálnék egy dobozzal szerelt verziót kóstolgatni, amibe bele van cuccolva úgy 15kg. Kíváncsi lennék milyen érzete lenne. Engem ezek a dobozok zavarnak.
De van akit nemDigitXT:
Isten ments, hogy meg győzzek valakit is. És nem is hangzott el tőlem, hogy ilyet kell vennie.
Csupán ellentmondásosak az érvek.
De sztem ezt hívják önmeggyőzésnek. És ha a kiszemelt boldogságot ad, akkor az a lényeg.
Révbe ért a dolog.
De el kell fogadni azt is, ha van ellenérv.
Ha meg a döntés megerősítése az elvárt a fórumozásban, akkor a végén, mikor meglesz az új, megerősítem, bárki bármilyen választását. -
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #26512 üzenetére
Ha baj hogy kérdezek, agyalok, álmodozom akkor szóljatok rám, ritkábban fogom ezt tenni a későbbiekben....
Isten ments, hónapok óta nem volt ilyen pörgés a topikban... Én élvezem.
Attól, hogy nem mindenben értünk egyet, normális hangnemben ez szórakoztató.
Nyilván ha elkezdenénk egymás szempontrendszerét gúnyolni, akkor kevésbé.
De hát ki tenne ilyet? (Azért is kértem elnézést a pejoratív kifejezésért: az ember
hajlamos a saját szempontjain túl máson nem gondolkodni. "Könnyebb az élet.") -
csongi
Topikgazda
válasz Bogyó bá' #26512 üzenetére
Értelek, de még nem száltál fel egyikre sem
Bocs nem kekeckedek.Hogy van e újonnan jobb vétel? Az év most kezdődött el.
Az egész rákfenéje, az pénz korlát. Sajnálom, hogy nincs több a dologra. Én is a délvidéken élek, így van rálátásom,
De ez az ár, mire neked aktuális lesz, legalább 15% de inkább többel lesz drágább.
A szezon kezdés megtolja, és ezt prognosztizálják előre.És továbbra sem minden használt robogó szar.
Ezek a 2021 es modellek EURO 6 normához kötöttek. Kvázi még jobban kell kínozni őket, hogy mennyek is.Itt vannak az Sh tulajok. nekem nagyobb visszaigazolás nem kell.
Az ő tapasztalatukat elhiszem, a rigó Jancsi tesztelését erősen fenntartással kezelem.
Csak azért kizárni egy járművet, mert nem szimpatikus a váz kialakítása...
Nem tudom. Sajnos ezt a részét nem értem.
Én az Európai robogókat sem tartom rosszabbnak, de ez csak én véleményem.Egy igazolt futású 4-5 éves vas mitől rosszabb a szalonból vásároltnál?
Ok nincs garancia, ezt aláírom.Nem könnyű döntés, megértelek egyébként.
De jelenleg van időd, hogy átgondolhasd.
És van lehetőséged semmit sem kizárni, amíg rá nem másztál.Mikor az Apriliát vettem ,úgy indultam el, Olasz szemetet nem viszek haza.
Boldog vagyok, amit attól a motortól kaptam, és megtanította, hogy baromságokkal teli előítéletekkel indultam el vasat venni.Kérlek álmodozz! És továbbra is keresgélj. Ettől olyan piszok izgalmas ez a szakasz.
Ez a fórum is ezért van. Elég pókhálós és öregedett a fórum állománya, mégis visszatérőek.
Sok fórumba már lecserélődtek a tagok, mert szimplán motort váltott.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #26489 üzenetére
Egyszer felültem huszi nemtudoménmijére (vmi sportos dög, majd előkeresem).
Kicsike motor, szinte alig fértem el rajta, furcsa érzés volt. De felszállni rá???
Nem azért, mert annyira öreg vagyok, csak hát lusta, és kevésbé hajlékony...
Tornamutatvány volt kb. amit ha YT-ra feltöltenénk, mehetett volna a börleszkbe.
Meg sem próbáltam menni vele... pedig biztos brutális erő volt benne (sor4 600),
gyönyörű hanggal (szolid sportkipuff). Kár lett volna összetörni a gépet / magam.Ui: anno Safety Hungary-n a CB500-akra se volt egyszerű felülni... utána menni
már adta magát, de valahogy ez az átlépős dolog, nekem sose volt világom...
(Ja igen, a doboz, és annak tartókonzolja nehezítő tényező lehet adott esetben,
márpedig doboz kell, mert különben hova rakom a cuccom, ha megállok vhol.
Még egy robogónál van hely az ülés alatt, ezeken max. a szerszámkészletnek.
Robogóknál is probléma nagyobb méretű sisak elhelyezése az ülés alá, nem is
beszélve a gerincvédő elrakásáról. Pedig azt is jó elrakni, mert meleg nyári nap
szerintem elég szar érzés full motoros felszerelésben mászkálni megállás után:
most az, hogy ez vkinek nem tetszik, hát istenem... Nekem ez alapfelszerelés:
kis Maján nem volt doboz, felkókányoltam rá, de úgy, hogy éppen be tudjak így
állni vele a pincébe. Szükségmegoldás. Félig az utas ülésen volt, de tökéletes,
mert utast soha nem kellett vinnem. Később, amikor már nem volt kényszer ez
a pincés parkolás kapott rendes konzolt, és tudtam utast is vinni néha. Juhú...)csongi:
"Csak azért kizárni egy járművet, mert nem szimpatikus a váz kialakítása..."
Van ilyen, fogadd el. Mégpedig azért, mert semmi nem kényszerít rá... elég
sokféle kialakítás kapható, van választási lehetőség, ha az embernek van zsé.
Képzeljünk el egy olyan világot, ahol az egyetlen(!) kapható robogó az SH, és
az összes többi batáros túramotor. Természetesen mennék SH-t venni. Ennyi.[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz Bogyó bá' #26519 üzenetére
Jajj ez nekem is nagyon furcsa volt az első évben, amikor megvettük az első kisrobogonkat. A tank nagyon hiányzott a labaim közül, fura érzés volt úgy motorozni. Most már teljesen megszoktam és nem is hiányzik. A motor átlépése meg pláne nem hiányzik. Nekem is a derekam szokott fájni és nem tett jót neki a felszállás. Mindig rá kellett készülni a felszállásra, nehogy meghúzzam magam.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz Bogyó bá' #26519 üzenetére
Ez csak megszokás kérdése.
A kis kerék befolyással lesz a komforta.
Itt jobban oda kell figyelni a teleszkópok állapotára.
Kicsi az önsúly, pattogósabb lesz. De ez ilyen. Feszesnek kell lenni.Ettől használható. A kanyarodás- döntés érzés is más, de megszokható és meg is szerethető.
Mondjuk úgy, könnyedén fogod dobálni a GS után. Mintha bicikliznél.A csótányt ne vedd alapul. ccm azonosság van, más nincs.
Tehetsz te bármilyen csoda hálós vázat. Ezekkel a villaszögekkel, és a konstrukcióval blokk felfogatással ha megrázod a kormányt berázod a hátulját is. Ilyenek. majd megszokod. Ez nem az ördög műve.
14/13 colos kerekek, és a gumi profilt nézve, könnyű lesz táncba vinni.
Hogy ezt a nyelezéses üzemet mennyi fogja szeretni? Nem tudom, de sanszos, hogy nem.
Maradjunk annyiba hogy az a 70-es utazóval még jól érzi magát. El is megy sokat.
Csak, hogy neked mekkora felüdülés lesz a 100km/óra motorozás? Ezt nem tudom.
Itt az áttételek is a városi használatra vannak hangolva.
Ott ne kelljen tötyögni. Legyen gyorsulás. De a fizika az fizika marad. Jól gyorsul, de az utolsó egy harmad egy szenvedés. A variátoros áttételek velejárója marad, vagy lent vagy fent. Egyébként sem koncepció a gyártónak, hogy egy 125-ös motorral 100as utazót menjél.
Ahhoz vegyél nagyobbat. . Ez sem változott meg az elmúlt 6 évben. Sőt még inkább efelé haladunk. -
csongi
Topikgazda
válasz Bogyó bá' #26525 üzenetére
Ez egy előzés volt.
Az hogy a teknikás alföldön megtett statikus 10-20km folyamatos nyelezést mennyire fogja kultiválni, nem tudom. Lehet a Hondások tudnak valamit mondani erre.
De szerintem nem akarsz majd te 100-al menni
hamarabb elmegy tőle a te kedved
Azt látod, hogy az aszfalton lévő kis árnyékot is leközvetíti a futómű a pilóta felé?
Szóval ezzel a komforttal számolhatsz. -
#50433536
törölt tag
válasz Bogyó bá' #26529 üzenetére
A videókból azt látom, hogy ennek a vasnak 70-80 között van a tartós tempója és kb 95-100 lehet a vége, ha nem csal az óra. Kanyargós úton úgysem lehet gyorsabban menni, meg minek is, akkor hol marad a túra élménye. Teljesen vállalható, sőt szerethető vasnak tűnik.
Autópályára azért nem mennék vele. Még a 400-as robogómmal se megyek pályára, nekem túl veszélyesnek tűnik.
Jó lenne egy PCX 125 a feleségemnek, ha már nyárom megcsinálta korlátranra is a jogsit, mehetnénk együtt túrázni. Csak hát ahhoz még erősödni kéne anyagilag.
[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz Bogyó bá' #26534 üzenetére
Értem, ezért írtam a 170-et. Az meg kb egy 250-300 vas.
Mégsem fogod annyinak érezni.
Tologatásánál igen. De egyensúlyozásban nem.
És a 200kg-hoz képest egy 170Kg motor is más kávéház lesz.
A deauvillem mellett a banditot egy kezesbáránnyak érzem. Pedig alig van közte pár kiló difi.
A lényeg én azt látom, hogy tökön szúrás ekkora visszalépés 2021-be.
20 évvel ezelőtt a választék sokkal xarabb volt. Most jobban lehet evickélni.
És szerintem lehet jobb döntést hozni.
De ha szerelem diktál, nincs más választás. Meg kell szerezni az a arát :d -
csongi
Topikgazda
válasz Bogyó bá' #26542 üzenetére
Egy AIXAM kabrio?
Nezegettem arakat.
Sztem 5ev koruli, 2-300ccm vasat talalni, 10 ezer km korulit nem lehetetlen.A 125 kategoriaba egyszeruen purutyka az osszes.
Tenyleg futar motorok. :).Kymco people
ami uj arban elrheto jo felszereltseggel. Csak hat a kialakitas nem tetszik.
Ezt a proba ules, vagy proba kor dontheti el.
Ha teheted sztem ne varj tavaszig.En nezelodnek kersekedesekben proba ules.
Roli baratom, deauvill szerelmes volt. Azt mondta mindegy mit mondok neki az lesz. :).
3 het probaules sorozat utan, bandittal kozlekedik. :D.
Vegigultunk kb 6-8 motort. Megertette neki miert nem lett jo valasztas a dovi..
-
csongi
Topikgazda
válasz Bogyó bá' #26565 üzenetére
Értem.
Ez is egy érv. Jó régi, de érv
Az alapvető gond sztem, hogy egy 3ezer eruros motort 10éves értékidejét akarjuk kezleni, vagy megfejteni. Sajos ez a hazai valóság egy része. Megértem.
Mesélhetek a soha el nem romló japánokról is.
Mesélhetek egy 13 éves robogó teljes információs hiányáról a márkaszervízbe.
Előre megmondom, hogy az akkor 10 éves most vásárolt városi rohangálós motornak milyen szervizes tudása lesz.
Kb semmi.
Dobd el, nem biznisz a kis poszogót javítani. Ha meg márka javítást akarsz, rohadás drága lesz, mert hát japán.
Ezért is volt a kuplung rugóm 3* annyiba kerülő termék mint egy utángyártot.
Miközben álltó helyében kinyúlt
A szimeringről, amit csak a gyári méretben kapható termék 5* drágább mint egy másik.
ÉS ugyan úgy megdöglött.Ha pontos műszaki ismereted nincs, akkor csak ideológia alapján tudsz dönteni, de az csak te valóságod marad.
Nem használj kínai telefont sem, és semmi mást. Mindent dobj ki, és nézd meg mi marad a kezedben,A hazai szervizelésnek mindegy lesz mit viszel, mindegyik gondot fog jelenteni.
A márkafüggetlennél kb egyforma árban van a reszi díj a kínaira és a japánra is.
Nah az alkatrész nem lesz.Ha feltételes módba gondolkozunk, és kétszer kell cserélned henger dugó szetettet a kínaiba, még akkor is ugyan annyi lesz az üzemeltetés mint a japánnál.
Úgy, hogy egy 300-as hasonlítasz össze egy 125-el.
Mennyit fogsz motorozni 10 alatt kb?
50-60ezret. A japán robogó is eldobós lesz, főleg a túrázós tempókkal.
nincs ingyen ott sem a 9000-es fordulat.Magamat tudom idézni. Ha visszaigazolás kell, hogy neked elég a 125 PCx, és a legjobb választás. Akkor igen neked erre lesz szükséged.
Csak azt nem értem, hogy akkor ez most befolyásolás vagy nem?
-
csongi
Topikgazda
válasz Bogyó bá' #26567 üzenetére
És ezt a keeway adta ki, vagy valamelyik Magyar kereskedő hozott önkényes garanciális szabályokat?
Illetve ezeket garanciába foga javítani A honda is? Biztos?
Szerk: drágább. Mert a 300-as Hondával van egy kaetgóriába, de annál jóval olcsóbb.
Teljesen jól van beárazva.
Illetve ezek listaárak, ha egy kicsit kofárkodik az ember, lehet abból még faragni.
A PCX. is ennyi lesz kb, mire te meg akarod venni.szerk:
Le tudsz kérni valami ilyesmit a Hondától?Hondanál ezt olvastam:
Az Ön új Honda motorkerékpárjához és robogójához is kétéves, kilométer-korlátozás nélküli jótállást biztosítunk a gyártási és anyaghibából eredő meghibásodásokra.
Illetve a füzetbe vannak beírva a feltételek.[ Szerkesztve ]
-
csongi
Topikgazda
válasz Bogyó bá' #26569 üzenetére
Nah a 3 év egész jónak néz ki.
Jó lenne olvasni a füzetben leírtakat.Nekem a Keeway iromány olyan, mintha a megpróbálná kizárni az idióták reklamálását.
A Honda írása sem sok amit a weboldalra felírt. .
3Év, ebből kettő a gyári a harmadik a kereskedő adja. Egy kis sarkítással a szelepsapkára vonatkozhat.Szóval ha gyártási vagy anyag hiba van, akkor van jótállás. Ezt a kettőt bebizonyítani egy ilyen értékű motornál, pont az ami.
Ha a szalon azt mondja, használatból fakadó hiba, te már csak független szakértő bevonásával fogod az igazad érvényesíteni. Nem a Hondával lesz a gond.
De nagyon legyél résen. Nem a honda fogja garanciába javítani magát.
Kereskedő, és kereskedő között van a kutya elásva.Egy példa.
Bekrepál a motorod, beviszed. Megállapítanak egy hibát. nem fogadod el.
következő lépés. (Ha ekkora értékű eszköznél egyáltalán ez kivitelezhető)
kiküldik a hibás elemet felülvizsgálatra.
Megállapítja a gyár, hogy valóban hibás.
A gyártó és a kereskedő közötti szerződést nem ismered.
Ezért a gyártó a kereskedő kontójára elküldi a csere darabot, ha kereskedő kéri.
Mert a kereskedelmi árrés kialkudásánál ez került a szerződésbe. Elméletileg vállalva a rizikót és a költségeit.
Nah de a kereskedő nem akar kifizetni a hondának egy új blokkot, mert az máris elviszi a kereskedelmi hasznot, és még pluszt.
Elindul a ferdítés terelés. És a végén kapsz egy javított terméket.(Miközben te úgy érzed, hogy egy új blokk járna motorba.)Amivel még a jogszabályt sem sérti meg, mert annyiszor javít egy terméket, amíg azt ő jónak látja. Sztem tucatjával vannak ilyen ügyek.
Személyesen tudok a hárombetűs vonalon is, a sok karikáson is, de világelső totojánál is.
Ekkor lehet a kinti vonalon visszafele nyomást gyakorolni a kereskedőre. Egy magára adó márka nem akarja, hogy egy kereskedő feketítse a nevét. De ehhez elég szép kis kálváriát kell letolni.És itt mindegy lesz melyik márka.
Szóval nem csak a márka fontos, hanem melyik kereskedőtől veszi az ember.
Szóval, vagy a termék legyen beton biztos( de ami elromolhat el is romlik)
Vagy a kereskedővel legyen egy jó kapcsolat.
A fene tudja melyik a jobb.Az egyik partnerem 2db WW járművet akart vásárolni a helyi kereskedésnél. (Legyen a neve 1.es.) Nem tudta bele alkudni amit szeretett volna. Vásárlás értéke kb 20 milla.
Elment a Balaton mellé, ott simán ment minden.
Az 1es kereskedőnél a másik ügyfelem az autóját szervizelteti. Mindent is megoldanak neki, olyan fő alkatrészeket cseréltek ki, szó nélkül aminek az árán megveszed a PCX-et.
Az emberi kapcsolat sztem többet tud a latba nyomni sok esetben, mint egy iromány.Sajnos a mocskos bürokrácia az fizetős.
De ha azt mondod Kp és viszem, máris benne lesz az árba a névre írás teljes költsége.
Kell az a pénz azért,amit ott szeretnél hagyni.Ez a saját gondolatom.
ha még kb 10 évet birok motorozni, és vissza tekintek a 10éves lelakott kínai fosokra, és elképzelem mit éltek meg az pizza országában. lehet egy kis odafigyeléssel, simán veszik ezt az akadályt?
Hmm.... Bele kellene mélyednem a műszaki részében. Én nem látok benne világvégét.
De vannak itt köztünk olyanok, akik szervizelik is ezeket. Lehet több tapasztalatuk van ezekkel a nagyobb ccm-es robeszokkal.[ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #26573 üzenetére
Ott adtam fel, hogy folyamat a jobb oldalra nyomul, mikor
elmehetne a záróvonalon, balról, a dugó mellett. Kesztyű?
Oroszok... Btw. lejtőn viszi a 110-et óra szerint, ez okés,
szemre a 90 km/h körüli haladás nem probléma, ennyiből
bőven elég lehet szolidan gurulgatni. Ki kell próbálni. -
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #26575 üzenetére
Beállítás kérdése. Gyárilag elvileg igen, nyomatékcsúcson tartja nyélgázon:
ha nagyon haladni akarsz, akkor átgörgőzöd, és úgy teljesítménycsúcson...
(Viszont van akinek ez fülre zavaró, pl. Burt nem szereti az SH kicsit pörgős
hangját, pedig nem is a legkönnyebb puli ment bele. Szerintem így lett jó.)Szerk: egyáltalán nem viseli meg csak ne akarj lépésben menni, csúsztatott
kuplung mellett, szóval bődületes emelkedőn inkább ne állj meg: lendület![ Szerkesztve ]
-
DigitXT
félisten
válasz Bogyó bá' #26582 üzenetére
Nekem ez fölötte elnézős (178 cm), turbulens bubbogós.
Huszinak elvileg már átnézős. Ha pár centivel magasabb lennék,
a kisplexi lenne a tökéletes: nyújtózkodás alapján gondolom LOL.
(Mármint tökéletes a menetszél/szélzaj kompromisszumában...)Kerestem képet a kicsiről, de értelmeset nem találtam hirtelen.
Ebben a gyorsulgatós videóban látszik, mintha ott sem lenne...
Az "R8 levadászó" videóval összehasonlítható a nézet: magasabb
jelentősen, de még mindig nem az igazi tepsi túraplexi méret.Szerk: kerestem vmi olyan képet is, az valami ilyen batáros méretű:
Ritka ronda amúgy, sőt, ezek az RST előtti tükör-indexek is azok.[ Szerkesztve ]
-
#50433536
törölt tag
válasz Bogyó bá' #26582 üzenetére
Felette nézek, pont az allamig ér a plexi. Sajna a sisakom felső részére csapja a szelet és kissé zajosabb, mint plexi nélkül, de a mellkason teljesen szelarnyekban van.
A motor is elég széles, a labammal és főleg a terdemmel együtt mindent takar. Ez fontos tényező volt a vásárlásnál, mert az előző etz motoron a labam lefagyott a tokeimmel együtt. -
csongi
Topikgazda
válasz Bogyó bá' #26583 üzenetére
6.40nél látod e a bakkecskézést?
Itthoni utakon kb csak ilyen lesz.
Sztem a videó szerelem után létrejövő házasság rövidebb távú lesz mint azt gondolnád.
Miután az adrenalin felszívódik jön a szembesülés.
A motorka egy bakkecske, nem vagyok már 20 éves. Ha a kamionos nem engedi meg, sosem előzőm meg.
Mire eljutok egy kanyargós emelkedős útra, kb lerohad a vállam, és elfárad a nyakam, a sisakra terelt széltől. Húzom csutkára, hogy mennyen, a kezem fárad. Ha kicsit elengedem a gázkart máris sebességet veszít. A mátrába felfele nem lesz gyorsulás, statikus rotyogás
Ha rossz az aszfalt elég lesz a 70-is.
Ha hátrébb dőlsz még könnyebb lesz az egyébként is könnyű eleje. Még jobban dobálni fogja. Az első kanyarba bakkecskéző elejét megérzed, és leizzadszNah ezek a 7 perces Lejtmenetben felvett 20 éves srácok által készített videók amik befolyásolók.
Rángatja a gázkart, minek. Tisztán látszik, két állásba történik valami. Csutka gáz, és elengedett.
De ne így legyen
[ Szerkesztve ]
-
-
kcsa
veterán
válasz Bogyó bá' #26607 üzenetére
"Egyébként meg csak önigazolást keresek, a nagyjából már meghozott döntésemhez, hogy nem foghatok nagyon mellé. "
Hát ezt az elejétől láttam/tuk De nincs gond szerintem, nem buksz sokat rajta ha időben meghirdeted
(viszont most ránéztem a Forza 350 hirdetésekre, és sajnos még mindig tetszik)
Új hozzászólás Aktív témák
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen