- Mobil flották
- iPhone topik
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Bugfix van, magyarázat nincs az iOS-ben újra feltűnő, korábban törölt fotókra
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Motorola Edge 40 neo - színre és formára
- Samsung Galaxy A55 - új év, régi stratégia
- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- Garmin Fenix 7 és 7S - profi sport megszokásból
- Samsung Galaxy S22 Ultra - na, kinél van toll?
Hirdetés
-
Touroll J1 - amikor az átlagos is elég
ma A megszokott konstrukciót, vagyis pedálszenzort és hátsó agymotort kínál a Touroll, nincs benne semmi rendkívüli, de kedvező az árfekvése.
-
Spyra: nagynyomású, akkus, automata vízipuska
lo Type-C port, egy töltéssel 2200 lövés, több, mint 2 kg-os súly, automata víz felszívás... Start the epic! :)
-
Call of Duty: Modern Warfare III - Új szezon, újabb ingyenes hétvége jön
gp Napokon belül indul a negyedik évad, amely ismét számos újdonsággal érkezik.
-
Mobilarena
Alapelv: "Ha rendszáma van, itt a helye!"
Nem a motor mérete a lényeg, hanem az EMBER !!!!
Új hozzászólás Aktív témák
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #26508 üzenetére
Nem, a "választás" a vadiúj PCX125 vagy SYM VF185i esetleg az NMAX125/155 között zajlott, ebben próbáltam volna némi segítséget kérni tőletek (azóta már az "egész" internetet végig bújtam tesztekért, videókért, szóval kicsit előrébb vagyok...). Ezek "nagyjából" beleférnek az elképzelésembe, porckorongsérvvel, az öreg nagymotor helyett. Pehelykönnyűek, biztosan könnyebben (de legalábbis szívesebben) felszállok rájuk mint a meglévő GS500-ra, van - a SYM kivételével - értékelhető csomagterük (egynapos túrára nem kell dobozolni), és ezek azok, amiket majd - az öreg motor eladása után - talán ki is bírok majd fizetni (ha addig nem megy fel sokkal az áruk). A 155-ös NMAX az már MOST túl drága, ráadásul csak a katalógusban / árlistán létező modell, egy nyomorult darab nincs a kereskedésekben belőle. Se kipróbálni, se megvenni nem lehet- csak "berendelni".
A SYM azóta kiesett, az NMAX-ból csak a 125-ös elérhető gyakorlatilag, az is 100 ezerrel drágább a Hondánál, továbbá nekem különösebben nem is tetszik. Drágábbakat meg nem tudok megfizetni, itt vidéken, távmunkában a mérnöki fizetés sem túl jó, 58 évesen sem.
Mivel két és fél évig intenzíven 125-ösöztem, így el tudom fogadni hogy sebességben csak 80-90 lesz az utazóm - nem örülök neki, de elfogadom. Nagyjából 5-10 évre terveznék vele (illetve addig, amíg a betegségeim és a korom miatt egyáltalán fel tudok rá ülni). A 15 éves, de amúgy hibátlan GS-t most jó áron el lehetne még passzolni, így ezért gondolkodom feltétlenül újban. Ezen kívül bizonyos "extrákhoz" ragaszkodnék, a legfontosabb ezek közül az ABS - taknyoltam már el megcsúszó elsőkerék miatt. Ja, és nem szeretek szívni - a GS-sel ezt eddig teljesen megúsztam, a kötelező karbantartáson kívül egyetlen gyújtás-jeladótekercs baja volt, pedig van benne bő 70 ezer km - ezért nem kell használt.
Reméltem, hogy a topikban van valakinek PCX-e, akitől kaphatok némi gyakorlati tapasztalatot. Ha baj hogy kérdezek, agyalok, álmodozom akkor szóljatok rám, ritkábban fogom ezt tenni a későbbiekben....
Szóval: van-e emberi áron a PCX-nél jobb vétel újonnan, hasonló (de nem rosszabb) tulajdonságokkal és felszereltséggel?Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #26515 üzenetére
Akkor mondjatok még "szempontrendszereket", amire én esetleg nem gondoltam, de hasznos lehet a választás szempontjából!
- a PCX-szel egyelőre az a legnagyobb aggodalmam, hogy kicsik a kerekei az általam megszokott motorokéhoz képest. Mivel soha nem robogóztam, így fogalmam sincs, hogy ez az aggodalom jogos-e részemről? Például...
- vagy: bírni szokta-e egy 125-ös robesz a gyakorlatilag konstans nyélgázon hajtást? Mivel országútra kell, így ott fog üzemelni szegény. A motorja szokott megdögleni ilyen kínzáskor, a variátorszíj, vagy mire számíthatok? (a kis csopper meglepően jól bírta ezt az üzemmódot)
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #26518 üzenetére
Nem a "váz kialakítása miatt", hanem mivel soha nem robogóztam, így mindig volt egy tank a lábaim között, amibe kapaszkodtam kanyarba döntéskor vagy éppen vészfékezéskor. Simán leesnék a robogóról, ha nincs a lábaim között "valami", vagy nem tudom magamat előre kitámasztani. Ez egy városi 20 perces úton biztos megszokható, de én órákig szeretnék menni egy huzamban (na jó, háromnegyed óránként elgémberedett tagjaim kinyújtóztatása és cigiszünet... ... ezt most is csinálom, sőt KOCSIVAL is! Már nem bagózok benne.)
szerk: az SH nekem amúgyis túl drága, így nagyon nem gondolkodtam rajta. De "pofára" sem tetszik, egyszerűen nem az én világom az "olaszos" dizájn.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #26527 üzenetére
Itt egy másik video ugyanattól a fickótól: én pont ugyanezt szeretném csinálni, csak nem Dobogókőn, hanem a Mecsekben, vagy éppen a Bakonyban (bár az már 400 km egy napra...)
Hol a hiba, miért nem lesz / lehet ez jó nekem?
Egyébként motoros futár az illető, ez a munkaeszköze, tehát a sajátját "gyilkolja", nm egy újság tesztelője.
#26528DigitXT: éppen hogy akkor lesz adásvétel, mert kifizettetik velem.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #26536 üzenetére
Ok, nagyon köszönöm hogy megnézted - na, így már elfogadom teljes mértékben a véleményedet. A videó alapján én együtt tudnék vele élni, azt hiszem - ha az üléspróbát kényelmesnek fog tűnni, persze.
Viszont akkor továbbra sem tudom, hogy az olcsó újak közül melyik lehetne jobb? A nagy kereke ellenére ebben a - régi - tesztben az SH sem szerepelt jobban sajnos (sőt): [link]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #26563 üzenetére
Nem akarok vitát gerjeszteni, de manapság a kínai cucc már NEM ANNYIVAL olcsóbb, mint amennyivel neccesebb LEHET a fenntartása. Nem csak a gyári minőségre gondolok, hanem a magyarországi kereskedő- és szervízhálózatra leginkább. A tök ismeretlen 300-as Keeway robogó másfél millióért szerintem nagyon ebbe a kategóriába tartozhat. Majd 5-10 év múlva fog egyáltalán kiderülni, hogy mennyire volt jó a konstrukció, meg mennyiből lehet valójában fenntartani. Egy Yamahát vagy Hondát - alig többért - inkább meg mer venni az ember, pláne ha 10 éve folyamatosan frissítgetett, de amúgy már bizonyított, bevált típusról van szó.
#26564DigitXT: #megazolasz, már ha van rá pénze az embernek...
Jobbulást a betegeknek! Remélem én megúszom - három szurival a karomban.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #26566 üzenetére
Nézelődöm hónapok óta (ha már tél, van és ráérek), és azért egy-két érdekességen megakadt közben a szemem.
Pl. az említett Keeway Vieste 300 (1,5 millás) robogó, weblapról letölthető használati utasításának garanciális feltételeiből printscreeneltem ki az alábbi részt:Szerinted engem (a vén fütyit, aki valószínűleg az utolsó motorját keresi, pár év használatra) ez valamennyire is megnyugtat? Tehát ezek azok a "kopások" amire semmilyen mértékben nem vonatkozik a gyári garancia, a gyártó / forgalmazó alapból kizárja.
szerk: a 300-as Keeway alapból 350 ezerrel drágább mint a PCK a legfrissebb, két napja frissített 2022-es árlista szerint.
Nekem nem kell annyira a 300-as jobb végsebessége, mint inkább egy kisebb, lassabb gép - bizonyított - megbízhatósága. De ez én vagyok, más lehet hogy éppen ezeket a kalandokat keresi...
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #26568 üzenetére
Ezt adják a motorhoz, ez van a használati utasításában.
Egyébként a másfél millás ára a regadót NEM tartalmazza, azt pluszban kell kifizetni. A PCX ára meg tartalmazza, ott csak a rendszámozás fizetős pluszban. De elméleti a dolog, mert annyi pénzem nem is lesz / lenne rá.A Hondánál a kereskedő már 3 év garanciát ad: [link]
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #26574 üzenetére
Fene tudja, milyenek náluk a KRESZ-szabályok: lehet hogy a záróvonalért ott helyszíni főbelövés jár....
Egyébként úgy tűnik, hogy "be lehet rendezkedni" a kis géppel az óra szerinti 90-es utazóra (sík vidéken), és ez jó jel. Kis csopperemmel ez inkább volt 80-85, az a főutak kamionjai között bizony néha kevéske volt - ha jött egy kis dombocska, szembe szél, akkor negyedikbe vissza kapcsolva is csak a 70-et bírta néha tartani - a kamion meg utolért, letolt, kikerült, ha jöttek szemből, ha nem....
Tényleg, "úgy általában" mennyire viseli meg a kisebb robeszokat a hegymenet? Elvileg a variátor ilyenkor folyamatosan a nyomatékcsúcson tart, ugye?
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #26578 üzenetére
Nekem a GS-en (a felszálláskori elég gyakori derékbecsípődéseket most nem számítva) a legnagyobb bajom az, hogy egy-két óra után rendkívül megfájdulnak a csuklóim. Az a motor 5000-6500 fordulat között vibrál, ráz mint a veszedelem - ez a tartomány pedig pont a legkellemesebb utazó tempót fedi le hatodikban: óra szerint 100-130 között (alatta "unatkozom", felette meg a gyárilag hitvány futóműve miatt veszedelmesen támolyog), ez a lábtartókon és a kormányon is piszkosul átjön. Pedig nagyon igyekszem nem támaszkodni a kormányon, sőt egy 25 mm-es kormánymagasítót is felszereltem rá, hogy egészségesebb legyen a testhelyzetem, ne kelljen "rádőlni". Egy fél napos motorozás után gyakran 2-2 ujjal fogom a kormányt (hogy a tenyerem véletlenül se érjen a markolatokhoz), mint szűz lány a legelső f...t. A motorblokk mereven, szilentek nélkül van a vázba erősítve, így minden rezgése gátlástalanul átadódik. A kis csopperrel - a kis köbci, és a szilentbe ágyazott blokk miatt - ilyen gondom nem volt, annak a kényelmetlenségét a motor picike volta, az alacsony üléshez nagyon közel lévő lábtartók igen kellemetlen térdszöge adta. Ilyen viszont a GS-en nincs, szerencsére.
Bízom a robeszban ilyen szempontból: picike motor, szilentblokk ágyazással és többféle, menet közben variálható testhelyzet.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Ez csak úgy, ha még nem unjátok: [link]
6:20-nál hogy megelőzte már a nagy motort? Egyszóval: köll![ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Nosztalgiázzunk a kis Csótányommal: ezt írtam én a vétel után pár hónapos korában, majd az első erdélyi körutam után róla: [link]
Ezután jött a véget nem érő szopás a karburátorokkal, szelepekkel, stb., majd egy újabb erdélyi nagy körút - immár a tök rossz motorral, de baj nélkül megjártam ezt is - ismét, majd jött a korlátlan A-s jogsi és a GéeSöccá'
A kis csoppert fillérekért, bontásra eladtam egy pesti srácnak (hibásan, szétkopva, de amúgy teljesen üzemképesen / járóképesen), akinek még jogsija se volt, így öreg édesapja vitte haza lábon Pestre (Az új tulaj srác kísérte kocsival - az öreg még a mi utcánk végén eltaknyolt vele, szóval elég rossz ómennel indult a dolog). Nála közel két évig rohadt a motor, nem lett megcsinálva / megcsináltatva sem, sőt a forgalomból is ki volt vonva, a hazaúton kívül nem ment egy métert sem a gép két év alatt.
Aztán egy egyetemet frissen végzett sráchoz került, az ő írása itt olvasható: [link]
A kis Honda nem hazudtolta meg önmagát, ezt az igen lelkes, fiatal tulajt is sz*rrá szívatta, így két év után ö is megvált tőle. Mindent kicserélt a gépen, de a leglényegesebbet nem: maga a dugattyú volt 3 tizeddel(!!!) elkopva átmérőben, így persze hiába rakott fel új gyűrűszettet. Hiába a bontott gyári karbik, szívócső "újragyártás", stb. így sem lett jó. Közben "elrakta" a vezérlést is, de nem lett nagyobb baja a gépnek ettől.Aztán ő is (f)eladta, nem tudom most kinél lehet. Mindenesetre forgalomban van, szeptemberig érvényes műszakival.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #26600 üzenetére
A tárgyilagosság nagyjából ennyi, ha vitázni akarunk róla:
- mindenképpen szeretnék újat "utolsó" motornak, de nem vastag a pénztárcám sajnos. (szerk: kb. 5-6 évnyi teljes gondtalan üzemeltetést várok el tőle)
- a mindössze max. 3-4 éves, keveset futott magyarországi eredetű használtak alig olcsóbbak az újnál, így "utolsó motorként" pedig a full-LED világítás, az ABS nekem elvárás. Viszont no gari, és lehet rögtön a kopó-fogyók cseréjével kezdeni, ami nem feltétlenül két fillér (gumik, variátorszíj, fékbetétek, telóolaj, akksi, ilyesmire gondolok). Az Olaszból behozott, százezer km-ről 30-ra visszatekert órájú, töröttből kis pénzért "helyreállított", de még így sem olcsó gépeket szeretném nagy ívben elkerülni. Nem engedhetem meg magamnak anyagilag, hogy véletlenül sz@ba nyúljak.
- nem vagyok "robogós típus", így számomra az olaszos dizájn egyszerűen NEM emészthető. Hiába Honda, de például az SH-t sem tudnám elképzelni magam alatt, leginkább a megjelenése miatt. A Forzát azt bezzeg igen, csak arra nincs pénzem, meg feleslegesen nagy /nehéz is az elképzeléseimhez képest!
- a tervezett vásárlás sajnos a kompromisszumokról fog szólni: 5-6-700 ezer kp + az eladandó GS ára nem takar be jobb (új) robeszt mint a PCX125, de minél többet olvasok utána, annál elfogadhatóbbnak tűnő kompromisszum ennyiért.
- a kompromisszumos feltételek közül a kis teljesítményt (125-ös fér csak bele a keretbe) én el fogom tudni fogadni: már nem készülök külföldi utakra, vagy egyhetes itthoni országjárásokra: 100-200 km-es sima országúti gurulásokra itt a környéken meg elégnek KELL lennie, úgy sejtem.
- Kínait (kiszámíthatatlan szervízháttérrel) nem veszek - nincs már bennem kalandvágy, vagy legalábbis nem ilyen irányú. És már ANNYIVAL nem is olcsóbbak...szerk: valószínúleg egy 150-200-as új lenne a legmegfelelőbb a számomra (még pehelykönnyű, még keveset fogyaszt, de már kielégítően megy), de egyrészt itthon nincs, másrészt meg túl is nyúlik az anyagii lehetőségeimen - tehát marad a kis 125-ös)
Peace.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz #50433536 #26599 üzenetére
Sajnos a kis 125-ösök nyélgázon élik le az egész életüket: a kis Csótánynál is úgy 30-32 ezer km-nél kezdődtek az igazi gondok, végig nyélgázon ennyit bírt a technika. Ott durva súlyosbító tényező volt a kis gép kora, és japán belpiacossága: egyszerűen nem volt hozzá szinte semmilyen alkatrész, sem gyári, sem utángyártott. Maradt a gányolás - a linkek szerinti "eredménnyel".
Ezért is félek megvenni például őt, pedig mocskosul tetszene, "tudja" az összes elvárásomat (valószínűleg motorfelújítással kezdhetné nálam a pályafutását): [link]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #26605 üzenetére
Őt meg szeretném nézni - de nem hiszem hogy 2-3 hónap múlva is meg lesz. Ha hajlandóak (!!!) sűrítési végnyomást mérni az orrom előtt (ki van csukva... ) akkor elhozom.
Ja, egyébként az NMAX125 is újra képbe került (ha tisztességes áron beszámolnák a GS-t, és nem nekem kellene velem xarakodni)
Egyébként meg csak önigazolást keresek, a nagyjából már meghozott döntésemhez, hogy nem foghatok nagyon mellé.
#26605csongi : Eddigi csekélyke kisköbcis Hondás tapasztalatom azt mutatja, hogy egy végig nyélgázon hajtott 125-öst ennyi kilométer alatt ki lehet végezni. Ha Honda, ha nem, ha megkapja a karbantartást, ha nem....
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz csongi #26609 üzenetére
Igazad van, meg nem is teljesen. A kis csótányomnak mikor megvettem 14 bar volt melegen a végnyomása, amikor kezdődtek a bajok, akkor meg 6,5. Kopott dugattyú és gyűrűk miatt, valamint az egyik kipufogó szelep is be volt égve. Az utóbbit megjavíttattam gépműhelyben, utána már 8,5 bar is volt! (Erre van saját eszközöm, Kalocsán nincs semmilyen motorszerelő, az autószerelők meg elhajtottak vele a 3,14-csába.) A GéeSöccá' megvételkor is 11,0 bar-os volt mindkét hengerben, de még tavaly (bő 30 ezer km-rel később) is tudta a 10,6-ot tök egyformán. Szervízkönyv szerint 8,0 bar alatt generálozandó, vagy ha a hengerek közötti különbség meghaladja az 1,5 bart.
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #26611 üzenetére
Az öntöttvas hengerfalon hiánytalanul megvolt a gyári hónolás, szinte nulla kopásnyom - tökéletes volt a mért furatátmérő is. A gyűrűk közepesen kopottak voltak (még tűréshatáron belül volt a gyűrűhézag), valami érhetetlen módon viszont maga a dugattyú (!!!) lett kisebb 0,30 mm-rel a minimum értéknél! Fel nem foghatom miért, de szemmel láthatóan is ocsmány volt a felülete, lefújások nyomai mindenütt.
DigitXT#26611 : való igaz. Csak nem akaródzott a Hondától 70 ezerért rendelni egy "bele valót", inkább eladtam bagóért a lomot hibásan, a 70 ezerből meg megcsináltam a korlátlan jogsi upgrade-t.
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz vendingo #26619 üzenetére
+ 100k az NMAX 125
+ 200k az NMAX 155 - ez utóbbi nincs az országban egy darab új sem, nyár végére ígérték Yamaháék. szerk: ha MOST megrendelem....Még 2 havi fizumat megvárom, utána fogok elkezdeni élőben nézelődni a kereskedésekben - az lesz a befutó, aki hajlandó értelmes áron beszámolni az öreg motort, meg aki ad ajándékba nagy túraplexit vagy doboztartó konzolt. Állítólag tavaly a Harmatinál voltak ilyen akciók Yamaha vonalon, a Hondánál sajnos nem hallottam róla. Több pénzem nem, lesz, ezt a szűkös keretet kellene optimálisan kihasználnom némi szerencsével.
Te hogy állsz a vásárlással?
[ Szerkesztve ]
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
-
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz Szakbarbár #26686 üzenetére
A linkelt PCX a leírása alapján egy öreg, rommá tuningolt, hangos dobos f*s, az alapján nem hinném hogy kedvező (és mérvadó) tapasztalatokat lehetne szerezni a típussal kapcsolatban.
Néztem már én is azt a hirdetést, de lemondtam róla - pedig én is kipróbálnám (PCX-et tervezek venni nagymotor helyére).
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
Na, csak nekiundorodtam, és elmentem - idén először - motorkálni.
Az első 40-50 km-en azt is elátkoztam, aki a motorkerékpárt kitalálta: fájt a derekam, a csuklóim, dögnehéz és fárasztó volt az egész - jó lesz nekem a picurka, 125-ös robesz.
Aztán Hajós-pincefaluban cigiszünet, majd elkezdtem élvezni a dolgot: innentől kezdve téptem a szarvát a kanyargósokon is, egyenesben párszor láttam 170-et is mutatni az órát. Végülis kerek 110 km lett, és jó volt! (Éled bennem a gyanú, hogy a 125-ösön 90-nel motorkálva elunnám az életemet is...)Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
-
Bogyó bá'
nagyúr
válasz DigitXT #26757 üzenetére
Ennyit mutatott az óra (lehetett valós 152-153). Nem ennyivel szoktam járni a botfutóműves rettenettel, de most egyszerűen jólesett - 4 hónap teljes kihagyás után.
A nagyrobeszok meg nagyok és dögnehezek, és számomra megfizethetetlenek sajnos - mivel csak kikapcsolódásra / kirándulni kell, így az egész téma szerintem bizonytalan ideig jegelve lesz. Aztán majd lesz valahogy....
Galilei halott! Már Einstein sem él! ...és én is nagyon szarul érzem magam...
Új hozzászólás Aktív témák
- Xbox Series X|S
- Mobil flották
- Xbox tulajok OFF topicja
- exHWSW - Értünk mindenhez IS
- iPhone topik
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
- Mikrokontrollerek Arduino környezetben (programozás, építés, tippek)
- Androidos tablet topic
- Autós topik látogatók beszélgetős, offolós topikja
- BestBuy ruhás topik
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Alpha Laptopszerviz Kft.
Város: Pécs
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen