- Honor Magic V2 - origami
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Új HMD modell bukant fel
- Nagyobb akkuval Galaxy M35-nek hívják a Galaxy A35-öt
- Nubia Neo 5G - olcsó játék
- Mindent vitt 2024 elején a Galaxy S24 Ultra (Androidon)
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Bivalyerős lett a Poco F6 és F6 Pro
- Nokia 3210 - felélni az örökséget
Hirdetés
-
Királyi menetben érkeznek a G.Skill új DDR5 memóriái
ph A korábbról ismert termékcsalád aktuális változata 32, 48, 64 és 96 GB-os csomagokban jön.
-
Premier előzetesen a napokban megjelent SERUM korai kiadása
gp Az early access verzió egyelőre kizárólag PC-n érhető csak el.
-
Újabb robottaxis balesetekre derült fény
it Az USA biztonsági vizsgálatot indított a Waymo önvezető autói kapcsán, és újabb balesetekre derült fény.
-
Mobilarena
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
TESCO-Zsömle
félisten
Nem. A világ vége az, hogy AMD nem csökkent árat, mert nincs konkurencia, nV meg ugye tavaly se árvesenyre hajtott, szépen belőtte a VGA-kat az AMD árai fölé.
Magyarán csakis az AMD-n múlik, hogy mi mennyért veszünk videókártyát, függetlenül attól, hogy Radeonról, vagy GeForce-ról álmodozunk.
És mivel a HPC orientáció miatt a Fermi-t már árcsökkentéssel se tudja megfogni, így irrevelánssá válik a Radeonok árának csökkentése is.
A 999$-os CPU-k után, beköszönt a 999$-os VGA-k kora. Alleluja.
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
zoltanz
nagyúr
Ha eros lesz a GF100 az AMD megoldasaihoz kepest, akkor egy marketing fegyver is lesz, amivel el lehet adni az atnevezett regebbi GPU-kat.
Ezaz, hogy nem lehet, mert egy hüje is látja első blikkre, hogy nem DirectX11 -es képalkotása van valaminek.
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Én már elmondtam a véleményem. A pletyik alapján jó lesz a Fermi, ha az NV megfelelően árazza, akkor az a felhasználóknak jó lesz, az NVIDIA-nak pedig katasztrófa, mert az AMD játszhat az árakkal, míg az NV-nek nem mindegy, hogy mennyit buknak egy kártya eladásán. Ugyanaz a történet, mint az RV770-GT200 esetében, csak most 6 hónap csúszással és szar gyártósorokkal.
KillerKollar: Far Cry 2 féle +20% elég tutinak látszik. A többiről nincs hiteles infó.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
DigitXT
félisten
Miert varod el egy mainstream kartyatol, hogy mainstream felbontasban, ultra beallitasokkal futassa normalis sebesseggel?
A probléma az, hogy DX11 módban sokkal lassabb, hiába volt hype-olt feature.
(Vagy gyorsabb legyen, ha már hangsúlyozzák, vagy ha sokkal lassabb, akkor
ehhez mérten szebb. Ez nem valósult meg, az a pár árnyék nem ér annyit.)igy ez inkabb savanyu a szolonek tunik
Az XP alá most nem pattintanék be egy HD5970-et, ha nem bánod. Amúgy lehet
már ezeket kapni? És ha igen, nem zörgős ventis, vagy meghaló GPU-s verziót is?en tokeletesen jatszhato minosegben jatszom
Azt már megfigyeltem, hogy azok mondják ezt az átlagos 40 fps-ükre, akik nem látják a különbséget az aszinkron futás miatti rángatás (de még ha fix 40 lenne, az sem lenne az igazi, nem beszélve a Vsync miatt könnyen kialakuló 30-ról, ami még a rosszabb szeműeknek is a játszhatóság alsó határa) és a szinkron 60 fps melletti tökéletesen folyamatos kép között: így ez inkább savanyú a szőlőnek tűnik. Nem gond egyébként, mert amellett, hogy én néha ezen vitatkozok tökéletesen játszható minőségben játszom a gagyi DX10-es GTX285 kártyámmal, gagyi minősegű DX9 alatt, 1366x768-ban, 4xAA-val (és 16xAF-fel) Ultra beállítások mellett, fix 60 fps-sel. Btw. már kivittem, valami 78-as szinten vagyok, online meg 36-os (bajnokságokban Top100-on belül), csak az utóbbi időben előkerültek teleportáló cheaterek, amik elveszik az ember kedvét a versenyzéstől. -
zuchy
őstag
2x GTX285, hm nem rossz, de még semmi semmi biztos. 520 az úgy oké. Itthon 120-130-re jönne ki. Volt egy olyan pletyi, hogy 670dodó lesz, de hát ahhoz a HD5970-nél is gyorsabbnak kell lennie. Az meg elég necces. Így inkább ez a mostani variáció tűnik földhöz ragadottabbnak. Viszont erre jöhet egy AMD válasz egy HD5890, vagy egy HD5950-el, esetleg mindkettővel.
PC-STYLE.hu
-
Oliverda
félisten
Ezt ki írta? Mivel a linken nem jön be semmi.
"igy mondhatjuk,hogy az AMD elbukta az osszes dolgot egyszerre amiben eddig elorebb jartak"
Így mondhatnánk.... ha igaz
"nagy valoszinuseggel (meg az elmult ket uj architekturajukbol kiindulva R520/R600) a tervezethez kepest 3-6 honap kesessel fog jonni 2011Q1-Q2 kornyeken,"
Nem lehet kiindulni az elmúlt architektúrákból semmilyen esetben. Amennyiben ki lehetne akkor a Core 2 olyan rakás kaka lett volna mint a P4, hogy csak egy példát említsek. Ez itt így nem működik.
"(ha van eszuk, akkor maradnak a TSMC-nel mert attol mert a 40nm-en nem jeleskedtek, meg 28nm osszejohet nekik)"
Pedig én azt hittem hogyha az előző technológia nem sikerült akkor abból már ki lehet indulni és akkor biztos a 28nm is sz@r lesz.
"mig a tuloldalon a GF-nek zero tapasztalata van GPU-k kapcsan, hiaba vasarolgat ossze egy csomo ceget, es nyomjak bele az olajbol szarmazo milliardokat, ez nem egyenlo a sikerrel."
Persze, nyilván csak pénzzel nem jutnak semmire és ezzel szerintem tisztában is vannak ezért kezdtek agyelszívásba. Például TSMC-től nem egy szakembert sikerült megszerezniük. Amúgy a GPU-kat úgynevezett Bulk gyártástechnológiával készítik ami jóval kevesebb kihívást jelent mint például a processzorokhoz használt SOI. Nem is véletlen hogy csíkszélességben előrébb jár a Bulk. Ráadásul a 28nm-hez jópár olyan technológiát fel fognak használni amit már jó ideje alkalmaznak a CPU gyártáshoz. Például immerziós litográfia amiben a TSMC még sehol nincs akárcsak a HKMG-ben. [link]
Amennyiben nem üt be a ménkű akkor év végére készen lehet a 28nm.[link]
Amúgy ha van eszük ha nincs eddig még nem volt szó arról hogy teljesen elpártolnának a TSMC-től. [link], [link]
Legfeljebb a TSMC-nél marad a chipset gyártás. Azzal talán gond nélkül meg tudnak birkózni.
"Ezeket a dolgokat mar nehez lesz majd AMD zoldre kiszinezni, persze darabokra lehet szedni a GPU-t tranzsztor szam alapjan, es kiderulhet belole mennyivel hatekonyabb az AMD megoldasa a kulonbozo reszekben, de ez a felhasznalok kozul a kutyat nem fogja erdekelni ez, ha a GF100 termekek a teljesitmenyukhoz kepest lesznek arazva, sot mostmar meg az se kell, mert par dolog ami eddig az AMD mellett szolt egalba kerul, mig ami az AMD ellen szolt az tovabbra is megmaradt."
Szép dolog az álmodozás de azért ez már egy "kissé" messzire szaladt.
[ Szerkesztve ]
"Minden negyedik-ötödik magyar funkcionális analfabéta – derült ki a nemzetközi felmérésekből."
-
Zeratul
addikt
Teljesen mind1 mit valaszol az AMD, a lenyeg az utolso sorban van:
"GF100 is a core design to take advantage of what the industry needs today and for some time in the future."Mert a nVidia mondja meg mire van szüksége az iparnak nem pedig fordítva. Mint amikor Lendvai mondja meg hogy ki a demokrata.
-
Zeratul
addikt
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Mindenki nyomja a marketing bullt. Ez teljesen rendben van. A lényeg, hogy leleplezték az architektúrát, aztán majd ha jön a kártya ítéletet mondunk.
Szerintem még az NV sem tudja, hogy konkrétan mit fognak tudni a kártyái. Ilyenkor az órajelet illik a legvégén belőni. Maximalizálni kell a teljesítményt. Persze összehasonlításnak jó, hogy mértek egy ilyet.Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Egy jelent meg, abból az őt játékból (ami valójában hat volt, csak a BattleField 1943 PC-s terjesztéséről még nem döntöttek ). Négy átkerült 2011Q1-re és DX11 támogatást kap mind. Az ötödik a Dirt 2 volt, ami szintén DX11-gyel jött. A BattleField 1943 nagy valószínűséggel marad DX10.1.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Az AMD DX10.1-re karolta volna fel, csak gyorsan DX11 lett belőle. Egyszerű üzlet, úgyis a HD 5000-hez kellett a játék.
A Dungeon and Dragons: Online (Patch) az nem Q1-ben jön. A BattleField: BC 2 ami még Q1-es. A Stalker CoP az véleményes, mert a játék Németországban és a ruszki területeken megjelent, míg a többi helyen februárban jön. Én két területért nem számolom 2009-nek, de mondom véleményes. A 6. a BattleField 1943 volt, ami most q1-re van ígérve, de az valszeg nem lesz DX11-es, csak szimpla DX10.1 ... az eredetileg annak volt tervezve, mert a GDC-n a Gather4 előnyeit mutogatták belőle.
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
DP szempontjából nem, mert az mindenképp 500 GFLOPS a Cypress-en. Itt nincs szuperskalár végrehajtás. Az NV meg visszafogta a rendszert 200 GFLOPS alá.
rocket (#3519): Ja értem ... ez esetben igaz az állításod.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Csak nehogy a minőség rovására menjen. Megértem az NV-t, mert szüksége van a Ferminek egy húzócímre a durva AMD-s felhozatal mellé, de ha bugosan adják ki a játékot az talán rosszabb, mint ha késne.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Ettől félek. Ha többéves csúszás után bughalmaz a STALKER, akkor a Metro 2033 rosszabb is lehet. Mondjuk az igaz, hogy annyiban előnye van a Metro 2033 fejlesztőinek, hogy a játékuk teljesen lineáris, végletekig scriptelt, így jobban lehet szűrni a hibákat. A STALKER szabad világú volt, így ott nyilván sokkal durvább a hibakeresés.
A Metro 2033-on dolgozik az AMD is. A Batman után nem merik eljátszani a kizárást. Iszonyatos kárt okoztak a felhasználók lázításával az Eidosnak, a PC-s verzió alulmúlta ez elvárt eladásokat, persze a konzol hozta a szintet.
Persze, hogy nem sajátítják ki, miért akarná az AMD a PC-s piac-ot rombolni, nekik mindenképpen van itt jövőjük. Az NV-nek kell durván játszania, mert CPU és licenszek nélkül teljesen elesik a GPU piac 70%-tól. Nekik nincs veszteni valójuk, vagy nagyot nyernek, vagy bebukják, és akkor meszelnek.
A GF100-ról sok infót szereztem már ... tulajdonképpen, akkor jön ki az architektúra előnye, ha olyan szintű a tesszelláció alkalmazása, mint az Unigine Heaven esetében (kisebb terheléssel simán megbirkózik a Radeon). Compute Shaderben viszont elmarad a Cypress mögött, mert a DirectCompute programokban főleg négykomponenses vektorutasításokat használnak, és ott van még a kevesebb textúrázó is, amihez összességében kevesebb mintavételező tartozik. Maga a TMU csak a jittered sampling esetén gyorsult (kb duplájára), de ha nem használja a program ezt az eljárást, akkor semmi előnye nincs. Az fix funkciós interpolátorok pedig hol előnyt, hol hátrányt jelentenek. Bár ez igaz az AMD emulált megoldására, nekik is hol előny, hol hátrány.
Nem tudom, hogy a fejlesztők milyen úton folytatják, de a mostani DX11-es játékok inkább a Compute Shaderre helyezik a hangsúlyt. A tesszellálás egyelőre eléggé minimális, főleg objektumokra van. Amit az AVP-ből kaptam infót, abból az jön le, hogy az sem valami űberterhelő. Az objektumok mellett csak helyenként lesz felületi tesszellálás, de az is számos beépített optimalizálást alkalmaz (a Heaven esetében ezt szándékosan kihagyták, hogy jobban terheljen, persze ez érthető, hiszen benchmark). Főleg Compute Shaderből áll a DX11-es mód (HDAO itt is lesz, szóval Dirt 2 féle lassulási effektus befigyel majd ), persze ez is eléggé látványos. Az AMD eddig bejelentett felhozataláról annyit tudok, hogy a Genghis Khan MMO fog komolyabb tesszellálást használni, persze az sem közelíti meg az Unigine Heaven szintjét, de jobban fog terhelni.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
zuchy
őstag
Lehet, hogy a játékfejlesztő jól jár, és az Nv is, de ezzel embereket vesztenek. Ami mindkettőjük piaca, bár Nv-é kevésbé. Lehet, hogy most jól jártak, de ezzel kiadás sürgetéssel ahogy írtad is embereket veszítenek. Ami később visszaüthet. Szerintem az AMD csinálja helyesen, a gamer piac érdekeit szem előtt tartva. Lehet kevesebb pénz jön be nekik azzal, hogy nem fizetnek le pár stúdiót, de nem tesznek AMD specifikus dolgokat a játékba. Nv pont az ellenkezőjét csinálja, közvetett módon rombolja a PC Gamer piacot.
Bár itt eltér a két cég érdeke, az AMD a PC-gamer piacból akar megélni, az Nv már más utakon van.
Ezt csak az állíthatja meg, ha egyre több Radeon lesz a gépekben, ezálltal a stúdiók megfontolják, hogy megéri az Nv álltal felajánlott pénz összeg az elvesztett Radeon tulajoktól..Irtam mar parszor, hogy amig az AMD nem veszi fel a kesztyut, es jatszik hasonlo stilusban, addig csak ok fognak szivni, ami jelen esetben a sajat felhasznaloikat is jelenti.
Ez megint nem megoldás, akkor totálisan 2 részre tagolódna a piac. Lenne nV-re játék meg AMD-re. Már csak az kéne.
A másik, hogy akkor a játék minősége, tartalma, az egész világa csorbulhat, de hát az Nv-t ez mit érdekli. Ami ugyebár ismét ember vesztés.
[ Szerkesztve ]
PC-STYLE.hu
-
VinoRosso
veterán
Na akkor mégis jó volt az infóm bár nekem áprilist mondtak.
(#3601) rocket : Mégis 10x jobb játék mint a COD és társai. Igaz azt többen veszik, mert az kell a népnek
(#3602) Abu85 : Igazából nem az a lényeg, hogy milyen, bár ez is egy faktor, de itt sokkal többet nyom a latba, hogy kik készítik. Le lehet fejleszteni egy nagyon jó játékot 1,5 év alatt is, gyakorlatilag bugmentesen, lásd pl Warhead, a lényeg a munkamorálon van, ami az elvtársaknál nem éppen top quality. Fejleszthetnek azok 10 évig is, akkor sem lesz sokkal jobb a minőség.
-
DigitXT
félisten
hogy a jatekok az R600 erossegere epitsenek
Miért, így megjelenés előtt már ennyire tuti biztos, hogy
a Fermi tesszellációban "agyonveri" pl. a HD5970-et is?Mondjuk ha igen, akkor elég nagyot fordult a világ azóta,
hogy úgy lettünk informálva, hogy ebben a sz*r GPGPU
Fermiben minden csak emulálva lesz: vegyünk HD5-öt...
(Igaz, Fermi még ma sincs, HD5-ök meg mióta. De egy
kezemen - bocs, ujjamon! - meg tudom számolni, hogy
hány játékban láthattak eddig a userek tesszellációt...)De pl. van olyan játék, amit már nagyon várnak egyesek,
mert abban tesszellációval lesz csak minden az igazi.
Akkor most kell ez a tesszelláció nekünk, vagy nem? -
Zeratul
addikt
nVnek még mindig ott a problema hogy borzasztó selejt aránnyal jönnek CPU-i, ráadásúl brutál nagy a GPU így egy wafferből eleve kevés jön ki. A selejt GPUnál meg nem tudni hogy lebutítva mennyi marad működőképes. Ez alatt az ATI meg elárasztotta minden féle R8*** gpuval a piacot, lassan IGPben is jön.
-
zoltanz
nagyúr
"Annyi szerencseje van az AMD-nek, hogy a Fermi gyartasi gondjai miatt rovidulni fog az az ido amikor gazban lesznek, de ott van meg, hogy beleutkozhetnek az uj architekturajukkal abba amibe az NV a Fermivel."
Vagy egyszerűen lekoppintják a Fermit, láttunk már ilyet, és nem lesznek gondjaik.
[ Szerkesztve ]
Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Én is a tesszelláció tartom fontosnak, de mit csináljak ha a fejlesztők nem? Ők egyelőre a Compute Shaderre izgulnak, mert az lényeges változást hoz a régi, elterjedt rendszerek esetében is. Ugyanez volt a DX10-nél is sokat vártam a Geometry Shadertől, mert rendkívüli lehetőségek rejlettek benne, ehhez képest a fejlesztők leszarták. Talán most kezdik egy kicsit komolyabban venni, de nem általános. A DX10 alatt megtanultam, hogy nem az számít, hogy mi az API legnagyobb újítása, hanem az, hogy a fejlesztők mit használnak ki.
A tesszelláció azért nem csak erős geometriai alrendszert követel, hanem robusztus textúrázási kapacitást is. Egyelőre ezt jó ha teljesíteni tudja a HD 5970. Az AMD azért vitte tovább az R600 architektúrát, mert sok tekintetben nincs jobb felépítés a számítási kapacitás szempontjából. Gondolom most úgy gondolkodtak, mint az NV a G80-nál. Vigyük a teljesítmény felé a hangsúlyt és hozzunk kevesebb innovációt. Ugyanúgy meg van a több hónapos előny, és a 100%-os részesedés a DX11-es rendszereknél. Továbbá most látva a fejlesztők tesszelláció irányi nem túl masszív lelkesedését, jó döntésnek tűnik. Nézd meg a DX11-es játékokat. A Dirt 2 alig használ valahova tesszellálást. A STALKER CoP és a Metro 2033 csak a karakterekre dolgozik, az AVP lesz talán ebből a szempontból a legjobban terhelő játék, de még mindig tizedannyi háromszöggel dolgozik, mint az Unigine Heaven Benchmark. A Battlefield: BC2-ban csak azokra a felületekre van tesszellálás, ahol a görbe hatás maximális illuziója az elvárható. Karakterek egyes részei, autók kerekei stb. Ugyanígy a Genghis Khan MMO-ban karaktertesszelláció, de csak speciális részekre ... ez kb annyit jelent, hogy a modell egyes részei jobban ki lesznek dolgozva, pl. a medál a nyakában kitüremkedik.
Az, hogy a Fermi ilyen erős a geometriai setupban, egyrészt jó, mert jól fog futni rajta az Unigine Heaven, de a textúrázókapacitás, nem az igazi, és a számítási teljesítmény is elmarad a dupla Cypresstől, sőt több szempontból a Cypresstől is.
A Cpyresst felesleges felhozni, az egy felsőkateógirás termék, a dupla Cypress ami a GF100-hoz hasonlóan a csúcskategóriába nevez. Ez lenne a lényege a Sweet Sport stratégiának. Jelenleg öt chippel lehet megfelelően lefedni a piaci igényeket, az AMD négyből csinálja ezt, és a csúcsra egy dupla-GPU-s megoldást tesz.
A Ferminek nem véletlenül lettek gyártási gondjai. Ezért dobta az AMD a régi stratégiáját. A nagy chip fejlesztése nehéz. Ez az R600-nál is megmutatkozott. Amíg a HPC piacot nem tekintik a GPU szempontjából kiemelten fontosnak, addig nem is fognak 350 mm^2-nél nagyobb lapkát készíteni.
Szerintem az AMD elégedett azzal, hogy magas az ASP-jük. Üzletileg nem is kívánhatnának többet. Az olcsóbb kategóriában meg majd a Fusion APU-k fognak komolyabb gondokat hozni az NV-nek. Egyelőre nincs elég gyors fejlesztés itt, hogy legyen erre válasz. Sőt teljesítmény/ár szinten kemény visszalépés történt.Mi másért van értelme ilyen erős geometriai feldolgozásnak. Persze ha kizárjuk az Unigine Heavent és a Fermi saját technikai demóit.
Az AMD mit ért el az R600 magas geometry shader teljesítményével? Nem gondolod, hogy azért lett ilyen a Cypress, mert erre lesz igény? Most jó dolog az az Unigine Heaven, de annyit fog számítani, mint az R600 esetében a Global Illumination techdemó. Bár valjuk be, mindkettő erősen eltúlozza a maga eljárásait. A GI demó például 300 GS kimenetet eredményez, ami pokoli nagy szám. Az NV maximum 20-at ajánlott, de 5-öt tartott ideálisnak a G80-hoz. Az Unigine ott túloz, hogy nincs visszaskálázás, ami a DX11 alapvető funkciója. Több egy síkban fekvő háromszöget érdemes összevonni, vagy visszabontani. Ez önmagában nincs hatással a képminőségre, de jelentősen csökkenti az erőforrásigényt. Persze ezek benchmarkok vagy techdemók, így el lehet ereszteni a lovakat.zoltanz: Az R600-féle shader blokkokat nincs értelme lecserélni. Ezek az elérhető leghatékonyabbak. Kicsik, gyorsak és bármilyen shadertípus esetében jól működnek. A Ferminél két szempont is volt, amiért lecserélték a TPC-ket. Eleve gyenge volt a GS hatásfoka, és a HPC piacra kellett a dedikált int ALU. Előbbi fontos a gaming szempontjából, míg utóbbi többnyire csak a helyet foglalja, de a HPC piacon nagyon sokat számít. Ami változtatásra szükség van az az írható másodlagos közös gyorsítótár, és a belső buszrendszer cseréje. Esetleg ha nem csak a gaming vonal lesz a fontos, akkor gyökeresebb beavatkozást is meg lehet ejteni. Ha a jelenlegi stratégia a lényeg, vagyis első a cosumer piac, akkor azon kell gondolkodni, hogy hogyan lehetne még olcsóbban kihozni a legmagasabb teljesítményt.
g@bo: Felesleges újratervezni a G92-őt. Mire az kiadható lesz 40 nm-en, már rég év vége lesz. Lesznek kis Fermik is. Egy lapka biztosan.
[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Láthatod, hogy a Cypress esetében arra helyezték a hangsúlyt, hogy ne innovatív legyen a rendszer, hanem olyan dolgokat tartalmazzon, ami a jelenben használható.
Nem mondta az AMD, hogy a TSMC-vel szakít, csak mindenképpen kell a GlobalFoundries is, hiszen a processzorban is ott lesz a GPU, és így két bérgyártóhoz kell alkalmazkodni.
(#3776) Abu85: Annyit még megjegyeznék az R600 felépítése kapcsán, hogy ez a fajta shader tömb elrendezés a Local Data Share szempontjából nem a leghatékonyabb. Magával a teljesítménnyel nincs gond, de minden egyes blokkhoz kell egy 32 kB-os tár, ami 20x32 lesz végül a Cypress esetében. A Fermi ebből a szempontból jelentősen hatékonyabb lenne, ha az NV nem 64 kB-os L1 cachet alkalmazna. Nyilván a nagyobb tárnak szintén a HPC piacon lesz komoly jelentősége.
Felmerülhet, hogy növelik a shader tömbökben a szuperskalár procik számát, de az meg rosszul hat a Dynamic Branchingra. Mostanra kialakult, hogy a 64 batch a legtöbb szempontból értékelhető. Persze nem baj ha kisebb, sőt jó, de nem biztos, hogy a Local Data Share szempontjából megéri.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
TESCO-Zsömle
félisten
Én nem értem, miért zavar téged, hogy tesztelés céljából plussz cuccokat pakolnak a kártyára? Tudtommal AMD árszabását R600 óta nem ez befolyásolja... Amíg hozzák a megfelelő ár/teljesítmény ill fogyasztás/teljesítmény arányt, addig felőlem akármit rárakhatnak a kártyára plusszba...
[ Szerkesztve ]
Sub-Dungeoneer lvl -57
-
Abu85
HÁZIGAZDA
Azt lehet tudni, hogy az a 60 másodperc melyik rész volt?
Vannak eléggé erőltetett kérdések is:
Why do NV drivers have to be 100MB in size? Users complain that it takes forever to download.
Mos mé nincs elég hely a vinyón, vagy nincs elég netes sávszél.[ Szerkesztve ]
Senki sem dől be a hivatalos szóvivőnek, de mindenki hisz egy meg nem nevezett forrásnak.
-
nagyúr
erre van válasz: azért ezt a részt választották, mert itt 60%-kal gyorsabb volt, mint a konkurencia. az egész demoban a nagy textúrázóigény miatt biztosan kisebb a különbség - csak ott nyerhet a GF100, ahol a tesszeláció dominál, és az RV870 nem bírja geometriával.
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
Az AMD is teljesen szétcsúszott már e téren. Mostanában párossávan jönnek a driverek: az aktuális WHQL, és rögtön rá az aktuális igényeket is kielégítő nem-WHQL, de hivatalos "hotfix" driver. Na meg itt is sokkal több már mostanában neten a beta és RC verzió, mert hiába van havi 1 WHQL, ha abba épp nem sikerült még belevenni a WHQL tesztre küldés előtt azt a játékot, amivel számottevő mennyiségű user akar majd játszani azalatt a durván 4 hét alatt, mire kijön a következő WHQL, vagy akár az alatt a pár nap/hét alatt, mire kidobják a következő hotfix drivert, és jobb, ha addig találsz magadnak egy beta verziót, mint ha írsz egy emailt a supportnak minden nap, hogy "mikor lesz már driver, ami....?".
Nv-nél pedig már kevesebb a beta driver a neten, mint egy időben volt. De sosem értettem miért kell attól megszédülni. Ha napi buildek vannak, akkor sem vagy köteles minden nap két-restarttal végzett frissítésre, csak ha valami gondod van egy programmal, akkor tehetsz egy próbát, ahelyett, hogy ölbe tett kézzel ülsz a gép előtt, hogy "majd jövőhéten játszok is", ez csak a tetszőlegesen sűrű cserére ad lehetőséget, nem kötelez semmire, és ott vannak a fórumok, ha valaki kipróbál egyet, tud tippet adni...[ Szerkesztve ]
TV/monitor kalibrálást vállalok. ||| "All right , Thom. But understand this: I do care for you. I care for all the lost souls than end up up here."
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
- Kínai, és egyéb olcsó órák topikja
- VR topik (Oculus Rift, stb.)
- Honor Magic V2 - origami
- Vigneau interaktív lokálblogja
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
- Sweet.tv - internetes TV
- Kerékpárosok, bringások ide!
- Poco X6 Pro - ötös alá
- Asztalos klub
- Új HMD modell bukant fel
- További aktív témák...
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest