- Samsung Galaxy S23 Ultra - non plus ultra
- iPhone topik
- Motorola Edge 30 Neo - wake up, Jr...
- Samsung Galaxy Fit 3 - keveset, de jól
- Samsung Galaxy A54 - türelemjáték
- Milyen okostelefont vegyek?
- Fotók, videók mobillal
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Xiaomi 13T és 13T Pro - nincs tétlenkedés
- Samsung Galaxy Watch (Tizen és Wear OS) ingyenes számlapok, kupon kódok
Hirdetés
-
Beszáll a kézikonzolok világába a PC-s házairól elhíresült az Antec
ph Csak éppen nem saját fejlesztésű dizájnnal, hanem korábbi koncepció átnevezésével.
-
DOOM: The Dark Ages címmel jön a sorozat új része?
gp Lehetséges, hogy a következő játék az eddigiektől drasztikusan különböző helyszíneken és időszakban játszódik.
-
NVIDIA: a következő nagy dolog az AI-generálta videó
it Az NVIDIA vezérigazgatója szerint még nagyobb keresletet hoznak majd a chipjeik iránt az AI által generált videók. Pedig nagy baj nincs, legutóbb így is 200 milliárd dollárral nőtt a cég piaci értéke a kedvező tőzsdei hangulat miatt.
-
Mobilarena
A legtöbb kérdésre (igen, talán arra is amit éppen feltenni készülsz) már jó eséllyel megtalálható a válasz valahol a topikban. Mielőtt írnál, lapozz vagy tekerj kicsit visszább, és/vagy használd bátran a keresőt a kérdésed kulcsszavaival!
Új hozzászólás Aktív témák
-
rocket
nagyúr
"Persze azt is megjegyezte, hogy az elkövetkező években nem a tesszellálást tekintik a DX11 fő irányvonalának, így ők is csak a karaktermodellekre használják, addig a szintig, amíg értékelhető változást hoz."
Honapok ota a tesszelacio folyik a csapbol, mar regebben is tudni lehetett, hogy a DX11 fo ujitasa a tesszelacio, es igy ez is a fo iranyvonal.
Allandoan kitalalsz valamit amivel az AMD-t probalod vedeni, ahelyett, hogy leirnad azt a dolgot ami megforditja ujra a kockat, ez pedig a rossz gondolkodas miatt (uj architektura helyett R600 iranyvonalat vittek tovabb) fog bekovetkezni, es nem nagyon latok semmi hardvert a kovetkezo 9-12 honapban ami kimentheti oket a sullyedesbol, igy a szoftver oldalara kellene helyezni a hangsulyt.
Annyi szerencseje van az AMD-nek, hogy a Fermi gyartasi gondjai miatt rovidulni fog az az ido amikor gazban lesznek, de ott van meg, hogy beleutkozhetnek az uj architekturajukkal abba amibe az NV a Fermivel.
Persze most johet a szokasos de mennyivel kisebb Cypress, igen az, viszont 1 piacon indul (persze probalkoznak ok is a professzionalis piacon, de nagyon kicsi halak a nagy toban, es nincs hozza architekturajuk se meg, hogy ezen valtoztassanak), ming a Fermi 2 piacon, igy konnyen elfog boldogulni az NV megha nem is lesz olyan rozsas uzletileg a helyzet mint a R300<->es RV700 kozotti idoben, es valoszinuleg a meret/teljesitmeny bajnoka az AMD lesz, de ezen kivul mar szinte semmi nem marad nekik.Nem a GTX480/470-tol kell felnie az AMD-nek, mert ezek nem fogjak megvaltani a vilagot, de a nagy volumenu eladasokat produkalo kategoriakban, a kisebb verziokkal mar komolyan borsot torhetnek majd az AMD orra ala, ami jo esetben Q2 kozepe tajan indul majd.
"A Ferminek azért lett ilyen erős tesszellátora, mert az NV erősen nyitni akar a filmezés felé, hisz anyagilag ez egy sokkal értékelhetőbb piac, mint a PC-s gamer szegmens."
Nem kene ujabb urban legendakat kitalalni, azert lett eros a tesszelacio a Fermiben, mert azzal ellentetben amirol allandoan irogatsz a PC jatekosoknak is keszitettek az architekturat, mig az AMD csak nekik keszitetette megis egy fapados megoldas lett 6. generacios tesszelatoruk.
[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
-
rocket
nagyúr
"60 seconds is taken from the walkway section of Heaven benchmark that has the most tessellation."
Ja, van par lenyegtelen baromsag
Ez is az pl.:
"Why doesn't NV release drivers on a regular and predictable way?"Egy driver akkor kell jojjon amikor szukseg van ra, es nem minden honap masodik keddjen
AMD-nel havonta jon 1 WHQL driver de az nincs kobe vesve, hogy a honapon belul mikor kell megjelenjen.[ Szerkesztve ]
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
priti
addikt
Szóbeszéd alapon hallottam, hogy valami TQM-es böfögte fel állítólag, hogy bukott kétszer is a véletlenszerű teszten a kártya. Ez viszont azt jelenti, hogy már sorozatban pörgetik a kész kártyákat, azaz már készletgyártás van, ha ilyen tesztek is vannak, mert ezek már arról szólnak, hogy x kész kvázi csomagolt darabból véletlenszerűen kiválasztanak párat a raktárban és azokat tesztelik agyon. Persze ha nem a gyár belső hibája miatt bukott meg, akkor óriási szar van, de gondolom a hűtést máshol szerelik a nyákra, így a nyákok egy kimeneti minőségellenőrzésen túl vannak, ergó a márciusi rajt hihetőnek tűnik, de ez csak pletyka, azaz valóságtartalom zéró lehet. Nekem őszíntén szólva már onnan zavaros ez az egész, hogy hogy juthatnak el egy 100% kész VGA-ig úgy, hogy arról semmi sem szivárog ki, persze végülis lehet hogy van olyan, hogy 100% Nvidia VGA és nem csak a GPU az övék, hanem a refnyák meg minden más is tokkal-vonóval, de se a gyár, se az ok, hogy konkrétan miért bukott meg, lehet kamu az egész, de így vagy úgy mostmár lassan jönnie kell ennek a szarnak ha már készre gyártják, végtére is GPU nélkül nehéz lenne készre gyártani.
Hardverlesen
-
priti
addikt
Azt nem értem, hogy egyszer ugye meggyőződnek csak a GPU minőségéről, gondolom ott is leszednek a sorról x percenként egy darabot adott gyártási szakaszban így ellenőrizve a gépek pontosságát, onnan lejönnek az elvileg hibátlan GPU-k ahol az elvileg szó már a statisztikai 99,99% fölötti biztosságot kell hogy jelentse minimum. Amikor ezeket beültetik valami refnyákba a többi alkatrésszel együtt ott is tuti van valami x órás stabilitásteszt, nem létezik hogy nincs BIOS flash stb., na most akkor hogy a csába lehet így, hogy ha ezen minden átmegy a cucc, a végén meg valami utolsó six sigma szökevény TQM-es gyerek kivesz a raktárból hasára csapva tizendarabot és simán megbuktatja a készterméket, ráadásul kétszer, gondolom valami apróság lehet csak, végülis ezerféle dolog miatt bukhat, lehet hogy fél fokkal melegebb az előírtnál vagy valami ilyen blődség, de azért kiváncsi lennék, hogy ezt hogy sikerült összehozni.
Hardverlesen
-
Raymond
félisten
Csak ezt jatek kozben nemigen fogod nezegetni. Meg mondjuk latni sem, mert igyekszel azert ennel tavolabbra lenni tole. De ha ilyan kozel is van, ott nem egy allo kepet fogsz nezegetni, hanem mindketten ugraltok ossze-vissza es azon vagy hogy ne te halj meg...
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
DigitXT
félisten
Bocs de ez f*sság: az AA hiánya elég durva dolgokat produkál,
amihez elég rossz szeműnek kell lenni, hogy ne vedd észre.
Igen, van különbség a két kép között, de csak nagyon kevés...
(Ennyiért nem fogja azt mondani a nép, hogy de fasza a DX11.)Ha bekapcsolhatnál valami "durvább dolgot", ami tényleg
hozzátesz valamit, akkor azt mondom, oké, de így...Szerk: közben most néztem megint a képet. Az itthoni gépem
kijelzője kisebb felbontású, mint a cégnél, ergo a kép nagyobb.
Azért így több különbséget vélek én is felfedezni! Persze az
egészben az a gáz, hogy így kell kapcsolgatni a két állóképet,
hogy tényleg lásd, hogy mi merre hány méter. De azért ha elég
nagyban látod, és figyelsz mondjuk a fejformára, akkor külön is
le lehet vágni, hogy melyik melyik. Mondjuk ettől még nem
érdekel jobban a játék, de maga a technológia továbbra is.[ Szerkesztve ]
-
-
DigitXT
félisten
Még annyit akartam hozzátenni, hogy "feelingre" olyan,
hogy a tesszellált a "normális", míg a sima a butított.
(Szóval lehet, hogy el is várjuk a tesszellációt 2010-ben
ezen a szinten, ha ugye alapból szögletes fejet rajzoltak
valaminek...) Érzésre tehát kell ez, csak ne úgy érjenek
el nagyobb különbséget, hogy a "sima" karaktermodellt
még tovább butítják, még szögletesebbre tervezik. Btw.
a SeriousSam-ben nem volt anno valami ilyen TruForm?Ami kerek, legyen kerek: ha ez a VGA-s tesszelláció
annyit tud, hogy ugyanazt a képminőséget gyorsabban
állítja elő, akkor van értelme, és jó is lesz idővel. (Illetve
azt nézhetnénk még, hogy mondjuk ha az Alien "sima"
módban elszalad 200 FPS-sel, akkor ám legyen csak
tesszellálva, ha még így is 100 FPS fölött van, túl sok
mindenkit nem zavarhat, s nem kapcsolja majd ki...
(Ahogy a 16xAF is alapvetővé vált műértők körében...)
Szerk: persze ahogy mondod, a 4xAA is. Mondjuk most
a 8xAA-t kezdik nyomatni, annak is van amúgy értelme,
ha valaki nagyobb pixelméreten játszik. Btw. (#3865)-
ben linkeltél egy "csöcsös csajt": nos ott kerek az tessz
nélkül is. Mást viszont tényleg kidomborít...[ Szerkesztve ]
-
Shufny
őstag
Mindenki azt lát, amit akar. Van aki a legkisebb különbségre is rámondja, hogy márpedig ez megéri, a többiek meg bármekkorára közlik, hogy 1: enny? 2: jó dehát -10% fps.. nem kell, tetris legalább fut fix 300 -al.
Szerintem sem olyan nagy durranás (de nem vagyok meggyőződve arról sem, hogy ez a kép a legelőnyösebb helyzetben lett készítve). Én kb ennyit vártam tőle.Vártam egyébként a játékot, de a demo megmutatta, hogy fölöslegesen. Ez mozgás, ami ebben a játékban van...
Off3: Véleményem szerint badarság, hogy a Crysis fölé már nem lehet menni, csak összejött most sokminden az iparban, ami belassította a fejlődést, én arra tippelek, hogy 5 éven belül megint lesz egy gyors fejlődés, mint az ezredforduló környékén, amikor egy éves játék már rondának számított. -
Raymond
félisten
Csak az aktiv AA latvanyos kulonbseget okoz egy jateknal. Ez meg nem. Ez a lenyeg, nem az hogy bekapcsolhatom-e vagy nem. A Doom3-ba is anno bekapcsolhato volt az Ultra mod, csak ertelme nem volt. Csak hogy egy sarkalatos peldat hozzak fel. De valahogy az az erzesem az eddigiek alapjan hogy nem akarod megerteni...Na mindegy...What ever butters your biscuit.
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
-
VinoRosso
veterán
Hát...azért van hasonlítási alap pl Uniginehez, úgyhogy szerintem annyi biztos elmondható, hogy lehetne látványosabb. Csakhogy szerintem maga a technológia még fejletlen, nincsenek jó megoldások. Jó lenne mindenre displacement mapot használni, meg lesimítani a hard edgeket, önmagában talán még nem is lenne akkora para, még nem is a textúrázás a para annyira, mert ilyenkor általában elég egy diffúz textúra is, de ezt mind beárnylani, összehozni a LOD menedzsmenttel már munkásabb feladat. A Unigine engine is azért olyan gyenge teljesíítményű, mert szinte semmi optimalizációt nem tartlmaza tesszellációra, és fejlesztői szempontból is elég szegényes, nincs tesszelláció a terrainre( más engineben sem, pedig azért ez nem lenne egy rossz dolog), mindent statikus objectekkel kell megcsinálni, ha tesszellációt akarsz. Dehát ennyi idő ennyire volt elég. Ezen kívül az sem túl jó, hog fix funkciós a tesszellátor, voxeleket teljesen más módon kell tesszellálni, mint egy mesh-t, és gyanítom, hogy erre nem készítették fel a pipeline-t, meg ha programozható lenne, akkor termérdek ötlet lenne várható, jobbnál jobb megoldásokkal, lenne benne perspektíva, így most abból kell elvegetálni évekig, ami van. No de majd ha jön a dx11.1 ...
-
cszn
őstag
Szerintem az a vicc, hogy senki nem gondolt bele abba, hogy mire lehet használni a tesszellációt. Valami csodaként tekint rá mindenki (annyit beszéltek már róla), de felesleges tőle általános képjavulást várni. Karaktereken, tárgyakon lesz értelme. Lehet, hogy az Ati jól bevitte az Nvidiát meg mindenkit a málnásba, hogy tesszellálás nélkül nem élet az élet. A fejlesztőknek valószínű igazuk van, hogy csak korlátozottan használják, mert csak erőforráspazarlás lenne.
[ Szerkesztve ]
-
Robi BALBOA
őstag
Szerintem ez a tesszellálás is úgy lesz mint annó a HDR, szép volt meg minden, de az elés generációs HDR-t támogató karikon(GF6xxx) nem volt az igazi, úgye nem lehetett mellette AA-t használni a teljesítménye sem volt az igazi és a minősége sem, de mostanra alap dolog és szép is és a teljesítménnyel sincsenek gondok, szerintem ugyan ez van a tesszellálásal is majd belejonnek a fejlesztőki is és az Nv és ATI is, mondjuk az ATI-nak sokkal több ebben a tapasztalata.
Tuning mindenek felett! Legjobb a Legrosszabb! by Karesz:) , Én: és mivel iszod a Vodkát Karesz? Karesz: Hát,Ö?!?> Haverokkal!:) , Nem az a lényeg honnan jössz, hanem, hogy mit ISZOL!!! by-Bekő Lacika- /Abit és Fatal1ty alaplapokat Keresek!/
-
DigitXT
félisten
Ebben egyetértünk. Valamelyik Trackmania-t megvettem, ahhoz
adtak ilyen szemcsit és támogatta a játék (akkor még ATI-m volt):
az eredmény térélmény, de nem tiszta, s ha leveszed a szemcsit,
utána is egy ideig nagyon gáz (hozzászokik a szemed/agyad, ha a
hatás megszűnik, vissza kell szoknia): ha 5 percet játszottam úgy,
hát sokat mondtam. Mondjuk volt szerencsém* az nV féle "Shutter
Glass"-os megoldáshoz is: az vibrált az alacsony frissítés miatt.
(De legalább a színek helyesek voltak. Talán ez a polarizációs cucc
a legjobb, amit pl. az Imaxban használnak: az egész érdekes volt...)(*: szerk, csak pár másodpercig egy hülyeboltban. Vagy fukarban?)
[ Szerkesztve ]
-
VinoRosso
veterán
1.GS nem erre való
2. Anno, mondtam, hogy nem lesz sétegalopp
3. Most, hogy kiderült, nem az r800 lesz a legerősebb chip dx11ben, az összes ati fan arról beszél, hogy a tesszelláció nem is olyan fontos, hanem majd compute shader. Ne felejtsük el azt sem, amikor minden ati fan azt szajkózta, hogy az nv GPGPU-t csinál. Csak tudnám mi lesz akkor, ha kijön a fermi. Akkor visszatértek a dx10.1hez?[ Szerkesztve ]
-
Iron Funeral
őstag
Nem arról volt szó régen, hogy a modern motorok valami Streaming eljárást használnak (ill. fognak használni...) ezért nem túlozta el az a textúrázókat a chipekben ATi? Ha jól emlékszem akkor pont a GTA4-el példálóztál miszerint ott látszik meg az, hogy "nem jó" a motor, ezért sok VMEM kell neki?
(ú jobban belegondolva lehet, hogy a vmem mennyiségéről volt szó akkor nem is a textúrázók mennyiségéről )(#3950) tzsolesz: ismerem én ezt a mentalitást, azért vesz "némely" ember mindig ATi-t mert neki mindegy a márka
[ Szerkesztve ]
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
Iron Funeral
őstag
Csak úgy felvetődött bennem, hogy nem-e lehetséges az, hogy a Fermit megcsinálják mutiból, hogy lássák igen nekünk van ilyenünk(igaz csak 10k darabnyi ) aztán terveznek egy kisebb chipet amivel kihúzzák 32(?)nm-ig amikor is már sokkal jobb méretben lehet gyártani a nagyobb chipet és valami eszméletlen nagy órajelet adnak neki, hogy elérje az akkori konkurens terméket? Nem értem, hogy mit akar kihozni belőle az nV, amit leírtam az az r600->rv670 váltás forgatókönyve, végül is azok a kártyák nem lettek rosszak Ez talán logikus lenne, de eléggé ködös mostanában sok dolog ott Santa Clara környékén
[ Szerkesztve ]
Which Twilight do you like the most? Twilight of The Thunder God! /,,/
-
VinoRosso
veterán
Az ALU/TEX nőtt, de ez évek óta tendencia, de valszeg a GF100 textúrázásban is gyorsabb lesz mint a GT200 szóval én nem kapkodnék azzal a visszalépéssel. Na és persze nem kell normal mapozni, pomozni sem, ha van disz plész. Elég lesz az a 64 TMU szerintem, ha a Crysisnál elég a 9800GTX+ -om 64 TMU-ja, akkor a jövőben sem lesz gond vele. Tesszellációt meg majd elkezdik szépen kihasználni. Már most több engine használja, mint a dx10.1-et anno. Főleg ha majd lesz vas alá, akkor lesz csak ereszd el a hajamat
-
nagyúr
aha, ahogy az ATI / AMD is tudta anno, nem?
értem én, hogy HHHHHHHHHD ambient occlusion rulez, de ahogy valaki írta lentebb, a 3D Visionnek (vagy éppen az Eyefinity-nek) nagyságrenddel több értelme van hozzávetőleg ugyanakkora teljesítményvesztés mellett.VinoRosso: na ja, lehet Crysis-ezni 9800GTX+-szal - az újdonsült Fermi tulajok meg biztos happy-k lesznek, ha a GTX480-on úgy fog menni, mint a 9800GTX+-on
(sarkítok, nyilván, but you get the point)Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
nagyúr
aha. ahogy a tesszeláció meg a gs irányába is
amúgy teljesen egyetértek veled, én sem értem, miért nem ugranak rá a tesszelációra - a gs-nél még értettem, ott kell némi kreativitás is, hogy érdekes dolgokat lehessen vele csinálni, de a displacement map + tesszeláció megoldás annyira egyszerű, és annyira adja magát... oh well. ennyit a fejlődésről
Pedro... amigo mio... ma is konzervvért iszunk! Kár lenne ezért a tehetséges gyerekért...
-
zoltanz
nagyúr
A shader alapú Anti Aliasing -nál -nál SBAA-nál ha jól értem a shader procik számolnak, azaz kevesebb memóriára van szükség mint az MSAA esetében.
Ennek van egy olyan haszna is, hogy nem kell drágábban űber giga RAM -al ellátott kártyákat keresni, ha beválik.Manapság egy előnye van ha nem vagy szegény, színvonalasabb ellenségeid lehetnek
-
DemonDani
addikt
R600ban elég sok minden volt felesleges... elvileg tesszalálni is tudna nem? Milyen hasznos... Arra nem számítottak, hogy nem fogják a tesszalálást használni a DX11es megoldás előtt? (illetve ők demózták meg villogtak vele, hogy milyen jó lesz, jó is, csak vmiért nem akarják úgy ahogy kéne, de ez majd talán változik)
Legujabb nv fejlesztés:
http://www.nvidia.com/object/product_geforce_pc_kit.html
inkább egy közel 30cmes nyomatott áramkört mutogassanak már, nem kell nekünk egy egész gép elég egy "kis" tégla[ Szerkesztve ]
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
rocket
nagyúr
"A sweet spot alatt a programozók előrejelzései szerint fejlesztik a hardvert, nem tekintik lényegesnek azt az innovációt, amit előreláthatólag nem használnak majd ki."
Az AMD altal eroltetett DX10.1 es a tesszalacio a DX11 elott pont az altalad most leirtaknak az ellenkezojet mutatja, es altalad is evekig agyon volt hypeolva, hogy az AMD mekkora innovacios kiraly, erre most meg mar megakarod magyarazani, hogy mas jelent a "sweet spot" strategia.
HihetetlenNem valtozott semmi az AMD strategiajaban, csak mar nem maradt elonyuk azokban a dolgokban amiben eddig innovatibbak voltak az NV-nel, leleptek oket a semmittevusek kozepette a GPU fizika kapcsan, API szinten felzarkozott az NV, es a teljesitmenybeli fekete foltokat meg ugytunik eltuntettek (8xAA es a GS teljesitmeny).
Hamarosan jon majd a DX11.1, hogy akkora "sikert" erjen el mint a DX10.1, es akkor majd gondolom megint megvaltoztatod az allaspontod, mert az AMD-nek lesz eloszor ilyen GPU-ja
"A lower resolution generally means that there can be more quality per pixel."
-
DemonDani
addikt
Dirt2 is sorolható a karakter tesszaláláshoz, a nézőtéren üldögélő embereket elvileg fel tesszelálja, persze nem úgy mint az általanad soroltakban
A Genghis Klannal annyi a gond, hogy megint nem a nagyközönség elé szánt játék... nem egy FPS aminek mindenki neki ugrik, ráadásként még neve sincs. :/ Pedig ez az AVP jó lett volna az atinak, de hát ez is bugos lett ahogy olvasom elég keményen, szóval ez megint nem nagy HD5000 eladást fog generálni, pedig egyszer az a Fermi is megjelenik, az Atinak mindenképpen ki kell addig használni a piacot (amit persze eddig nagyon jól meg is tesz, de ennél lehetne sokkal jobb is a helyzet, ha nem lenne minden DX11es eddig megjelent játéknál egy rakás DE, meg HA) a BC2 elég jó reklám lesz majd a DX11nek a Frostbite 1.5el, de ott is inkább a 2es lesz ami már tényleg a DX11nek hasal, bár erről sajnos még sok infót nem olvastam, de pl jó lenne már egy GPU fizika is ha már egyszer az OCL meg a CS is ott lenne ilyesmi kihasználására. (persze gondolom nehéz valakinek elkezdeni a sort, és biztos komoly fejlesztés lenne)
NEM FIZETETT REKLÁM! >>armegoszto.hu<< Folyamatosan friss akciók.
-
nagyúr
Arra a Metro 2033-ra kíváncsi leszek. Remélem, addigra lesz már fermi is és meg tudja mutatni az nV, hogy mit tud. (ha jól tudom, azt a projektet nv "keze" vezérli és időzítések is a játék megjelenéséhez vannak kötve. Jól tudom?)
DemonDani:
Az AVP tényleg bugos. Dx11 alatt elég bekapcsolni a zseblámpát és már ki is lép.[ Szerkesztve ]
-
priti
addikt
és a keletkező háromszögek árnyalása
A keletkező háromszögeket nem sokszög területelemmel oldják meg? Hol lehet bővebben olvasni az alkalmazott tesszelációról? Picit zűrzavaros nekem, hogy akkor most végülis miről is van szó a gyakorlatban. Számított térpontok összekötése végülis ez, ahol a szabályos területelem a négyzet nem? Én ezt úgy képzeltem el, hogy a szabálytalan területelemek nagy száma miatt lesz erőforrásigényes, ezért kell az alapoktól tesszelációhoz, azt szem előtt tartva tervezni nem?
Hardverlesen
-
Raymond
félisten
No offense, de sokadszorra megint: Sokkal egyszerubb lenne mindenki elete (a tiedet beleertve) ha nem enned nagykanallal az AMD-s rizsat. Van egyaltalan fogalmad arrol milyen nevetseges ezek a hozzaszolasok valakinek akinek legalabb egy kis foglama van az iparol?
Privat velemeny - keretik nem megkovezni...
Új hozzászólás Aktív témák
A topikban az OFF és minden egyéb, nem a témához kapcsolódó hozzászólás gyártása TILOS!
MIELŐTT LINKELNÉL VAGY KÉRDEZNÉL, MINDIG OLVASS KICSIT VISSZA!!
A topik témája:
Az NVIDIA éppen érkező, vagy jövőbeni új grafikus processzorainak kivesézése, lehetőleg minél inkább szakmai keretek között maradva. Architektúra, esélylatolgatás, érdekességek, spekulációk, stb.
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen
Cég: Promenade Publishing House Kft.
Város: Budapest