- Telekom mobilszolgáltatások
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Redmi Note 13 5G - fogyókúra után
- Vodafone mobilszolgáltatások
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- iPhone topik
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Samsung Galaxy S24 Ultra - ha működik, ne változtass!
- Mobil flották
- Yettel topik
Hirdetés
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
Atlasszal készül a HMD a középkategóriába
ma Alulról építkezik újra a finn márka, a HMD Atlas már 5G modemmel érkezik.
-
A hírnévkezelési cég megígérte: eltünteti a rossz értékeléseket
it Perel a Yelp, mert a hírnévkezelési cég azt ígérte, majd ők eltüntetik a rossz értékeléseket.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
-
FET-MEN
veterán
válasz focvis #73046 üzenetére
Ehhe, mi is elhittük, aztán mégiscsak megnyúlik az (már következtetek,hogy nálunk a vezérlés ugrott át)
Meg majd amikor lerúgja magáról a turbótHavan hangja a láncnak akkor már nem jó. Ez is volt,hogy csinálta 1 percig ezt a zajt, volt,hogy csak amikor megtekerte az önindító.
[ Szerkesztve ]
Iphone 7
-
VR6-Fan
veterán
válasz focvis #73069 üzenetére
Mire gondolsz?
Magus!!!
ha irnak egy kerek meretet meg egy valto kodot ill egy max fordulatot amin mentek 5. Eleg pontosan ki lehet szamolni
Elektromos km orak azertmar ahogy tapasztaltam linealisan csalnak nem ugy mint a spiralosak.[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
molnarpeter
nagyúr
-
degec
senior tag
válasz focvis #73172 üzenetére
hát meghajtás az tuti nem jó, mivel nincs utóbefecskendezés (pd tdinél végképp nincs biz fordulaton..) ami felfűti a dpf igen jól, megindulna a regenerálás, na ha te hajtod 190 el hat padlón az mindenki szerint hú dejó mert hatalmas gázmennyiség szalad át jól kiégeti a cellákat, koromcsapdákat addj neki dódó, hát ez nagyon nem így van! ha épp kellene koromtalanítani, akkor szépen ezt a komputer jól elhalasztja te meg atom fordulaton tömöd szará korommal az amúgy is eltömődött rendszert..
ez kizárólag 2.0 PD TDI euro4 re igaz amit most írok, common railnél nem nagyon lehet másképp szerintem de utánajárok:szóval oké akkor nem pörgetem, na de az sem mindegy hogy ha koromtalanítok (fontos: lámpával jelzett koromtalanítás, nokedli szaggató ikon műszerfalon)) akkor ugyan hogy, be kell tartani fordulatszámtartományt és sebességhatárt is bármilyen szűrreális, ez nálam így néz ki: minimum 80kmh és a fordulatszám 2000-2300 között kell ,tartani (2300 felett nincs utóbefecskendezés, ez eleve behatáról egy tempót ugye) könyve a kocsinak csak azt említi hogy minimum 80kmhval menjél! na igen itt nyírtuk ki mert mit csináltunk hu addj neki dodó 160 kecskemétig meg vissza , heló. lámpa ugyan elaludt vagy nem..!
PD tdi halálát az okozta többek között hogy az utóbefecskendezést mechanikus mivolta lévén baromi nehéz megvalósitani egy CR hez képest, azért írtam feljebb hogy a pd tdi dpf el, a dpf es motorok közül a csimborasszó
Írtam hogy lámpával jelzett regeneráció, igen van ilyen is: ez a hú most már menni kell papa mert lerohadok eltömődök ! a motorvezérlés szerint, de van ám olyan is és erre is figyelni kell amikor nem jelzi lámpával hogy menni kell, hanem egyszerűen megemeli az alapjárati fordulatszámot, és sokkal érzékenyebb lesz a gázreakciód, ilyenkor érdemes megvárni amíg abbahagyja a kis regenerálást, aztán leállítani. Ha ezeket nem tudod megvárni ezért annyira nem fog büntetni majd megoldja lámpás regenerálásnál, és erre is tudok figyelni már. pár finomság még: alacsony hamutartalmú olajat kell használni, castrol 5w30 eredeti mintaboltból származó olajjal (hamisitják), van más gyártónak is ilyenje de ez a gyári olaj is. én ebben bízok.
Aztán tapasztalat szerint, bár ez vitatható a kénmentes gázolajat jobban komálja, ként semelyik katlaizátor szerű képződményt nem szereti, nem véletlenül csökkentik a kéntartalmat minden üzemanyagban..(környezett meg egyébb dolgok miatt is), amíg nem ilyet használtunk sima mol gázolajat, addig aa regenerálások olyan 3000 km- enként előfordultak, most 5000 km nél vannak ezeka dolgok. vezetjük könyvbe hogy tudjuk figyelni kicsit beteg de ez van. az uj dpf ára csak gyári létezik utángyártott ehhez a motorhoz nem, 420 ezer ft! hú hát kb ennyi
ami még nyírhatja: sok városi forgalom mellett az hogy alacsony fordulaton teljes egr bepumpálás mellett vánszorogsz, ugye egr magasabb fordulaton kikapcsol a dízeleknél! pontosan hol ezt nem sikerült kikérdeznem senkit, ezzel is lehetne okosodni hogy mondjuk 1800 rpm nél kikapcsol az egr.. menet közbeni diagnosztikával tuti meg lehetne nézni.. kövi projektem ez lesz !
Leírtam mindent, ez összeszedett tapasztalt """tudomány""", amióta így nyomjuk minden oké!
ja igen.. DPF tisztítás mosás gőzőlés miegymás baromságok, igen csinálják 654 helyen az országban kb van aki löttyöt önt bele, van aki gyárinak mondott teknikával vereti ki, hát nem tudom ha rendesen le tud regenerálni akkor nincs bajuk ezeknek 300e kmig ! mosatás minden egyéb más ideig óráig jó, aztán ha szarabb löttyöt öntenek bele akkor meg összeomlik a sejtszerkezet belülről nagyon nagy a gáz.
Bocs a regényért! igyekeztem nem túl konyha nyelven fogalmazni, de majd megugat valaki ha valamit rosszul írtam
ja még valami: megveszed zsír új verdát ezzel a rengenerálással mivel a DPF friss nem fogol találkozni csak olyan 30 ezr km után, aztán ahogy öregszik telítődik kiégethetelen hamuval egyre többször találkozol regenerálási igénnyel.[ Szerkesztve ]
-
degec
senior tag
válasz focvis #73179 üzenetére
hát én nem ajánlom használtba a dpf es autókat nem ismert előélettel, mert ráfázás, euro6 nál a dízel amúgy sem pálya, annak aki városban használja de mire ezekből (euro6 tdi) használtba kerül jó néhány te jó isten bele sem merek gondolni.! TSIknél első második generációsnál tök8 mit tankolsz, katalziátor szempontjából hasznos lehet, de ott az azért nem annyira érzékeny erre, és amúgy is kicsi a magyar benzinek molosé tuti kéntartalma. Azért írtam hogy mindegy mert szívó oldalon úgy is lerakódik sajnos gonosz szmájli, és amúgy sincs hatással erre az üzemanyag minősége ! gondolom nem hetes golf GTI vel jársz vagy legujabb oktávia rs el és 1.8 tsivel.. aszem golf 6 1,4 ed van..abba jó a sima 95 ös !
Castrol -t meg hogy mit hamisítanak én már nem hiszek el semmit.. csak a megbízható gyári vonalat.. mondjuk így.. üdv ! van kérdés nyomjad tsiről.. épp ezeket tanulmányozom az új 3. generációst valszeg ez lesz 20 év dízelezés után, ások a mélyebb dolgaiba..
ja.. pályás autózás az benzineseknek jó szerintem katalizátornak, de akkor sem kell üvegelni turbó nem szeresse![ Szerkesztve ]
-
degec
senior tag
válasz focvis #73184 üzenetére
az az égéskimaradás tsiknél az eslő jele, hogy szívó oldalon le van kormolódva, ez után jön az egyenetlen alapjárat ingadozás nem sokkal értve ez alatt ha már van benne 50-60 ezer km.. ez után jön a szokvány magyar autószerelő listája: gyertya csere, diag kiütés, akkor jön a gyertyapipa csere, trafó csere és még mindig hibát dob le dadog miegymás.és akkor jön el az hogy vakarás! jól megy az a 122 lovas. zasszzonyomnak 105 1.2 je van tsi golf6 baromira imádom alig várom hogy hajthassam! gariban ciserélték a fél motort ugye, de akkor is rohadt jó!
TaaT: igen kellene ! alacsony hamusat, sokan tojnak rá. -
degec
senior tag
válasz focvis #73193 üzenetére
asszem linkeltem de még egyszer mert FRISSÍTVE LETT !
[link]Ők a szakma nagyjai ez ziher, ha ők írják akkor az szentírás !!!
kiemelem a lényeget:
Ugyanez a helyzet a vegyszerekkel / kegyszerekkel. Nem az a kérdés, hogy képesek-e leoldani a koksz egy részét, hanem az, hogy mi is lesz a leoldott darabkák további útja? Katalizátor? Nem jó...
Hengerfal megdolgozása, végül olajteknő? Még rosszabb. Turbó? hehe KáÓ ![ Szerkesztve ]
-
degec
senior tag
válasz focvis #73207 üzenetére
mert a benzinesnél nagyon nem mindegy hogy hogyan mikor mi gyullad be, ha cikket elolvastad volna ott van hogy fals perdületet kap a levegő besziváskor a trutymó göböjök miatt ergo nem úgy tud gyújtani.. dízel légfelesleggel dógózik annak mindegy bemegy oszt csá lesarkítva írtam !
-
degec
senior tag
válasz focvis #73221 üzenetére
na jól van ! én jót akarok! nem jó aza löttyös tisztítás, utánajárok ennek is hogy miért nem!
már két dologgal lógok:
tudományosan utánanézni hogy a CR dizelek DPF je menyniben más a PD-től VW csoport only! persze...
illetve miért nem jó a BG amerrican szmötyi klíning teknolodzsi ! és miért jó az ortodox szétszedjük a hengerfejet megtisztítjuk és újratömítjük megoldás.. ! meglesz megírom ! -
degec
senior tag
válasz focvis #73224 üzenetére
a Tibi az nagyon jó gyerek ő is ortodox mint az injektor.hu szétszed megvakar összerak. el is mondta kb 3 rádióadásban, hogy miért nem löttyökkel vakartatjuk..fenntartás nélküli cég az ! Minikkel amiket művelnek le a kalappal ! Totalcarosok felkarolták beismerkedett ennyi..! oda és injektor.hu hoz vinném a kocsimat ha baja lenne máshova nem. és nem amiatt mert ők neten publikálnak és belegondolom hogy ez most hu de menő mert twitterelek meg faszbukkolokvelük, hanem mert valóban jók!!!! helyi hüjék ilyet nem csinálnak..! nyugodtan mondhatom hogy helyi hüjék pontos jvel direkt!
-
-
válasz focvis #73383 üzenetére
Mossenincs sömmi dógom Pöstön. Csak ezé nemmék fő Az ember meg postázni ugyanannyiért postázza mintha beszerelné
Jah országút, kis falvakkal , kistucat taktor meg büdimalac előzéssel, 90-100 közötti óra szerinti tempóval.MÁS: jut eszembe, Siófokon vagyunk pár napig. Hónap lehet Munez is gyön ha valaki úgy gondolja...
[ Szerkesztve ]
https://hardverapro.hu/apro/audi_q7_hibrid_2016/hsz_1-50.html
-
-
-
-
VR6-Fan
veterán
válasz focvis #73873 üzenetére
Gyors valasz mobilrol.
Fizikalisan biztos es 99% hogy szoftveresen is lelehet irtani, mo-n nem tudom ki tuningol erdemben turbos fsi-t szerintem senki, de kicsit delebbre eszakabbra ill nyugatabbra biztos van olyan aki erdemben tunerolja ezeket a muanyag szarokat ugy h ne hulljanak szet.Gondolom huzgalni nem szeretned, de akik csesztetik ezeket ott szinte az elso lepes h az euro normas szarokat leirtjak!
De kokszosodni akkor is fog csak nem olyan mertekbe.
[ Szerkesztve ]
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
VR6-Fan
veterán
válasz focvis #73896 üzenetére
Reszterhelesen amugy is magas a NOx csak az nem annyira felkapott mint a CO.
Hat itthon nem is tudom tan agyon csepelt de kalman gabort kerdeznem meg vagy magust h a szlovak fiuk kozul esetleg valaki vagy lengyelbe pro tune.
A + azert jol jon 1-1 besorolasnal stb-nel is, nem feltetlen kell mindig a racera gondolni.
De koszolodni fog a szivo oldalad ha meg feszulsz is max nem olyan brutalisan ahogy a marketing kepeken
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
degec
senior tag
válasz focvis #73896 üzenetére
a lánc csere nincs bepecsételve a könyvébe, azt a pótkeréknél lévő gyári matrica mellé beragasztott kis matrica jelzi hogy elvégezték e vagy nem..lapítanak róla mint sza-a fűben a Zasszonytsijének is így van. vagy szervizbe bemész számlatörténet miegymás alapján lehet kivadászni!
-
VR6-Fan
veterán
válasz focvis #74242 üzenetére
hát ez.....
miért van olyan érzésem hogy ez így akár placebo vagy szimpla átbaszás is lehetett volna ?
most öszintén én 5 ezerért kitörlöm, neked a folytó szelepet felül, de ha hozol két sört akkor kinyomtom és az alját is, azzal és többet érsz el mint ezzel szerintem.
legalább szedte volna le és mutatta volna mg hogy elötte után milyen az alja, mert a csúnya világ ott szokott lenni nem a felső felén.
de ennyi pénzért igazán leszedhette volna a szivosorral együtt azokat szépen kimosni meg mindig zárt szelepeknél megkaprigálni azokat, szerintem hasznosabb lett volna.
Na mindegy.
"Már a kép is kimeríti a cserbenhagyásos nemi izgatást. " by tomcsi23
-
Új hozzászólás Aktív témák
- Telekom mobilszolgáltatások
- AMD Ryzen 9 / 7 / 5 / 3 5***(X) "Zen 3" (AM4)
- Kormányok / autós szimulátorok topicja
- Apple notebookok
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Tudományos Pandémia Klub
- Redmi Note 13 5G - fogyókúra után
- Elektromos rásegítésű kerékpárok
- f(x)=exp(x): A laposföld elmebaj: Vissza a jövőbe!
- TCL LCD és LED TV-k
- További aktív témák...
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Autómatrica és prémium minőségű matricák PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Motormatrica szinte minden motorra! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Üzleti és kirakat matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezmény!
- Prémium autómatricák kedvező áron! PH tagoknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen