- Vodafone mobilszolgáltatások
- Motorola Edge 40 - jó bőr
- Samsung Galaxy S23 és S23+ - ami belül van, az számít igazán
- Az iPhone 15 frissítésgaranciát, a 16 szép rendereket kapott
- Yettel topik
- iPhone topik
- Okosóra és okoskiegészítő topik
- Az Apple is mesterséges intelligenciával turbózza fel a teljes kínálatot
- Telekom mobilszolgáltatások
- Realme 8 - az igazi nyolcas
Hirdetés
-
UbiForward24 - Jön az Anno 117: Pax Romana
gp Folytatódik a híres sorozat, jövőre egy teljesen új epizóddal jelentkeznek a készítők.
-
AMD Radeon undervolt/overclock
lo Minden egy hideg, téli estén kezdődött, mikor rájöttem, hogy már kicsit kevés az RTX2060...
-
KuKirin G4 - a sebesség ára
ma Meglehetősen erős gép ez, amivel óriásit lehet taknyolni, de néhány módosítással egy igen kedvező árú rollerré alakítható.
-
Mobilarena
Ha kérdezel, akkor kérdezz úgy, hogy segíthessünk: írd le a gyártót, típust, évjáratot és motorkódot/ teljesítményt!
Új hozzászólás Aktív témák
-
d.tiborz
aktív tag
válasz macilaci78 #179176 üzenetére
Ma még nem tart ott az orvostudomány, hogy a leszakadt/szétrobbant belsőségeket újrainstallálják valaki másba.
Egyébként meg igazad van. -
d.tiborz
aktív tag
válasz gyenesmartin #180005 üzenetére
-
d.tiborz
aktív tag
válasz gyenesmartin #180005 üzenetére
Kieg: itthon csak 1.0 TSI, és 1.6 TDI motorral van, a GTI 2.0 TSI.
-
d.tiborz
aktív tag
válasz gyenesmartin #180011 üzenetére
Igen, létezik, de hozzánk nem jön. Úgy gondolják, hogy nekünk elég ez is, kicsi piac vagyunk.
Amikor megjelent itthon, csak 1.0 TSI volt elérhető, később érkezett a GTI és a TDI.
Pedig nem olyan rossz a 1.0 TSI, nekem 115Le-s van Highline felszereltséggel. Én tökéletesen meg vagyok elégedve vele.
Ilyen van BigBlackDog kollégának is. -
d.tiborz
aktív tag
válasz gyenesmartin #180015 üzenetére
Pedig nem lassú és buta a DSG. Pillanat alatt elvált, és tanul. Sport módban lelkesen forgatja a motort.
A CVT váltót nem ismerem, nem vezettem még olyat. -
d.tiborz
aktív tag
válasz gyenesmartin #180020 üzenetére
Ezt Te tapasztaltad valamikor? Mert én 1 év/19e Km alatt nem.
És többen is meg tudnak cáfolni.
Merre laksz? Ha közelemben, ki tudnád próbálni, hogy mit tud valójában. -
d.tiborz
aktív tag
válasz gyenesmartin #180025 üzenetére
Igen, DSG van.
Én Hatvan közelében lakom, Miskolc felé nem nagyon járok.[ Szerkesztve ]
-
d.tiborz
aktív tag
válasz BigBlackDog #181185 üzenetére
Újabban az enyém is sípol néha, ha megállás után ki akarom nyitni az ajtót.
Megmozgatom az előválasztót, és megszűnik a jelzés.
A "P" állás kapcsolója hülyéskedhet.
Gondolkodom a szervizlátogatáson. -
d.tiborz
aktív tag
válasz laabom #183665 üzenetére
Szia,
Nekem 2019-es 1.0-ás Polo van.
Mivel én is hosszútávra tervezek az autóval, először 5e Km-nél, azután 20e-nél cseréltem olajat+szűrőt. Közben volt 10e-nél is kényszerből nagynyomású üa pumpa miatt, VW szervizben (akkor sem lett nullázva). Megvettem a gyári szűrőt, gyári ajánlású olajat, ismerős szerelő megcsinálta, nem lett nullázva a computer.
Rákérdeztem márkaszervizben, ahová járok 14 éve, hogy ér-e vmilyen hátrány ez miatt. Azt a választ kaptam, hogyha gyári cucc megy bele, semmi gond nem lesz, ők is megértőek voltak a sűrűbb csere miatt. -
d.tiborz
aktív tag
válasz molnarpeter #184495 üzenetére
Igen, megvolt. Pihen a szerviz előtt, várom a hétfőt. Akkor megyek átadni "hivatalosan".
Csak gondoltam hátha tud valaki biztatót mondani. -
d.tiborz
aktív tag
válasz BigBlackDog #184983 üzenetére
Szia Dog,
Gödöllőn Patócs Autóház (Skoda-VW) márkaszerviz, én 14 éve járok oda (Roomster+Polo), max elégedett vagyok velük. -
d.tiborz
aktív tag
válasz macilaci78 #186616 üzenetére
Nem kötekedésből, de vhol azt olvastam, hogy ha télen terem/fűtött garázsban áll az autó, kiolvad az odakerült víz-hólé-egyebek, utána kimész a mínuszba, az tud vicces lenni. Van ennek alapja?
-
d.tiborz
aktív tag
válasz subzero444 #187355 üzenetére
Szia,
Nekem ilyen motor volt az előző autómban (Skoda Roomster). 12 év/135e Km-ig volt velem, semmi gondom nem volt. Emlékeim szerint 130-as tempónál kb 3500 körül forgott a motor 5. fokozatban. Akkor evett is, de az egy szekrény volt hátulról. -
d.tiborz
aktív tag
válasz Tutivesztes #189408 üzenetére
Szia,
Nem kell márkaszervizbe menni, ha korábban akarsz cseréltetni.
Nézd meg a mostani olajszűrőt, és mindenképpen azonosat vegyél.
Olajból is az ajánlott minősítésűt meg tudod venni webshopban.
Találsz ügyes, megbízható autószerelőt, aki lecseréli az olajat.
Nekem (Polo 1.0 TSI) cserélve volt 5000, 12000, 20000 Km-nél. Most volt két éves, 27000-nél cserélt a márkaszerviz.
Szűrőből nekem ez [link] kellett, hasonló lehet a Tied is. -
d.tiborz
aktív tag
válasz bul07 #189430 üzenetére
és Lacess:
Mindenki a saját tapasztalatait írja le.
Én is egy vidéki (pest megyei) nagyváros, környéken ismert, és népszerű márkaszervizben látottakat írtam le, ahogy Ti is.
14 éve járok oda, az előző autómat is oda hordtam 12 éven keresztül, megvolt az oka: barátságosak, lehet velük beszélgetni (az autó mellett is), látom a történéseket.
Én megbízom bennük.
Peace -
d.tiborz
aktív tag
válasz Tutivesztes #189527 üzenetére
Én a "köztes" olajcserét megúsztam kb 15e Ft-ból/alkalom. 2 éves korában (garancia miatt) márkaszerviz: olaj (4L)+szűrők (olaj+levegő+pollen)+mobilitás gar.=96e.
De ezt már leírtam. -
d.tiborz
aktív tag
Sziasztok,
Ötletet szeretnék kérni: két éves (garanciális) VW Polo alá keresek 2, max 3 cm ültető rugó szettet, beépítéssel. Hol csinálnak ilyen műveletet, hová érdemes elmenni? Garit nem szeretném elrúgni. Márkaszervizben rákérdeztem, nem tudnak ilyenről...
Van esélyem, vagy várjak még két évet?
Előre is köszi! -
d.tiborz
aktív tag
válasz molnarpeter #189603 üzenetére
2018-as modell (Mk6, AW ).
Szeretnék gyári(hoz közeli) megoldást, de márkaszervizben nem tudnak ilyet...@Qru:
A 2 cm talán nem feltűnő, a műszakira "TÜV papír".[ Szerkesztve ]
-
d.tiborz
aktív tag
válasz molnarpeter #189606 üzenetére
Bocs, jogos.
1.0 TSI, 115 ló, 200 nyúl, 7-es DSG. -
d.tiborz
aktív tag
válasz HUTCHDB #196319 üzenetére
Engem is foglalkoztat a DSG váltási fordulatszám mizéria (Polo 1.0TSI), de még garanciális a drágám.
A VW szerviz semmit sem hajlandó csinálni, ami a környezetvédelmi normáknak ellent mond (pl: start-stop, váltási fordulatszám.....). Nem tehetik meg következmények nélkül. A "chippesek" azt írnak "amit akarnak". -
d.tiborz
aktív tag
-
-
d.tiborz
aktív tag
Sziasztok,
Megerősítést vagy "nem kell foglalkozni vele" véleményeket kérnék: adott egy Polo 1.0TSI (most 4 éves, 52xxx Km-rel), 7-es száraz DSG-vel (DQ200). Gondolkodom a váltó olajcseréjén. Kell vagy nem kell? Olvastam azt is, hogy 60e Km-nél csere, olyat is, hogy nem kell, csak az olajos váltóban.
Hosszú távra tervezek az autóval, nem akarom hamar eldobni.
Válaszokat köszönöm!
Új hozzászólás Aktív témák
- Raktáron! Új EVSE EV 3 fázisú 11kW-os hálózati töltők elektromos autókhoz, 3 év garanciával!
- Visszapillantó matricák a legjobb minőségben! PH tagoknak 30% kedvezménnyel!
- Skoda Scala - Szövetszőnyeg garnitúra
- Citrusprés - RUSSELL HOBBS
- Gyönyörű autómatricák azonnal gyors országos kiszállítással! PH-soknak 30% kedvezmény!
Állásajánlatok
Cég: Ozeki Kft.
Város: Debrecen